رفتن به مطلب

قدرتمند ، خنک و بی صدا با EVGA 980Ti Hybrid


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

با تولید و معرفی سخت افزار های حرفه ای همواره افرادی وجود داشته اند که به دلیل نوع انتظارشان از این قطعات علاقمند به استفاده از قطعات خاص و متمایز به منظور کاربری های خاص بود اند که با پیشرفت فناوری در زمینه افزایش  قدرت پردازشی و طراحی سیستم های خنک کننده بهینه تر، برخی از نیازهای خاص کاربران تا به امروز محقق شده است.


به طور مثال کاربرانی هستند که نسبت به سلامت و دمای قطعاتی مانند پردازنده و کارت گرافیک بسیار حساس بوده و همیشه به دنبال راهکاری جهت دست یابی به حداقل دمای ممکن در زمان پردازش های سنگین هستند که برای رفع این نیاز، خنک کننده های مایع برای پردازنده ها عرضه شدند و همچنین در سطح محدودی قابلیت اتصال خنک کننده مایع به کارت های گرافیک در برخی مدل ها محقق شد و که بازخوردها و واکنش های مثبتی را به خود جلب نمود.


شرکت EVGAبه عنوان یکی از پیشتازان در این امر در گذشته سری Hydro Copper به همراه کارت گرافیک Nvidia GTX480 حرفه ای ترین کارت گرافیک مجهز به خنک کننده مایع تا آن زمان را عرضه کرده بود و در نسل های بعد نیز این سری از محصولات خود را گسترش داد به طوری که در حال حاضر دو نوع کارت گرافیک مجهز به خنک کننده مایع درسبد محصولات EVGA جای گرفته است. کارت گرافیک های سری Hybrid یا دوگانه که به همراه کیت خنک کننده مایع از پیش آماده عرضه می شود و سری Hydro Copper که در واقع یک کارت گرافیک مجهز به یک بلاک با قابلیت پوشش تمام سطح بورد است.


در این مطلب قصد دارم به طور مختصر تجربه شخصی خود از کار با کارت گرافیک  EVGA GTX980Ti Hybridرا با شما به اشتراک بگذارم با ذکر این نکته که هدف، نوشتن یک بررسی فنی و دقیق نبوده ، چرا که مهارت زیادی در نگارش ندارم در مقایسه با دوستانی که دست به قلمشون خوبه(پس اشتباهات نگارشی وجود خواهد داشت :D  ) و اینکه با توجه به تولید محدود، تقریبا مطلب دقیقی روی وب در مورد این کارت گرافیک در دسترس نیست تا امکان ترجمه و شاخ و برگ دادن به مطلب از این راه وجود داشته باشد و در نتیجه منبع این مطلب، تجربه کوتاه مدت من با این کارت گرافیک خواهد بود. البته امیدوارم شرکت EVGA هم در بخش اطلاع رسانی در مورد ویژگی های متمایز محصولات خود تلاش بیشتری به خرج دهد.


 


تصاویر جعبه گشایی کارت گرافیک:


 


 


yjrr1a6gweozur5vkbjn.jpg


 


 


 wbjyhviqudbe6fw6g1p.jpg


 


 


پس از تحویل گرفتن این کارت گرافیک ، طی مراسمی با شکوه از نامبرده و متعلقاتش برای خودم پرده برداری کردم. لوازم همراه شامل : یک تبدیل DVI به VGA ، تبدیل های برق 6 و 8 پین، بست های مخصوص EVGA ، نشان مخصوص این شرکت مخصوص چسباندن به کیس ، استیکر EVGA ،راهنمای استفاده و لوح فشرده درایورها هستند که با بسته بندی خاص خودشان به همراه طراحی داخلی جعبه حس خاص بودن را القا میکنند.


 


1v4v7jtxmb74x0tl943h.jpg


 


 


توان مصرفی این کارت گرافیک از دو کانکتور 8 و 6 پین تامین می شود و حداقل منبع تغذیه توصیه شده توسط شرکت سازنده یک منبع تغذیه با توان 600 وات می باشد، ابعادش 26.67 در 11.12 سانتی متر بوده و  اصطلاحا" بصورت 2 اسلاته است.


 


 


hb2bdl20av86smn7i4qf.jpg


 


خروجی های تصویر شامل یک Dual-link DVI ، سه Display port 1.2 و یک HDMI 2.0 هستند که در کنار هم قابلیت اتصال به 4 نمایشگر را فراهم میکنند.


 


مجموعه خنک کننده


ایرادی که معمولا به کارت گرافیک های مجهز به خنک کننده مایع غیر Full cover وارد است دمای بالای فازها ، حافظه ها و سطح بورد کارت گرافیک در عین خنک بودن پردازنده گرافیکی در زمان پردازش است اما کارت Hybrid همانطور که از نامگذاری اش هم پیداست کار خنک کنندگی را به 2 روش مجزا اما هم جهت با یکدیگر انجام می دهد. یکی از این دو بخش، خنک کننده مایع لوپ بسته شامل یک بلاک مخصوص اتصال بر روی سطح پردازنده گرافیکی، پمپ ، رادیاتور 120 میلیمتری و یک فن فوق العاده کم صداست ، خنک کننده ایر هم شامل هیتسینک سراسری و هیتسینک های مخصوص VRMs و حافظه ها و یک فن دمنده است که با دمیدن هوا به داخل ، هوایی را که به دلیل جذب گرمای هیتسینک ها گرم شده است از انتهای کارت گرافیک (به سمت خروجی های تصویر) خارج میکند و هوای گرم به محیط داخلی کیس راه نمی یاید.


 


 


ویژگی های سخت افزاری


چیپ گرافیکی به کار رفته در GTX980Ti حاصل بلوغ معماری مکسول در زمینه مدیریت مصرف و کارایی کلی می باشد که با توجه به آگاهی و شناخت عمومی کاربران نسبت به ویژگی های عمومی GTX980Ti ، در بیان این ویژگی ها به ارائه یک چارت کلی بسنده میکنیم


 


qp5didotpih4bbyt5jo1.jpg


 


تغییر سخت افزاری اصلی صورت گرفته در مدل EVGA Hybrid نسبت به GTX980Ti مرجع، اورکلاک شدن هسته گرافیکی بطوریست که فرکانس پایه 1140 و فرکانس افزایشی نیز 1228 مگاهرتز می باشد .البته این فرکانس افزایشی بصورت پویا(داینامیک) بوده و فرکانس 1228 یک فرکانسِ اسمی است و این افزایش تا فرکانس 1366 امکان پذیر است . این افزایش تابع پاورلیمیت و ولتاژ اعمال شده بصورت دیفالت و یا دستی می باشد، یعنی بدون افزایش فرکانس هسته بصورت دستی و فقط با افزایش ولتاژ میتوان میزان این فرکانس پویا را بالاتر برد.


 


 


آزمون عملکرد مجموعه خنک کننده


در اکثر بررسی های مربوط به کارت گرافیک در بخش تست های مربوط به دمای حداکثری ، یک بنچمارک خاص را به مدتی خاص اجرا کرده و دمای نهایی را به عنوان دمای حداکثری اعلام میکنند اما من که البته گیمر حرفه ای هم نیستم تصمیم گرفتم تا حداکثر دما رو در زمان اجرای بازی ها و پس از یک ساعت بازی کردن بسنجم که نتایج در اتاقی با دما یکنترل شده بین 24 تا 26 درجه سانتیگراد بدین شرح است :


 


mojzw45tg8t7pm6fz08.jpg


 


تجربه استفاده از کارت گرافیک EVGA GTX480 Hydro copper در زمان خودش تجربه خوبی بود منتها در اون بازه زمانی که ازش استفاده می کردم بازیهایی بودن که این کارت رو به زانو در بیارن و برای لذت بیشتر باید از SLI استفاده می شد که الان بازیهای سطح بالاتر از اون زمان هم وجود دارن که تجربه عملکرد کارت  980Ti Hybrid به عنوان یکی از قدرتمند ترین کارت گرافیکها در بازیهای روز با این دمای فوق العاده واقعا لذت بخشه که علاقه و نیاز کاربر به دمای پایین رو کاملا فراهم میکنه.مسئله ای که باید در نظر داشت اینه که دمای پایین فقط برای اورکلاک مفید نیست بلکه طول عمر قطعات رو هم نسبت به قطعاتی که در دماهای بالا کار میکنن تضمین میکنه.


با توجه به در دسترس نبودن امکاناتی مثل دوربین حرارتی برای سنجش حرارت سطح بورد گرافیک و بخش های نزدیک به VRM باید به قدرت لامسه اکتفا میکردم ،  دمای بخش های مختلف با توجه به اینکه کارتهای برند های دیگه از همین مدل رو هم تست کرده بودم رو طبق تجربه شخصیم در زمینه حرارت و استفاده از ترمومتر Type-kمیتونم توضیح بدم که هیچ کدوم از قسمت های بورد به دمای 70 درجه نرسیده بودند(در صورت لمس بوردی با دمای حدود 70 درجه احساس سوختگی و آزردگی به انسان دست نمیده اما از دمای 75 به بالا این احساس ایجاد میشه که در برخی کارت گرافیکها تجربش کرده بودم مثل یکی از مدل های Ino3d و یا 290xDCu2)


 


معرفی سیستم تست 


 


crujogxorx939s6lq5.jpg


 


 


 


w1ouqz9nouz3n65jkri.jpg


 


 


تست بازیها


*نظر به اینکه اطلاعاتم در زمینه تنظیمات گرافیکی بازیها در مقابل خیلی از دوستان کمتره سعی کردم  از تنظیمات عمومی استفاده کنم و زیاد آنتی الیازینگ ها رو تغییر ندم مگر اینکه pre-set های اولترا خودشون آنتی الیازینگ ها رو ست کرده باشند. بنابراین این نتایج رفرنسی برای مقایسه با تستهای دیگر سایتها نیست و صرفا تجربه شخصی خودم در بالاترین جزئیات گرافیکی قابل ست کردن بوده و جهت اطلاع خودم از کارایی کارت گرافیک در شرایط عمومی بازیها بوده که علاقمند به اشتراکشون بودم.همچنین به علت برخی محدودیت ها برخی بازیها در رزولوشن 2560 در 1080 انجام شده و در برخی موارد هم در 1920 در 1080 


*تست های میزان حرارت و سنجش فریم همزمان  بودند و فریم شماری هم بوسیله نرم افزار Fraps در دو نوبت یکی یا دو دقیقه ای در حین انجام تستهای حرارت انجام شده


 


dbylwlc6u7dpqxdzielr.jpg


 


 


بنچمارک های Synthetic:


ینچمارک های سینتیک نرم افزارهایی برای سنجش عملکرد قطعات هستند ، شبیه سازی بازی های رایانه هستند اما با تفاوت هایی در متد های پردازشی  به عنوان مثال در بازیهای مختلف از موتور های گرافیکی مختلفی استفاده می شود اما اساس سنجش فریم و پردازش در این بنچمارکها ثابت است بنابراین امتیاز بالا یا پایین در این بنچمارکها تظمین کننده همین نسبت در بازی های مختلف نیست.


 


 


mw3q29rpt9e157ewatn.jpg


 


 


اورکلاک


ابتدا مطرح کردن چند مورد در مورد این بخش ضروریست تا پیش زمینه ای در مورد اورکلاک این کارتهای گرافیک داشته باشیم.


مسئله اول ، پاورلیمیت که محدوده توان مصرفی توسط کارت گرافیک رو تعیین میکنه و اگه کارت گرافیک بصورت اورکلاک شده به حد پاورلیمیت برسه فرکانس به جای بوست شدن شروع به کاهش یا عدم افزایش میکنه تا مصرف رو زیر اون حد نگه داره. با توجه به اینکه اکثر کارتهای GTX980Ti از برند های مختلف مشکل نویز دارند(Coil whine) برخی شرکت ها با کم کردن میزان پاورلیمیت موفق به کم کردن این صدای اضافی شدن اما با این روش میزان اورکلاک پذیری کارت گرافیک تا حدی کم میشه


حداکثر فرکانسی که به بطور ثابت قادر بودیم تست 3Dmark11 رو به انجام برسونیم فرکانس هسته 1516 و فرکانس حافظه 2005 مگاهرتز بود و با ست کردن فرکانس بالاتر با رسیدن مصرف کارت گرافیک به سقف پاورلیمیت، فرکانس هسته شروع به کاهش می کرد. البته با ویرایش بایوس و تغییر پارامتر های مربوط به مدیریت مصرف، امکان افزایش سقف پاورلیمیت وجود خواهد داشت


کارت گرافیک در حد خودش_ با توجه به اعلام EVGA که این کارت برای اورکلاک ساخته نشده بلکه برای کاربرانی که نیاز به دمای پایین دارند طراحی شده _ خوب اورکلاک میشه ، البته باید توجه داشت که با وجود اینکه میزان حداکثر فرکانسی که بهش دست پیدا کردیم تا حدودی پایینتر از کارتهای برند های دیگه بود اما مجهز بودن به خنک کننده مایع و دمای مناسب، باعث میشه که مدت زمان بیشتری با اطمینان خاطر به سلامت و دمای کارت گرافیک ، بشه روی حداکثر فرکانسی که پایدار بوده  بصورت 24/7 بازی های سنگین رو اجرا کرد که در کارتهایی با خنک کننده های صرفا" ایر توصیه نمیشه چون نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.


 


سخن پایانی


کارت EVGA GTX980Ti Hybrid با دارا بودن خنک کننده مایعِ سر خود بهترین انتخاب برای علاقمندان به کارایی بالا در شرایط دمایی مناسب است . با توجه به قیمت کیت های خنک کننده مایعی که بطور جداگانه برای کارت گرافیک ها عرضه می شوند اختلاف قیمت این مدل با قیمت مدل رفرنس منطقی به نظر می رسد مخصوصا اگر به دنبال دمای مناسب و در نتیجه طول عمر مفید بیشتر کارت گرافیک خود باشید.


 


* در آخر هم جا داره تشکر کنم از شرکت EVGA که از مدتی قبل باشون در ارتباط بودم اما به دلایلی امکان ارائه قطعات برای تست محقق نشده بود اما این سری از طریق نمایندشون شرکت


"همراه پشتیبان" این کارت گرافیک به علاوه یک کارت دیگه رو به دستم رسوندن


 


* از آقای بهزاد تک هم که زحمت عکسها رو کشیدن ممنونم


 


 


 


عکس های بیشتر  بصورت بند انگشتی:


 


0p4w2gpkaa1jp6wtg7z5_thumb.jpg


 


53vba8rgcs9n91godep1_thumb.jpg


 


bb2yhj7i9zsl3wgizfag_thumb.jpg


 


k9ke4prqt2vmgcau7fpq_thumb.jpg


 


3b2cntnuj80a29pgkziq_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار عالی بود چقدر از بررسی های اینجوری لذت میبرم .فقط دما کارت رو فرکانس 1500 چقدر میشه؟ کارت msi لایتینگ 980ti با خنک کننده بادی با همین فرکانس بالاتر از 65 نمیره.

ویرایش شده توسط STRIX
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بسیار عالی بود چقدر از بررسی های اینجوری لذت میبرم .فقط دما کارت رو فرکانس 1500 چقدر میشه؟ کارت msi لایتینگ 980ti با خنک کننده بادی با همین فرکانس بالاتر از 65 نمیره.

 

سلام دوست عزیزم

اصولا تفاوت بین "دمای لود با فرکانس دیفالت" با "دمای لود در حالت اورکلاک" در کارتهای مجهز به خنک کننده مایع استاندارد بیش از 2-3 درجه نیست، با کارت یه مقدار هم بصورت تفریحی گیم زدم (بسته الحاقی witcher 3 تحت عنوان heart of stone رو با همین کارت تموم کردم) در حالت اورکلاک شده روی 1496 بازی کردم و بیشترین دمای ثب شده در نرم افزار مانیتورینگ (هم افتربرنر و هم Gpu-z میزان 46 درجه بود)

 

یک تست 3dmark11 هم در حالت اورکلاک شده برای مثال که دما شده 44 :

ur9lh7tnk78f5bdumnih_thumb.jpg

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام فرجام جان

فرجام حلالت نمیکنم :D

چرا همیشه دل ما رو میبری :D

دم شما رو گرم، برسی خیلی خوبی کردی، تشکر

ویرایش شده توسط ایمان شادکام
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار عالی اقا فرجام ...نتایج تست با کارت زیر چقدر تفاوت داشت؟؟؟

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=1551&view=findpost&p=615229

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
 

سلام فرجام جان


فرجام حلالت نمیکنم  :D

چرا همیشه دل ما رو میبری  :D


دم شما رو گرم، برسی خیلی خوبی کردی، تشکر

 

rolling%20on%20the%20floor.gif

سلام ایمان جان

قربانت عزیز دل

 

خودت اين کارا رو کردى يا از جاى گرفتي؟

 

سلام آقا میلاد عزیزم

والا در مورد این کارت گرافیک من نتونستم مطلبی پیدا کنم به جز یک Preview به زبان انگلیسی که از متنش خوشم نیومد و تصمیم گرفتم به جای ترجمه ، خودم مطالب رو بنویسم و تستهای بازی و دما رو انجام بدم و در واقع خودم تالیف کنم که البته ممکنه اشتباهاتی پیش اومده باشه از لحاظ نگارشی چون باید سعی میکردم دید شخصی خودم رو انتقال بدم.

 

بسیار عالی اقا فرجام ...نتایج تست با کارت زیر چقدر تفاوت داشت؟؟؟

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=1551&view=findpost&p=615229

 

سلام

ای شیطون حواست خوب جمعه ها rolling%20on%20the%20floor.gif

احتمالا برای اون کارت هم مطلبی بنویسم البته اگه تستهام رو بتونم بگیرم در این مشغله شدید کاری....

اما چون شمایید میتونم بگم که در تمامی تست ها و بازی ها دمای هسته 3 درجه خنک تره و مهم تر از همه چون مجهز به بلاک فول کاور هست دمای بورد و VRMs بسیار پایینه در زمان لودهای سنگین   :D

 

______________________________

 

دوستان ممنون میشم اگر اشتباه نگارشی/املایی/علمی وجود داره تذکر بدن تا اصطلاح کنم  :x

 

 

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بسیار عالی.

 

لذت بردم از خوندنش  ;)  :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بسیار عالی.

 

لذت بردم از خوندنش  ;)  :x

 

سلام قربانت معین جان :x  :D

 

بسیار عالی لذت بردیم.cousin

 

قربونت پسر عمو

 

بسیار عالی بود ممنون

 

هم استفاده کردیم هم دلمون سوخت :D :p

 

امیدوارم استفاده از اینجور محصول ها برای همه مخصوصا" شما محقق بشه عزیز دل

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هم کارت فوقالعاده هستش هم کسی که بررسیش کرده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بد نیست   =))

 

کلا من عاشق دمای پائین قطعاتی مثل گرافیک و سی پی یو هستم و وقتی دمای لود زیر50 باشه که دیگه محشره  :x

ویرایش شده توسط Behzad Tak
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بد نیست   =))

 

کلا من عاشق دمای پائین قطعاتی مثل گرافیک و سی پی یو هستم و وقتی دمای لود زیر50 باشه که دیگه محشره  :x

آدمی‌زاد گرمش خوبه، سخت‌افزار سرد.

این هم کرامت آدینه‌ی شیخ ما.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سپاس فرجام و خسته نباشی

گرافیک رو از کانال رسمی‌evga تهیه کردی؟ 

توی ایران تو تا شرکت هستند که ادعای نمایندگی evga رو دارند. ولی کارشون در حد فروش و نهایتا تعویض با گارانتی هست.

 

 خوبه اگر توی آزمونهای قطعه‌ها از محیط‌های کاری مثل premiere , 3dmax هم استفاده بشه. پروژهای مرجع رو نت هست برای این‌جور آزمونها. 

این‌طوری خواننده ارزیابی بهتری از کارایی عملی پردازنده خواهد داشت. به ویژه کسانی که برای کار نیاز دارند.

این‌طور که توی انجمن دیده‌ام اشخاص زیادی برای کار یا اصطلاحا "رندر" از رایانه استفاده می‌کنند. جای چنین مقایسه‌هایی خالی هست. می‌شه یک دیتابیس ساخت که هر کسی قطعه‌ی جدید و خاصی تهیه می‌کنه با استفاده ازش بتونه به دیگر کابران هم اطلاعات بده.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

هم کارت فوقالعاده هستش هم کسی که بررسیش کرده

 

سلام

قربانت عزیز دل شرمندم میکنی

@};-

بد نیست   =))

 

کلا من عاشق دمای پائین قطعاتی مثل گرافیک و سی پی یو هستم و وقتی دمای لود زیر50 باشه که دیگه محشره  :x

 

آره واقعا خیلی لذتبخشه... من شخصا اینقدر روی دما و... حساس هستم و باز هم ملت پشت سر من میگن که قطعاتی که از دست اورکلاکری مثل فرجام میاد بیرون مشکل داره... در حالی که از همه اونها بیشتر به سلامت قطعات اهمیت میدم

 

سپاس فرجام و خسته نباشی

گرافیک رو از کانال رسمی‌evga تهیه کردی؟ 

توی ایران تو تا شرکت هستند که ادعای نمایندگی evga رو دارند. ولی کارشون در حد فروش و نهایتا تعویض با گارانتی هست.

 

 خوبه اگر توی آزمونهای قطعه‌ها از محیط‌های کاری مثل premiere , 3dmax هم استفاده بشه. پروژهای مرجع رو نت هست برای این‌جور آزمونها. 

این‌طوری خواننده ارزیابی بهتری از کارایی عملی پردازنده خواهد داشت. به ویژه کسانی که برای کار نیاز دارند.

این‌طور که توی انجمن دیده‌ام اشخاص زیادی برای کار یا اصطلاحا "رندر" از رایانه استفاده می‌کنند. جای چنین مقایسه‌هایی خالی هست. می‌شه یک دیتابیس ساخت که هر کسی قطعه‌ی جدید و خاصی تهیه می‌کنه با استفاده ازش بتونه به دیگر کابران هم اطلاعات بده.

 

سلام سعید جان

والا من با خود EVGA قبلا مکاتبه کرده بودم از طریق یک دوست اورکلاکرِ مشترک .... و اونها هم از طریق شرکتی که اسمش رو گفتم کارتها رو بهم رسوندن و اینکه EVGA از طریق اونها اینکار رو انجام داده فکر کنم خودش یه نشونست...

در مورد بخش دوم هم شخصا خوشحال میشم همچین شرایطی محقق بشه منتها هر شخصی دانش مخصوص حوزه کاری خودش رو داره همونطور که دانش من هم در چند رشته خاص هست فقط... و اگه در زمینه این نرم افزارها چیزی بلد باشم حتما انجام میدم اونجور تستها رو.. حتی وقتی که روی قطعه ای در منزل دارم کار میکنم و شخصی که به این نرم افزارها وارد باشه بتونه بیاد و تستها رو اجرا کنه روی اون سیستم من مشکلی نخواهم داشت

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعد از مدت ها سری با سایت ها زدم ؛ دست مریزاد فرجام جان خسته نباشید میگم در کنار غولی بی صدا و خنک!!
البته طرحی برای خنک کردن رادیاتور ها داشته باشید فکر میکنم دما از این حدود هم پایین تر بیاد.
تجربه من میگه استفاده از فن کنار بلاک کارت درسته مدار VRM رو خنک میکنه ولی باعث گرم شدن بلاک میشه ..
و خب سلفون روی کارت هم ..:دی
آقا بهزاد عزیز هم سلام برسونید با عکسهای دیدنی شون ..

قربانت
مجید

ویرایش شده توسط majid oc
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.خسته نباشید.بررسی عالی بود..از نظر کارایی(راندمان) و کولینگ این مدل بهتر هست یا g1 گیگا؟

ویرایش شده توسط ayat_7216
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
  • کاربر ویژه

من الان دیدم 

عالیه داش فرجام 

این جور تاپیک ها هم وقت میخاد هم حوصله هم از همه مهمتر هنر  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

سلام داداش میگم همچین گرافیک شاخی نیستا گیگا 980ti xtreme اونم windforce  قویتره تو فرم دادن دماشم بدترین حالت 72 درجس

post-21578-0-88359100-1452807889_thumb.jpg

ویرایش شده توسط 7alireza7
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...

عالی بود

ویرایش شده توسط Captain-Zakhar
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...