رفتن به مطلب

ساپورت DX12 به بازی Rise of Tomb Raider اضافه شد!


iMahyar77
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

شما میتونید یک کار دیگه انجام بدید

یک برنامه مانیتورینگ دمای پردازنده نصب کنید 

در دو حالت ببینید بیشترین دما مال کدام api بوده.

والله از روی دما نتیجه دقیقی بدست نمیتونه بیاد، یه چیزی میخوایم که لود CPU رو نشون بده...

نتایج تست مقایسه بنده با تابیتا جان

همون 1080 الترا با دقیق همون تنظمیات تابیتا:

 

980 ti در 1080 که cpu اور هد بیشتره منهدم کرده است ! 103 فریم در توم ریدر الترا با تمام گزینها - قدرت تراشه GM200 انویدیا در Dx12 خیلی کمه!! - باید ارتقا داد!!!!!! :wacko: :wacko:

 

 

رضا جان این تست DX11 هستش یا DX12 ؟

هنوز اسکرین نگذاشتی از تست بازی در DX11!!

رضا جان کارت بنده 290X هستش ها!!

درضمن فکر میکنم این بازی رو هم DX12 نباید حساب کنیم، اول اینکه با یک پچ 134 مگی بخوای DX12 رو اضافه کنی، خودش اصل خنده هستش(من رو یاد Crysis 2 و DX11 میندازه)، حالا اگه فایلهای اجرایی بازی رو فقط اضافه هم کرده باشن، باز هم معلوم نیست که از چه تکنیکهای DX12 استفاده شده...

تازه قضیه اینجا جالب میشه که خواستم گرافیک 970 رو بهمراه کارت 290X تست کنم روی این بازی(از دیشب درگیرش هستم، چه بلایی که سر ما نیوردن، این AMD و Nvidia) ولی ابتدا باید بگم که مجبور شدم که درایور قدیمی گیر بیارم واسشون، چون با هم نصب کردنشون دنگ و فنگی داره، بعداز اون تازه با هزار دردسر بازی رو اجرا کردم(اولش اصلا اجرا نمیشد)، تازه متوجه شدم که فقط یک گرافیک رو میشناسه و عملکرد منفی هم بوده تو بنچمارک...

راستی رضا جان اون مودهایی که گذاشتی با DX12 از کار میوفتن... :(

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 117
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه

دوستانی که دنبال VXAO هستن برن اینجارو بخونن:

http://wccftech.com/rise-tomb-raider-dx12-vxao-called-worlds-advanced-ao-solution/

ظاهرا فقط VXAO روی DX11 قابل دسترسی هستش(مگه تکنولوژي DX12 نبود؟؟؟) و برای نسخه ای که با Steam ارایه شده وجود داره!!...

تو تستهایی که گرفتن هم DX12 عملکردش از DX11 ضعیفتر شده...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این dx12 هم جکی شده :laughing: :laughing: :laughing:

 

اینا دارن بازار گرمی میکنند برای polaris و pascal

 

انصافا دم ای ام دی گرم sniper elite 3 + thief + bf4 رو سال 2013 وبعدش منتل ساپورت کرد جهت دست گرمی :laughing:  از dx12 هایی که تو 2016 میبینیم لامصب 100برابر بهتر عمل میکنه =))

 

ولی انجین مخصوص DX12 میخواین باید منتظر deus ex جدید باشین که سازنده بازی گفته انجین کاملا بر اساس dx12 ساخته شده

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آقا واقعا جوک هستش این DX12 روی این بازی!!!!

الان دوباره به ‍‍سفارش دوستان با گزینه Exclusive FullScreen بنچمارک گرفتم که نتایج خنده دار بود!!!

این از نتایج بنچمارک با DX11 :

post-10788-0-61079300-1457780560_thumb.jpgpost-10788-0-03070600-1457780589_thumb.jpg

اسکرین اول بهمراه HBAO+ هستش و دومی بدون HBAO+ و تمام تنظیمات رو تا آخرین حد بالا بردم فقط تکسچرها روی High هستن(به دلیل کمبود Vram)...

و این هم بنچمارک با DX12 :

post-10788-0-56617500-1457780772_thumb.jpgpost-10788-0-66919500-1457780780_thumb.jpg

خنده دار هستش!!

عملکرد منفی هستش!!!!! =)) =)) =))

فکر میکنم باید منتظر Deus Ex و کوانتوم بمونیم...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام دوستان

تغییرات خوبی برای من داشت

DX11

attachicon.gifDX11.png

 

DX12

attachicon.gifDX12.jpg

 

ظاهرا با CPU و گرافیک شما خیلی خوب جواب داده!!!

احتمالا باید منتظر درایور جدید باشیم...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ظاهرا با CPU و گرافیک شما خیلی خوب جواب داده!!!

احتمالا باید منتظر درایور جدید باشیم...

دقیقا این جا هست که تاثیر cpu تو DX11 و DX12 معلوم میشه

ویرایش شده توسط ramin9500
لینک به دیدگاه
Share on other sites

Rise Of The Tomb Raider

Ambient Occlusion Techniques Analysis


OFF


91cfRise-of-the-tomb-raider-Ambient-occl
568aRise-of-the-tomb-raider-Ambient-occl

ON


3b9dRise-of-the-tomb-raider-Ambient-occl
f949Rise-of-the-tomb-raider-Ambient-occl

HBAO+


2fadRise-of-the-tomb-raider-Ambient-occl
568aRise-of-the-tomb-raider-Ambient-occl

VXAO


3b9dRise-of-the-tomb-raider-Ambient-occl
f949Rise-of-the-tomb-raider-Ambient-occl


VXAO
vs
HBAO+
Benchmark


ed7fHBAO-Bench.jpg

ed7fVXAO-Bench.jpg


NVIDIA VXAO
بدون شک یکی از بهترین تکنیک های گرافیکی معرفی شده در زمینه Ambient Occlusion می باشد که تاثیر خود را به زیبایی هر چه تمام تر در بازی ها به نمایش خواهد گذاشت، متاسفانه افت پرفورمنس نسبتا زیادی در مقایسه با +HBAO مشاهده شد که با توجه به تازه کار بودن فابل چشم پوشی هست و از نظر خود بنده بهبود گرافیکی ایجاد شده ارزش هزینه پرداختی را دارد!

53.gif

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

11 فریم(حدودا 20 درصد از فریم کل) فقط برای یه مفدار سایه بیشتر؟؟؟ :wacko:

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من ۶۰ فریم راحت دارم نمیدونم چرا بعد از یه مدت یهو میپره بیرون. ویندوز ظاهرا مشکل داره. نمیدونم حالا مشکل از درایور کارت گرافیکیه یا نه. اما وقتی توی بازی هستم همه چیز روون و خوبه و ۶۰ فریم دارم بازی می کنم. البته فرق خاصی هم زیاد حس نکردم. فقط احساس می کنم یکم روونتر شده

Sent from my SM-N910H using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ویندوزم قاطی کرده وکرنه مشکل از directx نیست، استارت ویندوزم کلا تعطیل شد!

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

11 فریم(حدودا 20 درصد از فریم کل) فقط برای یه مفدار سایه بیشتر؟؟؟ :wacko:

تابیتا جان  VXGI  فقط یک کم سایه بیشتر نیست این حرفه برای کسی که در بحث های   امار و راقام و فریم اونطور دفاع میکنه از فریم های برندی مثل AMD صحیح نیست دوست من . VXGI پیشرفته ترین سیستم نورپردازی همزمانی دنیا است که اپیک  داره با انویدیا برای توسعه شا همکاری میکنه.

 

تچ دموی زیر رو من دارم برای شبیه سازی روی 980 ti  این عکس  مقایسه است - VXGI  تونسته با این سطح دقت  نور پردازی فرود روی ماه رو شبیه سازی کنه یکی از بهترین تچ دمو های انویدیا  است-ضمنا این تچ دمو از انریل 4 استفاده میکنه و بعد باید فکر کرد چه باز یهایی نمیاد بیرون با آنریل 4 و با VXGI و VXAO چه خواهد شد  از شدت گرافیک  خیره کننده -

 

tmwwwsod7afspbrpkkth.jpg

جالبه بازی با این سطح از گرافیک بهتر از hitman با اون گرافیک کهنه  فریم میده!!

با این نتایج درخشان بالاخره بهونه ایی پیدا شد win10 نصب کنم :D

میدونید چرا ؟ چون ایون موتور هیتمن  اسمش هاست گلیشر و  هر چی ما داریم از دیروز به دوستان  میگیم که آاقایون این  بازی  هیتمن اصلا dx12 نیست و اسکوار انیکس  مثل دمو های اغراق امیز CG که میسازه حال جو Dx12 ' گرفته اش هیچ کس باور نمیکنه- این توم ریدر از زمان توسعه  انویدیا و ونیکسسس به فکر استفاده از Dx12 بودند و نتیجه هم داده و با این گرافیک خیره کننده خیره کننده تر هم شده است . بهنیه سازی  و استفاده صحیح اینطوره.

این dx12 هم جکی شده :laughing: :laughing: :laughing:

 

اینا دارن بازار گرمی میکنند برای polaris و pascal

 

انصافا دم ای ام دی گرم sniper elite 3 + thief + bf4 رو سال 2013 وبعدش منتل ساپورت کرد جهت دست گرمی :laughing:  از dx12 هایی که تو 2016 میبینیم لامصب 100برابر بهتر عمل میکنه =))

 

ولی انجین مخصوص DX12 میخواین باید منتظر deus ex جدید باشین که سازنده بازی گفته انجین کاملا بر اساس dx12 ساخته شده

هیچ کدوم از این موتورها از پایه برای dx12 ساختاه نشده اند به جز  انریل 4 هنوز هم انریل 4 چی ؟خبری نیست 

والله از روی دما نتیجه دقیقی بدست نمیتونه بیاد، یه چیزی میخوایم که لود CPU رو نشون بده...

 

رضا جان این تست DX11 هستش یا DX12 ؟

هنوز اسکرین نگذاشتی از تست بازی در DX11!!

رضا جان کارت بنده 290X هستش ها!!

درضمن فکر میکنم این بازی رو هم DX12 نباید حساب کنیم، اول اینکه با یک پچ 134 مگی بخوای DX12 رو اضافه کنی، خودش اصل خنده هستش(من رو یاد Crysis 2 و DX11 میندازه)، حالا اگه فایلهای اجرایی بازی رو فقط اضافه هم کرده باشن، باز هم معلوم نیست که از چه تکنیکهای DX12 استفاده شده...

تازه قضیه اینجا جالب میشه که خواستم گرافیک 970 رو بهمراه کارت 290X تست کنم روی این بازی(از دیشب درگیرش هستم، چه بلایی که سر ما نیوردن، این AMD و Nvidia) ولی ابتدا باید بگم که مجبور شدم که درایور قدیمی گیر بیارم واسشون، چون با هم نصب کردنشون دنگ و فنگی داره، بعداز اون تازه با هزار دردسر بازی رو اجرا کردم(اولش اصلا اجرا نمیشد)، تازه متوجه شدم که فقط یک گرافیک رو میشناسه و عملکرد منفی هم بوده تو بنچمارک...

راستی رضا جان اون مودهایی که گذاشتی با DX12 از کار میوفتن... :(

    نه عزیزم نتایج من که گذاشتم برای مقایسه با 290x  نبوده و فقط خواستم  یک مرجع دست بچه ها باشه - @};- 

 

نه چرا خنده داره ؟ وقتی در یک بازی قدیمی مثل هیتمن با موتور   خیلی قدیمی تر میایم dx12 میگذاریم خوب در بازی از بعد گرافیکی بشدت پیشرفته توم ریدر هم میشه dx12 رو فعال کرد ضمنا انویدیا از  مدها پیش اعلام کرده بود که dx12 در این بازی خواهد بود.

 

 اون مادها برپایه اینجکتور Dxgi11 هستند و معلومه از کار میفتند . افتر برنر بعد از این همه سال از کار می افته میخواید reshade تعطیل نشه!  @};-  100%  باید منتظر نسخه جدید موند.

 

 نه ه ردو نتیجه من در 2k و 1080  الترا هستند ضمنا 2k رو با SMAA گرفتم که دیگه جهنمی میشه الترا  از شدت سنگینی ولی با زهم 65 فریم خیره کننده است . تست 1080 هم برای مقایسه گرفتم ببنیم در مقابل  اون تست شما چه شده دقیقا تنظمیات شما بود- ولی تست 2k خودم حتی  تمام صفحه انحصاری رو هم فعال دارم من که خود ش چند فریم کاهش میده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این پتچ های جدید که برای DX12 اومدن همشون سر کاری هستند، تفاوت گرافیکی بین DX 12 و DX 11 مشاهده نشد!

حالا خوبه باز توم ریدر همراه آپدیت یه تکنیک گرافیکی خوب داشت، این هیتمن کلا جوکیه واسه خودش.

آپدیت DX 12 در هیتمن کوچکترین تغییری در گرافیک ضعیف بازی ایجاد نکرده و فقط کیلویی فریم به محصولات Radeon اضافه کرده!

در ماریو و مارپله هم میشه 1000 فریم گرفت، اما مهم اینه اون مقدار فریم نقش مهمی بازی میکنه یا نه.

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

تابیتا جان  VXGI  فقط یک کم سایه بیشتر نیست این حرفه برای کسی که در بحث های   امار و راقام و فریم اونطور دفاع میکنه از فریم های برندی مثل AMD صحیح نیست دوست من . VXGI پیشرفته ترین سیستم نورپردازی همزمانی دنیا است که اپیک  داره با انویدیا برای توسعه شا همکاری میکنه.

 

رضا جان بحث زیبایی یا چیزی دیگه ای نیست این وسط، بحث این هستش که 20 درصد کاهش فریم؟؟؟

مثل اینکه یه کارت 970 داشته باشی و به اندازه یه کارت 380 در بهترین حالت بهت فریم بده!!!

اصلا به صرفه نیست همچین چیزی...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

رضا جان بحث زیبایی یا چیزی دیگه ای نیست این وسط، بحث این هستش که 20 درصد کاهش فریم؟؟؟

مثل اینکه یه کارت 970 داشته باشی و به اندازه یه کارت 380 در بهترین حالت بهت فریم بده!!!

اصلا به صرفه نیست همچین چیزی...

کجا کاهش  کارایی بوده 20%!؟ والا من که  چند فریم هم افزایش داشتم -کسی نگفته  که 100% موفقیت امیزه -  اول راهیم - انویدیا گفته که این تکنیک فعلا مرحله اول است -  کار داره راه درازه- حالا هرچی ولی   یکم سایه بیشتر نیست بحث من اون بود که علمی بهش نگاه بشه . هم نکسیس هم کریستال هم انویدیا همه با هم گفتند این اول راهه و هنوز خیلی کار مونده  تازه تونستند در موتور بازی قرار بدند توانایی رو  ولی اینکه 100% نتیجه ببنیم یکم زوده-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کجا کاهش  کارایی بوده 20%!؟ والا من که  چند فریم هم افزایش داشتم -کسی نگفته  که 100% موفقیت امیزه -  اول راهیم - انویدیا گفته که این تکنیک فعلا مرحله اول است -  کار داره راه درازه- حالا هرچی ولی   یکم سایه بیشتر نیست بحث من اون بود که علمی بهش نگاه بشه . هم نکسیس هم کریستال هم انویدیا همه با هم گفتند این اول راهه و هنوز خیلی کار مونده  تازه تونستند در موتور بازی قرار بدند توانایی رو  ولی اینکه 100% نتیجه ببنیم یکم زوده-

 

اسکرینهایی که کاربر Ronin021 گذاشتن که قشنگ 20 درصد کاهش کارکرد داشته...  :-?

والله با سابقه ای که از انویدیا سراغ داریم، این کاهش فریم بیشتر میشه، کمتر نمیشه... *dry#

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالبه ولى من با dx12 روى ٩٧٠ خودم فريم كمتر ميگيرم در كل! فعلا با همون ١١ گذاشتم. درايورامو اينامم همه اوكيه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوش به حالتون همه تون شرایط DX12 رو دارید(مخصوصا بازی اوریج)

ما که فقط ویندوز 10 شو داریم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

dx12 سال دیگه خلاص! هنوز خبری نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مطمئنم تنها موتور بازی‌سازی که برای DX12 بهینه خواهد بود همین فراست‌‌بایته.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مطمئنم تنها موتور بازی‌سازی که برای DX12 بهینه خواهد بود همین فراست‌‌بایته.

نه انریل انجین 4 است 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بالاخره بعد از 30 ساعت بازی دور یک تونستم لباس های ویژه DLC رو ازاد کنم- این لباس ها جز سیزن پس بودن با قیمت گزاف ولی من فقط بابا یاگا رو خریدم و خودم این لباس ها را ساختم خیلی  مواد زیاد میخواستن برای درست شدن!Dx12 دستش خیر بود-البته هنوز دوتا لباس دیگه قفلن باید بسازمشون و هنوز بازی 65 درصده!! لا مصب چی ساخته روی dx12 هم که اصلا فیلم شده یک سری افکت های نور لای درختان ایجاد شده و سطح بافت  بعضی از محیط ها بشدت واقعی میزنه و کلا بازی خیلی اسموث شده واصلا روانه و باقلوا:

 

 

لباس های محافظ جاودان و"

 

5mcjvrcuk3lvwa06bwds.jpg

 

 

و کماندوی سیبری:

 

r3unwwh5akruny3qdfmx.jpg

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چند فریم بیشتر که چی بازیتون رو بکنین و تا اخر برین اصل خوده بازیه

dx12 هنوز خیلی زوده تا خودش رو نشون بده

کارت گرافیک الان هم خیلی با dx 12 جور نیستن نتایج خیلی درخشان نیست گرچه در کارت های amd بدک نبوده اما کافی نیست

پس وقتتون رو هدر ندین و از بازی لذت ببرین dx 12 تاثیری انچنانی روی بازی نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...