رفتن به مطلب

چند سوال در مورد کیس orbit


Recommended Posts

1- لطفا در مورد ویژگی هایی که در پایین عکس نوشته شده است توضیحی کامل بدهید(همچنین نحوه ی کارکرد و طرز استفاده از کلیدهای روی صفحه نمایش)

2- قسمت هایی که با مستطیل قرمز در عکس مشخص شده است ، مشخص کننده ی چه چیزی است

3- ایا می توان هر یک از 2 فنی که از قبل انتخاب شده اند را به گونه ای تنظیم کرد که در دمای مورد نظرمان با سرعتی که قبلا توسط خودمان تعیین شده است شروع به کار کنند

4 - بهترین دما برای فضای داخلی کیس چند درجه است

post-7036-010431100 1283948591_thumb.gif

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

من خودم قبلا این کیس رو داشتم و باهاش کار کردم./(اولا بگم که سینی کف کیس کج بود و باعث شد من کلی درد سر در این زمینه بکشم وقتی مادربورد نصب میشد ، بخاطر کج بودن سینی ، مادربورد هم با بستن پیچ ها کج میشد.)

1-این قسمت که مشخص هست و من نمیدونم دقیقا منظورتون از توضیح چی هست/

2-مربع سمت چپ ، که بالای تصویر هست ، نشان دهنده مدت زمانی هست که سیستم روشن شده ، کنار همین مربع هر ساعت از دقیقه 1 تا 60 شمرده میشه ، و با گذشت از 1 ساعت ، اون دایره یک عدد اضافه تر میشه ، و میزان ساعتی که سیستم روشن هست ، مثلا اگر 3 ساعت باشه ، اعداد 1 2 و 3 چشمک میزنن.

مربع سمت چپ ، پایین تصویر ، نشان دهنده دور فن هست ، که هر میزان باشه ، همون عدد چشمک میزنه ، که در سمت راستش یعنی مربعی که مشخص کردید ، میزان دقیق همون دور فن نوشته میشه.

مربع سمت راست تصویر ، کلید رستارت سیستم هست.

3-اگر منظورتون این هست که فن ها در دمای خاصی با سرعت بیشتر یا سرعتی که قبلا خودتون تنظیم کردید شروع بکار کنند ، این مورد رو زیاد مطمئن نیستم. اما امکان تنظیم سرعت فن ها وجود داره ، حتی میتونید فن ها رو با استفاده از ولومی که تعبیه شده کلا خاموش کنید.

4-بهترین دما رو نمیدونم چه عددی هست. اما در کیس فعلی من ، Fusion ، در حالت عادی 30 درجه رو نشون میده ، زمانی که سرد بشه تا 29 و 28 میاد پایین ، حتی تا 26 هم شده که اومده پایین ، در دماهای بالا هم تا 31 و 32 میره بالا ، بیشترین دماش هم 34 درجه بوده.

امیدوارم تونسته باشم بخشی از سوالاتتون رو پاسخ بدم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...