رفتن به مطلب

بازی Call of Duty: Black Ops III یک بهینه ساز برای پردازنده های سری Core i5 دریافت کرد


Recommended Posts

7avgm0jsjzn9vga4478.jpg

 

 

امروز شرکت Treyarch/Activision یک بهینه ساز برای نسخه PC بازی Call of Duty: Black Ops III منتشر کرده که مشکلات مربوط به نداشتن کارایی مناسب و سایر مشکلات گرافیکی را برطرف می کند. گویا این بهینه ساز جدید همچنین مشکلات مربوط به دارندگان پردازنده های سری Core i5 شرکت Intel را هم حل می کند.

 

اما گویا این بهینه ساز باز هم نتوانسته شعله خشم کاربران PC در شبکه Steam را خاموش کند. اگر نگاهی سریع و کوتاه به نظرات کاربران در صفحه ی بازی Call of Duty: Black Ops III در شبکه Steam و همینطور، صفحه ی اعلامیه مربوط به انتشار همین بهینه ساز بیندازید، می توان دریافت که بیشتر نظرات، منفی هستند و هنوز برخی کاربران از مشکلات و دردسرهای موجود در بازی مذکور، شکایت دارند. برای مثال، کاربری اعلام کرده نمی تواند با سیستم خود (پردازنده Core i5 4460 - هشت گیگابایت رم - کارت گرافیک GTX 760) به فریم ثابتی برسد و در ابتدا، بازی دارای 50 فریم بوده و پس از چند ثانیه، به فریم 8 الی 14 می رسد!

 

کاربری دیگر نیز گفته با اینکه سیستمی با دو کارت گرافیک GTX Titan و پردازنده Core i7 4960x دارد، اما نمی تواند وارد بخش Zombie و مولتی پلیر شده و بازی کرش می کند (صفحه سفید/خاکستری پدیدار می شود). در بدترین حالت ممکن، کاربری اعلام کرده تنها موفق به کسب 10 فریم، منتها با کارت گرافیک GTX 980 Ti و پردازنده Core i7 4790K در پایین ترین تنظیمات گرافیکی شده!

 

شرکت Treyarch به کاربران پیشنهاد داده تا میزان FPS خود را مقداری پایین تر از حد Refresh rate مانیتورشان در نظر بگیرند، برای مثال، اگر مانیتور شما از نوع Refresh rate 60MHz است، گزینه Vsync را فعال کرده و فریم ریت را به 58 کاهش دهید. همچنین در فروم Reddit ، راه حلی برای این مشکلات مطرح گشته، هرچند که بیشتر این مشکلات با این بهینه ساز جدید رفع شده، ولی اگر شما باز هم مشکلات مذکور را دارید، این کار را انجام دهید:

 

 

"به پوشه ی steam/steamapps/common/Call of Duty Black Ops III/players رفته و فایل config.ini را باز کنید. سپس این خط را پیدا کنید:

 

//Thread count for handling the job queue WorkerThreads = “4” // 2 to 4

 

و مقدار “4” را به "2"تغییر دهید.

 

 

ما خوشحالیم که شرکت Treyarch بسرعت بهینه سازهایی برای بازی خود منتشر کرده و امیدواریم که بازی Call of Duty: Black Ops III هرچه سریعتر قابل بازی شود و صد البته، امیدواریم که این بازی به سرنوشت تلخ Batman: Arkham Knight دچار نشود.

 

 

 

منبع: legitreviews

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ما هم منتظریم که مشکل ها برطرف بشه، آپدیت ها کرک بشه، نسخه های کم حجم بیاد :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درست متوجه نشدم. بهينه سازش همين بود که عدد 4 رو تبديل به 2 کنيم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

عحب مکافاتی شده...  یه سوال چرا همش کارتهای انویدیا رو میان اعتراض می کنند، صفحه برا من شیلتره شماها چیز دارین ببینین amd داران هم همین مشکلاتو دارند؟؟؟  :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درست متوجه نشدم. بهينه سازش همين بود که عدد 4 رو تبديل به 2 کنيم؟

:D

 

نه میلاد خان، این روش عدد عوض کردن، روش دستیش هست و روش قطعی و رسمی نیست، بهترین راهکار که همون پچ هست، ولی اگه احتمالاََ این پچ هم کارساز نشد، از روش عدد عوض کردن باید استفاده کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در بدترین حالت ممکن، کاربری اعلام کرده تنها موفق به کسب 10 فریم، منتها با کارت گرافیک GTX 980 Ti و پردازنده Core i7 4790K در پایین ترین تنظیمات گرافیکی شده!

=))  =))  =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ما هم منتظریم که مشکل ها برطرف بشه، آپدیت ها کرک بشه، نسخه های کم حجم بیاد :)

نسخه blcbox  داستان و فیلم بازی ور حذف میکنه ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب این پچ رو از کجا میشه گرفت؟

این پچ بصورت یک آپدیت برای نسخه ارجینال بازی در شبکه Steam عرضه شده. نمیدونم نسخه نصبیش اومده یا نه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...