رفتن به مطلب

معرفی Ultra Low-Level GameWorks API و افزایش 80% عملکرد محصولات انویدیا در DirectX 12


ℛ𝒪𝒩ℐ𝒩
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

Ultra Low-Level GameWorks API برگ برنده ای انکار ناپذیر

 

lqa9yuyzweijsx9tyy8a.jpg

 

3dv8hsxf7pa8xgzetn6o.jpg

 

fjzrqp2366f26en55pru.jpg

 

azaxheiqfyr9v9lpvmxq.jpg

 

کمپانی انویدیا به تازگی از جدیدترین رابط برنامه نویسی خود تحت عنوان Ultra Low-Level GameWorks API پرده برداری کرده است که به طور کاملا 100% متن باز خواهد بود و به احتمال زیاد در چهار ماه آخر سال جاری میلادی در GitHub در دسترس توسعه دهندگان بازی های رایانه ای خواهد بود، هنوز اطلاعات و جزییات دقیقی از ویژگی ها و نحوه عملکردی این رابط برنامه نویسی منحصر به فرد منتشر نشده است، اما خبرها حاکی از سازگاری فوق پیشرفته API مورد نظر با DirectX 12 هست که از طریق رابط برنامه نویسی مایکروسافت قدرت خود را به نمایش خواهد گذاشت، هدف اصلی Ultra Low-Level GameWorks API فراهم کردن تجربه ای بی مانند برای کاربران محصولات Geforce GTX می باشد، هنوز منظور از عبارت Ultra در این نامگذاری مشخص نیست اما احتمال می رود که کاهش OverHead سخت افزاری نسبت به شرایط دیگر API ها بسیار بهینه تر خواهد بود!

 

 

برخی از ویژگی های استثنائی این API:

 

 

True SLI: This particular feature is the first “true” multi-GPU solution in the world. When enabled, the resources of the GPU will be merged using the SLI bridge and the PCI-E interface. Drivers will effectively see only one GPU with pooled hardware specifications. (Two 4GB cards in SLI will show up as one GPU with 8 GB of vRAM).

Advertisements

 

Low Level Pre-Emption: Nvidia has already talked a bit about preemption but one of the problems associated with it was that it if used incorrectly – it could result in performance deterioration. Nvidia has fixed this problem by something it is calling “Low Level” preemption, which allows developers explicit control over the schedulers, making sure pre-emption isn’t used incorrectly

 

True Boost: This particular feature finally puts all previous GPU boost technologies to rest. The first ever low level boost feature which works in real time with a dedicated software node (virtualized on an FP16 cluster) pushing the GPU up to the maximum possible clock speed and vCore. The result is that any Geforce GPU from any AIB is automatically overclocked to the maximum possible limit (depending on the ASIC quality)

 

VR Secret Sauce: Nvidia is pretty tight lipped about this one, but from the name, I would hazard to guess that it has something to do with VR. An “ultra” low level API acting under DirectX 12 API should allow Nvidia to effectively manage any and all VR related issues such as timing, lag and synchronization etc. We have heard rumors that this particular feature will result in motion sickness being eliminated completely on HMDs

 

Warp Shaders: This nifty little feature turns Nvidia’s CUDA cores into VR-dedicated processors which handle the warping and processing of VR stereoscopic view. This alleviates some of the load on the CPU, making the situation fully GPU-bound – allowing the gamer to fully utilize his Geforce graphics card.

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حالا من موندم این Gameworks چطور میخواد کارایی بازی تو DX12 رو 80درصد ببره بالا!!؟ اصلا چه ربطی دارن به هم؟

مثلا Hairworks رو که روشن کنی فریم ریت بازی از 40 میره رو 60  :D  =))

حالا این منبع نابغه کیه لینک سایتشونو لطف کنین  :D

ویرایش شده توسط THE RAVEN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دروغ سیزده هم دروغ سیزده های قدیم

طرف مارو تا سر خاک باباش برد

بعد گفت دروغ گفتم بابام خونست :|

ویرایش شده توسط asaniom
لینک به دیدگاه
Share on other sites

طرف باید خیلی بیکار بوده باشه اون همه اسلاید خبری تهیه کرده باشه و مطالب من درآوردی اضافه کرده باشه!

احتمالا اون خبرهای قبلی که سورس کدهای GameWorks در GitHub منتشر شدند هم فیک بوده :laughing:

دیروز فیک در فیک بود =))

@};-
 

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خبر خیلی خوبی هست ولی 80% افزایش کارایی یکم جنبه ی تلیغاتی داره !

تا بخواد عرضه بشه 1000 تا تبصره میخوره بزور میرسه به 20-30 % افزایش کارایی

 

منبع خبر رو بی زحمت آخر اخبار ذکر کنید

باز هم بابت خبر ممنونم  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان یه جورایی سوژه هستن که همچین خبرهایی رو باور کردن:

post-10788-0-46666300-1459592794_thumb.jpg

این هم کامنت نویسنده خبر...

خبرهایی مثل گرافیک صورتی MSI که گورو زده بود این خبر دیگه که از همین سایت اومده:

post-10788-0-08431300-1459593036_thumb.jpg

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خبر خیلی خوبی هست ولی 80% افزایش کارایی یکم جنبه ی تلیغاتی داره !

تا بخواد عرضه بشه 1000 تا تبصره میخوره بزور میرسه به 20-30 % افزایش کارایی

 

منبع خبر رو بی زحمت آخر اخبار ذکر کنید

باز هم بابت خبر ممنونم  @};-

 

خبر 100% فیک هست عزیزم، عنوان خبر رو از روی قصد اینطوری گذاشتم که مشخص بشه سرکاری هست!

البته خیلی ها باور کردند و در مورد این خبر بحث کردن :دی

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خبر 100% فیک هست عزیزم، عنوان خبر رو از روی قصد اینطوری گذاشتم که مشخص بشه سرکاری هست!

البته خیلی ها باور کردند و در مورد این خبر بحث کردن :دی

@};-

بعد از اینکه کامنت رو نوشتم متن آخر خبر نویسنده رو خوندم 

در هر صورت خبر جالبی بود. خوشمان آمد  :D  :laughing:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعد از اینکه کامنت رو نوشتم متن آخر خبر نویسنده رو خوندم 

در هر صورت خبر جالبی بود. خوشمان آمد  :D  :laughing:

 

این سایت کلا از اساس فیک هست، روز های فیک بازار دیگه آمار خبرهاش تخیلی هستند، wtFtech معروف هست که! :laughing:

  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...