رفتن به مطلب

شرکت PQI از فلش مموری iConnect Mini رونمایی کرد


Recommended Posts

klvv90ead9o7ujbuxao.jpg

 

 

شرکت محبوب PQI، سازنده ی لوازم جانبی، مموری و ویدئو کارت، از فلش مموری سری iConnect Mini رونمایی کرد. این فلش های پرسرعت تنها برای محصولات شرکت Apple کاربرد دارند. این سری، حجم بالای ذخیره سازی را در یک بدنه ی کوچک به ابعاد 44.6x12.6x8 میلی متر جای می دهند و تقریباََ هم اندازه ی انگشت شست یک انسان معمولی هستند.

 

فلش مموری های جدید شرکت PQI تا حجم 128 گیگابایت تولید می شوند و دارای یک دکمه برای گرفتن فایل پشتیبان از عکس ها و فیلم های داخل iPhone، iPod و iPad در عرض چند دقیقه هستند. این عمل می تواند بصورت دستی یا خودکار انجام شود. وقتی که فلش مموری iConnect Mini به iPhone متصل شد، فلش مموری تمامی عکس ها و فیلم های داخل موبایل را به داخل خود منتقل و ذخیره می کند، بدون اینکه فضای ذخیره سازی iPhone پر شود و دست بخورد. برای امنیت بیشتر عکس ها و فیلم ها، فلش مموری های iConnect Mini می توانند با Touch ID و اثر انگشت همگام شوند.

 

آقای Spencer Chiu، رئیس شرکت PQI درباره ی ضرورت استفاده ی کاربران iPhone از فلش مموری های شرکت PQI گفته: " طبق تحقیقات انجام شده توسط یک شرکت مستقل، متوسط استفاده ی کاربران iPhone از دوربین اسمارت فون خود، روزی 3 بار است. همچنین متوسط حجم یک عکس گرفته شده از دوربین گوشی iPhone 6S تقریباََ برابر 3 مگابایت است و محبوب ترین نسخه ی iPhone نیز فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت را دارد. فهمیدن اینکه چرا 64 درصد از صاحبان iPhone فضای بیشتری برای ذخیره سازی می خواهند، بسیار آسان است. "

 

ایشان در ادامه گفتند: " اندازه ی کوچک فلش مموری های iConnect Mini باعث شده که آنها بتوانند براحتی در جیب و جا سویچی حمل شوند و به طور چشمگیری به حجم ذخیره سازی شما می افزایند و از بالا آمدن پیام کمبود فضای ذخیره سازی در هنگام عکس یا فیلم برداری در هنگام استفاده از دوربین گوشی خود، جلوگیری می کنند. "

 

فلش مموری های جدید iConnect Mini در رنگ های خاکستری، طلایی و رز گلد تولید می شوند و می توانند هم رنگ گوشی iPhone شما شوند. درپوش آنها نیز از طریق چرخش 360 درجه ای قابل دسترسی است. رابط این سری نیز USB 3.0 می باشد. شرکت PQI هنوز درمورد قیمت فلش مموری های جدید خود، حرفی نزده است.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...