رفتن به مطلب

seagate هارد 8 ترابایتی خود را برای نیازهای نظارتی معرفی کرد


Recommended Posts

etz0bvqmnrdeoun4tq8.jpg

 

در حالی که ممکن است شما از حجم هارد 500 گیگا بایتی قدیمی خود کاملا راضی باشید ، با این وجود افرادی هستند که همواره عطشی سیری ناپذیر برای داشتن فضای ذخیره سازی بیشتر دارند.میتوان به راحتی حدس زد افرادی که با دوربین های مدار بسته سر و کار دارند به میزان زیادی فضا جهت ذخیره سازی احتیاج دارند و به همین دلیل شرکت Seagate هارد 8 ترابایتی جدید خود را که دقیقا برای همین منظور طراحی شده معرفی کرده است . 

 

dydlymlfu0wuvwsciod3.jpg

 

هارد 8 ترابایتی جدید متعلق به سری Surveillance HDD می باشد که توانایی دخیره سازی 800 ساعت فیلم HD که به صورت همزمان توسط 64 دوربین مختلف گرفته شده است را دارد . به غیر از افزایش حجم در هارد 8 ترابایتی ، بهبود عملکردی نیز در این هارد مشاهده می شود از جمله حداکثر سرعت 230 MBps درحالیکه در نمونه های قدیمی تر این شرکت اعم از هاردهای 6،5،4،3،2 و 1 ترابایتی این سرعت ، حداکثر به 180 MBps می رسید .همچنین این هارد 8 ترابایتی دارای کش 256 مگابایتی می باشد، این در حالیست که مدل های 5 و6 ترابایتی قدیمی تر دارای کش 128 مگابایتی بوده و این میزان کش در مدل های 1 تا 4 ترابایتی به 64 مگابایت کاهش می یافت . این هارد تا 300000 بار قابلیت پر و خالی شدن دارد که در این زمینه با بیشتر هارد های رده NAS قابل مقایسه است . 

علاوه بر تمامی قابلیت های اضافه شده ، این مدل 8 ترابایتی جدید دارای برخی قابلیت های مدل های قدیمی تر می باشد ، از قبیل ضد شوک و ضد لرزش بودن ، 1 میلیون ساعت MTBF و همچنین سرویس اختیاری 3 سال بازیابی اطلاعات درایو.همانند مدل های گذشته این هارد توانایی کار 24 ساعته را دارد و همچنین قابلیت تحمل حداقل 180 ترابایت حجم کاری در سال را دارد . 
این مدل 8 ترابایتی جدید در ماه نوامبر در فروشگاه ها عرضه خواهد شد . در مورد قیمت این درایو هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست . 

 

 

 

منبع : www.hitechreview.com

 

مترجم : حماد قربانی 

ویرایش شده توسط Hemad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...