رفتن به مطلب

اخبار CES 2016 : کنترل از راه دور و هاب های هوشمند جدید تلویزیون های سامسونگ با قابلیت کنترل کلیه لوازم و دستگاههای منزل


Recommended Posts

mzzw5njfe3a1mbv28dx.jpg


 


سامسونگ یک کنترل از راه دور و رابط کاربری تقویت شده برای تلویزیون های هوشمند خود عرضه کرده است که سبب کاهش اتلاف زمان در منو ها می شود .


رابط کاربری هاب هوشمند بهینه سازی شده همه ویژگی های تلویزیون هوشمند سامسونگ را در یک محل قرار می دهد ، و به کاربران اجازه ساخت یک صفحه اصلی برای برنامه های مورد علاقه و دستگاههایی که اغلب استفاده می شوند را می دهد . این رابط کاربرای همچنین قرار است با سایر وسایل ارتباط برقرار کند و ازین طریق سبب شود تا کاربران سیستم سینمای خانگی خود را بدون هیچ گونه مشکلی راه اندازی و استفاده نمایند .


 با استفاده از پلتفورم تایزن ، دستگاه هایی که با تلویزیون های هوشمند تعامل داشتند نیز می توانند با استفاده از روش تشخیص منبع خودکار به دستگاه کنترل از راه دور هوشمند متصل شوند . به گفته شرکت سامسونگ ، این دستگاه کنترل از راه دور می تواند فی الفور ست آپ باکس ها ، OTT باکس ها ، دستگاه های پخش Blue-Ray و حتی کنسول های بازی را تشخیص دهد .


معاون اجرایی بخش بصری شرکت سامسونگ Won Jin Lee در یک مصاحبه مطبوعاتی رسمی اعلام کرد : " ما کار را برای افراد راحتتر کردیم و حالا کاربران می توانند چیزی که می خواهند را در زمانی که می خواهند مشاهده نمایند . هاب هوشمند و کنترل از راه دور هوشمند سامسونگ در سال 2016 ساده ترین ، مناسب ترین و قابل درک ترین تجربه را برای کاربران تلویزیون هایش فراهم می کند . "


 


منبع : techradar


مترجم : حماد قربانی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...