رفتن به مطلب

این موجودات فضایی بودند که از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کردند!


Recommended Posts

4ca0834b4576a8e8da0bbb44d2c8692d_L.jpg

 

در دوران جنگ سرد همواره بیم نزاعی مستقیم میان دو ابر قدرت آن زمان یعنی اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده ی امریکا می رفت و حتی به موجب عمیلات سال 1961 امریکا در کوبا که به عملیات خلیج خوک ها معروف شد، جهان تا آستانه ی وقوع جنگ جهانی سوم پیش رفت. البته جنگ مذکور (که به دلیل بهره بردن شوروی و امریکا از کلاهک های بیشمار هسته ای) می توانست یک جنگ هسته ای و خانمان سوز باشد، هرگز به وقوع نپیوست و در عوض جنگ سرد همچنان ادامه یافت. حال یکی از فضا نوردان مشهور امریکایی یعنی آقای ادگار میچل مدعی است که ما ساکنان کره ی زمین، عدم وقوع جنگ جهانی سوم را مدیون پا در میانی موجودات فضایی هستیم!

با این ادعا شاید بتوان میچل 84 ساله را فضا نوردی درجه چندم لقب داد که کهولت سن او را به بیماری آلزایمر و گفتن سخنان نامربوط مبتلا ساخته است. اما در عمل این گونه نیست و او نه تنها هیچ بیماری خاصی ندارد بلکه یک فضا نورد صاحب نام و کاملاً شناخته شده محسوب می شود. در واقع میچل یکی از سرنشینان سفینه ی آپولو 14 در سال 1971 به شمار می آید و در عین حال ششمین انسانی است که به روی ماه قدم گذاشته است. آقای میچل معتقد است به هنگام نخستین آزمایش اتمی دولت امریکا در سال 1945 که در صحرای نیو مکزیکو و در منطقه ای به نام White Sands انجام شد، موجودات فضایی به زمین آمدند تا از چند و چون این آزمایش مطلع شده و زمینیان را به صلح با یکدیگر دعوت نمایند! (البته او به طور دقیق مشخص نساخته که آیا این موجودات به همراه شیرینی ناپلئونی به زمین آمدند یا بدون آن!) به گفته ی آقای میچل دولت امریکا از ترس لو رفتن توان نظامی اش مکان فرود سفینه ی این موجودات را پس از آن واقعه پنهان نگاه داشته است و گواه این ادعای خود را نیز صحبت های مستمرش با افسران نیروی هوایی ارتش امریکا در دوران جنگ سرد می داند. او معتقد است که افسران زیادی در آن زمان، سفینه های موجودات فضایی را به چشم دیده اند و علاوه بر آن همواره از عمل نکردن موشک هایشان (که فرآیند ساقط کردن آن ها آن توسط موجودات فضایی صورت می گرفته) گله مند بوده اند. با این حال آقای میچل مدعی شده که خود تا به حال هیچ گاه بشقاب پرنده هایی که موجودات فضایی توسط آن ها در حال تردد میان زمین و فضا بوده اند را به چشم ندیده است (وصف العیش نصف العیش!). بنابر این گفته های او تنها نقل قول هایی است که به زعم خود آن ها را از منابع معتبر حاضر در پنتاگون و دیگر سازمان های مهم نظامی یا امنیتی شنیده است (منابعی که البته تا کنون هیچ نامی از آن ها به میان آورده نشده است). البته این فضا نورد کهنه کار تنها در سن کهنسالی لب به سخن از موجودات فضایی نگشوده و از همان زمان جوانی و دوران خدمت در آپولو 14 مدعی وجود جانداران فرا زمینی بوده است. جالب این جاست که او ادعا می کند در همان حول و حوش دهه ی چهل میلادی که فضایی ها مشغول آمد و شد به زمین برای برپایی مراسم آشتی کنان و صلح بودند، دولت امریکا موفق شد یکی از این موجودات را زنده به چنگ آورد و پس از آن تحقیقاتی بر روی بدن این موجود انجام شد. به اعتقاد آقای میچل موجودات فضایی بدن کوچک و سری دراز دارند (از قرار معلوم میچل جزو هواداران فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم اسپیلبرگ نیز محسوب می شود!) و از سوی دیگر بخش ویژه ای از دولت امریکا که مشغول تحقیق بر روی این موجودات فرا زمینی بوده پس از مرگ جان اف کندی نتایج تحقیقات خود را حتی از روسای جمهور بعدی امریکا نیز پنهان کرده اند!

 

mitchell.jpg

صویری از آقای ادگار میچل. حقیقت این جاست که داستان های تعریف شده از سوی او، در طول جنگ سرد (به خصوص دو دهه ی پنجاه و شصت میلادی) بسیار در میان مردم باب بودند و بحث وجود فضایی ها و مستقر بودنشان در مثلث برمودا و همچنین مشاهده ی مداوم بشقاب پرنده ها از سوی ساکنین زمین، در آن روز ها یکی از بحث های داغ روز محسوب می شد

 اظهارات مشابه و مداوم میچل در سال های اخیر حتی سازمان فضایی ناسا را نیز به واکنش واداشته است و این سازمان در سال 2008 طی بیانه ای رسمی (در عین احترام به مقام بزرگ میچل) اعلام کرد که تعقیب موجودات فضایی و سفینه هایشان جزو برنامه های این سازمان محسوب نمی شود و در عین حال ناسا هیچ فعالیتی در مورد کشف موجودات فضایی و حیاتشان بر روی زمین یا هر نقطه ی دیگری از جهان ندارد. اگر چه موارد موجود در این مطلب با رگه هایی از طنز بازتاب یافتند، اما به هیچ وجه نمی توان وجود حیات فرا زمینی را در این جهان بی آغاز و پایان منتفی دانست. با این حال بحث جلوگیری موجودات هوشمند فرا زمینی از بروز جنگ جهانی سوم (در شکل اتمی آن) بیشتر به شایعات مربوط به تلبیغ پپسی کولا بر روی ماه می ماند و چندان قابل باور به نظر نمی رسد! نظر شما چیست؟ آیا به وجود موجودات فضایی معتقد هستید؟ آیا تا کنون سفینه ای فضایی را به چشم دیده اید؟ آیا به بابانوئل اعتقاد دارید؟! لطفاً نظرات خود را در صورت علاقه، با ما در میان بگذارید.

منبع

ویرایش شده توسط Intel 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این عقل بود که از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شیشه کشیده

=))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

موجود فضایی ؟ در مثلث برمودا ؟؟؟

 

جزیره برمودا 70 هزار نفر جمعیت داره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این عقل بود که از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کرد

 

شیشه کشیده

 ارتباط زیبا و دوست داشتنی ای مابین نظر این 2 استاد درمورد کل مطلب حس کردم  :)

جدا از شوخی به جایی رسیدیم که انکار وجود حیات فرازمینی دشوارتر شده.بخصوص با کمپین هایی که امثال اندیشمندانی همچون Stephen Hawking برای پرده پرداری از این هاله ی ابهام به راه می اندازن.اما متاسفانه بعضی از تفاسیر و توجیهات بدور از منطق و گاهی کودکانه بنظر میاد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یه مستند روسی درباره روند بمب اتمی روسیه و داستان و حواشی آن دیدم. قسمتی که درباره بحران کوبا و جنگ های اتمی صحبت میکرد، گفت که در [خدا رو شکر] آخر این سیاستمداران بودند که از وقوع این فاجعه که لب پرتگاه بود جلوگیری کردند. مگر نه نزدیک بود به یه حادثه ی وحشتناک تاریخی تبدیل بشه.

...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

موجود فضایی ؟ در مثلث برمودا ؟؟؟

 

جزیره برمودا 70 هزار نفر جمعیت داره.

البته اون مثلث فکر کنم وسط دریا باشه! شامل جزیرش نشه. :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...