رفتن به مطلب

پاسخ به یک شایعه! گل به خودی ؟یا رو شدن یک تقلب؟


Recommended Posts

معلومه که AMD کاملا حساب شده بازی رو انتخاب کرده.

این همه بازی شاهکار کم بود؟ چرا AMD اومد کارتشو با یه بازی کمتر شناخته شده تست کرد؟ خوب معلومه چون میدونه کارتش توی این بازی بهتر عمل میکنه.

اول این خبر در سایت های خارجی اشتباه منتشر شده بود و میگفت کیفیت RX 480 بهتره. اون وقت این فنای AMD اومدن کلی انویدیا رو مسخره کردن و گفتن بازی رو بی کیفیت میاره. بعد که خبر اصلاح شد میگن مشکل کارت انویدیاست که چرا برف ها رو نمیاره و کلی از این حرفا.

انویدیا اومده با حذف این بافتا هم بازی رو زیباتر کرده هم فریم رو بیشتر. ولی در هر صورت این فن های AMD باید از یه چیزی ایراد بگیرن.

هر چه از دوست رسد نیکوست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

معلومه که AMD کاملا حساب شده بازی رو انتخاب کرده.

این همه بازی شاهکار کم بود؟ چرا AMD اومد کارتشو با یه بازی کمتر شناخته شده تست کرد؟ خوب معلومه چون میدونه کارتش توی این بازی بهتر عمل میکنه.

اول این خبر در سایت های خارجی اشتباه منتشر شده بود و میگفت کیفیت RX 480 بهتره. اون وقت این فنای AMD اومدن کلی انویدیا رو مسخره کردن و گفتن بازی رو بی کیفیت میاره. بعد که خبر اصلاح شد میگن مشکل کارت انویدیاست که چرا برف ها رو نمیاره و کلی از این حرفا.

انویدیا اومده با حذف این بافتا هم بازی رو زیباتر کرده هم فریم رو بیشتر. ولی در هر صورت این فن های AMD باید از یه چیزی ایراد بگیرن.

گل به خودی  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا یه وضعیتی هست  این تاپیک بیشتر  ترول توش بود تا اطلاعات

دوستان توی دو سه تا پست لطف کردن مارو خندوندن. :D  @};-

 

 

---

 

به قول یکی از دوستان

بازی شاهکار کمه؟ TOMB یا  Hitman و.. که برای AMD هم بهینه شدن.

دقیقا امده روی یه بازی دست گذاشته که به شددت برای خودش بهنیه شده.

اگر نتایج توی 10 تا بازی شاهکار مختلف به دست بیاد اون وقت میشه گفت 480CF از یه 1080 قوی تره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

معلومه که AMD کاملا حساب شده بازی رو انتخاب کرده.

این همه بازی شاهکار کم بود؟ چرا AMD اومد کارتشو با یه بازی کمتر شناخته شده تست کرد؟ خوب معلومه چون میدونه کارتش توی این بازی بهتر عمل میکنه.

اول این خبر در سایت های خارجی اشتباه منتشر شده بود و میگفت کیفیت RX 480 بهتره. اون وقت این فنای AMD اومدن کلی انویدیا رو مسخره کردن و گفتن بازی رو بی کیفیت میاره. بعد که خبر اصلاح شد میگن مشکل کارت انویدیاست که چرا برف ها رو نمیاره و کلی از این حرفا.

انویدیا اومده با حذف این بافتا هم بازی رو زیباتر کرده هم فریم رو بیشتر. ولی در هر صورت این فن های AMD باید از یه چیزی ایراد بگیرن.

خوب مگه وقتی انودیا نمایشی برای اسلاید شو کارتهای خودش میزاره میره بازی amd ساپورت انتخاب میکنه ؟؟!!!! خوب معلومه میره بازیی که خودش تایتله انتخاب میکنه

عزیز بازی کمتر شناخته شده ربطی به تست نداره به این دلیل این بازی انتخاب شده چون تنها بازی هست که تقریبا 80 درصد دستورالعملهای DX12 درش وجود داره بازیهای دیگه مثل هیتمن هم که همینطوره اونم تایتل AMD هست و همه هم دیدن کارتهای انودیا چطوری پرفورمنس میدن میخواید تا لینکشو بزارم تا شما هم فیض ببری :D

حذف بافتها ؟؟؟ پس بنا به حذف بافتها باشه شما تنظیمات بازی رو هم که رویه درجهLOW قرارش بدی حجم بافتها و کیفیت اونها هم پایین میاد لازم نیست انودیا اینکار رو انجام بده خودتون دستی میتونید انجامش بدید!!!!

یادمه یه سری ها میگفتند AMD تو درایوراش کیفیت بافتها رو کم میکنه تا فریم بالا بره ولی الان چون انودیا این کار رو کرده هیچ عیبی از لحاظ کاربراش نداره :laughing: :laughing:

خوب حالا کیفیت پایین بوده خودشون گفتن که درایور رسمی هنوز این کارت نداره( 480) پس بزارید حداقل یه نوبت درایور براش بیاد بعد قضاوت کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا یه وضعیتی هست  این تاپیک بیشتر  ترول توش بود تا اطلاعات

دوستان توی دو سه تا پست لطف کردن مارو خندوندن. :D  @};-

 

 

---

 

به قول یکی از دوستان

بازی شاهکار کمه؟ TOMB یا  Hitman و.. که برای AMD هم بهینه شدن.

دقیقا امده روی یه بازی دست گذاشته که به شددت برای خودش بهنیه شده.

اگر نتایج توی 10 تا بازی شاهکار مختلف به دست بیاد اون وقت میشه گفت 480CF از یه 1080 قوی تره.

توی تست 3d مارک دو تا 480 از 1080 ضعیفتر بوده. این یکی رو نمیشه انکار کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اصلا یه وضعیتی هست  این تاپیک بیشتر  ترول توش بود تا اطلاعات

دوستان توی دو سه تا پست لطف کردن مارو خندوندن. :D  @};-

 

 

---

 

به قول یکی از دوستان

بازی شاهکار کمه؟ TOMB یا  Hitman و.. که برای AMD هم بهینه شدن.

دقیقا امده روی یه بازی دست گذاشته که به شددت برای خودش بهنیه شده.

اگر نتایج توی 10 تا بازی شاهکار مختلف به دست بیاد اون وقت میشه گفت 480CF از یه 1080 قوی تره.

 

بازی RISE OF THE TOMB RAIDER برای AMD بهینه شده ؟؟؟!! حتما با VXAO ??!!!یا +HBAO ؟؟!!!! با اینها برای AMD بهینه شده درسته ؟؟؟! :D

بازی هیتمن ؟؟؟! خوب اون که معرف حضور دوستان هست که عکسهای بنچمارکهاش که همه جا هست لازم نیست دوباره اینجا گذاشته بشه :laughing: :laughing:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا یه وضعیتی هست  این تاپیک بیشتر  ترول توش بود تا اطلاعات

دوستان توی دو سه تا پست لطف کردن مارو خندوندن. :D  @};-

 

 

---

 

به قول یکی از دوستان

بازی شاهکار کمه؟ TOMB یا  Hitman و.. که برای AMD هم بهینه شدن.

دقیقا امده روی یه بازی دست گذاشته که به شددت برای خودش بهنیه شده.

اگر نتایج توی 10 تا بازی شاهکار مختلف به دست بیاد اون وقت میشه گفت 480CF از یه 1080 قوی تره.

دوست عزیز aots تنها بازی هست که از پایه برای dx 12 ساخته شده و ابزار بنچمارک داره و بنچمارک ها وقتی گرفته میشن کاملا بر روی سایت بازی قرار میگیرن که ابهامی نداشته باشه حالا شما یک بازی dx12 با این مشخصات اعلام کنید که تست بگیرن @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازی RISE OF THE TOMB RAIDER برای AMD بهینه شده ؟؟؟!! حتما با VXAO ??!!!یا +HBAO ؟؟!!!! با اینها برای AMD بهینه شده درسته ؟؟؟! :D

بازی هیتمن ؟؟؟! خوب اون که معرف حضور دوستان هست که عکسهای بنچمارکهاش که همه جا هست لازم نیست دوباره اینجا گذاشته بشه :laughing: :laughing:

TOMB RAIDER همیشه مثل BF  برای AMD بهینه میشده عجبیه این یکی بهینه نشده. :-? 

 

منظور بنده 1080 در مقابل480CF در بازی hitman 2016 هست.

چون توی معماری جدید گفته شده پشتیبانی از DX12 بهتر از مکسول هست.

 

البته باز قضاوت زوده

 

وقتی 480 هم به دست منتقدین برسه و با 1080 توی چندین بازی مقایسه بشه اون وقت راحت تر میشه تصمیم گرفت ، امید وارم  AMD به منتقدین 2 تا بده که توی CF هم تست بگیرن.

ویرایش شده توسط ATER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوب اول بگیم که انویدیا هم موقع معرفی کارتهاش از بازی DOOM استفاده کرد که کاملا عملکرد کارتهای مختلف روش مشخص هستش، اما تنها دلیل اینکه AMD کارتهاش رو با این بازی معرفی کرد، رو میشه این عجله هر دو شرکت در معرفی کارتهاشون دونست که باعث شد AMD نتونه کارتهاش رو با بتلفیلد معرفی کنه...

اما حقیقتا هم بعید میدونستم که AMD بخواد با سری کارتهای Low End خودش همچین عنوانی رو معرفی کنه و بیشتر باید به فکر معرفی با نسل وگا باشیم...

درضمن نتایج 3DMark دلیلی بر FPS در بازیها نیست، بیش از ۱۰ بار تو پستهام گفتم، ولی اگه یه نگاه ساده هم به نتایج کراسفایر و تک کارت ۴۸۰ نگاه کنیم، متوجه میشیم که در حالت کراسفایر در حدود ۴۲ درصد افزایش پرفورمنس وجود داشته که حتی برای 3DMark هم یک نتیجه خیلی ضعیف هستش، در صورتیکه نگاه کنیم در اکثر کارتهای امروزی، خیلی نتیجه کراسفایر و sli بهتر از این هستش...

و همچنین مهمترین چیزی که AMD روی اون حساب کرده در این بازی AOTS ، میزان عملکرد کراسفایر در DX12 بوده...

فعلا باید منتظر نتایج رسمی موند تا با اطمینان بشه اظهار نظر کرد...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید من یک سوال داشتم

آیا زمینی با ترکهای فراوون و پستی و بلندی های زیاد که باعث حجم زیادی سایه میشه گرافیک رو بیشتر درگیر میکنه یا اینکه یک زمین که روش حجم زیادی از برف گرفته و همش سفیده؟

دقیق یادم نیست کدوم بازی بود ولی یادمه توی قسمت تنظیمات گرافیک یه راه اسفالت که از بین کوه رد میشد داشت و تغییرات رو اونجا نشون میداد و وقتی تنظیمات پایین بود کلا رو اسفالت رو ماسه گرفته بود و فکر میکردی که همش ماسه ی و وقتی تنظیمات رو بالا میبردی راه اسفالتی دیده میشد که باد ماسه هارو اینور و اونور میبرد و همچنین وقتی گرافیک رو بالاتر میبردی روی اسفالت ترکهایی ایجاد میشد که به طبیعی بودن اون و همچنین محیط اطراف کمک میکرد

شرمنده ولی یادم نیست کدوم بازی بود

حالا قضاوت با شما خودتون ببینید کدوم راست میگه کدوم دروغ

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید من یک سوال داشتم

آیا زمینی با ترکهای فراوون و پستی و بلندی های زیاد که باعث حجم زیادی سایه میشه گرافیک رو بیشتر درگیر میکنه یا اینکه یک زمین که روش حجم زیادی از برف گرفته و همش سفیده؟

دقیق یادم نیست کدوم بازی بود ولی یادمه توی قسمت تنظیمات گرافیک یه راه اسفالت که از بین کوه رد میشد داشت و تغییرات رو اونجا نشون میداد و وقتی تنظیمات پایین بود کلا رو اسفالت رو ماسه گرفته بود و فکر میکردی که همش ماسه ی و وقتی تنظیمات رو بالا میبردی راه اسفالتی دیده میشد که باد ماسه هارو اینور و اونور میبرد و همچنین وقتی گرافیک رو بالاتر میبردی روی اسفالت ترکهایی ایجاد میشد که به طبیعی بودن اون و همچنین محیط اطراف کمک میکرد

شرمنده ولی یادم نیست کدوم بازی بود

حالا قضاوت با شما خودتون ببینید کدوم راست میگه کدوم دروغ

در دروغ گویی انویدیا شکی نیست .

اگر بگه ماست سفیده من میگم سیاه هست .

 

رندر نصفه نیمه برف خودش دلیل واضح برای دروغ گویی انویدیاست .

این کار رو انویدیا قیلا هم انجام داده با درخواست از بازی ساز برای غیر فعال کردن بعضی از آپشن های بازی . فقط خدا میدونه چندتا بازی دیگه رو هم اینطوری بنچ مارک گرفته .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ببخشید من یک سوال داشتم

آیا زمینی با ترکهای فراوون و پستی و بلندی های زیاد که باعث حجم زیادی سایه میشه گرافیک رو بیشتر درگیر میکنه یا اینکه یک زمین که روش حجم زیادی از برف گرفته و همش سفیده؟

دقیق یادم نیست کدوم بازی بود ولی یادمه توی قسمت تنظیمات گرافیک یه راه اسفالت که از بین کوه رد میشد داشت و تغییرات رو اونجا نشون میداد و وقتی تنظیمات پایین بود کلا رو اسفالت رو ماسه گرفته بود و فکر میکردی که همش ماسه ی و وقتی تنظیمات رو بالا میبردی راه اسفالتی دیده میشد که باد ماسه هارو اینور و اونور میبرد و همچنین وقتی گرافیک رو بالاتر میبردی روی اسفالت ترکهایی ایجاد میشد که به طبیعی بودن اون و همچنین محیط اطراف کمک میکرد

شرمنده ولی یادم نیست کدوم بازی بود

حالا قضاوت با شما خودتون ببینید کدوم راست میگه کدوم دروغ

 

در اینجا صحبت از حجم بافتها شده نه شکل هندسی اجسام در بازی این دوتا زمین تا اسمون با هم متفاوته یعنی شما اینو نمیدونی ؟؟؟!!

وقتی شکل یک جسم طراحی میشه بسته به حجم و اندازش درش مثلثاتی ترسیم میشه که با کم و زیاد کردنشون میشه حجم و شکل و برامدگیهای روی اون جسم رو کم و زیاد کرد که این عمل رو همه میدونن چیه  تسلیشن یا موزاییک کاری

خطوط و یا پست و بلندیهای زیاد این طوری ترسیم میشه و ربطی به کیفیت بافتها و سایه ها و حجم اونها نداره

در مورد بافتها هم وقتی جسمی طراحی شد بعد بازیساز رویه اون رو میپوشونه حالا حوصله داشته باشه اونقدر روش کار میکنه تا نهایت کیفیت رو ازش بگیره یا حوصله نداشته باشه با یه بافت یا تکسچر ساده سر و تهش رو هم میاره نمونه مثلا بازی کرایسیس 3 با بالاترین کیفیت و کال اف دیوتی بلک اوپس 3 که بعضی جاها کیفیت تکسچرها واقعا افتضاح بودن

در این بازی هم معلوم نیست بنچمارک بازی رویه دوتا کارت با چه تنظیماتی صورت گرفته از چه ف.ی.ل.ت.ری استفاده شده رزولوشن چی بوده کلا معلوم نشده شرایط تست هر دو سیستم چی بوده ؟؟؟؟!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازي aots ارزش نداره كه روش نظر داده بشه بايد منتظر بازي هاي بزرگ موند كه كاملا بهينه باشه اين بازي تقريبا با ورود dx12 ساخته شده بايد صبر كرد و ديد تفاوت ها رو بازي هايي مثل battlefield 1 Deus ex ..... چه قدره نه بازي هايي كه حتي روت نميشه بگي من اين بازي رو انجام ميدم

فرض كن ميري پيش دوستات ميگي من ميخام اشز اف سينگولاريتي بازي كنم مردم فك ميكنن فحشه

ویرایش شده توسط Ali.h
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بازي aots ارزش نداره كه روش نظر داده بشه بايد منتظر بازي هاي بزرگ موند كه كاملا بهينه باشه اين بازي تقريبا با ورود dx12 ساخته شده بايد صبر كرد و ديد تفاوت ها رو بازي هايي مثل battlefield 1 Deus ex ..... چه قدره نه بازي هايي كه حتي روت نميشه بگي من اين بازي رو انجام ميدم

فرض كن ميري پيش دوستات ميگي من ميخام اشز اف سينگولاريتي بازي كنم مردم فك ميكنن فحشه

بله عزیز، کاملا درسته، فکر نمیکنم هم کسی رو حداقل تو همین فروم پیدا کنی این بازی بیشتر از ۱ ساعت بازی کرده باشه، ولی همه جا حداقل طرفدارای AMD گفتن که این بازی بعلت اینکه از ابتدا بر پایه DX12 ساخته شده و تقریبا اکثر تکنیکهای DX12 برای افزایش پرفورمنس روی اون اجرا شده، یکی از بهترین عنوانها برای مقایسه DX12 بوده، درضمن اگر نمیدونید، بتلفیلد و Deus Ex هم بازیهای AMD هستن و در تبلیغاتی که واسشون شده، اعلام شده که از تکنولوژی ASYNC در این بازی ها استفاده شده، حتی Crytek هم داره از آدابته کردن ASync برای موتور گرافیکیش صحبت میکنه، پس نمیشه گفت که این بازی از حقیقت دور هستش... ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

RX 480 and GTX 1080 Ashes of the Singularity Details


ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خیلی جالبه میان به بازی گیر میدن و ایراد میگیرند چون شناخته شده نیست و شاید کسی بازی نکرده این رو...  :D

هدف این نیست که بگن بازیه خوبیه بیاین بازی کنین ، این بازی رو تقریبا همه سایت ها و دست اندرکارن دنیای کامپیوتر به عنوان یک بازی ساخته شده با دایرکتس 12 قبول دارند نه بخاطر قشنگی بازیش خیر به خاطر المان هایی که باهاش بازی رو ساختن از دایرکتس 12 کاملا پشتیبانی میکنه و بخوبی میتونه به عنوان یک دمو جهت تست و مقایسه سخت افزارها در دایرکتس 12 استفاده کرد... بازیش بیشتر جهت فان قضیه هست... پس بهتون توصیه می کنم اینقدر به خود بازی گیر ندین شما قرار نیست خود بازی رو در نظر بگیرید شما به عنوان یک دمو که خیلی از نرم افزار های بنچمارک گیری ازش برای تست و تعیین توانایی قطعات استفاده می کنند در نظر بگیرید... ! 

حالا دیگر بازی های دایرکتس 12 هم میاد نتایج رو میبینید، البته یکی دوتا اومده اما انگار اونارم قبول ندارین صبر کنید و هر دفعه منتظر بازی های بعدی باشین اما فکر نکنم اوضاع زیاد تغییری بکنه...  ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود @};- 

 

عزیزان توسعه دهنده از تجربیان و نظراتشون درمورد 

Async Compute

و اهمیتش در آینده ی DX12 گفتن تو این http://wccftech.com/async-compute-praised-by-several-devs-was-key-to-hitting-performance-target-in-doom-on-consoles

، همینطور از تاثیر بالقوش تو عملکرد و ماندگاری کنسول ها !!!

https://youtu.be/LWA03I9y0Fc

خالی از لطف نیست تجزیه تحلیلش تو این تاپیک عمیق !

ویرایش شده توسط tohidadme
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب مثل این که از این به بعد علاوه بر تعداد فریم توی بنچمارک ها باید اسکرینشات از تصویر رندر شده توسط کارت های مختلف هم بذارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...