رفتن به مطلب

Recommended Posts

imw8xdjvjwqmco6w9n6e.jpg

 

 

شرکت کره ای Zalman به تازگی از کیس Z9 NEO رونمایی کرد. این کیس در اندازه عمومی mid-tower با ابعاد 490x482x205 میلیمتر ساخته شده است.

 

این کیس جدید در دو رنگ سیاه و سفید، و به همراه یک پنل شیشه ای در سمت چپ عرضه می گردد. برخلاف ابعاد نسبتاََ کوچک آن، این کیس می تواند از مادربردهای با اندازه های ATX، MicroATX و Mini ITX پشتیبانی کند. همچنین، کیس مذکور دارای هفت جایگاه نصب کارت توسعه بوده و فضا برای نصب کارت گرافیک تا طول 420 میلیمتر و خنک کننده پردازنده تا ارتفاع 160 میلیمتر را نیز دارد. همچنین کیس Z9 NEO می تواند تا دو دستگاه 5.25 اینچی، چهار دستگاه 3.5 اینچی و شش دستگاه 2.5 اینچی را در خود جای دهد. در این کیس، امکان نصب پاور تا طول 200 میلیمتر وجود دارد.

 

در کیس Z9 NEO بطور پیشفرض، پنج فن 120 میلیمتری ZM-F3s نصب شده است که دارای دور فن 1000 تا 1500RPM هستند و می توانند حدود 60 فوت مکعب از هوا در دقیقه را جذب کرده و بین 18 تا 23 دسیبل نویز تولید کنند. این کیس دو جایگاه نصب فن در روبرو، یک فن در عقب و دو جایگاه LED دار در سقف دارد. در جلو و پشت کیس، فیلتر ضد گرد و غبار قابل شست و شو نصب شده و کاربر می تواند آنها را به آسانی نصب/جدا کند. اگر این چیزی نیست که شما می خواهید، کیس Z9 NEO همچنین از خنک کننده های مایع با رادیاتورهای با طول 240 میلیمتر پشتیبانی می کند. پنل جلوی کیس، میزبان دو درگاه USB 2.0 ، دو درگاه USB 3.0 و دو جک صدا و میکروفون می باشد.

 

کیس Zalman Z9 NEO در اوایل ماه دسامبر و با قیمت 70 دلار آمریکا وارد بازار می شود.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

جنسش اگه پلاستیک باشه بدرد نمی خوره ، کیس یابد الومینیم باشه بنظر من، قشنگه اما طبل تو خالیه اون کیس شرکت bitfrnix مدل پاندورا بنظرم بهتره ...!  :-?

یدونه گالاکسی گرین دارم 6 ساله فکر کنم هنوز که هنوزه ادم نگاش می کنه انگار یه چیزی بارش هست حیف که ساختار درونیش قدیمیه و گرنه اصلا دنبال کیس جایگزین برا سیستم اینده نبودم...!  ^_^

ویرایش شده توسط nima.mazrouie
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...