رفتن به مطلب

بررسی کارایی بازی Rise Of The Tomb Raider در PC


StarCraft
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود

عجب پس بنا به این حرف شما( رابط DirectX 12 برای پوشش همین ضعف ساختاری محصولات Radeon هست )  مایکروسافت هدفش از ارائه dx 12 فقط پوشش ضعفهای کارتهای amd radeon هست دیگه کلا هدف دیگه ای هم نداشته

ضعف ساختاری میشه در این رابطه توضیحاتتون رو کامل کنید

amd معماری رو توسعه داده که از دوره سری 7000 نیاز به تغییر بنیادی نداشته و از همون زمان ساختش dx 12 رو هدف قرار داده تا به الان اونوقت شما با یک نظر شخصی اون رو بردید زیر سوال !!!

 

یک سوال شما که طرف دار برند جیفورس هستید چطوری تشخیص دادید که درایورهای amd ضعف داره حتما از رویه نظریه دیگران به همچین نتیجه ای رسیدی درسته ؟؟

بنده خودم از سری 4000 دارم استفاده میکنم هیچ مشکلی با درایورهای ati یا amd نداشتم و ندارم حتی با نسخه های بتا

 

به این میگن ضعف ساختاری محصولات

محصولی فقط تبلیغاتش متمرکز dx 12 باشه ولی در عمل چیز دیگه ای نشون بده افت کارایی با dx 12

 

zapxdvwvrxw7oepqyyl8.jpg

 

1dnjbbkqmplnvha5qtmy.jpg

 

qm6uyklgx7idov6w17r0.jpg

 

حداقلش اینه amd با dx 12 افزایش کارایی نشون میده از خودش نه مثل کارتهای جیفورس کاهش کارایی داشته باشه

بنچمارک‌های جدید این بازی رو ببینید 980 Ti از Fury X قوی‌تره.

NVIDIA-and-AMD-Ashes-of-the-Singularity-

ویرایش شده توسط EDK-TheONE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان hotfix نسخه 16.1.1 کارتهای amd جز بهبود برای کراس، تغییر دیگه ای هم ایجاد کرده؟ من نسخه 16.1.1 بتا رو نصب دارم، آیا نیازی به نصب هاتفیکس هست یا خیر؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بنچمارک‌های جدید این بازی رو ببینید 980 Ti از Fury X قوی‌تره.

این جدیدترین ورژن بازی هست که ریلیز شده

جدیدترین نسخه بتا که در دسترس قرار گرفته با اخرین درایورها های هر دو شرکت

http://www.computerbase.de/2016-02/directx-12-benchmarks-ashes-of-the-singularity-beta/

دوستان hotfix نسخه 16.1.1 کارتهای amd جز بهبود برای کراس، تغییر دیگه ای هم ایجاد کرده؟ من نسخه 16.1.1 بتا رو نصب دارم، آیا نیازی به نصب هاتفیکس هست یا خیر؟

درود

لازم نیست دوست عزیز این هات فیکس فقط برای بهبود کراس هست در حالت تک کارت همون نسخه 16.1.1 هست بقیه جزئیاتش

بنچمارک‌های جدید این بازی رو ببینید 980 Ti از Fury X قوی‌تره.

NVIDIA-and-AMD-Ashes-of-the-Singularity-

این ورژن قبلی تست هست

http://www.computerbase.de/2015-08/directx-12-benchmarks-ashes-of-the-singularity-unterschiede-amd-nvidia/2/

شما خودت به ورژن درایور استفاده شده در عکسی که خودتون گذاشتید دقت کنید

15.10 و358.50 تاریخ ریلیزشون کی هست

سیستم تست و درایورهای مورد استفاده در تست جدید

http://www.computerbase.de/2016-02/directx-12-benchmarks-ashes-of-the-singularity-beta/

nffw9eoanb7me2xc1av8.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان میشه با نرم افزار Heavy Benchmark از سیستمتون یه تست بگیرید و امتیازش رو بگید.به من امتیاز 1695 میده.

لطفا شما هم بزارید تا یه مقایسه ای بکنیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اخه تو cpu هم از صد درصدش استفاده نمیشه.تنظیمات سایه رو تغییر دادم ولی فقط 2تا3 فریم تغییر میکرد.

شاید با این اپدیت جدید مشکل حل شد.

دوست عزیز مشکل این بازی از کمبود رم هست وقتی دارید بازی میکنید task manager رو باز کنید 7 گیگ از رم سیستم رو پر میکنه

گفتن بازی بهینه هست ولی در عمل بر عکسه مثل بازی کال اف بلک اوپس 3 مشکل بلعیدن حافظه رو داره کسانی که 8 گیگ رم دارند مثل خود بنده این مشکل وجود داره

باید حداقل 12 یا 16 گیگ رم داشته باشید یا اینکه تنظیمات رو رویه high قرار بدید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

عجب پس بنا به این حرف شما( رابط DirectX 12 برای پوشش همین ضعف ساختاری محصولات Radeon هست )  مایکروسافت هدفش از ارائه dx 12 فقط پوشش ضعفهای کارتهای amd radeon هست دیگه کلا هدف دیگه ای هم نداشته

ضعف ساختاری میشه در این رابطه توضیحاتتون رو کامل کنید

amd معماری رو توسعه داده که از دوره سری 7000 نیاز به تغییر بنیادی نداشته و از همون زمان ساختش dx 12 رو هدف قرار داده تا به الان اونوقت شما با یک نظر شخصی اون رو بردید زیر سوال !!!

 

یک سوال شما که طرف دار برند جیفورس هستید چطوری تشخیص دادید که درایورهای amd ضعف داره حتما از رویه نظریه دیگران به همچین نتیجه ای رسیدی درسته ؟؟

بنده خودم از سری 4000 دارم استفاده میکنم هیچ مشکلی با درایورهای ati یا amd نداشتم و ندارم حتی با نسخه های بتا

 

به این میگن ضعف ساختاری محصولات

محصولی فقط تبلیغاتش متمرکز dx 12 باشه ولی در عمل چیز دیگه ای نشون بده افت کارایی با dx 12

 

حداقلش اینه amd با dx 12 افزایش کارایی نشون میده از خودش نه مثل کارتهای جیفورس کاهش کارایی داشته باشه

البته حرف ایشون درست هستش که DX12 برای کم کردن وابستگی GPU به CPU هستش و AMD سود خیلی بیشتری از این قضیه میبره(فقط بحث GPU نیست و AMD حتی با DX12 به فکر افزایش عملکرد CPU های خودش هم هستش به دلیل داشتن هسته های واقعی بیشتر نسبت به رقیب)، همونطوری که در بنچمارکهای Singularity مشخص هستش، کارتهای AMD افزایش عملکرد خیلی بالاتری نسبت به رقیب دارن و کارتهای انویدیا، در خیلی از اوقات حتی عملکردشون منفی هستش در DX12 نسبت به DX11 ، بحث مورد توجه این بنچمارکها، مقدار افزایش عملکرد در DX12 نسبت به DX11 هستش و نه قدرت کارتها بطور کلی...

ولی دلیل عملکرد بد کارتهای AMD در DX11 درایورهای ضعیف نیست مانند گذشته، مهمترین علتش رو میشه به Gameworks و Phyzx ربط داد که باعث لود بسیار زیاد CPU های دارندگان GPU های AMD میشه، چون پردازش اکثر این کدهای انویدیا، نرم افزارهای انحصاری هستش، GPU های AMD به دلیل قفل نرم افزاری قادر به پردازش این جزئیات در بازی ها نخواهند بود، پس پردازش به لود CPU اضافه میشه و بهمین دلیل در بازیهایی مثل بتمن، Mafia 3 و حتی همین بازی، شاهد افت فریم بسیار وحشتناکی در بسیاری از صحنه های بازی ها میشیم که برای AMD یک کار اضافه میشه که درایورهاش رو طوری باید طراحی کنه که با این حربه انویدیا هم باید رقابت کنه، مشخصا AMD از پس این کار به خوبی برنیومده و مجبور به عوض کردن معادله کلی شده، که جوابش منتل و بعداز اون DX12 بوده...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

عجب پس بنا به این حرف شما( رابط DirectX 12 برای پوشش همین ضعف ساختاری محصولات Radeon هست )  مایکروسافت هدفش از ارائه dx 12 فقط پوشش ضعفهای کارتهای amd radeon هست دیگه کلا هدف دیگه ای هم نداشته

ضعف ساختاری میشه در این رابطه توضیحاتتون رو کامل کنید

amd معماری رو توسعه داده که از دوره سری 7000 نیاز به تغییر بنیادی نداشته و از همون زمان ساختش dx 12 رو هدف قرار داده تا به الان اونوقت شما با یک نظر شخصی اون رو بردید زیر سوال !!!

 

یک سوال شما که طرف دار برند جیفورس هستید چطوری تشخیص دادید که درایورهای amd ضعف داره حتما از رویه نظریه دیگران به همچین نتیجه ای رسیدی درسته ؟؟

بنده خودم از سری 4000 دارم استفاده میکنم هیچ مشکلی با درایورهای ati یا amd نداشتم و ندارم حتی با نسخه های بتا

 

به این میگن ضعف ساختاری محصولات

محصولی فقط تبلیغاتش متمرکز dx 12 باشه ولی در عمل چیز دیگه ای نشون بده افت کارایی با dx 12

 

 

حداقلش اینه amd با dx 12 افزایش کارایی نشون میده از خودش نه مثل کارتهای جیفورس کاهش کارایی داشته باشه

 

شما که باز سر و کله ات پیدا شد، چند وقتی نبودی گفتیم اتفاقی افتاده!

تکلیف ما رو روشن نکردی Just Cause 3 آخر براساس DX12 ساخته شده یا نه؟ اگر ساخته شده چرا کارت های AMD به معنای واقعی له شدند؟

تحقیق کردی فهمیدی Async Compute چی هست آخر؟

 

9c1t0nnkybdoo91r2g63.png

 

خبر داری که Async Compute بخش اصلی DirectX 12 هست، اما از این خبر نداری که رابط DirectX 12 رو به اسم Low-Overhead API و افزایش Draw Call ها میشناسن!

بنچمارک های این بازی فکر می کنم به اندازه کافی به بعضی ها فشار آورده!

قبلا هم گفتم پست های بنده رو نقل قول نکنید که آخرش شما بشی جن و من بسم الله!

پیروز باشید :)

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 تا عکس از بازی در سیستمه خودم قرار میدم که جالب و البته کمی عجیب هست:

تصویر اولی-----> بازی در حالت LOWEST

7rvu_rise_of_the_tomb_raider_v1.0_build_

 

تصویر دوم----> بازی در حالت MEDIUM

hf7j_rise_of_the_tomb_raider_v1.0_build_

 

تصویر سوم----> بازی در حالت HIGH

1q1_rise_of_the_tomb_raider_v1.0_build_6

 

تصویر چهارم---->بازی در حالت VERY HIGHT (کمر رم شکست)

84wk_rise_of_the_tomb_raider_v1.0_build_

 

جالبه که در هیچکدوم از حالت ها فریم به 60 نمیرسه (*)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

4 تا عکس از بازی در سیستمه خودم قرار میدم که جالب و البته کمی عجیب هست:

تصویر اولی-----> بازی در حالت LOWEST

 

 

تصویر دوم----> بازی در حالت MEDIUM

 

 

تصویر سوم----> بازی در حالت HIGH

 

 

تصویر چهارم---->بازی در حالت VERY HIGHT (کمر رم شکست)

 

 

جالبه که در هیچکدوم از حالت ها فریم به 60 نمیرسه (*)

عزیز، بنده به شما پیشنهاد میدم که تنظیمات درایورتون رو ریست کنید، مشخصا در دو اسکرین اولی فریم شما روی 50 قفل شده!...

البته احتمال میدم که با پاک کردن درایور بوسیله DDU مشکلتون حل بشه، حیف که بنده بازی رو ندارم و گرنه یه تست میکردم واستون...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیز، بنده به شما پیشنهاد میدم که تنظیمات درایورتون رو ریست کنید، مشخصا در دو اسکرین اولی فریم شما روی 50 قفل شده!...

البته احتمال میدم که با پاک کردن درایور بوسیله DDU مشکلتون حل بشه، حیف که بنده بازی رو ندارم و گرنه یه تست میکردم واستون...

نه قفل نیست.

تو همین تصاویری که گذاشتم اگه برمیگشتم و پشت سرم رو نگاه میکردم فریم میرفت رو 60 :)

حتی در حالت very high(بغیر از تکسچر) در بعضی از صحنه ها(محیط های بسته) فریم میره رویه 60.

ویرایش شده توسط akbar74
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شما که باز سر و کله ات پیدا شد، چند وقتی نبودی گفتیم اتفاقی افتاده!

تکلیف ما رو روشن نکردی Just Cause 3 آخر براساس DX12 ساخته شده یا نه؟ اگر ساخته شده چرا کارت های AMD به معنای واقعی له شدند؟

تحقیق کردی فهمیدی Async Compute چی هست آخر؟

 

9c1t0nnkybdoo91r2g63.png

 

خبر داری که Async Compute بخش اصلی DirectX 12 هست، اما از این خبر نداری که رابط DirectX 12 رو به اسم Low-Overhead API و افزایش Draw Call ها میشناسن!

بنچمارک های این بازی فکر می کنم به اندازه کافی به بعضی ها فشار آورده!

قبلا هم گفتم پست های بنده رو نقل قول نکنید که آخرش شما بشی جن و من بسم الله!

پیروز باشید :)

خواهشا جواب سوال بنده رو با چرندیات ندید

بازی رو مثال میزنی که ات و اشغالهای انودیا درش پر هست

شما که میگی just cause 3 با dx 12 ساخته شده ایا بنچمارک رسمی ازش داری که با dx 12 باشه و amd به قول شما له

در ضمن سوال بنده رو جواب ندادی بنده گفتم از رویه نظر شخصی خودت فهمیدی درایورهای amd مشکل داره یا باز از رویه حرف کسی اومدی نظر دادی

شما لازمه نحوه صحبت کردنت رو عوض کنی چون به مرور عادت میکنی و هر کس بخواد ازت انتقاد کنه به چشم مزاحم بهش نگاه میکنی شما که اطلاعاتت اینقدر بالاست حیفه با نداشتن ادب و نزاکت خرابش کنی

البته حرف ایشون درست هستش که DX12 برای کم کردن وابستگی GPU به CPU هستش و AMD سود خیلی بیشتری از این قضیه میبره(فقط بحث GPU نیست و AMD حتی با DX12 به فکر افزایش عملکرد CPU های خودش هم هستش به دلیل داشتن هسته های واقعی بیشتر نسبت به رقیب)، همونطوری که در بنچمارکهای Singularity مشخص هستش، کارتهای AMD افزایش عملکرد خیلی بالاتری نسبت به رقیب دارن و کارتهای انویدیا، در خیلی از اوقات حتی عملکردشون منفی هستش در DX12 نسبت به DX11 ، بحث مورد توجه این بنچمارکها، مقدار افزایش عملکرد در DX12 نسبت به DX11 هستش و نه قدرت کارتها بطور کلی...

ولی دلیل عملکرد بد کارتهای AMD در DX11 درایورهای ضعیف نیست مانند گذشته، مهمترین علتش رو میشه به Gameworks و Phyzx ربط داد که باعث لود بسیار زیاد CPU های دارندگان GPU های AMD میشه، چون پردازش اکثر این کدهای انویدیا، نرم افزارهای انحصاری هستش، GPU های AMD به دلیل قفل نرم افزاری قادر به پردازش این جزئیات در بازی ها نخواهند بود، پس پردازش به لود CPU اضافه میشه و بهمین دلیل در بازیهایی مثل بتمن، Mafia 3 و حتی همین بازی، شاهد افت فریم بسیار وحشتناکی در بسیاری از صحنه های بازی ها میشیم که برای AMD یک کار اضافه میشه که درایورهاش رو طوری باید طراحی کنه که با این حربه انویدیا هم باید رقابت کنه، مشخصا AMD از پس این کار به خوبی برنیومده و مجبور به عوض کردن معادله کلی شده، که جوابش منتل و بعداز اون DX12 بوده...

 

درود

عزیز قبول دارم که برای کم کردن وابستگی گرافیک به cpu هست اما این اتفاق برای سی پی یوهای 2 هسته صدق میکنه شما میبینی وقتی تنظیمات رو رویه low میزارید فریم به طرز وحشتناکی افزایش پیدا میکنه ولی وقتی تنظیمات رویه high میره چه cpuی شما i7 باشه چه i3 افزایشی قابل محسوس رو نمیبینید

این تستها رو ببینید

سه مدل مختلف cpu هست

5960x

6700k

4330

http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/DX12-GPU-and-CPU-Performance-Tested-Ashes-Singularity-Benchmark/Results-Avera

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خواهشا جواب سوال بنده رو با چرندیات ندید

بازی رو مثال میزنی که ات و اشغالهای انودیا درش پر هست

شما که میگی just cause 3 با dx 12 ساخته شده ایا بنچمارک رسمی ازش داری که با dx 12 باشه و amd به قول شما له

در ضمن سوال بنده رو جواب ندادی بنده گفتم از رویه نظر شخصی خودت فهمیدی درایورهای amd مشکل داره یا باز از رویه حرف کسی اومدی نظر دادی

شما لازمه نحوه صحبت کردنت رو عوض کنی چون به مرور عادت میکنی و هر کس بخواد ازت انتقاد کنه به چشم مزاحم بهش نگاه میکنی شما که اطلاعاتت اینقدر بالاست حیفه با نداشتن ادب و نزاکت خرابش کنی

jgzlg5wgihpgjjxhkiog.png

 

شما تکلیفت با خودتم مشخص نیست، در نتیجه صحبت در این مورد بی فایده است، تاپیک هم با چرندیاتت (از لغت خودت استفاده کردم تا از شما تربیت و ادب یاد بگیرم) پر میکنی!

 

 

بازی رو مثال میزنی که ات و اشغالهای انودیا درش پر هست

در آینده باید از این آت و آشغال ها رو زیاد تحمل کنید :)

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما که باز سر و کله ات پیدا شد، چند وقتی نبودی گفتیم اتفاقی افتاده!

تکلیف ما رو روشن نکردی Just Cause 3 آخر براساس DX12 ساخته شده یا نه؟ اگر ساخته شده چرا کارت های AMD به معنای واقعی له شدند؟

تحقیق کردی فهمیدی Async Compute چی هست آخر؟

 

9c1t0nnkybdoo91r2g63.png

 

خبر داری که Async Compute بخش اصلی DirectX 12 هست، اما از این خبر نداری که رابط DirectX 12 رو به اسم Low-Overhead API و افزایش Draw Call ها میشناسن!

بنچمارک های این بازی فکر می کنم به اندازه کافی به بعضی ها فشار آورده!

قبلا هم گفتم پست های بنده رو نقل قول نکنید که آخرش شما بشی جن و من بسم الله!

پیروز باشید :)

سلام، این دوتا فایلی رو که نشون دادید تو فولدر بازی هم نیست!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام، این دوتا فایلی رو که نشون دادید تو فولدر بازی هم نیست!

 

فولدر بازی شما رو نمیدونم اما در فولدر بازی بنده هست!

 

7g526dklzodi4g6s638q_thumb.png

 

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فولدر بازی شما رو نمیدونم اما در فولدر بازی بنده هست!

 

7g526dklzodi4g6s638q_thumb.png

 

@};-

الان وریفای کردم، دانلود شد. استیم گاهی اوقات گیج میزنه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان وریفای کردم، دانلود شد. استیم گاهی اوقات گیج میزنه!

 

تغییرات مربوط به بهبود عملکرد تکنیک Ambient Occlusion می باشد و پیش زمینه ای برای ورود VXAO که به احتمال زیاد تا GDC مشخص نمیشه 100% در تومب رایدر استفاده میشه یا نه!

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

عزیز قبول دارم که برای کم کردن وابستگی گرافیک به cpu هست اما این اتفاق برای سی پی یوهای 2 هسته صدق میکنه شما میبینی وقتی تنظیمات رو رویه low میزارید فریم به طرز وحشتناکی افزایش پیدا میکنه ولی وقتی تنظیمات رویه high میره چه cpuی شما i7 باشه چه i3 افزایشی قابل محسوس رو نمیبینید

این تستها رو ببینید

سه مدل مختلف cpu هست

5960x

6700k

4330

http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/DX12-GPU-and-CPU-Performance-Tested-Ashes-Singularity-Benchmark/Results-Avera

 

درود بر شما، دقیقا معنی جملتون همین بحثی که گفتم میشه که CPU قدرتمند برای کارتها Bottleneck ایجاد نمیکنه و cpu های ضعیف هستن که با DX12 عملکردشون خیلی بهتر میشه...

ولی بحث تنظیمات گرافیکی و فریم بازی، خیلی ساده هستش، شما دقت کنید هیچ جایی تفاوت کارکرد cpu هارو در فریم بازی در گرافیک بالا اندازه نمیگیرن و نمیتونن در حقیقت تفاوت رو نشون بدن(خیلی ناچیز هستش) و تقریبا اکثر سایتهای معتبر برای انجام مقایسه بین عملکرد cpu ها، تنظیمات بازی رو بر روی پایینترین حالت ممکنه و رزولوشن قرار میدن تا بتونن تفاوت عملکرد cpu هارو نشون بدن، چون فریم بازی تحت تاثیر خیلی چیزها قرار میگیره در تنظیمات بالا...

@};-

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما که باز سر و کله ات پیدا شد، چند وقتی نبودی گفتیم اتفاقی افتاده!

تکلیف ما رو روشن نکردی Just Cause 3 آخر براساس DX12 ساخته شده یا نه؟ اگر ساخته شده چرا کارت های AMD به معنای واقعی له شدند؟

تحقیق کردی فهمیدی Async Compute چی هست آخر؟

 

9c1t0nnkybdoo91r2g63.png

 

خبر داری که Async Compute بخش اصلی DirectX 12 هست، اما از این خبر نداری که رابط DirectX 12 رو به اسم Low-Overhead API و افزایش Draw Call ها میشناسن!

بنچمارک های این بازی فکر می کنم به اندازه کافی به بعضی ها فشار آورده!

قبلا هم گفتم پست های بنده رو نقل قول نکنید که آخرش شما بشی جن و من بسم الله!

پیروز باشید :)

تا جایی که خود سازنده ها گفتن فعلا دارن به dx12 ور میرن و شاید بعدها کاملا dx12 رو توی انجینشون بزارن....

 

چیزایی هم که از dx 12 توی انجینشونه یکیش Ordered Independent Transparency هست که کلا فکر نکنم خیلی استفاده شده باشه (مگه چقد چیز شفاف توی بازی هست؟) برای اطلاعات بیشتر گوگل سرچ کنید ATi mecha Demo  یکی دیگش هم مدیریت g-buffer با Raster Ordered Views هست (ROV`s) که نمی گم هیچ تاثیری نداره ولی اونقدر هم به قولی ground breaking نیست نمی گم کار کمیه ولی افزایش کارایی فکر نکنم خیلی محسوس باشه ...البته سومی از همه جالبتره اونم Conservative Rasterization برای سایه های خوشه ای هست که اگر بخواد چیزی یه تائثیر بزاره اینه (اونم نه زیاد) ولی نکته ی این آخری اینه که بدون پشتیبانی سخت افزاری هم میشه با نرم افزار اجراش کرد ....

 

 

در کل توی این فروم فن بازی بدون دلیل و ب حساب کتاب واقعا داره از حد می گذره ....اگر یه سرچ گوگل ساده خیلی ها بکنند خلی حرفای بی حساب کتابو نمی زنن و کلیک نمی کنن که حرفای من 100 درصد همش factه ....

 

من نمی خوام فن بازی در بیارم ولی در مورد معماری های گرافیکی معماری gcn از AMD تنها معمار ای بود که اومدن بهش جایزه دادن که آخر سر  nvidia سره maxwell تونست یه جواب درست و حسابی بهش بده .....(یک از روشاشم نرم افزار بوده حالا از ویژگی های درایوراش مثل shadowplay که برای خیلی ها مهمه و amd نرم افزار gaming evolved ای که داره خیلی خوب شده ولی یکم باز جا داره یکی دیگشم کتابخونه هاش بوده که همش رفته زیر مجموعه ی game works که همچین شهرت جالبی بین کاربرا نداره )...

ویرایش شده توسط crash
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تا جایی که خود سازنده ها گفتن فعلا دارن به dx12 ور میرن و شاید بعدها کاملا dx12 رو توی انجینشون بزارن....

 

چیزایی هم که از dx 12 توی انجینشونه یکیش Ordered Independent Transparency هست که کلا فکر نکنم خیلی استفاده شده باشه (مگه چقد چیز شفاف توی بازی هست؟) برای اطلاعات بیشتر گوگل سرچ کنید ATi mecha Demo  یکی دیگش هم مدیریت g-buffer با Raster Ordered Views هست (ROV`s) که نمی گم هیچ تاثیری نداره ولی اونقدر هم به قولی ground breaking نیست نمی گم کار کمیه ولی افزایش کارایی فکر نکنم خیلی محسوس باشه ...البته سومی از همه جالبتره اونم Conservative Rasterization برای سایه های خوشه ای هست که اگر بخواد چیزی یه تائثیر بزاره اینه (اونم نه زیاد) ولی نکته ی این آخری اینه که بدون پشتیبانی سخت افزاری هم میشه با نرم افزار اجراش کرد ....

 

 

در کل توی این فروم فن بازی بدون دلیل و ب حساب کتاب واقعا داره از حد می گذره ....اگر یه سرچ گوگل ساده خیلی ها بکنند خلی حرفای بی حساب کتابو نمی زنن و کلیک نمی کنن که حرفای من 100 درصد همش factه ....

 

من نمی خوام فن بازی در بیارم ولی در مورد معماری های گرافیکی معماری gcn از AMD تنها معمار ای بود که اومدن بهش جایزه دادن که آخر سر  nvidia سره maxwell تونست یه جواب درست و حسابی بهش بده .....(یک از روشاشم نرم افزار بوده حالا از ویژگی های درایوراش مثل shadowplay که برای خیلی ها مهمه و amd نرم افزار gaming evolved ای که داره خیلی خوب شده ولی یکم باز جا داره یکی دیگشم کتابخونه هاش بوده که همش رفته زیر مجموعه ی game works که همچین شهرت جالبی بین کاربرا نداره )...

درود

شما سه مورد از فیچرهای DirectX 12 رو ذکر کردید در هر سه مورد هم تاکید کردید اینکه تاثیری نداره زیاد، بدرد نمیخوره و فلانه! :دی

اگر تاثیری نداره توسعه دهنده های بازی مریض هستند که از این فیچرها استفاده کنند، دنبال دردسر می گردند؟

http://segmentnext.com/2016/01/14/directx-12-was-used-to-improve-just-cause-3-peformance-on-pc/

http://gamingbolt.com/directx-12-improved-just-cause-3s-performance-on-pc

http://wccftech.com/dx12-3-pc-gbuffer-conservative-rasterization/

http://www.tweaktown.com/news/49672/cause-3-features-specific-dx12-pc/index.html

(استفاده از گوگل واقعا باید نهادینه بشه! :))

نکته بعدی تمام ویژگی هایی که نام بردید روی معماری GCN قابل اجرا هستند، اما! در این طراحی خبری از شتاب دهنده های سخت افزاری برای عملکرد مناسب نیست! (حکایت نبود مشابه انجین های ACE در معماری انویدیا برای سازگاری بهتر)، AMD هم NVIDIA نیست که توانایی جبران نرم افزاری داشته باشه و بتونه به طور مثال بار پردازشی Async Compute رو بین تراشه و درایور تقسیم کنه، تا حالا هر چی در بخش نرم افزاری بیانیه یا کنفراس داده همه به شکست منتهی شدند، نمونه اصلیش Mantle که به ناچار سورس کدش رو در اختیار سایر مدعیان نظیر مایکروسافت و خرونوس قرار داد تا از زحمتی که برای توسعه این رابط کشیده دست خالی نمونه! قدرت کمپانی تعیین میکنه تا بازار انحصاری بشه، AMD چنین پتانسیلی نداره در نتیجه مجبور هست تا اکثر محصولاتش رو متن باز معرفی کنه تا شرکت ها رو برای سرمایه گذاری ترغیب کنه! در مورد GameWorks هم زبان مو در آورد، گزینه خاموش کردن در تنظیمات تعبیه شده همین کار رو انجام بدید اینقدر هم خودتون رو اذیت نکنید.

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان کرک اولیه این بازی منتشر شده کسی تست کرده ؟ همچنین کرک های اولیه بازی های just cause 3 و fifa 16 هم منتشر شده همه در سایت :

www.skidrowcrack.com

موجوده ، اگر امکانش هست دوستان تست کنند و نتیجه را اعلام نمایند .

مگر اینکه مایه دار باشید و نیازی به کرک ندارید . چون ظاهرا" همه زدن تو کار بازی اورجینال . 200 هزار تومان که پولی نیست نه ؟! [emoji6]

Sent from my GT-S6312 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان کرک اولیه این بازی منتشر شده کسی تست کرده ؟ همچنین کرک های اولیه بازی های just cause 3 و fifa 16 هم منتشر شده همه در سایت :

www.skidrowcrack.com

موجوده ، اگر امکانش هست دوستان تست کنند و نتیجه را اعلام نمایند .

مگر اینکه مایه دار باشید و نیازی به کرک ندارید . چون ظاهرا" همه زدن تو کار بازی اورجینال . 200 هزار تومان که پولی نیست نه ؟! [emoji6]

Sent from my GT-S6312 using Tapatalk

دوست عزیز اصلا کرک بازی ها هنوز منتشر نشده به نظرم این سایت زیر معتبرتر باشه چون معمولا به این سایت سر می زنم و دانلود می کنم

https://www.skidrowreloaded.com

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز اصلا کرک بازی ها هنوز منتشر نشده به نظرم این سایت زیر معتبرتر باشه چون معمولا به این سایت سر می زنم و دانلود می کنم

https://www.skidrowreloaded.com

منتشر شده البته کرک اولیه است و ممکنه برای بعضی ها کار نکنه .

اون سایت هم زیر مجموعه همین سایتی هستش که شما لینک گذاشتید ، جفتشون معتبره .

Sent from my GT-S6312 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

 

درود

شما سه مورد از فیچرهای DirectX 12 رو ذکر کردید در هر سه مورد هم تاکید کردید اینکه تاثیری نداره زیاد، بدرد نمیخوره و فلانه! :دی

اگر تاثیری نداره توسعه دهنده های بازی مریض هستند که از این فیچرها استفاده کنند، دنبال دردسر می گردند؟

http://segmentnext.com/2016/01/14/directx-12-was-used-to-improve-just-cause-3-peformance-on-pc/

http://gamingbolt.com/directx-12-improved-just-cause-3s-performance-on-pc

http://wccftech.com/dx12-3-pc-gbuffer-conservative-rasterization/

http://www.tweaktown.com/news/49672/cause-3-features-specific-dx12-pc/index.html

(استفاده از گوگل واقعا باید نهادینه بشه! :))

نکته بعدی تمام ویژگی هایی که نام بردید روی معماری GCN قابل اجرا هستند، اما! در این طراحی خبری از شتاب دهنده های سخت افزاری برای عملکرد مناسب نیست! (حکایت نبود مشابه انجین های ACE در معماری انویدیا برای سازگاری بهتر)، AMD هم NVIDIA نیست که توانایی جبران نرم افزاری داشته باشه و بتونه به طور مثال بار پردازشی Async Compute رو بین تراشه و درایور تقسیم کنه، تا حالا هر چی در بخش نرم افزاری بیانیه یا کنفراس داده همه به شکست منتهی شدند، نمونه اصلیش Mantle که به ناچار سورس کدش رو در اختیار سایر مدعیان نظیر مایکروسافت و خرونوس قرار داد تا از زحمتی که برای توسعه این رابط کشیده دست خالی نمونه! قدرت کمپانی تعیین میکنه تا بازار انحصاری بشه، AMD چنین پتانسیلی نداره در نتیجه مجبور هست تا اکثر محصولاتش رو متن باز معرفی کنه تا شرکت ها رو برای سرمایه گذاری ترغیب کنه! در مورد GameWorks هم زبان مو در آورد، گزینه خاموش کردن در تنظیمات تعبیه شده همین کار رو انجام بدید اینقدر هم خودتون رو اذیت نکنید.

 

شما یه جور صحبت می کنی انگار 8-7 تا انجین ray trace نوشتی بعد با این 3 تا ویژگی تونستی به طور معجزه آسایی real time هم بکنیش....

 

شما تحقیق کن ببین چی هستن اینا بعدن بیا بگو چقد میتونه توی یه بازی مثل jc3 رو پرفورمنس تاثیر بزارن (مگه چقد چیز شفاف اونم با geometry پشت سر هم توی بازی توی یه جا دیده میشه که مثلا OIT بخواد معجزه کنه بعد تازه استفاده از ROV هم در سطح مدیریت g-buffer بوده نه اینکه مثلا اومدن باشن کلا با cr و rov با هم یه حرکات خیلی خفنی بزنن)....

 

در مورد دولوپرها پست قبلم گفتم خود دولوپرای jc3 گفتن داریم روی dx12 کار می کنیم الانم روی انجینشون تونستن این چنتا چیز رو پیاده کنن که اونقدر چیز عجیبی نیست چون

 

 یک سری پیش نیازهای توی Dx11_1 تاDx11_3 (اکثرا) بوده وبه احتمال خیلی زیاد از قبل تر باهاش سر و کار داشتن.....+ گفتم بازم می گم من اصلا نمی گم کار کمی کردن

 

من خودم به شخصه فعلا با این pipeline ها درگیری شدید دارم ... نمی گم کارآسونیه ولی بحث ما اینه که این 3 تا چقدر میتونه پرفورمنس بده به ما ....

 

یه سرچ گوگل می زدید قبل از پست دادن می دید که mantle رو کسی به مایکروسافت نداد و khronos group هم مدعی نیست فعلا هم داره vulkan رو بر پایه ی mantle می سازه....

 

+

 

تا جای که من آمار دارم gcn فقط cr پشتیبانی نمی کنه که اونم تو این 3 تا استفاده نمی شه ....

 

در مورد این آخری هم بگم که کلا فعلا این که کدم معمار از چی ساپورت م کنه هنوز کم رو هواست از قبل از dx12 با اقتدار همه جا پذیرفته شده بود که gcn هم OIT و هم ROV ها همه رقمشو کاملا ساپورت سخت افزاری حالا الان یکی میاد میگه این tier هست اون نیست pixel بیس هست اونجوری نیست کلا قضیه گنگه تا جای که من پی گیر بودم.... وضعیت nvidia بد تر که کلا از dx10.1 به این ور کلا معلوم نبود چی به چی هست اصلا....

 

در این مورد اطلاعات بیشتر م خوای فروم beyond3d خیلی بحث شد که هنوزم بحث و اوضاع هم جالب نیست...

ویرایش شده توسط crash
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

jgzlg5wgihpgjjxhkiog.png

 

شما تکلیفت با خودتم مشخص نیست، در نتیجه صحبت در این مورد بی فایده است، تاپیک هم با چرندیاتت (از لغت خودت استفاده کردم تا از شما تربیت و ادب یاد بگیرم) پر میکنی!

 

در آینده باید از این آت و آشغال ها رو زیاد تحمل کنید :)

@};-

 

بنده سر همون حرف خودم(که گفتم سازنده بازی گفته برنامه نویسی بر اساس dx12 هست نه dx11 )  هستم طبق صحبتهای کاربر crash هم که تاکید کردن سازنده ها خودشون گفتن برنامه نویسی just cause 3 بر اساس dx 12 شده ولی چه دلیلی داشتن که نسخه نهایی به dx11 بیرون دادن فقط خودشون میدونن (کاربر crash به این نکته اشاره کردن که داخل انجین بازی Ordered Independent Transparency وجود داره ولی به صورت مکرر ازش استفاده نشده که بازهم دلیلش رو سازنده بازی میدونه )

 

jgzlg5wgihpgjjxhkiog.png

 

 

 

در آینده باید از این آت و آشغال ها رو زیاد تحمل کنید :)

@};-

انشا ا... با همه گیر شده gpu open دیگه سازنده ای مجبور نیست از ات و اشغالای انحصاری انودیا استفاده کنه چون gpu open شامل تمام ویژگیها و تکنیکهای gamework هست  ازاده و در دسترس تما سازنده های بازی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بنده سر همون حرف خودم(که گفتم سازنده بازی گفته برنامه نویسی بر اساس dx12 هست نه dx11 )  هستم طبق صحبتهای کاربر crash هم که تاکید کردن سازنده ها خودشون گفتن برنامه نویسی just cause 3 بر اساس dx 12 شده ولی چه دلیلی داشتن که نسخه نهایی به dx11 بیرون دادن فقط خودشون میدونن (کاربر crash به این نکته اشاره کردن که داخل انجین بازی Ordered Independent Transparency وجود داره ولی به صورت مکرر ازش استفاده نشده که بازهم دلیلش رو سازنده بازی میدونه )

 

انشا ا... با همه گیر شده gpu open دیگه سازنده ای مجبور نیست از ات و اشغالای انحصاری انودیا استفاده کنه چون gpu open شامل تمام ویژگیها و تکنیکهای gamework هست  ازاده و در دسترس تما سازنده های بازی

برادر HD 5870 شما که خودت میگی من دارم از کارت 4000 استفاده میکنم -شما دیگه چرا میایی اینقدر حرص میخوری اینقدر  فشار میاری به خودت -بابا جان مریض میشی-   اعصابت خراب میشه من برای سلامتی شما میگم- از طرفی وقتی بحث به جایی میره که نمیتونید درست پاسخ بدید شروع میکنید  به آشغالهای انویدیا!!! عزیزم شما فن بوی   AMD هستید  خوب باشید دیگه چکار انویدیا دارید؟ انویدیا همیشه در عالم GPU پیشرو خواهد بود مثل اینتل که همیشه در CPU پیشرو است - این یک حقیقته هیچ کسی نمیتونه عوضش کنه- حالا شما هی بیا بیخود حرص بخور- اینکار رو نکن برادر من -شما که انگار اهل بازی هم نیستید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...