رفتن به مطلب

مشکل با گارانتی


csmjr
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به دوستان لیونی

این ماجرا مربوط به 10 روز قبل از عید است.

هدفونی برای یکی از اقوام خریدم که بعد از چند ماه خراب شد.(فعلا اسمی از شرکت نمیبرم ولی از لیون نخریدم) برای ارسال قطعه با گارانتی تماس گرفتم و اول گفتن از این مدل فقط قرمز رنگ داریم. من هم گفتم رنگ مهم نیست و توافق شد که هدفون را بفرستم و آنها هم هدفون را با نو تعویض کنند و بلافاصله ارسال کنند. از هزینه پست پرسیدم که گفتن بعدا یک جوری حساب میکنیم که زیاد ضرر نکنید!!(امان از وعده های سر خرمن)

یک هفته بعد از ارسال که دیدم خبری نیست با ایشان تماس گرفتم و پرسیدم که قطعه به دستشان رسیده یا خیر و ایشان گفتن که بله رسیده ولی درحال حاضر از این قطعه موجود نداریم و دادیم به مشتریانی که حضوری تشریف آوردن!!

 گفتن که میشه با هدفونی دیگر تعویض کنیم و مبلغ قیمت را کمتر یا بیشتر با آن حساب کنیم و بعد چند مدل را معرفی کردند که ناگزیر به یک مدل پایین تر قناعت کردم. ناگفته نماند که ایشان در تمام مدت چه اولین تماس و چه تماس های بعدی با نوعی زبان بازی و دروغگویی ماجرا را پیش برد. اول گفت قطعه را داریم ولی با رنگ قرمز ولی بعد از دریافت هدفون زیر حرفش زد که معلوم نشد واقعا دارند یا خیر و همان ضد و نقیض حرف زدن ادامه داشت!

حالا بعد از حدود 20 روز من ماندم و هزینه پستی که پرداختم و هدفونی که دیگر دستم نیست و بی ابرویی پیش فامیل. شرکت هم اصلا جواب تلفن را نمیدهد و اصلا معلوم نیست هدفونی بفرستند یا نه! 

حالا سوالم این است که باید چکار کنم و به کجا شکایت کنم که رسیدگی کنند؟ 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مشکل داره جالب تر میشه از دیروز که با شرکت تماس میگیرم دیگه حتی اپراتور هم وصل نمیشه که قسمت های مختلف را معرفی کنه واقعا گیر بد آدمایی افتادم :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر کنمبهاحتمال بالا میخواستید razer kraken neon بگیرید خب بگید از کجا تا ما هم بدونیم اگر خرید اینترنتی بوده برید پلیس فتا و اگر خرید اینترنتی نبوده از بانک رسید بگیرید و ببرید پلیس اونجا راهنمایی میکنند شما رو وقتی دیدید ندارند هدفون مورد نظرتون رو پول رو می‌گفتید برگشت بدند حالا بگید از کجا خریدید که ما هم روشن بشیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز

معمولا شرکتا چند روز یا چند هفته قبل از عید یا همون پایان سال دیگه قطعه برا گارانتی نمیگیرن و میره برا بعد تعطیلات.

حالا این شرکت چیه داستانش و کیه من نمیدونم( خودتونم که اعلام نکردید!) خیلی  سریع قضاوت نکنید.

باید صبور باشید و صبر کنید بعد تعطیلات احتمالا.

برا شکایتم دقیقا نمیدونم . چی؟کی؟ کجا؟ ولی راه داره.

فروشندها رو که خوب بلدن بیخودو بیمورد جریمه کنن (فک میکنن فروشند مثلا فلان قطعه رو  خودش تولید کرده و خودشم باید جواب بده وکاری به تولید کننده و گارانتی کننده و ای داستانا هم ندارن)

ولی شکایت از شرکتای گارانتی کننده و بزرگ رو نمیدونم فایده داره یا نهOh%20Go%20On.gif

البت دردسرهاشم که دیگه دیگه! چون اینجا ایرانه

ویرایش شده توسط mehrxad( مهرزاد قائم مقامی)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهرزاد جان منم از همین قضاوت زود هنگام می ترسم منتهی چون پای ابروی خودم در میانه و از طرفی هم اقایی که چند بار باهاش حرف زدم زیر حرفاش زده راستش ترسیدم و الان اعتمادی ندارم چون قرار بود فردای همان روزی که قطعه را تحویل گرفتند ارسال کنند. قضیه گارانتی در ایران هم تا حدودی موافقم ولی حق هم گرفتنیه و من کوتاه نمیام و اگر لازم ببینم و یقین پیدا کنم شرکت مقصر بوده من هم اسم می برم. بهرحال ممنون از شما و بقول شما صبر تا چند روز آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام دوست عزیز.متاسفانه خیر. امروز صبح که تماس گرفتم شامورتی بازی این شرکت بازم شروع شد. انگار برای سال جدیدم نخواستن تغییر کنن :D 

اول گفتم قبل ازعید تماس گرفتم ایشان پرسید کدام هدفون منم دوباره معرفی کردم و جریانو از اول گفتم... ازم اسم شهرو خواست گفتم فلان شهر. دوباره گوشی رو از صورتش دور کرد گفت کجا گفتم فلان شهر! پرسید برای یکی از اقوام بود دیگه؟ گفتم شما فکر کن برای خودمه مگه فرقیم داره؟ خلاصه بهش گفتم قرار شده قبل از عید بفرستین و الان یک ماه گذشته و گفتم بنده خدا این گارانتی نیست چرا با آبروی آدم بازی می کنید. ایشان گفت 5 دقیقه دیگه تماس بگیرین که ببینم منم گفتم باشه 5 دقیقه بعد تماس می گیریم.

بعد از چند دقیقه که تماس گرفتم روز از نو روزی از نو! یه آقای دیگه جواب داد که باید همه را از اول توضیح می دادم...گفتم من با یه آقای دیگه صحبت کردم. پرسید کدام یکی. گفتم همان مسئول داخلی شماره 5. گفت گوشی. چند لحظه که کسی جواب نداد قطع کردم و دوباره تماس گرفتم.این بارم مسئول گارانتی نبود و همان آقای جدید گفت آدرسو بگین! گفتم آدرس که روی بسته هست. گفت پرتش دادن! پرسیدم شما کلا چند نفر هستین اونجا که انگار اصلا از هم خبر ندارید؟! دیدم تو باغ نیست گفتم بی زحمت گوشی را به همان آقایی بدید که باهاش حرف زدم. گفت الان رفتن بانک و نیستن ولی صدای یک نفر دیگه که انگار همان آقا بود از فاصله چند قدمی شنیده میشد که یه چیزایی میگفت که این یکی به من بگه! معلوم شد خواسته از پای تلفن دور باشه که تماس گرفتم جواب نده...

آدرس و شماره تلفن دادم و آخرین لحظه پرسیدم که ببخشید هزینه پست و هزینه اضافه ای که از قیمت هدفون قبلی مانده چطور می خواید برگشت بزنید؟ گفت اختلاف قیمت ندارن!! گفتم اختلاف ندارند 30 هزار اختلاف دارند؟!دوباره تلفنو از جلوش دور کرد و به آقای دیگه قضیه را گفت و دوباره گفت ببینید این یکی را یکسال دیگه گارانتی می کنیم ولی دیگه هزینه اضافه ای نمیدیم!(دقیقا خلاف حرف ها و توافقاتی که قبلا شده بود!) دیگه واقعا عصبانی شدم و پشت تلفن داد زدم گفتم مردمو از سر باز می کنین این دیگه چه جور گارانتیه که دارین مگه گارانتی نباید عین همان کالا را به مشتری پس بده؟ حالا که کالای پایین تر میدین فرقی با مدل بالاترش نیست؟

خلاصه بهش فهماندم تا یک قدمی شکایت رفتم و اگر الان تکلیف معلوم نشه شکایت میکنم .بعدش قرار شد پول هدفونو بهم پس بدند که منم راستش اصلا امیدوار نیستم .این است گارانتی و خدمات پس از فروش...

نتیجه این بازی با هزینه چند هزار تومان تلفن تا روزای آینده معلوم خواهد شد فعلا پناه بر خدا. فقط یک نکته ای برام مبهم ماند اینکه ما ها که در پاسکاری استادیم چرا در فوتبال هیچ وقت موفق نیستیم؟ :-? 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز دیگه مطمئن شدم حتی یک نفر در این شرکت نیست که روده راست تو شکمش باشه همه از دم دروغگو و کلاش. خدا احتیاج داعشم به این جماعت نندازه واقعا. من که خیری ندیدم همش شر و اعصاب خردی بود .اسم شرکت دیتا سرویس یا دیتا لایف هست. اینم به دورویی شرکت اضافه کنید که معلوم نیست اسمش دقیقا کدام یکیه فقط سمتش نرید که بدجور خلافکارند.منم باید به چند جا شکایت کنم که نتیجشو به زودی میگم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همیشه توصیه میشه که اگر حرفها 2 تا شد فقط به پس گرفتن پول رضایت بدین . حتما کار رو از مراجع قضایی پیگیری کنید . این افراد نونشون رو از تیغ زدن مردم در میارن . اطمینان داشته باشید تا کار به جاهای باریک نکشه همین آش و همین کاسه !!!

ویرایش شده توسط big VULTURE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سپاس big vulture عزیزم. منم دقیقا نظر شما را دارم  و اتفاقا در زمینه  پس گرفتن پول هم تجربه  دارم که اگر زور رو سر این شرکتا نباشه کاری انجام نمیدن .من سازمان تعزیرات تهران مد نظرم هست حالا اگر سازمان خاصی سراغ دارید لطفا معرفی کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز دیگه مطمئن شدم حتی یک نفر در این شرکت نیست که روده راست تو شکمش باشه همه از دم دروغگو و کلاش. خدا احتیاج داعشم به این جماعت نندازه واقعا. من که خیری ندیدم همش شر و اعصاب خردی بود .اسم شرکت دیتا سرویس یا دیتا لایف هست. اینم به دورویی شرکت اضافه کنید که معلوم نیست اسمش دقیقا کدام یکیه فقط سمتش نرید که بدجور خلافکارند.منم باید به چند جا شکایت کنم که نتیجشو به زودی میگم

درود

شهر سخت‌افزار بخشی داره که مربوط به گارانتی هست. نمی‌دونم دیتالایف هم جزءش هست یا نه. مسؤولهای شرکتها می‌آن پاسخ می‌دن.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر شما جناب بهمنیان عزیز.راستش همه دروغ های این شرکت را قبلا شنیدم . دیگه قانون باید بین ما قضاوت کنه ولی در این حالت برای اونا خیلی بد خواهد شد. بهرحال ممنون از شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

تا حالا کسی تونسته از این گارانتی به جایی برسه؟!!!
یه دوربین خریدم یه ماه نمیشه ! مشکل داشت رفتم،  شونصدتا بهانه  آورد . از خیرش گذشتم!

تو این مملکت گارانتی یعنی چی آخه؟!!!

ویرایش شده توسط zilan_1365
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...