رفتن به مطلب

شرکت Rapoo از موس گیمینگ V910 MMO Laser و کیبرد مکانیکی V800S RGB رونمایی کرد


Recommended Posts

413lqhs0zuhdzvenza5.jpg

 

 

شرکت چینی Rapoo، بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل جانبی گیمینگ کامپیوتر و داشتن سهم 41% از سهم بازار قطعات جانبی کشور چین، از موس گیمینگ V910 MMO Laser و کیبرد مکانیکی و گیمینگ V800S RGB رونمایی کرد. کیبرد های سری VPRO از سری کیبرد های مکانیکی است که کیبرد V800S RGB نیز عضوی از این سری می بابشد. این کیبرد از کلید مکانیکی با عمر مفید 60 میلیون بار کلیک، به همراه نور پس زمینه LED از نوع RGB استفاده کرده است. بدلیل استفاده از نور RGB (یا Red Green Blue) می توان برای تمامی کلیدهای این کیبرد، یک رنگ از بین 16.8 میلیون رنگ موجود در جهان هستی انتخاب کرد. همچنین با کمک نرم افزار اختصاصی این کیبرد، می توان از بین 6 گزینه نوری برای رنگ های پس زمینه، یکی را به دلخواه انتخاب کرد. برای مثال حالت چشمک زدن، یکی از این 6 گزینه نوری می باشد.

 

هر کلید موجود در کیبرد V800S RGB قابل برنامه ریزی است. 5 کلید ویژه نیز به این کیبرد و در سمت چپ آن اضافه شده اند. کیبرد مذکور به چیپ V-Power3 با پردازنده ARM M3 با کلاک 70MHz از نوع 32 بیتی  مجهز شده تا بتواند بسرعت هر گونه دستورات را پردازش و اجرا کند. همچنین یک حافظه داخلی نیز به کیبرد اضافه شده است تا بتوان 5 پروفایل شخصی و جدا را ذخیره کرد. بدین ترتیب با اتصال کیبرد به هر سیستمی، پروفایل(ها) و شخصی سازی سازی های اعمال شده، همچنان قابل استفاده خواهند بود و دیگر لازم نیست از اول اقدام به ایجاد پروفایل و کیبرد را شخصی سازی کنید.

 

 

sporrhwxoy83dapcptg.jpg

e4ibtjrj6phiqy6wueb6.jpg

 

 

موس گیمینگ V910 عضو جدید سری MMO Laser شرکت Rapoo محسوب می شود. این موس با طراحی خاص، استایل بالا و 11 کلید قابل تنظیم، به یکی از بهترین موس های گیمینگ بازار تبدیل شده است. همانطور که از اسم موس معلوم است، بیشتر برای بازی های سبک MMO قابل استفاده و مناسب می باشد، بخصوص اینکه بازی های MMO بدلیل سریع و حساس بودن گیمپلی شان، به کلیدهای میانبر نسبتا زیادی نیازمند می باشند که خوشبختانه موس V910 از این کلیدهای میانبر مجهز است. موس مذکور دارای سنسور لیزری با دقت بالا 8200DPI و چیپ V-Power3 است که این امکان را به کاربر می دهد تا بسرعت بتواند بین پروفایل ها سوییچ و بسته به دقت موس را بسرعت عوض کند. تمامی کلید های موس V910 MMO Laser به مصالح درجه یک Omron مجهز شده اند. این مهم باعث عمر بالاتر کلید های موس و عدم تغییر دقت آنها در استفاده های متعدد و سنگین خواهد شد.

 

 

l6vfs2a5hxh6nr3ho8t0.jpg

 

 

موس V910 به واحد کنترل فاصله Pick-Up Flight مجهز است. این قابلیت این امکان را به کاربر می دهد تا فاصله افتادن موس را از 1 تا 5 میلمیتر، بسته به استایل بازی کردن شان، انتخاب کنند. این قابلیت، پایانی است برای Pick-Up Flight ناخودآگاه در وسط بازی های حساس MMO . به لطف استفاده از نور پس زمینه LED از نوع RGB ، کاربر می وتاند از بین 16.8 رنگ، یکی را بعنوان رنگ پس زمینه موس خود استفاده کند. با قابلیت APM Mode ، امکان تعویض مدل و رنگ نور پس زمینه بعد هر یک دقیقه و بصورت خودکار امکان پذیر می شود. این موس دارای حافظه داخلی است و همانند کیبرد V800S ، می تواند تا 5 پروفایل (و هر پروفایل با سه پروفایل جانبی) را در خود ذخیره کند. کلید سویچ پروفایل در موس تعبیه شده است تا با به سرعت بین پروفایل ها سویچ کرد. همچنین یک چراغ LED برای نشان دادن اینکه کدام پروفایل در حال استفاده است، وجود دارد.

 

قیمت و تاریخ عرضه موس V910 MMO Laser و کیبرد V800S RGB توسط شرکت Rapoo و در تاریخ 4 سپتامبر معلوم خواهد شد.

 

 

6wz37rr4hi8hi2g61em1.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده 

 

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب از روی لاجیتک g502 کپی زده ! اول فکر کردم g502 هست.

orginal_1407656057_51-92ecdmgL.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون بابت ترجمه @};- @};-

 

کیبردش قشنگه ولی موسش از نظر ظاهر چنگی به دل نمیزنه در کل از این مدل موس ها خوشم نمیاد شبیه به اسباب بازی هست.

ویرایش شده توسط Intel 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...