رفتن به مطلب

دو لپتاپ جدید از سری ThinkPad YOGA توسط شرکت Lenovo معرفی شدند


Recommended Posts

fdzmnnwjahyih6sk0pxt.jpg

 

 

شرکت Lenovo، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لپتاپ و کامپیوتر های رو میزی برای کارهای اداری و کسب و کار، امروز دو مدل لپتاپ جدید از سری معروف ThinkPad YOGA را معرفی کرد. دو لپتاپ YOGA 260 و YOGA 460 از لپتاپ های تغییر پذیر شرکت Lenovo محسوب می شوند و اسفاده های اداری و بازرگانی دارند. شرکت Lenovo با بررسی و آمارگیری از 6,000 شرکت مختلف به این نتیجه رسیده که امنیت، قابل حمل و قابل اطمینان بودن دستگاه، بیشترین اهمیت را دارا می باشند. شرکت Lenovo نیز برای رفع این دسته از کاربران این گونه شرکت ها، دو لپتاپ YOGA 260 و YOGA 460 ، با طراحی بهتر و سرعت بالاتر نسبت به قبل، را ساخته تا نیازهای ضروری آنها را برطرف سازند.

 

با بررسی اطلاعات بدست آمده از شرکت Lenovo ، حدود 53% از کل کاربران این شرکت بیشتر از لپتاپ برای کار در خانه استفاده می کنند، 61% از افراد دیگر، لپتاپ را با خود حمل کرده و در راه و محل کار از آن استفاده می کنند و 46% درصد از دیگر کاربران نیز سنی بین 18 تا 34 سال دارند. این کاربران نیروهای تازه نفش هستند و آینده را با گرفتن تصمیم شان می سازند و فعالانه در لبه ی تکنولوژی پیشروی می کنند. این کاربران نیاز به دستگاه های قابل اطمینان و با کارایی بالا دارند.

 

دو لپتاپ ThinkPad YOGA 260 و YOGA 460 برای کاربران مدرن ساخته شده اند. با داشتن قابلیت تغییر پذیر حالت، از لپتاپ و تبلت و بالعکس، می توانند از آنها به راحتی بر روی سطح عمودی صاف، یا بر روی دست خود استفاده کنند. در چند مدل معین از این لپتاپ ها، اتصال وایرلس LTE-A وجود دارد. سرعت این اتصال حدود سه برابر اتصال LTE بیشتر است. همچنین در برخی دیگر از مدل ها، حسگر اثر انگشت و درگاه کارت امنیتی نیز تعبیه شده، تا امنیت اطلاعات کاربر به حداکثر میزان خود برسد. یکی دیگر از قابلیت های مهم موجود در دو لپتاپ YOGA 260 و YOGA 460، داشتن قلم هوشمند ThinkPad Pen Pro است که با سیستم عامل ویندوز 10 سازگار بوده و با نرم افزار اختصاصی آن، یعنی WRITEit قابل استفاده می شود. لپتاپ YOGA 460 به صفحه نمایش با رزولوشن 1440p و پردازنده گرافیکی مجزا، بهره مند شده تا بهترین کارایی را بدون هیچ گونه اشکالی ارائه دهد.

 

تمامی مدل های دو لپتاپ YOGA 260 و YOGA 460 دارای پردازنده های جدید سری Skylake شرکت Intel ، ظرفیت نصب رم DDR4 یا DDR3L تا حجم 16 گیگابایت و درایو حالت جامد با رابط PCIe می باشند. نسل جدید درگاه ویژه OneLink با Dock امکان انتقال داده ها تا سرعت 33 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می کند و کاربران می توانند از آن برای اتصال لپتاپ به تلویزیون و مانیتورهای با رزولوشن 4K و سایر اتصالات استفاده کنند. دو لپتاپ مذکور در دو رنگ سیاه و نقره ای تولید می شوند.

 

قیمت دو لپتاپ YOGA 460 و YOGA 260 بترتیب از 1050 و 950 دلار آغاز می شود. YOGA 260 در اوایل ماه نوامبر، و YOGA 460 نیز در اوایل ماه اکتبر، و در کشورهای مشخصی عرضه خواهند شد. در ماه ژانویه نیز در آمریکای شمالی منتشر می شوند. مدل نقره ای هم در همین ماه عرضه می گردد.

 

 

jhtkxmnyxlmacso0kybr.jpg

o7yl79awv4g1tvevmht1.jpg

t438q826y8gg9mbxdyzi.jpg

lz2vtt42e396wxbjf5e.jpg

ctrn1w1o2t1z8g6ni63j.jpg

r34p438ijhd5vcetj2t.jpg

cw9knp8r8le2psp6co2v.jpg

00zwhe196k398vcixjny.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...