رفتن به مطلب

نقد و بررسی Dark souls III، نقش آفرینی برجسته سال


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

در پایان سفرم به جای امنی میروم،  پر از زخمم و پر از فکر....

من اِژدها زاده ام ، هیولا را میشناسم و هیولا هم من را می شناسد....

زمانش که برسد خود خواهم دانست که زمانش رسیده است......

میدانم که هرچه که میدانم چیزی است که باید بدانم......

چیزی جز سایه خودم نیستم ، اگر چه سایه ام هم چیزی جز خودم نیست....

 

نبردم از سالها پیش شروع شد ، چه نبردی ؟ نبرد برای بقاء، ولی مگر زندگی  خودش تفسیری از نبرد برای بقاء نیست؟  فرصت دوباره، رستگاری ؛ زائر سرزمین مرگ بودن کار آسانی نیست. دل شیر داشتن ، اراده آهنین در دل تاریکی ، مشعل بدست، روبه جلو، نباید ایستاد ، توقف جایز نیست، همه راز  این جاست ، روبه جلو رفتن حتی اگر زخم های تازیانه مرگ بارش بگیرند.  هر  توقفی مرگی در پیش دارد و  هر مرگی یک شکست تلخ. راز ارواح تاریک چیست؟ این جهان سیاه چه موقع به پایان میرسند؟سفرم از سالها پیش شرع شد سفری سخت و پر از رنج و مرگ،سختی که هدیه بزرگی برای من بود، یادگرفتم همه چیز آسان بدست نمی آید. یادگرفتم که برای هر رستگاری باید جنگید. یاد گرفتم زندگی پر از چالش است  و برای رد شدن نباید هراسید زیرا هر شکستی پل پیروزی است. هرچه باشد  سری بازی های Dark souls خود  مثال عالی برای زندگی هستند.

 

 

بررسی  Dark souls III بازی  نقش آفرینی برجسته سال

 

8v6qs92u7ojv32so0ree.jpg

 

 

 

از زمان نمایش بازی DSIII  در E3 رو حم آرام وقرار ندارد.  آیا سولز 3 واقعی است؟ آیا استاد میازاکی  کار را تمام خواهد کرد؟ آیا اخرین سفر به جهان سولز خواهد بود؟....  وهزاران هزار سئوال بی پاسخ دیگر در ذهنم.  کمتر بازی است که ذهن یک هارد کور گیمر را به خود این  چنین مشغول کند و اگر شما هم بازیباز هستید باید  این حس را درک کنید.  دارک سولز II خیره کننده بود، بدون شک ، 100 ها ساعت من در جهان بازی  هنوز هم دارم از این نقش آفرینی کلاسیک مدرن  لذت می برم  ولی یک نکته در آن غایب بود، جادوی عدم قطعیت  و عدم اطمینان  هیداتاکا میازاکی.  برای قسمت دوم استاد برگشته است ،  شکر خداوند بزرگ! وقتی سالها پیش بازی ها بشدت سخت بودند واز کلیشه ها بدور- دیابلو 2 ساعت ها سرگرممان میکرد. فالوت 1 و 2که هیچ و  زمان قدیمی تر وقتی میخواستیم کنترا یا شینوبی را تمام کنیم  از شدت سختی دیگر شرط می بستیم . حالا چه ؟ هر مرگی  تا یک ثانیه بعد جبران میشود و برخی بازیها  دیگر حتی  از  شدت  خجالت  و بی خیالی  هیچ پیغامی روی صفحه نمایش نمی نویسند و همانجا که کشته شدید دوباره ظاهرتان می کنند. خیلی بدم می آید! برسر چالش چه آمد؟  بازی هایی مثل دیابلو 2 و بعد ها بازی Borderlands سعی داشتند تغییر ایجاد کنند  و با اختلاف زمانی زیاد الگویی تقریبا مشابه داشتند. شکست شما را به عقب میراند و واقعاً دردناک بود  نبرد برای بقاء به اوج خود میرسید و  حتی   گهگاهی از جنبه بازی وسرگرمی خارج می شد و به مرزهای  انتقام گیری و شخصی بودن پا میگذاشت. دیگر مسئله فقط تمام کردن بازی نبود و  برای شما حس شخصی پیدا کرده بود.

 

شب سیاه است و پراز تاریکی و هراس

من اکنون با یک غول دوست شده ام، او نیزه هایی بسیار بلند تر از قد من را به صدها یارد آنسوی جنگل سفید  پرتاب میکند. چه قدرتی ، چه نیرویی ، بایدآسمانی باشد؟ او میخواد همه را از دست روستاییان  نفرین شده  دور  و ایمن نگه دارد و من به این هدف او احترام می گذارم،  درختی نیز  بر بالای  قلعه روییده است. ما آنجا به نظاره می ایستیم در سکوت،  روستا از آنجا پیدا است. بناها و  دشت های دوردست همه  آرام در دوردست آرامیده اند. جنگل نمناک و تیره از دور پیداست، بوی  خزه در هوا هم پیچیده است، میتوانم بوی جنگل کهنه  را حس کنم . هدف من این است: جمع آوری باقیمانده    اجساد  اربابان خیانتکار خاکستر و باز گرداندن شان به قصرهایشان برای جلوگیری از برپا شدن اخرالزمان. شاید بهتر باشد که اخرالزمان روی دهد، این جهان با من سر دوستی ندارد.اگر این غول به سرنوشت درخت کوچک سفید اهمیت می دهد بهتر است من هم برای  سرنوشت آن درخت کوچک ارزش قائل باشم. همین شاید دلیلی باشد برای جلوگیری از پاشیده شدن   این جهان زنگار بسته و در حال زوال.

 

frbsllpz780o387qrhyq.jpg

 

دلیل عمیق بودن بازی Dark souls III همین است. البته  هیجان و مبارزات خیره کننده و  نبرد های چالش برانگیز و هراسناک  و محیط هایی کابوس وار و خیره کننده ، اسکت  و جوهره جهان بازی هستند، اما زبان ابهام و ساختار روایی  داستان جهانش بدون شک  گوشت  و خونش را تشکیل میدهند. قلب تپنده ایی که یک بازی RPG  عالی سوم شخص را با عناصر برجسته و ملموس اسطوره ای اشباع می کند.  یکسری ایرادات سطحی  نمی توانند یک حقیقت را انکار کنند: ارواح تاریک قسمت سوم یکی از تکامل یافته ترین  و برترین بازی هایی است که در کلاس RPG عرضه شده است. یک شاهکار بی همتا.

 

یک فرصت نبرد دوباره

اگر قسمت های قبلی بازی را  تجربه کردید حتما می دانید که سری سولز یک سفر شرقی گونه بر فانتزی غربی است که در بستر سورئال داستانی مرموز و شکه کننده روایت می شود. البته شما  دارید هیولا می کشید ، روح جمع می کنید و از آنها برای ارتقا  خود و تجهیزات و توشه سفر تان استفاده میکنید. مردن به معنی  از دست دادن روحتان و بازگشت به استراحتگاه کنار آتش است جایی که بازی رو شروع کردید. باز سفر را باید شروع کرد و به قتلگاه رسید جایی که روح های تاریک جمع شده آنجا مانده اند. سکانس های رسیدن به قتلگاه خود برای بازیابی آنچه به سختی جمع شده اند نفس گیرند و هراسناک زیرا یک  اشتباه کوچک مساوی است با تنبیه مرگبار دیگر: از دست رفتن هر آنچه برایش زحمت کشیده اید. سرزمین ها و قلمرو های مرموز و سیاه  نیز بر سختی کار افزوده اند، وقتی که مقدار زیادی روح حمل می کنید هر  دشمن کوچک هم می تواند یک چالش مرگبار باشد زیرا در صورت کشته شدن باید باز وارد وادی ناشناخته شد و  روح خود را باز ستانید. بیشتر اوقات بازی  سپر خود را بالا گرفته اید  و نوک انگشتی راه می روید زیرا  عدم قطعیت و اطمینان درخشان سری که د رکمتر اتمسفر بازیی پیدا می شود  پیچیدن بر سر هر پیچ و تقاطع را مرگبار نشان خواهد داد.این  یک واکنش طبیعی است در سری سولز که بر روان مخاطب اثر گذاشته و او را وادار به چنین واکنش هایی می کند.

 

از آنجایی که در این قسمت دشمنان زیادی به صورت همزمان در صحنه نبرد حضور دارند بازی کردن محتاطانه  به خوبی پاداش خواهد داشت. در یک صحنه نبرد شما با انواع گوناگونی از دشنمنان روبرو می شوید که در ابتدای بازی دسته بندی کردنشان بسیار حیاتی است. باید دشمنان را شناخت و تقسیم کرد و نقاط ضعفشان را یاد گرفت و سلاح های خود را شناخت و  محیط را به خوبی به یاد داشت. استفاده از محیط برای فرار و عقب نشینی و بسیار  مهم است و یاد گیری محیط های پیچیده بازی کاری است لذت بخش و فراموش نشدنی. لذت رسیدن به یک مکان آشنا از دل مکانی ناشناخته  فراموش نشدنی خواهد بود.

دارک سولز 3 میادین مبارزه ای بسیار  شلوغی خلق میکند  که باید سرعت خود را نسبت به بازی های قبلی بهبود داده  و سیستم کنترل جمعیت را به خوبی پیاده سازی کنید( خلع سلاح کردن  دشمنان دوربرد یا جادو انداز ، نابودی  سریع دشمنان ضعیف تر و بعد رودرویی با دشمنان  سخت تر و کم تعداد تر) هر جا خالی دادن و  فراری ارزشمند است وسپر ها هنوز هم  اعتبار خود را از دست نداده اند. در حالی که دشمنان از هر سو حمله می کنند ضد حمله های سریع  و جا خالی دادن بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است.

 

sjmdajo3yokyvqj9lr9u.jpg

 

اگرهم  کشته شویم بخاطر عجول بودن است و اینکه زودتر از زمان تعیین شده خودمان را به کشتن داده ایم! زیرا مرگ در هر گوشه و کنار بازی در انتظار است و ملاقات با مرگ های مجازی سر به فلک خواهد کشید.

 

تنوع دشمنان بسیار زیادتر از همیشه است: مردمان مو سیاه با  بدنی اسکلتی و عنکبوت وار صورت تان را خواهند کند! جادوگران آتش از صد ها یارد دور تر شما را نیز به ارباب خاکستر تبدیل خواهند کرد، مخلوقات یخی به فجیع ترین شکل ممکن شما را خواهند کشت  و...داستان ادامه خواهد داشت ولی مرگ ها همه  تقصیر شما خواهند بود نه بازی. بازی تا حد بسیار زیادی بی عیب و نقص طراحی شده است  و مکانیزم های مبارزات همه عناصر لازم را برای پیشروی در اختیار ما گذاشته اند این ما هستیم که باید درست از آنها استفاده کنیم.

 

طراحی مراحل  عالی و خیره کننده  است و  میزان درد و سختی ناشی از مرگ را کاهش می دهد. قرار گیری استراحتگاه ها و میانبر ها در بهترین مکان های ممکن قرار دارند.

 

سختی سری سولز همیشه در خدمت  توسعه تم نا امیدی و جهان بازی بوده است نه اینکه بخواهد بازی رایانه ای سرسختی خلق کند که غیر قابل بازی کردن باشد. یکی از تغییرات بازی جدید  و بسیار بحث برانگیز، بازی کردن جهان بازی با کانسپ باس های  بازی است. باس هایی کمتر چالش برانگیز ولی  متنوع تر.این بدین معنا نیست که  باس ها  آسان هستند،  هنوز هم هر کدام نیازمند دقت زیاد و شناخت باس و سلاح های خود و نقاط قوت و ضعف  کلاس انتخاب شده هستند. بعضی از باسها غول پیکر و عظیم هستند و نیازمند چندین  مرحله  نبرد برای شکست، بعضی دیگر مخلوقاتی ضعیف و شکننده که هر چند سرسخت می جنگند ولی ایکاش می شد به آنها ترحم نشان داد و آنها را بخشید. بعضی  از باس ها نیازمند چندین  بار جنگیدن و شکست خوردن هستند تا بتوان الگو های حرکتی آنها را یاد گرفت. انها چالش برانگیز و  درگیر کننده  هستند با انیمشن هایی خیره کننده  و  ظواهری باشکوه که در هنگامه نبرد ارکستر باشکوه بازی موسیقی مرگبار هر باس را  پخش کرده و بر این نبردهای حماسی و فراموش نشدنی   عزت و اعتبار زیادی می افزاید.

 

njnspje3rjohdslu1r66.jpg

 

هر مرگی که در جهان بازی رخ میدهد چه بدست مخلوقات جنگل نمناک یا دندان های کوچک یک موش، مرگ در این جهان ترغیب کننده  پیاده سازی آزمون و خطاست. آیا  اکنون با سلاح های سنگین و زره این محیط عظیم را  جستجو کنم یا  نه بعد با سلاح سبک تر و  چالاکی بیشتر باز به سراغ این محیط برگردم؟ تمام بازی یک بازی موش و گربه و با مرگ است و تصمیم صحیح و  عاقلانه راه برتری در این تعقیب و گریز. لیست سلاح های بازی بسیار گسترده اند: از انواع اقسام زره و سلاح تا انگشتر و تجهیزات جادویی  و  .... دور دوم و سوم بازی نیز  اجازه دسترسی به لول های بالاتر و سلاح و تجهیزات جدید تر را میدهد که ارزش تکرار بازی را بسیار بالا میبرد.

سفر سیاه

 در ورای  روستای نفرین شده  که دوست غول من نگهبانی می دهد، متوجه یک مه  کم رنگ آبی  روی دشت های Irithyll شدم، خرابه های به ظاهر خالی از سکنه  زیر  قله  دراگون کرست، مرداب  مرگبار وسیاه ، سه برج  آتش عظیم زیر  قلعه لوتریک در کنار دیگر محیط های قرون وسطایی  و.... واقعا نمی دانم به کجا میروم و از کجا می آیم. طراحی های  فوق العاده هراسناک و هنری برجسته بازی بسیار درخشان اند و حس حضور در این کابوس  قرون وسطایی با تم های مذهبی   و سئوال ها و جواب های سیاه بیشمار  حس راه رفتن در یک فیلم سینمایی سورئال  رابه مخاطب هدیه می دهند. مخاطبی که با شوتر ها و بازی های ساده و فاقد هرگونه چالش بمباران می شود اکنون در برابر چالشی عظیم قرار دارد . خیلی از به اصطلاح بازیبازان  تازه کار پس از اولین باس از بازی دست می کشند ،تحمل این همه تنبیه برای مخاطبی که عادت به تنبیه شدن ندارد  کار سختی است. خیلی ها میبرند و فرار میکند و عده ای کمی هم می مانند و میجنگند و  عده ای هم واقعا به اعماق سفر می روند  و همه اسرار را کشف میکنند زیرا پاداش های خیلی جذابی  در انتهای تاریک ترین سیاهچال های بازی در انتظارشان است.

 

sqbp4emvd9j3cs4x18mp.jpg

 

جهان های بازی چنان به هم پیچیده اند چنان منطقی به هم وصل شده اند که یک حس سرگیجه وار به مخاطب وارد می کنند حسی همراه با تر س، درست است که بازی جهان های خود را کم کم برای ما فاش می کند ولی همین  وارد هر جهان شدن خود دل و جرات زیادی می طلبد. مثل سنت همیشه هیچ نقشه ای وجود ندارد و راهیابی تماما به ذهن مخاطب وابسته است. زیبایی این محیط ها هرکدام حکم یک مپ زنده را دارد وقتی برای اولین بار وارد منطقه ای شدیم چنان از طراحی برجسته مدهوش می شویم که دیگر هرگز آن محیط را فراموش نخواهیم کرد.

هر منطقه بازی یک مپ عظیم است که با مسیر های مارپیچ  و راه های مخفی و آشکار بسیار زیاد به دیگر مناطق به شکلی استادانه  و هنرمندانه طراحی شده  است. لایه به لایه این محیط  ها با تفکری عمیق به گیم پلی بازی طراحی گشته اند. رازهای بیشماری در این هزارتوی مخفی شده اند  که کشفشان اندازه خود تمام کردن بازی جذاب است. میانبر های عظیم  به بازیباز حکم میکنند که سرعت را کم کرده و به کاووش بپردازند . هیچ جهانی در این بازی بدون هدف خلق نشده است و بستر مکانی جهان دارک سولز 3 یکی از نمونه های درخشان در خدمت  خود بازی و داستان و گیم پلی آن بودن است.

 

0lpg2ujao3bmewkkhrqt.jpg

 

در اواسط بازی به خود می گوییم باید همه را نجات دهم  حتی اگر همه بمیرند یا  آرزوی مرگ من را داشته باشند من باید همه را نجات دهم . داستان تلخ و سیاه سری اینبار بسیار گزنده تر است  و درکش احتیاج به  کشف کردن در این جهان دارد. باید همه ساکنان نگون بخت را جست  و به داستان شان گوش کرد تا به یک تصویر کلی از این جهان  و داستان و سرگذشتش رسید. . مسائل اخلاقی ، تراژدی و فساد و... در دل داستان هر NPC جهان بازی حکمی مرکزی دارند و اسرار کثیف دائما بازیباز را شکه می کنند. هر داستان شخصی به خوبی شکل گرفته و با صدا پیشگی عالی و بی نقص   داستان خود را بشدت ملموس روایت میکند.

 

دارک سولز 3 بازی بزرگی است، جذاب و است و پویا، جهانش و داستان بشدت تیره تر از حتی قسمت های قبلی  و اجدادش  در خدمت همدیگر هستند تا یک  شکل متحد و یکپارچه خلق کنند. پیدا کردن اربابان خاکستر و رودرو شدن با آنها فراموش نشدنی است و هراسناک. بررسی داستان ها و اسطورهای بازی چون آلدریچ ارباب خاکستر، قدیس اعماق،  حتی داستان و سرنوشتن هم هراسناک است اما مطالعه این شخصیت ها و جهان بازی برای درک  داستان کلی  بسیار حیاتی است. هر صحنه بازی یک سئوال است ، چرا این اربابان سر خود را با واکس و وموم پوشانده اند؟ چرا آنها زائران خسته و پیر به سمت قلعه  لوتریک میخزنند؟  چرا الدریچ  قصد بلعیدن همه چیز را دارد؟ کشف این پاسخ ها بسیار  جذاب است و بخش عمده ای ازچالش  ذاتی سری برای درک  داستان جهان بازی و سرنوشت محتومش. سیستم انتخاب کلاس و  شخصی سازی  کلاسیک سری با بهینه سازی زیاد بازگشته  و شما احساس   غریبه بودن نخواهید داشت.NPC های بازی داستان های مخفی زیادی دارند که فقط از طریق تعامل با آنها بدست می آید. فروشندگان مخفی در جهان بازی حضور دارند که باید آنها را در هزارتو جست و  دست به معامله روح زد! استراحتگاه  و صومعه ها در جای جای هزارتو محلی هستند برای تخلیه روانی و  کمی احساس آرامش دریافت کردن.

 

8bei4zyyykg22idqk55d.jpg

 

برای من عجیب است: هیداتاکا میازاکی  تیم استاد Fromsoftwear میتوانند هر سال  با کمی افزایش کیفیت گرافیکی یک بازی سری سولز  خلق کنند ولی  این تیم  زحمت کش راه متفاوتی را برمی گزینند. ارتقاء کیفی داستان و گیم پلی در  تمام عناصر جهان بازی ، وارد کردن بحث های پیچیده و مسائل پیچیده بزرگسالانه روحی و روانی  و ارتقاء بصری و صوتی بازی و طراحی  نو از پایه برای همه چیز  و دیالوگ های با معنا و عجیب و انیمیشن های خیره کننده جدید و.... واقعا سنگ تمام گذاشتن را به شکل واقعی به نمایش می گذارند. دارک سولز 3 به شکلی  فراموش نشدنی  سختی سری رابه یک اثر هنری قابل تعمل  تبدیل میکند و در همه زمینه ها  مرز های خود را گسترش داده است. هنوز هم بعد از ساعت ها تجربه جهان بازی  شما می مانید و مرگ های بیشمار و  پرسش هایی بزرگ و پیچیده و  سیاه و زیبا در باب  هستی و زندگی .

 

wycp7nz6lx46cdnhr3p5.jpg

 

 

Dark souls III  در تاریخ 12 آپریل   عرضه خواهد شد .

 

 

دانلود تریلر Accursed   بازی  (حماسی ترین تریلر بازی ) با کیفیت FHD 

 

نمرات بازی:

 

GameSpot -- 8/10 PC Gamer -- 94/100 Hard core Gamer -- 4.5/5 IGN -- 9.5/10 RPG Site -- 9/10 Destructoid -- 8.5/10

 

ترجمه نگارش  و تنظیم :رضا قاسمی

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

کارایی بازی

 

بازی روی دو کارت 960 و 980 TI تست شد  و باید گفت نسخه پی سی بسیار خوب پورت شده است زیرا بازی روی هر دو کارت عالی اجرا شد. 960  فریمی بین 30 (همانند نسخه کنسولی )تا 60 را رائه میداد در نهایت تنظمیات با رزولوشن 1080P  و 980 ti هم برای اجرای بازی در نهایت تنظمیات  در 2K   با فریم قفل 60 هیچ مشکلی نداشت. تنظیمات گرافیکی کمی محدود هستند   و در هنگام لود بعضی از محیط ها   فریم برای لحظاتی روی 40 قرار میگیرد. ما  پی سی کار ها از بازی که فریم کپ داشته باشد لذت نمی بریم ولی این شاهکار  بسیار روان روی فریم 60 اجرا می شود و بسیار هم زیباست. کیفیت طراحی هنری و برخی بافت ها نفس گیرند و قلعه های عظیم و ومحیط های گوتیک با  نور زردنگ خورشید  که از میان ابر ها بر فراز این سرزمین نفرین شده تابیده است براستی زیباست. 

 

 

اسکرین شات  ها بسیار با کیفیت انتخاب شدند برای همین حجمشون بالاست  که گرافیک واقعی بازی رو نشان بدهند.


استاد میازاکی !

 

bjx0nu2icfep1cj7zt5o.jpg

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

مرسی دوباره یک نقد کامل و جامع

فقط دو تا چیز خوب نیست

1.عنوان

2. حجم بالای عکس ها.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا اینک اخر زمان 

یعنی واسه هیچ بازی تا حالا این قدر تو کف نبودم

حتی lord of falen(با اینکه بازی متوسطی بود) اتشمون رو خاموش نکرد بعد از 200 ساعت بازی تو شماره دو این سری وتیر سه شعبه انحصاری شدن بلادبرن بلاخره بعد کلی سرگردان بودن شوالیه سیاه درونم تو بیابون گذشتن از کلی سراب به خاطر چکه ابی برای این  شوالیه سنگین سیاه پوش می رسیم به اب اونم چه اب گوارایی.

ویرایش شده توسط Eisenberg
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

مرسی دوباره یک نقد کامل و جامع

فقط دو تا چیز خوب نیست

1.عنوان

2. حجم بالای عکس ها.

درود

 تم کلی بازی  اخرالزمانه برای همین انتخاب شد - هر نقدی که میخونیم درباره بازی به این موضوع اشاره کرده پس  اینک اخرالزمان! 

 

دو تا فیلم هستند با این نام که خیلی محبوب هستند بریا من یکی  اینک اخرالزمان کاپولا یکی هم اخرالزمان مل گیبسن!

 

 عکس هم پایین نوشتم برای دوستان - عکس با کیفیت  شات با کیفیت خود بازی گذاشتیم که گرافیک بازی مشخص باشه- حیف این زیبایی عظیم نیست حالا چند کیلوبایت هم دانلود بشه از حجم چیزی نمیشه- چند تا عکس  کیفیت خوب  فکر نکنم مشکلی ایجاد کنه - ولی اگر نت بعضی از دوستان کنده شرمنده !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 تم کلی بازی  اخرالزمانه برای همین انتخاب شد - هر نقدی که میخونیم درباره بازی به این موضوع اشاره کرده پس  اینک اخرالزمان! 

 

دو تا فیلم هستند با این نام که خیلی محبوب هستند بریا من یکی  اینک اخرالزمان کاپولا یکی هم اخرالزمان مل گیبسن!

 

 عکس هم پایین نوشتم برای دوستان - عکس با کیفیت  شات با کیفیت خود بازی گذاشتیم که گرافیک بازی مشخص باشه- حیف این زیبایی عظیم نیست حالا چند کیلوبایت هم دانلود بشه از حجم چیزی نمیشه- چند تا عکس  کیفیت خوب  فکر نکنم مشکلی ایجاد کنه - ولی اگر نت بعضی از دوستان کنده شرمنده !

پس یه DS3   ، نقد DS3 هم تهش بگذارید  عنوان رو دیدم فکر کردم خبری چیزی هست اصلا فکر نمیکردم نقدر بازی باشه  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوشم میاد داستان ته افسوردگی بد بختی ده نالوتی خو چرا زدی اژدهارو کشتی 

حالا چه عصر تاریکی وخاکستر بیاد چه عصر اتش همش یه جور بدبختی کارکتر که همیشه از بین ادمای بدبخت دارک سولزی از همه افسرده تر و داغون ترو بیمارتره نمی دونم این بار چه انتخاب سیاهی رو برای ما درنظرگرفته من خودم که طرفدار عصرخاکستر چون چه عصراتش بیادچه نیاد دوباره ملت گرفتار میشن پس بزار همیشه توسیاهی بمونن تمون شه یره 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

در پایان سفرم به جای امنی میروم،  پر از زخمم و پر از فکر....

من اِژدها زاده ام ، هیولا را میشناسم و هیولا هم من را می شناسد....

زمانش که برسد خود خواهم دانست که زمانش رسیده است......

میدانم که هرچه که میدانم چیزی است که باید بدانم......

چیزی جز سایه خودم نیستم ، اگر چه سایه ام هم چیزی جز خودم نیست....

 

 

 

سلام

میشه بگین اینو از کجا اوردین؟

دیالوگ بازی هست؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداش یه اسم بازی رو به عنوان تگ کنار تیتر بزن حیفه تاپیک داره گم میشه

 

تشکر بابت این همه زحمت @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمرات منتشر شده از بازی تا این لحظه

 

Eurogamer Poland : 100

Meristation : 100

Twinfinite : 100

100 : The Daily Dot

100 : Telegraph

3DJuegos : 95

AusGamers : 95

Vandal Online : 95

IGN Spain : 95

Hobby Consolas : 95

IGN : 95

PC Gamer : 94

The Games Machine : 94

IGN Italia : 93

LaPS4 : 93

Game Informer : 93

Multiplayer.it : 92

WCCFtech : 92

Merlin'in Kazanı (Turkey) : 91

GamesRadar+ : 90

Everyeye.it : 90

Gameblog.fr : 90

DarkStation : 90

RPG Site : 90

Hardcore Gamer : 90

The Jimquisition : 90

COGconnected : 90

God is a Geek : 90

Power Unlimited : 90

Metro GameCentral : 90

M3 : 90

Eurogamer Italy : 90

Destructoid : 85

XGN : 85PlayStation LifeStyle : 85

The Jimquisition : 80

Attack of the Fanboy : 80

GameSpot : 80

Polygon : 70

Gameplanet : 70
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

انشالله چند روز دیگه بازی عرضه میشه نقد و بررسی بشیتری انجام میدیم و کارایی بازی رو بیشتر تست میکنیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوباره آقا رضا و یک نقد عالی مرسی خیلی خوب بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خسته نباشی داداش رضا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مرسی اقا رضای گل

عالی بود 

من عاشق سری دارک سولز هستم. 

بخصوص اینکه نبردها در نسخه 3 متنوعتر هستند

چالش و دشواری در مبارازات سری دارک سولز منجر به احتیاط مفرط در هر قدم و هر حرکت می شود. به طوریکه در برخی مبارزات یک حرکت اضافی و یا عجله منجر به مرگ خواهد شد.

واین یعنی اینکه این بازی به معنای واقعی با هوش و اعصابتان بازی خواهد کرد.  :D

بی صبرانه منتظر انتشار این بازی و همچنین منتظر نقد بعدی و بسیار خوب شما هستم  @};-

مرسی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با تشکر از همه دوستان عزیز که لطف دارند .


کسی جاب منو نمیده؟

دوست من ببخشید سوال شما رو ندیده بودم- اون نوشته ترجمه شخصی بنده است با تغییرات از متنی در بازی Dragon Dogma dark arisen  - جایی دراگون بورن داره دعا میخونه این کلمات رو میگه من ترجمه کردم و با تغییر در اینجا به کار بردم چون در بازی زیبای دراگون دگما واقعا از این جملات قشنگ زیاد است.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من که صبرم داره تمام میشه. منتظر منتشر شدن لینک های نسخه پریلود استیم هستم که با یک CDKey اشتراکی این شاهکار را تجربه کنم.

Sent from my iPhone using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نقد عالی بود

گیمرهای قدیمی اماده باشند بازم گیم پلی سرسخت وپرهیجان وطاقت فرسا :x  :crying:

ویرایش شده توسط Legacy of Kain
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با تشکر از همه دوستان عزیز که لطف دارند .

دوست من ببخشید سوال شما رو ندیده بودم- اون نوشته ترجمه شخصی بنده است با تغییرات از متنی در بازی Dragon Dogma dark arisen  - جایی دراگون بورن داره دعا میخونه این کلمات رو میگه من ترجمه کردم و با تغییر در اینجا به کار بردم چون در بازی زیبای دراگون دگما واقعا از این جملات قشنگ زیاد است.

 

ممنون واقعا زیباست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مخاطبی که با شوتر ها و بازی های ساده و فاقد هرگونه چالش بمباران می شود اکنون در برابر چالشی عظیم قرار دارد . خیلی از به اصطلاح بازیبازان  تازه کار پس از اولین باس از بازی دست می کشند ،تحمل این همه تنبیه برای مخاطبی که عادت به تنبیه شدن ندارد  کار سختی است. خیلی ها میبرند و فرار میکنند و عده ای کمی هم می مانند و میجنگند و  عده ای هم واقعا به اعماق سفر می روند  و همه اسرار را کشف میکنند زیرا پاداش های خیلی جذابی  در انتهای تاریک ترین سیاهچال های بازی در انتظارشان است.

 

 

این قشنگ شخص آقای فرجام رضایی در نسخه دوم بازی بود  =))  =))  =))

 

با تشکر از معرفی زیبای این بازیه زیبا که این سری میخوام جدی باشم در مقابلش  :D  به قول معروف از شنبه جدی میشم :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمیدونم چرا با این بتزی ارتباط بر قرار نمیکنم نسخه ۱و۲ رو هم گرفتم ولی تا اخر نرفتم ببینم این منو به چالش میکشه :-?  :-?  شاید یکی از چیزهایی که حال منو میگیره گرافیکش بود  *dry#  *dry# این نسل عینه یه مرده متحرکه کجایی ps2 البت با اومدن ps3 من از کنسول کناره گیری کردم شاید چون فکر میکنم به سنم نمیخوره  :-?  :-?   

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نمیدونم چرا با این بتزی ارتباط بر قرار نمیکنم نسخه ۱و۲ رو هم گرفتم ولی تا اخر نرفتم ببینم این منو به چالش میکشه :-?  :-?  شاید یکی از چیزهایی که حال منو میگیره گرافیکش بود  *dry#  *dry# این نسل عینه یه مرده متحرکه کجایی ps2 البت با اومدن ps3 من از کنسول کناره گیری کردم شاید چون فکر میکنم به سنم نمیخوره  :-?  :-?   

درود 

 

 در متن گفتم برای همه  سلیقه ها نیست - مشخصه هرکسی حوصله این همه مجازات مجازی رو نداره-  خیلی ها ترجیح میدن  اینقدر یک سرگرمی براشوئن سخت نباشه - در عوض خیلی ها که دیگه به قول معروف  بازی تموم نکرده نگذاشتن دنبال یک چیز متفاوت میگردن یک چیزی که سرگرمی و چالش رو با هم به اونها هدیه کنه- خوب  4تا بازی سولز  بهترین ها هستند برای همین ویژگی ها ی خاصشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمیدونم چرا با این بتزی ارتباط بر قرار نمیکنم نسخه ۱و۲ رو هم گرفتم ولی تا اخر نرفتم ببینم این منو به چالش میکشه :-?  :-?  شاید یکی از چیزهایی که حال منو میگیره گرافیکش بود  *dry#  *dry# این نسل عینه یه مرده متحرکه کجایی ps2 البت با اومدن ps3 من از کنسول کناره گیری کردم شاید چون فکر میکنم به سنم نمیخوره  :-?  :-?   

درود

چالش در بطن و طینت این بازی نهفته است

اتمسفر و جو بازی چنان استادانه طراحی شده است که حتی نوع گویش و ارتباط برقرار کردن NPC ها با کاراکتر اصلی را فقط میتوان در چنین جوی از این نمونه بازی یافت

البته به نظر شخصی من در دارک سولز 2 و 1 قهرمان از کمبود تکنیک و عکس العمل مناسب در مقابل ضربات باس ها رنج می برد. هر چند مثلا می توان ضربات را توسط برخی سپرها 100 درصد بلاک کرد اما در مقابل با کمبود استامینا مواجه می شدید. از طرفی شیوه وارد کردن ضربه ساده وبدون تنوع بود.

چنانچه تنوع در نوع ضربات و تکنیک همچون بازی Dragon Dogma dark arisen تا حد کمی در دارک سولز هم برای کاراکتر پیاده می شد بسیار عالی بود.

البته فضای مبارزه با باس ها در Dragon Dogma dark arisen بازتر و وسیعتر است و به همین دلیل شاهد تکنیک های متنوع بعضاً شگفت آورقهرمان هستیم.(بسته به نوع کلاس و لول)

 

احتمالا سیاست کارگردان نسخه 2.1 بر این منوال بوده که سری دارک باید چالش برانگیز و دشوار باشد و این سیاست چالش و دشواری بر تکنیک و عکس العمل قهرمان در مبارزه تا حدودی تاثیر داشته و شاید کمبود تکنیک کاراکتر در نسخه 2 و1در مقابل باس ها نوعی تعمد و اصرار از طرف سازندگان بوده.

 

با همه این تفاسیر به نظرم القای (انتقال) قدرتمند اتمسفر و جو بازی به گیمراگر بی نظیر نباشد قطعاً کم نظیر است.

 

باید منتظر بود ونسخه 3 را تجربه کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...