رفتن به مطلب

اشتباه خرید از لیون


tonypb
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام...

من برای کادو تولد یکی از دوستام قصد خرید هدفون سنهایزر cx 5.00g رو داشتم که دیدم لیون داره...بر اساس سابقه و تعریفات بقیه خرید کردم به امید این که به دستم میرسه میتونم هدیه بدم...

اول از همه کم کاری مسئولای سایت اینه که این هدفون 2 رنگ داره ولی تو سایت برای انتخاب رنگ یا موجودی رنگ چیزی مشخص نیست...بیشتر محصولات همینه...تماس گرفتم با شماره اصلی سایت که گفتن با فروش تماس بگیرید و تلفن های فروش هم ماشالا خاموشن به اصطلاح گور بابای مشتری...

گفتم خوب طوری نیست هر رنگی هست سفارش میدم و خیالم راحته که سایت معتبره به دستم میرسه و برنامه هام تنظیم کردم...

تا 4 ساعت کسی تماس نگرفت کلا بعد ساعت 1:30 ظهر تماس گرفتن که عه اوپس موجود نداریم و شماره کارت بدید پس بفرستیم مبلغو...

خوب الان تکلیف من چیه؟اینجا پولی خورده نشده حق منم ضایع نشده...ولی برای چی کم کارید؟چرا نزدید موجود نیست که الان من برنامه هام به هم خورده...من الان کی و کجا این هدفون رو تهیه کنم؟دیگه میره برا شنبه که به دردم نمیخوره...

الان گند خورد تو برنامه هام و کادویی که قرار بود بگیرم به حدی اعصابم خورد شده که حد نداره...

نمیدونم چی بگم...متاسفم...بعد چند ساعت تازه رسیدگی کردید و میگید موجود نیست...بعد تو سایت زده موجود و خیلی راحت پرداخت آنلاین انجام میشه...

خو اگه تواناییش رو ندارید سیستمتون رو اصلاح کنید کارکنان رو بیشتر کنید سایت رو ببندید کلا حضوری بفروشید...گوشی ها که خاموش....پاسخگویی با تاخیر و آخر دست خالی بودن من و ضایع شدن من...

تکلیف من چیه؟اگه زود تر میگفتید ندارید یا زده بودید نا موجود من از جای دیگه خرید کرده بودم...الان هر جا تماس میگیرم میگن شنبه که به درد من نمیخوره...

 

اصلا تجربه خوبی نبود...من تا حالا بر اساس گفته ها به دیگران خرید از سایت رو توصیه میکردم...الان خرید نکردن از سایت رو توصیه میکنم...چون بی برنامه و...

ممنون از گند زدن به برنامه هام. @};-

ویرایش شده توسط tonypb
لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداش شما دیگه داری تند میری شما که انقدر براتون مهم بوده 2 روز زودتر خرید میکردید !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عزیزه من اصلا اینطور که شما میگید نیست،سایت لیون و مدیرانش یکی از فعالترین و با تجربه ترین فروشگاه های اینترنتی و خدمات کامپیوتری هستن و اینکه شما روز تولد دوستتون به فکر خرید کادو افتادین دلیل نمیشه که لیون با این همه تنوع جنسی دقیقا بتونه تمام اجناس داخل سایت رو به روز نگه داره و هر لحظه امکان تغییر وجود داره و اینکه میگید توی سایت زده موجود ولی بعد از چند ساعت تماس گرفتن و گفتن موجود نیست مطمعا باشید اولا که توی اون چند ساعت به دنبال این بودن که جورش کنن تا سفارش شما لغو نشه ولی از اونجایی که به هر دلیلی نتونستن جورش کنن سریع با شما تماس گرفتن و مبلغ رو پس فرستادن که خودش نشانه درست کاریه مدیران لیونه.

سیستم سفارش لیون خیلی هم عالیه،شخصا خودم خریدهای زیادی داشتم و چند باری شده ساعت 4 یا 5 غروب سفارش دادم و سریع به پست تحویلش دادن که فردای اون روز ساعت 8صبح به دستم رسیده.

خلاصه وقتی از جایی خرید میکنید جوانب کارو در نظر بگیرید و بی مقدمه به طرف حرف نا مربوط نزنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام منم حرف دوستمون رو تایید میکنم من همیشه حظوری خرید میکنم از لیون ولی این بار یه سری خرید داشتم که لاش یه فن با led ابی بود شیشه ای که بعد از این که به دستم رسید دیدم از این فن های سیاه دیپ کول ساده بدون led گذاشتن  :mad:  :mad:  :mad:  واقعا متاسفم خوب زنگ میزدید نداریم یا مبلغ فن رو داخل بسته بندی میزاشتین *dry#  *dry#  *dry#   فاکتور فروش ..شماره :۹۶۹۳   یعنی به خاطر یه فن برگشت میزدم  :wacko:  :wacko:


یه + دادام که حداقل منفی پاک شه  :mad:  :mad:  :mad:

ویرایش شده توسط woooo639
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من مزایای لیون کامپیوتر خیلی خیلی بیشتر از معایبشه. بیشتر کالاهایی که تو لیون هست تو سایتایه دیگه نیست و تنها سایتیه که قیمتاشون بروز میشه و معمولاً کاهش قیمت داره. حالا گاهی اوقات عدم تطابق اطلاعات و موجودی انبار وجود داره.

ویرایش شده توسط EDK-TheONE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداش شما دیگه داری تند میری شما که انقدر براتون مهم بوده 2 روز زودتر خرید میکردید !

دوست عزیز من بیکار نیستم هر روز رو بشینم تو خونه. برنامه ریزی دارم. کادو هم از قبل برنامه ریخته بودم که سفارش بدم که ۴ شنبه یا ۵ شنبه برسه. نمیتونم اول هفته سفارش بدم کل هفته رو بشینم خونه تا برسم. نیستم.

وقتی میبینم زده موجود خوب طبیعتا باید موجود باشه. من باید از قبل فکر کنم که عه علکی زدن موجود ممکنه نداشته باشن؟

عزیزه من اصلا اینطور که شما میگید نیست،سایت لیون و مدیرانش یکی از فعالترین و با تجربه ترین فروشگاه های اینترنتی و خدمات کامپیوتری هستن و اینکه شما روز تولد دوستتون به فکر خرید کادو افتادین دلیل نمیشه که لیون با این همه تنوع جنسی دقیقا بتونه تمام اجناس داخل سایت رو به روز نگه داره و هر لحظه امکان تغییر وجود داره و اینکه میگید توی سایت زده موجود ولی بعد از چند ساعت تماس گرفتن و گفتن موجود نیست مطمعا باشید اولا که توی اون چند ساعت به دنبال این بودن که جورش کنن تا سفارش شما لغو نشه ولی از اونجایی که به هر دلیلی نتونستن جورش کنن سریع با شما تماس گرفتن و مبلغ رو پس فرستادن که خودش نشانه درست کاریه مدیران لیونه.

سیستم سفارش لیون خیلی هم عالیه،شخصا خودم خریدهای زیادی داشتم و چند باری شده ساعت 4 یا 5 غروب سفارش دادم و سریع به پست تحویلش دادن که فردای اون روز ساعت 8صبح به دستم رسیده.

خلاصه وقتی از جایی خرید میکنید جوانب کارو در نظر بگیرید و بی مقدمه به طرف حرف نا مربوط نزنید

به نظر من اگه این سایت با تنوع جنس هایی که داره نمیتونه به روز نگه داشته بشه بهتره وجود نداشته باشه. دیجی کالا تنوع اجناسش ۱۰۰ برابره. ولی همچین مشکلی نداره. چرا؟چون مدیریتش درسته. کمبود کارمند ندارن.

اگه این فروشگاه آنلاینی راه اندازی میشه و اینقدر تنوع اجناس رو زیاد میکنن باید فکر هم به حال این موضوع بشه. دیر رسیدگی کردن به سفارشات به کنار. که اگه همون صبح میگفتن موجود ندارن من میتونستم از جای دیگه سفارش بدم. نه این که بذارن بعد از ظهر و ساعات کاری.

ویرایش شده توسط tonypb
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

به نظر من مزایای لیون کامپیوتر خیلی خیلی بیشتر از معایبشه. بیشتر کالاهایی که تو لیون هست تو سایتایه دیگه نیست و تنها سایتیه که قیمتاشون بروز میشه و معمولاً کاهش قیمت داره. حالا گاهی اوقات عدم تطابق اطلاعات و موجودی انبار وجود داره.

مثبت هام تموم شده +1

 

سلام...

همیشه قبل از خرید با فروشگاه تماس بگیرید تا از موجودی کالایی اطمینان حاصل کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مثبت هام تموم شده +1

همیشه قبل از خرید با فروشگاه تماس بگیرید تا از موجودی کالایی اطمینان حاصل کنید

جناب تماس گرفتم. گفتن با بخش فروش تماس بگیرید. بخش فروش گوشیاشون خاموشه.

ثانیا اگه قراره تلفنی انجام بشه سایت و خرید آنلاین دیگه به چه دردی میخوره؟یه لیست قیمت بزارن بقیه تلفنی. بماند که تلفنی هم پاسخگو نبودن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر میکنم گفتن قیمت هایی که در سایت موجوده باید حتما برسی بشه تماس یا پیام خصوصی میتونه کمک کنه.

 

من فکر میکنم تمام تلاششون رو میکنند چون به من هم گفتن موجود نیست ولی گفتم من همینو میخام زحمت کشیدن برام همون روز جور کردن.

 

شاید دیگه واقعا موجود نبوده. این روز ها هم سرشون شلوغ هست. همین که مبلغ رو پس میدن و قرار نیست مثل جریان بنده که با اون سایت داشتم 20 صفحه تاپیک بره جلو تا پس بزنن خودش اعتبار سایته.


یک اس اس دی بود کالای بنده...


در مورد دیجی کالا با سند میتونم بهتون بگم سر خرید یک جارو برقی دو هفته معطل کردن بنده رو که موجود بود من خریدم ولی دو روز بعد زنگ زدن گفتن نیست یک مدل دیگه بردار یا امور مالی زنگ بزن پس بگیر پولو.

 

همه جا مشکل پیش میاد. دیجی کالا هم آپدیت نیست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام، نمیدونم شما بار اولتونه از لیون خرید می کنید یا نه؟ به شخصه خرید های زیادی از لیون داشتم و اوایل به مشکل شما برخورد کردم که محصولی که موجود خورده در سایت رو تموم کردن و موجودی رو بروز رسانی نکردن. بعد از اون همیشه اول ثبت سفارش میکنم بعد از چند ساعت باهام تماس میگیرن و اگر موجود باشه من هزینه رو پرداخت می کنم اگر که هم نباشه که هیچ. البته فقط لیون اینطور نیست من از چند فروشگاه مشابه دیگه هم خرید داشتم و اونها هم مشکل مشابه رو داشتن. شاید علت اینکه که فروشگاه لیون کامپیوتر و دیگر فروشگاه های مشابه دیگه، به غیر از فروش از طریق سایت، از طریق مغازه هم اجناس رو به صورت حضوری میفروشن و اینطوری حتی اگر در فروشگاه تعداد موجودی تعریف بشه برای یک کالا ممکنه به دلیل خرید حضوری توسط دیگران ناموجود باشه. این قضیه در فروشگاهایی که فقط فروش به صورت آنلاین دارن دیده نمیشه( مگر به خاطر سهل انگاری مدیر فروشگاه). البته برای رفع این مشکل هم فروشگاه ها میتونن اقدام کنن ولی متاسفانه....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درست نیست لیونو با دی جی کالا مقایسه کنین

اولا اون یه شرکت بزرگه!..من خودم دیدم

دوما خودتون برین قیمت ها رو مقایسه کنین

سوما پرسنل اونا بالای 100 نفره..دقیق نمی دونم

ویرایش شده توسط arashdehghan
لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای من هم پیش امده سفارش بدم ولی موجود نباشه.

یا برم حضوری خرید کنم مجبور بشم 20 دقیقه صبر کنم تا کالا رو از انبار بیارن

یا سفارش بدم (بالای 100 تومن در تهران  ارسال رایگان) بعد بگن امروز که نمیشه فردا ، بعد دوباره فرداش زنگ بزنن بگن امروز هم وقتمون پره میره برای پس فردا یا میخواید خودتون پیک بگیرید.

بله این جور مشکلات هست ولی

به قول یکی از دوستان  مزایای لیون خیلی بیشتر از ضرر هاش هست.

الان بهترین سایت فروش قطعات توی ایران قطعا لیون هست.

 

آقا مهدی هم بنده خدا یک نفر هست(کسی که  قیمت های سایت رو میگذاره کلا سایت دستشه) بنده خدا هم باید مراقب سایت باشه هم اسمبل کنه و.. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درست نیست لیونو با دی جی کالا مقایسه کنین

اولا اون یه شرکت بزرگه!

دوما خودتون برین قیمت ها رو مقایسه کنین

سوما پرسنل اونا بالای 100 نفره..دقیق نمی دونم

درود

دیجی کالا 1000 نفر پرسنل داره به صورت کلی، اما از نظر من هنوز راه زیاد داره تا یه فروشگاه بی عیب و نقص.

لیون کامپیوتر هم مسلما بی عیب و نقص نیست، خودشون هم بپرسین قبول دارن ، فروش آنلاینشون مقداری ضعیفه

ولی مطمئنا تو این سال جدید راهکاری دارن، لیون کم کم داره جون میگیره، اگه دقت کنین بخش موبایل هم

که به تازگی اضافه شده، من خیلی از لیون خرید داشتم و کاملا راضی هستم هم قیمت هم خدمات هم پشتیبانی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این دوستمونم حق دارن در کل وقتی میگید سایت تنوع کالا داره شاید نشه به موقع به روز بشه این نوعی بیمسئولیتی هست . وقتی اجناس متنوع برای فروش تو سایت میزارن باید به موقع به همشون رسیدگی بشه و همیشه بروز باشه اساس فروشگاه اینترنتی یعنی این .( الان کاری که سایت لیون کرده مثل اینه که من برم بقالی بگم آقا یه چیپس پیاز جعفری میخوام  :D  جناب فروشنده بعد 3 ساعت به من بگه نداریم !!!). 

مگه دیجی کالا که اون همه تونع محصول داره همیشه کالاهاش و اطلاعاتش بروز نیست؟ . یه ضعفی هم که سایت لیون داره اینه که امکاناتش مقداری  کم هست مثلا طبق گفته دوستمون تو بعضی جاها امکان انتخاب رنگ نیست . 

وامکان مقایسه کالاها واقعا ضعیفه . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من فقط می تونم بگم که تا حالا با لیون این مشکلو نداشتم.هر بار خواستم سفارش انجام بدم صبح ساعت 10-10:30 تماس گرفتم اول از موجودی اطلاع پیدا کردم.بعد اگه موجود بوده سفارش رو ثبت و پرداخت کردم.خودم دوباره تماس گرفتم و از ثبت سفارش مطمئن شدم...شما می تونستی اول هفته سفارش بدی ولی بزنی با باربری براتون بیاد که احتیاج نباشه خونه باشید برای تحویل کالا.هر وقت برسه باربری خودشون تماس میگیرن می گن بیاید بگیرید.از تیپاکس هم ارزون تره و زودتر می رسه (برای اصفهان که اینطوره).

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیزه من اصلا اینطور که شما میگید نیست،سایت لیون و مدیرانش یکی از فعالترین و با تجربه ترین فروشگاه های اینترنتی و خدمات کامپیوتری هستن و اینکه شما روز تولد دوستتون به فکر خرید کادو افتادین دلیل نمیشه که لیون با این همه تنوع جنسی دقیقا بتونه تمام اجناس داخل سایت رو به روز نگه داره و هر لحظه امکان تغییر وجود داره

ولی من پارسال یه دسته xbox360 for windowsسفارش دادم حدود 200تومن صبح سفارش دادم فردا غروب زنگ زدن گفتن نداریم ~x(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جناب تماس گرفتم. گفتن با بخش فروش تماس بگیرید. بخش فروش گوشیاشون خاموشه.

ثانیا اگه قراره تلفنی انجام بشه سایت و خرید آنلاین دیگه به چه دردی میخوره؟یه لیست قیمت بزارن بقیه تلفنی. بماند که تلفنی هم پاسخگو نبودن.

احسنت  @};-  @};-  @};-

اگه قراره تلفنی انجام بشه سایت و خرید آنلاین دیگه به چه دردی میخور

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود خدمت دوستان عزیزم.

من گروه لیون رو خیلی دوست دارم. :x

امیدوارم وب سایت لیون هم مثل خود گروه لیون عالی بشه.

سایت لیون خیلی جای کار داره.

یه جور بشه نیاز به تماس از بین بره عالی میشه.

اینترفیس سایت هم قدیمیه. فکر کنم تیم لیون نیاز به استخدام چند تا دولوپر کار درست وب داشته باشه  :cool: .

با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر لیون  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز من بیکار نیستم هر روز رو بشینم تو خونه. برنامه ریزی دارم. کادو هم از قبل برنامه ریخته بودم که سفارش بدم که ۴ شنبه یا ۵ شنبه برسه. نمیتونم اول هفته سفارش بدم کل هفته رو بشینم خونه تا برسم. نیستم.

وقتی میبینم زده موجود خوب طبیعتا باید موجود باشه. من باید از قبل فکر کنم که عه علکی زدن موجود ممکنه نداشته باشن؟.

این عدم موجودی توی همه جا به وجود میاد حتی سایت هایی که اعتبار جهانی دارن !

مخصوصا وقتی هم آنلاین فروخته میشه هم به صورت حضوری .

این که موجود نداشتن ولی توی سایت نزدن البته اشتباه لیون هست اما شما هم باید بپذیری که میتونستی با یکی دو روز جلوتر اقدام کردن احتمال بروز مشکل رو به حداقل برسونید !

 

این کار شما مثل اینه که از اطلاعاتتون بکاب نگیرید و بعد وقتی هارد ( مثلا ) گرینی که 2 ماه پیش خریدید بسوزه و شاکی باشید ، خب هارد میسوزه چه یک روز چه 1 سال چه 100 سال . لیون هم یک مغازس مثل بقیه مغازه ها فروشندگانش هم آدمن مثله بقیه ! اشتباه همه جا اتفاق میفته همون طوری که گاها معتبر ترین برندها سر 1 روز جنسشون میسوزه و کار به گارانتی و الافی میکشه همون طور هم امکان داره یک مشکل توی یک سایت و فروشگاه معتبر هم بیفته !

 

...........................................................................................

لینک به دیدگاه
Share on other sites

داستان منو بشنوید پس خوندن داره:

    نمیدونم این چه شیوه پاسخگویی به مشتریه.  واقعأ منو از خرید از سایتشون پشیمون کردند به غلط کردن أفتادم این دیگه چه جورشه .تازه پیگیری میکردم جوری جواب میدادنن فروشنده هاشون که نگو نپرس.من بارها و بارها ازشون به شیوه کارت به کارت خرید کردم فقط یک بارشنبه ظهرسال قیل{دی ماه بود فکر کنم} خواستم ازشون آنلاین خرید کنم به دلیل پیچیدگی و ریز بودن قطعات که متأسفانه با وجود ثبت و واریز مبلغ در ساعته ۴:۵۰شنبه . اولین بار که تماس گرفتم گفتند ارسال شده بعد ساعته ۶تماس گرفتم برای شماره پیگیری گفتند فردا تماس بگیرید یک شنبه صبح تماس گرفتم گفتند ما رمه اوکسیر ۴گیگ کور ادیتیشن رو نداریم برتونو هنوز نفرستادیم!!!!!!! به جاش مدله جی إسکیل بزاریم گفتم باشه فقط بفرستید بیاد گفتند باشه اختلافشو براتون کارت به کارت میکنیم.باز قبل ظهریک شنبه زنگ زدم گفتند فرستادیم منتظر پیکیم که بارنامه بیاره باز ظهر طرفای 2 زنگ زدند که ما اشتباهأ۱۸تومن زدیم به حسابتون باید۸ میزدیم شما۱۰تومن به حساب ما بزنید که بارو بفرستیم!!!!!  خبر دادم باز بعد از ظهر زنگ زدند که ما فلشه ادیتا مدله u340رو نداریم منم گفتم باشه اشکال نداره یک مدل پایینتر بفرستید باز میگم حتمأ فرستادین میگن بله .اختلافش۱۰تومن بود که باید اونا حالا میزدند که بگذریم طول کشید.شماره پیگیریشو دوشنبه دادند گفتند عصر یک شنبه ارسال شده.سه شنبه زنگ زدم ساعته۱۸به باربریه شهرمون میگن نرسیده تازه دوشنبه آخر وقت ارسال کردند سه شنبه صبح بار راه میافته.خلاصه دروغ پشته دروغ.یعنی مونده بودم که چطور شنبه رو سه شنبه کردند اجناسو تعغییر دادند زنگ میزدم شاکی هم میشدند از تماس های مکرر من.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تا حالا نزدیک یکو نیم میلیون از این سایت خرید داشتم و انصافا بد نبوده . هم بسته بندی خوبه هم سرعت ارسال راضی کننده و هم قیمتا عالیه.ولی الان من یک شنبه یه مانیتود سفارش دادم و الان که سه شنبه ساعت 5 بعد از ظهره هنوز سفارشم معلق .پرداخت هم اینتر نتی انجام شده .نمی دونم بعد عید چی شده .ایشالا که زود تر بدستم برسه.

ویرایش شده توسط hojjat rezapoor 37
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام...

من برای کادو تولد یکی از دوستام قصد خرید هدفون سنهایزر cx 5.00g رو داشتم که دیدم لیون داره...بر اساس سابقه و تعریفات بقیه خرید کردم به امید این که به دستم میرسه میتونم هدیه بدم...

اول از همه کم کاری مسئولای سایت اینه که این هدفون 2 رنگ داره ولی تو سایت برای انتخاب رنگ یا موجودی رنگ چیزی مشخص نیست...بیشتر محصولات همینه...تماس گرفتم با شماره اصلی سایت که گفتن با فروش تماس بگیرید و تلفن های فروش هم ماشالا خاموشن به اصطلاح گور بابای مشتری...

گفتم خوب طوری نیست هر رنگی هست سفارش میدم و خیالم راحته که سایت معتبره به دستم میرسه و برنامه هام تنظیم کردم...

تا 4 ساعت کسی تماس نگرفت کلا بعد ساعت 1:30 ظهر تماس گرفتن که عه اوپس موجود نداریم و شماره کارت بدید پس بفرستیم مبلغو...

خوب الان تکلیف من چیه؟اینجا پولی خورده نشده حق منم ضایع نشده...ولی برای چی کم کارید؟چرا نزدید موجود نیست که الان من برنامه هام به هم خورده...من الان کی و کجا این هدفون رو تهیه کنم؟دیگه میره برا شنبه که به دردم نمیخوره...

الان گند خورد تو برنامه هام و کادویی که قرار بود بگیرم به حدی اعصابم خورد شده که حد نداره...

نمیدونم چی بگم...متاسفم...بعد چند ساعت تازه رسیدگی کردید و میگید موجود نیست...بعد تو سایت زده موجود و خیلی راحت پرداخت آنلاین انجام میشه...

خو اگه تواناییش رو ندارید سیستمتون رو اصلاح کنید کارکنان رو بیشتر کنید سایت رو ببندید کلا حضوری بفروشید...گوشی ها که خاموش....پاسخگویی با تاخیر و آخر دست خالی بودن من و ضایع شدن من...

تکلیف من چیه؟اگه زود تر میگفتید ندارید یا زده بودید نا موجود من از جای دیگه خرید کرده بودم...الان هر جا تماس میگیرم میگن شنبه که به درد من نمیخوره...

 

اصلا تجربه خوبی نبود...من تا حالا بر اساس گفته ها به دیگران خرید از سایت رو توصیه میکردم...الان خرید نکردن از سایت رو توصیه میکنم...چون بی برنامه و...

ممنون از گند زدن به برنامه هام. @};-

درود دوست خوبم @};-

سال نو رو به شما و تمام دوستان گلم تبریک میگم

 

بابت این مسئله عذر ما رو بپذیرید .

 

اگر توضیحی میخواید از طرف تیم این توضیحات ماست

 

متاسفانه چون 15 روز نبودیم کلی سفارشات و کلی خریدها موندن که از 14 فروردین طبق اعلام قبلی ارسال بشن .

در این بین اپدیت کردن سایت و بخشهای مختلفش هم هستش .

 

و همانطور که قبلا در راهنمای خرید و در فروم هم گفتیم پیش میاد کالایی موجود نباشه و برای تهیه اون باید از شرکت اصلی اقدام کنیم و وارد انبار کنیم . زمان ارسال کالاها بر طبق موجودی و نحوه تهیشون کاملا متفاوته .

 

شما اگر سایتهای خارجی هم بررسی کنید همین  مسئله وجود داره .

 

ولی با این حال عذر ما رو بپذیرید و حاضریم برای شما جبران کنیم و اگر کالای دیگه ای میشه کادو داد رو انتخاب کنید و با ارسال رایگان براتون ارسال خواهیم کرد . @};- @};- @};-

 

در آخر اینکه حرفتونو رو به ما زدید تشکر میکنم . حتی اگر دلتون خواست تندتر هم بگید بهم یپغام بدید :x

----------------------

 

این مطلب رو برای سایر عزیزان مینویسم

 

دوستان گلم ما خودمون رو دوست شما میدونیم و شما رو بهترین سرمایه ی خودمون . ولی این بین پیش اینجور مسائل پیش میاد .

 

ازتون میخوایم هر وقت مشکلی پیش اومد به خودمون اعلام کنید . و اگر راه حل دیگه ای هستش راه حل با کمک هم پیدا کنیم .

 

فکر میکنم زندگی اینجوری قشنگتر میشه .

 

هیچ مجموعه ای در دنیا نمیتونه ادعا کنه کامله و ما هم همینطور @};- @};- @};-

 

در کل سال خوبی رو در کنار شما آرزو میکنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من خودم یه بار از لیون سیستم بالا گرفتم انصافا عالی بود...ولی چندروز پیش زنگ زدم واسه خرید کارت صدا...اقایی گفتن یه شخصی باید بیاد نیومده نیم ساعت دیگه زنگ بزن....بعد نیم ساعت شاید من بیش از سی دفعه تماس گرفتم یا اشغال بود یا کسی برنمیداشت...اخر رفتم از اقای جمشیدی ... سفارش دادم....به نظرم یه فکری باید به فکر این مسائل بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...