رفتن به مطلب

شرکت AMD آماده ی معرفی و عرضه ی سه پردازنده ی جدید از سوکت +FM2 است


Recommended Posts

o2ey2gpscpwg77bc3wn.jpg

 

 

شرکت AMD در نظر دارد در آینده ای نزدیک، با معرفی و عرضه ی سه پردازنده ی جدید از سوکت +FM2 با نام های A8-7690K ، A10-7890K و Athlon X4 880K ، این سوکت را گسترش دهد. این اطلاعات در وب سایت شرکت BIOSTAR و در لیست پردازنده های سوکت +FM2 که توسط مادربردهای این شرکت قابل پشتیبانی است، بدست آمده است. نام معماری ذکر شده برای این سه پردازنده، "Kaveri" است، ولی به احتمال قوی نام آن به "Godavari" یا همان "Kaveri Refresh" تغییر پیدا خواهد کرد.

 

پرچمدار پردازنده های Refresh یا تجدید شده، پردازند A10-7890K با سرعت کلاک 4.10GHz در حالت پایه می باشد. سرعت کلاک این پردازنده و دو پردازنده ی بعدی در حالت TurboCore، هنوز معلوم نشده است (در حال حاظر، پرچمدار سری مذکور، پردازنده عرضه شده A10-7870K با سرعت کلاک 3.90GHz در حالت پایه و 4.10GHz در حالت TurboCore است). پردازنده ی بعدی، A8-7690K است، با سرعت کلاک 3.70GHz . شایان ذکر است که دو پردازنده ی A8-7690K و A10-7890K به گرافیک مجتمع مجهز هستند، ولی متأسفانه هنوز اطلاعاتی درمورد سرعت کلاک این گرافیک ها بدست نیامده.

 

در نهایت، به پردازنده Athlon X4 880K می رسیم. سرعت کلاک این پردازنده حدود 4.00GHz است و دارای گرافیک مجتمع نیست. به همین دلیل، این پردازنده برای کاربرانی مناسب است که از قبل یک کارت گرافیک مجزا دارند. هر سه پردازنده ی معرفی شده، قابلیت اورکلاک دارند.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...