رفتن به مطلب

شرکت AMD: در حال حاضر هیچ چیزی به نام "پشتیبانی کامل از DirectX 12" وجود ندارد


Recommended Posts

میدونید مشکل انویدیا کجاست؟ اینه که فقط به فکر سود خودشه

Gamework هم به همین دلیل به انحصاره خودش در اورده.

و سیاست اشتباهی رو در پیش گرفته...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 92
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

دوستان گرامی برا من ی سوال بوجود اومده ...

290x قویتره یا 390 ؟؟

اگه بنچمارکی دارین ک این 2تارو کنار هم گذاشته اگه میشه برا من لینکشو پخ کنین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من که فردا دارم میرم 970 بگیرم,هنوز تو این رنج قیمت بهترین هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستانی که 970 دارن تعجب میکنم ابراز ندامت از خرید کارتتون دارین

 

همون طور که گفتم همیشه این جور هست هر شرکتی یه سری بازی ها رو تایتل خودش میکنه و {90%} کارتای خودش تون اون بازی بهتر عمل میکنند

 

بهترین راه برای انتخاب کارت مثلا بین 290/290x و 970 اینه شما ببینی چه بازی هایی دوست دارین و کدوم شرکت حمایت مالی و نرم افزاری اون شرکت رو انجام میده

 

مثلا بازی هایی که در راهند

 

بازی های استویدیو DICE مثل بتلفیلد5 و جنگ ستارگان بتلفرانت و . . . + hitman  + deus ex + rise of tomb raider + star citizen . . . تایتل ای ام دی هستن و قطعا رو کارت ای ام دی بهتر عمل میکنند

 

بازی های تایتل انویدیا که در راه اند کلا بازی های یوبیسافت مثل اساسینز و . . .  و 3 Sniper: Ghost Warrior و ( متال گیر و سری بتمن این دو تا در راه نیستند اومدن :دی) و . . .
 

از کجا معلوم مثلا اساسینز جدید اومد ( DX12 پشتیبانی میکنه ) انویدیا نیاد به یوبیسافت بگه ببین تو میخوای روی کنسول های نسل هشت از ACE استفاده کنی بکن ولی برای نسخه پی سی چنین حقی رو نداری و باید انجین بازی رو برای مکسول بهینه کنی و روی نقاط قوتش کار کنی !!!! یه دستی هم با گیم ورکس رو سر بازی بکش !  اون وقت نتیجه چیز دیگه ای میشه !

 

تو اون بازی 970 هم افزایش کارایی خوبی با DX12 نشون داده ولی به پای 290X نرسیده و 290X رفته با اختلاف از 980 جلو زده و به نزدیکی 980ti و تایتان رسیده :دی

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان گرامی برا من ی سوال بوجود اومده ...

290x قویتره یا 390 ؟؟

اگه بنچمارکی دارین ک این 2تارو کنار هم گذاشته اگه میشه برا من لینکشو پخ کنین

http://gpu.userbenchmark.com/Compare/AMD-R9-390-vs-AMD-R9-290X/3481vs2166
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستانی که 970 دارن تعجب میکنم ابراز ندامت از خرید کارتتون دارین

 

همون طور که گفتم همیشه این جور هست هر شرکتی یه سری بازی ها رو تایتل خودش میکنه و {90%} کارتای خودش تون اون بازی بهتر عمل میکنند

 

بهترین راه برای انتخاب کارت مثلا بین 290/290x و 970 اینه شما ببینی چه بازی هایی دوست دارین و کدوم شرکت حمایت مالی و نرم افزاری اون شرکت رو انجام میده

 

مثلا بازی هایی که در راهند

 

بازی های استویدیو DICE مثل بتلفیلد5 و جنگ ستارگان بتلفرانت و . . . + hitman  + deus ex + rise of tomb raider + star citizen . . . تایتل ای ام دی هستن و قطعا رو کارت ای ام دی بهتر عمل میکنند

 

بازی های تایتل انویدیا که در راه اند کلا بازی های یوبیسافت مثل اساسینز و . . .  و 3 Sniper: Ghost Warrior و ( متال گیر و سری بتمن این دو تا در راه نیستند اومدن :دی) و . . .

 

از کجا معلوم مثلا اساسینز جدید اومد ( DX12 پشتیبانی میکنه ) انویدیا نیاد به یوبیسافت بگه ببین تو میخوای روی کنسول های نسل هشت از ACE استفاده کنی بکن ولی برای نسخه پی سی چنین حقی رو نداری و باید انجین بازی رو برای مکسول بهینه کنی و روی نقاط قوتش کار کنی !!!! یه دستی هم با گیم ورکس رو سر بازی بکش !  اون وقت نتیجه چیز دیگه ای میشه !

 

تو اون بازی 970 هم افزایش کارایی خوبی با DX12 نشون داده ولی به پای 290X نرسیده و 290X رفته با اختلاف از 980 جلو زده و به نزدیکی 980ti و تایتان رسیده :دی

 

 

بسیار عالی .

 

اگر یکم  از دور به این مسایل نگاه کنید  تا بوده همین بوده و چیز  جدیدی نیست.

 

کلا هر شرکتی بی نقص نیست و برای اینکه  فروش و سود محصولش زیاد بشه راه های زیر ابی مثل رشوه دادن به یک کمپانی خاص یا ساپورت مالی شرکتی رو به عهده  میگیره.

 

تا این کار رو نکننید که جیب ما خالی نمیشه =))

 

دوستان هر چی دوست دارید  بخرید  و موفق باشید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

میدونم خبر تازه ای نیست ولی اینجا وقتشه :eek:

post-20774-0-22898900-1441278848_thumb.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستانی که 970 دارن تعجب میکنم ابراز ندامت از خرید کارتتون دارین

 

همون طور که گفتم همیشه این جور هست هر شرکتی یه سری بازی ها رو تایتل خودش میکنه و {90%} کارتای خودش تون اون بازی بهتر عمل میکنند

 

بهترین راه برای انتخاب کارت مثلا بین 290/290x و 970 اینه شما ببینی چه بازی هایی دوست دارین و کدوم شرکت حمایت مالی و نرم افزاری اون شرکت رو انجام میده

 

مثلا بازی هایی که در راهند

 

بازی های استویدیو DICE مثل بتلفیلد5 و جنگ ستارگان بتلفرانت و . . . + hitman  + deus ex + rise of tomb raider + star citizen . . . تایتل ای ام دی هستن و قطعا رو کارت ای ام دی بهتر عمل میکنند

 

بازی های تایتل انویدیا که در راه اند کلا بازی های یوبیسافت مثل اساسینز و . . .  و 3 Sniper: Ghost Warrior و ( متال گیر و سری بتمن این دو تا در راه نیستند اومدن :دی) و . . .

 

از کجا معلوم مثلا اساسینز جدید اومد ( DX12 پشتیبانی میکنه ) انویدیا نیاد به یوبیسافت بگه ببین تو میخوای روی کنسول های نسل هشت از ACE استفاده کنی بکن ولی برای نسخه پی سی چنین حقی رو نداری و باید انجین بازی رو برای مکسول بهینه کنی و روی نقاط قوتش کار کنی !!!! یه دستی هم با گیم ورکس رو سر بازی بکش !  اون وقت نتیجه چیز دیگه ای میشه !

 

تو اون بازی 970 هم افزایش کارایی خوبی با DX12 نشون داده ولی به پای 290X نرسیده و 290X رفته با اختلاف از 980 جلو زده و به نزدیکی 980ti و تایتان رسیده :دی

البته در مورد Division و AC و Starwars BattleFront بنده یه جایی خونده بودم که با Havok ساخته شدن که بر روی کارتهای AMD سازگاری بیشتری دارن، Ghost Warror هم که با Cryengin ساخته شده و از منتل پشتیبانی میکنه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

البته در مورد Division و AC و Starwars BattleFront بنده یه جایی خونده بودم که با Havok ساخته شدن که بر روی کارتهای AMD سازگاری بیشتری دارن، Ghost Warror هم که با Cryengin ساخته شده و از منتل پشتیبانی میکنه...

نه داداش این جوری فکر نمیکنم

havok کابوس فیزیکس انویدیا هست ، ولی مشکلی با کارت های انویدیا نداره . . . و کلا فیزیکس محیط بازی میشه و به انجین بازی بستگی داره نمیشه گفت رو کارت ای ام دی بهتر کار میکنه . . .

تو AC فیزیکس باعث گرد و غبار بیشتر میشه و. . .میشه که خودتون قبلا اسکرین شات هاش رو گزاشته بودین

منتل کلا به Vulkan تبدیل میشه و چیزی به اسم منتل در بازی ها نمیبینیم . . . و Ghost Warror تایتل انویدیا هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بهتون قول میدم درست میشه کلا انویدیا و ای ام دی همیشه کارشون همین بوده یه خبری بیرون میدن بعد جامعه ی گیمری و درگیر میکنن 

یه بار ای ام دی خراب میشه یه بار انویدیا و این چرخه هی داره اتفاق میافته من از 5 سال پیش دارم با کارت گرافیک  یکی بدو میکنم همیشه این خبرا رو میبینم 

به بازیتون بچسبید لذت ببرید همش حل میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نه داداش این جوری فکر نمیکنم

havok کابوس فیزیکس انویدیا هست ، ولی مشکلی با کارت های انویدیا نداره . . . و کلا فیزیکس محیط بازی میشه و به انجین بازی بستگی داره نمیشه گفت رو کارت ای ام دی بهتر کار میکنه . . .

تو AC فیزیکس باعث گرد و غبار بیشتر میشه و. . .میشه که خودتون قبلا اسکرین شات هاش رو گزاشته بودین

منتل کلا به Vulkan تبدیل میشه و چیزی به اسم منتل در بازی ها نمیبینیم . . . و Ghost Warror تایتل انویدیا هست

درسته عزیز، Havok آلترنیتیو فیزیکس هستش و انگار بنده درست جمله رو بیان نکردم، درحقیقت نمیخواستم اینجوری بگم که انویدیا با فیزیکس فقط برای ضربه زدن به AMD کار میکنه و اگه از فیزیکس استفاده نشه، یعنی یکی از جاهایی که انویدیا میتونسته به AMD ضربه بزنه رو از قضیه حذف کردیم...

اون اسکرینهایی که گذاشتم مربوط به AC Black Flag بوده، در مورد Unity هم اطلاعی ندارم، ولی در کل یوبیسافت اعلام کرده که از Havok استفاده خواهد کرد...

در مورد منتل هم یگم که Mantle 1.0 به استیم فروخته شده، طبق گفته AMD ... یعنی چیزی در مورد منتل ورژنهای بعدی گفته نشده و اگه ورژن 1.0 وجود داره، پس ورژنهای بعدی هم وجود خواهد داشت...

بابت Cryengine هم معلوم نیست که چقدر از منتل تو موتورش استفاده میکنه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مگه میشه؟!توی بعضی از تست-ها از dx11هم ضعیف-تر باشه!

من اینارو قبول ندارم(بازی استراتژیک).  تا بازی دیگه ای بر پایه dx12 منتشر بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

دوستان DX12 رو بیخیال!!!

یکی جلو شرکت ‏Power Color‏ بگیره دقایقی پیش کارت Power Color R9‎ ‎390x2 ‎16G Dvill13‎ ‎ معرفی کرده!!!!!!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ویرایش!

ویرایش شده توسط اشک سیاه
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

دوستان DX12 رو بیخیال!!!

یکی جلو شرکت ‏Power Color‏ بگیره دقایقی پیش کارت Power Color R9‎ ‎390x2 ‎16G Dvill13‎ ‎ معرفی کرده!!!!!!!!

26b.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 بعله ... 4 عدد 8 پین ناقابل :D

 

img_9713png.jpg

 

PowerColor-Radeon-R9-295X2-Devil-13-Powe

QWR.jpg

Package-02_w_600.jpg

ویرایش شده توسط (WarCraft)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعله ... 4 عدد 8 پین ناقابل :D

img_9713png.jpg

PowerColor-Radeon-R9-295X2-Devil-13-Powe

QWR.jpg

Package-02_w_600.jpg

خب بعله دوست عزیز، کسی که پول این اژدهای دو سر رو میده هم پاورش 4 تا 8 پین داره هم پول کنتور انداختنش و ..... داره!

ولی عجب اسبیه، جون میده واسه 4K‏ گیم زدن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جالبه که پاورکالر جای کارتهای Ares ایسوس رو گرفته برای AMD ...

البته این نسبت یه 290 ها فرقس نداشته، پس فکر نمیکنم اونقدر ارزشی داشته باشه نسبت به مدل قبلی...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان

 

یکی از اعضای تیم Oxide اعلام کرده به اصرار انویدیا در حال کار کردن روی درایور این شرکت هستن تا فناوری Async Compute رو به صورت نرم افزاری با بازدهی بیشتری اجرا کنند ولی باید معجزه بشه تا 20% افزایش بازدهی پیدا کنند که کارت های ای ام دی رو در DX12 جا بزارند پس جز صبر کردن کاری نمیشه کرد که ببینیم واقعا با درایور میشه انتظار چنین چیزی رو داشت

 

خبر دیگه هم اینه اقای David Kanter  گفته معماری مکسول با VR ( واقعیت مجازی ) مشکل داره  !!!! :eek: :eek:

 

با این که بخش اعظم بازار GPU در دستان انویدیا هست ولی گند کاری هاش هم داره مشخص میشه

 

به خاطر همین هست کلا VR به طرف معماری GCN در حال حرکته و حتی ای ام دی اعلام کرده بود منتظر واقعیت مجازی با رزولوشن 12K با تکیه بر قدرت HBM که تکنولوژی hynix + amd هست در کنار معماری GCN باشین

 

Mark Cerny طراح کنسول PS4 هم گفته دلیل اصلی که به طرف سخت افزار ای ام دی رفتیم همین بوده قابلیت هایی با پتانسیل بالا دیدیم که استفاده نشده بود مثل Async Compute

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سعید جان ممنون اطلاعات خوبی بود

عجب چیزی بشه این 12K ..... با یه معماری ببین چه میکنه AMD خدا میدونه معماری بعدیشون چی بشه دیگه :-O

این است پتانسیل نهفته در کارتهای AMD :D

ویرایش شده توسط Mantel
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان

 

یکی از اعضای تیم Oxide اعلام کرده به اصرار انویدیا در حال کار کردن روی درایور این شرکت هستن تا فناوری Async Compute رو به صورت نرم افزاری با بازدهی بیشتری اجرا کنند ولی باید معجزه بشه تا 20% افزایش بازدهی پیدا کنند که کارت های ای ام دی رو در DX12 جا بزارند پس جز صبر کردن کاری نمیشه کرد که ببینیم واقعا با درایور میشه انتظار چنین چیزی رو داشت

 

خبر دیگه هم اینه اقای David Kanter  گفته معماری مکسول با VR ( واقعیت مجازی ) مشکل داره  !!!! :eek: :eek:

 

با این که بخش اعظم بازار GPU در دستان انویدیا هست ولی گند کاری هاش هم داره مشخص میشه

 

به خاطر همین هست کلا VR به طرف معماری GCN در حال حرکته و حتی ای ام دی اعلام کرده بود منتظر واقعیت مجازی با رزولوشن 12K با تکیه بر قدرت HBM که تکنولوژی hynix + amd هست در کنار معماری GCN باشین

 

Mark Cerny طراح کنسول PS4 هم گفته دلیل اصلی که به طرف سخت افزار ای ام دی رفتیم همین بوده قابلیت هایی با پتانسیل بالا دیدیم که استفاده نشده بود مثل Async Compute

 

خبر عالی بود مرسی سعید @};-

آقای Mark Cerny که چند ساله رفته طرف amd من که 13 ساله طرفشم :laughing:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان خوشحالی نداره که ، درسته یه سری ( قصد جسارت به دوستان انویدیایی ندارم و خودم هم انویدیا داشتم و الان ای ام دی هم دارم مشکلی با هیچ کدوم ندارم ! :دی منظور فن نماها هست) به بازار فروش کارت های ای ام دی و کسایی که کارتش رو داشتن میخندیدن ولی این راهش نیست . . . سکه دو رو داره . . . و الان برعکس شده نوبت ای ام دی هست !!!

y68m_nvidia_20creative_20troll_20face_20

درحالی که 980ti از 31 فرمان موازی/همزمان پشتیبانی میکنه FuryX از 63 فرمان موازی/همزمان پشتیبانی میکنه !!!

unreal engine رفیق صمیمی انویدیا گفته ما تمرکز ویژه ای رو Async Compute خواهیم داشت چون بازدهی زیادی داره !!

به نظرتون چرا پاسکال قبل ولتا رو شد ؟! چون نقشه انویدیا نگرفت!  انویدیا کلا باید به طرف معماری ای ام دی در سال 2011-2012  حرکت کنه و به ACE ای ام دی دست پیدا کنه !!! حتما میگید خوب همین مکسول رو ور میداشت قابلیت سخت افزاری Async Compute اضافه میکرد :D  ولی چنین چیزی امکان نداره ACE در GCN یک قابلیت معماری هم هست ! یعنی معماری GCN با این ویژگی هماهنگ هست !!

اون وقت ای ام دی چیکار میکنه ؟  ای ام دی برای سری 400 داره ACE با بازدهی دو برابر ACE الان طراحی میکنه  :eek:

{ طبق شواهد و مدارک فعلی } بازی بر پایه ی DX12 اگر تمرکز روی دستور های موازی داشته باشه شاهد اینیم AMD با اختلاف جلو میافته ولی اگر این طور نباشه و انویدیا با گیم ورکس تو بازی دست ببره شاهد پدیده زیر خواهیم بود و انویدیا جلو میافته !

1vp1_hn1nzfv.jpg

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

1vp1_hn1nzfv.jpg

 

عکسه یارو چقدر مو هم داره  =))  .

 

ولی خداییش نگاه کنید چقدر تصویر ها با هم فرق دارن  :laughing:

ویرایش شده توسط Moein Frozen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...