رفتن به مطلب

شوالیه های کوچک: شرکت ASUS از مادربردهای گیمینگ جدید سری B150 رونمایی کرد


Recommended Posts

x64lndw0i9325dnufvgk.jpg

 

 

شرکت ASUS سری جدیدی از مادربردهای سوکت LGA1151 برای پذیرایی از پردازنده های سری Skylake شرکت اینتل رونمایی کرد. این سه مادربرد چیپست B150 را دارا هستند و نام آنها; B150I Pro Gaming/WiFi/Aura و B150I Pro Gaming/Aura و B150M Pro Gaming است. هر سه مدل یک ویژگی مشترک ظاهری دارند و آن هم اندازه ی microATX آنهاست.

 

دو مادربرد B150I Pro Gaming/WiFi/Aura و B150I Pro Gaming/Aura از نور LED قابل تنظیم RGB بهره می برند و می توان افکت های نوری و رنگ های متفاوتی را برای آنها در نظر گرفت. این تنظیمات از طریق یک نرم افزار ساده، قابل دسترسی است.

 

اگر چه تمامی پردازنده های سری Skylake از رم های سری DDR3L پشتیبانی می کنند، ولی هر سه مادربرد یاد شده به شکاف های نصب رم های DDR4 مجهز شده اند و از ویژگی های مثبت این رم ها بهره می برند، مانند کاهش 30 درصدی مصرف ولتاژ و افزایش کارایی نسبت به نسل قبل. همچنین جدیدترین فناوری Gigabit LAN در خدمت این سه مادربرد در آمده است، که از بارگذاری بیش از حد پردازنده در عملیات UDP و TCP کاهیده و کارایی این راه های ارتباطی شبکه را افزایش می دهد. محافظ اختصاصی ASUS LANGuard نیز در این مادربردها موجود می باشد. این محافظ، نوعی سخت افزار است که از ایجاد موج ها و تخلیه های الکترواستاتیکی در مادربرد جلوگیری می کند.

 

 

qsa7u7mwbkymv8hfic2o.jpg

 

 

چیپ صدای SupermeFX نیز بکار گرفته شده و افکت های صوتی واقعی را ارائه می دهد. دو مادربرد B150I Pro Gaming/WiFi/Aura و B150I Pro Gaming/Aura از سه قابلیت اضافی تر به نام های GameFirst (برای کاهش لگ و تأخیر در بازی های آنلاین)، Sonic Radar II (برای آگاهی از حرکات دشمن) و RAMCache (برای کاهش خطر آسیب دیدن درایو ذخیره سازی و افزایش سرعت بارگذاری بازی ها) نیز برخوردار هستند.

 

تمامی اجزا و مدار به کار رفته در ساخت سه مادربرد، همگی با کیفیت و مقاوم می باشند. مانند فیوزهای قابل تنظیم مجدد، چوک های عالی و خازن های بسیار با دوام. این برد ها همچنین درگاه پرسرعت M.2 را دارند که از آن می توان برای نصب درایو های حالت جامد بسیار پرسرعت M.2 استفاده کرد. مادربرد B150I Pro Gaming/WiFi/Aura دو گیرنده شبکه وای فای 802.11ac را نیز دارد.

 

مادربردهای معرفی شده به زودی وارد بازار می شوند. اما هنوز قیمت آنها اعلام نشده ولی با توجه به اندازه ی آنها، نبابد خیلی گران باشند.

 

 

3u660am84wfv547rc0q.jpg

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...