رفتن به مطلب

نسل جدید خنک کننده های Hyper 213 و TX3 توسط شرکت Cooler Master معرفی شدند


Recommended Posts

9p8fcbqjcfk65h9evina.jpg

 

 

شرکت Cooler Master، یکی از برترین شرکت های تولید کننده قطعات جانبی کامپیوتر، اینبار از نسل جدید خنک کننده های محبوب خود، Hyper 213 و TX3 رونمایی کرد: Hyper 213X و TX3i. این دو خنک کننده نسبت به نسل خود پیشرفت ها و بهینه هایی دارند و می توانند یک ارتفای هوشنمد و آسان برای سازندگان سیستم که به جنبه های مهمتری تمرکز می کنند، باشند. Hyper 213X، خنک کننده ای کاملاََ سازگار است و می تواند برای گیمرهایی که طولانی مدت بازی می کنند، یا اورکلاکرهایی که به دنبال کسب سرعت کلاک بیشتر هستند، و یا سازندگان سیستم که به دنبال سیستمی آرام و ساکت می باشند، یک ارتفای ایده آل باشد.

 

 

9y54zu41cge8uxjunok1.jpg

 

 

Hyper TX3i یک خنک کننده ی سازگار با پردازنده های شرکت اینتل است و می تواند یک جایگزین مناسب برای خنک کننده ی استاندارد شرکت اینتل، یا یک خنک کننده ی مناسب برای پردازنده هایی که از همان اول هیچ خنک کننده ای همراه خود ندارند، باشد. ساکت، قابل اطمینان و یاری دهنده برای دست یابی به فرکانس های بالا در عین دمای پایین، از ویژگی های بارز Hyper TX3i است. طراحی این خنک کننده، فشرده و جمع و جور بوده و به وسیله ی پین به مادربرد متصل می شود.

 

 

tbkc69593v63wmqaeg8c.jpg

 

 

شرکت Cooler Master از مهندسی و معماری تولید جدیدی برای ساخت دو خنک کننده استفاده کرده است. در نتیجه ی این نوآوری، دو خنک کننده Hyper 213X و Hyper TX3i نسبت به نسل قبل خود پیشرفت های خیره کننده ای داشته اند. از لوله های ناقل حرارت جوش خورده گرفته تا بسته بندی و جایگیری، همگی تغییر یافته اند. نوع کسب تجربه ی کلی بهبود داشته، و نه تنها عمکرد آنها در دفع دما بهتر شده، بلکه فرآیند نصب و جایگری آنها نیز سریع تر و آسان تر گشته است.

 

 

u43jepc6kxcf22jj6d6k.jpg

 

 

دو خنک کننده ی Hyper 213X و Hyper TX3i هم اکنون در بازار اروپا به قیمت حدودی 30 و 19 یورو (به همراه مالیات بر ارزش افزوده) به فروش می رسند. برای دریافت اطلاعات بیشتر، نگاهی به دو جدول زیر بیندازید، یا به این صفحه و این صفحه مراجعه کنید.

 

 

fhmaj99hf6ihhcl2jlvz.jpg

 

77ll8gh7jfp0vd7qpsq.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کولرمستر حرف نداره.همه ی قطعاتش عالی هستن.محصوصا پاورهاش @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...