رفتن به مطلب

شرکت Biostar از مادربرد گیمینگ Racing H170GT3 رونمایی کرد


Recommended Posts

m1rc3e4bfxppd0zg2h.jpg

 

 

شرکت Biostar با افتخار از مادربرد جدید خود که از سری پرچمدار و گیمینگ این شرکت می باشد، رونمایی کرد: Racing H170GT3. این برد تمامی نیازهایی که یک گیمر خواستار برآورده شدن آنرا را دارد، همه و همه را یک جا در خود جمع کرده است. مانند تمامی مادربردهای سری Racing شرکت Biostar، مادربرد H170GT3 نیز دارای قابلیت های بهینه شده برای گیمینگ و سرگمی است و به ایجاد تعادل میان امکانات و دسترسی ها تأکید دارد و از آن می توان برای ساخت یک سیستم سبک و ساده، تا سیستم قدرتمند و هیکلی استفاده کرد.

 

مادربرد مذکور، انتخاب مناسب را برای اکثر گیمرها ساده می کند. این مادربرد از نسل ششم پردازنده های شرکت اینتل، Skylake، پشتیبانی می کند و جدیدترین تکنولوژی و بهترین تجربه را در اختیار گیمرها قرار می دهد. بهره مندی از درگاه های پرسرعت M.2 و SATA Express، سرعت بارگزاری بازی ها و برنامه را پایین و سرعت تبادل اطلاعات را بالا برده و به گیمر کمک می کند تا سریع تر واکنش نشان دهد. همچنین گیمرها می توانند سیستم خود را با کمک دیود های نشر دهنده نور VIVID LED DJ و 5050 LED FUN به رخ دیگران بکشند و تمی که دوست دارند را به سستم خود ببخشند.

 

 

wcyxtu7plkscqbb8v5pc.jpg

 

 

داشتن دو شکاف کارت توسعه PCI-Express x16، پشتیبانی از فناوری AMD Crossfire را به ارمغان آورده است و این امکان را به گیمر می دهد تا دو کارت گرافیک شرکت AMD را بصورت همزمان در اختیار داشته باشد و نرخ FPS بیشتری کسب کند. همچنین بین دو شکاف PCI-Express x16، فضای کافی تدارک دیده شده تا جریان هوا به خوبی به هر دو کارت گرافیک برسد.

 

همراه با ارتقاهای دیده شده در مادربرد Racing H170GT3، دو درگاه قدیمی PS/2 نیز با مادربرد همراه شده اند تا باز هم بتوانید از لوازم جانبی قدیمی خود، مانند کیبرد و موس با رابط PS/2، استفاد کنید. دارا بودن دو درگاه HDMI، یک درگاه DVI و چندین درگاه USB 3، از دیگر امکانات مادربرد H170GT3 محسوب می شوند. جدول زیر نیز، مشخصات تکمیلی مادربرد را مشخص می کند:

 

 

xs1cl2hb93edz4z5vl.jpg

 

 

قیمت این مادربرد حدود 95 دلار می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

hwwmy22snara7sdnd2jz.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...