رفتن به مطلب

Recommended Posts

سلام و عرض ادب

:Not Worthy:  

سلام

لطفا ویرایش کنید تا تاپیک بسته نشه ممنون. :Not Worthy:

@};-  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 392
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

پست منو حذف کردن , واقعا جای تاسف داره , بله خب جای تعجب هم نداره چون شما هوای همکاراتون رو نداشته باشید کی داشته باشه  !!!!

دوست عزیز اینجا با احترام حرف بزن و این اخطار اخره

تهمت بیخود و بیجا هم نزن و سالهاست در این فروم کاربرا به هم احترام میذارن

شما توهین کردی و از کلمات توهین امیز استفاده کردی و فقط دفعه اخرتون باشه

هر قضاوتی هم میخوای بکنی ازادی ولی اجازه نمیدیم اینجا با کلمات بازی کنی و توهین کنی و جولان بدی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گرامی روزتون بخیر

تاپیک رو الان دیدم و موردی نداره که باز بمونه

ولی یه درخواستی دارم ازتون چون غیر از این باشه حتما بسته میشه

در ضمن خیلی از فرومهای معروف و پربازدید مثل لیون اجازه چنین فعالیتهایی رو نمیدن پس حالا که این اجازه داده شده ...

۱- به هیچ عنوان به کنایه و یا مستقیم به شخص و یا مجموعه ای توهین نکنید

۲- اگر کسی توهین کرد خودتون بهش تذکر بدید و گزارش کنید

۳- در هر تاپیکی بجز این تاپیک اگر حرفی مشابه زده بشه اوم پست در اون تاپیک حذف خواهد شد

در صورت عدم هماهنگی و پیگیری توسط خود شما دوستان متاسفانه تاپیک حذف خواهد شد

موفق باشید

 

سلام

 

آقای حسینی عزیز تشکر بخاطر اجازه ادامه فعالیت تاپیک.من هم توی این چند سال از شما و دوستان یاد گرفتم که از حقوق خودم و اطرافیانم دفاع کنم.یادتونه اون تاپیک دندان شکنی که بصورت انگلیسی و فارسی  برای اعتراض به وارد کننده گیگا نوشته بودین؟یادتونه رئیس یکی از گارانتی های ایسوس  (شرکت ویس...)بخاطر انتقادی که ازش کرده بودین،اومد گفت  ازتون شکایت میکنم،شما هم گفتین هیچ کاری نمیتونی بکنی؟اینم از جنس همون تاپیک هاست که متاسفانه امروزه کمتر کسی بهش میپردازه و اگه تاپیکی هم زده بشه زود حذف میشه یا یکسری میان دلسرد میکنن که تاثیری نداره  و ...

 

باور کنید قبل از زدن تاپیک بیش از ده بار مطالب رو مرور کردم و جاهایی که حساسیت زا  بود رو حذف کردم،اسم شرکت هارو حذف کردم،اسامی اشخاص رو پاک کردم.اسم اداره ها و مراکز مربوطه رو پاک کردم.خلاصه در حد الترا های سانسور کردم جوری که کسی نتونه ازش ایراد بگیره.من تمام تلاشم رو کردم که این اعتراض سالم باشه و سالم بمونه.همه جوانب رو در نظر گرفتم تا اسیبی به لیون یا کسی نرسه.حتی در آخر تاپیک از دوستان خواهش کردم اسمی از کسی یا شرکتی نبرن،توهین نکنن،درگیر نشن،قوانین رو رعایت کنن.

 

در آخر از همه عزیزانی که جواب دادن و حمایت کردن،تشکر میکنم و دست تک تکشون رو میبوسم.من عاجزانه ازتون خواهش میکنم گفته های مدیریت سایت رو گوش بدین و قوانین انجمن رو رعایت کنید تا اسیبی به فروم و سایت نرسه.

 

@};-  @};-  @};- 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز اینجا با احترام حرف بزن و این اخطار اخره

تهمت بیخود و بیجا هم نزن و سالهاست در این فروم کاربرا به هم احترام میذارن

شما توهین کردی و از کلمات توهین امیز استفاده کردی و فقط دفعه اخرتون باشه

هر قضاوتی هم میخوای بکنی ازادی ولی اجازه نمیدیم اینجا با کلمات بازی کنی و توهین کنی و جولان بدی

لطفا هر پستی به نظرتون و بر اساس قوانین سایت که تابع قوانین جمهوری اسلامی هست باید حذف بشه ، حذف کنید اما تایپیک رو نبندید و حتی اگه بستید ، پاکش نکنید بذارید با گوگل کردن پیدا بشه . ممنون :)

ویرایش شده توسط saeed110
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز اینجا با احترام حرف بزن و این اخطار اخره

تهمت بیخود و بیجا هم نزن و سالهاست در این فروم کاربرا به هم احترام میذارن

شما توهین کردی و از کلمات توهین امیز استفاده کردی و فقط دفعه اخرتون باشه

هر قضاوتی هم میخوای بکنی ازادی ولی اجازه نمیدیم اینجا با کلمات بازی کنی و توهین کنی و جولان بدی

درود

من از طرف ایشون از شما معذرت میخام. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این به خاطر قانون مورفیه  =))

 

 

______________________________________

 

مطلب پست اول راجع به گارانتی ها واقعا درست بود.... بعضی از دوستان یادشونه که تو امضام چی نوشته بودم قبلا.... "خلاصه و چکیده قوانین گارانتی در ایران = به هر دلیلی خراب بشه شامل گارانتی نمیشه" ! اگه دست من باشه(که البته دست من نیست! نمیدونم دست کیه! دست هرکسی هست بیاره پس بده!) هیچوقت کالای گارانتی دار نمیخرم... اما خب اسم گارانتی اصلا برای این ساخته شده تا جنس یمت بالاتری بخوره پس جنس بدون گارانتی هم گیر نمیاد....

درود اقا فرجام گلمون

واقعیتش یکی از شاکیهای جدی از شرکتهای گارانتی کننده خودمون هستیم .

شاید به طور عمومی اعلام نمیکنیم ولی خیلی از کاربران دعواهای ما رو مشاهده کردن و حق گرفتنهایی که به زور گرفتیم .

خیلیها نمیدونن ما خیلی از خدماتمون رو از جیب مجموعه لیون میدیم و بعد میریم برای دعوا .

به طور مثال ۴۵ روز درگیر یک مانیتور بودیم در صورتیکه بعد از ۷۲ ساعت مانیتور مشتری رو از حساب خودمون عوض کردیم .

روراست بگم خیلی وقتها جور شرکتهای گارانتی رو کشیدیم .

یکی از دلایل باز گذاشتن و همدلی با شما کاربران همین بوده .

ما تا جایی که تونستیم شرکتها رو تهت فشار قرار دادیم . همین الان که دارم براتون پست میگذارم کلی کالا داریم تو گارانتی .

_---++++

ولی یه خبر خوب بهتون بدم داریم مذاکرات سفت و سختی رو با چندتا شرکت میکنیم که خودمون مستقیما مشتریها رو ساپورت کنیم و امیدواریم جواب بگیریم .

و مسیله مهم

وقتی از ما کالایی خریداری میکنید و اگر به مشکل گارانتی خوردید اول خودتون اقدام کنید (و البته اگر دوست داشتید ما در خدمتیم ) ولی اگر اقدام کردید و به نتیجه نرسیدید روی ما کاملا حساب کنید . با تمام وجود تیم لیون برای گرفتن حقتون در کنارتونه ، ولی اینو یادتون باشه که واقعا باید حق با شما باشه اینوقت شک نکنید تو گرفتم حقتون توسط لیون

باز هم در اخر از شما دوستان میخوام اجازه ندید یه سری افراد از این تاپیک سو استفاده کنن و باعث بسته شدنش بشن .

میدونید چرا ؟ چون یه وقتهایی بعضی ها شایدددددددد طرف شما نباشن

امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشید

موفق باشید

این به خاطر قانون مورفیه  =))

 

 

______________________________________

 

مطلب پست اول راجع به گارانتی ها واقعا درست بود.... بعضی از دوستان یادشونه که تو امضام چی نوشته بودم قبلا.... "خلاصه و چکیده قوانین گارانتی در ایران = به هر دلیلی خراب بشه شامل گارانتی نمیشه" ! اگه دست من باشه(که البته دست من نیست! نمیدونم دست کیه! دست هرکسی هست بیاره پس بده!) هیچوقت کالای گارانتی دار نمیخرم... اما خب اسم گارانتی اصلا برای این ساخته شده تا جنس یمت بالاتری بخوره پس جنس بدون گارانتی هم گیر نمیاد....

درود اقا فرجام گلمون

واقعیتش یکی از شاکیهای جدی از شرکتهای گارانتی کننده خودمون هستیم .

شاید به طور عمومی اعلام نمیکنیم ولی خیلی از کاربران دعواهای ما رو مشاهده کردن و حق گرفتنهایی که به زور گرفتیم .

خیلیها نمیدونن ما خیلی از خدماتمون رو از جیب مجموعه لیون میدیم و بعد میریم برای دعوا .

به طور مثال ۴۵ روز درگیر یک مانیتور بودیم در صورتیکه بعد از ۷۲ ساعت مانیتور مشتری رو از حساب خودمون عوض کردیم .

روراست بگم خیلی وقتها جور شرکتهای گارانتی رو کشیدیم .

یکی از دلایل باز گذاشتن و همدلی با شما کاربران همین بوده .

ما تا جایی که تونستیم شرکتها رو تهت فشار قرار دادیم . همین الان که دارم براتون پست میگذارم کلی کالا داریم تو گارانتی .

_---++++

ولی یه خبر خوب بهتون بدم داریم مذاکرات سفت و سختی رو با چندتا شرکت میکنیم که خودمون مستقیما مشتریها رو ساپورت کنیم و امیدواریم جواب بگیریم .

و مسیله مهم

وقتی از ما کالایی خریداری میکنید و اگر به مشکل گارانتی خوردید اول خودتون اقدام کنید (و البته اگر دوست داشتید ما در خدمتیم ) ولی اگر اقدام کردید و به نتیجه نرسیدید روی ما کاملا حساب کنید . با تمام وجود تیم لیون برای گرفتن حقتون در کنارتونه ، ولی اینو یادتون باشه که واقعا باید حق با شما باشه اینوقت شک نکنید تو گرفتم حقتون توسط لیون

باز هم در اخر از شما دوستان میخوام اجازه ندید یه سری افراد از این تاپیک سو استفاده کنن و باعث بسته شدنش بشن .

میدونید چرا ؟ چون یه وقتهایی بعضی ها شایدددددددد طرف شما نباشن

امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشید

موفق باشید

لطفا هر پستی به نظرتون و بر اساس قوانین سایت که تابع قوانین جمهوری اسلامی هست باید حذف بشه ، حذف کنید اما تایپیک رو نبندید و حتی اگه بستید ، پاکش نکنید بذارید با گوگل کردن پیدا بشه . ممنون :)

خیالتوم از طرف تیم لیون راحت باشه و به همین سادگی این تاپیک بسته نخواهد شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تشکر ویژه به خاطر باز کردن تاپیک ، حرف دل تعداد زیادی از PC بازها بود.

 

به شخصه ترجیح میدم به جای این که پول مفت توی جیب وارد کننده ها بریزم و یک 1080 رو به چند برابر قیمت اصلی اش ( اون هم به صرف داشتن یک گارانتی نصفه و نیمه! ) تهیه کنم ، از دوستانی که کارت ها رو بدون گارانتی از خارج وارد می کنند ، تهیه می کنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان و عزیزانی که مجبور هستن کارت تهیه کنن ، لطفا از شرکتی کارت رو خریداری کنن که قیمتش ، کمترین تفاوت با قیمت جهانیش داشته باشه . ینی از شرکتی کارت بخرید که کمترین سود رو برای خودش در نظر گرفته . اینم شاید راهی باشه برای کسایی که مجبورن کارت تهیه کنن . البته حدالامکان تا جایی که می تونید خرید کارت رو تا رسیدن قیمت به مقدار منطقی عقب بندازید . ان شا الله نتیجه خوب و مطلوبی بگیریم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود اقا فرجام گلمون

واقعیتش یکی از شاکیهای جدی از شرکتهای گارانتی کننده خودمون هستیم .

شاید به طور عمومی اعلام نمیکنیم ولی خیلی از کاربران دعواهای ما رو مشاهده کردن و حق گرفتنهایی که به زور گرفتیم .

خیلیها نمیدونن ما خیلی از خدماتمون رو از جیب مجموعه لیون میدیم و بعد میریم برای دعوا .

به طور مثال ۴۵ روز درگیر یک مانیتور بودیم در صورتیکه بعد از ۷۲ ساعت مانیتور مشتری رو از حساب خودمون عوض کردیم .

روراست بگم خیلی وقتها جور شرکتهای گارانتی رو کشیدیم .

یکی از دلایل باز گذاشتن و همدلی با شما کاربران همین بوده .

ما تا جایی که تونستیم شرکتها رو تهت فشار قرار دادیم . همین الان که دارم براتون پست میگذارم کلی کالا داریم تو گارانتی .

_---++++

ولی یه خبر خوب بهتون بدم داریم مذاکرات سفت و سختی رو با چندتا شرکت میکنیم که خودمون مستقیما مشتریها رو ساپورت کنیم و امیدواریم جواب بگیریم .

و مسیله مهم

وقتی از ما کالایی خریداری میکنید و اگر به مشکل گارانتی خوردید اول خودتون اقدام کنید (و البته اگر دوست داشتید ما در خدمتیم ) ولی اگر اقدام کردید و به نتیجه نرسیدید روی ما کاملا حساب کنید . با تمام وجود تیم لیون برای گرفتن حقتون در کنارتونه ، ولی اینو یادتون باشه که واقعا باید حق با شما باشه اینوقت شک نکنید تو گرفتم حقتون توسط لیون

باز هم در اخر از شما دوستان میخوام اجازه ندید یه سری افراد از این تاپیک سو استفاده کنن و باعث بسته شدنش بشن .

میدونید چرا ؟ چون یه وقتهایی بعضی ها شایدددددددد طرف شما نباشن

امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشید

موفق باشید

درود اقا فرجام گلمون

واقعیتش یکی از شاکیهای جدی از شرکتهای گارانتی کننده خودمون هستیم .

شاید به طور عمومی اعلام نمیکنیم ولی خیلی از کاربران دعواهای ما رو مشاهده کردن و حق گرفتنهایی که به زور گرفتیم .

خیلیها نمیدونن ما خیلی از خدماتمون رو از جیب مجموعه لیون میدیم و بعد میریم برای دعوا .

به طور مثال ۴۵ روز درگیر یک مانیتور بودیم در صورتیکه بعد از ۷۲ ساعت مانیتور مشتری رو از حساب خودمون عوض کردیم .

روراست بگم خیلی وقتها جور شرکتهای گارانتی رو کشیدیم .

یکی از دلایل باز گذاشتن و همدلی با شما کاربران همین بوده .

ما تا جایی که تونستیم شرکتها رو تهت فشار قرار دادیم . همین الان که دارم براتون پست میگذارم کلی کالا داریم تو گارانتی .

_---++++

ولی یه خبر خوب بهتون بدم داریم مذاکرات سفت و سختی رو با چندتا شرکت میکنیم که خودمون مستقیما مشتریها رو ساپورت کنیم و امیدواریم جواب بگیریم .

و مسیله مهم

وقتی از ما کالایی خریداری میکنید و اگر به مشکل گارانتی خوردید اول خودتون اقدام کنید (و البته اگر دوست داشتید ما در خدمتیم ) ولی اگر اقدام کردید و به نتیجه نرسیدید روی ما کاملا حساب کنید . با تمام وجود تیم لیون برای گرفتن حقتون در کنارتونه ، ولی اینو یادتون باشه که واقعا باید حق با شما باشه اینوقت شک نکنید تو گرفتم حقتون توسط لیون

باز هم در اخر از شما دوستان میخوام اجازه ندید یه سری افراد از این تاپیک سو استفاده کنن و باعث بسته شدنش بشن .

میدونید چرا ؟ چون یه وقتهایی بعضی ها شایدددددددد طرف شما نباشن

امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشید

موفق باشید

خیالتوم از طرف تیم لیون راحت باشه و به همین سادگی این تاپیک بسته نخواهد شد

خیالتون راحت آقای حسینی حواسمون هست میدونیم که یک عده که در اثر این تاپیک متضرر میشن به دنبال جوسازی و تشنج تو تاپیک هستند تا بسته بشه بتونند راحت به چاپیدنشون برسند.دوستان حواسشون به کاربرهای تازه وارد پرشور هست

باز هم هزاران بار تشکر میکنم ازتون بابته اینکه این تاپیکو باز نگه داشتید تا بینش عاشقان سخت افزار به نحوه قیمت گذاری روی قطعات تازه وارد تغییر کنه و کمی با صبر خریداری کنند.

اگه کسی میخواد 1070و1080 بخره به نظر من مرداد بخره اگه کسی عجله داره اگه هم نداره مهر ماه .اگه هم 480 میخواد بخره یا 470 وایسته مهر یا آبان بخره که به تعداد وارد بشه قیمتهاش بشکنه

ویرایش شده توسط gtx taitan II
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نظر بنده اینه که اگه توی یک کار رقابت زیاد باشه به نفع مشتریه. تاجایی که میدونم بعضی برند ها انحصاری وارد می شوند. به نظرم این سمه. چون واقعا شرکت اصلی دلش به حال ما نسوخته که اگه شرکتی که باهاش قرارداد داره گرون فروشی یا هر تخلف دیگری کرد، بیاد بهش اخطار بده. خب اگه این ها سودشون خیلی زیاده سرمایه دار های دیگه باید جذب این بازار بشوند تا به رقابت بپردارند. مثل هر کار دیگه. یجورایی دارم میگم که یک تعادلی خود به خود باید برقرار بشه. مثلا رشته عمران اولش بازار خوبی داشت بقیه دیدند خوبه اشباعش کردند. اما متعجبم که چرا چنین اتفاقی برای واردکنندگان قطعات نیوفتاده.

ویرایش شده توسط warlordmsm
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این به خاطر قانون مورفیه  =))

 

 

______________________________________

 

مطلب پست اول راجع به گارانتی ها واقعا درست بود.... بعضی از دوستان یادشونه که تو امضام چی نوشته بودم قبلا.... "خلاصه و چکیده قوانین گارانتی در ایران = به هر دلیلی خراب بشه شامل گارانتی نمیشه" ! اگه دست من باشه(که البته دست من نیست! نمیدونم دست کیه! دست هرکسی هست بیاره پس بده!) هیچوقت کالای گارانتی دار نمیخرم... اما خب اسم گارانتی اصلا برای این ساخته شده تا جنس یمت بالاتری بخوره پس جنس بدون گارانتی هم گیر نمیاد....

طرف خیلی چاق شده

ی زمانی تو بتلفیلد بود!

الان پیرهن 3x میپوشه

کمربندشم بزور بسته میشه

البته خودش ک نمیخاست

فامیل خانومش میخاست

اینم گفت اوکی،هراوشلوق دلت میخاد بده!

مارم فراموش نکن =))

ویرایش شده توسط Oblivion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام و خسته نباشید ویژه خدمت جناب حسینی عزیز ، مدیریت شایسته ی  لیون کامپیوتر

امکانش هست همینجا توضیحا ت بیشتری در رابطه با مژده ای که مکررا فرمودین (در مورد شیوه ی حمایتی و احیانا قیمت گذاری ویژه ای که بر روی باندل های پردازشی ، خصوصا  کارت های گرافیک جدید انجام میگیره ) , 

عنایت کنید تا هم خیال عزیزان آسوده تر  بشه و هم ما در بحث ها و تاپیکهامون پیوسته مورد استناد و آدرس قرار بدیم و حاشیه های ناخواسته هم کمتر رخ بده

با تشک @};- ر


درود ایمان عزیز

بابت تمام زحمات شبانی روزیت در این روزها تشکر میکنم و اینکه هم تیمی قوی مثل تو داریم به خودمون افتخار می کنیم

 

 

 

درود

دوست من واقعا با تمام وجودم منتظر حضور واقعی 480 هستم و امیدواریم ادعای AMD کاملا صحیح باشه .

 

چون برای مجموعه لیون که فروشنده کالاست بسیار به نفعشه که AMD مدل خوبی رو ارائه بده  .

 

خیلی هم خوشحالیم که طرفداران AMD رو کنارمون داریم .

 

جدا از تعصب پیشنهاد میکنیم در بحثهای فنی شرکت کنید و به شخص شما و تمام دوستتداران AMD قول میدیم به محض ورود کارتهای سری جدید سریعا ازشون تستهای در خور توجهی رو بگیریم . @};- @};-

 

در ضمن بنده اشتباها به شما منفی دادم و واقعیتش میخواستم مثبت بدم که در یک پست دیگر جبران کردم :x

--------------

 

در ضمن یه زیر نویس خبری براتون بیام اینجا :

 

در سال جدید لیون کامپیوتر اتفاقات بسیار جالبی رو برای سخت افزار کامپیوتر رقم خواهد زد که بسیار برای شما عزیزان خوشحال کننده خواهد بود . یعنی تاثیر گذاری شدیدی رو در بازار توسط تیم لیون مشاهده خواهید کرد .

 

 

 

پس منتظر باشید @};-


درود

من یه این مسئله معتقدم که اگر حتی یک شرکت رقیب نداشته باشه , برای خودش میاد رقیب میسازه که بتونه پیشرفت کنه

 

مطمئننا شرکت های درست و حسابی به دنبال حذف رقیب نیستن و بیشتر دنبال بدست اوردن بخش بزرگتری از بازار هستن

 

-------------------

 

در کل داریم برای طرفداران برندها و شرکتها یه سری برنامه ها می ریزیم

 

امیدواریم که به دوستان عزیزمون کمکی کرده باشیم

 

-----------------

 

به زودی ;)

ویرایش شده توسط tohidadme
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با تشکر از استارتر عزیزکه حرفاشون درست هست البته به نظر من یکی ازمشکلات اصلی(که خیلیم اصلیه) قیمت سر سام آور دلار هست (که کلا دیگه عادت کردیم)در مقابل ارزش پولمون و در آمدمون الان برای مثال همین فاندرز ادیشن ام اس ای تو لیون سه تومن قیمت خورده(تاریخ امروز) که حدودا با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید 20 الی 25 درصد اومده روش که حالا شامل هزینه های گمرکی و مالیات و گارانتی و غیره که کاری ندارم

حالا شما فکر کن بخوان همین کارت رو با سود کمتری بدن به نظر شما چقدر میشه مثلا همین کارت رو ارزون تر داد؟ اونم کارتی که با این ارزش پولی ما عده زیادی توانایی خریدش رو ندارند (نه اینکه نتونند بخرند شاید بتونند اما نسبت به ارزش پول و هزینه کردن برای یک کارت برای بازی

براشون توجیح اقتصادی نداره) یعنی عده کمی میتونند بخرندش نسبت به اجناسی که فروششون زیاده وعده بیشتری میخرند

 

من با حرفای استاتر موافقم اما به نظرم مشکل ریشه ای تر از این حرفاس که مثلا یکی میاد میگه نمیدونم فضا رقابتی بشه یکی میگه نظارت بیشتر شه

آره اینا حرفای درستین ولی مشکل اصلی ارزش پول هست و تفاوت آنچنان محسوسی که بگیم وای خیلی عوض شده شرایط نخواهیم داشت

 

نمیخوام زدحال بزنم من هم از این حرکت حمایت میکنم اما خوب بازم به نظرم مشکلات اساسی تر مانعی اساسی تر تو خرید تکنولوژی روز برای ماست. برای فهم دقیق تر اگر ثبات تو اقتصاد داشتیم همین 1080 الان نهایتا با سود خیلی بیشتر 900هزار الی 950 هزار تومن قیمت میخورد.

و البته هیچ وقت نباید نا امید شد. به امید روزهایی بهتر و با تشکر از مدیریت این سایت که فضا رو برای انتقاد مهیا کردن. 

ویرایش شده توسط aminlion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

وضعیت گارانتی در داخل خیلی بده ، و بدترش زمانی هست که بخواهید بابت چیزی که فقط اعصاب رو خورد میکنه و وقتمون رو هدر میده هزینه اضافی پرداخت کنیم. در واقع بدتره بدترش زمانی هست که این پول بی مورد رو جلو جلو پرداخت کنیم.

ای کاش بشه ، گارانتی برای برخی از سخت افزار ها مخصوصا کارتهای گرافیک در زمان خرید برداشته و فقط نام و شرکت پشتیبانی دهنده روی کالا بخوره. تا اگه خراب بود با هزینه خودمون تعمیر کنند و اگه به طور کامل معیوب بود همون هزینه ایی رو اوله بار که بابت گارانتی می گیرند رو بدیم و برامون تعویض کنند.

نمی دونم حرفم تا چقدر سنجیده هست ولی اون چارچوبی که در نظرم هست همینه.

یک نگاه به قیمتهای پردازنده های اینتل بیندازید، که چقدر با قیمت جهانیش هماهنگ هست.

ویرایش شده توسط dmcmrk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان منفی‌باف و ناامید توجه کنند که کارهای بزرگ آغاز کوچک داشته‌اند. منتها به سامان رسیدن چنین حرکتهایی نیاز به خویشتنداری توام با پافشاری و مداومت داره. برای فراگیر شدنش بهتره روی یک موضوع تمرکز داشته باشه (مثلا اینجا گران‌فروشی سخت‌افزار رایانه) و به مواردی مثل خدمات ضعیف و قیمت خودرو و روانشناسی اجتماعی تاریخی خاورمیانه نپردازه.

پیشنهاداتی که در این راستا باشند سودمند خواهند بود.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز اینجا با احترام حرف بزن و این اخطار اخره

تهمت بیخود و بیجا هم نزن و سالهاست در این فروم کاربرا به هم احترام میذارن

شما توهین کردی و از کلمات توهین امیز استفاده کردی و فقط دفعه اخرتون باشه

هر قضاوتی هم میخوای بکنی ازادی ولی اجازه نمیدیم اینجا با کلمات بازی کنی و توهین کنی و جولان بدی

دوست گرامی تند نرو, من به هیچ کاربری توهین نکردم , دارم میگم سازگار هارد منو لب پر کرد و بهم گفتن ضربه خورده ! برای کسی که همچین کاری می کنه کلمه ای که براش به کار بردم خیلی محترمانه بود , , نکنه گارنتی سازگار هم مال شماست ؟ , منم اجازه نمی دم کسی باهام اینطوری حرف بزنه و بهم توهین کنه و تهدید کنه و فقط دفعه آخر باشه , اگه می خواین منو هم از فروم حذف کنید هیچ مشکلی نیست و کوچکترین اهمیتی برام نداره , موفق باشید

ویرایش شده توسط Gintama
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود اقا فرجام گلمون

واقعیتش یکی از شاکیهای جدی از شرکتهای گارانتی کننده خودمون هستیم .

شاید به طور عمومی اعلام نمیکنیم ولی خیلی از کاربران دعواهای ما رو مشاهده کردن و حق گرفتنهایی که به زور گرفتیم .

خیلیها نمیدونن ما خیلی از خدماتمون رو از جیب مجموعه لیون میدیم و بعد میریم برای دعوا .

به طور مثال ۴۵ روز درگیر یک مانیتور بودیم در صورتیکه بعد از ۷۲ ساعت مانیتور مشتری رو از حساب خودمون عوض کردیم .

روراست بگم خیلی وقتها جور شرکتهای گارانتی رو کشیدیم .

سلام خدمت جناب حسینی عزیز .

خواستم بازم یه تشکر دیگه بکنم چون یکی از همین کاربرا که فرمودید من بودم و به کمک شما حقم رو گرفتم .

امیدوارم با کمک شما و امثال شما وضع بازار سخت افزار التیام پیدا کنه .

از دوستان هم خواهش میکنم نا امید نشن و نباشن .

ویرایش شده توسط E.h.s.a.n
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بهترین تاپیک...... ولی مشکلی که هست همیشه هستن کسایی که باز هم کار خودشون رو میکنن میگن پراید نخریم میرن همه 10 تا 10 تا ثبت نام میکنن... مملکت شده فقط برای دلال ها.. 

توی همه مسایل ازین جور افراد هستن.... امیدوارم تیم لیون و امثال بتونن به توان و قدرتی برسن بتونن اکثر موارد مورد نیاز مشتری رو با قیمت عادلانه عرضه کنن  که دست دلال ها کوتاه بشه 

الان کارت 1080 رفرنس با 3 میلیون به قول پیمان یوسفی تو هیچ قاموسی نمی گنجه :eek:  :eek:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بهترین تاپیک...... ولی مشکلی که هست همیشه هستن کسایی که باز هم کار خودشون رو میکنن میگن پراید نخریم میرن همه 10 تا 10 تا ثبت نام میکنن... مملکت شده فقط برای دلال ها.. 

توی همه مسایل ازین جور افراد هستن.... امیدوارم تیم لیون و امثال بتونن به توان و قدرتی برسن بتونن اکثر موارد مورد نیاز مشتری رو با قیمت عادلانه عرضه کنن  که دست دلال ها کوتاه بشه 

الان کارت 1080 رفرنس با 3 میلیون به قول پیمان یوسفی تو هیچ قاموسی نمی گنجه :eek:  :eek:

وقتی کارت ۹۸۰ که ارزش خریدش در حاله حاضر نزدیکه به صفر هست هنوز بالای ۲.۲۰۰.۰۰۰ قیمت داره عجیب نیست  که ۱۰۸۰ هم ۳ تومن قیمت داشت باشه :D

 

ملت یه گوشی میخرن ۲ تومن تو ۶ ماه قیمتش ۵۰۰ تومن پایین میاد بعد از گذشته دو سال اون گوشیو ۶۰۰ تومن کسی نمیخره چون مدلای جدید با تکنولوژی های جدید تو بازار میاد و رقابت هم تو بازاره گوشی زیاد هست وارد کننده ها ناچارا قیمتارو پایین بیارن چون اجناس قدیمی رو دستشون باد میکنه  ولی این روند تو گرافیک خیلی کند ترهست :-?

 

البته شاید این مشکل فقط تو کشور ما نیست چون خیلی وقتا دیدم گرافیکای قدیمی هنوز هم قیمتشون زیاده.مثلا هنوزم یه گرافیک مثله ۷۹۷۰ رو بالای ۵۰۰ دلار قیمت دادن تو بعضی سایتای خارجی. :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بهترین تاپیک...... ولی مشکلی که هست همیشه هستن کسایی که باز هم کار خودشون رو میکنن میگن پراید نخریم میرن همه 10 تا 10 تا ثبت نام میکنن... مملکت شده فقط برای دلال ها.. 

توی همه مسایل ازین جور افراد هستن.... امیدوارم تیم لیون و امثال بتونن به توان و قدرتی برسن بتونن اکثر موارد مورد نیاز مشتری رو با قیمت عادلانه عرضه کنن  که دست دلال ها کوتاه بشه 

الان کارت 1080 رفرنس با 3 میلیون به قول پیمان یوسفی تو هیچ قاموسی نمی گنجه :eek:  :eek:

 

دقیقا

یه زمانی گفتن هیشکی ... نخره

هیچ کس نخرید

 

بعد شرکت محترم ... اومد گفت قصدی با سود 30% همه ریختن خریدن دلتون خوشه ها

 

ما که بخواهیم هم نمی تونیم پولاریس بخریم :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در کشور فرهنگ بدی جا افتاده که هر چی جدید اومده بازار همون‌ موقع برن خرید کنن. مشکل اینجاست خیلی‌ها از این موقعیت سوء استفاده کرده و کالاها رو به قیمت گزاف می‌فروشن و این مسئله ربطی به نایاب بودن کالا ندارد. چون که پس از مدتی موجودی‌های همان انبار به قیمت پایین تر در بازار فروخته می‌شود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

انویدیا و ای ام دی به ازای هر کارت سودی به مراتب کمتر از وارد کنندگان محترم دارن !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

با سلام و خسته نباشید ویژه خدمت جناب حسینی عزیز ، مدیریت شایسته ی  لیون کامپیوتر

امکانش هست همینجا توضیحا ت بیشتری در رابطه با مژده ای که مکررا فرمودین (در مورد شیوه ی حمایتی و احیانا قیمت گذاری ویژه ای که بر روی باندل های پردازشی ، خصوصا  کارت های گرافیک جدید انجام میگیره ) , 

عنایت کنید تا هم خیال عزیزان آسوده تر  بشه و هم ما در بحث ها و تاپیکهامون پیوسته مورد استناد و آدرس قرار بدیم و حاشیه های ناخواسته هم کمتر رخ بده

با تشک @};- ر

 

درود

خیلی لذت بردم از توجهتون چون کمتر دیده شده که دوستان به این پاورقی ها توجه کنن . @};- @};- چون وقتی ما مبینیم کسی توجهی نداره به این صحبتها چرا باید بیشتر توضیح بدیم ؟ 

 

سعی میکنم در یک تاپیک مجزا راجبش برای شما دوستان توضیح بدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...