رفتن به مطلب

nVIDIA افسار نورپردازی نسل جدید را با VXGI بدست گرفته است


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

یک توسعه دهنده  VXGI  در توضیح عکس زیر گفته است:

 

این تصاویر با کمک آخرین ورژن ازVXGI رندر شده اند که از قابلیت  انعکاس چندین شعاع غیر مستقیم  در سمت راست و انعکاس یک شعاغ غیر مستقیم  در سمت چپ پشتیبانی می کند. در تصاویر زیر از فقط یک منبع نور ُ بدون آمبینت بدون مپ های نوری  و فاقد هرگونه SSAO استفاده شده است. در واقع توانایی VXGI در پردازش انکسار یا تحریف نور از منبع نوری غیر مستقیم به اجسام  و درونشان عملکردی خیره کننده از خود نشان میدهد. دقت کنید که تصاویر جعبه cornel زیر ( برای اگاهی بیشتر به این تاپیک مراجعه کنید ) به صورت خام چنین سطحی از واقع گرایی در الگو های پردازشی نوری را خلق کرده اند حالا تصورکنید وقتی بازیسازن این روش های پردازشی را با  افکت های دیگر ترکیب و اقدام به خلق  افکت های کامل VXGI کنند انوقت شاهد چه تصاویر شگفتی خواهیم بود؟

 

4c4asbfhqprtoh77912w.jpg

 

 

 نگاهی به  نسل نوین سیستم های نوری  nvidia برای نسل  جدید بازی های رایانه ایی:

 

 با تکنیک وکسال کون تریسینگ  VXGI  انویدیا اقدام به  فعال سازی نور پردازی دینامیک  به صورت  Real Time  نموده است . این سیستم در موتور آنریل ۴  چندین  موتور برجسته دیگر صعنت بازی  به صورت یکپارچه شده معرفی خواهد شد.عصر نور پردازی های  واقع گرایانه و  خیره کننده   آغاز شده است.

 

 VXGI از  ویژگی های  نوری خیره کننده ای چون  انعکاس دادن نور های غیر مستقیم  پخش شده ، منابع نوری specular وانعکاست ریل تایم  و نور های موضعی  بهره می برد.  با این سیستم nVIDIA قادر است  نسل جدید نور پردازی   با زیهای رایانه  ایی را معرفی کند. یک ایده ساده پشت این موضوع وجود دارد:

 

 در جهان واقعی نور غیر مستقیم که از منبع نوری موجود در محیط   پرداکنده شده و به اجسام مختلفی برخورد کرده است ، پس از شکست  بر اثر بخورد با اجسام مختلف و  منعکس شدن، مقداری از انرژی خود را از دست میدهد.

 برای فعال سازی  VXGI   تیم انویدیا  مسئول پروژه باید  سه راه زیر را  بروند:

 

efencmes6obfm3t2sqx5.jpg

 

 

 

یک :Voxelization

دو:Light injection

سه:Final gather

 

VXGI  در واقع به عنوان یک موتور گلوبال امبینت   ریل تایم  که با   افکت های diffuse و specular ، انعکاسات، هندسه دینامیک و نور سروکار دارد  و تمام این تکنیک ها توسط هسته های کودای  معماری مکسول انجام خواهد شد.

 

Voxel cone Tracing یکی از این سیستم ها ست که به گفته انویدیا پرکاربرد ترین روش VXGI خواهد بود. عملکرداین  روش بسیار پیچیده است ولی اجازه دهید به زبان ساده به تشریح آنچه  از آن اموخته ام بپردازیم :

 

 نور از یک منبع  در جهان سه بعدی  رها می شود و  اجسام زیادی در  جهان سه بعدی وجود دارند که نور باید به آنها بتابد. در بازی های کنونی نور با کمک سیستم امبینت اکلوژن  یا کنترل تابش نور برسطح جسم سه بعدی  و خلق سایه   کنترل میشود روشی که انویدیا با نام HBAO+ معرفی نموده است .HBAO یا Horizon-Based Ambient Occlusion  متدی در سایه پردازی وسایه زنی است که با افزایش میزان سایه درلبه اجسام سه بعدی و افزایش عمق آن باعث ایجاد  نوعی القاء حس یه بعدی خاص میشود –در نسخه HBAO+ این سایه ها تقویت شده و سایه لبه اجسام تیره تر شده اند بنابراین شکاف روی دیوار ها-ترک کف زمین-نقش نگار روی ذره ها و جزییات اسلحه ها  و .....تقویت شده وتصاویری واقع گرایانه تر می آفریند.

 

2xzgh9wcuj3e293usof.jpg

 

دقت کنید  که سایه زنی در لبه بافت ها چقدر دقیق  است،دقیقا روی آبجکت ها نشسته و دقت کنید به آن مناطق فنس گونه اخر تصویر،آن ستون های کوچک،با HBAO آن اجسام از دور تصاویری مبهم هستند .مثل تصویر یک فنس در محیط سه بعدی که فاصله اَشکال آن موقع پردازش رعایت نمیشود و حالتی خطای دید گونه ایجاد میکند.

 

الگوی نور پردازی صحیح یکی از بخش های خیلی سخت توسعه گرافیک سه بعدی است و با مکس ول گام های جالبی برداشته شده است  زیرا رسیدن به گرافیک کاملا واقع گرایانه یا همان -photo-real امکان پذیر خواهد بود.

در جهان واقعی همه اجسام توسط ترکیبی از نور های مستقیم  که در آنها ذرات فوتون مستقیما از منابع نوری به جسم میرسند تا آن را روشن کنند  و نور های غیرمستقیم که در آنها فوتون ها از منبع حرکت میکنند ولی در میان راه به اجسام دیگری هم میخورند و بعد به مسیرهای دیگر منحرف میشوند و به جسمی دیگر میرسند و بنابراین غیرمستقیم آن را روشن میکنند ،روشن می شوند.

 

Global illumination یا Gi اسم روشی است که برای این متد استفاده میشود. بدون نورپردازی غیرمستقیم صحنه ها تصنعی و ساختگی به نظر میرسند.در حالی که نور مستقیم را میتوان به آسانی پردازش کرد و محاسبه نمود ولی نور های غیرمستقیم درمحیطهای پیچیده سه بعدی با انعکاسات احتیاج به رندری پیچیده داشته و برروی واحد های پردازشی استرس زیادی وارد میکنند.

 

چون GI موقع پردازش فشار زیادی وارد میکند  از این متد بیشتر در فرایند رندر CG های پیچیده  استفاده میشود.هر چند تعدادی از بازیهای محبوب ما این روزها از نوعی از GI  استفاده میکنند و چون خیلی از لحاظ محاسباتی این روش به صرف نیست بنابراین توسعه دهنده بازی باید از نوعی نورپردازی از قبل رندر شده استفاده کند در واقع برای زیبایی کار مجبور به استفاده از GI هستیم در حالیکه باید از منابع استاتیک به جای دینامیک استفاده کنیم.افکت نوری باید از قبل برای بازی آماده شده باشد زیرا تغییر در سیستم GI  پیچیده بوده و نیازمند نورپردازیی است که برای رندر آن احتیاج به توان بالایی از پردزاش است.به این روش استفاده نصفه و نیمه از Giمیگویند Prebaked indirect lighting .

 

در سال 2011 انویدیا و تیم مهندسی اش یک روش محاسباتی جدید را برای پردازش سریع GI با نور پردازی دینامیک  بر روی GPUایجاد کردند .این روش GI جدید  از شبکه voxel ها برای ذخیره سازی صحنه و اطلاعات مربوط به سیستم نورپردازی و منابع نوری محیط استفاده میشد و روشی به اسم voxel cone tracing سیستم نورپردازی غیرمستقیم را از شبکه voxel ها جمع میکرد.

Cyril Crassin از انویدیا در مقاله ای در سال 2012 در GTC به توصیف این متد پرداخت  و دردموی elemental   از موتور آنریل 4 نیز در سال 2012 از متدی مشابه استفاده شد.

 

ek2ii26z34jfysd991aj.jpg

 

اپیک از متد توسعه یافته توسط انویدیا برای GI  خیره کننده در این دمو استفاده کرد. موتور انریل 4 از دورن به VXGI مجهز شده است .

 

حالا به توضیح  ساده خودمان میرسیم:

 

نور از منبع نوری جدا شده و به اجسام مختلق برخورد میکند. د رگرافیک قدیمی و روشهای پردزاشی نسل های قبل  ما  فقط از نور پردازی مستقیم  و نور پردازی  غیر دینامیک  استفاده میکردیم و انعکاسات و رفلکشن های فوق طبیعی  جایی در پردازش گرافیکی  نداشتند. اکنون به VXGI  ما به آنها دست یافته ایم :

 

نور پس از برخورد  به یک جسم سبز رنگ برای مثال، مقداری از انرژی خود را از دست میدهد و بعد کمانه کرده و به  جسم کناری قرمز رنگ  برخورد میکند. حالا با کمک روش جدید سایه ای  سبز رنگ بر جسم قرمز و سایه قرمز رنگ بر جسم سبز ایجاد شده است و این در حالی است که نور پس از برخورد با این دو جسم به محیط اطراف هم برخورد میکند و کف زمینی که این دو جسم قرمز و سبز بر ان قرار دارند نیز رفلکتی   از انعکاسات  ترکیبی قرمز و سبز را نشان خواهد داد. همان چیزی که  در آن  تصاویر اژدهای رندر شده  اول نوشتار میبینید. 

 

توضیح ساده ما در تصویر جعبه کورنل زیر مشخص است :

 

jfiecyh105opnt4aht4h.jpg

 

 انویدیا در نماشگاه GDC امسال عملکرد واقعی این تکنیک انقلابی و سیستم خلق سایه های نوین PCSS + را معرفی خواهد کرد . با زیهای زیادی در نسل جدید و نسل اینده از این متد نور پردازی استفاده خواهند کرد و  در زمان ارائه اولین عنوان با این متد  به بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت.

 

 

 

ca84TheDivision-2016-02-19-23-20-04.jpg

 

 

71fc1.jpg

dbactmRbP8k.jpg

9ac9ROTTR-2016-01-28-23-31-17.jpg

 

68f6MadMax-2016-01-21-13-58-51.jpg

b976MadMax-2016-02-11-14-35-48.jpg

 

 

رضا قاسمی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یک بحثی کنید. فریاد بزنید. تز جدید بدید، طرفدار ای ام دی بیاد اتش بزنه به تاپیک!!! اقا حوصله مون سر رفت !!!!!!!!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک بحثی کنید. فریاد بزنید. تز جدید بدید، طرفدار ای ام دی بیاد اتش بزنه به تاپیک!!! اقا حوصله مون سر رفت !!!!!!!!!!

خودتو خسته نکن عزیزم . حرف اخر رو فریم میزنه و کارایی  :D  :D  :D  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک بحثی کنید. فریاد بزنید. تز جدید بدید، طرفدار ای ام دی بیاد اتش بزنه به تاپیک!!! اقا حوصله مون سر رفت !!!!!!!!!!

داداش اکثر طرفدارای amd برای جواب به فن های nvidia پست میزارن

به شخصه خیلی کم دیدم یک طرفدار amd بحث و جنجال جدی ای" در مورد کارایی بیشتر و .... کرده باشه.

در کل خسته نباشید بررسی کاملی بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دیگه دارن شورش رو در میارن !!!

بابا چند وقت دیگه آدم نمیدونه داره فیلم میبینه یا داره بازی میکنه و چند سال دیگه آدم نمیدونه داره توی واقعیت راه میره یا توی بازی !!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فیلم غلط بکنه !

HBAO+ با ری ترسینگ و   پارالاکس مپینگ ببین چه کرده 

3nq88uu5wy3w5z8ggfpm.jpg

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اره متاسفانه-

من  همون چند روز اول چون تحقیق زیاد  کرده بودم درباره جاست کاز 3  دیگه معطل نکردم بازی و DLC بابا یاگا رو گرفتم - خیره کننده هتند هم توم ریدر هم جاست کاز 3

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فیلم غلط بکنه !

HBAO+ با ری ترسینگ و   پارالاکس مپینگ ببین چه کرده 

3nq88uu5wy3w5z8ggfpm.jpg

 

با سلام

توی این عکسه که گزاشتید دستش شیکسته باگه یا شاهکار گرافیکی :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

شایدم بیچاره ناقص الخلقه س

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

توی این عکسه که گزاشتید دستش شیکسته باگه یا شاهکار گرافیکی :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

شایدم بیچاره ناقص الخلقه س

سلام

داره علفا رو کنار میزنه

شما نمیتونید دستتون رو این مقدار بچرخونید ؟  :-?

 

موهای لارا هم خیلی خوب کار شده:

 

3z0r8bqa4gnmge09nxw2.jpg

 

bd70ea5cvdyfnoji1wdq.jpg

 

e5awkpnzpepdxpv9dqdf.jpg

 

ex0o07ck4d2z6xz488eb.jpg

ویرایش شده توسط SWAT_MEHDI
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

داره علفا رو کنار میزنه

شما نمیتونید دستتون رو این مقدار بچرخونید ؟  :-?

 

موهای لارا هم خیلی خوب کار شده:

 

3z0r8bqa4gnmge09nxw2.jpg

 

bd70ea5cvdyfnoji1wdq.jpg

 

e5awkpnzpepdxpv9dqdf.jpg

 

ex0o07ck4d2z6xz488eb.jpg

 

اخه اون علف ها یک متری با دستش فاصله دارن

تقصیر من نیست که

وقتی میگید شاهکاره خوب ما هم ریز بین میشم به زمین و زمان گیر میدیم

نمیدونم چرا اینقدر دستش هم فرم مردونه داره

عین دسته راک کشتی کج کار هه

اینجوری نمیشه باید خودم شروع کنم به بازی سازی :D

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اخه اون علف ها یک متری با دستش فاصله دارن

تقصیر من نیست که

وقتی میگید شاهکاره خوب ما هم ریز بین میشم به زمین و زمان گیر میدیم

نمیدونم چرا اینقدر دستش هم فرم مردونه داره

عین دسته راک کشتی کج کار هه

اینجوری نمیشه باید خودم شروع کنم به بازی سازی :D

با دستان نحیف زنونه که نمیشه از صخره و کوه بالا رفت

این لارا خانم یه پا جنگنده بمب افکنه.کار با تمامی سلاح ها رو بلده  :D  بایدم دستش مردونه باشه  :D  :D

شما بازی سازی رو شروع کن ما حمایتت میکنیم  :cool:  :D

ویرایش شده توسط SWAT_MEHDI
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اخه اون علف ها یک متری با دستش فاصله دارن

تقصیر من نیست که

وقتی میگید شاهکاره خوب ما هم ریز بین میشم به زمین و زمان گیر میدیم

نمیدونم چرا اینقدر دستش هم فرم مردونه داره

عین دسته راک کشتی کج کار هه

اینجوری نمیشه باید خودم شروع کنم به بازی سازی :D

اره خداییش دستش ظرافتی که باید رو نداره کت و کلفته... چه بحث مهمی دوستان راه انداختین   :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من نمیدونم چرا همیشه تو این جور چیزا بازی دیووووووونه کننده است :x  :eek:  اما وقتی نصب میکنی انگار کارتون 1.5 بُعدی ساخت موسسه فرهنگی هنری صبا است؟ :D

 

 

چیزی که تبلیغ میکنن:

 

e5awkpnzpepdxpv9dqdf.jpg

 

چیزی که در عمل تجربه میکنی:

 

 

183107_108.jpg

 

:| :|

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام اقا رضا ممنون از مطلب

من دیروز نسخه جدید کارت گرافیک انودیا رو نصب کردم امکان توش است یا باید فعال کنیم یک چیزهای در موردش شنیدم

ممنون

موفق باشی @};- :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من نمیدونم چرا همیشه تو این جور چیزا بازی دیووووووونه کننده است :x  :eek:  اما وقتی نصب میکنی انگار کارتون 1.5 بُعدی ساخت موسسه فرهنگی هنری صبا است؟ :D

 

 

چیزی که تبلیغ میکنن:

 

e5awkpnzpepdxpv9dqdf.jpg

 

چیزی که در عمل تجربه میکنی:

 

 

183107_108.jpg

 

:| :|

خبات چی میگی ؟

این عکسو خودم از تو بازی گرفتم  :D  :D  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من نمیدونم چرا همیشه تو این جور چیزا بازی دیووووووونه کننده است :x  :eek:  اما وقتی نصب میکنی انگار کارتون 1.5 بُعدی ساخت موسسه فرهنگی هنری صبا است؟ :D

 

 

چیزی که تبلیغ میکنن:

 

 

 

چیزی که در عمل تجربه میکنی:

 

 

 

 

:| :|

 

خبات جان، بنده هم موافق هستم، اکثرا تو چند وقت اخیر بازی ها، همش Hype داشتن و وقتی نصب میکردی...

تازه متوجه شدم که 90 درصد زیبایی بازی با Mod ها انجام شده، یعنی موندم که این بازی هارو چجوری طراحی میکنن که سلیقه گیمرها اینجوری میتونه به زیبایی بازی اضافه کنه؟؟؟ *dry#

این دوتا اسکرین بهمراه Mod و بدون Mod هستش:

post-10788-0-80744000-1457628151_thumb.jpgpost-10788-0-98817800-1457628163_thumb.jpgpost-10788-0-48989200-1457628173_thumb.jpgpost-10788-0-68503600-1457628192_thumb.jpg

بههههه، آپلود میکنی تو سابت چقدر کیفیتش پایین میاد!!!

post-10788-0-33203700-1457628631_thumb.jpg

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خبات جان، بنده هم موافق هستم، اکثرا تو چند وقت اخیر بازی ها، همش Hype داشتن و وقتی نصب میکردی، بدجور حالت رو میگرفتن، تومب ریدر رو هم دیروز بالاخره تصمیم گرفتم بگیرم(بصورت اشتراکی) تا فقط گرافیکش رو ببینم، وقتی یه مقدار از بازی رو انجام دادم، بدجور حالم گرفته شد که چرا گرافیک بازی اینقدر ضعیفه!!!

حتی بازی اونقدر سنگین هم نبود که این بابتش تاپیک زده شد، فقط کافی بود که از SMAA 2X و SMAA 4X استفاده نکنی، به راحتی بازی 50 فریم به بالا رو در بالاترین تنظیمات ممکنش ارائه میداد...

attachicon.gifCapture.JPG

به شک افتادم که شاید دوستان بازی دیگه ای انجام میدن و من چیز دیگه ای دارم!!!! :eek: :eek: :eek:

تا بالاخره گشتم تو نت و متوجه شدم که دوستان همه بازی رو با Mod های مختلف دارن اجرا میکنن!!! مخصوصا بحث نورپردازی ها!!!

تازه متوجه شدم که 90 درصد زیبایی بازی با Mod ها انجام شده، یعنی موندم که این بازی هارو چجوری طراحی میکنن که سلیقه گیمرها اینجوری میتونه به زیبایی بازی اضافه کنه؟؟؟ *dry#

این دوتا اسکرین بهمراه Mod و بدون Mod هستش:

attachicon.gif1.jpgattachicon.gif2.jpgattachicon.gif3.jpgattachicon.gif4.jpg

بههههه، آپلود میکنی تو سابت چقدر کیفیتش پایین میاد!!!

تفاوت مشخص هستش، حالا همین Division رو هم بعنوان مثال در نظر بگیریم که چقدر نسبت به اون چیزی که در E3 2013 دمو شد، افت گرافیکی داشته...

تابیتا جان گرافیک بازی ضعیف نیست عزیزم - حالا چون از انویدیا گیم ورکز استفاده کرده و  فیلمه ضعیف شده است؟؟ نه عزیزم  عکس های باالا خییلشون بدون ماد گرافیکی گرفته شد اند و تمام نظرات منتقدان هم یک کلام در ستاش بازی بوده است از بعد گرافیکی، شما انگار گیمر پی سی نیستنید ، مادینگ وreshade و این چیز ها جزیی از  بازیهای پی سی هست مگر میشه باشه بعد استفاده نکرد؟  -  همه  دنیا دارن ستایش میکنن گرافیک تومب ریدر نسخه پی سی رو به عنوان یکی از بهترین  های نسل شما میای میگی زشته - 

 

- اینجا مقاله علمی ترجمه شده است   و VXGi توضیح داده شده اون عکس هم برای نشان دادن توانایی های موتور قرار گرفته است - تچ دمو هستید میتونید ببنید-  تاپیک های دیگه هست دراین باره صحبت میشه .

 

مقایسه گرافیک بازی روی پی سی و  بازی نسل جدید  uncharted

 

انچارتد 4:

 

i9jb75zuofja1mbxl77e.jpg

 

توم ریدر ( اسکرین شات روی سیستم خودم)

 

6hc98bq3khrwzunrdgjr.jpg

 

اگر این گرافیک زشت است بالایی چی هست؟  این که نشد  توضیح دادن - 

 

سلام اقا رضا ممنون از مطلب

من دیروز نسخه جدید کارت گرافیک انودیا رو نصب کردم امکان توش است یا باید فعال کنیم یک چیزهای در موردش شنیدم

ممنون

موفق باشی @};- :x

چه امکانی عزیزم؟

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خبات جان، بنده هم موافق هستم، اکثرا تو چند وقت اخیر بازی ها، همش Hype داشتن و وقتی نصب میکردی، بدجور حالت رو میگرفتن، تومب ریدر رو هم دیروز بالاخره تصمیم گرفتم بگیرم(بصورت اشتراکی) تا فقط گرافیکش رو ببینم، وقتی یه مقدار از بازی رو انجام دادم، بدجور حالم گرفته شد که چرا گرافیک بازی اینقدر ضعیفه!!!

حتی بازی اونقدر سنگین هم نبود که اینقدر بابتش تاپیک زده شد، فقط کافی بود که از SMAA 2X و SMAA 4X استفاده نکنی، به راحتی بازی 50 فریم به بالا رو در بالاترین تنظیمات ممکنش ارائه میداد...

attachicon.gifCapture.JPG

به شک افتادم که شاید دوستان بازی دیگه ای انجام میدن و من چیز دیگه ای دارم!!!! :eek: :eek: :eek:

تا بالاخره گشتم تو نت و متوجه شدم که دوستان همه بازی رو با Mod های مختلف دارن اجرا میکنن!!! مخصوصا بحث نورپردازی ها!!!

تازه متوجه شدم که 90 درصد زیبایی بازی با Mod ها انجام شده، یعنی موندم که این بازی هارو چجوری طراحی میکنن که سلیقه گیمرها اینجوری میتونه به زیبایی بازی اضافه کنه؟؟؟ *dry#

این دوتا اسکرین بهمراه Mod و بدون Mod هستش:

attachicon.gif1.jpgattachicon.gif2.jpgattachicon.gif3.jpgattachicon.gif4.jpg

بههههه، آپلود میکنی تو سابت چقدر کیفیتش پایین میاد!!!

تفاوت مشخص هستش، حالا همین Division رو هم بعنوان مثال در نظر بگیریم که چقدر نسبت به اون چیزی که در E3 2013 دمو شد، افت گرافیکی داشته...

پوشش گیاهی مخصوصا علف ها ضعیف کار شده

 20% از بازی رو که رد کردید بعدش مراحل بسیار زیبا میشن

فضاهای بسته خیلی خوب کار شدن ولی متاسفانه جنگل میتونست بهتر کار بشه

اون 4 تا عکسی هم که فرستادم بدون مود گرفتم. بی انضافیه بگید گرافیک بازی تو عکس هایی که گرفتم پایینه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

تابیتا جان گرافیک بازی ضعیف نیست عزیزم - حالا چون از انویدیا گیم ورکز استفاده کرده و  فیلمه ضعیف شده است؟؟ نه عزیزم  عکس های باالا خییلشون بدون ماد گرافیکی گرفته شد اند و تمام نظرات منتقدان هم یک کلام در ستاش بازی بوده است از بعد گرافیکی، شما انگار گیمر پی سی نیستنید ، مادینگ وreshade و این چیز ها جزیی از  بازیهای پی سی هست مگر میشه باشه بعد استفاده نکرد؟  -  همه  دنیا دارن ستایش میکنن گرافیک تومب ریدر نسخه پی سی رو به عنوان یکی از بهترین  های نسل شما میای میگی زشته - بیخیال شما متیونید اگر از گرافیک پی سی راضی نیستنید خوب نسخه کنسولی رو بازی کنید . 360 است قیمتش  یک دهم بازی اشتراکی هم  نیست روی پی سی

 

 حرفتون خیلی بدون پشتوانه بود فقط خواهشا  تاپیک رو  نابود نکنید - اینجا مقاله علمی ترجمه شده است   و VXGi توضیح داده شده اون عکس هم برای نشان دادن توانایی های موتور قرار گرفته است - تچ دمو هستید میتونید ببنید-  تاپیک های دیگه هست دراین باره صحبت میشه .

چه امکانی عزیزم؟

:(

راستش، بحثمون رو تو PM ادامه بدیم بهتره...(پست رو ویرایش کردم ;))

از تو بعیده دیگه که بخوای من رو طرفدار کنسول فرض کنی...

پوشش گیاهی مخصوصا علف ها ضعیف کار شده

 20% از بازی رو که رد کردید بعدش مراحل بسیار زیبا میشن

فضاهای بسته خیلی خوب کار شدن ولی متاسفانه جنگل میتونست بهتر کار بشه

اون 4 تا عکسی هم که فرستادم بدون مود گرفتم. بی انضافیه بگید گرافیک بازی تو عکس هایی که گرفتم پایینه

درسته عزیز،بنده هم همین چیزها تو ذهنم هستش و چند چیز دیگه، بنده نگفتم که عکسهای شما گرافیک پایینی داره(اتفاقا واسه همین اسکرینها و اسکرینهایی که رضا خان گذاشته بود باعث شد که بدجور از گرافیک بازی زده بشم)، ولی اینکه میگید بدون مود هستش رو قبول ندارم، چون خیلی نورپردازیش با اون چیزی که بنده دارم میبینم فرق داره، البته بنده هنوز به این قسمت نرسیدم...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

من بخواهم این بازی رو روی 720 در کیفیت ultra بازی کنم باید حداقل چه گرافیکی داشته باشم تا از 30 فریم پایین تر نیاد؟

منظور بازی تام رایدر است

ویرایش شده توسط omid144
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به خدا مدیونین اگه جواب این کنسول فنا رو بدین!اینا استاد حاشیه سازی منحرف کردن تاپیکها هستند

اینا همونایین که مییان میگن گرافیک  بازی ها روی کنسول هم بهتر هستش واسَمون ،بعد اومده از گرافیک rotr ایراد میگیره :laughing: :wacko:

ویرایش شده توسط StarCraft
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان این بازی برای 360  پورت شده بود از پایه، متاسفانه  مایکرسافت حریص  اومد برای نسل  قدیم هم  ارائه کرد - وقتی بازی برای نسل قدیم هم بوده 360 با   یک دهم رم نسل جدید دیگه این ایرادهای عجیب باطله - شما فرض کنید این بازی فقط مال پی سی بود یا انحصاری نسل جدید بود اونقت با چه اعجوبه یا طرف بودیم؟؟؟ جهان های بازی از قبل از زمان توسعه  امدن برای نسل قدیم هم طراحی شدن .

 

همین حالا به عقیده خیلی ها نسخه پی سی یکی از بهترین گرافیک های  نسل رو داشته است و بررسی های ما  هم همین رو نشون میده. این موضوعات رو دقت کنید همینطور بیاییم  بدون بررسی دقیق بگیم نیمشه اگر این بازی انحصاری پی سی بود یا فقط روی نسل جدید بود دیگه هیچ  ولی این بازی نسل قدیم  10 سال پیش بوده است پس  ایراد گیری از  این سطح کیفی دیگه چندان خوشایند نیست.


با سلام

من بخواهم این بازی رو روی 720 در کیفیت ultra بازی کنم باید حداقل چه گرافیکی داشته باشم تا از 30 فریم پایین تر نیاد؟

منظور بازی تام رایدر است

دوست من شما با این رزولوشن  و این فریم میتونید با گرافیک های  عادی هم بازی کنید .  کارت 950 یا  معادلش در AMD میتونن بازی رو در این رزلوشن اجرا کنن  حتی شاید هم کمی بالاتر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...