رفتن به مطلب

ویژگی +HBAO میان افزار GameWorks مقصر ایجاد مشکل جلوه های بصری در بازی Gears Of War


Trickster
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

 

اون دو تکنیک باقلوا HBAO+ و PCSS نتیجه کار به اینجا ختم می کنند (گرافیک هلو!)

چند هفته دیگه انویدیا در معرفی تکنیک های ShadowWorks کلی برنامه داره 1- VXAO 2 - PCSS Ultra

 

4d3eACS-3-.jpg4d3eACS-5-.jpg6861ACS-2016-02-25-11-37-21.jpg

 

  ca84TheDivision-2016-02-19-23-20-04.jpg5c9eTheDivision-2016-02-19-20-23-48.jpgd55fTheDivision-2016-01-29-18-36-05-732.

71fc1.jpgdbactmRbP8k.jpg9ac9ROTTR-2016-01-28-23-31-17.jpg

 

68f6MadMax-2016-01-21-13-58-51.jpgb976MadMax-2016-02-11-14-35-48.jpgb1d7MadMax-2016-01-20-20-19-13.jpg

 

عناوین با پرفورمنس خوب که از GameWorks استفاده کرده باشند از حساب همه خارج شده Project Cars ، Just Cause 3، Mad Max، Rise of the tomb raider و ........

کاری که انویدیا در حق PC Gaming انجام داده 100 تا مثله AMD روی هم انجام ندادند!

بازی های باندل AMD چه تکنیک گرافیکی نوین و بهبود گرافیکی دارند که پرفرومنس بهتر را نسبت به عناوین GameWorks نقطه قوت در نظر بگیریم.

AMD مشکلاتش رو در کارنامه کاری بقیه جست و جو میکنه! کاری که اکثر فن های این کمپانی هم انجام می دهند.

@};-

 

یعنی amd بوقه ؟  :angry:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 141
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه

االان  وقتی VXAO اضافه شده اونوقت چی؟؟حتما AMD میگه  من تازه داشتم HBAO++ طراحی میکردم همش این انویدیا بی تربیت مقصره !!!!! :(  ببنید انویدیا از اول  طراحی نسل مکسول  داره روی نسل اینده  امبینت اکلوژن  کار میکنه مثل همون کار یکه روی هورایزن بیس + انجام داد . خوب انویدیا عرضه میکنه سازگار میکنه کار میکنه    شعار نمیده.

 

الان  اون VXAO که  امد چه  کنم؟ :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

http://gamegpu.com/images/stories/Test_GPU/Action/Gears_of_War_Ultimate_Edition/test/Gears_of_War__proz.jpg

عملکرد سی پی یو ها هم نگاهی بندازبم بد نیست

aofx ای ام دی داره روش کار میکنه شاید بتونه عقب موندگی تو تکنیک های گرافیکی رو جبران کنه

ولی انصافاtressfx > pashm > hairworks

lol

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فکر میکردم که قرار بود که اینجا تبدیل به جنگ فن ها نشه...

همون موقع که انویدیا چند تکنینک گرافیکی برای بازی ها طراحی کرد و Phyzx خرید، هدفش کاملا مشخص هستش الان دیگه که فقط بحث ضربه به رقیب بوده، کاری که حدودا 15-10 سال هستش داره انجام میده مثل خریدن Phyzx و انحصاری کردنش، AMD با DX11 و منتل و DX12 به و همچینین معرفی فیلترینگهایی مثل SMAA به گیمینگ و گیمرها خدمت کرد، اگه به بحث تنبلی باشه که انویدیا تنبل ترین تکنیسین هارو داره که قدرت نوآوری ندارن و فقط خریداری میکنن...

 

عزیزم  اسم تاپیک رو ببین  و  واقعا فکر میکنید     فن بازی  نمی شه ؟؟  نه این رو واقعا  نگید از شما بعیده-  نه جنگ چی داریم صحبت میکنیم  دوستان  مگر ما با هم دشمن هستیم  همه دوستیم  داریم در مورد تکنولوژی و بحث های شیرین صحبت می کنیم.

انویدیا هفته ای یک درایور میده بازی ها رو سازگار میکنه  هر بازی میاد روی انویدیا من کوچک ترین مشکلی ندیدم . انویدیا  هیچ وقت تنبل نبود و از شرکتی بسیار کوچک تر از /ATIAMD تبدیل شد به هدایتگر پردازش گرافیکی در  جهان.  با تنبل بازی  آدم به این قله ها نمیرسه با اکتشاف و توسعه و  خلق و سازگاری و بهنیه بودن و  زحمت و ..... به این  جایگاه ها میرسه .انویدیا فقط فیزیکز رو خرید . عزیزم انویدیا با Dx12/11 هیچ کار نکرد؟؟ والا الان که  کارایی ها معلومه روی همون dx11 خیلی بازیها با درایور های جدید انویدیا کارایی خیلی بالاتری از منتل دارن  اینکه مشخصه؟! انویدیا هم 20 مدل AA معرفی کرد همین MFAA که کارایی من رو در خیلی از بازیها  افزایش داد .TXAA که برای بازی های جهان باز عالی است  در فالوت 4 هم که TAA رو داریم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی amd بوقه ؟  :angry:

 

نه دوغه! :دی

AMD همون تسلیشن رو در DX11 درست کنه برای تمام کاربرانش حجت تمام کرده!

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

انویدیا بخر HBAO+ ببر!!!!!!! =))  =))  :laughing:  :laughing: 


یا نه انویدیا بخر VXAO ببر!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نه دوغه! :دی

AMD همون تسلیشن رو در DX11 درست کنه برای تمام کاربرانش حجت تمام کرده!

@};-

درود

میشه برای این حرفتون منبع بیارید

متشکرم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عزیزم  اسم تاپیک رو ببین  و  واقعا فکر میکنید     فن بازی  نمی شه ؟؟  نه این رو واقعا  نگید از شما بعیده-  نه جنگ چی داریم صحبت میکنیم  دوستان  مگر ما با هم دشمن هستیم  همه دوستیم  داریم در مورد تکنولوژی و بحث های شیرین صحبت می کنیم.

انویدیا هفته ای یک درایور میده بازی ها رو سازگار میکنه  هر بازی میاد روی انویدیا من کوچک ترین مشکلی ندیدم . انویدیا  هیچ وقت تنبل نبود و از شرکتی بسیار کوچک تر از /ATIAMD تبدیل شد به هدایتگر پردازش گرافیکی در  جهان.  با تنبل بازی  آدم به این قله ها نمیرسه با اکتشاف و توسعه و  خلق و سازگاری و بهنیه بودن و  زحمت و ..... به این  جایگاه ها میرسه .انویدیا فقط فیزیکز رو خرید . عزیزم انویدیا با Dx12/11 هیچ کار نکرد؟؟ والا الان که  کارایی ها معلومه روی همون dx11 خیلی بازیها با درایور های جدید انویدیا کارایی خیلی بالاتری از منتل دارن  اینکه مشخصه؟! انویدیا هم 20 مدل AA معرفی کرد همین MFAA که کارایی من رو در خیلی از بازیها  افزایش داد .TXAA که برای بازی های جهان باز عالی است  در فالوت 4 هم که TAA رو داریم .

خیلی خوب، پس علمی بحث میکنیم...

اول اینکه ATI شرکت خیلی کوچکتری نسبت به انویدیا بود و توسط AMD خریداری شد و بعداز اون عملا خیلی بزرگتر از انویدیا شد، ولی بخش پردازشگرهای AMD بود که با عملکرد ضعیفش باعث شد عملا حتی بخش GPU هم ضعیف تر بشه که بحث جدا شدن GPU و CPU در شرکت AMD مطرح شد...

اگه نمیدونید، باید بگم که GDC یا Game Developer Conference هر ساله برگزار میشه که شرکتها میان در مورد دستاوردهاشون صحبت میکنن(انویدیا هم برنامه داره) این برنامه از 14 تا 18 مارس برگزار میشه(هفته دیگه) که AMD ظاهرا برنامه خیلی مفصلی داره...

نه رضا جان، MFAA و TXAA هر دو ضعیفتر و مشکلات خودشون رو دارن، درضمن هر دو انحصاری و مربوط به انویدیا هستن، در صورتیکه SMAA انحصاری نیست و پروفورمنس بهتر رو با گرافیک بهتر ارائه میده، اگه یادت باشه، اولین بار روی بازی Crysis 3 ارائه شد!! البته هیچ کدوم از نظر گرافیک به MSAA نمیرسن ولی به نسبت پرفورمنس، SMAA بهتر هستش...(قبلا این بحثهارو کردیم)

نه رضا جان من فکر میکنم که اگه ATI/AMD نبود، ما الان داشتیم بازی هارو با کارت گرافیک FX 9800GX2 و DX9 دست و پا شکسته انجام میدادیم و درضمن هیچ وقت انویدیا نمیتونه با تکنولوژی مثل دود، نورپردازی هدایت گر GPU سازی بشه عزیز... :eek:  :eek:  :laughing:  :laughing:

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی خوب، پس علمی بحث میکنیم...

اول اینکه ATI شرکت خیلی کوچکتری نسبت به انویدیا بود و توسط AMD خریداری شد و بعداز اون عملا خیلی بزرگتر از انویدیا شد، ولی بخش پردازشگرهای AMD بود که با عملکرد ضعیفش باعث شد عملا حتی بخش GPU هم ضعیف تر بشه که بحث جدا شدن GPU و CPU در شرکت AMD مطرح شد...

اگه نمیدونید، باید بگم که GDC یا Game Developer Conference هر ساله برگزار میشه که شرکتها میان در مورد دستاوردهاشون صحبت میکنن(انویدیا هم برنامه داره) این برنامه از 14 تا 18 مارس برگزار میشه(هفته دیگه) که AMD ظاهرا برنامه خیلی مفصلی داره...

نه رضا جان، MFAA و TXAA هر دو ضعیفتر و مشکلات خودشون رو دارن، درضمن هر دو انحصاری و مربوط به انویدیا هستن، در صورتیکه SMAA انحصاری نیست و پروفورمنس بهتر رو با گرافیک بهتر ارائه میده، اگه یادت باشه، اولین بار روی بازی Crysis 3 ارائه شد!! البته هیچ کدوم از نظر گرافیک به MSAA نمیرسن ولی به نسبت پرفورمنس، SMAA بهتر هستش...(قبلا این بحثهارو کردیم)

نه رضا جان من فکر میکنم که اگه ATI/AMD نبود، ما الان داشتیم بازی هارو با کارت گرافیک FX 9800GX2 و DX9 دست و پا شکسته انجام میدادیم و درضمن هیچ وقت انویدیا نمیتونه با تکنولوژی مثل دود، نورپردازی هدایت گر GPU سازی بشه عزیز... :eek:  :eek:  :laughing:  :laughing:

بله اگه ATI نبود این اتفاق میوفتاد و اگر NVIDIA هم نبود باز همین اتفاق میوفتاد. اگه رقابت نباشه پیشرفتی هم نیست (نمونش ایران خودرو). من کلا طرفدار هیچ شرکتی نیستم اما خداییش نباید از حق گذشت که AMD جوانمردانه تر رقابت میکنه و اتفاقا این جوانمردیش بیشتر از همه به نفع کاربراست. پس میشه نتیجه گرفت که AMD بیشتر به فکر کاربراست. تکرار میکنم من طرفدار هیچ شرکتی نیستم.

ویرایش شده توسط payman27
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستانی ک به دلیل انحصار از انویدیا ایراد میگیرن ...

معنی انحصار اینه که با کارت AMD بخری بخاطر درک کارایی بهتر مجبور بشی 2-3 میلیون تومن پول زبون بسته بیشتر خرج کنی یه مانیتور 4k بخری تا بتونی شاید 2 فریم بیشتر از فلگ شیپ های انویدیا تو بازی بگیری ! :)

و معنی این میشه قدرت AMD ! اما HBAO+ میشه ضعف Nvidia !دو سه فریم بیشتر از انویدیا بگیریم ... ساختار و گرافیک بازی هر چی شد شد (منطق AMD ) !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پست های دوستان هم بیشتر شبیه کل کل هستش و جنبه علمی که نداره...

AMD و tessellation؟؟؟

فکر میکنم اولین جواب سرچی که توی گوگل کردن رو گذاشتن =))  =))  =))

همه میدونیم که کارتهای AMD از نظر قدرت پردازش بالاتر از کارتهای انویدیا هستن ولی در عمل در بازیها پرفورمنس کمتری میگرفتن در نسل قبلی(حالا دلیلش درایور بوده یا چیز دیگه ای، مشخص نیست ولی باز هم کارتهای نسل قبلی AMD هستن که در مقابل خیلی کارتهای نسل جدید انویدیا، در بازی هایی که GAMEWORK دخیل نیست، الان یکه تازی میکنن، شاید دلیلش رو بشه درایورهای جدید AMD دونست...

دوستان شعار میدن، خیلی جالبه!!!

بنده هم یه شعار بدم:

انویدیا بخر و از 0.5 + 3.5 و از ساپورت ناقص DX12 لذت ببر...(جالبه که انویدیا به طرفدارهای خودش هم رحم نکرده و شیره سرشون مالیده، از رده خارج شدن کارتهای سری 700 خیلی جالب بود!!!)

AMD بگیر و از نسل بعدی بازی ها لذت ببر...

راستی دوستان HBAO+ فقط مختص گرافیکهای انویدیا نیست، البته انویدیا چندین بار با بازی های Batman Arkham Knight و حتی AC Unity و Fall Out 4 چند بازی دیگه الان خاطرم نیست، قصد انحصاری کردنشون رو حتی در منوی تنظیمات بازی ها، داشت، ولی ظاهرا موفق به همچین کاری نشد، چون هم یه سری راه های دور زدن این تنظینمات اومد و هم ظاهرا شرکتهای بازیساز حاضر به قبول کردن همچین چیزی نشدن...


دوستانی ک به دلیل انحصار از انویدیا ایراد میگیرن ...

معنی انحصار اینه که با کارت AMD بخری بخاطر درک کارایی بهتر مجبور بشی 2-3 میلیون تومن پول زبون بسته بیشتر خرج کنی یه مانیتور 4k بخری تا بتونی شاید 2 فریم بیشتر از فلگ شیپ های انویدیا تو بازی بگیری ! :)

و معنی این میشه قدرت AMD ! اما HBAO+ میشه ضعف Nvidia !دو سه فریم بیشتر از انویدیا بگیریم ... ساختار و گرافیک بازی هر چی شد شد (منطق AMD ) !

عزیز کل تاپیک رو دنبال کن، HBAO+ قسمتی از جریان هستش که با پچ و Disable کردنش، مشکل حل شده...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پست های دوستان هم بیشتر شبیه کل کل هستش و جنبه علمی که نداره...

AMD و tessellation؟؟؟

فکر میکنم اولین جواب سرچی که توی گوگل کردن رو گذاشتن =))  =))  =))

همه میدونیم که کارتهای AMD از نظر قدرت پردازش بالاتر از کارتهای انویدیا هستن ولی در عمل در بازیها پرفورمنس کمتری میگرفتن در نسل قبلی(حالا دلیلش درایور بوده یا چیز دیگه ای، مشخص نیست ولی باز هم کارتهای نسل قبلی AMD هستن که در مقابل خیلی کارتهای نسل جدید انویدیا، در بازی هایی که GAMEWORK دخیل نیست، الان یکه تازی میکنن، شاید دلیلش رو بشه درایورهای جدید AMD دونست...

دوستان شعار میدن، خیلی جالبه!!!

بنده هم یه شعار بدم:

انویدیا بخر و از 0.5 + 3.5 و از ساپورت ناقص DX12 لذت ببر...(جالبه که انویدیا به طرفدارهای خودش هم رحم نکرده و شیره سرشون مالیده، از رده خارج شدن کارتهای سری 700 خیلی جالب بود!!!)

AMD بگیر و از نسل بعدی بازی ها لذت ببر...

راستی دوستان HBAO+ فقط مختص گرافیکهای انویدیا نیست، البته انویدیا چندین بار با بازی های Batman Arkham Knight و حتی AC Unity و Fall Out 4 چند بازی دیگه الان خاطرم نیست، قصد انحصاری کردنشون رو حتی در منوی تنظیمات بازی ها، داشت، ولی ظاهرا موفق به همچین کاری نشد، چون هم یه سری راه های دور زدن این تنظینمات اومد و هم ظاهرا شرکتهای بازیساز حاضر به قبول کردن همچین چیزی نشدن...

عزیز کل تاپیک رو دنبال کن، HBAO+ قسمتی از جریان هستش که با پچ و Disable کردنش، مشکل حل شده...

 

 تابیتا جان الان که معلومه کارایی چه شرکتی بهتره که  عزیزم ما که جنگ نداریم با هم -  بازی  های عرضه شده از توم رید رو گیرز و جاست کاز 3 و ... که روی کارت های AMD  افتضاح اجرا میشن و یا اینقدر بد اجرا میشن که تیم هاس توسعه  میگین اگر کارتتون AMD است نخرید! من نمیدونم شما این توضیحات رو از کجا اوردید ولی واقیعت ها چیز دیگه ای میگه - مثلا  اینکه چند درصدر بازار دست  انویدیا است و چند  درصد دست AMD? برای مثال چند نفر  در همین فروم کارت های اند nvidia دارند؟ 980 ti ؟ حالات چند نفر کارت fury  یا furyx دارند؟؟

 

عزیزم مشکل ما ایرانی ها  اینقدر عجیبه  مثلا شما خودت داری کل کل میکنی بعد خودت رو متوجه نمیشی ولی میگه بقیه دارن کل کل میکنن! باید دقت کرد حقایق مشخص هستند. میزان طرفداران و فروش و .... بازی های سازگار و ... همه مشخصه-  

سری 700 رفت سری 900 امد خوب سری 600 هم رفت و سری 700 امد؟؟ خیلی عجیبه باز خوبه نسل جدید بود و همون کارتهای 600 و 700 رو رنگ نزدن  بفروشن   این ها همه معماری جدید بودند   چه شیره ای ؟ خوب من یک سال و نیم کارت سری 700 داشتم فروختم رفتم سری 900 گرفتم خیلی هم خوشحالم و راضی ؟ چه ربطی داشت  

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پست های دوستان هم بیشتر شبیه کل کل هستش و جنبه علمی که نداره...

AMD و tessellation؟؟؟

فکر میکنم اولین جواب سرچی که توی گوگل کردن رو گذاشتن =))  =))  =))

همه میدونیم که کارتهای AMD از نظر قدرت پردازش بالاتر از کارتهای انویدیا هستن ولی در عمل در بازیها پرفورمنس کمتری میگرفتن در نسل قبلی(حالا دلیلش درایور بوده یا چیز دیگه ای، مشخص نیست ولی باز هم کارتهای نسل قبلی AMD هستن که در مقابل خیلی کارتهای نسل جدید انویدیا، در بازی هایی که GAMEWORK دخیل نیست، الان یکه تازی میکنن، شاید دلیلش رو بشه درایورهای جدید AMD دونست...

دوستان شعار میدن، خیلی جالبه!!!

بنده هم یه شعار بدم:

انویدیا بخر و از 0.5 + 3.5 و از ساپورت ناقص DX12 لذت ببر...(جالبه که انویدیا به طرفدارهای خودش هم رحم نکرده و شیره سرشون مالیده، از رده خارج شدن کارتهای سری 700 خیلی جالب بود!!!)

AMD بگیر و از نسل بعدی بازی ها لذت ببر...

راستی دوستان HBAO+ فقط مختص گرافیکهای انویدیا نیست، البته انویدیا چندین بار با بازی های Batman Arkham Knight و حتی AC Unity و Fall Out 4 چند بازی دیگه الان خاطرم نیست، قصد انحصاری کردنشون رو حتی در منوی تنظیمات بازی ها، داشت، ولی ظاهرا موفق به همچین کاری نشد، چون هم یه سری راه های دور زدن این تنظینمات اومد و هم ظاهرا شرکتهای بازیساز حاضر به قبول کردن همچین چیزی نشدن...

عزیز کل تاپیک رو دنبال کن، HBAO+ قسمتی از جریان هستش که با پچ و Disable کردنش، مشکل حل شده...

درود عزیز

میدونی مشکل چیه انودیا اومده گیم ورکز رو انحصاری کرده بعد طرفداراش میگن مشکل از amd هست که نمیتونه این تکنیکها رو اجرا کنه خوب اگر واقعا این تکنیکها مهمه برات و داری برای صنعت pc گیمینگ تلاش میکنی راست میگی کدهای این گیم ورک رو در اختیار همه بزار اون وقت معلومه کدوم معماری در اجرای اینها ضعف داره یه ترسی داره انودیا که همچین کاری نمیکنه دلیلشم خودش بهتر میدونه :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پست های دوستان هم بیشتر شبیه کل کل هستش و جنبه علمی که نداره...

AMD و tessellation؟؟؟

فکر میکنم اولین جواب سرچی که توی گوگل کردن رو گذاشتن =))  =))  =))

همه میدونیم که کارتهای AMD از نظر قدرت پردازش بالاتر از کارتهای انویدیا هستن ولی در عمل در بازیها پرفورمنس کمتری میگرفتن در نسل قبلی(حالا دلیلش درایور بوده یا چیز دیگه ای، مشخص نیست ولی باز هم کارتهای نسل قبلی AMD هستن که در مقابل خیلی کارتهای نسل جدید انویدیا، در بازی هایی که GAMEWORK دخیل نیست، الان یکه تازی میکنن، شاید دلیلش رو بشه درایورهای جدید AMD دونست...

دوستان شعار میدن، خیلی جالبه!!!

بنده هم یه شعار بدم:

انویدیا بخر و از 0.5 + 3.5 و از ساپورت ناقص DX12 لذت ببر...(جالبه که انویدیا به طرفدارهای خودش هم رحم نکرده و شیره سرشون مالیده، از رده خارج شدن کارتهای سری 700 خیلی جالب بود!!!)

AMD بگیر و از نسل بعدی بازی ها لذت ببر...

راستی دوستان HBAO+ فقط مختص گرافیکهای انویدیا نیست، البته انویدیا چندین بار با بازی های Batman Arkham Knight و حتی AC Unity و Fall Out 4 چند بازی دیگه الان خاطرم نیست، قصد انحصاری کردنشون رو حتی در منوی تنظیمات بازی ها، داشت، ولی ظاهرا موفق به همچین کاری نشد، چون هم یه سری راه های دور زدن این تنظینمات اومد و هم ظاهرا شرکتهای بازیساز حاضر به قبول کردن همچین چیزی نشدن...

عزیز کل تاپیک رو دنبال کن، HBAO+ قسمتی از جریان هستش که با پچ و Disable کردنش، مشکل حل شده...

بله دوست عزیز میدونم و تاپیک هم دنبال کردم و نظرات محترم دوستان هم خوندم و منظور من کلی بود نه ذره بین کردن AMD ! بر خلاف دوستانی ک انویدیا رو گذاشتن زیر ذره بین ببینن کجا هوا میاد با amd اونجا رو پر کنن :D

بله میدونیم ک قدرت پردازش بالای amd همش از طریق حرارت میره بیرون :دی

بهتره بحث رو به حاشیه نکشیم اگر من هم این مثال رو زدم بخاطر ایراد گرفتن الکی از تکنولوژی های انویدیا هست وگرنه amd یه راه پیدا کنه دمای کارت هاشو پایین نگه داره به جامعه بشری نسبت به گرم شدن کره زمین کلی خیر رسونده !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 تابیتا جان الان که معلومه کارایی چه شرکتی بهتره که  عزیزم ما که جنگ نداریم با هم -  بازی  های عرضه شده از توم رید رو گیرز و جاست کاز 3 و ... که روی کارت های AMD  افتضاح اجرا میشن و یا اینقدر بد اجرا میشن که تیم هاس توسعه  میگین اگر کارتتون AMD است نخرید! من نمیدونم شما این توضیحات رو از کجا اوردید ولی واقیعت ها چیز دیگه ای میگه - مثلا  اینکه چند درصدر بازار دست  انویدیا است و چند  درصد دست AMD? برای مثال چند نفر  در همین فروم کارت های اند nvidia دارند؟ 980 ti ؟ حالات چند نفر کارت fury  یا furyx دارند؟؟

ببخشید که من جواب میدم ولی یه مدت ATI سهم بیشتری از بازار داره و همه توصیش میکنن و بعد یه مدت نوبت NVIDIA است. تا بوده همین بوده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ضمنا ما نمیدونیم GDC چی هست و فقط یک عده خاص میدونن؟!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

 تابیتا جان الان که معلومه کارایی چه شرکتی بهتره که  عزیزم ما که جنگ نداریم با هم -  بازی  های عرضه شده از توم رید رو گیرز و جاست کاز 3 و ... که روی کارت های AMD  افتضاح اجرا میشن و یا اینقدر بد اجرا میشن که تیم هاس توسعه  میگین اگر کارتتون AMD است نخرید! من نمیدونم شما این توضیحات رو از کجا اوردید ولی واقیعت ها چیز دیگه ای میگه - مثلا  اینکه چند درصدر بازار دست  انویدیا است و چند  درصد دست AMD? برای مثال چند نفر  در همین فروم کارت های اند nvidia دارند؟ 980 ti ؟ حالات چند نفر کارت fury  یا furyx دارند؟؟

 

عزیزم مشکل ما ایرانی ها  اینقدر عجیبه  مثلا شما خودت داری کل کل میکنی بعد خودت رو متوجه نمیشی ولی میگه بقیه دارن کل کل میکنن! باید دقت کرد حقایق مشخص هستند. میزان طرفداران و فروش و .... بازی های سازگار و ... همه مشخصه-  

سری 700 رفت سری 900 امد خوب سری 600 هم رفت و سری 700 امد؟؟ خیلی عجیبه باز خوبه نسل جدید بود و همون کارتهای 600 و 700 رو رنگ نزدن  بفروشن   این ها همه معماری جدید بودند   چه شیره ای ؟ خوب من یک سال و نیم کارت سری 700 داشتم فروختم رفتم سری 900 گرفتم خیلی هم خوشحالم و راضی ؟ چه ربطی داشت  

از وقتی که حدودا 1 سال پیش بحثهامون در مورد انویدیا و AMD شروع شد، هیچ وقت جنگی در کار نبوده... :D 

کاملا درست هستش، الان درصد کسانی که کارت انویدیا دارن، چند برابر دارندگان کارتهای AMD هستش در حال حاضر، ولی همیشه این جریان وجود داشته و خواهد داشته که با هر نسل این جریانات عوض میشده...

بحث کارت های سری 700 رو کردم به این دلیل که 1 سال بعداز اومدنشون با اومدن سری 900 از رده خارج شدن و انویدیا ساپورتش رو عملا تعطیل کرد واسه اون سری، حالا میگن که دلیلش ضعف شدید معماریش و DX12 بوده..

و اما در مورد بحث ریبرند که باید گفت که اگه سری 300 AMD ریبرند هستش که سری 700 انویدیا یه چیزی اونور ریبرند هستش، باز خوبه که سری 300 که ریبرند باشه، قدرتش بالاتر از نسل جدید کارتهای هم رده انویدیا هستش...

در مورد کارایی هم مشخصا کارتهای انویدیا در رزولوشن 1080P پرفورمنس بهتری دارن در اکثر عناوین، ولی در رزولوشنهای بالاتر، تقریبا در بیش از 95 درصد عناوین برتری با کارتهای AMD هستش، البته همین این رو هم حساب کنیم که عناوینی که با Gamework ارائه میشن، همه به سمت انویدیا چربش دارن، چیز غیرعادی نیست، شما همین جریانات رو در بازی هایی مثل BF و Dragon Age با منتل میتونستی به راحتی مشاهده کنی و در آینده هم بازی های DX12 همین برتری رو برای کارتهای AMD خواهند داشت...

راستش خود بنده بازی رو در رزولوشن QHD به هر AA ترجیه میدم!!! چون واقعا گرافیک بالاتر هستش، یه سوالی واسه بنده هست؟؟

آیا از MFAA میشه بهمراه DSR استفاده کرد؟؟ :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

«مایکل فورگی» درگذشت! فورگی (Michael Forgey) تهیه کننده سری بازی‌های محبوب «گیرز آف وار»، پس از یک سال مبارزه با بیماری سرطان، ۳ مارس درگذشت.


او در حالی جان به جان آفرین تسلیم کرد که در کنار خانواده خود بود. او پیش از مرگش اعلام کرده بود که از پشتیبانی‌های طرفداران بسیار تحت تأثیر قرار گرفته و از همه کسانی که او را در این شرایط سخت همراهی کرده‌اند تشکر کرد.


بیماری وی ماه می سال گذشته، نوعی خاصی از سرطان که glioblastoma نام دارد تشخیص داده شد. تومور وی بدون واکنش نسبت به داروها و درمان‌هایی که برای او انجام می‌شد، به پیشرفت ادامه می‌داد و سرانجام او را از پای در آورد.


فورگی چندی پیش تهیه کنندگی بازی Middle Earth: Shadow of Mordor را بر عهده داشت و بازی‌هایی همچون دو قسمت ابتدایی گیرز آف وار را در کارنامه دارد.


روحش شاد و یادش گرامی :crying:  :crying:


لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عزیزم سالها ست دارن از GDC دم میزنن کو؟؟؟ کجا؟؟ کی ؟؟؟  چرا در اپشن منوی باز یها چیزی نیست ؟؟؟ صدای هیچ کس رو د رنیاورد به جز دارندگان کارتهای AMD.

 

 

ضمنا ما نمیدونیم GDC چی هست و فقط یک عده خاص میدونن؟!!

:D 

والله این تیکه از پستت رو خوندم، به شک افتادم!!! ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

از وقتی که حدودا 1 سال پیش بحثهامون در مورد انویدیا و AMD شروع شد، هیچ وقت جنگی در کار نبوده... :D

کاملا درست هستش، الان درصد کسانی که کارت انویدیا دارن، چند برابر دارندگان کارتهای AMD هستش در حال حاضر، ولی همیشه این جریان وجود داشته و خواهد داشته که با هر نسل این جریانات عوض میشده...

بحث کارت های سری 700 رو کردم به این دلیل که 1 سال بعداز اومدنشون با اومدن سری 900 از رده خارج شدن و انویدیا ساپورتش رو عملا تعطیل کرد واسه اون سری، حالا میگن که دلیلش ضعف شدید معماریش و DX12 بوده..

و اما در مورد بحث ریبرند که باید گفت که اگه سری 300 AMD ریبرند هستش که سری 700 انویدیا یه چیزی اونور ریبرند هستش، باز خوبه که سری 300 که ریبرند باشه، قدرتش بالاتر از نسل جدید کارتهای هم رده انویدیا هستش...

در مورد کارایی هم مشخصا کارتهای انویدیا در رزولوشن 1080P پرفورمنس بهتری دارن در اکثر عناوین، ولی در رزولوشنهای بالاتر، تقریبا در بیش از 95 درصد عناوین برتری با کارتهای AMD هستش، البته همین این رو هم حساب کنیم که عناوینی که با Gamework ارائه میشن، همه به سمت انویدیا چربش دارن، چیز غیرعادی نیست، شما همین جریانات رو در بازی هایی مثل BF و Dragon Age با منتل میتونستی به راحتی مشاهده کنی و در آینده هم بازی های DX12 همین برتری رو برای کارتهای AMD خواهند داشت...

راستش خود بنده بازی رو در رزولوشن QHD به هر AA ترجیه میدم!!! چون واقعا گرافیک بالاتر هستش، یه سوالی واسه بنده هست؟؟

آیا از MFAA میشه بهمراه DSR استفاده کرد؟؟ :-?

 حالا انشالله تا نسل های بعد فعلا  که هنوز خبری نیست . بله چرا نمیشه  من الان دارم استفاده میکنم و مشکلی نیست . برای AA هم این دو مقاله رو ببین:

 

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=50256&hl=

 

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=35908&hl=

 

 

 

 

TXAA یا همان تموپورال انتی الیزانیگ  عمکردی عالی داره در باز یهای  جهان باز :

 

بخش تست های من در الترا و 2Kگرفته شده است- دو عکس برای مقایسه میزان تاثیر آنتی الیازینگ گرفته شده اند -دقت کنید عکس بالا بدون هیچ گونه فیلتر  AA گرفته شده است- واچ داگز تعداد زیادی  AA را پشتیبانی میکند  fxAA- SMAA-TXAA و تمپورال  AA  و ...که قویترین آنها  SMAAکلاسیک است و بعد از آن TXAA انویدیا گیم ورکز-

 

عکس یک بدون  AA - الترا 2K بیش از 80 فریم برای این بازی سنگین. بازی واچ داگز بسیار  AA خور است- حتی در رز عظیم  1440p بازی مشکل لبه های ناهموار داردو از جذابیت ذاتی گرافیک بازی و واقع گرایی آن میکاهد .البته همه گزینه های بازی تا نهایت خود هستند .

 

 به لبه های چراغ های آبی رنگ دقت کنید در سه تصویر:

 

 

zcsxgj0cfu5a3rfs1k5r.jpg

 

عکس زیر همان صحنه همان رز، با همان تنظیمات+ 2x MSAA را نشان میدهد .تفاوت از بعد ویژال قابل مشاهد است ولی بالاترین تاثیر روی نرخ فریم ایجاد شده ، دراپ حدود 20 فریم چیز کمی نیست و اگر این فریم در محدوده های خطر وجود داشت این روشن کردن  AA می توانست بازی را کلاً غیر قابل بازی کند. ولی همچنان G1 gaming فریم را بالای 60حفظ نموده است و یک توازن عالی بین نرخ فریم و کیفیت تصویری داریم.البته  میتوان از  TXAA استفاده نمود و نتیجه بسیار بهتری گرفت !عکس سوم

 

1octisud7tlg03ugzxy2.jpg

 

 

عکس سوم تاثیر بسیار زیاد  TXAA عالی انودیا را نشان میدهد فریم دهی این فیلتر کمی از  MSAA بهتر است ولی کیفیت تصویری بمراتب بهتر میدهد :

 

s7tktvzgbu0ywh6pmn1c.jpg

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

Dsrکاری به AA, نداره اون اینترنال رزولوشن بازی رو بالا میبره انتی الیزاینگ هم کار خودش رو میکنه سمپل پوینت های رزلوشن بالا رفته رو افزایش میده  این هردو جدا هستن.
Mfaa باید همراه یک aa سبک مثل 2xmsaa باشه. و نتیجه خیلی خوبی میده . من در کنار اینها از DSR Qhd هم استفاده میکنم که بازی ها رو واقعا ارتقا بصری میده .
DSR uhd هم هست که دیگه بازی رو روی پنل با کیفیت واقع زیبا میکنه

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

Dsrکاری به AA, نداره اون اینترنال رزولوشن بازی رو بالا میبره انتی الیزاینگ هم کار خودش رو میکنه سمپل پوینت های رزلوشن بالا رفته رو افزایش میده دو بهش جدان

Mfaa باید همراه یک aa سبک مثل 2xmsaa باشه. و نتیجه خیلی خوبی میده . من در کنار اینها از DSR Qhd هم استفاده میکنم که بازی ها رو واقعا ارتقا بصری میده .

DSR uhd هم هست که دیگه بازی رو روی پنل با کیفیت واقع زیبا میکنه

DSR خیلی شبیه SSAA هستش. درسته که از نظر تکنیکی فرقایی وجود داره ولی خیلی شبیه هستن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای بابا باز بحث های همیشگی و کلیشه ای! DX12 نمیدونم پشتیبانی ناقص سخت افزاری، پرواز AMD با :D DX12

نتایج بنچمارک این بازی که DX 12 هست خودش به اندازه کافی گویای مسئله هست، جالبه مشکلات این بازی فقط روی محصولاتی که از معماری GCN 1.1 و GCN 1.2 استفاده کردند، مشخص شده! کارت گرافیکی مثله R7 370 با تراشه قدیمی Pitcairn از R9 NANO بهتر عمل کرده، کلا کاریش نمیشه کرد این کمپانی معروف هست به خودزنی!

(در مورد پشتیبانی کامل هم بزک نمیر بهار میاد کمبزه و خیار میاد! :دی)

هر چقدر AMD تونست بازی منتلی بسازه، در DX12 هم موفق خواهد بود!

 

TessMark is a graphics benchmark focused on the GPU tessellation

 

67750.png

 

35205.png

 

اوج فاجعه در سری HD5000 و بعد از آن HD6000 بوده، کلاهی کاملا گشاد بر سر کاربران از همه چی بی خبر! :laughing:

چنین کلاهی زمانی سر این کاربران بی خبر رفته که اون موقع بازار بازی های DX11 و تسلیشن بسیار داغ بودند!

 

 

UPDATED 03/05/2016 03:35 PM We’ve just learned that no one at AMD was informed by Microsoft that review codes were being handed out to journalists for performance testing earlier this week and only found out after the fact

 

آپدیت خبری جدید که اصلا مایکروسافت تیم برنامه نویس AMD رو آدم حساب نکرده و اصلا در مورد تکنیک های انویدیا کوچکترین اطلاعاتی بهشون نداده!

اینم از رفیق جون جونی و گرمابه گلستان و همچنین خالق DX12!!!

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

به نظر شما قدرت خیلی زیاد تو Tessellation چه کاربردی داره؟

ویرایش شده توسط payman27
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نه دوغه! :دی

AMD همون تسلیشن رو در DX11 درست کنه برای تمام کاربرانش حجت تمام کرده!

@};-

تو فریم که کم نزاشته . خودتونم خوب میدونید همه اینا خلاصش میشه فریم دهی وکارایی بهتر!!! که نهایت کدوم بهتر میشه !. حالا که اینجا میبینی تو 4k در این بازی 980 و تیتان رو بلعیده  :D  :D  :D اگه ادم حساب نکرده پس چرا تو فریم کم اورده  :D  :D  :D

Far_Cry_Primal

http://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Far_Cry_Primal/5.html

ای بابا باز بحث های همیشگی و کلیشه ای! DX12 نمیدونم پشتیبانی ناقص سخت افزاری، پرواز AMD با :D DX12

نتایج بنچمارک این بازی که DX 12 هست خودش به اندازه کافی گویای مسئله هست، جالبه مشکلات این بازی فقط روی محصولاتی که از معماری GCN 1.1 و GCN 1.2 استفاده کردند، مشخص شده! کارت گرافیکی مثله R7 370 با تراشه قدیمی Pitcairn از R9 NANO بهتر عمل کرده، کلا کاریش نمیشه کرد این کمپانی معروف هست به خودزنی!

(در مورد پشتیبانی کامل هم بزک نمیر بهار میاد کمبزه و خیار میاد! :دی)

هر چقدر AMD تونست بازی منتلی بسازه، در DX12 هم موفق خواهد بود!

 

TessMark is a graphics benchmark focused on the GPU tessellation

 

67750.png

 

35205.png

 

اوج فاجعه در سری HD5000 و بعد از آن HD6000 بوده، کلاهی کاملا گشاد بر سر کاربران از همه چی بی خبر! :laughing:

چنین کلاهی زمانی سر این کاربران بی خبر رفته که اون موقع بازار بازی های DX11 و تسلیشن بسیار داغ بودند!

 

 

آپدیت خبری جدید که اصلا مایکروسافت تیم برنامه نویس AMD رو آدم حساب نکرده و اصلا در مورد تکنیک های انویدیا کوچکترین اطلاعاتی بهشون نداده!

اینم از رفیق جون جونی و گرمابه گلستان و همچنین خالق DX12!!!

@};-

این مربوط به فریم بازیه ؟ 

ویرایش شده توسط maysamsina
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...