رفتن به مطلب

نگاهی به تاثیر nVIDIA Gameworks بر کارایی بازیها


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

نگاهی به nVIDIA Gameworks

 

 

دوستان سلام

اخیرا بحث هایی درباره عملکرد Gameworks در  محافل و تاپیک ها  ایجاد شده و کارایی میان افزار Gameworks انویدیا را   بسیار بد دانسته و عامل خرابی  چند بازی عنوان کرده است.  هدف ما از ایجاد این تاپیک و بحث این است که به صورت مستند  نه با تکیه بر گفته هایی بدون پشتوانه   و مدرک به بررسی این موضوعات بپردازیم.  خوب من در طول سالهای پی سی بازی همیشه به کارتهای قوی دسترسی داشته ام  و راستش را بخواهید اصلا برای مهم نبوده که   انویدیا گیم ورکز چقدر از  کارایی میکاهد یا اضافه میکند چون  فقط به زیبایی ظاهری بازی  فکر میکردم. همین که gamewroks  کیفیت اجرایی بازی را تا حد  خیلی جذابی افزایش دهد برای من کافی است.من برای تست ها به منابع  زیادی دسترسی دارم، از منابع منظورم بازی ها و   سخت افزار هاست و امروز تصمیم گرفتم که برای دوستان یک بررسی ساده انجام دهیم  تا میزان تاثیر  Nvidia gameworks  را هم از بعد بصری هم کارایی مشاهده کنیم. اصولا هدف از ایجاد یک تاپیک این است که آشنایان و نا آشنا ها به این  بحث ها وارد بحثی سازنده با هم شوند. در این جا ما  تعداد زیادی آمار  ارائه میکنیم( هر تتس را چندین بار انجام داده ام  تا دقیق باشند) و بنابراین هر بحثی با پشتوانه و  نتایج ملموس و اسکرین شات  پشتیبانی میشود . میان افزار انویدیا بر روی کارتهای  انویدیا  هیچ مشکل اجرایی را ایجاد نخواهد کرد وقتی میگویم  هیچ مشکلی  میتوانیم  این موضوع را روی بیش از 10 بازی برجسته که از این تکنیک استفاده میکنند نشان دهیم. درنهایت تصمیم میگریم که ایا این کیت خوب است ؟؟ حضورش لازم است؟  آیا تاثیر بصری که بر بازی ها میگذارد   ارزشش را دارد؟ و....

دراین  نوشتار  در مراحل اغازین بیشتر تمرکز را روی موضوع مورد بحث میگذاریم یعنی HBAO ولی د ربخش های بعدی چون ایت تاپیک را بروز رسانی خواهم کرد و تاثیر مستقیم  این افکت و ها و فیزیکز و..را بررسی میکنیم. چون راستش را بخواهید تا الان فقط  اسکرین شات میگذاشتیم و از زیبایی بازی ها لذت میبردیم ولی  به فریم دقت نمیکردیم!

 

 

میان افزار های انویدیا در چند بخش توسعه یافته اند و شامل عنواینی مثل VisualFX،PhysX و OptiX و Core SDK هستند و به صورت انحصاری عمل میکنند ویعنی به جای استفاده از سورس کد های عمومی از dll ها استفاده میکنند.ویژال اف ایکس برای رندر افکت های ویژه آب و آتش و دود  ودپ توفیلد و  سایه ها و HBAO+ و TXAA  و تکنیک های پردازشی مو ها و صورت ها به کار میرود  در حالی که  فیزیکز خوب برای شبیه سازی ذرات و انفجار و  تخریب به کار میرود. Optix هم برای استفاده در ray tracing و سیستم های نورپردازی استفاده می شود.core SDK هم برای راحت سازی کار توسعه دهندهگان روی سخت افزار انویدیا استفاده خواهد شد .

ما برای معرفی هر یک از این افکت ها در قدیم  فرصت داشته ایم و از تکنیک های  نام برده در خیلی از بررسی ها و نوشتارها استفاده کرده ایم ولی برای اگاهی دوستان به عنوان منبع  ، لینک های زیر منابع خوبی هستند برای کسانی که با این اصطللاحات آشنا نیستند و پیشنهاد میشود در صورت اشنا نبودن اول نگاهی به این مطالب بی اندازند. قصد این است که ایت تاپیک خیلی خسته کننده نشود و بیشتر کارش  را با عکس ها نشان دهد.

 

برای  اشنایی بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید :

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=55993&hl=

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=35908&hl=

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=30723&hl=

 

 

ما چند بازی مجهز به گیم ورکز را روی کارت  GTX950 برادر کوچک مکسول تست زدیم. لینک زیر کمک میکند متوجه شویم عمکلکرد این   میان افزار در مقایسه با قوی ترین کارتهای  حاضر چگونه است .

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=51859&hl=

 

 

 برای تست ها سراغ سنگین ترین عناوین ممکن رفته ایم که دست بر قضا بشدت از gameworksاستفاده میکنند خوب این دیگر طبیعی است انویدیا گیم ورکز باعث زیباتر شدن گرافیک زیبای عناوین AAA میشود پس طبیعی است که توسعه دهندگان نگاهی به این کیت بی اندازند. اسکوار انیکس در  نوشتاری از این  کیت توسعه   تعریف نموده و  گفته است با کمک این کیت ما توانسته ایم بالاترین گرافیک نسل حاضر را بر روی بازی Rise of Tomb raider از بعد بصری خلق کنم. گزاف گویی نیست اگر بگویم انویدیا گیم ورکز مزرهای   کیفیت تصویری و افکت ها را در  توم ریدر نسل جدید بشدت ارتقاء داده است.

 

 

کارت گرافیک به کار رفته در این تستها GTX 980 Ti مدل G1 می باشد که توانایی این را دارد تا از همه پتانسیل گیم ورکز استفاده کند. 6 گیگابایت مموری هم عملا محدودیت ها را برداشته است. برای تست از رزولوشن 1080 استفاده کرده ام تا در ترکیب با  vsync خاموش و فریم انلاک نهایت پیک فریم اجرایی در هر صحنه را ثبت کنم. خیلی از این باز یها در 2k و حتی 4k براحتی قابل بازی هستند. برای مشاهده تفاوت ها عکس را دانلود کنید و کنار هم با کمک کلید های  جهات نمای کیبورد  عقب و جلو کنید تا  تفاوت های بصری رابهتر مشاهده کنید.

 

 

به سراغ ویچر3 میروم و اولین تست را با این بازی آغاز میکنم ، بازی های من همه به اخرین آپدیت ها پچ هستند و 99 درصد از آنها از reshade/sweetfx و یا مستر افکت و درنهایت ENB کبیر استفاده میکنند. خود این  مادهای گرافیکی  در عناوین سنگین شاید تا حدودی روی کاهش فریم موثر باشند. درتست ها به این موضو ع اشاره میکنم ، بازی ویچر 3  از بسیاری از تکنیک های Gameworks استفاده میکند، ویجر 3 من از  فایل کانفیگ تنظمیات uber انویدیا استفاده میکند یعنی موتور بازی هک شده و نهایت تنظمیات و توانایی های موتور در ترسیم وسایه و بافت و ...  انلاک شده اند. -فایل نام برده را read only کرده ام تا اشتباهاً  این تنظمیات تغییر نکنند.

 

 

vrg8s5xojfrow2r8h2qg.jpg

 

عکس بالا با یک reshade خیلی سنگین گرفته شده است و موتور بازی در uber قرار دارد . نهایت تنظمیات ورای تنظمیات + HBAO+  خوب نرخ فریم در 1080  حدود 75 ثبت شده است که فریم  میانگین نیست و پیک فریم در حال اجراست . من میخواهم عملکردی ریل تایم گونه داشته باشم پس اندازه گیری فریم میانگین با ابزار های دیگر  و  ترسیم  جدول و ... فایده ای ندارد. میخواهیم یک نمایش تصویری از  اجرای بازی ها داشته باشیم.

---------------------

عکس زیر همان صحنه را بدون  reshade نشان میدهد. فریم از 75 به 89 رسیده است ! 14 فریم کاهش با استفاده از یک مستر افکت سنگین. ولی تاثیر بصری این ماد گرافیکی در دو تصویر مشخص است - بالا ویچر 3 ماد شده پایین ونیلا

 

6goh892olmmz1u8cmoka.jpg

 

---------------------------

 

خوب سراغ تست انویدیا گیم ورکز آمده ام : HBAO+ در تصویر زیر خاموش است - تفاوت بصری در چمن های کنار ویچر کاملا مشخص است(دقت کنید خیلی از تغییرات بصری را نمی توان در بافت jpg ذخیره نمود و نیاز به پسوند تارگا TGA می باشد که بسیار حجمی و غیر قابل کاربردی است ولی احتمال اینکه شما خودتان گیمر هستید و این بازی ها را روی سیستمان نصب دارید زیاد است پس لطفا خودتان هم امتخان کنید و به تغییرات بصری اعمال شده توجه کنید.)

 

در تصویر زیر که از محیط های سنگین ویچر 3 به حساب می اید من با خاموش کردن HBAO+ از 89 فریم بالایی به 92 رسیده ام . این درصد کاهش کارایی از پایین به بالا و یا افزایش  از تصویر بالا به پایین  در حد 4 فریم اعمال شده است ولی تاثیر بصری در بازی بشدت قابل لمس است.

به چمن ها به سایه ویچر به دیوارهای قلعه ، سایه های پشت کمر گرلت ، لباس گرلت که در تصویر بالا تمام سایه ها از جمله سلاح ها روی آن رعایت شده است، دقت کنید( تصویر بالا)  گوشه تصویر ها موج آب باعث  کندگی زمین شده است و آن را شسته است عمق ترک ها و کندگی در تصویر بالا با پایین.

 

 

f9lajqky5twnaxlzohyf.jpg

 

 

با HBAO+ دقیقا 87 فریم -

 

75q7f3wt36g9kz7tjs04.jpg

 

 

بدون HBAO+ فقط 85 فریم! یعنی 2 فریم کاهش که عملا میتوان آن را  مارجین و ارور نامید - خطای  محاسباتی یا خطای دید یا هر خطایی . هد رومی که میتونه خطا باشه میتونه صحیح باشه  اما تاثیر بصری بر بازی:

 

تصویر بالا خانه آن دست آب را ببنید سایه زنی های واقع گرایانه را مشاهده میکنید -تصویر زیر  همان خانه- میزان سایه های گیاهان زیر پای گرلت و دیوار های دو خانه کنار گرلت دقت کنید.

 

b5bphnfwofs8jpodt96r.jpg

 

خوب  گیمر های حرفه ای  ویچر 3  رامی توان گزینه خیلی خوبی برای تاثیر این تکنیک پردازشی عالی  از انویدیا  معرفی کرد. HBAO+ سایه های دو برابر غنی تر از HBAO خروجی میدهد در حالی که کارایی را تا حد زیادی حفظ میکند. نسل  آینده VXAO دنباله رو همین تکنیک است "آمبینت اکلوژن یک افکت خیلی مهم در بازی های نسل جدید است و HBAO+ بهترین ورژن را در مقایسه با دیگر هورایزن بیس ها از جمله SSAO وHBAO  ارائه میکند. برای دیتای بیشتر به لینک های بالا مراجعه کنید. HBAO+ عملکردی  عالی از خود را در ویچر3  به نمایش میگذارد و   میانگین دراپ فریم آن در مقایسه با انچه که بدست می آورم ناچیز است پس HBAO+ را رونش خواهم گذاشت! کاهش فریم بین 3 تا 6 فریم در مقایسه با تاثیر بصری قطعاً مهری تائید شده برای HBAO+ است.

 

تصاویرخیره کننده زیر را با تمامی گیم ورکز ها و  reshade و تنظیمات uber انویدیا در جیفورس پانل  شکار کرده ام  ویچر 3 براستی بی همتاست.

 

 

nrxpqneoraq8hgd6zmsh.jpg

 

chr9mg2ez0chmjtgo8h6.jpg

 

 

یک نکته: یادمان باشد که ویچر  یک بازی انحصاری PC بوده است و  قسمت یک  ودوم آن همانند قسمت سوم شاهکار و برجسته بوده اند و خواستگاه همه این بازی های RPG بزرگ همانند دیگر عناوین مهم RPG تاریخ و برخی از بهترین بازی های رایانه ای،  PC بوده است. خوب  این بازی برای کنسول هم عرضه شده است و همانند  عنوانین انحصاری  کنسولی  مانند GOW یا آنچارتد یا... جالب است که کنسول بازها از این عنوان هم برای   پز دادن استفاده میکنند!  غافل از اینکه این چند ساله  درصد  زیادی از بازی های بزرگی که بازی کرده اند همه متعلق به پی سی بودند زیرا زمانی که آن بازیها سالها پیش روی پی سی خلق شدند اصلا جای برای توسعه انها روی کنسول نبود. سری ویچر، سری دراگون ایج، سری فارکرای،  سری کرایسس و ...پس حضور چنین ویژگی هایی برای نشان دادن تفاوت های بصری  PC لازم است و و  تصاویری همانند دو عکس بالا باید باشند ، Gameworks  باعث میشود بازی انحصاری همانند ویجر 3 در انحصار  همان پی سی بماند - کافی است عکس ها را با نسخه های دیگر کنسولی مقایسه کنیم. این تکنیک ها باعث  نمایش  توان پی سی میشوند اگر  این تکنیک نباشد و با این سطح پورت کردن بازی های اورجینال پی سی برای کنسول دیگر جای هیچ بحثی نخواهد ماند پس  انحصار گرافیکی و نمایش برتری گرافیکی بشدت لازم است.

 

 

تست و بررسی بازی بزرگ Rise of tomb raider 

 

  لارا در اخرین ماجراجویی باید از جهانی دفاع کند تا اسرارش را حفظ کند و  از مقبره هایی دیدن کند که  فراموش نشدنی هستند . او با گروهی فوق خطرناک و کالت گونه با نام ترینیتی روبرو میشود و لایه های روحی و روانی خیلی جالبی از خود را همانند شاهکار قسمت پیش به نمایش میگذارد. سفر لارا در PC  فراموش نشدنی تر هم میشود زیرا  اسکوار انیکس و کریستال داینامیکز در کنار اَنکسیس پورت نسخه پی سی را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده اند و در میان با بکار گیری  Gameworks به شکلی گسترده بازی را  واقعاً ارتقا بصری  داده اند و مرزهای گیفیت گرافیکی را در نوردیده اند.

 

دو عکس زیر از تچ دموی PC گرفته شده اند به صورت ریل تایم  خودتان قضاوت کنید:

 

f0qk87u5nkd2yy32ffy2.jpg

rx3bwi7olg6n651irkgy.jpg

 

 

 اما تست ها ما و بررسی Gameworks در این بازی:

 

 با همکاری با انویدیا  CD از  آخرین نسخه HBAO+ در بازی استفاده کرده است . یکی از عوامل اصلی تفاوت گرافیکی بازی ، بازی  در اپدیت اخر خود به  یک سری ویژگ یها و افکت های جدید مجهز شده است مثل استافده از  عینک های سع بعدی انویدیا ویک سری افکت های DOF جدید:تصویر زیر بازی را با نهایت تنظمیات و افکت های جدید افزوده شده به بازی نشان میدهد ناگفته نماند توم ریدر یکی از اولین بازی هایی خواهد بود که به سیستم نور پردازی VXGI مجهز خواهد شد !( به لینک های اول مقاله  مراجعه شود)

 

 

e2dypeg71u518132j58d.jpg

 

 چهار تصویر زیر را پشت سر هم  تماشا کنید یعنی در کنار هم با کمک کلید جهت نما  ( برای مشاهده تفاوتها  چون  ما نمیخواهیم فقط به ارائه اعداد بپردازیم)

 

بازی در الترا بدون HBAO+  حدود 87 فریم  خروجی دارد . این فریم کمی بالا و پایین است ولی سعی کرده ام  دوربین را روبه مسافت  و محیط های سنگین بگیرم تا فشار پردازشی را بشدت بالا ببرم -ممکن است در بعضی از محیط ها 100 فریم هم براحتی بدست بی آید. به سنگ های کنار لارا و جو کلی محیط و آسمان  دقت کنید.

 

lfrsfrwsfn0f0ppgf09g.jpg

 

 5 فریم کاهش برای رشون کردن HBAO+ در همین صحنه در عکس زیر:

 

  عکس ها کنار هم با جهت نما تغییرات خود را بخوبی نشان میدهند، باز هم تغییر فریم در مقایسه با کیفیت بسیار ناچیز است . خلاف گفته هایی که HBAO+ را کشنده نرخ فریم هم روی کارتهای AMD و حتی روی کارتهای انویدیا می دانند. 

 

b3304xwa8fr3tqx97zfo.jpg

 

 

 برای افرایش دقت نتایج از چند صحنه استفاده شده است:

 

 98 فریم با HBAO+

 

سنگ ها و درختان سمت راست تصویر را با دقت نگاه کنید - اصلا انگار نه انگار که شب است و تاریک 

 

1y5uay46l6ljegckd5pm.jpg

 

 
 تصویر پایین  107 فریم با  گیم ورکز خاموش:
سنگ ها و درختان سمت راست تصویر را با دقت نگاه کنید - اصلا انگار نه انگار که شب است و تاریک 
 

i5jehwbtywo8za1kp8ke.jpg

 

 

 تنظمیات  گرافیکی بازی :

سه تصویر زیر در کنار هم در پس مینه دتنظمیات گرافیکی  بازی  در بخش سنگ ها و سمت راست  به بهترین شکل ممکن در کنار هم با  برنامه تماشای عکسی مثل picasa  و کلید جهات نما تفاوت های بصری  این افکت ها را به خوبی نشان میدهد: در تصویر سومی  تاثیر دقیق HBAO+ و دقتش در عمق بخشیدن به اجسام مشخص است.

 

 خاموش 

 

5w0d0l26b23n4v26787j.jpg

 

روشن 

 

zy07gimyawe59lh1ef5i.jpg

 

 HBAO+

 

96ko0f492r3lhscfglql.jpg

 

 

 تست توم ریدر هم موفقیت امیز است وتاثیر  افکت ها بر بازی  نه تنها نابود کننده نیست بلکه  برای نمایش توان پی سی مهم است . خرابی و باگ در این بازی حتی همان روز یک بدون پچ یک 0 بود. 

 

 یک عسک جال توانانی رنرد تسلیشن در پی سی در مقایسه با نسل جدید:

 

سمت راست کنسول سمت چپ PC- عکس خالی در مقابل بامپ!

 

yj1zcqdeaxoo3t800upc.jpg

 

در ادامه تاپیک در حال انجام تست های دقیقی روی فار کرای 4 و dying light نسخه بهبود یافته هستنم که تا  کمی دیگر برای شما هم آپلود میکنم. این دو بازی بشدت از nvidia gameworks بهره برده اند و تاثیر ات بصری خیلی زیادی را از خود نشان میدهند. ایا انویدیا گیم ورکز باعث خرابی انها شده است یا کندی  ؟ یا زیبایی ؟  خواهیم فهمید.......

 

 

تست بازی Far cry 4-

یوبی سافت سالهاست از Gameworks در بازی های خود استفاده میکند و باید اذعان کرد فارکرای 4 با گیم ورکز خیلی خیلی زیباست.

د رتصویر اول ما از تنظیمات بازی  عکس گرفته ایم - بازی  همانطور که گفتم در تست 1080 شرکت داده شده اتس- vsync خاموش است ولی تریپل بافرینگ روشن- خاموش و روشن کردن تریپل بافرینگ  به دلیل نوع موتور بازی دنیا کلا روی کارتهای انویدیا قاط میزند و گهگاهی شاهد  بالا و پایین رفتن های عجیبی در فریم هستیم (وی سینک و تریپل بافرینگ در یک بخش دیگر از اپشن های گرافیکی بازی حضور دارند)  طبق معمول یک reshade فانتزی خیلی زیبا هم روی بازی نصب است .

 

70kaavwsz8zy5enmm2zq.jpg

 

بررسی اسکرین شات  یک بازی :  

 

بدون هیچ کونه HBAO   ولی الترا با همه افکت ها همانند عکس بالا- عملا سایه ای وجود ندارد-  نه سایه های عادی بلکه سایه های فوق مهمی که بر غنای بصری بازی بشدت میافزایند 

 

zq2rh9wpob1y7f7y5jjc.jpg

 

عکس زیر  همان صحنه با HBAO+

برجستگی ها روی دیوار ها ،سایه های لولها روی منبع آب، سایه های    بارهای نگه دارنده  سقف ،  دیوار سمت چپ به وضوح ، درختان و سایه های  درونی برگها و ...

افت فریم فقط 2 عدد - بگذارید پای خطا

 

 

xus0vjg22wk8ahu79qgy.jpg

 

 

عکس دوم:

با HBAO+ دقیقا 96 فریم من این محیط را چند بار لود کردم تا همین نتایج را ببینم:

 

h0doohmfuqm0zbm10zx6.jpg

 

 

بدون HBAO+ هم محیط چند بار لود شد 110 فریم 

14 فریم دراپ در  یکی از عظیم ترین محیط های بازی - اینجا نمی توان گفت  خطا - تاثیر  نورپردازی گلوبال HBAO+ بر محیط زیاد است و با وارد شدن به محیط های جنگلی و عظیم استرس روی GPU بشدت بالا میرود.

در عکس زیر  هم عملا سایه ای برای مثال در کف زمین وجود ندارد.

 

3ej1374kobjtli2dejv9.jpg

 

ولی فریم ها بسیار امیدوار کننده سهتند کارت 980 ti قادر است در سنگینرین شرایط بازی را با فریم های اعجاب انگیز  اجرا کند. دقت کنید که این فریم های نهایی بازی نیست و ما خود بخاطر استفاده از یک اینجکتور DX11 خیلی سنگین فانتزی ریشید  چیزی حدود 10 تا 15 فریم دراپ داریم ! یعنی برای مثال فریم 90 با ریشید قطعا بالا 100 خواهد بود. منتها چون کاری با تاثیر reshade بر بازی ندارم  بی خیالش شدم.

 

 

عکس های زیر یکی از بهترین ویژگی های gameworks مورد علاقه من را در فارکرای 4 به نمایش میگذارد:شبیه سازی موها در حیوانات- انصافا حیوان ها در فارکرای 4 با مو های شبیه سازی شده اصلا وابدا قابل مقایسه نیستند و آنقدر طبیعی شده اند که اگر یکبار با مو های شبیه سازی شده  یک ببر یا گاو میش را دید دیگر امکان ندارد بتوانید بازی را بدون آن تمام کنید. در این روش GPU اقدام به شبیه سازی  حرکت موها بسته به  حرکتشان در محیط میکند:

 

بدون موهای فیزیک دار شبیه سازی شده : مذخرف به تمام معنا  غیر قابل تحمل

فریم 73

 

95trocprhs2ixfapf609.jpg

 

عکس زیر:

پشم حیوانات عادی و روشن   : در این روش موتور بازی اقدام به پردازش میکند فکر میکننم نسخه کنسولی به این صورت باشد یا نمیدانم شاید هم خاموش - فارکرای 4 را روی کنسول نسل جدید ندیدم آخر نیازی نبود!

69 فریم - 4فریم دراپ - ولی با زهم نسبت به عکس بالا شرف دارد!

 

 

3l8gdav9m0f1f31s90sw.jpg

 

حالا جادو :

عکس سوم:

 هیچ عکسی زیبایی موی شبیه سازی شده را به صورت کامل قادر نیست  بیان کند. دوستم بعد از دیدن حیوانات با این افکت نسخه پی سی  بی خیال شکار حیوانات در نسخه کنسول شد! افت فریم تنها 4 عدد - برای این سطح واقع گرایی  -100% ارزشش را داشت

 

ekkkf43ye8u03213ccpk.jpg

 

 

در بخش بعدی به بررسی   بازی زیبای داینگ لایت نسخه نهایی میپردازیم

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

....

ویرایش شده توسط Mahdian57
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلیم عالی @};-

فقط اسم reshade  که در عکس یکی مونده به آخری در بازی ویچر استفاده شده چیه ؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خیلیم عالی @};-

فقط اسم reshade  که در عکس یکی مونده به آخری در بازی ویچر استفاده شده چیه ؟؟

همین رو میخواستم بپرسم!... :D

رضا جان، چندتا مود برای ویچر و تومب ریدر استفاده کردی و دقیقا میشه معرفیشون کنی؟؟

البته واسه ویچر اونقدر گرافیکش چشم نواز هستش که من یکی ترجیح میدم چیزی روش نزارم...

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خیلیم عالی @};-

فقط اسم reshade  که در عکس یکی مونده به آخری در بازی ویچر استفاده شده چیه ؟؟

برا ت  میگذارم تا چند دقیقه دیگه همین  جا

همین رو میخواستم بپرسم!... :D

رضا جان، چندتا مود برای ویچر و تومب ریدر استفاده کردی و دقیقا میشه معرفیشون کنی؟؟

البته واسه ویچر اونقدر گرافیکش چشم نواز هستش که من یکی ترجیح میدم چیزی روش نزارم...

 

 

 

خیلیم عالی @};-

فقط اسم reshade  که در عکس یکی مونده به آخری در بازی ویچر استفاده شده چیه ؟؟

 

 

براتون میگذارم همین جا اماده یکم کار داره- هر  بازی که بود من بهترین reshade هاشو رو تست زده دارم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بخش بعدی تست بازی  dying light following است نسخه بهبود یافته چه زا بعد بصری چه گیم پلی  موتور بازی هم بسیار عالی و واقع گرایانه و خیره کننده است. بازی از همه تکنیک های Game works به  نحوی استفاده میکند ولی درتست های من ( چندین بار بازی تست شد ) در واقع استفاده از gameworks با عث افزایش چند فریم کارایی بازی میشود تا کاهش آن! بسیار عجیب - یعنی نه تنها بازی از بعد بصری بشدت زیباتر میشود بلکه  فریم هم کاهش نمی باید. این نشان می دهد تیم سازنده قدیمی کار  تچلند با موتور کرومی بشدت گیم ورکز را بهینه نموده است .:

 

 

 یک بدون gameworks

 

w2cjac07whtbhciy5dah.jpg

 

 

با HBAO+ و همه افکت ها روشن 2 فریم افزایش که البته میتواند خطا باشد ولی اینکه این  همه افکت  های ویژه مثل DOF انویدیا( که در باران و شب خود را نشان میدهد و سایه های PCSS و HBAO+) هیچ کاهشی  نداشته باشیم  در تضاد کامل با گفته های موجود  در سایت های زرد میباشند که فقط قصدشان افزودن مخاطب به آمار سایت هایشان هست !! ثابت کردن این بحث ها هم بسیاراسان هم بسیار سخت است .  میگویم زرد چون این که فقط  اگر یک بازی عملکردی بد از خود شنان دهد   باید همه دینا به همدیگر بی احترامی کنند ولی این همه نکات مثبت باید نادیده گرفته شود خوب من اهل اثبات کردن هستم به شیوه خودم  و بحث ها را به چالش میکشم. 

 

jpn7myojss25xxp8rwf8.jpg

 

 

 

 سایه  های PCSS در نسخه قدیمی بازی  وجود ندارند و  حتی د رفالوینگ هم باید بازی را به پچ 1.3  حدودا 4 گیگ اپدیت کنید ولی قطعا ارزش خواهد داشت .

 

تنظیمات گرافیکی بازی  با Gameworks  روشن  و الترا

 

 

msf2j9figod6bo6fjqda.jpg

 

 

بدون HBAO+  دقیقا 94 فریم  ( اینجا خیلی تست کردیم) حتی میانگین فریم هم با فرپس ثبت شده خیلی عجیب است

 

m2krbqb1oh73lf76z1fx.jpg

 

 

 

با روشن باز هم 101-  افرایش فریم در حالی که در دایره های قرمز رنگ بالا در تصویر پایین تاثیر HBAO+ دیده میشود .البته بازی  مجهز به یک ENB مخوف است ( خواستید بازی کنید بگید  فایل بدم) تیپیکال رضا!!

 

cptqd5ktuaal1une1r2i.jpg

 

 

 تست بازی دایینگ لایت یک سری نکات را مشخص میکند - اولا  همانطورکه بارها در پاسخ به گفتارهایی که خرابی بازی های چون بتمن یا یونیتی را به عهده انویدیا میانداختند  گفتم ، تنبل بازی تیم توسعه دهنده یا  عدم تجربه  تیم سازنده در موتور بکار رفته و عدم آشنایی  با میان افزار game works  ( برای بازی بتمن فقط 8 نفر نا اشنا به موتور   نسل جدید کاستوم انریل 3 و  همچنین عدم آشنایی کامل با گیم ورکز و  جدید بودن موتور یونیتی - اولین بازی تماما نسل جدید یوبی  در سری -زیرا اولین بار بود که  موتور Anvil  با این سطح جهش گرافیکی خارق العاده روبرو بود- مقایسه گرافیکی بلک فلگ و یونیتی و سندیکا این گفته را تائید میکند) را نباید به گردن شرکتی مثل انویدیا انداخت که دوست دارد مصرف کننده اش از  توانایی  ها و پتانسل های بالا تر بهره ببرد. تیم توسعه دهنده  بازی داینگ لایت بخوبی تواسنته شنان دهد با بروز رسانی صحیح و استفاده دقیق  میان افزاها نه تنها  به بازی ها آسیب نمیزنند بلکه  باعث  هم بهبود کارایی هم بهبود گرافیک و در نهایت بهبود تجربه مخاطب میشوند.

 

 شرکت AMD برای مثال  کنسول های  نسل جدید را برایشان  CPU/GPU ساخته است -رقبای سرسخت pc که سالهاست قص دارند خود را برتر اعلام کرده و pc گیمینگ را نابود کنند ( عدم پشتیبانی   یا پشتیبانی بسیار ضعیف خود Microsoft)   از این قضیه خود یک دلیل است .  بعد انتظار دارد که در بازار قدیمی گیمینگ پی سی هیچ انحصاری نباشد !! وPC  بازی ها را باکیفیت پایین تری از  کنسول های در واقع پی سی  و استیم باکس گونه نسل جدید اجرا کنند ! خیلی عجیب است. 

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

تست بعدی 

 بازی  Splinter cell black list می باشد . یک نسخه کاستوم از آنریل انجین با گرافیکی بسیار زیبا و انیمیشن های خیره کننده  سم فیشر .

 

خب تنظیمات در نهایت خود هستند  و از DX11  استفاده شده است و بازی از چندین انویدیا گیم ورکز در ترکیب با هم استفاده میکند. باید دید کارایی  خراب میشود یا کاهش میباید یا اصولا تاثیر چقدر است:

 

rt5apn0gtkfqb1kidvcq.jpg

 

بدون HBAO+   و AO

 

84 فریم 

 

0zsgwob69xkpcin2b7jk.jpg

 

 

 با HBAO+ دقیقا 73 فریم - 10 فریم کاهش برای فعال سازی گیم ورکز . مهر تایید عدم هماهنگ بودن خوب موتور های کاستوم آنریل 3  با گیم ورکز - البته آنریل 4 توسط اپیک از پایه در ترکیب با بسیازی از ویژگی های نسل جدید انویدیا در حال توسعه بوده است !گیرز- بتمن ارخام نایت  و همین بازی نسخه های کاستوم می باشند - حتی بازی thief سه هم همینطور -منظور از کاستوم یعنی نسخه ای که بشدت تغییر یافته است و  جاهایی اصلا شبیه آنریل 3 نیست- 

 

 

2qmxq5vjn9ry6iqofuz7.jpg

 

 

 به دیوار روبرو دقت کنید به برجستگی هایی که HBAO بوجود می آورد - تاثیر  خلق بافت های سه بعدی  بسیار بالاست

 

7se3tsktvy4ibu811h20.jpg

 

 

 تصویر زیر بدون AO و HBAO+

 

14q2oie8g380xpdpslj9.jpg

 

 

 در این بازی نسبتا قدیمی هم که من سالها پیش با درایور  های قدیمی تر بازی کردم  مشکل  خاصی وجود نداشت . عملکرد های game works  هم بدون نقص بود.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

 راهنمایی rehade ویچرخودش برای تاپیک خورد:

 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=56212

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از این تاپیک زیبا !!!

 

 

البته مشکل اصلی کارهای انویدیا اینه که فریم رو در کارتهای قدیمیتر متل سری 700 و همچنین روی کارتهای AMD خراب میکنه .

در واقع انویدیا هزینه کرده و بازی رو زیباتر کرده اما برای داشتن این زیبایی حتما باید کارت نسل جدید داشته باشی !!!!

اطمینان زیادی دارم که pc گیمینگ مقدار زیادی از ابهت خودش رو مدیون انویدیاست و دقیقا به همین دلیل من بهش علاقه دارم اما اگر تکنیک هاش باز بود یا در همه بازی ها به سادگی قابل خاموش کردن بود خیلی بهتر میشد .

نکته مهم اینه که بسیاری از گیمرها کارت گرافیکی رو که میگیرن حداقل برای 3 سال نگه میدارن و دیگه این که در اکثر بازی ها فریم حتما باید روی 60 باشه و حالا اگر گرافیک کم بیاره باید کیفیت قربانی بشه .

 

خب وقتی شما پرچمدار انویدیا رو میگیری توی 3 سال نتنها محو میشه ( که این تا حد زیادی برای کارتهای AMD هم اتفاق میفته و نشان دهنده رشد سریع pc گیمینگه وابدا چیز بدی نیست ) بلکه حتی اونقدری هم که باید فریم نمیگیره . متلا به مرور زمان پرچمدار قبلی حدود 25 تا 40 درصد قدرتش در فریم دهی رو از دست میده اما پرچمدار فعلی 20 تا 30 درصد . نتیجه این میشه که فاصله دو کارت از قبل هم بیشتر میشه که اصلا منطقی و عادلانه نیست !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ممنون از این تاپیک زیبا !!!

 

 

البته مشکل اصلی کارهای انویدیا اینه که فریم رو در کارتهای قدیمیتر متل سری 700 و همچنین روی کارتهای AMD خراب میکنه .

در واقع انویدیا هزینه کرده و بازی رو زیباتر کرده اما برای داشتن این زیبایی حتما باید کارت نسل جدید داشته باشی !!!!

اطمینان زیادی دارم که pc گیمینگ مقدار زیادی از ابهت خودش رو مدیون انویدیاست و دقیقا به همین دلیل من بهش علاقه دارم اما اگر تکنیک هاش باز بود یا در همه بازی ها به سادگی قابل خاموش کردن بود خیلی بهتر میشد .

نکته مهم اینه که بسیاری از گیمرها کارت گرافیکی رو که میگیرن حداقل برای 3 سال نگه میدارن و دیگه این که در اکثر بازی ها فریم حتما باید روی 60 باشه و حالا اگر گرافیک کم بیاره باید کیفیت قربانی بشه .

 

خب وقتی شما پرچمدار انویدیا رو میگیری توی 3 سال نتنها محو میشه ( که این تا حد زیادی برای کارتهای AMD هم اتفاق میفته و نشان دهنده رشد سریع pc گیمینگه وابدا چیز بدی نیست ) بلکه حتی اونقدری هم که باید فریم نمیگیره . متلا به مرور زمان پرچمدار قبلی حدود 25 تا 40 درصد قدرتش در فریم دهی رو از دست میده اما پرچمدار فعلی 20 تا 30 درصد . نتیجه این میشه که فاصله دو کارت از قبل هم بیشتر میشه که اصلا منطقی و عادلانه نیست !!!

درود وتشکر

 انویدیا خیلی کارها کرده در عالم گرافیک- ببنید دیگه سیاست های بازار همینه- اینتل هم همینطوره-   مادربورد سازها هم همین هستند - ببنید در این یک سال شاهد چند مدل پیش رفت  و عرضه SSD بودیم ؟ خوب من  چند مدل SSD دارم حالا چکار کنم؟CPU چی؟ ماشین؟ شما در آلمان اخرین مدل BMW رو میگیرید دقیقا سال بعد مدل 2017 میاد شاید اصلا فیس لیفت هم شده باشه شاید اصلا شده باشه سفینه!

 

خوب یارو 100 هزار دلار داده خریده - اینها همیشه در بازارها هست هیچ کس نمیتونه  این چیز ها رو عوض کنه -   شما واقعا فکر میکنید AMD اگر الان سلطان بازار بود به کسی رحم میکرد؟نه عزیزم  6 ماهی یکبار معماری میومد بیرون ! واقعا فکر میکنید وقتی در یک بازاری یکی کمی ضعیف تر شد بعد خودش رو زد به موش مردگی یعنی خوبه؟؟ کارت 980 ti رو مقایسه کنید کارت های اند انویدیا برای مصرف کننده های   خودش - قیمتش چقدره ؟ 2600 تا 3 میلیون بسته به مدل و زمان عرضه خوب کارت fury x الان چنده ؟ در لایون من یک مدل دیدم 3360 سه میلیون و سیصد شصد - خوب اختلاف قیمت اینها در Newegg چنده؟ ناچیزه - حالا کدوم ارزشش بیشتره؟؟ کدام نمودار کارایی با قیمت برتر داره ؟  کدوم قیمتشش بیشتر حقیقی بوده  است؟

 

با توجه به این تستها :برای مثال البته-

 

https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_980_Ti_Lightning/18.html

https://www.techpowerup.com/reviews/ASUS/GTX_980_Ti_Matrix/15.html

 و مثلا این https://www.techpowerup.com/reviews/Gigabyte/GTX_980_Ti_Waterforce/12.html

 

خیلی بنچمارک است که این کارتها هستند و اینها هم اکثرا کارتهای جدید هستند. حالا ممکنه  کارایی ها کمی بالا و پایین بشه 

 

ایا فکر میکنید اینها برای مصرف کننده ها دلسوزی میکنن؟؟ اصلا و ابدا ما فقط بخاطر کارتهای گرافیک  و  افکت ها و سخت افزار ها و خاطرات دوستشون داریم و پشتیبانی که خوب انویدیا درایورهاش  در هر نسل خوبه -  گیم ورکزش هم  بازی ها رو خودوتون بالا میبنید . وگرنه تمام فروشنده های در بازارهای بزرگ جهان  اول به سود خودشفکر میکن بعد به  مشتری- این یک اصله- من که  سالی یکبار عوض میکنم گرافیک  نمی دونم سه سال چی میشه .

 

 

 

 99% انویدیا گیم ورکز رو میشه خاموش کرد - بالا که مثال هاش هست باز هم بررسی ادامه داره - ببنید اینها همه قابل خاموش روشن کردن   هستند  - پس وقتی میرن تست میگیرن با افکتی که توسط کارت مربوط پشتیبانی نمیشه میشه  راحت خاموشش کرد و بیخیال شد که اونجاست! منتها خیلی ها بی خیال نمیشن ومشکل بوجود میاد. اگر شخصی دوست  داره از اون افکت استفاده کنه و کارایی خوب بگیره خوب  میتونه همون کارت رو بخره - دیگه وقتی رفته یک کارت دیگه خریده منطقی نیست این موضوع  چون انتخاب خوشد بوده به زور که به کسی کارت گرافیک نمیدن؟ کارتهای گرافیک گرون هستند و معمولا کارتهای گرون رو  حرفه ای تر ها که درست نیست   اون پی سی باز های سرسخت میخرن  خوب  تحقیق قبل خریدن یک گرافیک500 600دلاری لازمه درسته؟

حالا این مشکلات قابل بحثه منتها   نمیشه اکثر مواقع کاری کرد .

 

@};-  @};- 

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود وتشکر

 انویدیا خیلی کارها کرده در عالم گرافیک- ببنید دیگه سیاست های بازار همینه- اینتل هم همینطوره-   مادربورد سازها هم همین هستند - ببنید در این یک سال شاهد چند مدل پیش رفت  و عرضه SSD بودیم ؟ خوب من  چند مدل SSD دارم حالا چکار کنم؟CPU چی؟ ماشین؟ شما در آلمان اخرین مدل BMW رو میگیرید دقیقا سال بعد مدل 2017 میاد شاید اصلا فیس لیفت هم شده باشه شاید اصلا شده باشه سفینه!

 

خوب یارو 100 هزار دلار داده خریده - اینها همیشه در بازارها هست هیچ کس نمیتونه  این چیز ها رو عوض کنه -   شما واقعا فکر میکنید AMD اگر الان سلطان بازار بود به کسی رحم میکرد؟نه عزیزم  6 ماهی یکبار معماری میومد بیرون ! واقعا فکر میکنید وقتی در یک بازاری یکی کمی ضعیف تر شد بعد خودش رو زد به موش مردگی یعنی خوبه؟؟ کارت 980 ti رو مقایسه کنید کارت های اند انویدیا برای مصرف کننده های   خودش - قیمتش چقدره ؟ 2600 تا 3 میلیون بسته به مدل و زمان عرضه خوب کارت fury x الان چنده ؟ در لایون من یک مدل دیدم 3360 سه میلیون و سیصد شصد - خوب اختلاف قیمت اینها در Newegg چنده؟ ناچیزه - حالا کدوم ارزشش بیشتره؟؟ کدام نمودار کارایی با قیمت برتر داره ؟  کدوم قیمتشش بیشتر حقیقی بوده  است؟

 

با توجه به این تستها :برای مثال البته-

 

https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_980_Ti_Lightning/18.html

https://www.techpowerup.com/reviews/ASUS/GTX_980_Ti_Matrix/15.html

 و مثلا این https://www.techpowerup.com/reviews/Gigabyte/GTX_980_Ti_Waterforce/12.html

 

خیلی بنچمارک است که این کارتها هستند و اینها هم اکثرا کارتهای جدید هستند. حالا ممکنه  کارایی ها کمی بالا و پایین بشه 

 

ایا فکر میکنید اینها برای مصرف کننده ها دلسوزی میکنن؟؟ اصلا و ابدا ما فقط بخاطر کارتهای گرافیک  و  افکت ها و سخت افزار ها و خاطرات دوستشون داریم و پشتیبانی که خوب انویدیا درایورهاش  در هر نسل خوبه -  گیم ورکزش هم  بازی ها رو خودوتون بالا میبنید . وگرنه تمام فروشنده های در بازارهای بزرگ جهان  اول به سود خودشفکر میکن بعد به  مشتری- این یک اصله- من که  سالی یکبار عوض میکنم گرافیک  نمی دونم سه سال چی میشه .

 

 

 

 99% انویدیا گیم ورکز رو میشه خاموش کرد - بالا که مثال هاش هست باز هم بررسی ادامه داره - ببنید اینها همه قابل خاموش روشن کردن   هستند  - پس وقتی میرن تست میگیرن با افکتی که توسط کارت مربوط پشتیبانی نمیشه میشه  راحت خاموشش کرد و بیخیال شد که اونجاست! منتها خیلی ها بی خیال نمیشن ومشکل بوجود میاد. اگر شخصی دوست  داره از اون افکت استفاده کنه و کارایی خوب بگیره خوب  میتونه همون کارت رو بخره - دیگه وقتی رفته یک کارت دیگه خریده منطقی نیست این موضوع  چون انتخاب خوشد بوده به زور که به کسی کارت گرافیک نمیدن؟ کارتهای گرافیک گرون هستند و معمولا کارتهای گرون رو  حرفه ای تر ها که درست نیست   اون پی سی باز های سرسخت میخرن  خوب  تحقیق قبل خریدن یک گرافیک500 600دلاری لازمه درسته؟

حالا این مشکلات قابل بحثه منتها   نمیشه اکثر مواقع کاری کرد .

 

@};-  @};- 

واقعیت اینه که من تا حدود 90 درصد با شما هم عقیده هستم . به عقیده من هم AMD هم تفاوت چندانی با انویدیا نداره ( در سیاست ها کلی ) و هر شرکتی به دنبال سود و منفعت هست . راستش رو بخواهید من باور ندارم که این دوتا شرکت 100 در 100 با هم رقیب باشن . حتما در بعضی از مسائل با هم هماهنگ هستند ( برای بیشترین سود لازمه ) . انویدیا و AMD هردو دروغ میگن اما مشکل سر اینه که دروغ های AMD همون روزهای اول رو میشه مال انویدیا نه !!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واقعیت اینه که من تا حدود 90 درصد با شما هم عقیده هستم . به عقیده من هم AMD هم تفاوت چندانی با انویدیا نداره ( در سیاست ها کلی ) و هر شرکتی به دنبال سود و منفعت هست . راستش رو بخواهید من باور ندارم که این دوتا شرکت 100 در 100 با هم رقیب باشن . حتما در بعضی از مسائل با هم هماهنگ هستند ( برای بیشترین سود لازمه ) . انویدیا و AMD هردو دروغ میگن اما مشکل سر اینه که دروغ های AMD همون روزهای اول رو میشه مال انویدیا نه !!!!

خدا رفتگان  رو بیامرزه- جمیع رفتگان صلوات 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود و خسته نباشید

 

ببخشید اما مشکل این نیست که گیم ورکز رو کارایی بازی ها با کارت های انویدیا چقد تاثیر میزاره، بحث اصلی گیمرها اینه که گیم ورکز چقد بازی هارو خراب میکنه؟

 

درسته که خیلی بازی ها رو از نظر بصری بهتر میکنه اما اگه یه نگاه به بازی هایی که از گیم ورکز استفاده میکنن بندازید، الگویی از خرابی دیده میشه.

@};- @};- @};-

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود و خسته نباشید

 

ببخشید اما مشکل این نیست که گیم ورکز رو کارایی بازی ها با کارت های انویدیا چقد تاثیر میزاره، بحث اصلی گیمرها اینه که گیم ورکز چقد بازی هارو خراب میکنه؟

 

درسته که خیلی بازی ها رو از نظر بصری بهتر میکنه اما اگه یه نگاه به بازی هایی که از گیم ورکز استفاده میکنن بندازید، الگویی از خرابی دیده میشه.

@};- @};- @};-

 خبات جان شما چرا؟؟ ما این همه داریم میگیم کشک؟ من فقط عکس نزاشتم که کیفیت گرافیک نشون بدم شما نرخ فریم ها رونگاه کن   کار با کیفیت بازی نداشته باش.

 

من که دارم میگم  این تست ها روی چی انجام شده ؟؟ روی  کارت انویدیا  - من گفتم خدمت دوستان - اینها قابلیت خاموش شدن دارن ومیشه روی کارتهای دیگه خاموششون کرد   والا  خبات جان در انویدیا که هیچ مشکلی  نیست  , AMD هم همون روز  های اول  با  پچ و درایور حل میکنه- البته انویدیا هم همینکار رو میکنه برای بازیهای سازگار با AMD_ یا درایور میدن یا هات فیکس میدن  یا حالا تیم سازنده پچ میده - اینکه مثلا AMD بیاد دیر بازی رو سازگار کنه  خودش مقصره- 

 

 خبات جان یک چیزی میشنوی زیاد جدی نگیر -  تا به چشم خودت ندیدی - من دارم یک کلیومتر تست نشونت میدم  شما به چه اماری گوش میدی؟ بزار یک داستان جدید برات بگم:

 

  چند روزه بازی Gears امده ؟ همون تعداد روز  داشتن در تاپیکی فحش میدادن به انویدیا که HBAO+ خودش که عمللکردش در تست های صفحه قبل  اینجا گذاشتیم و دقیق بررسی کردیم، زده بازی رو روی کارت AMD!!! خراب کرده است؟؟ خوب که چی الان چی شد ؟؟ حالا همون جا دارن میگن  اینها اب دوغ خیار بود بابا AMD درایور زده 60 درصد  نمی دونم فریم میگیره  و فریم میشه  1000 فریم وامارهای تخیلی و ولی  AMD فیکس کرد و .... خوب چی شد ؟؟ اینکه فیکس شد اونهمه بی احترامی برای  چی بود؟ همش که 4 یا 5 روز گذشت ؟؟ شما بیا اینجا من همه رو برات تست میزنم ببین  کی راست میگه - من هم division هم   GERAS رو برات تست میزنم متوجه میشی که زیاد به امارهای  های این سایت های بلاگی  و و بلاگی گوش ندی - اینها خیلشون کار تیم های رقیب هستند AMD سالهای ساله هر بازی خرابی میاد بیرون  حالا خودش دیر میجنبه یا  حالا رقیب پیش افتاده خرابی رو می اندازه گردن رقیب (میخواد اینتل باشه یا انیودیا) . ببنید من با این همه تست که برات زدم  و نرخ فریم نشونتون دادم عزیزم حرفی کسی رو قبول ندارم دیگه- مدرک هست بیاد ثابت کنه که گیم ورکز انویدیا کدوم بازی انویدیا رو خراب کرد؟ کدوم بازی AMD بود که فیکس نشد ؟؟ اگر نشده مقصرش AMD است باید پچ بده درایور بوده که برای گیزر هم  دیدم فیکس شد  و دارن به پست های خودشون میگن اب دوغ خیار! جاست کاز 3 پچ 600 مگی نهایی  چند وقت پیش فیکس کرد توم ردید مدتهاست فیکس شده  و همه بازی های قدیم .

 

 دیتای من میگه خبات  هیچ خبری نیست و گنده گویی هست بیشترش- جالبه خیلی ها داخل کشور اصلا بازیهای  اصلی رو نیمخرن - مثلا اقایونی که برای  Gears اینقدر در ایران داد و قال کردن تا یک چیز در این  بلاگ های  زرد دیدن  ایا خریدنش؟؟ اصلا رفتند سمتش ؟؟    توم ریدر چی ؟ ادم هر چی توی نت دید که نباید باور کنه .  @};- 

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

 خبات جان شما چرا؟؟ ما این همه داریم میگیم کشک؟ من فقط عکس نزاشتم که کیفیت گرافیک نشون بدم شما نرخ فریم ها رونگاه کن   کار با کیفیت بازی نداشته باش.

 

من که دارم میگم  این تست ها روی چی انجام شده ؟؟ روی  کارت انویدیا  - من گفتم خدمت دوستان - اینها قابلیت خاموش شدن دارن ومیشه روی کارتهای دیگه خاموششون کرد   والا  خبات جان در انویدیا که هیچ مشکلی  نیست  , AMD هم همون روز  های اول  با  پچ و درایور حل میکنه- البته انویدیا هم همینکار رو میکنه برای بازیهای سازگار با AMD_ یا درایور میدن یا هات فیکس میدن  یا حالا تیم سازنده پچ میده - اینکه مثلا AMD بیاد دیر بازی رو سازگار کنه  خودش مقصره- 

 

 خبات جان یک چیزی میشنوی زیاد جدی نگیر -  تا به چشم خودت ندیدی - من دارم یک کلیومتر تست نشونت میدم  شما به چه اماری گوش میدی؟ بزار یک داستان جدید برات بگم:

 

  چند روزه بازی Gears امده ؟ همون تعداد روز  داشتن در تاپیکی فحش میدادن به انویدیا که HBAO+ خودش که عمللکردش در تست های صفحه قبل  اینجا گذاشتیم و دقیق بررسی کردیم، زده بازی رو روی کارت AMD!!! خراب کرده است؟؟ خوب که چی الان چی شد ؟؟ حالا همون جا دارن میگن  اینها اب دوغ خیار بود بابا AMD درایور زده 60 درصد  نمی دونم فریم میگیره  و فریم میشه  1000 فریم وامارهای تخیلی و ولی  AMD فیکس کرد و .... خوب چی شد ؟؟ اینکه فیکس شد اونهمه بی احترامی برای  چی بود؟ همش که 4 یا 5 روز گذشت ؟؟ شما بیا اینجا من همه رو برات تست میزنم ببین  کی راست میگه - من هم division هم   GERAS رو برات تست میزنم متوجه میشی که زیاد به امارهای  های این سایت های بلاگی  و و بلاگی گوش ندی - اینها خیلشون کار تیم های رقیب هستند AMD سالهای ساله هر بازی خرابی میاد بیرون  حالا خودش دیر میجنبه یا  حالا رقیب پیش افتاده خرابی رو می اندازه گردن رقیب (میخواد اینتل باشه یا انیودیا) . ببنید من با این همه تست که برات زدم  و نرخ فریم نشونتون دادم عزیزم حرفی کسی رو قبول ندارم دیگه- مدرک هست بیاد ثابت کنه که گیم ورکز انویدیا کدوم بازی انویدیا رو خراب کرد؟ کدوم بازی AMD بود که فیکس نشد ؟؟ اگر نشده مقصرش AMD است باید پچ بده درایور بوده که برای گیزر هم  دیدم فیکس شد  و دارن به پست های خودشون میگن اب دوغ خیار! جاست کاز 3 پچ 600 مگی نهایی  چند وقت پیش فیکس کرد توم ردید مدتهاست فیکس شده  و همه بازی های قدیم .

 

 دیتای من میگه خبات  هیچ خبری نیست و گنده گویی هست بیشترش- جالبه خیلی ها داخل کشور اصلا بازیهای  اصلی رو نیمخرن - مثلا اقایونی که برای  Gears اینقدر در ایران داد و قال کردن تا یک چیز در این  بلاگ های  زرد دیدن  ایا خریدنش؟؟ اصلا رفتند سمتش ؟؟    توم ریدر چی ؟ ادم هر چی توی نت دید که نباید باور کنه .  @};- 

سلام بر استاد قاسمی عزیز و تشکر بابت وقتی که گذاشتین و توضیحات بسیار با ارزشتون

ببینید جناب قاسمی من از دید توطئه به این قضیه نگاه نمی کنم و نمیگم انویدیا عمدا خراب کرده و نتیجه انحصاری انویدیا این میشه و.....

اما چیزی که در عمل میبینیم، گیم ورکز به هر بازی رسیده، مشکلات قابل توجه ای رو به خودش دیده.

حالا یه تفسیر کلوز سورس بودنشه یه تفسیر انحصار طلبی یه تفسیر توطئه و..... اما در نهایت من فکر میکنم و به نظر میرسه گیم ورکز باعث بروز مشکلاتی میشه.

این مشکلات فعلاً وجود داره حالا ممکنه تو آینده حل بشه ما فعلا هست.

قلم‌تان مستدام باد @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام بر استاد قاسمی عزیز و تشکر بابت وقتی که گذاشتین و توضیحات بسیار با ارزشتون

ببینید جناب قاسمی من از دید توطئه به این قضیه نگاه نمی کنم و نمیگم انویدیا عمدا خراب کرده و نتیجه انحصاری انویدیا این میشه و.....

اما چیزی که در عمل میبینیم، گیم ورکز به هر بازی رسیده، مشکلات قابل توجه ای رو به خودش دیده.

حالا یه تفسیر کلوز سورس بودنشه یه تفسیر انحصار طلبی یه تفسیر توطئه و..... اما در نهایت من فکر میکنم و به نظر میرسه گیم ورکز باعث بروز مشکلاتی میشه.

این مشکلات فعلاً وجود داره حالا ممکنه تو آینده حل بشه ما فعلا هست.

قلم‌تان مستدام باد @};-

خبات جان مممنون @};-  @};-  @};- 

 ولی من برات اینهمه تست گذاشتم باز گفتید مشکل - من که گفتم مشکلات همه حل شدهمین گیرز هم حل شد  عزیزم   اگر بررسی کنید فیکس امد براش -  تست های من هم هست  بازم هم داریم بازی گیم ورکز رو برات  بررسی میکنیم صفحه قبل که 6 تا گذاشتیم  حالا  4تا دیگه هم داره کار میشه و چند تا بازی خیلی جدید هم داریم برای بررسی میکنیم ببنیم آیا مشکلی است واقعا؟؟ - باور کن خبات جان  مشکل  روی  این ده عنوان بوده درحد صفره الان - تستهای صفحه پیش که هستند. خیلی از مشکلات و نبرد فریم ها و ووو زائده تخیل هم هست - الان بازی زود فیکس میشه همه دارن بازی میکنن یادشون میره مشکلات چی بود . گیم ورکز وجودش لازمه و من نوعی و انویدیا کارها که دید طبق اماری که من دارم، داریم لذت میبریم حالا بگذارید مشکلات تخیلی هم باشن!  

شما خبات جان  خودت انویدیا هستی درسته  اگر اشتباه نکنم؟ کارتت چی هست ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خبات جان مممنون @};-  @};-  @};- 

 ولی من برات اینهمه تست گذاشتم باز گفتید مشکل - من که گفتم مشکلات همه حل شدهمین گیرز هم حل شد  عزیزم   اگر بررسی کنید فیکس امد براش -  تست های من هم هست  بازم هم داریم بازی گیم ورکز رو برات  بررسی میکنیم صفحه قبل که 6 تا گذاشتیم  حالا  4تا دیگه هم داره کار میشه و چند تا بازی خیلی جدید هم داریم برای بررسی میکنیم ببنیم آیا مشکلی است واقعا؟؟ - باور کن خبات جان  مشکل  روی  این ده عنوان بوده درحد صفره الان - تستهای صفحه پیش که هستند. خیلی از مشکلات و نبرد فریم ها و ووو زائده تخیل هم هست - الان بازی زود فیکس میشه همه دارن بازی میکنن یادشون میره مشکلات چی بود . گیم ورکز وجودش لازمه و من نوعی و انویدیا کارها که دید طبق اماری که من دارم، داریم لذت میبریم حالا بگذارید مشکلات تخیلی هم باشن!  

شما خبات جان  خودت انویدیا هستی درسته  اگر اشتباه نکنم؟ کارتت چی هست ؟

آخرین کارت AMD ای که داشتم 270x بود! معلومه که 100% انویدیا :x

چند روز قبل یه کارت R9 280X سر یه معامله گرفتم بعد 1 روز به دلیل نگرانی بابت گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی فروختم رفت :D

AMD دیگه از بازار گیمینگ خارج شده این کارت های ریبرند و بسیار پرمصرف و داغی هم که میزنه فقط چنگ زدن دم آخریه.....

در کل 100% انویدیا (کیه که فرق 7 و 17 رو تشخیص نده) اما خب نمیشه یه سری چیزارو هم نادیده گرفت.

بله گیم ورکز برای اکثریت جامعه بازی بازها یه چیز عالیه اما شخصاً فکر میکنم مشکلاتی رو هم به وجود آورده. حالا شما میفرمایید که نه اینطور نیست.

از تابستون به این ور چندتایی از گیم های جدید رو با 960 و 970 زدم و عالی بودن اما خب بقیه هم حق دارن. :D

 

آقا ایشالا که موفق باشید و مثل همیشه هرچند وقت یکبار یه نوشتار توپ و زیبا به قلم "رضا قاسمی" بخونیم @};- :x

اینم علامت مخصوص حاکم بزرگ 970 جی وان: :D

 

2823_4.jpg

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آخرین کارت AMD ای که داشتم 270x بود! معلومه که 100% انویدیا :x

چند روز قبل یه کارت R9 280X سر یه معامله گرفتم بعد 1 روز به دلیل نگرانی بابت گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی فروختم رفت :D

AMD دیگه از بازار گیمینگ خارج شده این کارت های ریبرند و بسیار پرمصرف و داغی هم که میزنه فقط چنگ زدن دم آخریه.....

در کل 100% انویدیا (کیه که فرق 7 و 17 رو تشخیص نده) اما خب نمیشه یه سری چیزارو هم نادیده گرفت.

بله گیم ورکز برای اکثریت جامعه بازی بازها یه چیز عالیه اما شخصاً فکر میکنم مشکلاتی رو هم به وجود آورده. حالا شما میفرمایید که نه اینطور نیست.

از تابستون به این ور چندتایی از گیم های جدید رو با 960 و 970 زدم و عالی بودن اما خب بقیه هم حق دارن. :D

 

آقا ایشالا که موفق باشید و مثل همیشه هرچند وقت یکبار یه نوشتار توپ و زیبا به قلم "رضا قاسمی" بخونیم @};- :x

اینم علامت مخصوص حاکم بزرگ 970 جی وان: :D

 

2823_4.jpg

 

 

یا امام زاده هاشم!! 

 الان g1 970 هستید؟ بنازم به کارت حرف نداره در دما و کارایی وصدا -خدایی    بهترین 970 بود.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

متأسفانه از بعد از منتشر شدن پورت افتضاح بازی Batman Arkham Knight، بحث خرّاب بودن Nvidia GameWorks بر روی بازیها داغ شد. این بازی چه بر روی کارتهای AMD و چه بر روی کارتهای Nvidia مشکل داشت و حتی دارد! بهتره بگیم تمامی بازیهای AAA که در روز اول منتشر میشن، دارای باگ هستند و افت کارایی در اونها دیده میشه،. حالا میخواد اون بازی از GW پشتیبانی کنه یا نکنه. که خوشخبتانه این باگها با تلاش مسئولین (!) بعد چند روز به کلی رفع میشه میره پی کارش. یکی از دلایل بارز کارایی کمتر کارتهای AMD نسبت به Nvidia، معماری نسبتاََ قدیمی کارتهای AMD است که شرکت AMD برای دو بار متوالی، اومده کارت رو ریبرند کرده و فقط کلاک رو افزایش داده و تا حدی هم مصرف انرژی رو کاهش داده (با صرف نظر کردن از کارتهای سری Fury). از نظر من باید تا عرضه ی کارتهای سری Polaris و Pascal صبر کرد و اون موقع قضاوت کنیم. چون اون موقع است که هر دو شرکت، معماری و فناوری جدیدشون را رو میکنن و دیگه نمیشه به معماری قدیمی AMD گیر داد!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کتابخانه گرافیک GameWorks قطعا دارای مشکلاتی هست و هیچ کس منکر این قضیه نیست، اما مهم اینه که مشکلات مورد نظر از زمان معرفی در سال 2014 همواره در حال بهبود یافتن هستند، خیلی از تکنیک های مورد نظر در اوایل معرفی دارای نقص هایی بودند و به مرور مرتفع شدند، نمونه های زیادی از این قبیل هستند، از بین تمام اون تنظیمات گرافیکی عظیم تنها دو سه مورد روی عملکرد بازی ها تاثیر منفی داشتند که همون ها هم الان خیلی بهتر شدند! PCSS و TXAA نمونه های بارزش هستند که افت فریم بدی در سری AC داشتند، البته مطمئن باشید اگر در عناوین سایر استدیو های دیگه بود چنین نقد های منفی اصلا وجود نداشت!

 

الان هم نسل جدید PCSS تحت عنوان HFTS معرفی شده که با توجه به تازه کار بودنش این افت کارایی اونم زیر نظر سازنده ای به نام باگی سافت چندان غیر منتظره نبود!

 

tom-clancys-the-division-shadow-quality-

 

همون PCSS در GTA V

 

grand-theft-auto-v-soft-shadows-performa

 

سازنده باید سازنده باشه و کارش رو درست انجام بده!

 

AMD از زمان انتشار GTX 680 و باختن قافیه تا الان فقط سیاست تخریب کردن و شایعه رو در پیش گرفته، اصلا ما جایی شنیدیم یا دیدیم انویدیا متوسل به این مسائل بشه؟ نه چون حرف رو با عمل نشون میده نه دنبال حاشیه رفتن!

اگر دقت کنید تیم قرمز هر سال یه بهانه ای برای ضعف و کم کاری خودش دست و پا میکنه، زمان انتشار کرایسس 2 خیلی راحت به کمپانی رقیب تهمت زد که از فاکتور تسلیشن بالایی برای بازی استفاده کردند و نیازی به این حد از تسلیشن نبوده! که بی اعتبار بودن این استدلال هم از همون ابتدا مشخص بود چون افزایش فاکتور تسلیشن در بهبود تصویر خروجی تاثیر بسیار زیادی داره و علم کردن این مسئله فقط برای سرپوش گذاشتن روی نقاط ضعف محصولاتش بود، شما به جای اینکه به تنظیمات تسلیشن بازی ایراد بگیری برو تحقیق کن علت نقطه ضعف محصولاتت در مبحث تسلیشن چی هست نه اینکه استدلال آب دوغ خیاری بیاری!

اگر دقت کنید سر قضیه Hairworks باز هم همین مسائل رو پیش گرفت! الان چند سال از زمان انتشار کرایسس 2 گذشته که در بازی The Witcher 3 خجالت نمیکشه آپشن کاهش فاکتور تسلیشن در درایور قرار میده برای سرپوش گذاشتن روی ضعف های خودش! کاهش فاکتور تسلیشن فقط یکی از مسائلی هستند که نتونستند پنهان کنند، مطمئن باشید خیلی از فاکتورهای دیگه رو در درایور ها کاهش میدن تا پرفورمنس خوبی برای محصولاتش فراهم کنند، اگر به AMD بود الان تفاوت گرافیکی بین کنسول ها و PC فقط در مبحث رزولوشن و AA بود و تشخیص این دو از هم بسیار سخت خواهد شد.

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

متأسفانه از بعد از منتشر شدن پورت افتضاح بازی Batman Arkham Knight، بحث خرّاب بودن Nvidia GameWorks بر روی بازیها داغ شد. این بازی چه بر روی کارتهای AMD و چه بر روی کارتهای Nvidia مشکل داشت و حتی دارد! بهتره بگیم تمامی بازیهای AAA که در روز اول منتشر میشن، دارای باگ هستند و افت کارایی در اونها دیده میشه،. حالا میخواد اون بازی از GW پشتیبانی کنه یا نکنه. که خوشخبتانه این باگها با تلاش مسئولین (!) بعد چند روز به کلی رفع میشه میره پی کارش. یکی از دلایل بارز کارایی کمتر کارتهای AMD نسبت به Nvidia، معماری نسبتاََ قدیمی کارتهای AMD است که شرکت AMD برای دو بار متوالی، اومده کارت رو ریبرند کرده و فقط کلاک رو افزایش داده و تا حدی هم مصرف انرژی رو کاهش داده (با صرف نظر کردن از کارتهای سری Fury). از نظر من باید تا عرضه ی کارتهای سری Polaris و Pascal صبر کرد و اون موقع قضاوت کنیم. چون اون موقع است که هر دو شرکت، معماری و فناوری جدیدشون را رو میکنن و دیگه نمیشه به معماری قدیمی AMD گیر داد!

 

 مجتبی جان سلام

 من هیچوقت با شما مستقیم   چت نزدم دفعه اوله فکر کنم !؟

 اقا سعادته  برای من  انشالله که  سالم باشید وسرحال

 

  حرفتون درسته  بحث های  حول محور گیم ورکز از زمان ارخام شدت گرفت ولی  چند نکته:

 

 بلایی که تیم 8 نفره پورت وارنربرادرز روی  نسخه PC آوردن و ابروی warnersرفت!  نکته مهم اینه :  جالبه همه   اولش گفتن انویدیا بتمن رو خراب کرد ولی همون موقع من داشتم الترا بدون هیچ پچی بازی  رو بازی میکردم و تمام کردم!!)  بعد گندش در آمد و یک  منبعی  لو داد به به آخر لیست سازندگان بازی دقت کنید تیم پورت بازی برای PC    نفر بوده!!!!! مگر همچین چیزی میشه؟؟؟ بتمن نسل جدید با اون گرافیک نسخه  ویرایش شده و کاستوم انریل انجین با اونهمه پیچیدگی  با اون محیط های عظیم و کلی افکت های پیچیده انویدیا بعد 8 نفر؟؟؟؟؟ تیم سازنده بتمن  ارخام  200 نفر بودن برای کنسول!!!!!!

 

موتورهای کاستوم انریل خیلی سخته کار باهاشون چون که این  بازی بتمن  ارخام نایت  نه انریل 3 بود چون اصلا انریل 3 نمیتونه همچین گرافیکی رو خلق کنه و نه انریل 4 بود چون هنوزاماده نشده است پس  این موتور کاستوم است  دقیق یک چنین نسخه ای برای بازی گیرز استفاده شده است انریل  های کد نویسی شده ویژه کاستوم مثل بازی Thief نسل جدید که نه موتور 3 بود نه 4 .

 

حالا کمی بعد  گفتند  پورت   وارنز  خودش خراب بوده است و جالبه وارنز بعد از ارائه پچ 2 که نتونست فیکس کنه! (چون اگر به AMD یا انویدیا  ربط داشت و می شد  شک نکن درستش میکردن )معذرت خواست و گفت دیگه هیچ وقت به پی سی بازها توهین نمیکنه و  عظیم ترین ریفاند تاریخ در استیم شکل گرفت و هزاران هزار 59 دلار پس گرفته شد .

 

اگر مشکلات گیم ورکز بود که مثل همه این بازی ها که می فرمائید درست هم هست  99% بازی های پی سی چه انویدیا باشن چه AMD چه گیم ورکز چه DX11 چه 10 به دلیل ماهیت متغییر سخت افزار پی سی  روز اول باید با سیستم های عامل با درایور های مختلف و .... حتی با موس و کیبورد های مختلف هماهنگ بشن نیاز به پچ و فیکس و ... همیشه هست و خواهد بود - یک مثالی میزدم زمان دیابلو 2 نه نتی بود انچنان  نه  پچی بود نه سروری بود انچنان -  دیابلو دو خیلی فیکس داشت بعد در ایران هم  خیلی بهش  اعتیاد پیدا شده بود. ا از زمان آفرینش بازی پی سی پچ وجود داشته فیکس وجود داشته درایور وجود داشته و ... برای همیشه وجود خواهد داشت . الان خیلی  از بازیها هستند از گیم ورکز استفاده میکنن هیچ مشکلی ندارن خیلی از بازیها هم هستند از هیچ چیزی استفاده نیمکنن ولی هزار و یک مشکل دارن؟! 

 

فرمایشت  صحیحه برادر @};-  @};-  @};- 

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

من موندم چرا باید بازی عرضه بشه بعد Amd بیاد درست کنه؟؟؟ چرا بازی در ابتدا به Amd نمیدن فیکس کنه ؟؟؟ اینها همش زیر سر انویدیا ست بنظر من و هر چی دربارش میگن درسته، amd همیشه امکاناتش در دسترس همه هست انویدا سریع یه درایور میده اما Amd باید منتظر اومدن بازی بشه بعد خودش یه راه حلی پیدا کنه... پس هر چی در رابطه با انویدیا می گن بنظر من درسته  ^_^  

ویرایش شده توسط nima.mazrouie
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کتابخانه گرافیک GameWorks قطعا دارای مشکلاتی هست و هیچ کس منکر این قضیه نیست، اما مهم اینه که مشکلات مورد نظر از زمان معرفی در سال 2014 همواره در حال بهبود یافتن هستند، خیلی از تکنیک های مورد نظر در اوایل معرفی دارای نقص هایی بودند و به مرور مرتفع شدند، نمونه های زیادی از این قبیل هستند، از بین تمام اون تنظیمات گرافیکی عظیم تنها دو سه مورد روی عملکرد بازی ها تاثیر منفی داشتند که همون ها هم الان خیلی بهتر شدند! PCSS و TXAA نمونه های بارزش هستند که افت فریم بدی در سری AC داشتند، البته مطمئن باشید اگر در عناوین سایر استدیو های دیگه بود چنین نقد های منفی اصلا وجود نداشت!

AMD از زمان انتشار GTX 680 و باختن قافیه تا الان فقط سیاست تخریب کردن و شایعه رو در پیش گرفته، اصلا ما جایی شنیدیم یا دیدیم انویدیا متوسل به این مسائل بشه؟ نه چون حرف رو با عمل نشون میده نه دنبال حاشیه رفتن!

اگر دقت کنید تیم قرمز هر سال یه بهانه ای برای ضعف و کم کاری خودش دست و پا میکنه، زمان انتشار کرایسس 2 خیلی راحت به کمپانی رقیب تهمت زد که از فاکتور تسلیشن بالایی برای بازی استفاده کردند و نیازی به این حد از تسلیشن نبوده! که بی اعتبار بودن این استدلال هم از همون ابتدا مشخص بود چون افزایش فاکتور تسلیشن در بهبود تصویر خروجی تاثیر بسیار زیادی داره و علم کردن این مسئله فقط برای سرپوش گذاشتن روی نقاط ضعف محصولاتش بود، شما به جای اینکه به تنظیمات تسلیشن بازی ایراد بگیری برو تحقیق کن علت نقطه ضعف محصولاتت در مبحث تسلیشن چی هست نه اینکه استدلال آب دوغ خیاری بیاری!

اگر دقت کنید سر قضیه Hairworks باز هم همین مسائل رو پیش گرفت! الان چند سال از زمان انتشار کرایسس 2 گذشته که در بازی The Witcher 3 خجالت نمیکشه آپشن کاهش فاکتور تسلیشن در درایور قرار میده برای سرپوش گذاشتن روی ضعف های خودش! کاهش فاکتور تسلیشن فقط یکی از مسائلی هستند که نتونستند پنهان کنند، مطمئن باشید خیلی از فاکتورهای دیگه رو کاهش میدن تا پرفورمنس خوبی برای محصولاتش فراهم کنند، اگر به AMD بود الان تفاوت گرافیکی بین کنسول ها و PC فقط در مبحث رزولوشن و AA بود و تشخیص این دو از هم بسیار سخت خواهد شد.

@};-

بله  یک چنین مشکلاتی است  ولی همون AMDهم سریع معمولا فیکس میکنه وپچ میده و درایور میده وهمه این کارها رو میکنن منتها  اینکه همش بگیم رقیب بده و اشتباهه بعد فن بوی بیاد توهین کنه بی دلیل و اینها خیلی وجه خوبی نداره- الان رونین جان من یک  کیلومتر صفحه یک تست گذاشتم با مدر ک  و دلیل و  امار واقعی و ملموس  خدا شاهده خیلی وقت گرفت این همه تست- چرا کسی نمیاد بگه غلطه ؟ دروغه؟  بده ؟ انویدیا  کثیف کاره؟؟ چون اون تستها حقیقت هستند انجام شده اند و عکس هاشون هست هر کسی  بخوا د به چالش بکشه من تا ابد پایه اش هستم چون خیلی بدم میاد از اماراشتباه-

 

ببنید من نکات این همه در ذهنم بود ولی تا زمانی که این مقاله اماده نشد و به صورت ریل تایم ما تست  گیم ورکز رو  در یک سری AAA نگرفتیم نتونستم نظر بدم  با اینکه خودم کاربر این بازیها هستم هر روز دارم تجربشون میکنم و  تمام خم م چم شون رو میدونم حالا من نوعی با این همه دیتای مستند نمیتونم بیام قاطعانه نظر بدم .  گیم ورکز گفتم برای پی سی مهمه- سونی و مایکروسافت  همین انویدیا و اینتل نبودن الان بازار pc ر و هم مثل نینتندو   پرچمش رو سوزنده بودن هوا کرده بودند  همه داشتیم  ماریو لوییجی  بازی میکردیم ! اونم ریمستر نه کلاسیک!  اونم روی شبیه ساز!

دوستان شرمنده بحث خارج شد  بگذارید  بازم تست دارم انجام میدم بعد انشالله جای دیگه صحبت میکنیم - هنوز کلی تست دقیق مونده ببنیم این Gameworks چی میکنه  -تا الان که امار و دیتایی که من جمع کردم 100% موفقیت امیز بود و حتی روی کارت 950 هم 750 ti هم جواب داده است! بگذارید بحث به حاشیه نره -تاپیک بار علمی اش حفظ بشه با تست و امار و  بررسی دقیق بریم جلو

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله  یک چنین مشکلاتی است  ولی همون AMDهم سریع معمولا فیکس میکنه وپچ میده و درایور میده وهمه این کارها رو میکنن منتها  اینکه همش بگیم رقیب بده و اشتباهه بعد فن بوی بیاد توهین کنه بی دلیل و اینها خیلی وجه خوبی نداره- الان رونین جان من یک  کیلومتر صفحه یک تست گذاشتم با مدر ک  و دلیل و  امار واقعی و ملموس  خدا شاهده خیلی وقت گرفت این همه تست- چرا کسی نمیاد بگه غلطه ؟ دروغه؟  بده ؟ انویدیا  کثیف کاره؟؟ چون اون تستها حقیقت هستند انجام شده اند و عکس هاشون هست هر کسی  بخوا د به چالش بکشه من تا ابد پایه اش هستم چون خیلی بدم میاد از اماراشتباه-

 

ببنید من نکات این همه در ذهنم بود ولی تا زمانی که این مقاله اماده نشد و به صورت ریل تایم ما تست  گیم ورکز در یک سری AAA نگرفتیم نتونستم نظر بدم  با اینکه خودم کاربر این بازیها هستم هروز دارم تجربشون میکنم و  تمام خم م چم شون رو میدونم حالا من نوعی با این همه دیتای مستند نمیتونم بیام قاطعانه نظر بدم .  گیم ورکز گفتم برای پی سی مهمه- سونی و مایکروسافت  همین انویدیا و اینتل نبودن الان بازار pc ر و هم مثل نینتندو   پرچمش رو سوزنده بودن هوا کرده بودند  همه داشتیم  ماریو لوییجی  بازی میکردیم ! اونم ریمستر نه کلاسیک!  اونم روی شبیه ساز!

دوستان شرمنده بحث خارج شد  بگذارید  بازم تست دارم انجام میدم بعد انشالله جای دیگه صحبت میکنیم - هنوز کلی تست دقیق مونده ببنیم این Gameworks چی میکنه  -تا الان که امار و دیتایی که م ن جمع کردم 100% موفقیت امیز بود و حتی روی کارت 950 هم 750 ti هم جواب داده است! بگذارید بحث به حاشیه نره -تاپیک بار علمی اش حفظ بشه با تست و امار و  بررسی دقیق بریم جلو

 

دیشب GOW رو برای دانلود گذاشتم کلا سر درد گرفتم!

در شرایطی که از استیم با 6 7 مگ در ثانیه دانلود می کنم، در استور محترم مایکروسافت به کیلوبایت رسیده! خب اصلا تمام مشکلات بازی نظیر استاتر و تکسچر و انحصاری بودنش روی ویندوز 10 و سیاست های بچگانه مایکروسافت رو در نظر نگیریم، تکلیف این سرعت دانلود چی میشه!

کاربر به پوشه بازی دسترسی نداره، فقط از روی آیکون بازی باید بفهمی بازی نصبه!

الان پی سی گیمرهای ایرانی مشکلات بسیار بیشتری دارند تا بیان به مسائل مثله گیم ورکز بپردازند و تو سر و کله هم بزنن!

عزیزان تاپیک زدند که گیم ورکز بازی GOW: Ultimate Edition رو کلا خراب کرده!

خب من با مدرک و دلیل میگم چنین چیزی نیست!

HBAO+ OFF

a085OFF.jpg

HBAO+ ON

475bGears-of-War-Ultimate-Edition-for-Wi

 

حالا شما بیا بگو و وقت بزار که آقا +HBAO بودنش خیلی مهم تر از نبودش هست!

 

http://www.aparat.com/v/eH4c6

 

الان چرا بازی گلیچ گرافیکی نداره؟ طومار نوشتن همه جا این بازی کلا با گیم ورکز خراب شده!

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دیشب GOW رو برای دانلود گذاشتم کلا سر درد گرفتم!

در شرایطی که از استیم با 6 7 مگ در ثانیه دانلود می کنم، در استور محترم مایکروسافت به کیلوبایت رسیده! خب اصلا تمام مشکلات بازی نظیر استاتر و تکسچر و انحصاری بودنش روی ویندوز 10 و سیاست های بچگانه مایکروسافت رو در نظر نگیریم، تکلیف این سرعت دانلود چی میشه!

الان پی سی گیمرهای ایرانی مشکلات بسیار بیشتری دارند تا بیان به مسائل مثله گیم ورکز بپردازند و تو سر و کله هم بزنن!

عزیزان تاپیک زدند که گیم ورکز بازی GOW: Ultimate Edition رو کلا خراب کرده!

خب من با مدرک و دلیل میگم چنین چیزی نیست!

HBAO+ OFF

a085OFF.jpg

HBAO+ ON

475bGears-of-War-Ultimate-Edition-for-Wi

 

حالا شما بیا بگو و وقت بزار که آقا +HBAO بودنش خیلی مهم تر از نبودش هست!

 

http://www.aparat.com/v/eH4c6

 

الان چرا بازی گلیچ گرافیکی نداره؟ طومار نوشتن همه جا این بازی کلا با گیم ورکز خراب شده!

@};-

 

 

 رونین جان مشکلات خیلی شون خیالی هستند برات که گذاشتم این همه تست کجا مشکل بود  همه بازیها 100 فریم بودند! با reshade تازه!

اره مایکرو میخواد ناخنک بزنه به استیم با این بچه بازیها ! خجالت نمیکشه اصلا این بازی جاش در استیم است نه اینکه چون خودش صاحبشه باید در استور بفروشه  این اصلا  پلتفرم نیست یک سایته- استور  کاری نمیتونه بکنه-، بگو شما بازی رایگانت رو بگذار-

 60 گیگ بازی  احتیاج داره به زیر ساخت . باید روی پلتفرم قوی عرضه بشه-

شما قدرت استیم رو ببین من  100 گیگ از استیم دانلود میکنم اخ نمیگه - بعد این رو باید با قتن اشکن به زور رفت توش!

رونین جان من در حال دانلود هستم - شما الان خودت نصب کردی یا اینها مال جایی دیگه است ؟

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...