رفتن به مطلب

بنچمارک Forza Motorsport 6: Apex : DX12 | نسخه بتا ، نتایج نهایی نیست!


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

78787693697618457033.jpg

 

 

اگه شما هم از طرفداران ریسینگ هستین حتما منتظر Forza Motorsport 6: Apex هستین!

ولی میتونین همین الان نسخه بتا رو هم دریافت کنین ولذت ببرین!!

نگاهی به بنچمارک این بازی می اندازیم ، خصوصا این که DX12 هست و چشم کاربرای بیشتری رو به خودش جلب میکنه!!

 

 

63806791699045580049.jpg

 

 

01945357673528071760.jpg
 
 
03881162414465050986.jpg
 
 
26231509568086090185.jpg
 
 
07971121727164465252.jpg
 
 
40430129387762685482.jpg
 
 
76485527631005556488.jpg
 

 

بازی بسیار بهینه میباشد پس مشکلی نخواهید داشت!

در صورت لزوم + توضیحات تکمیلی ویرایش میشود

 

 

 

 

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تو سایت های ایرانی اومده 19 گیگ. ارزش دانلود داره؟ منظورم اینه که چون بتا هست احتمال داره مراحلش کم باشه یا گرافیکش پاین تر؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا چرا بنچمارکای بازی های دایرکس 12 اینطوریه؟

در حالت sli هیچ تفاوتی مشاهده نمیشه؟

290x هم که ترکونده....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بعد ما هرچی میگیم دایرکتس 12 که پیش میاد 290X سر بالا میره میگن نه ... خوش باشید  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واقعا چرا بنچمارکای بازی های دایرکس 12 اینطوریه؟

در حالت sli هیچ تفاوتی مشاهده نمیشه؟

290x هم که ترکونده....

 

دلیلش واضح هستش، ضعف شرکتهای بازیسازی در کدنویسی DX12 یا شاید بشه گفت، تنبلیشون...

سیستم مالتی GPU در DX12 بطور کل عوض شده ، تو همین فروم هم به اندازه کافی بهش پرداخته شده...

دوستان فیوری و کارتهای سری 300 رو نمیبینم تو این بنچمارکها؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

280X که شده بود رقیب 970 :-?

وقتی 960 رو جا بزاره تو رقابت باید بری سراغ نفر بعدی دیگه...  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان یه سوال؟

کسی میدونه که قضیه این مموری بیش از حدی که کارتهای انویدیا در بازی های DX12 که تا الان اومدن، استفاده میکنن، چی هستش؟؟ همیشه یادم میاد که کارتهای AMD مموری خیلی بیشتری استفاده میکردن؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا این بنچمارک درسته بنظرتون ؟

تو 4k که 290 بیش از دو برابر از 280 قویتره

بعد چرا سری 300 نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی 960 رو جا بزاره تو رقابت باید بری سراغ نفر بعدی دیگه...  :D

از همون اولم 280X از 960 قوی تر بود کلا هم رده ی 280X توی انویدیا وجود نداره این جملم بیشتر پاردوکس بود :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

از همون اولم 280X از 960 قوی تر بود کلا هم رده ی 280X توی انویدیا وجود نداره این جملم بیشتر پاردوکس بود :دی

380x=280X=780

تو سری 900 هم انتظار می رفت یه کارت مثل 960ti باشه که گپ 50-60 درصدی( هم کارایی و هم قیمتی ) بین این (960 , 970 )دو مدل رو پر کنه ولی نیومد که نیومد!

ویرایش شده توسط HeX
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

380x=280X=780

تو سری 900 هم انتظار می رفت یه کارت مثل 960ti باشه که گپ 50-60 درصدی( هم کارایی و هم قیمتی ) بین این دو مدل رو پر کنه ولی نیومد که نیومد!

معین جان تو این بنچمارک که اختلاف 960 4GB با 380X 4GB زیر10 درصد هستش.

 

یه نکته دیگه هم تفاوت میزان اورکلاک پذیری 960 و 380X هستش که فکرمیکنم اورکلاک پذیری بالاتر 960 اون 10 درصد اختلاف رو هم پوشش میده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

380x=280X=780

تو سری 900 هم انتظار می رفت یه کارت مثل 960ti باشه که گپ 50-60 درصدی( هم کارایی و هم قیمتی ) بین این دو مدل رو پر کنه ولی نیومد که نیومد!

تو سری 900 منظورم بود :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

معین جان تو این بنچمارک که اختلاف 960 4GB با 380X 4GB زیر10 درصد هستش.

 

یه نکته دیگه هم تفاوت میزان اورکلاک پذیری 960 و 380X هستش که فکرمیکنم اورکلاک پذیری بالاتر 960 اون 10 درصد اختلاف رو هم پوشش میده

 

عذر میخوام بنده گپ بین 970 و. 960 رو میخواستم بگم که مدل دو کارت جا افتاده بوده.

 

تو سری 900 منظورم بود :-?

کارت 960ti که رقیب و البته بهتر از 380X باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان یه سوال؟

کسی میدونه که قضیه این مموری بیش از حدی که کارتهای انویدیا در بازی های DX12 که تا الان اومدن، استفاده میکنن، چی هستش؟؟ همیشه یادم میاد که کارتهای AMD مموری خیلی بیشتری استفاده میکردن؟؟

فکر میکنم مربوط به همون AC باشه ، توی Radeon به خاطر AC (hardware)Enable فریم ها با حداقل تاخیر و حدقل انباشتگی در بافر، Render میشن ولی تو NV ( مقصودم بیشتر MAX2 هست ، که آخرین نسل بهینه درایور روش مسلط  و بهانه ی عدم تمرکز تکنیکی براش صادق نیست) با یه مقدار انباشتگی بافر ، این render انجام میشه ! ( برای nv gpu یه مقدار گلوگاه ذاتی بین gpu, vram به وجود میاره این DX12؛ گویا)

به بیانی این RADEON AC که به شدت از آب و گل درومده و عالی داره کارشو انجام میده! , gpu های nvidia بینقص ان ! فقط تو طراحی ، از اصلی ترین نیاز DX12 محروم موندن!

مستحضر هستید که GPU Buffer میتونه هم system memory و یا Global memory تلقی بشه ، صدالبته در حالت پایه system memory به خاطر تاخیربسیار بیشتر و load اضافی cpu قطعا در اولویت قرار نمیگیره ! (احتمالا این AC software nvidia ترجیح میده برای به حداقل رسوندن این 2تا مشکل که گفتم ؛ تو vram انباشتگی بیشتری ایجاد کنه )

- فکر میکنم اینا همون دلایلی که nv قصد داره با تزریق سریع نسل جدیدش به بازار زیر فرش قایمشون کنه! و ساکت و شتابزده از کنارش رد شه ! 

تا همچنان هنر و اعتبار مهندسیش محفوظ بمونه !!!

ویرایش شده توسط tohidadme
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...