رفتن به مطلب

Recommended Posts

gyzhaefdv3g4rtd3rmwg.jpg

 

شرکت کره ای Samsung بزودی و با ارائه مانیتور جدید خود به نام C32F391FW تعداد مانیتورهای خمیده خود را افزایش خواهد داد . این مانیتور که دارای صفحه نمایش 31.5 اینچی می باشد و از تکنولوژی همگام سازی تطبیقی ( Adaptive-Sync ) بهره می برد ، دارای زاویه دید 178 درجه و میزان خمیدگی 1800R می باشد که این میزان خمیدگی آن را از هر مانیتور خمیده دیگری خمیده تر می کند . 

مانیتور Samsung C32F391FW بر پایه تکنولوژی SVA شرکت Samsung ساخته شده و دارای وضوح تصویری Full HD می باشد . این محصول همچنین دارای رفرش ریت 60Hz ، روشنایی تصویر تا 250cd/m² ، کنتراست استاتیک 3000:1 ، زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه و پوشش رنگی sRGB صد در صدی می باشد . مانیتور C32F391FW با پایه های VESA سایز 75x75 سازگار می باشد و همچنین از پورت های HDMI 1.4a و DisplayPort و همینطور جک صدا سود می باشد . ابتکار جالبی که در این مانیتور صورت گرفته ، سازگار بودن و کار کردن تکنولوژی همگام سازی تطبیقی با پورت های HDMI و DisplayPort می باشد . 

مانیتور خمیده جدید شرکت Samsung یعنی C32F391FW در حد فاصل ماه های می و جون به بازار خواهد آمد . قیمت پیش بینی شده برای این محصول 399 دلار آمریکا می باشد .

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

خیلی ارزونه.

چون فول اچ دیه

 

البته قيمت اونور آب اصلا ملاك اينور آب نيست ولى بازم مفته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...