رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

 

 

درود معین جان

 

مسئله شما رو بررسی کردیم @};-

 

اول در مورد گوشی خدمتتون عرض کنم که خود شرکت ال جی توی خروجیش اشتباه کرده بود و اعلام کرده بود که 64 هستش و خیلی از  سایتهای بزرگ دیگه هم این اشتباه رو مرتکب شدن . توی سایت ما خورده بود 64 و یکی از کاربران که کامنت گذاشت ودر این مورد سوال کرد ما سریعا پیگیر شدیم و قبل از اینکه شما خرید کنید 32 کردیم مشخصات رو و همکار بنده با شما صحبت کرد و گفت این اشتباه به این دلیل بوده وشما گفتید راجبش فکر میکنم و تصمیم میگیرم و در تماس بعدی شما همون 32 رو اوکی کردید .

 

 

در مورد هارد کاملا حق رو به شما میدم و از این بابت مجموعه لیون کامپیوتر از شما عذر خواهی میکنه . ببینید معین جان خیلی وقتها مسائل زیادی بوجود میاد و به دلیل کمبود جنس و تغییرات موجودی و تغییرات شدید قیمتی ما و خیلی از همکاران به مشکل بر میخورن ولی تفاوت ما اینه که مسئولیت رو قبول میکنیم

 

با این حال شما حق دارید و نمیتونید دو تا هزینه بار بابت این دو کالا بدید پس هر وقت این هارد 4 ترابایت و یا مدل دیگه ای هارد 4 ترابایت خرید کردید هزینه ارسال رو لیون کامپیوتر متقبل میشه . :x :x :x  پس نگران هزینه مجدد خریدتون نباشید @};-

 

با تشکر از همه شما دوستان و اگر باز هم هر کسی حرفی داره همینجا خطاب به بنده بزنه و ما کاملا در خدمتیم @};-

 

ممنون اقای حسینی بابت پیگیری .

 

شما همیشه به بنده لطف داشتید.

 

فقط این موضوع ها رو بنده مطرح کردم که سعی بشه روش کار بشه و کمتر بشن .

 

با تشکر .

ویرایش شده توسط Moein Frozen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

با عرض سلام و خسته نباشید

 

در قسمت خرید لطفا امکان حذف کالایی که برای خرید انتخاب کرده ایم را  از سبد خرید اضافه نمایید.  بالافرض کاربری جنسی رو برای خرید انتخاب می کند و بعدا پشیمان می شود قابلیت حذف آن کالا از لیست خرید وجود ندارد. در حالی که در سایت های دیگر این قابلیت هست.

 

لطفا درباره قیمت های ارسال شفاف سازی نمایید، در سایت دیجی کالا این مورد کاملا مشخص هست ولی متاسفانه در سایت لیون این طور نیست. 

 

 

پاینده باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با عرض سلام و خسته نباشید

 

در قسمت خرید لطفا امکان حذف کالایی که برای خرید انتخاب کرده ایم را  از سبد خرید اضافه نمایید.  بالافرض کاربری جنسی رو برای خرید انتخاب می کند و بعدا پشیمان می شود قابلیت حذف آن کالا از لیست خرید وجود ندارد. در حالی که در سایت های دیگر این قابلیت هست.

 

لطفا درباره قیمت های ارسال شفاف سازی نمایید، در سایت دیجی کالا این مورد کاملا مشخص هست ولی متاسفانه در سایت لیون این طور نیست. 

 

 

پاینده باشید

درود

در مورد حذف کالا در سبد خرید منظورتون هنگامیه که میخواید فیش واریزی رو ثبت کنید هستش ؟ اگر جوابتون مثبته حق با شماست و حتما پیگیری میشه و انجامش میدیم

 

در مورد هزینه پستی اینقدر هزینه ها متفاوته و کم و زیاد میشه که خودمون یه جاهایی بابت یک کالای مشابه با یک روش مشابه دو جور هزینه رو پرداخت کردیم .

 

ولی با این حال حتما برنامه ای براش میچینیم و این مسئله رو حلش میکنیم @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

سلام. در مورد کانال تلگرام نظر دارم. لطفا تعداد پست ها رو کمی کاهش دهید. مثلا لازم نیست مقالات و اخبار سایت رو که توی سایت می گذارید، لینکش را هم داخل کانال قرار دهید. بیشتر روی تخفیف ها کار کنید و اخبار مهم تر را در کانل قرار دهید. ممنون:)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام، ببخشید تو صفحه اصلی سایت یه مشکل جزیی وجود داره، اونم این ک برای بخش گوشی، هیچ اپشنی برای جداسازی بر اساس برند سازنده گوشی وجود نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

خواهشا یه گروه تلگرام تشکیل بدید و دوستان بتونند اونجا مشکلات رو طرح کنند و چت کنن خواهشا سریعا این کارو بکنید

خیلی ممنون

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام. در مورد کانال تلگرام نظر دارم. لطفا تعداد پست ها رو کمی کاهش دهید. مثلا لازم نیست مقالات و اخبار سایت رو که توی سایت می گذارید، لینکش را هم داخل کانال قرار دهید. بیشتر روی تخفیف ها کار کنید و اخبار مهم تر را در کانل قرار دهید. ممنون :)

درود بسیار ممنونم از پیشنهادتون عزیزم

دلیل اینکه این مطلب رو توی کانال میگذاریم اینه که خیلیها به خبرها دسترسی سریع ندارن و فقط یک اطلاع رسانی میکنیم بهشون

 

در مورد تخفیفها و مطالب دیگر چشم حتما برنامه های جالب تری رو اجرا میکنیم که کم کم شما در کانال حتما میبینید و مطمئن باشید مثل همیشه اقداماتی انجام میدیم که مختص لیون کامپیوتر باشه ;)

 

سلام، ببخشید تو صفحه اصلی سایت یه مشکل جزیی وجود داره، اونم این ک برای بخش گوشی، هیچ اپشنی برای جداسازی بر اساس برند سازنده گوشی وجود نداره

درود دوست گرامی

به زودی برای بخش موبایل اتفاقات خوبی میفته

 

سلام

خواهشا یه گروه تلگرام تشکیل بدید و دوستان بتونند اونجا مشکلات رو طرح کنند و چت کنن خواهشا سریعا این کارو بکنید

خیلی ممنون

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

درود

گروه تلگرام به دلیل اینکه قابل مدیریت نیست و باگهای زیادی داره فعلا نظری برای ایجادش نیست عزیز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام جناب حسینی

 جهت خرید شرایط اقساط قرار نمیدید؟

ویرایش شده توسط rasha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب

بنده از سایتهای متعددی خرید اینترنتی انجام دادم 

چه قطعات کامپیوتر و چه اقلام دیگر

متاسفانه بار اولی که از شما خرید کردم نزدیک 40 تومن ضرر کردم

شاید این مبلغ برای خیلی ها ناچیز باشه ولی برای من هزینه ی سه ماه استفاده از اینترنته !!!

اطلاعات درج شده در بخش محصولات شما با محصول ارسال شده توسط شما مغایرت داشت

مسلما ا این موارد زیاد تو این فروشگاهتون هست 

خواستم بگم یکم دقت کنید و خودتون رو مدیون دیگران نکنید 

بنده از شما مبلغ 36000 طلب دارم 

این 36000 هزینه عودت کالاییه که شما به صورت اشتباهی برا من فرستادید

آیا تاوان اشتباه شما رو من باید پس بدم ؟

بنده از حقم نمیگذرم 

اگه حقم رو اینجا نتونستم بگیرم ، مسلما جای دیگری شما این مبلغ رو پس خواهید داد

نام کاربری و اطلاعات حسابم در فروشگاهتون مشخصه 

اگه خواستید رضایت منو جلب کنید باهام تماس بگیرید 

ویرایش شده توسط ghost leader
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب

بنده از سایتهای متعددی خرید اینترنتی انجام دادم 

چه قطعات کامپیوتر و چه اقلام دیگر

متاسفانه بار اولی که از شما خرید کردم نزدیک 40 تومن ضرر کردم

شاید این مبلغ برای خیلی ها ناچیز باشه ولی برای من هزینه ی سه ماه استفاده از اینترنته !!!

اطلاعات درج شده در بخش محصولات شما با محصول ارسال شده توسط شما مغایرت داشت

مسلما ا این موارد زیاد تو این فروشگاهتون هست 

خواستم بگم یکم دقت کنید و خودتون رو مدیون دیگران نکنید 

بنده از شما مبلغ 36000 طلب دارم 

این 36000 هزینه عودت کالاییه که شما به صورت اشتباهی برا من فرستادید

آیا تاوان اشتباه شما رو من باید پس بدم ؟

بنده از حقم نمیگذرم 

اگه حقم رو اینجا نتونستم بگیرم ، مسلما جای دیگری شما این مبلغ رو پس خواهید داد

نام کاربری و اطلاعات حسابم در فروشگاهتون مشخصه 

اگه خواستید رضایت منو جلب کنید باهام تماس بگیرید 

درود دوست گرامی

 

الان مطلب شما رو خوندم . دقیقا نگفتید چی خریدید و چی فرستادن ؟ و چی شده دقیقا که ما بتونیم دقیق کمکتون کنیم .

 

در ضمن هر اشتباهی اگر از سمت لیون کامپیوتر صورت بگیره حتما از سمت ما پاسخ داده میشه و تمام هزینه ها بر عهده ما خواهد بود .

 

 

ایا مشکلتون رو با فروشگاه در میون گذاشتید ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب

بنده از سایتهای متعددی خرید اینترنتی انجام دادم 

چه قطعات کامپیوتر و چه اقلام دیگر

متاسفانه بار اولی که از شما خرید کردم نزدیک 40 تومن ضرر کردم

شاید این مبلغ برای خیلی ها ناچیز باشه ولی برای من هزینه ی سه ماه استفاده از اینترنته !!!

اطلاعات درج شده در بخش محصولات شما با محصول ارسال شده توسط شما مغایرت داشت

مسلما ا این موارد زیاد تو این فروشگاهتون هست 

خواستم بگم یکم دقت کنید و خودتون رو مدیون دیگران نکنید 

بنده از شما مبلغ 36000 طلب دارم 

این 36000 هزینه عودت کالاییه که شما به صورت اشتباهی برا من فرستادید

آیا تاوان اشتباه شما رو من باید پس بدم ؟

بنده از حقم نمیگذرم 

اگه حقم رو اینجا نتونستم بگیرم ، مسلما جای دیگری شما این مبلغ رو پس خواهید داد

نام کاربری و اطلاعات حسابم در فروشگاهتون مشخصه 

اگه خواستید رضایت منو جلب کنید باهام تماس بگیرید 

درود جناب عزیزی

مسئله شما رو کاملا بررسی کردم و موضوع به این شرح هستش :

شما یک هدست استیل سریز خرید کردید که مشخصاتش بر طبق مشخصات کالاهای سفارش اروپا در سایت گذاشته شده بود و متاسفانه مشخصات درج شده و امکاناتیکه در مورد افزایش کابل توی مشخصات بود برای این سری کالاهای موجود انبار ما نبود .

 

 

قاعدتا وقتی چنین مسئله ای پیش میاد لیون کامپیوتر موظف هستش کالا رو از شما پس بگیره و هزینه رفت و برگشت کالا رو تقدیم شما بکنه .

 

مسئله : مبلغ خود هدست برای شما واریز شد و متاسفانه مبلغ پستی کالا برای شما واریز نشد  که این مسئله اشتباه مجموعه ما بوده و بنده از طرف تیم لیون کامپیوتر از شما عذر خواهی میکنم @};- @};- @};- :x :x :x  و امیدوارم که دوباره چنین مسائلی پیش نیاد .

 

 

:) یه پیام برای :  دوست خوبم جناب عزیزی و تمام دوستان عزیزم در لیون کامپیوتر دارم : *** اول از همه بابت اعتماد شما به مجموعه لیون کامپیوتر بسیار بسیار سپاسگذاریم از شما میخوایم هر وقت در مورد عملکرد مجموعه لیون کامپیوتر که مجموعه خود شما محسوب میشه به مسئله ای برخوردید اصلا به هیچ عنوان رودربایسی نکنید و حتماااااا ما رو در جریان اشتباهاتمون قرار بدید . 

 

اینو مطمئن باشید لیون کامپیوتر بدون چون و چرا بر اساس منطق و قوانین پاسخگوی شما خواهد بود و این یک تعارف نیست . :)

 

 

ما هم امکان داره مثل هر مجموعه ی دیگه مرتکب اشتباه بشیم ولی موقعی میتونیم کمک کنیم و اشتباهمون رو جبران کنیم که توسط شما عزیزان با خبر بشیم .

 

 

بنده و تیم لیون کامپیوتر  همیشههههه تا زمانیکه زنده هستیم و توان حرکت داریم  پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود ( بدون چون و چرا )  @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

وقت بخیر

چند روز پیش از لیون کامپیوتر یک گرافیک GTS 450 مارک گیگابایت خریداری کردم و خیلی خوب رسید دستم وقتی تستش کردم متوجه شدم که حافظه کارت 1 گیگ نیست و 512 مگ هست که البته خودشون هم از این موضوع بی اطلاع بودن و بهشون حق دادم(چون بین نسخه 512 و 1 گیگ این کارت فقط یک تفاوت ظاهری وجود داره که شخصا بعد از کلی توجه و مقایسه متوجه ش شدم.). با آقای معتمدی عزیز هماهنگ کردم و کارت رو برگردوندم. تمام هزینه هایی که برای خود کارت و رفت و برگشتش کرده بودم رو خدمتشون عرض کردم و برام واریز کردن بدون هیچ مشکلی. حتی قبل از اینکه کارت به دستشون برسه و چک کنن پول بنده رو برگشت زدن.

ازشون تشکر میکنم.

این رو بخاطر موضوی چند پست قبلی مطرح کردم که لیون کارش درسته ! :)

ویرایش شده توسط H4med-LN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

وقت بخیر

چند روز پیش از لیون کامپیوتر یک گرافیک GTS 450 مارک گیگابایت خریداری کردم و خیلی خوب رسید دستم وقتی تستش کردم متوجه شدم که حافظه کارت 1 گیگ نیست و 512 مگ هست که البته خودشون هم از این موضوع بی اطلاع بودن و بهشون حق دادم(چون بین نسخه 512 و 1 گیگ این کارت فقط یک تفاوت ظاهری وجود داره که شخصا بعد از کلی توجه و مقایسه متوجه ش شدم.). با آقای معتمدی عزیز هماهنگ کردم و کارت رو برگردوندم. تمام هزینه هایی که برای خود کارت و رفت و برگشتش کرده بودم رو خدمتشون عرض کردم و برام واریز کردن بدون هیچ مشکلی. حتی قبل از اینکه کارت به دستشون برسه و چک کنن پول بنده رو برگشت زدن.

ازشون تشکر میکنم.

لیون به همین خاطر که شده لیون، من هم از این قبیل مشکلات واسم پیش اومده، و مشکلمو حل کردن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه چند تا مشکل تو سایت دیدم خواستم بگم که البته نمیدونم مشکلات سایت رو هم میشه اینجا گفت یا فقط واسه فروم هست.

 

  1. وقتی تو سایت لاگین میکنی با این که تیک مرا به خاطر بسپار زده شده بعد چند ساعت که برگردی هی لاگ اوت میشه.
  2. درخواست قیمت محصولات فکر کنم تعطیل شده چون بعد چند هفته هنوز در انتظار نظر مدیر سایت هست. اگر تعطیل شده حذفش کنید اگر تعطیل نشده و قیمت محصولی که من میخوام ندارید یه جواب بدید ادم بدونه یکی دیده این رو.
  3. قسمت آلارم تغیرات قیمت خیلی خوب کار نمیکنه و بعضی محصولات که تو سایت موجود هستند و قیمت دارند رو با قیمت 0 نشون میده.
ویرایش شده توسط Patriot
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

یه چند تا مشکل تو سایت دیدم خواستم بگم که البته نمیدونم مشکلات سایت رو هم میشه اینجا گفت یا فقط واسه فروم هست.

 

  1. وقتی تو سایت لاگین میکنی با این که تیک مرا به خاطر بسپار زده شده بعد چند ساعت که برگردی هی لاگ اوت میشه.
  2. درخواست قیمت محصولات فکر کنم تعطیل شده چون بعد چند هفته هنوز در انتظار نظر مدیر سایت هست. اگر تعطیل شده حذفش کنید اگر تعطیل نشده و قیمت محصولی که من میخوام ندارید یه جواب بدید ادم بدونه یکی دیده این رو.
  3. قسمت آلارم تغیرات قیمت خیلی خوب کار نمیکنه و بعضی محصولات که تو سایت موجود هستند و قیمت دارند رو با قیمت 0 نشون میده.

 

درود

بسیار ممنونم و حتما بررسی میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام 

جناب حسینی همین روحیه انتقاد پزیری شما نشونه اینه که شما انسان خوبی هستی 

فقط این بحش واسطه لیون رو زود به زود جواب بدید گاهی خیلی طول میکشه .میدونم لطف شماست همین واسطه هم و فقط لطف شماست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام 

جناب حسینی همین روحیه انتقاد پزیری شما نشونه اینه که شما انسان خوبی هستی 

فقط این بحش واسطه لیون رو زود به زود جواب بدید گاهی خیلی طول میکشه .میدونم لطف شماست همین واسطه هم و فقط لطف شماست

ممنونم نظر لطفتونه عزیزم

 

در مورد واسطه فقط روزهای پنج شنبه از ساعت 2 عصر تا شنبه صبح و یا ایام تعطیل نمیتونم پاسخ بدم عزیزم در بقیه موارد هر روز هر چند ساعت یکبار پیغام های فروم رو حتما چک میکنم @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سرعت لود صفحات بخش صفحات فروشگاه وبسایت بسیار بالاست اما متأسفانه بخش انجمن سایت برخلاف گذشته ( تقریباً 3 ماه پیش ) تا کنون، کاهش چشمگیری داشته.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت دوستان و آقای حسینی عزیز. ایا میتونم اینجا مشکلاتی که من با لیون مخصوصا قسمت خدمات کامپیوتری در منزل رو مطرح کنم چون 1 ماهی میشه که تو دلم مونده و نتونستم باهاش کنار بیام

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت دوستان و آقای حسینی عزیز. ایا میتونم اینجا مشکلاتی که من با لیون مخصوصا قسمت خدمات کامپیوتری در منزل رو مطرح کنم چون 1 ماهی میشه که تو دلم مونده و نتونستم باهاش کنار بیام

کاملا در خدمتیم و این تاپیک برای همینه عزیزم و راحت حرفتونو بزنید

 

در ضمن تلفنهای فروشگاه و موبایلهای کاری و ایمیلها همگی در خدمت شما هستن و هر لحظه که فکر میکنید میتونید مشکلاتتون رو عنوان کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما بنده رو میشناسید شاید خاطره خوبی از بنده نداشته باشید. من از این که شما و تیم لیون انسان هایی با شخصیت و مشتری مدار هستین شکی نیست اما بعضی از افراد هستن که باعث میشن مجموعه زیر سوال بره. شما کاملا مطلع هستین که تقریبا 2 ماه پیش مادربرد بنده طی شرایطی سوخت. و بنده با لیون تماس گرفتم تا برای بنده تعمیرات عمومی در منزل ارسال کنند ببینند مشکل از کجاست. که ایشون تشریف اوردن همون اول ماجرا نزدیک بود اسلات گرافیک بنده رو بشکنن( ضامن اسلات کارت گرافیک رو باز نکرده بودن) خلاصه بهشون گفتیم و اسلات رو با زکردن گرافیک رو دراوردن. بگذریم. تمام قطعات رو چک کردن رسید به مادربرد ایشون 3بار سیستم رو از روی مادبرد بایوس  ریست دادن که هر سری 3ثانیه مادربرد روشن میشد خاموش میشد برای سومین بار ریست که دادن تمامی استارهای پشت هدسینگ مادبرد سوخت و تمام اتاق رو بوی سوختگی برداشته بود . یه شخص متخصص نباید بدونه  وقتی 2بار سیستم ریست میشه دیگه روشن نکنن؟ همین باعث شد گارانتی بگه ایراد ظاهری بوده. که همه کارمندای لیون پشت بنده رو خالی کردن و شما هم به من کمک کردین اما توقع نداشتم بگین بخاطر اوورکلاک بوده. اوورکلاکی که بنده کردم زیر اوورکلاکی بود که لیون برای من انجام داده بود. تمام اسکرین شات های اورکلاکی که برای من انجام داده شده بود رو دارم. که حتی سیستم موقع کار و استفاده فریز میشد که زنگ زدم اقای معتمدی فرمودند اوورکلاک رو بیارید پایین.(پس سوختگی به هیچ عنوان نمیتونه اصلا از اوور باشه)  هم شما بهتر میدونید هم بنده. من تمام امیدم نا امید شده بود 860.000 قیمت مادربرد بود. که با لطف شما البته شما میگفتین ایراد ظاهری داشته و گارانتی عوض نمیکنه اما با  پیگیری های مکرر بنده روزی 3بار زنگ میزدم کل کارکنای اواژنگ دیگه منو میشناختن و ایمیل هایی که برای مدیریت و امور مشتریان و زنگ هایی که بنده زدم از امور مشتریان به بنده زنک زدن و گفتن براتون تعویض میشه. این تا اینجای ماجرا. خلاصه رفتم برای تحویل تحویل گرفتم اومدم لیون اول خودم میخواستم اسمبل کنم که گفتن هرچی شد پای خودتون.(اینجا عرض کنم که تا اینجاش و بعدش همچی پای من شد) گفتم باشه اسمبل کنید. که شخصی که منزل ما اومده بودن رفتن برای اسمبل که 3 ساعت طول کشید........ادامه دارد


بعد از رفتا امدهای مکرر ایشون چنبار کمک گرفتن از آقای مهدی معتمدی (از ساعت 1:30 تا 5) اومدن پایین گفتن شما مادربرد رو چک کردید گفتم من از خود شرکت اصلی گرفتم گفتن چنتا پایه های سوکت کج شده بهتون دادن شما باید چک میکردین.(اگه پایه سوکت سی پی یو کج شده چرا همون لحظه نیاوردن بگن کج شده ببرید گارانتی)خلاصه بنده هیچی نگفتم و گفتن که مادربرد و سی پی یو باید بره گارانتی گفتم چرا گفتن تصویر نمیده(منظورم اینجا بود که گفتن اگه شما اسمبل کنید هرچی شد پای خودتون با اینکه اسمبل رو ایشون کرد بنده مجبور شدم برای تست مادربرد و سی پی یو هزینه اضافی برم مرکز آواژنگ)  خلاصه بردیم. تا مادربرد رو دادم گفتن چرا پایه هاش کج شده گفتم که والا بردم برای اسمبل به من فرمودند که شما تحویل گرفتی پایه ها کج بوده که اونجا پوزخندی به ما زدن رو گفتن ما از شرکت اصلی بهتون تحویل دادیم پلمپ باز نشده بهتون تحویل دادیم چجور ممکنه ما به شما مشکل دار بدیم خلاصه بردن برام صاف کردن سی پی یو تست زدن گفتن سوخته خلاصه اونجا 850.000 ضرر کردیم از ندونم کاری های خدمات عمومی در منزل. که زنگ زدیم اقای حسینی سی پی یو 6700k قیمت گرفتیم گفتن 1515. ما هم مجبوری رفتیم گرفتیم .2300ضرر. خلاصه خریدم گفتم خودم اسمبل میکنم تمامی مسولیت رو خودم به عهده میگیرم. بردم خونه برای اسمبل دیدم یکی از مهره های واتر کولر نیست. اقای حسینی من اینجا از شما گله دارم چرا شما باید حق رو به مشتری ندین و تهمت بزننین که شما گم کردی شما حواست نبوده اندختی. چجور میشه کل پیچ ها داخل قوطی مهره موم شده گم بشه اونم 1دونه مهره؟ شانس اوردم مادرم همراهم بود وگرنه زیر بار نمیرفتید که سهل انگاری اون شخص بوده یکی از اشناها سره راه اومدن مهره رو از لیون گرفتن حاظر نشدید مهره رو ارسال کنید. اینم عرض کنید هنوز انبردست ایشون منزل ما جا مونده........ ادامه دارد. از دوستان به دلیل طولانی بودن مطلب عذر میخوام


حق میدم به شما باید از کارمنداتون دفاع کنید. اما نه اینکه بنده رو مقصر بدونین.
ببخشید خیلی زیاد شد اما واقعا 2 ماه بود این حرف تو دلم مونده بود خداشاهده برای ریال به ریال سیستم زحمت کشیده شده و حتی اگه 1% باعث تمامی این مشکلات همکار شما بودن به هیچ عنوان از حقم نمیگذرم چون شخصی که حرفه ای نیست نباید دست به هیچ قطعه ای از سیستم بزنه. 3ماه سیستم گرفتم 2ماه فقط اواره گارانتی و اینور اونور بودم. میدونم به قطعات الکترونیکی نمیشه اطمینان کرد. اما حاظرم قسم بخورم قسمتی از دردسرهای بنده مقصر ایشون بودن. گناهش رو به گردن میگیرم اگه اشتباه کرده باشم. واقعا حیفه از مجموعه بزرگ و قابل اعتماد لیون این اتفاقات صورت بگیره . از تمامی دوستان عذرخواهی میکنم که مطالبم طولانی شد خواستم تمامی جزئیات رو گفته باشم. حلال بفرمایید
لینک به دیدگاه
Share on other sites

لطفا در بخش موبایل فروشگاهتون انتخاب رنگ گوشی ها رو هم  اضافه کنید اینجوری موقع خرید هی باید سر رنگش تاکید کنیم اشتباه نفرستن...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در مورد برخی لینک های مربوط به فروشگاه ارور 404 دریافت میشه

برای مثال :

http://lioncomputer.ir/category/453/3G%2F4G+%D9%85%D9%88%D8%AF%D9%85+%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز i3 4170 رو تخفیف ویژه زدین با یک درصد تخفیف!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

شما بنده رو میشناسید شاید خاطره خوبی از بنده نداشته باشید. من از این که شما و تیم لیون انسان هایی با شخصیت و مشتری مدار هستین شکی نیست اما بعضی از افراد هستن که باعث میشن مجموعه زیر سوال بره. شما کاملا مطلع هستین که تقریبا 2 ماه پیش مادربرد بنده طی شرایطی سوخت. و بنده با لیون تماس گرفتم تا برای بنده تعمیرات عمومی در منزل ارسال کنند ببینند مشکل از کجاست. که ایشون تشریف اوردن همون اول ماجرا نزدیک بود اسلات گرافیک بنده رو بشکنن( ضامن اسلات کارت گرافیک رو باز نکرده بودن) خلاصه بهشون گفتیم و اسلات رو با زکردن گرافیک رو دراوردن. بگذریم. تمام قطعات رو چک کردن رسید به مادربرد ایشون 3بار سیستم رو از روی مادبرد بایوس  ریست دادن که هر سری 3ثانیه مادربرد روشن میشد خاموش میشد برای سومین بار ریست که دادن تمامی استارهای پشت هدسینگ مادبرد سوخت و تمام اتاق رو بوی سوختگی برداشته بود . یه شخص متخصص نباید بدونه  وقتی 2بار سیستم ریست میشه دیگه روشن نکنن؟ همین باعث شد گارانتی بگه ایراد ظاهری بوده. که همه کارمندای لیون پشت بنده رو خالی کردن و شما هم به من کمک کردین اما توقع نداشتم بگین بخاطر اوورکلاک بوده. اوورکلاکی که بنده کردم زیر اوورکلاکی بود که لیون برای من انجام داده بود. تمام اسکرین شات های اورکلاکی که برای من انجام داده شده بود رو دارم. که حتی سیستم موقع کار و استفاده فریز میشد که زنگ زدم اقای معتمدی فرمودند اوورکلاک رو بیارید پایین.(پس سوختگی به هیچ عنوان نمیتونه اصلا از اوور باشه)  هم شما بهتر میدونید هم بنده. من تمام امیدم نا امید شده بود 860.000 قیمت مادربرد بود. که با لطف شما البته شما میگفتین ایراد ظاهری داشته و گارانتی عوض نمیکنه اما با  پیگیری های مکرر بنده روزی 3بار زنگ میزدم کل کارکنای اواژنگ دیگه منو میشناختن و ایمیل هایی که برای مدیریت و امور مشتریان و زنگ هایی که بنده زدم از امور مشتریان به بنده زنک زدن و گفتن براتون تعویض میشه. این تا اینجای ماجرا. خلاصه رفتم برای تحویل تحویل گرفتم اومدم لیون اول خودم میخواستم اسمبل کنم که گفتن هرچی شد پای خودتون.(اینجا عرض کنم که تا اینجاش و بعدش همچی پای من شد) گفتم باشه اسمبل کنید. که شخصی که منزل ما اومده بودن رفتن برای اسمبل که 3 ساعت طول کشید........ادامه دارد

بعد از رفتا امدهای مکرر ایشون چنبار کمک گرفتن از آقای مهدی معتمدی (از ساعت 1:30 تا 5) اومدن پایین گفتن شما مادربرد رو چک کردید گفتم من از خود شرکت اصلی گرفتم گفتن چنتا پایه های سوکت کج شده بهتون دادن شما باید چک میکردین.(اگه پایه سوکت سی پی یو کج شده چرا همون لحظه نیاوردن بگن کج شده ببرید گارانتی)خلاصه بنده هیچی نگفتم و گفتن که مادربرد و سی پی یو باید بره گارانتی گفتم چرا گفتن تصویر نمیده(منظورم اینجا بود که گفتن اگه شما اسمبل کنید هرچی شد پای خودتون با اینکه اسمبل رو ایشون کرد بنده مجبور شدم برای تست مادربرد و سی پی یو هزینه اضافی برم مرکز آواژنگ)  خلاصه بردیم. تا مادربرد رو دادم گفتن چرا پایه هاش کج شده گفتم که والا بردم برای اسمبل به من فرمودند که شما تحویل گرفتی پایه ها کج بوده که اونجا پوزخندی به ما زدن رو گفتن ما از شرکت اصلی بهتون تحویل دادیم پلمپ باز نشده بهتون تحویل دادیم چجور ممکنه ما به شما مشکل دار بدیم خلاصه بردن برام صاف کردن سی پی یو تست زدن گفتن سوخته خلاصه اونجا 850.000 ضرر کردیم از ندونم کاری های خدمات عمومی در منزل. که زنگ زدیم اقای حسینی سی پی یو 6700k قیمت گرفتیم گفتن 1515. ما هم مجبوری رفتیم گرفتیم .2300ضرر. خلاصه خریدم گفتم خودم اسمبل میکنم تمامی مسولیت رو خودم به عهده میگیرم. بردم خونه برای اسمبل دیدم یکی از مهره های واتر کولر نیست. اقای حسینی من اینجا از شما گله دارم چرا شما باید حق رو به مشتری ندین و تهمت بزننین که شما گم کردی شما حواست نبوده اندختی. چجور میشه کل پیچ ها داخل قوطی مهره موم شده گم بشه اونم 1دونه مهره؟ شانس اوردم مادرم همراهم بود وگرنه زیر بار نمیرفتید که سهل انگاری اون شخص بوده یکی از اشناها سره راه اومدن مهره رو از لیون گرفتن حاظر نشدید مهره رو ارسال کنید. اینم عرض کنید هنوز انبردست ایشون منزل ما جا مونده........ ادامه دارد. از دوستان به دلیل طولانی بودن مطلب عذر میخوام

حق میدم به شما باید از کارمنداتون دفاع کنید. اما نه اینکه بنده رو مقصر بدونین.
ببخشید خیلی زیاد شد اما واقعا 2 ماه بود این حرف تو دلم مونده بود خداشاهده برای ریال به ریال سیستم زحمت کشیده شده و حتی اگه 1% باعث تمامی این مشکلات همکار شما بودن به هیچ عنوان از حقم نمیگذرم چون شخصی که حرفه ای نیست نباید دست به هیچ قطعه ای از سیستم بزنه. 3ماه سیستم گرفتم 2ماه فقط اواره گارانتی و اینور اونور بودم. میدونم به قطعات الکترونیکی نمیشه اطمینان کرد. اما حاظرم قسم بخورم قسمتی از دردسرهای بنده مقصر ایشون بودن. گناهش رو به گردن میگیرم اگه اشتباه کرده باشم. واقعا حیفه از مجموعه بزرگ و قابل اعتماد لیون این اتفاقات صورت بگیره . از تمامی دوستان عذرخواهی میکنم که مطالبم طولانی شد خواستم تمامی جزئیات رو گفته باشم. حلال بفرمایید

 

ماجرا رو خوندم، نارحت شدم. امیدوارم آقای حسینی رسیدگی کنن به این موضوع و ما هم در جریان قرار بگیریم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...