رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در ۲ دقیقه قبل، alireza-sepah گفته است :

برادر گرامی

سایت هایی که جنس از چین میارن یا از کشورای دیگه شما همین 3070 رو ازشون بخواه واست تحویل 15 روزه میارن 24 تومن ، 23 تومن نرخ الانشونه

وقتی اونا تکی به این قیمت میارن با سود خودشون که 2 3 تومنه شما فک کو لیون که عمده و تعداد بالا میاره چند میفته باهاش

منم طبق آنچه تو بازار دیدم اینا رو میگم

مثال لیون و امثالهم مثال میوه فروشاس ، یه جعبه گلابی میارن چون میدونن ممکنه 30% گندیده بشه میان قیمت اون 30% احتمالیو میکشن رو بقیه 70% و یهو گلابی میشه هم قیمت گوشت

اومدیمو همه حعبه فروش رفت؟ بعدش چی؟ بعدش این میشه که من کارمند پول ندارم میوه بخرم ...

من 50% گرونی گرافیک و باقی قطعات تو کشور رو از چشم لیون و هم صنفاش میبینم

اگه یک ماه سایتاشونو فیلتر کنن 3070 میشه 20 تومن 

لیون از تامین کننده رسمی محصول رو میگیره، نه از "سایت هایی که از چین جنس میارن."

به هر شکل من توضیح لازم و کافی رو به نظرم دادم، موفق باشی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

در 4 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

لیون از تامین کننده رسمی محصول رو میگیره، نه از "سایت هایی که از چین جنس میارن."

به هر شکل من توضیح لازم و کافی رو به نظرم دادم، موفق باشی.

بله ، صد در صد

مارک Palit چینی رو از ناف فرانسه میاره :)

https://www.lioncomputer.com/product/gqqxl/Palit-GeForce-RTX-3070-GamingPro-8G-GDDR6-Graphics-Card

و بدتر اینکه میدش 40 تومن :))) 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۳ دقیقه قبل، alireza-sepah گفته است :

بله ، صد در صد

مارک Palit چینی رو از ناف فرانسه میاره :)

https://www.lioncomputer.com/product/gqqxl/Palit-GeForce-RTX-3070-GamingPro-8G-GDDR6-Graphics-Card

و بدتر اینکه میدش 40 تومن :))) 

موفق باشید

خوب دیگه با مثالی که آوردین مطمئن شدم هیچ چیزی از نحوه تامین قطعات نمیدونید و هنوز متوجه نیستید که آواژنگ تامین کننده اصلی کشوره و از مبادی قانونی کالا میاره و فرق هست بین قیمتی که این شرکت ارائه می کنه با مابقی فروشگاه هایی که کالای فاقد گارانتی رو ارائه می کنند.

اگر اعتراضی در مورد قیمت این گرافیک دارید، باید به آواژنگ اعتراض کنید نه به لیون.

1372316136_Screenshot2021-07-21at17-49-36GeForceRTX3070GamingProOCVGACard.thumb.png.78952b5274977346db433248827827f2.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اعتراض به خودی خد حرکت خوبیه

ولی فقط اعتراض مشکلی از شما حل نخواهد کرد

هر معامله ای باید برد برد باشه

لیون به عنوان فروشمده و گاهی تامین کننده بلده چجوری برد داشته باشه و طبیعت بازار هم همینه که اگر قرار بود برد کامل با مشتری باشه الان لیون چند سالی بود دفن شده بود

حالا شما به عنوان خریدار چجوری باید برد داشته باشی؟ با تحقیق برادر من

اینکه حتی فلان مجموعه دوست های نزدیک من هستند دلیل نمیشه من تمام خرید هام رو از اون مجموعه بکنم و اون هم چشم بسته

خب لیون مسیر و هدف بازارش رو عوض کرده و از فعالیتش در اینستاش میتونی بفهمی که کجا رو هدف گرفته

حالا یا مثل دیجی کالا نظرش این هست که فوقش 10 درصد ناراضی داریم که با مشتری های جدید جایگزین میشن یا اینکه بازار کلا تغییر جهت داده

حالا به خاطر تحریم ها و روند سخت و پیچیده واردات و احتکار و ماینینگ و کووید

ولی همونطور که هر مجموعه ای به فکر رشد خودش هست که در ایران یعنی سود بیشتر پس بهتر هست شما هم به فکر برد خودت باشی 

یعنی برای خرید هر قطعه تحقیقات کامل انجام بده از هر جایی بهترین قیمت رو داشت خرید کن

یک زمانی در مورد قطعه ای در زمان خرید شما بهترین قیمت رو لیون داره و یک زمانی جای دیگری

زیاد در فکر گذشته نباشید که تو این چند سال اخیر نزدیک ترین شرکای تجاری انسان هم تغییر رفتار داشتن چه برسه به یک مجموعه فروش کالا

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۷ دقیقه قبل، Ehsan.k گفته است :

اعتراض به خودی خد حرکت خوبیه

ولی فقط اعتراض مشکلی از شما حل نخواهد کرد

هر معامله ای باید برد برد باشه

لیون به عنوان فروشمده و گاهی تامین کننده بلده چجوری برد داشته باشه و طبیعت بازار هم همینه که اگر قرار بود برد کامل با مشتری باشه الان لیون چند سالی بود دفن شده بود

حالا شما به عنوان خریدار چجوری باید برد داشته باشی؟ با تحقیق برادر من

اینکه حتی فلان مجموعه دوست های نزدیک من هستند دلیل نمیشه من تمام خرید هام رو از اون مجموعه بکنم و اون هم چشم بسته

خب لیون مسیر و هدف بازارش رو عوض کرده و از فعالیتش در اینستاش میتونی بفهمی که کجا رو هدف گرفته

حالا یا مثل دیجی کالا نظرش این هست که فوقش 10 درصد ناراضی داریم که با مشتری های جدید جایگزین میشن یا اینکه بازار کلا تغییر جهت داده

حالا به خاطر تحریم ها و روند سخت و پیچیده واردات و احتکار و ماینینگ و کووید

ولی همونطور که هر مجموعه ای به فکر رشد خودش هست که در ایران یعنی سود بیشتر پس بهتر هست شما هم به فکر برد خودت باشی 

یعنی برای خرید هر قطعه تحقیقات کامل انجام بده از هر جایی بهترین قیمت رو داشت خرید کن

یک زمانی در مورد قطعه ای در زمان خرید شما بهترین قیمت رو لیون داره و یک زمانی جای دیگری

زیاد در فکر گذشته نباشید که تو این چند سال اخیر نزدیک ترین شرکای تجاری انسان هم تغییر رفتار داشتن چه برسه به یک مجموعه فروش کالا

 

حرفتون رو قبول دارم کاملا صحیحه

اما این رو در نظر بگیرید که مثلا فروشگاه X اگه فلان جنس رو بده 100 میلیون کسی اهمیت نمیده

اما لیون اگه همون رو بده 100 میلیون ، رفرنسی میشه واسه همون فروشگاه X ، که ببین لیون داده 100 میلیون پس من میدم 90 میلیون 

من حرفم اینه فروشگاه های بزرگ ک رفرنس دلال ها هستن نباید قیمت بالا بزنن که به این روز بیفتیم

دوست عزیزمون @ARMIN یک عکس فرستادن از قیمت 3070های آواژنگ دار بازار . میبینیم که لیون 42 زده ، بقیه 28 ، 30 ، 32

لیون اگه بیاد رو 30 بقیه میشن 23 22 21 و مردم زجر نمیکشن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، alireza-sepah گفته است :

حرفتون رو قبول دارم کاملا صحیحه

اما این رو در نظر بگیرید که مثلا فروشگاه X اگه فلان جنس رو بده 100 میلیون کسی اهمیت نمیده

اما لیون اگه همون رو بده 100 میلیون ، رفرنسی میشه واسه همون فروشگاه X ، که ببین لیون داده 100 میلیون پس من میدم 90 میلیون 

من حرفم اینه فروشگاه های بزرگ ک رفرنس دلال ها هستن نباید قیمت بالا بزنن که به این روز بیفتیم

دوست عزیزمون @ARMIN یک عکس فرستادن از قیمت 3070های آواژنگ دار بازار . میبینیم که لیون 42 زده ، بقیه 28 ، 30 ، 32

لیون اگه بیاد رو 30 بقیه میشن 23 22 21 و مردم زجر نمیکشن

شما فارسی هم نمیتونی بخونی که اونا گارانتی آواژنگ نبودن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک قطعه رو سایت دادبان حدود 5 تومن کمتر از لیون زده بود.

زنگ زدم لیون گفتم سالهاست مشتری شما هستم اگر راه داره یه تخفیف کوچیک بدین از شما بردارم. (چون تاحالا از دادبان خرید نکرده بودم و آشنایی نداشتم).

یکم بعدش لیون تماس گرفت بهم گفتن این قطعه رو اصلا نمیشه تخفیف داد. کاملا مقطوع.

من ... هم گفتم عیب نداره. بالاتر دادم و از لیون خریدم... گفتم پولش میره سر سفره خواهر برادرای خودمون.

تقریبا وقتی قطعه رسید دستم دیدم قیمتش رو سایت چند میلیون آوردن پایین.

این قضیه خیلی خیلی ناراحتم کرد. واقعا تاسف خوردم.

 

یک عدد پاور بود روی دیجی کالا قیمتش ارزونتر بود و گارانتیش فکر کنم 18 ماهه یا همچین چیزی برای همین ترجیح دادم بیشتر پول بدم از لیون بخرمش چون گارانتیش فکر کنم زده بود 3 ساله. وقتی رسید و بازش کردم (به کارت گارانتی روی جعبه توجهی نکردم اصلا) بعد فهمیدم گارانتی حدود 17 ماهه هست. تماس گرفتم گفتم چرا اینطوری کردین - اما قالب سایت عوض شده بود و مدرکی برای اثباتش نداشتم چون روی قالب جدید دیگه مدت گارانتی ثبت نشده بود + من شدم مقصر که قبل از باز کردن بسته چک نکردم ببینم گارانتی با اونچه که روی سایت قبلی زده بوده مطابقت داشته یا نه. 🙃

 

از همه مهم تر. اون دوتا قطعه ای هم که خریدم و خواستم مرجوع کنم هنوز رو دستم مونده. حدود 20 تومنه که چند ماهه رو هواست. (درحالی که توی راهنمای خرید همین سایت نوشته میشه مرجوع کرد). سر گرگ بیابون نیاد همچین چیزی.

 

خلاصه پشت سر هم تجربه های بد درست میشه وقتی از لیون خرید میکنم. 😶

اون "خرید خوب, حال خوب" دقیقا چیه؟

ویرایش شده توسط Ali_14
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۲ ساعت قبل، Ali_۱۴ گفته است :

یک قطعه رو سایت دادبان حدود 5 تومن کمتر از لیون زده بود.

زنگ زدم لیون گفتم سالهاست مشتری شما هستم اگر راه داره یه تخفیف کوچیک بدین از شما بردارم. (چون تاحالا از دادبان خرید نکرده بودم و آشنایی نداشتم).

یکم بعدش لیون تماس گرفت بهم گفتن این قطعه رو اصلا نمیشه تخفیف داد. کاملا مقطوع.

من ... هم گفتم عیب نداره. بالاتر دادم و از لیون خریدم... گفتم پولش میره سر سفره خواهر برادرای خودمون.

تقریبا وقتی قطعه رسید دستم دیدم قیمتش رو سایت چند میلیون آوردن پایین.

این قضیه خیلی خیلی ناراحتم کرد. واقعا تاسف خوردم.

 

یک عدد پاور بود روی دیجی کالا قیمتش ارزونتر بود و گارانتیش فکر کنم 18 ماهه یا همچین چیزی برای همین ترجیح دادم بیشتر پول بدم از لیون بخرمش چون گارانتیش فکر کنم زده بود 3 ساله. وقتی رسید و بازش کردم (به کارت گارانتی روی جعبه توجهی نکردم اصلا) بعد فهمیدم گارانتی حدود 17 ماهه هست. تماس گرفتم گفتم چرا اینطوری کردین - اما قالب سایت عوض شده بود و مدرکی برای اثباتش نداشتم چون روی قالب جدید دیگه مدت گارانتی ثبت نشده بود + من شدم مقصر که قبل از باز کردن بسته چک نکردم ببینم گارانتی با اونچه که روی سایت قبلی زده بوده مطابقت داشته یا نه. 🙃

 

از همه مهم تر. اون دوتا قطعه ای هم که خریدم و خواستم مرجوع کنم هنوز رو دستم مونده. حدود 20 تومنه که چند ماهه رو هواست. (درحالی که توی راهنمای خرید همین سایت نوشته میشه مرجوع کرد). سر گرگ بیابون نیاد همچین چیزی.

 

خلاصه پشت سر هم تجربه های بد درست میشه وقتی از لیون خرید میکنم. 😶

اون "خرید خوب, حال خوب" دقیقا چیه؟

سلام علی جان روزت بخیر باشه ، ازت ممنونیم که لیون کامپیوتر رو برای خرید خودتون انتخاب کردین ، من مواردی که عنوان کردین رو خوندم و حتما بررسی میکنم و جوابش رو به شما میدم علی جان، درخواست دارم شماره سفارش های خودت رو به شماره 09101423070 ارسال کنید، 

در مورد کاهش قیمت لیون کامپیوتر تضمین قیمت داره و اگر تا قبل از ارسال کالای شما کاهش قیمت داشته باشه وجه تفاوت برای شما محاسبه و در حساب کاربری شما شارژ میشه .

در مورد مرجوعی کالاهم شما طبق قوانین عنوان شده در سایت می تویند کالاهاتون رو مرجوع کنید علی جان. 

برای من لطفا اطلاعات سفارش خودتون رو داخل واتس اپ ارسال کنید موارد رو برای شما پیگیری میکنم. 

 

محمدحسین نیکبخت 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه
در در ۱۴۰۰/۴/۳۱ در ۰۵:۴۵، Ali_۱۴ گفته است :

یک قطعه رو سایت دادبان حدود 5 تومن کمتر از لیون زده بود.

زنگ زدم لیون گفتم سالهاست مشتری شما هستم اگر راه داره یه تخفیف کوچیک بدین از شما بردارم. (چون تاحالا از دادبان خرید نکرده بودم و آشنایی نداشتم).

یکم بعدش لیون تماس گرفت بهم گفتن این قطعه رو اصلا نمیشه تخفیف داد. کاملا مقطوع.

من ... هم گفتم عیب نداره. بالاتر دادم و از لیون خریدم... گفتم پولش میره سر سفره خواهر برادرای خودمون.

تقریبا وقتی قطعه رسید دستم دیدم قیمتش رو سایت چند میلیون آوردن پایین.

این قضیه خیلی خیلی ناراحتم کرد. واقعا تاسف خوردم.

 

یک عدد پاور بود روی دیجی کالا قیمتش ارزونتر بود و گارانتیش فکر کنم 18 ماهه یا همچین چیزی برای همین ترجیح دادم بیشتر پول بدم از لیون بخرمش چون گارانتیش فکر کنم زده بود 3 ساله. وقتی رسید و بازش کردم (به کارت گارانتی روی جعبه توجهی نکردم اصلا) بعد فهمیدم گارانتی حدود 17 ماهه هست. تماس گرفتم گفتم چرا اینطوری کردین - اما قالب سایت عوض شده بود و مدرکی برای اثباتش نداشتم چون روی قالب جدید دیگه مدت گارانتی ثبت نشده بود + من شدم مقصر که قبل از باز کردن بسته چک نکردم ببینم گارانتی با اونچه که روی سایت قبلی زده بوده مطابقت داشته یا نه. 🙃

 

از همه مهم تر. اون دوتا قطعه ای هم که خریدم و خواستم مرجوع کنم هنوز رو دستم مونده. حدود 20 تومنه که چند ماهه رو هواست. (درحالی که توی راهنمای خرید همین سایت نوشته میشه مرجوع کرد). سر گرگ بیابون نیاد همچین چیزی.

 

خلاصه پشت سر هم تجربه های بد درست میشه وقتی از لیون خرید میکنم. 😶

اون "خرید خوب, حال خوب" دقیقا چیه؟

درود

من دقیقا چنین تجربه ای رو سال 96 از اولین خریدم از لیون داشتم،

هم گارانتی کمتر از مورد ذکر شده در سایت، هم بالاتر بودن قیمت نسبت به سایت های همسایه، و کاهش قیمت دقیقا بعد از خرید من!

این شد اولین و اخرین خریدم از لیون کامپیوتر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

من یه تاپیک زدم با عنوان معرفی سایت و کانال هایی که از آن خرید داشته اید. این تاپیک رو زدم برای اینکه اگه کسی از سایت و کانال معتبری خرید داشته اعلام کنه تا نیاز به ساخت تاپیک جداگانه نباشه و احتمال ضرر کردن کاربران کمتر بشه. 

ولی کمتر از یک روز بسته شد. اومدم ثواب کنم این جوابش بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۸ ساعت قبل، DM.JAGUAR گفته است :

سلام.

من یه تاپیک زدم با عنوان معرفی سایت و کانال هایی که از آن خرید داشته اید. این تاپیک رو زدم برای اینکه اگه کسی از سایت و کانال معتبری خرید داشته اعلام کنه تا نیاز به ساخت تاپیک جداگانه نباشه و احتمال ضرر کردن کاربران کمتر بشه. 

ولی کمتر از یک روز بسته شد. اومدم ثواب کنم این جوابش بود.

من که خدمت شما در پیام خصوصی دلیلش رو توضیح دادم. نیت شما خیر بوده، در این که شکی نیست. منتها اونطوری بساط سو استفاده فراهم میشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

من که خدمت شما در پیام خصوصی دلیلش رو توضیح دادم. نیت شما خیر بوده، در این که شکی نیست. منتها اونطوری بساط سو استفاده فراهم میشد.

سلام.

اول میزاشتید تاپیک ساخته بشه و کاربران بیان پیام بدن. بعدش اگه تاپیک دچار سو استفاده شد قفلش میکردید و جلوی این تاپیک رو میگرفتید.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۹ ساعت قبل، DM.JAGUAR گفته است :

سلام.

اول میزاشتید تاپیک ساخته بشه و کاربران بیان پیام بدن. بعدش اگه تاپیک دچار سو استفاده شد قفلش میکردید و جلوی این تاپیک رو میگرفتید.

اینا رو میتونید به موتور گوگل بگین.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ARMIN گفته است :

اینا رو میتونید به موتور گوگل بگین.

چی؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

به نام خدا 

با سلام

بنده دو روز پیش  یک عدد کیس oc  green station   لیون کامپیوتر  خریداری  کردم  به اسم  جنس  آکبند!

قرار بود  تا ساعت  7 دستم برسه  که خب  سات 9 شب  پیک زنگ زده  ساعت یازده  میرسم!!

که خب  گفتم فردا بیاره 

اما  فردا که اورد   و در  کارتن رو باز کردم   یه  جنس  دست دو   پر خط و خش  و کثیف  پای های دوتاش چسبیده دوتا ش نبود   زیرش  مو چسبیده!  با    لوازم ناقص !

یعنی  کیس صد درصد  اسمبل شده رو بعد  چندسال  باز  کرده بودن و  بصورت خیلی نامرتب  داخل  جعبه  چپونده بودن!

یعنی  تا این حد  کسی  به شعورم توهین نکرده بود!  و خیلی  ناراحت شدم 

واقعا آن کسی  که اینکارو کرده  چه فکری پیش خودش  کرده ؟!  برام سواله 

این کالا  اینقدر وضعیتش زننده بود  که  یه  شخصی که  اصلا  کیس  تا حالا ندیده بوده  هم  بادیدین این وضعیت کالا   جا میخورد

 

با مسئولین  لیون  تماس داشتم   گفتن  ما خبر نداشتیم  و   شرکت  گرین به این صورت  بهمون داده! 

گفتن  مرجوع کنید تا بررسی  کنیم  خیالتون راحت باشه 

  دوروزه  درگیر  این خرید کذایی هستم   تا فردا ببینیم  چی  میشه 

نمیخوام  از اینجا به بعدشو قضاوت کنم و  دنبال  مقصر بگردم

ولی  من بعنوان  یه مصرف  کننده  واقعا  چه انگیزه ای و اعتمادی برا خرید  بعدی  برام میمونه ؟

 

 

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۱۹.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۳۱.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۱۰۷.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۳۲۸.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۹۰۳۰۶.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۲ دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

به نام خدا 

با سلام

بنده دو روز پیش  یک عدد کیس oc  green station   لیون کامپیوتر  خریداری  کردم  به اسم  جنس  آکبند!

قرار بود  تا ساعت  7 دستم برسه  که خب  سات 9 شب  پیک زنگ زده  ساعت یازده  میرسم!!

که خب  گفتم فردا بیاره 

اما  فردا که اورد   و در  کارتن رو باز کردم   یه  جنس  دست دو   پر خط و خش  و کثیف  پای های دوتاش چسبیده دوتا ش نبود   زیرش  مو چسبیده!  با    لوازم ناقص !

یعنی  کیس صد درصد  اسمبل شده رو بعد  چندسال  باز  کرده بودن و  بصورت خیلی نامرتب  داخل  جعبه  چپونده بودن!

یعنی  تا این حد  کسی  به شعورم توهین نکرده بود!  و خیلی  ناراحت شدم 

واقعا آن کسی  که اینکارو کرده  چه فکری پیش خودش  کرده ؟!  برام سواله 

این کالا  اینقدر وضعیتش زننده بود  که  یه  شخصی که  اصلا  کیس  تا حالا ندیده بوده  هم  بادیدین این وضعیت کالا   جا میخورد

 

با مسئولین  لیون  تماس داشتم   گفتن  ما خبر نداشتیم  و   شرکت  گرین به این صورت  بهمون داده! 

گفتن  مرجوع کنید تا بررسی  کنیم  خیالتون راحت باشه 

  دوروزه  درگیر  این خرید کذایی هستم   تا فردا ببینیم  چی  میشه 

نمیخوام  از اینجا به بعدشو قضاوت کنم و  دنبال  مقصر بگردم

ولی  من بعنوان  یه مصرف  کننده  واقعا  چه انگیزه ای و اعتمادی برا خرید  بعدی  برام میمونه ؟

 

 

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۱۹.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۳۱.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۱۰۷.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۳۲۸.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۹۰۳۰۶.jpg

 

درود اقای فردوسی عزیز

 

واقعا" حس شمارو درک میکنم . چون دقیقا" چندین مرتبه این مشکل واسه من پیش آمده ! و هر مرتبه هم مقصر اصلی فروشنده و بعدی تامین کننده جنس بودش ...

به زبان ساده بی در و پیکری و صد البته بی مسعولیتی تو این مملکت داره بی داد میکنه و کم کم داره یه امر طبعیه میشه ! و اگه همه چیز خوب پیش بره واقعا" جای تعجب داره !

 

این کیس رو چند روز پیش خریدم 1300 ! البته نه از لیون ! تجربه قبلی لیون هم یه چیزی شبی به همین بودش !

من واسه دوستان گرین ارزش قاعل هستم ولی واقعا" اسم اینو نمیشه گذاشت کیس !

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

trash Green.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲۰ دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

به نام خدا 

با سلام

بنده دو روز پیش  یک عدد کیس oc  green station   لیون کامپیوتر  خریداری  کردم  به اسم  جنس  آکبند!

قرار بود  تا ساعت  7 دستم برسه  که خب  سات 9 شب  پیک زنگ زده  ساعت یازده  میرسم!!

که خب  گفتم فردا بیاره 

اما  فردا که اورد   و در  کارتن رو باز کردم   یه  جنس  دست دو   پر خط و خش  و کثیف  پای های دوتاش چسبیده دوتا ش نبود   زیرش  مو چسبیده!  با    لوازم ناقص !

یعنی  کیس صد درصد  اسمبل شده رو بعد  چندسال  باز  کرده بودن و  بصورت خیلی نامرتب  داخل  جعبه  چپونده بودن!

یعنی  تا این حد  کسی  به شعورم توهین نکرده بود!  و خیلی  ناراحت شدم 

واقعا آن کسی  که اینکارو کرده  چه فکری پیش خودش  کرده ؟!  برام سواله 

این کالا  اینقدر وضعیتش زننده بود  که  یه  شخصی که  اصلا  کیس  تا حالا ندیده بوده  هم  بادیدین این وضعیت کالا   جا میخورد

 

با مسئولین  لیون  تماس داشتم   گفتن  ما خبر نداشتیم  و   شرکت  گرین به این صورت  بهمون داده! 

گفتن  مرجوع کنید تا بررسی  کنیم  خیالتون راحت باشه 

  دوروزه  درگیر  این خرید کذایی هستم   تا فردا ببینیم  چی  میشه 

نمیخوام  از اینجا به بعدشو قضاوت کنم و  دنبال  مقصر بگردم

ولی  من بعنوان  یه مصرف  کننده  واقعا  چه انگیزه ای و اعتمادی برا خرید  بعدی  برام میمونه ؟

 

 

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۱۹.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۳۱.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۱۰۷.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۳۲۸.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۹۰۳۰۶.jpg

نکته جالبه اینه..

جدیدا تا کسی میاد تاپیک میزنه که فلان جا معتبره یا نه..

سریع تاپیک قفل میشه... و همیشه هم یه کامنت داره که میگه: فقط لیون مورد تایید است ......

عجب.. دیگه حرفی برای گفتن نیست 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۳۲ دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

با سلام

سلام

خدا بت صبر بده

این چه وضعشه چقد تباه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۵۰ دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

ما خبر نداشتیم  و   شرکت  گرین به این صورت  بهمون داده! 

کوتاه و مختصر :) و متاسفانه توهین به شعور مشتری!!!

یه نگاهی به بازار و سایت ها بندازید، این کیس هیچ جایی موجود نیست و میشه فهمید توقف تولیده و موجودی لیون موجودی قبلی خودش بوده.

در 30 دقیقه قبل، Mr.jalilpour گفته است :

نکته جالبه اینه..

جدیدا تا کسی میاد تاپیک میزنه که فلان جا معتبره یا نه..

سریع تاپیک قفل میشه... و همیشه هم یه کامنت داره که میگه: فقط لیون مورد تایید است ......

عجب.. دیگه حرفی برای گفتن نیست 

این حرکت واقعا نوبره!!! بهتره هرچه زودتر اینجا از فروم تبدیل بشه به prison!

فروم جایی نیست که بخواد حرف و سخن هاش هدایت بشه. کاربرها میخوان تجربه هاشون رو در اختیار هم بذارن تا کسی ضرر نکنه، اینا میان جلوشو میبندن. خدا میدونه چه سودی براشون تو این کار هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، MAhmoOD Nazari گفته است :

کوتاه و مختصر :) و متاسفانه توهین به شعور مشتری!!!

یه نگاهی به بازار و سایت ها بندازید، این کیس هیچ جایی موجود نیست و میشه فهمید توقف تولیده و موجودی لیون موجودی قبلی خودش بوده.

این حرکت واقعا نوبره!!! بهتره هرچه زودتر اینجا از فروم تبدیل بشه به prison!

فروم جایی نیست که بخواد حرف و سخن هاش هدایت بشه. کاربرها میخوان تجربه هاشون رو در اختیار هم بذارن تا کسی ضرر نکنه، اینا میان جلوشو میبندن. خدا میدونه چه سودی براشون تو این کار هست

سلام.

دقیقا شما و دوستمون حرف مارو زدید.

این چه وضعشه که تا تاپیکی در این مورد زده میشه سریع بسته میشه؟؟ حرفی هم میزنیم میگن دارید تبلیغ میکنید و فلان.

این کسی که اینکارو میکنه حتما دستمزد خوبی میگیره که آماده هست تا سریع تاپیک ها رو ببنده. درصورتی که هیچ جای قوانین این مسئله رو خلاف نمیدونه.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲ ساعت قبل، ferdosi گفته است :

به نام خدا 

با سلام

بنده دو روز پیش  یک عدد کیس oc  green station   لیون کامپیوتر  خریداری  کردم  به اسم  جنس  آکبند!

قرار بود  تا ساعت  7 دستم برسه  که خب  سات 9 شب  پیک زنگ زده  ساعت یازده  میرسم!!

که خب  گفتم فردا بیاره 

اما  فردا که اورد   و در  کارتن رو باز کردم   یه  جنس  دست دو   پر خط و خش  و کثیف  پای های دوتاش چسبیده دوتا ش نبود   زیرش  مو چسبیده!  با    لوازم ناقص !

یعنی  کیس صد درصد  اسمبل شده رو بعد  چندسال  باز  کرده بودن و  بصورت خیلی نامرتب  داخل  جعبه  چپونده بودن!

یعنی  تا این حد  کسی  به شعورم توهین نکرده بود!  و خیلی  ناراحت شدم 

واقعا آن کسی  که اینکارو کرده  چه فکری پیش خودش  کرده ؟!  برام سواله 

این کالا  اینقدر وضعیتش زننده بود  که  یه  شخصی که  اصلا  کیس  تا حالا ندیده بوده  هم  بادیدین این وضعیت کالا   جا میخورد

 

با مسئولین  لیون  تماس داشتم   گفتن  ما خبر نداشتیم  و   شرکت  گرین به این صورت  بهمون داده! 

گفتن  مرجوع کنید تا بررسی  کنیم  خیالتون راحت باشه 

  دوروزه  درگیر  این خرید کذایی هستم   تا فردا ببینیم  چی  میشه 

نمیخوام  از اینجا به بعدشو قضاوت کنم و  دنبال  مقصر بگردم

ولی  من بعنوان  یه مصرف  کننده  واقعا  چه انگیزه ای و اعتمادی برا خرید  بعدی  برام میمونه ؟

 

 

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۱۹.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۳۱.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۱۰۷.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۳۲۸.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۹۰۳۰۶.jpg

@CRM

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 53 دقیقه قبل، DM.JAGUAR گفته است :

این چه وضعشه که تا تاپیکی در این مورد زده میشه سریع بسته میشه؟؟ حرفی هم میزنیم میگن دارید تبلیغ میکنید و فلان.

این کسی که اینکارو میکنه حتما دستمزد خوبی میگیره که آماده هست تا سریع تاپیک ها رو ببنده. درصورتی که هیچ جای قوانین این مسئله رو خلاف نمیدونه.

 

در 2 ساعت قبل، MAhmoOD Nazari گفته است :

این حرکت واقعا نوبره!!! بهتره هرچه زودتر اینجا از فروم تبدیل بشه به prison!

فروم جایی نیست که بخواد حرف و سخن هاش هدایت بشه. کاربرها میخوان تجربه هاشون رو در اختیار هم بذارن تا کسی ضرر نکنه، اینا میان جلوشو میبندن. خدا میدونه چه سودی براشون تو این کار هست

 

در 3 ساعت قبل، Mr.jalilpour گفته است :

نکته جالبه اینه..

جدیدا تا کسی میاد تاپیک میزنه که فلان جا معتبره یا نه..

سریع تاپیک قفل میشه... و همیشه هم یه کامنت داره که میگه: فقط لیون مورد تایید است ......

عجب.. دیگه حرفی برای گفتن نیست 

دوستان عزیزم،

اینجا فروم لیون کامپیوتره و طبیعیه در فروم لیون کامپیوتر، فقط فروشگاه لیون کامپیوتر معتبره و قرار نیست فروشگاه های دیگه در فروم لیون کامپیوتر تبلیغ بشن. همین.

اگر تاپیکی باشه در مورد آسیب و ضرر و زیانی که از طرف فروشگاه های دیگه به کاربر وارد شده، و قرار باشه دوستان تجربیات منفی راجب دیگر فروشگاه ها رو به اشتراک بزارن تا دیگران متضرر نشن، حرفی نیست. میتونید تاپیک بزنید تجربه منفی خودتون رو راجب فروشگاه های دیگه به اشتراک بزارید. اما اینکه بیاییم سوال کنیم فلان فروشگاه خوبه یا از فلان جا بخریم، در فرومی که زیر مجموعه فروشگاهی به خوبی لیون کامپیوتره، معنی نداره.

شما حتی سوال بپرس آیا از دیجی کالا خرید کنم یا نه، باز هم پاسخ اینه که از نظر ما صرفا لیون کامپیوتر معتبره و - ختم تاپیک - دلیل فنی (چرا این یک نوع تبلیغه) رو هم توضیح دادم.

(جهت اطلاع دوستان از بابت نظارت/فعالیت در فروم هیچگونه دستمزدی به ما پرداخت نمیشه)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

 

 

دوستان عزیزم،

اینجا فروم لیون کامپیوتره و طبیعیه در فروم لیون کامپیوتر، فقط فروشگاه لیون کامپیوتر معتبره و قرار نیست فروشگاه های دیگه در فروم لیون کامپیوتر تبلیغ بشن. همین.

اگر تاپیکی باشه در مورد آسیب و ضرر و زیانی که از طرف فروشگاه های دیگه به کاربر وارد شده، و قرار باشه دوستان تجربیات منفی راجب دیگر فروشگاه ها رو به اشتراک بزارن تا دیگران متضرر نشن، حرفی نیست. اما اینکه بیاییم سوال کنیم فلان فروشگاه خوبه یا از فلان جا بخریم، در فرومی که زیر مجموعه فروشگاهی به خوبی لیون کامپیوتره، معنی نداره.

شما حتی سوال بپرس آیا از دیجی کالا خرید کنم یا نه، باز هم پاسخ اینه که از نظر ما صرفا لیون کامپیوتر معتبره و - ختم تاپیک - دلیل فنی (چرا این یک نوع تبلیغه) رو هم توضیح دادم.

جواب خنده داری دادین.

اگر کسی تجربه منفیشو بگه ایرادی نداره اما اگر کسی تجربه مثبتی که از جای دیگه داره درمیون بذاره تاپیکش قفل میشه.

یعنی خودتون دارین اعتماد مردم به لیون از بین میبرین. آقای حسینی که کلی از شفافیت و اینطور مسائل صحبت میکنن خبر دارن انجمنشون دست چه کسانی افتاده؟

اینجا کجاست که صدای مردمو خفه میکنین؟ آلمان نازی؟

همینطور به فراری دادن اعضای فروم ادامه بدین...

 

حالا خوبه ما هرچی تجربه منفی با لیون داشتیم هم تهش باز موند و کسی جوابگوی مشکلات ما نبود....طوری تبلیغ نکنین که انگار "صرفا لیون کامپیوتر معتبره".

 

لابد پست مارو هم پاک میکنین چون توش کلمه "نازی" استفاده شده.

ویرایش شده توسط Ali_14
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۲ دقیقه قبل، Ali_۱۴ گفته است :

اما اگر کسی تجربه مثبتی که از جای دیگه داره درمیون بذاره تاپیکش قفل میشه.

این ادعای شماست. من چنین حرفی نزدم و به وضوح گفتم چه تاپیک هایی قفل میشه.

در 15 دقیقه قبل، Ali_14 گفته است :

حالا خوبه ما هرچی تجربه منفی با لیون داشتیم هم تهش باز موند و کسی جوابگوی مشکلات ما نبود

هر جا مشکلی از بابت خرید داشتین میتونید ارتباط با مشتریان لیون رو تگ کنید تا پاسخگو باشند. اینطوری @CRM

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...