رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام.

امروز به یه نکته عجیبی بر خوردم!!

5ab652fe7534e_Untitled1.thumb.jpg.c162e127cf1ac9d58dd8c42b8032a7e0.jpg

همونطور که میبینید ادمین لایون در جواب دوستی که سوال کرده بودن کیبرد ds4200 برند msi حروف فارسی داره یا نه با قاطعیت نوشتن که  کیبردهای msi فارسی ندارن! ینی کلا کیبرد های این برند فارسی نداره!!

ایشون ادمین سایت هستن و جواب مشتری رو دادن که  احتمالا این خریدار و افراد بعدی بر مبنای جواب ایشون تصمیم میگیرن راجب خرید این کیبرد و کلا کیبردهای برند msi.

اما بنده قبلتر کیبرد ds4200  رو خریدم و این تصویری از این کیبرد هست.

photo_2018-03-24_18-04-57.thumb.jpg.44e18e07585257b16b632b09f59d3a6d.jpg

 

برای دوستانی که نمیتونن دقیق ببینن عکس نمای نزدیک هم گرفتم

photo_2018-03-24_18-10-15.thumb.jpg.c97e97df2e12e9b1f34829dc455090a5.jpg

همونطور که میبینید کیبرد این برند دارای حروف  فارسی هست.

 

الان سوالی که من دارم اینه که این ادمین بر چه مبنایی جواب داده که این کیبرد فارسی نداره؟؟؟ این کیبرد رو از نزدیک دیده و فارسی نداشته؟ یا اصلا این کیبرد رو ندیده و به صورت حدسی یه جوابی داده؟؟

اگر مورد اول باشه که جواب غلطه چون کیبرد من فارسی داره. اگر مورد دوم هست که به نظرم باید تجدید نظر کنید راجب سیستم پرسش و پاسخ.

 

خیلی جاها میبینم که ادمین لایون در جواب مشتری ها اطلاعات اشتباه میدن.

میخاستم پیگیری کنید که این جواب های غلط باعث اشتباه و گمراهی خریدار نشه.

ممنون.

ویرایش شده توسط Ali Subi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

در 6 ساعت قبل، Ali Subi گفته است :

خیلی جاها میبینم که ادمین لایون در جواب مشتری ها اطلاعات اشتباه میدن.

میخاستم پیگیری کنید که این جواب های غلط باعث اشتباه و گمراهی خریدار نشه.

ممنون.

ممنون از توجه شما ، موضوع به مسئول سایت اطلاع داده شد .جوابی که دادن این بود که بابت این موضوعات از شرکت وارد کننده سوال میشه و بر اساس اطلاعاتی که اونها میدن پاسخ داده میشه . در این مورد هم شرکت وارد کننده اعلام کرده که کیبورد فارسی نیست . برای همین این پاسخ داده شده . لیون پک رو باز نمیکنه که ببینه فارسی داره یا نه .

اگر مشکلی در کالایی که دریافت کردید مشاهده شد و یا کالا مطابق با سفارش شما نبود ، میتونید کالا رو برگشت بزنید یا با کالای دیگه تعویض کنید و هزینه حمل و نقل به عهده لیون کامپیوتر هست  .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

من امروز تو بخش بحث ازاد یه تاپیک راجب یه اپ درست کردم الان دیدم حذف شده???

میگم بهتر نیس کلا این بخشو حذف کنید چون کلا بچه های تاپیک هرچی میزارن حذف یا سانسور میشه

حذف کنید خیال ما و خودتون راحت بشه تا فقط راجب تکنولوژی و قطعات بحث بشه. ولا?

 

ویرایش شده توسط Miad007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام نسخه تحت موبایلی فروم خیلی امکانات رو نداره و اشکالاتی هم داره که همشو میگم.. زیر پست افراد امتیاز بازارچه شون رو نشون نمیده برعکس دسکتاپ.. تاریخ انلاین شدن افراد رو باید دور قمری زد تا پیدا کرد و یک مشکل اساسی دیگه تو ورژن قبلی کسانی که از تاپیک ما بازدید میکردن رو نشون میداد اسم یوزرها رو ولی الان دیگه نه.. همین الانم که دارم تایپ میکنم موقع نوشتن با گوشی لگ دارم خیلی بده این قضیه.. بعضی وقتها مثل الان میخوام سایت و فروم رو بیارم کپچا میخوان ادم اعصابش داغون میشه.. با نسخه tapatalk مشکل داره فروم سرچ میکنی چیزی پیدا نمیکنه. بیشتر وقتها خودبخود لاگ اوت میشی.. توی نسخه موبایلی هم تاریخ بعضی پستها رو درصد %%% اینطوری میزنه خواهشا این ایرادات رو درست کنید.. ضمنا قبلا بنده میخواستم تاپیک توی بازارچه بزنم نیاز به تایید نداشت ولی الان باید صبر کنیم اخه من که کاربر تازه وارد نیستم که نمیدونم خیلی وقته مشکلات هست خود سایت اصلی هم به خوش دستی سابق نیست حس کندی توش به ادم دست میده دسترسی به دسته بندی ها هم خیلی تو در تو هست برعکس ورژن قبلی راحت به صفحه ای که میخواستم برسم.. خلاصه صبر کردم گفتم لابد مدیران در جریان هستن و یوزرها گزارش میدن ولی صبرم تموم شد دیدم هنوز درست نشده دیگه خودم اومدم بگم اینجا. با تشکر.. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 ساعت قبل، Miad007 گفته است :

با سلام

من امروز تو بخش بحث ازاد یه تاپیک راجب یه اپ درست کردم الان دیدم حذف شده1f610.png1f610.png1f610.png

میگم بهتر نیس کلا این بخشو حذف کنید چون کلا بچه های تاپیک هرچی میزارن حذف یا سانسور میشه

حذف کنید خیال ما و خودتون راحت بشه تا فقط راجب تکنولوژی و قطعات بحث بشه. ولا1f610.png

 

سلام . دوست عزیز بعضی مطالب خودشون مشکلی ندارن . مثل مطلب شما . ولی بحث هایی که بعد از اون انجام میشه مشکل داره و قابل کنترل نیست . چون نمیشه هر لحظه تاپیک رو چک کرده که چی نوشته شده . پس اگر این بحث ها زیاد بشن ، تاپیک حذف میشه . متاسفانه بعضی کاربرها یاد نمیگیرن که جای انجام بحث های سیاسی اینجا نیست .

در 6 ساعت قبل، Mamall گفته است :

درود

تاپیک "روبیکا!!!!" برای چی حذف شده.....؟؟
حتماً پاسخ بدید...
 

دوست عزیز سلام .

مطمئنا پاسخ داده میشه . ولی به شما نه . شما نه ارسال کننده تاپیک هستی و نه اینکه اونجا پستی دادی.  چرا براتون مهمه ؟ مگر اینکه اکانت شما با اکانت ارسال کننده مربوط به یک نفر باشه که این نقض قوانین هست . 24 ساعت وقت دارید به این موضوع پاسخ بدید ، وگرنه من شما رو مولتی اکانت فرض میکنم و این اکانت شما رو میبندم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، Astrix گفته است :

با سلام نسخه تحت موبایلی فروم خیلی امکانات رو نداره و اشکالاتی هم داره که همشو میگم.. زیر پست افراد امتیاز بازارچه شون رو نشون نمیده برعکس دسکتاپ.. تاریخ انلاین شدن افراد رو باید دور قمری زد تا پیدا کرد و یک مشکل اساسی دیگه تو ورژن قبلی کسانی که از تاپیک ما بازدید میکردن رو نشون میداد اسم یوزرها رو ولی الان دیگه نه.. همین الانم که دارم تایپ میکنم موقع نوشتن با گوشی لگ دارم خیلی بده این قضیه.. بعضی وقتها مثل الان میخوام سایت و فروم رو بیارم کپچا میخوان ادم اعصابش داغون میشه.. با نسخه tapatalk مشکل داره فروم سرچ میکنی چیزی پیدا نمیکنه. بیشتر وقتها خودبخود لاگ اوت میشی.. توی نسخه موبایلی هم تاریخ بعضی پستها رو درصد %%% اینطوری میزنه خواهشا این ایرادات رو درست کنید.. ضمنا قبلا بنده میخواستم تاپیک توی بازارچه بزنم نیاز به تایید نداشت ولی الان باید صبر کنیم اخه من که کاربر تازه وارد نیستم که نمیدونم خیلی وقته مشکلات هست خود سایت اصلی هم به خوش دستی سابق نیست حس کندی توش به ادم دست میده دسترسی به دسته بندی ها هم خیلی تو در تو هست برعکس ورژن قبلی راحت به صفحه ای که میخواستم برسم.. خلاصه صبر کردم گفتم لابد مدیران در جریان هستن و یوزرها گزارش میدن ولی صبرم تموم شد دیدم هنوز درست نشده دیگه خودم اومدم بگم اینجا. با تشکر.. 

سلام

این مورد رو به مدیر فنی سایت اطلاع میدم . ولی در کل نسخه موبایل امکاناتش فرق داره و نوع دسترسیش متفاوته .

در مورد تاپیک بازارچه هم برای همه کاربران اینطوریه که تاپیک باید تایید بشه . چون خیلی از کاربرها قوانین رو موقع ارسال تاپیک رعایت نمیکنن ، برای همین به این شکل تعریف شده .

از لحاظ دسته بندی تغییری داده نشده در فروم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حدود یکی دو ماه پیش بود، یک کارت گرافیک از لیون خریدم. چون مبلغ توی کارت بانکی ام به حد نصاب هزینه اش نمی رسید از کیف پول سایت استفاده کردم تا از دو کارت مجزا هزینه اش رو واریز کنم. موقع خرید قیمت کارت به علاوه 10 تومن هزینه پست واریز کردم و از حسابم کم شد. 

سایت لیون زحمت کشید و سریع سفارش رو ارسال کرد ولی نه به صورت پست بلکه به صورت پس کرایه ( فکر کنم تیپاکس هست اسمش) . کالای من رفت به مرکز استان  ( شهرستان محل زندگی من 150 کیلو متر از مرکز فاصله داره) . از مرکز با من تماس گرفتند، گفتند کارتت اونجاس. من هم مجبور شدم با درد سر  یکی از آشنایان رو بفرستم اونجا بره کارت  گرافیک رو برداره ببره تحویل اتوبوس بده. همه این مراحل نزدیک 20 تومن هم برای من هزینه داشت.

البته همون موقع اعتراضم رو به سایت و یک شماره موبایل که در سایت بود اعلام کردم ولی پاسخی دریافت نکردم . من هم دیگه فراموش کردم. امروز این تاپیک رو دیدم گفتم حداقل به گوش شما برسونم. موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، mousey گفته است :

حدود یکی دو ماه پیش بود، یک کارت گرافیک از لیون خریدم. چون مبلغ توی کارت بانکی ام به حد نصاب هزینه اش نمی رسید از کیف پول سایت استفاده کردم تا از دو کارت مجزا هزینه اش رو واریز کنم. موقع خرید قیمت کارت به علاوه 10 تومن هزینه پست واریز کردم و از حسابم کم شد. 

سایت لیون زحمت کشید و سریع سفارش رو ارسال کرد ولی نه به صورت پست بلکه به صورت پس کرایه ( فکر کنم تیپاکس هست اسمش) . کالای من رفت به مرکز استان  ( شهرستان محل زندگی من 150 کیلو متر از مرکز فاصله داره) . از مرکز با من تماس گرفتند، گفتند کارتت اونجاس. من هم مجبور شدم با درد سر  یکی از آشنایان رو بفرستم اونجا بره کارت  گرافیک رو برداره ببره تحویل اتوبوس بده. همه این مراحل نزدیک 20 تومن هم برای من هزینه داشت.

البته همون موقع اعتراضم رو به سایت و یک شماره موبایل که در سایت بود اعلام کردم ولی پاسخی دریافت نکردم . من هم دیگه فراموش کردم. امروز این تاپیک رو دیدم گفتم حداقل به گوش شما برسونم. موفق باشید.

 

سلام

دوست عزیز همون موقع با شماره های فروشگاه و بخش پیگیری سفارشات باید تماس میگرفتید تا سریعا پیگیری بشه . من این مطلب رو به بچه های بخش ارسال منتقل میکنم . ولی در مواقعی مثل این باید سریعتر پیگیری کنید . مطمئن باشید در صورت تماس با جای درست ، پاسخ میگیرید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

هر بار میخوام وارد فروم بشم این پیغامو دریافت میکنم از پلاستیک شکن هم استفاده نمیکنم !

روزی 20 دفعه سر میزنم

11.thumb.jpg.28eb70f0cd1e74d442cd06fbd555ba62.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

هر بار میخوام وارد فروم بشم این پیغامو دریافت میکنم از پلاستیک شکن هم استفاده نمیکنم !

روزی 20 دفعه سر میزنم

11.thumb.jpg.28eb70f0cd1e74d442cd06fbd555ba62.jpg

سلام

این مسئله رو خودم هم متوجه شدم و نمیدونم دلیلش چیه . از مدیر فنی سوال کردم ، پاسخ داد ، حتما اعلام میکنم . در حال حاضر بعد از مدتی غیرفعال بودن در فروم ، در صورت فعالیت مجدد باید تیک کپچا رو بزنید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

هر بار میخوام وارد فروم بشم این پیغامو دریافت میکنم از پلاستیک شکن هم استفاده نمیکنم !

روزی 20 دفعه سر میزنم

 

حل شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلاام. ارسال رایگان بالای 100 تومن رو برداشتید؟ امروز که 11 هم هست!!

aww4etgfe43.jpg.94bb9cc9066830d2d0374f9f91ec0f08.jpg

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/01/09, 10:59:28، Hamed گفته است :

 

دوست عزیز سلام .

مطمئنا پاسخ داده میشه . ولی به شما نه . شما نه ارسال کننده تاپیک هستی و نه اینکه اونجا پستی دادی.  چرا براتون مهمه ؟ مگر اینکه اکانت شما با اکانت ارسال کننده مربوط به یک نفر باشه که این نقض قوانین هست . 24 ساعت وقت دارید به این موضوع پاسخ بدید ، وگرنه من شما رو مولتی اکانت فرض میکنم و این اکانت شما رو میبندم .

سلام
آقای محترم،.....از شما توقع نداشتم  که با این لحن و ادبیات صحبت کنی..... شما از من طلبکاری که اینطور صحبت می کنی؟؟...... بعدم هم چطور به خودت اجازه میدی به دیگران تهمت بزنی؟؟!!!....چون من ایجاد کننده تاپیک نبودم و اونجا پستی نگذاشتم پس من مولتی اکانتم....؟؟؟!!!!!
من تو اون تاپیک پستی نگذاشتم ولی مطالب دوستان رو دنبال می کردم.... خیلی وقتا هست که کاربران مطالب فروم رو دنبال می کنند و از اون استفاده می کنند....برای خواندن و استفاده کردن از نقطه نظرات دیگران حتمًاً باید پست بزارند؟!!!! 
در ثانی شما برای حذف کردن یک تاپیک بسیار مفید و محبوب که باعث آگاهی بخشی میشه و به نفع کاربرانه باید به همه استفاده کنندگان اون پاسخگو باشید چه خوانندگان چه کسانی که تو بحث شرکت کردند

.

 

ویرایش شده توسط Mamall
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، Mamall گفته است :

سلام
آقای محترم،.....از شما توقع نداشتم  که با این لحن و ادبیات صحبت کنی..... شما از من طلبکاری که اینطور صحبت می کنی؟؟...... بعدم هم چطور به خودت اجازه میدی به دیگران تهمت بزنی؟؟!!!....چون من ایجاد کننده تاپیک نبودم و اونجا پستی نگذاشتم پس من مولتی اکانتم....؟؟؟!!!!!
من تو اون تاپیک پستی نگذاشتم ولی مطالب دوستان رو دنبال می کردم.... خیلی وقتا هست که کاربران مطالب فروم رو دنبال می کنند و از اون استفاده می کنند....برای خواندن و استفاده کردن از نقطه نظرات دیگران حتمًاً باید پست بزارند؟!!!! 
در ثانی شما برای حذف کردن یک تاپیک بسیار مفید و محبوب که باعث آگاهی بخشی میشه و به نفع کاربرانه باید به همه استفاده کنندگان اون پاسخگو باشید چه خوانندگان چه کسانی که تو بحث شرکت کردند

.

 

دوست گرامی نمیدونم شما با چه لحنی خوندی متن رو که این پاسخ رو دادی . لحن و ادبیات خودتون الان چطوریه ؟ یک بار دیگه بخونید چی نوشتم . شما اون تاپیک رو ایجا نکردی ، پستی هم ندادی ، اگر هم خوندی ، تموم شده رفته . چرا همچین پست طلبکارانه ای تو این تاپیک زدی ؟ استارتر تاپیک خودش اینجا سوال کرده که بهش پاسخ دادم . شما چرا خودت رو دخالت میدی ؟ این همه تاپیک مهم ، کدومشون بسته شد ؟ حتما مشکلی بوده که بسته شده . ولی فکر نمیکنم باید به تک تک کاربران بابت بسته شدن یک تاپیک پاسخ بدیم . استارتر حق داره سوال کنه . شما چه ارتباطی داشتی که سوال کردی ؟ جز اینکه خواننده بودی فقط ؟ اگر جز این بوده ، میشی مولتی اکانت . خواستم این رو مشخص کنم ، به شما زمان هم دادم که پاسخ بدید ، از زمان شما هم گذشت و کاری بهتون نداشتم . منتها مثل اینکه خودتون میخواهید دردسر درست کنید .

تاپیک بسیار مفید و محبوب کدوم بود ؟ کلا اون تاپیک 17 تا پست داشته و 200 تا بازدید . چطور از نظر شما محبوب هست ؟ اگر تشخیص بدیم تاپیکی جاش اینجا نیست و یا مشکل ایجاد میکنه حذفش میکنیم . دلیلش رو هم نیازی نیست توضیح بدیم . ولی با این حال اگر استارتر تاپیک سوال کنه ، بهش جواب میدیم . نه اینکه هر کاربری که اون رو خونده بخواد بپرسه از ما و جواب بگیره .

این رو برای آخرین بار میگم ، بعد از این یک بار دیگه بدون دلیل تو کار مدیریت دخالت کنید ، بدون تذکر قبلی اخراجتون میکنم . اینجا جای کسانی که دنبال دردسر و ایجاد تنش میگردن نیست .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

لطفا هدست های بیشتر و بهتری موجود کنید (ترجیحا گیمینگ)

بیشتر از یک هفته هست سایت کلا مشکل داره یا قطعه یا  صفحه میاد که دوستان پست های بالا تر عکس دادن و..

5ac09c087c932_.thumb.png.66c81fcd16c59e610b026c32f3b4b8f5.png

 

ویرایش شده توسط ATER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این کلودفلر پدر ما رو دراورد هر بار میخوام وارد شم باید کپچا حل کنم تنظیماتش رو تغییر بدین :

11.jpg

 

 

------------------------------

 

طراح های حرفه ای وب سایت ! نمی دونم چه بلایی سر Magento اوردین ولی سایت نصفه لود میشه

یه کوکی هم سیو نمی کنه هر بار باید لاگین کنیم

(مهم ترین بخش یه فروشگاه انلاین موفق طراح حرفه ای است ?)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

صفحه 38 همین تاپیک مطلبی نوشتم در انتقاد از نوشتن آدرس مقصد(مشتری)بصورت دست نویس.که قول پیگیری داده شد.

هفته گذشته خریدی داشتم(هارد سیگیت) که امروز موقع دریافتش بازم آدرس دست نویس نوشته بود.

و اما بعد.....

آقا https://lioncomputer.ir/کامپیوتر/لوازم-جانبی-کامپیوتر/هارد-اکسترنال/seagate/هارد-اکسترنال-seagate-backup-plus-slim-2-ترابایت-83.html#

این صفحه فروشگاه میگه گارانتی هارد "سازگار"است.ولی اون چیزی که من دریافت کردم گارانتی "حامی" بود.که بینام و نشونه و جالب اینجاست که هارد هم خرابه و کار نمیکنه.این بار دومه که لیون برام هارد خراب فرستاده(قبلی هم پارسال(96)تابستون بود که هارد توشیبا خراب برام پست کرده بود.

فردا میرم ببینم این گارانتی حامی چه کار میکنه برام.

و اما بعد...

هزینه پستی این هارد و اقلام سبک 76,627  ریال به شیراز تمام میشود.ولی شما 100000 ریال بابتش دریافت میکنید.که برای لیون کامپیوتر زشته بیتفاوت باشه برای حتی یک ریال.

 

ویرایش شده توسط Elderado
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

ببخشید مگه کیبورد گرین GK601ساخت ایران نیس و تا ۱ روز پیش ۷۵تومن نبود پس چرا الان شده ۹۵ ؟؟

قطعات دیگه درسته وارداتین و باید قیمتشون بره بالا اما گرین دیگه چرا؟؟

و همچنین موس پد گرین Griffin هم 10 تومن رفته بالا

مگه اینکه ساخت ایران نباشن!!!

ویرایش شده توسط Miad007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 47 دقیقه قبل، Miad007 گفته است :

با سلام

ببخشید مگه کیبورد گرین GK601ساخت ایران نیس و تا ۱ روز پیش ۷۵تومن نبود پس چرا الان شده ۹۵ ؟؟

قطعات دیگه درسته وارداتین و باید قیمتشون بره بالا اما گرین دیگه چرا؟؟

و همچنین موس پد گرین Griffin هم 10 تومن رفته بالا

مگه اینکه ساخت ایران نباشن!!!

\دلار رفته بالا.وقتی دلار بهر بره فروشگاها هم طبق نرخ بالا میبرن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در 1397/01/18, 23:21:40، Elderado گفته است :

سلام

صفحه 38 همین تاپیک مطلبی نوشتم در انتقاد از نوشتن آدرس مقصد(مشتری)بصورت دست نویس.که قول پیگیری داده شد.

هفته گذشته خریدی داشتم(هارد سیگیت) که امروز موقع دریافتش بازم آدرس دست نویس نوشته بود.

و اما بعد.....

آقا https://lioncomputer.ir/کامپیوتر/لوازم-جانبی-کامپیوتر/هارد-اکسترنال/seagate/هارد-اکسترنال-seagate-backup-plus-slim-2-ترابایت-83.html#

این صفحه فروشگاه میگه گارانتی هارد "سازگار"است.ولی اون چیزی که من دریافت کردم گارانتی "حامی" بود.که بینام و نشونه و جالب اینجاست که هارد هم خرابه و کار نمیکنه.این بار دومه که لیون برام هارد خراب فرستاده(قبلی هم پارسال(96)تابستون بود که هارد توشیبا خراب برام پست کرده بود.

فردا میرم ببینم این گارانتی حامی چه کار میکنه برام.

و اما بعد...

هزینه پستی این هارد و اقلام سبک 76,627  ریال به شیراز تمام میشود.ولی شما 100000 ریال بابتش دریافت میکنید.که برای لیون کامپیوتر زشته بیتفاوت باشه برای حتی یک ریال.

 

درود دوست عزیز سال نو مبارک و ممنون از خریدتون

گارانتی حامی همون ویستای سابق(الماس آسیا سابق تر) هست که گارانتی اصلی محسوب میشه.

تمام کالاها بصورت اکبند و تهیه شده از شرکت اصلی هستند ، اما همین کالا های ارجینال و اصلی هم بعضی مواقع ممکنه که دارای مسئله ای باشند که گارانتی برای پاسخگویی به همین مسایل هست.

 

هزینه ای که بابت ارسال کالا در قبض پست درج می شود منهای هزینه ی بسته بندی است و اداره پست بابت بسته بندی کالا با توجه به حجم و وزن کالا از 15000 ریال تا 70000 ریال هزینه بسته بندی دریافت میکند که در قبض قید نمیشود.  هزینه های پست بر اساس وزن و تقریبی محاسبه میشود و در وزن گذاری در سایت وزن خالص کالا در نظر گرفته شده که به نفع مشتری محاسبه گردد(اداره ی پست بعد از بسته بندی کالا رو وزن میکنه)

باز هم در صورت عدم رضایت شماره کارتتون رو برای من پ.خ فرمایید تا هزینه ارسال به حساب شما مرجوع گردد.

تمام آدرس مشتریان بصورت بیجک الکترونیکی  تحویل اداره ی پست میشه و دستنویس منسوخ شده است. لطفا عکس بیجک دست نویس رو هم همراه با شماره کارت برای من ضمیمه کنید تا بررسی کنم.

در صورتیکه با گارانتی مسئله ای داشتید به من اطلاع دهید.

?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با عرض سلام و احترام خدمت دست اندرکاران گروه لیون , انتقادی که داشتم این بود که متاسفانه امروز صبح یک کاربر در تاپیک *دوست داری چه قطعه ای رو در سیستمت تغییر بدی ؟* انواع توهین ها و تیکه ها رو به صورت مستقیم غیر مستقیم به گروه لیون , مدیران فروم , آقای حسینی  و دیگر کاربران انجام دادن و فقط پیام هاشون حذف شد ! ایشون شدیدا سعی دارن با ایجاد تنش و همچنین تمسخر کاربران , ارزش کار بزرگی رو که آقای حسینی در مورد عیدی دادن به بچه های فروم انجام دادن پایین بیارن , بهتر نیست چنین شخصی رو که سابقه ی توهین کردن و بن شدن رو داره از فروم حذف کنید تا فضای مثبت فروم خراب نشه ؟ در آخر باز هم از خدمات ارزشمند گروه لیون کامپیوتر سپاسگزارم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/01/18, 23:21:40، Elderado گفته است :

سلام

صفحه 38 همین تاپیک مطلبی نوشتم در انتقاد از نوشتن آدرس مقصد(مشتری)بصورت دست نویس.که قول پیگیری داده شد.

هفته گذشته خریدی داشتم(هارد سیگیت) که امروز موقع دریافتش بازم آدرس دست نویس نوشته بود.

و اما بعد.....

آقا https://lioncomputer.ir/کامپیوتر/لوازم-جانبی-کامپیوتر/هارد-اکسترنال/seagate/هارد-اکسترنال-seagate-backup-plus-slim-2-ترابایت-83.html#

این صفحه فروشگاه میگه گارانتی هارد "سازگار"است.ولی اون چیزی که من دریافت کردم گارانتی "حامی" بود.که بینام و نشونه و جالب اینجاست که هارد هم خرابه و کار نمیکنه.این بار دومه که لیون برام هارد خراب فرستاده(قبلی هم پارسال(96)تابستون بود که هارد توشیبا خراب برام پست کرده بود.

فردا میرم ببینم این گارانتی حامی چه کار میکنه برام.

و اما بعد...

هزینه پستی این هارد و اقلام سبک 76,627  ریال به شیراز تمام میشود.ولی شما 100000 ریال بابتش دریافت میکنید.که برای لیون کامپیوتر زشته بیتفاوت باشه برای حتی یک ریال.

 

درود

نشانی‌ش تغییر کرده و در خیابان داریوش است. گمان کنم اینقدر ویستا بدنام شد که نام جدید برگزیده‌اند. تلفنهایشان را هم می‌گذارم، البته سال جدید هر بار زنگیده‌ام پاسخ ندادند.

32240130

 32222611

شیراز، خ داریوش، مجتمع صوتی تصویری فارس، ساختمان اداری، ط۳، واحد ۳۰۳


 

 

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

لطفا 2 نفر کاربر که فعال هستند رو به جمع ناظر ها اضافه کنید 

من خودم پیش قدم میشم ?

این تاپیک دیگه وقت آپشه هنوز تایید نشده

asfd1243.JPG

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/01/21, 23:51:13، ATER گفته است :

لطفا 2 نفر کاربر که فعال هستند رو به جمع ناظر ها اضافه کنید 

من خودم پیش قدم میشم ?

این تاپیک دیگه وقت آپشه هنوز تایید نشده

asfd1243.JPG

Capture.thumb.PNG.5278c091c10c0e399f3011b7ab1b4a4b.PNG

وقتی هیچ کدام از ناظرا برای فروم اهمیتی قائل نیستند چرا همچین قانونی میذارید که تاپیک های بازارچه باید تایید بشه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...