رفتن به مطلب

خنجر رنگارنگ شرکت Razer: معرفی نسخه‌ی آپدیت شده‌ی نوت‌بوک گیمینگ Blade توسط شرکت Razer


Recommended Posts

tng6d1cmpq10h8bue8qh.jpg

 

 

شرکت معروف Razer، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی سخت‌افزار و وسایل جانبی گیمینگ، نسخه‌ی آپدیت شده‌ی نوت‌بوک گیمینگ Blade خود را معرفی کرد. این دستگاه جدید، به هر آنچه که در سال 2016 نیاز است، مسلح شده و همانطور که از آن انتظار می‌رفت، دارای سخت‌افزار قدرتمند و چندین قابلیت نیز شده است.

 

نوت‌بوک جدید Blade نسبت به جد خود، بطور کامل پیشرفت کرده و در عین حال نیز بیشتر مقرون به صرفه گردیده است. این نوت‌بوک گیمینگ به پردازنده‌ی قدرتمند چهار هسته‌ای Intel Core i7 6700HQ از سری Skylake با فرکانس 2.6 گیگاهرتز در حالت پایه و 3.5 گیگاهرتز در حالت توربو، کارت‌گرافیک GTX 970M با 6 گیگابایت حافظه ، 16 گیگابایت رم DDR4، درایو حالت جامد با ظرفیت 256.512 گیگابایت و صفحه‌نمایش 14 اینچی با رزولوشن 3200x1800 با سنسور IGZO مجهز شده است. علاوه بر این موارد، شبکه‌ی وایرلس Killer Wireless-AC 1535 و گیرنده‌ی وای‌فای 802.11ac، درگاه پرسرعت Thunderbolt 3، سه درگاه USB 3.0، جک 3.5 میلیمتری صدا، میکروفون و بندگوی داخلی، دوربین وب‌کم 2.0 مگاپیکسلی، شکاف امنیتی Kensington، کیبرد با قابلیت Anti Ghost و نور پس زمینه RGB، باتری 70 وات بر ساعت لیتیوم-یونی و غیره، همراه با این نوت‌بوک می‌باشند. نوت‌بوک گیمینگ Blade بصورت پیشفرض، میزبان سیستم عامل ویندوز 10 نسخه‌ی 64 بیتی است.

 

برخلاف ارتقاء بزرگ سخت‌افزاری، ضخامت این نوت‌بوک تنها 1.77 سانتی‌متر است. همچنین وزن آن نیز نسبت به نسخه‌ی قبل کاهش یافته و به مقدار 1.927 کلیوگرم رسیده است. تغییر مثبت دیگر، کاهش قیمت نهایی آن است و نسخه‌ی با ظرفیت 256 گیگابایتی برابر 2000 دلار و نسخه‌ی 512 گیگابایتی نیز برابر 2200 دلار می‌باشد.

 

نوت‌بوک گیمینگ Razer Blade بزودی وارد بازار جهانی می‌شود.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...