رفتن به مطلب

پشتیبانی کامل معماری Pascal از Async Compute


Recommended Posts

به نظر شما چه چیز باعث شده سازنده بیاد بگه " بازی ما با DX12 سازگار هست" و بعدش هم بگه "تیم گرافیکی ما دارن برای پیاده سازی با مهندسان AMD همکاری نزدیکی میکنن"؟

چه اتفاقی افتاده که جمله به این صورت گفته نشده:

اگر شما مدعی هستی که AMD یک شرکت در آستانه ورشکستگی هست، اینو حتماً ناشر هم میدونه (اگر بهتر از شما ندونه)، پس چرا باید بیاد آینده بازیشو به خطر بندازه و روی یک شرکت در آستانه ورشکستگی سرمایه گذاری کنه؟ (منظورم این نیست که ناشر واقعاً سرمایه گذاری مالی کرده ولی همین که حاضر شده اسم AMD رو هم کنار بازیش بزنه، یک نوع قمار با آینده بازیش انجام داده). این رو هم در نظر داشته باشین غیر از هیتمن که تموم شد رفت، Deus Ex و Watch Dogs 2 (احتمالاً) که هر دو DX 12 هستن برای سخت افزارهای AMD بهینه شدن به علاوه اینکه همکاری AMD و DICE هم قبلاً برای Battlefield اعلام شده. به نظر میاد جدا از این بازی، حتی عناوین DX 12 آینده هم بیشتر تمایل همکاری با AMD دارن. (ضمن اینکه این سه بازی که گفتم فعلاً تنها بازی هایی هستن که خاطرم هست. شاید عناوین دیگری هم باشن که یا من الان خاطرم نیست یا هنوز به اطلاع عموم نرسیده.)

چون میدونم شما هم خیلی بحث کردین و شاید خسته شده باشین، فقط همین سوال رو میپرسم و دیگه ادامه نمیدم.

 

ببینید قضیه خیلی ساده هست الان AMD نیاز داره هر چی عناوین DX12 هست زیر فلگ خودش بیاره چرا؟ چون اگر اینکار رو نکنه عاقبتش میشه مثله Rise of the Tomb Raider که در DX12 هم کاری نتونسته انجام بده و هر چی رشته کرده پنبه میشه! شما به قضیه فقط از نظر چندتا فریم پایین بالا نگاه می کنید ولی کمپانی هدفش اینه تمام زورش رو بزنه تا درصدی از اون وجهه از دست رفته رو حالا تحت عنوان چیزی به اسم DX12 به دست بیاره و مهمترین چیز کسب اعتماد شرکای تجاری و کاربران هست، مسئله ای که به این راحتی و با چندتا بازی DX12 به دست نمیاد! چون در بخش تجاری کسی نگاه نمیکنه AMD مثلا 5 تا فریم از انویدیا بیشتر گرفته بلکه نگاه می کنند در مقایسه با GTX 980Ti چندتا FuryX فروخته شده! DX12 هم تا الان فقط یه ابزار تبلیغاتی برای مایکروسافت بیشتر نبوده که هیچی جزء ضرر برای پی سی گیمینگ نداشته، شما طی چند سال گذشته تعداد بازی های معروف و پرفروشی که با انویدیا همکاری داشتند را در مقابل AMD قرار بدید این چرخه در چند سال آینده هم تکرار خواهد شد چون انویدیا اجازه نمیده ماهی های گنده از تور فرار کنند چرا چون هر یک سهامش اندازه 10 سهام AMD ارزش داره و تمام سعیش رو به کار میبره که این موقعیت حفظ بشه!

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

ببینید قضیه خیلی ساده هست الان AMD نیاز داره هر چی عناوین DX12 هست زیر فلگ خودش بیاره چرا؟ چون اگر اینکار رو نکنه عاقبتش میشه مثله Rise of the Tomb Raider که در DX12 هم کاری نتونسته انجام بده و هر چی رشته کرده پنبه میشه! شما به قضیه فقط از نظر چندتا فریم پایین بالا نگاه می کنید ولی کمپانی هدفش اینه تمام زورش رو بزنه تا درصدی از اون وجهه از دست رفته رو حالا تحت عنوان چیزی به اسم DX12 به دست بیاره و مهمترین چیز کسب اعتماد شرکای تجاری و کاربران هست، مسئله ای که به این راحتی و با چندتا بازی DX12 به دست نمیاد! چون در بخش تجاری کسی نگاه نمیکنه AMD مثلا 5 تا فریم از انویدیا بیشتر گرفته بلکه نگاه می کنند در مقایسه با GTX 980Ti چندتا FuryX فروخته شده! DX12 هم تا الان فقط یه ابزار تبلیغاتی برای مایکروسافت بیشتر نبوده که هیچی جزء ضرر برای پی سی گیمینگ نداشته، شما طی چند سال گذشته تعداد بازی های معروف و پرفروشی که با انویدیا همکاری داشتند را در مقابل AMD قرار بدید این چرخه در چند سال آینده هم تکرار خواهد شد چون انویدیا اجازه نمیده ماهی های گنده از تور فرار کنند چرا چون هر یک سهامش اندازه 10 سهام AMD ارزش داره و تمام سعیش رو به کار میبره که این موقعیت حفظ بشه!

@};-

 

خیلی جالبه یادمه که تو بوق و کورنا میکردید http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=43856&hl= حالا شد یک ابزار تبلیغاتی loudlaff.gifloudlaff.gif  خوب پس معلوم شد اگر یه موقع یه بازی بیاد و با dx 12 در اون انودیا عقب بیفته میشه dx 12 ابزاری برای تبلیغات !!!!! چه جالب 308817_2qcmh45.gif

حالا گیریم اصلا dx 12 توسط مایکروسافت منتشر نمیشد ولی به جاش منتل که بود منتل نمیبود والکان که بود (والکان همون منتله  http://gpuopen.com/gaming-product/vulkan/ )  تازه انودیا شانس اورد منتل کنار کشید اگر منتل جای dx 12 رو میگرفت اون موقع چه حرفی دیگه واستون میموند

در بخص صنعت گیمینگ پلتفرم اصلی دست کنسولهاست نه pc  (مثلا هر دو کنسول نسل هشت نزدیک 100 میلیون نسخه دستگاه فروخته شدند تا الان ) طرف بازیساز نگاه میکنه ببینه مثلا PS4 چه تعداد فروخته نه کارت گرافیک ( 100 میلیون کنسول رو ول میکنه بیاد مثلا رو 20 میلیون نسخه گرافیک بچسبه ) به خاطر همین هست بازیهایی مثل GTA V اول رویه کنسولها میاد و خوب فروش میکنه بعد از یک سال برای پلتفرم PC میاد (تازه سازنده GTA گفته احتمال اینکه نسخه های قبلی این بازی بر رویه کنسولهای نسل هشتم بیاد خیلی زیاده نه PC  )

 

هیچی جزء ضرر برای پی سی گیمینگ نداشته 289717_4fvgdaq_th.gif289717_4fvgdaq_th.gif

یعنی این حرف رو بیل گیتس بشنوه خودسوزی میکنه تمام ملت دارن به خاطر همین DX 12 لعنت ا... علیه میرن سمت ویندوز 10 اونوقت شما میگی فقط برای تبلیغاته

 

بازیهای معروف پر فروش همگی 90 درصد قریب به اتفاق روی کنسول فروششون بالا بوده نه PC مثل GTA V

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

میشه بگید بازی ASHES چه حُربه ای از AMD درونش گنجانده شده مثلا تنظیماتی مثل گیم وکز یا از این جور چیزا ؟؟!!

ASYNC COMPUTE یک قابلیت سخت افزاریه و ربطی به بازی و بازیساز نداره حالا بازیساز بخواد ازش استفاده میکنه نخواد نمیکنه میشه این ربطش رو به AMD بگید

این بازی به محض ورودش باندل کارت های AMD بوده !!!

حالا شما هر چی دلت میخواد بگو

 

متاسفاه لیون کامپیوتر شده نوب بازار

هرکی میاد فقط یچیز بگه و دلش رو خوش میکنه که یچی گفته لال از دنیا نرفته

مدیران و کاربرای حرفه ای به خاطر همین فن بازی های فوق العاده مزخرف دیگه تو بحث ها شرکت نمیکنن !

و همه در حسرت همون سایت HOTOVERCLOCK که خالی از هرگونه نوب بود باید بار سفر از این دنیا ببندیم  :)

واقعا برای افرادی که صرفا برای مثبت گرفتن هرکاری میکنن متاسفم  :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببینید قضیه خیلی ساده هست الان AMD نیاز داره هر چی عناوین DX12 هست زیر فلگ خودش بیاره چرا؟ چون اگر اینکار رو نکنه عاقبتش میشه مثله Rise of the Tomb Raider که در DX12 هم کاری نتونسته انجام بده و هر چی رشته کرده پنبه میشه! شما به قضیه فقط از نظر چندتا فریم پایین بالا نگاه می کنید ولی کمپانی هدفش اینه تمام زورش رو بزنه تا درصدی از اون وجهه از دست رفته رو حالا تحت عنوان چیزی به اسم DX12 به دست بیاره و مهمترین چیز کسب اعتماد شرکای تجاری و کاربران هست، مسئله ای که به این راحتی و با چندتا بازی DX12 به دست نمیاد! چون در بخش تجاری کسی نگاه نمیکنه AMD مثلا 5 تا فریم از انویدیا بیشتر گرفته بلکه نگاه می کنند در مقایسه با GTX 980Ti چندتا FuryX فروخته شده! DX12 هم تا الان فقط یه ابزار تبلیغاتی برای مایکروسافت بیشتر نبوده که هیچی جزء ضرر برای پی سی گیمینگ نداشته، شما طی چند سال گذشته تعداد بازی های معروف و پرفروشی که با انویدیا همکاری داشتند را در مقابل AMD قرار بدید این چرخه در چند سال آینده هم تکرار خواهد شد چون انویدیا اجازه نمیده ماهی های گنده از تور فرار کنند چرا چون هر یک سهامش اندازه 10 سهام AMD ارزش داره و تمام سعیش رو به کار میبره که این موقعیت حفظ بشه!

@};-

تشکر @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

s4b9_6d1536z0xs27hr4f43ch.jpg

خطی قرمز بر زندگی هیولای خفته!! :D

 

 

از اوناش بو داااا!  :D  @};-

 

دوستان خبر داغی منتشر  شده(24ساعتی میشه البته)  گفتم حیف که ترجمه ی کاملشو تیتر نکنم  تا همه استفاده کنن ! ( خالی از لطف نیست خوندنش ، میتونه نقش راهبردیم تو بحث شیرینتون داشته باشه!)  @};-  @};-  @};-

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=58788&page=5#entry724531

ویرایش شده توسط tohidadme
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این بازی به محض ورودش باندل کارت های AMD بوده !!!

حالا شما هر چی دلت میخواد بگو

 

متاسفاه لیون کامپیوتر شده نوب بازار

هرکی میاد فقط یچیز بگه و دلش رو خوش میکنه که یچی گفته لال از دنیا نرفته

مدیران و کاربرای حرفه ای به خاطر همین فن بازی های فوق العاده مزخرف دیگه تو بحث ها شرکت نمیکنن !

و همه در حسرت همون سایت HOTOVERCLOCK که خالی از هرگونه نوب بود باید بار سفر از این دنیا ببندیم  :)

واقعا برای افرادی که صرفا برای مثبت گرفتن هرکاری میکنن متاسفم  :)

 

 چون باندل AMD بوده یعنی AMD بازی رو دستکاری کرده !!! یعنی این شد دلیل !! من پرسیدم چه تکنیکی AMD به بازی اضافه کرده شما میگی باندل بوده ؟؟!! مثلا داخل جعبه 390 یه کد ASHES باشه اون بازی دستکاری شدست درسته !!!

هر کس که بیاد و از برند مورد علاقش صحبت کنه و نظر بده میشه نوب ؟؟!!!! پس اگر اینطور باشه طرفدارای برند انودیا که بیشتر هستن تعداشون !!!!

من اصلا مثبت برام مهم نیست هر کی خواست میتونه منفی بهم بده ولی بنده حرف خودمو با دلیل و مدرک میزنم و صرفا از رویه امار و ارقام نظر نمیدم !!

پس طبق نظریه شما هر کسی در این بحث ها شرکت نکنه و خودشو قاطی نکنه  کاربر حرفه ایه !!!

شما هم اختیار خودتون رو دارید و فقط درباره تاپیک مورد بحث میتونید نظر بدید و نمیتونید در رابطه با نظر دیگران قضاوت کنید

 

دادا اگر همین بحث ها هم نباشه فروم میخوابه خاک میخوره .....

وقتی انودیا بازی رو باندل خودش میکنه کلی تبلیغات از برنامه های اختصاصی خودش که به بازیها تزریق کرده تبلیغشو میکنه مثلا بازی اساسینز کرید سیندی کیت یا رایس اف د تامب رایدر که تکنیکهایی که مختص کارتهای خودش بود رو اول بایک دمو نمایش میداد و بعد با بندل کارتهاش به فروش میرسوند

ولی بنده از دوستان دلیل میخوام که AMD چه تکنیک اختصاصی خودش رو مثلا به بازی ASHES اضافه کرده دوستان میگن با کارتهاش باندل بوده خوب چون باندل بوده یعنی بازی دستکاری شده ؟؟ خوب اگه دستکاری شده لطف بفرمایید و از تکنیکهایی که AMD درش تزریق کرده اسم ببرید @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

 چون باندل AMD بوده یعنی AMD بازی رو دستکاری کرده !!! یعنی این شد دلیل !!

بازی هایی که AMD کمتر فریم میگیره میشه دسیسه و سیاست کثیف و دستکاری Nvidia ولی بازی که باندل AMD ایه برای nvidia بهینه میشه چه جالب :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از اوناش بو داااا!  :D  @};-

 

دوستان خبر داغی منتشر  شده(24ساعتی میشه البته)  گفتم حیف که ترجمه ی کاملشو تیتر نکنم  تا همه استفاده کنن ! ( خالی از لطف نیست خوندنش ، میتونه نقش راهبردیم تو بحث شیرینتون داشته باشه!)  @};-  @};-  @};-

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=58788&page=5#entry724531

:D آره داش انویدیا با این همه کلاه برداری که میکنه، هیولای خفته قراره از خواب طولانیش بیدار بشهrolling%20on%20the%20floor.gif و با یک حمله ی غافلگیر کننده بزنه دهن مهنشو بکوبه رو آسفالت :-SS :laughing:  تا دیگه از این غلتا نکنهrolling%20on%20the%20floor.gif

ویرایش شده توسط omide1648
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بیخیال دوستان، اینقدر رو اعصاب هم اسکی نرین، خوب نیست...

 

عوضش برای اینکه "فروم هم خاک نخوره" میتونین درباره مسائلی که در اون اتفاق نظر دارین بحث کنید. مثلاً......

:-?

:-?

:-?

:-?

:-?

:-?

:-?

:-?

:-?

:-?

:-?

هیچی آقا راحت باشین، به اسکیتون ادامه بدین... :D

ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 چون باندل AMD بوده یعنی AMD بازی رو دستکاری کرده !!! یعنی این شد دلیل !! من پرسیدم چه تکنیکی AMD به بازی اضافه کرده شما میگی باندل بوده ؟؟!! مثلا داخل جعبه 390 یه کد ASHES باشه اون بازی دستکاری شدست درسته !!!

هر کس که بیاد و از برند مورد علاقش صحبت کنه و نظر بده میشه نوب ؟؟!!!! پس اگر اینطور باشه طرفدارای برند انودیا که بیشتر هستن تعداشون !!!!

من اصلا مثبت برام مهم نیست هر کی خواست میتونه منفی بهم بده ولی بنده حرف خودمو با دلیل و مدرک میزنم و صرفا از رویه امار و ارقام نظر نمیدم !!

پس طبق نظریه شما هر کسی در این بحث ها شرکت نکنه و خودشو قاطی نکنه  کاربر حرفه ایه !!!

شما هم اختیار خودتون رو دارید و فقط درباره تاپیک مورد بحث میتونید نظر بدید و نمیتونید در رابطه با نظر دیگران قضاوت کنید

 

دادا اگر همین بحث ها هم نباشه فروم میخوابه خاک میخوره .....

وقتی انودیا بازی رو باندل خودش میکنه کلی تبلیغات از برنامه های اختصاصی خودش که به بازیها تزریق کرده تبلیغشو میکنه مثلا بازی اساسینز کرید سیندی کیت یا رایس اف د تامب رایدر که تکنیکهایی که مختص کارتهای خودش بود رو اول بایک دمو نمایش میداد و بعد با بندل کارتهاش به فروش میرسوند

ولی بنده از دوستان دلیل میخوام که AMD چه تکنیک اختصاصی خودش رو مثلا به بازی ASHES اضافه کرده دوستان میگن با کارتهاش باندل بوده خوب چون باندل بوده یعنی بازی دستکاری شده ؟؟ خوب اگه دستکاری شده لطف بفرمایید و از تکنیکهایی که AMD درش تزریق کرده اسم ببرید @};-

دوست عزیز برای چی اسینک کامپیوت اضافه شده و روی بازی Ashes اینقدددددددر داره مانور داده میشه؟

بازی ای که سرو ته نداره !!!

چرا همزمان با اومدن بازی سریعا توسط AMD باندل شده ؟

چرا AMD بازی ای رو باندل نکرده که تکنولوژی های یکسان Nvidia  و AMD توش استفاده شده باشن ؟

با یه دو دو تا چهارتای ساده میشه متوجه شد AMD از این بازی اهرمی ساخته برای تبلیغات و فروش کارت های خودش 

چرا سازنده ی یه بازی نه چندان مطرح اینقدر برای شما عزیز شده ؟ چرا فکر میکنید بی دلیل این تکنولوژی تو بازی Ashes قرار گرفته. وقتی اسینک کومپیوت اینقدر مهم و تاثیر گذار هست چرا تو بازی های موفق و مطرح ازش استفاده نمیشه ؟

AMD حق داره از تکنولوژی انحصاری خودش تو بازی ها استفاده کنه و لی Nvidia حق نداره از Gameworks که سالها براش زحمت کشیده به نفع خودش استفاده کنه ؟!!!!

اصلا معلوم هست با خودتون چند چندین ؟

در ضمن من بارها نظرات شما رو خوندم و به جرئت میگم چندین بار از نظرات خوبتون استفاده کردم و به بار علمیم اضافه شد 

فقط حرفم اینه همیشه طرف حق گرفته بشه

همیشه کمپانی و تکنولوژی های موفق تمجید بشن 

فقط همین دو مورد رعایت بشه همه تو انتخابمون موفق خواهیم بود. 

تو گروه تلگرام بتلفیلد نگاه کنید متوجه میشین به دوست عزیز آقا سعید هم گفتتم امیدوارم سری 400 AMD بهتر از انویدیا عمل کنه.بهتر بشه من قطعا سری 400 رو خواهم خرید 

امیدوارم همیشه برای انتخاب درست بهم کمک کنیم نه برای به کرسی نشوندن حرفمون

نه انویدیا مال من و شماست و نه AMD 

موفق باشید

ویرایش شده توسط SWAT_MEHDI
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

دوست عزیز برای چی اسینک کامپیوت اضافه شده و روی بازی Ashes اینقدددددددر داره مانور داده میشه؟

بازی ای که سرو ته نداره !!!

چرا همزمان با اومدن بازی سریعا توسط AMD باندل شده ؟

چرا AMD بازی ای رو باندل نکرده که تکنولوژی های یکسان Nvidia  و AMD توش استفاده شده باشن ؟

با یه دو دو تا چهارتای ساده میشه متوجه شد AMD از این بازی اهرمی ساخته برای تبلیغات و فروش کارت های خودش 

چرا سازنده ی یه بازی نه چندان مطرح اینقدر برای شما عزیز شده ؟ چرا فکر میکنید بی دلیل این تکنولوژی تو بازی Ashes قرار گرفته. وقتی اسینک کومپیوت اینقدر مهم و تاثیر گذار هست چرا تو بازی های موفق و مطرح ازش استفاده نمیشه ؟

AMD حق داره از تکنولوژی انحصاری خودش تو بازی ها استفاده کنه و لی Nvidia حق نداره از Gameworks که سالها براش زحمت کشیده به نفع خودش استفاده کنه ؟!!!!

اصلا معلوم هست با خودتون چند چندین ؟

در ضمن من بارها نظرات شما رو خوندم و به جرئت میگم چندین بار از نظرات خوبتون استفاده کردم و به بار علمیم اضافه شد 

فقط حرفم اینه همیشه طرف حق گرفته بشه

همیشه کمپانی و تکنولوژی های موفق تمجید بشن 

فقط همین دو مورد رعایت بشه همه تو انتخابمون موفق خواهیم بود. 

تو گروه تلگرام بتلفیلد نگاه کنید متوجه میشین به دوست عزیز آقا سعید هم گفتتم امیدوارم سری 400 AMD بهتر از انویدیا عمل کنه.بهتر بشه من قطعا سری 400 رو خواهم خرید 

امیدوارم همیشه برای انتخاب درست بهم کمک کنیم نه برای به کرسی نشوندن حرفمون

نه انویدیا مال من و شماست و نه AMD 

موفق باشید

 

ای وای من نمیدونستم async compute درون بازی هست و نمیدونم چرا هرچی گشتم پیداش نکردم این گزینه رو داخل بازی !!!! دوستان اگه کسی این قابلیت رو درون این بازی بدون سر وته پیدا کرد یه عکس بزاره تا ما هم فعالش کنیم و فریم ریت کارتمون بالا بره :D

 

عزیز دل async compute یک قابلیت سخت افزاری هست نمی دونم چرا و به چه دلیل باید برای بار هزاریکم اینو توضیح بدم :

برای بار 1001 :

async compute قابلیتی هست که باعث میشه داده هایی که به طرف هسته میان به ترتیب و پشت سر هم به صورت کاملا منظم و بدون هیچ گونه تاخیر برای پردازش به سمت هسته برن :

j8y10elfu8pb57bhrkmf.png

 

 

این هم بدون استفاده از قابلیت سخت افزاری  async compute

وقتی این قابلیت نباشه اطلاعات پشت سر هم و با تاخیر و اتلاف وقت با هم تداخل پیدا میکنن و باعث هدر رفت عملکرد پردازنده میشن

ffn3la2ptoy6w1xcvcsq.png

 

 

 

این قابلیت به صورت سخت افزاری از سری 7000 در کارتهای AMD وجود داره :

 

dfass79uv3nz7t59byqu.png

 

 

جالا بازیساز با توجه به اینکه این قابلیت فقط در DX 12 فعال میشه میتونه از اون دربازیش برای پردازش بهتر و سریعتر بهره ببره وقتی هم نخواسته باشه نتیجش میشه مثل بازی تانب رایدر 2016 که فقط با یک پچ سر وته اونو هم میاره و اسمشو میزاره بازی DX 12

 

این این قابلیت جز شعارهای انودیا هم بوده از زمان سری 900 نمیدونم شما دیگه چرا میخواید اون انکارش کنید :

 

wyxplm66pok5ctzgta40.png

 

 

این نقشه بلاک دیاگرام یکی از sm های معماری جدید gp 100 مورده استفاده در سری gtx 1000 هست ولی همچنان بخشی که اسمش async compute engin باشه وجود نداره

اون قابلیتی هم که دوستان گفتن قراره جایگزین async بشه احتمالا باز انودیا میخواد به صورت ویرچوال شبیه سازیش کنه با درایورهاش کاری که با سری 900 میخواست انجام بده ولی موفق نشد

 

63cyqa323dcgzbvkjnr5.jpg

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای وای من نمیدونستن async compute درون بازی هست و نمیدونم چرا هرچی گشتم پیداش نکردم این گزینه رو داخل بازی !!!!

عزیز دل async compute یک قابلیت سخت افزاری هست نمی دونم چرا و به چه دلیل باید برای بار هزارم اینو توضیح بدم :

برای بار 1001 : async compute قابلیتی هست که باعث میشه داده هایی که به طرف هسته میان به ترتیب و پشت سر هم به صورت کاملا منظم و بدون هیچ گونه تاخیر برای پردازش به سمت هسته برن :

j8y10elfu8pb57bhrkmf.png

 

 

این هم بدون استفاده از قابلیت سخت افزاری  async compute

وقتی این قابلیت نباشه اطلاعات پشت سر هم و با تاخیر و اتلاف وقت برای پردازش اماده میشن این طوری :

ffn3la2ptoy6w1xcvcsq.png

 

 

 

این قابلیت به صورت سخت افزاری از سری 7000 در کارتهای AMD وجود داره :

 

dfass79uv3nz7t59byqu.png

 

 

جالا بازیساز با توجه به اینکه این قابلیت در DX 12 فعال میشه میتونه از اون دربازیش برای پردازش بهتر و سریعتر بهره ببره وقتی هم نخواسته باشه نتیجش میشه مثل بازی تانب رایدر 2016 که فقط با یک پچ سر وته اونو هم میاره و اسمشو میزاره بازی DX 12

"عزیز دل async compute یک قابلیت سخت افزاری هست نمی دونم چرا و به چه دلیل باید برای بار هزارم اینو توضیح بدم"

تنهایی گفتی ؟
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

 

"عزیز دل async compute یک قابلیت سخت افزاری هست نمی دونم چرا و به چه دلیل باید برای بار هزارم اینو توضیح بدم"

تنهایی گفتی ؟

 

 

واستا واستا یه نگاه به دوروبرم بندازم ؟؟؟!!!!!!

اها کسی نیست تنهایی گفتم به شرطی شما به کسی نگی ؟؟!!!!

 

معلومه الان شما طرف حق رو گرفتی ؟؟ البته الان مارو هم گرفتی ؟؟؟؟

به قول خودت با خودت چند چندی برار جان

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

و همچنان کوبیدن آب در هاون !

Sent from my GT-S6312 using Tapatalk

نرود میخ اهنی در سنگ ؟؟!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان گرامی لطفا تموم کنید بحث های بی هدف رو  @};-  @};-  @};-  @};-

هر کی بره کارت خودش رو بخره...بنده خودم 690 دارم و باور کنید واقعا ازش لذت میبرم ! حتی دوست ندارم عوضش کنم و 1080 بگیرم...علاقه از همه چی مهمتره..به عنوان مثال خود بنده اگر از فناوری Async برخوردار نباشم باز هم برام مهم نیست

برای بنده در مرحله اول مهمترین چیز دیکودر و انکودر ویدیویی هستش که انویدیا هیچوقت ناامیدم نکرده ! والسلام

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مقایسه async compute با گیم ورک و امثال گیم ورک از اساس اشتباهه

 

به چند دلیل .

1 اساس تکنیک های مثل گیم ورک افزایش کیفیت بازی در قبال قربانی کردن فریم هست ، اما async compute برای بالا بردن پرفورمنس و فریم استفاده میشه نه افزایش کیفیت .

2 async compute یک ویژگی کاملا سخت افزاریه و تاثیر مثبت خودش رو در همه شرایط میزاره و فقط موجب افزایش فریم میشه و فقط تاثیر مثبت داره ، تکنیک های مثل گیم ورک توی کیفیت تاثیر مثبت و توی پرفورمنس تاثیر منفی میزارن که بسته به کارت یا بازی این تاثیر کاملا متفاوته .

3 هر شرکتی که از async compute استفاده کنه تاثیر مثبتش رو میبینه اما اگر استفاده نکنه تاثیر منفی نداره . گیم ورک اگر توسط کارت گرافیک ساپورت بشه تاثیر مثبت در گرافیک و تاثیر نسبتا کم و منفی در پرفورمنس داره اما اگر توسط کارت ساپورت نشه تاثیر بسیار منفی داره !

4 async compute در دسترس هر دو شرکت هست و هر موقع که اراده کنن میتونن ازش استفاده کنن ( مگر این که نتونن یا نخوان ) اما گیم ورک در انحصار انویدیا هست .

 

 

مقایسه async compute با گیم ورک اصلا معنی نداره و مثل مقایسه i7 6700 با برنامه KMPlayer هست !!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مطمئنا هیچ چیز نمی تونه 100 در صد خوب باشه و حتما ایراداتی داره . مهم این هست یه چیز موارد مثبت بیشتری نسبت به موارد منفی داشته باشه . از قدیم هم همین بوده بگردی تو یچیز حتما ایراد پیدا می کنی و این چیز عجیبی نیست.

در چند نسل اخیر شرکت انودیا همیشه چند ماه از AMD جلو بوده ینی انویدیا محصول خودش رو معرفی می کرده و بعد از چند ماه AMD محصولاتی ارائه می کرد که بتونه با محصولات انویدیا رقابت کنه و همین جلو بودن چند ماه باعث می شد . شرکت انویدیا سود بسیار خوبی رو ببره و فروش به مراتب بیشتری داشته باشه به هر حال کسی عاشق چشم و ابرو هیچ شرکتی نیست و دنبال چیزی هستند که بیشترین منفعت رو براش داشته باشه. کارت 1080 هم مثل چند نسل اخیر برای مدتی بدون رقیب خواهد بود تا AMD کارتای خودش با معماری وگا رو معرفی کنه . به نظرم کارت جدید انودیا با توجه به اینکه ایراداتی داره پرچم دار خوب و شایسته ای برای شرکت انویدیا محسوب میشه و محصولی خواهد بود که فروش خوبی خواهد داشت و باز به نظرم کارتی هست که انتخاب اول گیمرهای حرفه ای می تونه باشه حتی با وچود نقص هایی که داره و می تونست اون نقص ها رو نداشته باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

مقایسه عملکرد کارت های گرافیک GTX 1070 و RX 480 در مبحث Async Compute


 


Anandtech-Time-Spy-1.png


 


 همانطور که مشاهده می کنید هر دو کارت گرافیک به میزان تقریبا مشابه ای از مبحث Async Compute کارایی کسب کردند.


 


Anandtech-Time-Spy-3.png


 


در نمودار بعدی به خوبی توانایی کارت گرافیک GTX 1070 در امتیار بخش گرافیکی مشخص شده است، نتایج نزدیک بخش گرافیک و امتیاز نهایی بیانگر بهینه بودن فوق العاده نسل پاسکال در به کار گیری منابع پردازشی می باشد، علاوه بر آن نزدیک بودن امتیاز بخش گرافیکی به امتیاز کل نهایی در کارت گرافیک GTX 1070 به روشنی از بهینگی معماری و نیاز کمتر به پردازنده ای قدرتمند برای نمایش پتانسیل کارت گرافیک می باشد.


@};-


ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

 

Anandtech-Time-Spy-1.png

 

مقایسه عملکرد کارت های گرافیک GTX 1070 و RX 480 در مبحث Async Compute، همانطور که مشاهده می کنید هر دو کارت گرافیک به میزان تقریبا مشابه ای از مبحث Async Compute کارایی کسب کردند.

 

 

 

چی؟؟؟؟

عزیز یه کمی ببشتر دقت کنید، RX 480 حدودا 15 درصد افزایش پرفورمنس داشته و 1070 در حدود 5 درصد!!!!!

درضمن Synthetic بنچمارک، دلیل بر نتایج واقعی در بازیها نیست(چیزیکه هزاران بار گفتم)

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چی؟؟؟؟

عزیز یه کمی ببشتر دقت کنید، RX 480 حدودا 15 درصد افزایش پرفورمنس داشته و 1070 در حدود 5 درصد!!!!!

درضمن Synthetic بنچمارک، دلیل بر نتایج واقعی در بازیها نیست(چیزیکه هزاران بار گفتم)

شما یه حساب سر انگشتی میکردی متوجه میشدی 1070 با فعال سازی Async Compute نزدیک 270 امتیاز به اسکورش اضافه شده، RX 480 هم نزدیک 380، اختلاف 15 درصدی از جیب در آوردی؟ نکته بعدی عبارت تقریبا دیگه مفهومش سخت نیست که هست؟!

پست های قبلی شما در این تاپیک که کلا اشاره میکردن پاسکال توانایی پردازشی Async Compute نداره؟ الان به درصد تعیین می کنید!

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

v9br_1.png


میزان افزایش کارایی برای RX 480 تقریباً %10.8 و برای GTX 1070 تقریباً %5.4 هست.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


همین الان میتونید بنچمارک Time Spy رو از این لینک دانلود کنید.


 


همچنین میتونید پکیج بنچمارک 3DMark شامل 8 آیتم (همراه با بنچمارک Time Spy) رو از استیم با تخفیف %60 و فقط به قیمت 10 دلار خریداری کنید.


ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شما یه حساب سر انگشتی میکردی متوجه میشدی 1070 با فعال سازی Async Compute نزدیک 270 امتیاز به اسکورش اضافه شده، RX 480 هم نزدیک 380، اختلاف 15 درصدی از جیب در آوردی؟

پست های قبلی شما در این تاپیک که کلا اشاره میکردن پاسکال توانایی پردازشی Async Compute نداره؟ الان به درصد تعیین می کنید :D

@};-

 

شرمندتم عزیز، نتونستم جلوی خودم رو بگیرم، ولی =)) =)) =))

عزیزم نمیگن که چندتا اضافه کرده، میگن چقدر به پرفورمنس اون کارت اضافه کرده که اینجوری میشه:

کارت GTX 1070=5654-5380=274

کارت RX 480=3973-3585=388

خوب میگن که امتیاز کارت 1070 از 5380 به 5654 رسیده و پرفورمنس کارت 480 از 3585 به 3973 رسیده، که دقیق بخوایم حساب کنیم، میشه 11 درصد برای 480 و 5 درصد برای 1070...

بله عزیز، کاملا در تمام عنوانهایی که اسم DX12 و ASYNC Compute وجود داشته، نتایج کارتهای انویدیا در بهترین حالت به نسبت نتایج DX11، حدودا 4-3 درصد بهتر شده و در بیشتر اوقات نتایج منفی بوده...

این Time Spy هم یک برنامه بی طرف هستش و 100 درصد نمیتونه از تکنیکهایی که بر روی کارتهای AMD بهتر عمل میکنه(به نحوی انحصاری هستن) استفاده کنه، ولی در عناوینی که AMD اسپانسر هستش، به راحتی میتونه از این تکنیکها استفاده کنه... :D

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرمندتم عزیز، نتونستم جلوی خودم رو بگیرم، ولی =)) =)) =))

عزیزم نمیگن که چندتا اضافه کرده، میگن چقدر به پرفورمنس اون کارت اضافه کرده که اینجوری میشه:

کارت GTX 1070=5654-5380=274

کارت RX 480=3973-3585=388

خوب میگن که امتیاز کارت 1070 از 5380 به 5654 رسیده و پرفورمنس کارت 480 از 3585 به 3973 رسیده، که دقیق بخوایم حساب کنیم، میشه 11 درصد برای 480 و 5 درصد برای 1070...

بله عزیز، کاملا در تمام عنوانهایی که اسم DX12 و ASYNC Compute وجود داشته، نتایج کارتهای انویدیا در بهترین حالت به نسبت نتایج DX11، حدودا 4-3 درصد بهتر شده و در بیشتر اوقات نتایج منفی بوده...

این Time Spy هم یک برنامه بی طرف هستش و 100 درصد نمیتونه از تکنیکهایی که بر روی کارتهای AMD بهتر عمل میکنه(به نحوی انحصاری هستن) استفاده کنه، ولی در عناوینی که AMD اسپانسر هستش، به راحتی میتونه از این تکنیکها استفاده کنه... :D

 

شما به احتمال زیاد خود درگیری ذهنی داری عزیز!

اون ارقامی که گفتم اختلاف Async Compute بودن(که شما در درک این قسمت هم عاجز بودید!)، این که شما در تخیلات خویش به چی فکر می کنید ارتباطی به بنده نداره من فقط میتونم آرزوی مؤفقیت برای شما داشته باشم :)

از پشتیبانی نکردن رسیدن به اعلام درصدی واقعا تغییر موضع جالبی نیست، به قول دوستان آدم نباید همینطوری یه چیزی بپرونه که...

هر چند که اگر کوچکترین اطلاعاتی در مورد مبحث Async Compute داشتید متوجه میشدید که زیر سوال بردن پشتیبانی مکسول و پاسکال از این ویژگی خنده دار تر از اون شکلک هایی هست که گذاشتید، اما همانطور که قبلا هم گفتم انتظاری نیست......

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شما به احتمال زیاد خود درگیری ذهنی داری عزیز!

(که شما در درک این قسمت هم عاجز بودید!)، این که شما در تخیلات خویش به چی فکر می کنید ارتباطی به بنده نداره من فقط میتونم آرزوی مؤفقیت برای شما داشته باشم :)

به قول دوستان آدم نباید همینطوری یه چیزی بپرونه که...

ابتدا اینکه ادب رو رعایت کنید...

 

اون ارقامی که گفتم اختلاف Async Compute بود

این پست شما هستش:

 

 

مقایسه عملکرد کارت های گرافیک GTX 1070 و RX 480 در مبحث Async Compute

 

 

 

 همانطور که مشاهده می کنید هر دو کارت گرافیک به میزان تقریبا مشابه ای از مبحث Async Compute کارایی کسب کردند.

 

 

که با اطمینان اعلام کردید که کارتهای 1070 و 480 به یک میزان از ASYNC کارایی کسب کردن که با یک تفریق و تقسیم به راحتی خلاف صحبتت رو اثبات کردم، که کاملا مشخص هستش که این در مورد شما سنخیت خیلی بیشتری داره:

 

به قول دوستان آدم نباید همینطوری یه چیزی بپرونه که...

که بعدا زیرش بمونه...

 

هر چند که اگر کوچکترین اطلاعاتی در مورد مبحث Async Compute داشتید متوجه میشدید که زیر سوال بردن پشتیبانی مکسول و پاسکال از این ویژگی خنده دار تر از اون شکلک هایی هست که گذاشتید، اما همانطور که قبلا هم گفتم انتظاری نیست......

 

بنده هیچ اطلاعاتی از ACE و پاسکال و مکسول ندارم، میشه توضیح بدید که دوستان دیگه استفاده کنند؟

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...