رفتن به مطلب

خیلی دور خیلی نزدیک ؛ معرفی هدفون OUTLIER شرکت CREATIVE


Recommended Posts

l979lepti0ha4naodu2.jpg

 

شرکت Creative هدفونی به نام Outlier که مخصوص استفاده در خارج از محیط بسته می باشد معرفی کرد . این هدفون بلوتوث قابلیت کارکردن با گوشی های هوشمنده یا بدون آنها را دارد . این هدفون 93 گرمی به حدی سبک است که هنگام استفاده از آن اصلا چیزی حس نمی کنید .

 

ocsybrq7tusewpo8ur7g.png

 

این هدفون بسیار بادوام دارای هدبندی انعطاف پذیر با بالشتک های رو گوشی چرم نما می باشد . این هدفون در دو رنگ سفید بکر و مشکی پر رنگ به بازار می آید اما با این حال در پک این محصول حلقه های رنگی وجود دارند که به کاربر امکان شخصی سازی هدفون را می دهند ، به این صورت که هر رنگ از حلقه به دور یکی از پد های گوشی می رود . کاربران همچنین می توانند با استفاده از پرینتر های 3D حلقه های رنگی دیگری با رنگ مورد علاقه خود تولید کنند ، برای این کار شرکت Creative طراحی این حلقه ها را برای استفاده در پرینتر 3D در وبسایت خود و در معرض عموم قرار داده است . شما از چندین طریق مختلف می توانید از این هدفون استفاده کنید ، اولین راه استفاده از بلوتوث 4.1 که از طریق NFC فعال می شود ، راه دوم MP3 Player داخلی هدفون ، راه سوم از طریق صدای USB و همینطور از طریق پورت AUX-In 3.5mm یکپارچه . بعلاوه اینکه این هدفون از نرم افزار اندروید Buddy شرکت Creative پشتیبانی می کند ، این نرم افزار پیام ها و یاد آورهای شما از قبیل SMS ، WhatsApp ، Line ، WeChat ، Viber ، Skype و Facebook و غیره را برایتان می خواند . گام شمار موجود در این هدفون میزان فعالیت بدنی شما را هنگام کار ، ورزش و یا حتی پیاده روی می سنجد و تعداد دور های دویدنتان را اعلام می کند . در نهایت این هدفون مجهز به یک میکروفون داخلی است که از موتور ClearSpeech برای جلوگیری از ورود صداهای خارجی و بهبود کیفیت صدا استفاده می کند و از طریق این میکروفون ، مکالمات شما واضح تر و با صدای بلندتری صورت می گیرد . 

 

tidh7gkbpw9vkal2qipi.png

 

همینک هدفون Outlier شرکت Creative به قیمت 99.99 دلار در بازارها موجود می باشد .

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...