رفتن به مطلب

Farjam
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

من تازه رسیدم، چی شد؟؟؟

مسابقه شروع شد!!!!!

چه جالب؟؟؟

رده بندی خیلی جالبه الان، آلونسو چه بالا اومده؟؟؟

ورشتپن کجاست؟؟؟

کی تصادف کرد؟؟؟

همیلتون چطور تو 10 دور رسید به رده پنجم؟؟؟

این رایکونن با ورشتپن دوباره درگیرن!!!!!!!!!!!!!!

 

همه رفتن تو دیوار و مسابقه قطع شد و دوباره ادامه پیدا کرد و همه هم لاستیکهارو عوض کردن...تازه برای همیلتون بد هم شد... چون همونطور که حدس زدم با مدیوم شروع کرد تا از بقیه کمتر پیت کنه اما مسابقه قطع شد و همه همزمان پیت کردن :| اگه به جای مدیوم سوپرسافت برداشته بود الان اول می بود :|

ورشتپن رو رایکونن به... داد :دی

وتل و رایکونن و ورشتپن بین 12 تا 17 ام هستن... رایکونن و وتل ورشتپن رو زدن تو دیوار تقریبا" همون دور اول و الان از دفاعی بودنش انتقاد میکنن

همیلتون الان سومه و به نظرم به ریکیاردو و روسبرگ نمیرسه فاصله الان با ریکی حدود 13 ثانیه هست.. بهتر نمیشه اما بدتر میشه.. پیت استاپش هم که الان داغون شد زمانش همیلتون و الان شد 8 و الانم شد 4 چون پیت کردن بقیه

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 221
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه

همیلتون دیگه پیت نمیکنه، ولی احتمال اینکه روسبرگ و ریکیاردو پیت کنن، خیلی زیاد هستش...

ولی اختلافی که الان هست، مشخصا نمیتونه باعث پایینتر اومدن روسبرگ یا ریکیاردو بشه!!

گزارشگره هم مارو مایید با این ایپکس دوبلش!!!!!

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

f1 فقط باید از SKY تماشا بشه حتی شده مثل من با کیفیت کمتر آنلاین ببینی.. گزارشگر شبکه ورزش که تو دیواره...

از اون همه پله پنالتی گرید تا پودیوم برای همیلتون :D

 

چند وقتی بود که اشتراک پولی F1 رو خریده بودم و امروز تمام جزئیات رو همزمان از موبایلم رصد میکردم  :D  عکسهاشو میذارم اگه بفهمم چطور باید عکسها رو از IOS بیارم رو PC  =))

عین بازی ویدئویی روی نقشه راننده ها رو نشون میداد همراه با قابلیت گوش کردن رادیو بین راننده ها و تیم ها

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوب روسبرگ گرفت رتبه اول رو ریکیاردو و همیلتون هم دوم و سوم شدن...

فعلا تو سانسور هستیم، فکر نمیکنم دیگه چیزی رو بشه دید از شبکه ورزش...

میخواستم ببینم که همیلتون و روسبرگ چطور با هم برخورد میکنن

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوب روسبرگ گرفت رتبه اول رو ریکیاردو و همیلتون هم دوم و سوم شدن...

فعلا تو سانسور هستیم، فکر نمیکنم دیگه چیزی رو بشه دید از شبکه ورزش...

میخواستم ببینم که همیلتون و روسبرگ چطور با هم برخورد میکنن

 

یه دست دادن خیلی ساده بود همدیگه رو نگاه هم نمیکنن الان و اتاق ساکته ساکته  =))

 

آتیش گرفته روسبرگ... انتظار نداشت همیلتون اینقدر خوب باشه و در نهایت بازم همیلتون با 9 امتیاز بالاتر اول بمونه

مارک وبراومد بالا واسه مصاحبه با راننده ها  :laughing:

همیلتون و روسبرگ هم هم یه شامپاین و چیرز به هم زدن

 

مارک وبر از کفش ریکیاردو نوشیدنی مخصوص رو خورد  =))  =))  =))  =))

 

چقدر هو کردن روسبرگ رو  :-?

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مارک وبر از کفش ریکیاردو نوشیدنی مخصوص رو خورد  =))  =))  =))  =))

 

چقدر هو کردن روسبرگ رو  :-?

چی شد؟؟ ریکیاردو، وبر رو هم نمک گیر کرد؟؟؟ از کفش ریکیاردو زد؟؟؟؟

واسه چی هو کردن؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

چی شد؟؟ ریکیاردو، وبر رو هم نمک گیر کرد؟؟؟ از کفش ریکیاردو زد؟؟؟؟

واسه چی هو کردن؟؟؟

 

طرفدارای ورشتپن و همیلتون متحد شده بودن  :laughing: محل تولد مکس بلژیک هست در واقع.. اونسری قبلی هم که روسبرگ داشت سعی میکرد مکس رو از مسیر بندازه بیرون ازش دلخورن  :D

آره نمک گیر شد وبر :D

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی مسابقه قشنگی بود از اون ریس هاست که باید دوباره دانلود کرد و 60 فریم دید. فقط کیمی طفلکم هر چی بلا بود سرش آوردن. همیلتون هم دیگه ته بدشانسی بود اگه تو پیت استاپ اون اشتباه رو نمیکردن حتی میتونست دوم بشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

امروز مکس  بعد از اینکه کیمی و وتل پیچ اول چسبوندن بهش و باعث شدن frontwing اش جدا بشه و فوری مجبور بشه پیت کنه بدجوری قاطی کرده بوده! و الان توی sky بررسی کردن بدجوری خفن و وحشی بوده امروز :| جلوی یکی دو نفر دیگه هم به جز کیمی خیلی با خشونت دفاع کرده بود و فضا نداده بود بهشون... 

 

مگنوسن هم که مستقیم از اوروژ رفت تو دیوار.. فشار 5 -6 جی روش بود آخر سربالایی

 

بیچاره هالکنبرگ که بعد از بالای 100 گرندپریکس میتونست برای اولین بار به پودیوم برسه :-j  و همیلتون رقیبش بود و نشد

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

امروز مکس  بعد از اینکه کیمی و وتل پیچ اول چسبوندن بهش و باعث شدن frontwing اش جدا بشه و فوری مجبور بشه پیت کنه بدجوری قاطی کرده بوده! و الان توی sky بررسی کردن بدجوری خفن و وحشی بوده امروز :| جلوی یکی دو نفر دیگه هم به جز کیمی خیلی با خشونت دفاع کرده بود و فضا نداده بود بهشون... 

 

مگنوسن هم که مستقیم از اوروژ رفت تو دیوار.. فشار 5 -6 جی روش بود آخر سربالایی

 

بیچاره هالکنبرگ که بعد از بالای 100 گرندپریکس میتونست برای اولین بار به پودیوم برسه :-j  و همیلتون رقیبش بود و نشد

خوب اگه تو هم تو فکر این بودی که حداقل اینجا پودیوم بشی جلوی هموطنات و اون بلارو سرت بیارن، عصبی میشدی، مخصوصا که همون کسایی که باعث این وضعیتت بشن، بخوان ازت سبقت بگیرن!!!!! :D

شاید بدبخت برنامه ریزی کرده بود!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

f1 فقط باید از SKY تماشا بشه حتی شده مثل من با کیفیت کمتر آنلاین ببینی.. گزارشگر شبکه ورزش که تو دیواره...

از اون همه پله پنالتی گرید تا پودیوم برای همیلتون :D

 

چند وقتی بود که اشتراک پولی F1 رو خریده بودم و امروز تمام جزئیات رو همزمان از موبایلم رصد میکردم  :D  عکسهاشو میذارم اگه بفهمم چطور باید عکسها رو از IOS بیارم رو PC  =))

عین بازی ویدئویی روی نقشه راننده ها رو نشون میداد همراه با قابلیت گوش کردن رادیو بین راننده ها و تیم ها

 

عکسها  فقط گوشه ای از خوب بودن این سیستم رو نشون میده :

http://www.8pic.ir/images/9t76i6miwq3zamfjgo8z.png

http://www.8pic.ir/images/j373611u70asv9tzou6l.png

http://www.8pic.ir/images/mz62uohyr3rf0x9lupv6.png

http://www.8pic.ir/images/6jcdw5dsrwdh7e6gy06s.png

 

همه چیز زنده و با انیمیشن  روی نت 3g همراه اول... از فاصله های دقیق راننده ها ، جدول قهرمانی بصورت زنده و بر حسب رتبه ای که موقت توی مسابقه دارند و نوع و سن تایر و زمان پیت ها و زمان های سکتور ها و از همه مهمتر شبیه سازی موقعیت راننده ها در پیست کاملا نرم و روون و کاملا زنده و مطابق با پخش زنده ای که داشتم از Sky تماشا میکردم

اولین بار بود که از این سیستم برای مانیتورینگ استفاده میکردم و واقعا لذت بردم... پولی که دادم به سایت formula1.com نوش جونش :|

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این بچه رو باید یه گوشمالی بدن

شده به قیمت درست کردن تصادفای ناجور راه بقیه رو آماتوری میبنده بدتر از اون زیر بار اشتباهشم نمیره و زبونشم درازه

رایکونن مجبور شد با 340  تا سرعت وسط سبقتش ترمز کنه تا جونشون به خطر نیفته 

شما سبک دفاع کردن راننده های بزرگ رو بزارید کنار این  در عین حرفه ای گری و دفاع از رتبه مراعات راننده پشتی رو هم میکنن

با این همه استعداد ولی بخواد اینجوری ادامه بده  به سرنوشت مالدونادو دچار میشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این بچه رو باید یه گوشمالی بدن

شده به قیمت درست کردن تصادفای ناجور راه بقیه رو آماتوری میبنده بدتر از اون زیر بار اشتباهشم نمیره و زبونشم درازه

رایکونن مجبور شد با 340  تا سرعت وسط سبقتش ترمز کنه تا جونشون به خطر نیفته 

شما سبک دفاع کردن راننده های بزرگ رو بزارید کنار این  در عین حرفه ای گری و دفاع از رتبه مراعات راننده پشتی رو هم میکنن

با این همه استعداد ولی بخواد اینجوری ادامه بده  به سرنوشت مالدونادو دچار میشه 

 

قشنگ یه حرکت به سبک رومین گروژان 2012 نوی اسپا میزنه :|

 

مقصر اصلا رایکونن نبود ، وتل رایکونن رو اسکوییز کرده بود به راست و رایکونن نمیتونست معجزه کنه که فضا بده به ورشتپن :|

 

___________________________

 

ویدو بررسی واقعه اول هست فکر کنم این

:http://www.formula1.com/en/video/2016/8/Chaos_at_La_Source_-_Was_anyone_to_blame_.html

 

___________________________

 

شاید جالب باشه بدونین که بار سومی هست که همیاتون از رتبه 20 و بدتر در گرید تونسته به پودیوم برسه.. تا جایی که یادمه فکر کنم  شوماخر یکبار اون هم توی موناکو که بدترین پیست برای سبقت هست از آخر به اول رسید :|

 

___________________________

بهترین ویدئوهای آنبورد از مسابقه :

 

http://www.formula1.com/en/latest/features/2016/8/f1-belgium-2016-onboard-best-action.html

 

___________________________

 

گرندپری بعدی هم  روز دیگه در پیست Monza در ایتالیا... شاید امسال بار آخری باشه که F1 به مونزا میاد(ناراحتم که این مسیر قدیمی  ...)

پیست سرعت بالایی هست و به زور 3 تا chicane انداختن تنگش تا یه کم سرعت گرفته بشه  :D

رکورد زمان یک دور این مسیر هنوز با روبن باریچلو هست

2 روز و 17 ساعت دیگه هم FP1 شروع میشه در مونزا

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مردم تا تاپیک رو پیدا کردم!!!!!

فروم خیلی شیر تو شیر شده!!!

همیلتون با اختلاف 0.5 ثانیه پول شد، روسبرگ و فتل و رایکونن و بوتاس، رده های بعدی رو دارن!!!!!

مسابقه اصلی کی شروع میشه؟؟؟

هیچ جا هم پخش نمیکنه انگار؟؟؟

درضمن یه سوال دارم که چرا سایت فرمول 1 فیلتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

چه استارت بدی داشت این همیلتون...

الان 7 دور مونده به پایان، ولی مشخصا همین رده ها در انتها خواهد بود، چون هم فاصله ها زیاد هستش و هیچکدوم هم قصد پیت کردن ندارن، آنچنان مسابقه جذابی نبود و یه جورایی خسته کننده بود، سبقت درسته حسابی هم نداشت...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

سلام

وستان grand tour قسمت اولش پخش شد مثلینکه ترکوند همه حال کردن 

برای دانلود هم گذاشتن سایت های ایرانی   گفتم خبر بدم 

فرمول یک هم امکان داره از فصل بعدی قشنگ بشه  مکس با استعداده فصل بعدی قراره موتور جدید رنو بیاد تو کار اوایل احتمال مشکل هست ولی بعدش فاصله مرسدس ه ردبول کم میشه فراری هم خوبه ببینیم قصل بعد چیکار میکنه فقط هوندا اگه میومد بالا خوب میشد امیدوارم بیاد

فاصله این تیم ها کم بشه رقابت زیاد میشه فقط در طول فصل یک تیم بالا نمیمونه (مرسدس) اون وقت فرمول ارزش نگاه کردن داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...
  • کاربر ویژه

چه خاکی خورده تاپیک از وقتی که نبودم ?

با توجه به اینکه تمرینات پیش فصل Formula 1 در حال پیگیری هست و اولین گرندپریکس هم نزدیکه احتمالا بازم تاپیک رو بیاریم بالا ?

همونطور که میدونید قوانین طراحی خودرو های فورمول 1 به کلی تغییر کرده به جز در بخش موتور که تغییرات اندک بوده ، تغییرات به این امید انجام گرفته تا یه مقدار تعادل برگرده به رقابت تیمها با هم تا فقط مرسدس اول نباشه... اما ظاهرا اگه اول نباشه قرار هم نیست سوم باشه :دی

سورپرایز اول  که جانشینی روسبرگ توسط والتری بوتاس فنلاندی بود  که زمانهای خوبی هم زده در طول تست ها .

سورپرایز دوم هم برگشتن فیلیپه ماسا بعد از خدافظیش از F1 بود .

سورپرایز سوم ماشین های جدید فراری بود که هم مشکل فنی و خرابی نداشتن در این چند روز تست و هم زمانهاشون فوق العاده بوده  در حالی که مرسدس و ردبول و رنو و مک لارن به شدت درگیر مشکلات فنی شدن و چند روز از تست ها رو از دست دادن

سورپرایز چهارم هم زمان های ثبت شده هالکنبرگِ عزیزم بود(  ?) که با توجه به رتبه های سال پیش تیم  رنو یه انقلاب به حساب میاد

مسئله مورد انتظار اول هم این بود که بازم هوندا بر خلاف اون همه حرف و حدیث باز هم گند زده با طراحی موتور مخصوص تیم مک لارن (چه از لحاظ آئروی پوشش موتور چه از لحاظ سرعت و  خرابی های بسیاری که داشتن در طول تست)

نایج ترکیبی همه روزهای تمرین که در بارسلونا انجام شده اینطوری بوده :

screen742.thumb.jpg.07d13e121a71a7e8834a6c9e55ebe0eb.jpg

 

به قول کارشناس ها امیدواریم که فراری واقعا اینقدر خوب شده باشه و مرسدس در حال زیرآبی رفتن برای سورپرایز کردن بقیه تیم ها در گرندپریکس اول نبوده باشه?

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مهمترین ویدئوی این روزهای فورمول یک

مقایسه بهترین زمان ثبت شده در تمرینات پیش فصل 2017 فورمول یک در بارسلونا که توسط فراری به ثبت رسید با بهترین زمان ثبت شده در سال گذشته توسط بهترین خودروی سال 2016 که مرسدس بوده... توجه داشته باشید که زمان سال گذشته مرسدس در بهترین شرایط ممکن و در دور تعیین خط که سریعترین زمانهای ممکن به ثبت میرسه ثبت شده و زمانی که فراری الان در سال 2017 با ماشین های مدل 2017 به ثبت رسونده در دورهای تمرینی بوده و چون ماشین ها هم جدید بودن و این تست هم اولین تست واقعیشون برای آشنایی با هندلینگ و قدرتشون بوده ممکنه جای پیشرفت داشته باشه

 

http://www.aparat.com/v/65fZ4

 

 

 

 

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یک ویدئوی مهم دیگه برای افرادی که پیگیر نبودن و دقیقا نمیدونن قوانینِ طراحیِ خودروهایِ فورمول یک که همه تیمها باید به عنوان Base ازش پیروی کنن در سال 2017 چه تغییراتی داشته نسبت به سال 2016 که بطور تصویری و پویا توضیح داده شده

 

http://www.aparat.com/v/lIS5d

 

 

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

Q1 در گرندپریکس استرالیا انجام شده تا الان و سورپرایز کم نداشته :

photo_2017-03-25_10-53-23.thumb.jpg.fe4e979faaf2b1f31d157ff6f04c1e46.jpg

 

تیم رنو که پارسال فاجعه بود و یه چیزی مثل 14 ام شدن یکی از راننده هاشون توی دور تعیین خط براشون موفقیت آمیز بود، امسال نیکو هالکنبرگ رو به خدمت گرفتن که به نظرم از بهترین راننده هاست... فقط ببینید چطوری خودشو توی top5 جا کرده (البته فعلا q1 هست اما بازم خیلی خوب بوده)? 

?

 

الانم Q2 هست و بعدش هم Q3

اینجا میشه تماشا کرد :

http://www.vipleague.ws/motorsports/455117/1/fia-formula-1-2017-:-australian-f1-gp-practice-3-stream.html

 

نتیجه Q2

photo_2017-03-25_11-17-57.thumb.jpg.787c6a592a10c02a2fb0f13c35557b09.jpg

 

هالکنبرگ بهترین اسپاتِ خارج از تاپ 10 رو زد(هم تیمیش که آخر شد)... اصولا 11 و 12 ام بهتر از 7 و8 و9 و 10 هست..چون میتونه مسابقه اصلی رو با تایر نو شروع کنه و فقط 2 ردیف عقبتر باشه شروع مسابقه .. اما تاپ 10 باید از لاستیکی استفاده کنن توی مسابقه که بهترین تایم رو در q باش زدن

وتل داشت رکورد میزد که نرسیده به خط پایان ترمز گرفت تا بهترنی زمانش رو با لاستیکهایی که زیاد مصرف شدن نزنه و بذاره توی Q3 با لاستیک نو بهترین زمان رو بزنه

 

q3 هم شروع شد و همیلتون و وتل و بتاس تایمهای فضایی 1.22 زدن ? و ریکیاردو هم توی مسابقه خونگیش رفت تو دیوار

 

نتایج Q3

photo_2017-03-25_11-41-44.thumb.jpg.6fa3ed590ca4068ab6612602be3ecd52.jpg

 

همیلتون که ترکوند و پل پوزیشن رو گرفت ، وتل هم دوم شدو در واقع فراریبعد از گرندپریکس سنگاپور2015 برای اولین باره که یه راننده تو ردیف اول داره که نشون میده تو این 2 سال گذشته چیزی فراتر از افتضاح یعنی فاجعه بودن...بوتاس هم برای اولینبار توزندگیش توی تعیین خط سوم شد... ریکیاردو رفت تو دیوار و زمانی ثبت نکرد و 10 ام شد..

 گروژان هم که واسه haas معجزه کرد

بهترین زمان تعیین خط سال گذشته 1.24 بوده و این سری 1.22

البته مسیر این ترک جوری نیست که قابلیت های ماشین های جدید خودشونو توش نشون بدن و توی چین و بحرین بهتر مشخص میشه فاصله

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینجور که معلومه بازم مرسدس اون بالا ها میمونه xD

ولی این فصل یکم سختر :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 18 ساعت قبل، chaning گفته است :

اینجور که معلومه بازم مرسدس اون بالا ها میمونه xD

ولی این فصل یکم سختر :)

 آره بالاها باقی مونده اما باید عملکردشون رو در ترکیب با استراتژی ها و اصطلاحا" لانگ ران سنجید...

تغییراتی که در این تعیین خط مشهود بود ایناست :

فورس ایندیا که سال پیش چهارم شده بود و خیلی دست بالا گرفته بود و حرف از سوم شدن میزد یکی از راننده هاش 11 ام شد یکیشونم 14 ام..(نیکو هالکنبرگ رو دادن به رنو در پایان فصل پیش)

مکلارن که که دقیقا همونجایی هست که سال گذشته بود و تمام وعده های هوندا برای تحویل یه پاور یونیت با قدرت و قابل اعتماد بر باد رفت(تنها دلیل موندن آلونسو توی مکلارم قولهای هوندا بود مگرنه خیلی راحت توی مرسدس رو سرشون میذاشتنش )... پاور یونیتشون نه قدرت داره نه قابل اعتماده...

تیم هاس Haas هم تقریبا همونجایی هست که قبلا بود با این تفاوت که رومن گروژان تایم خیلی خوبی زد...(رومن گروژان در تاپ 10 خطرناک ترین راننده های تاریخ هنوز حضور داره از نظر تصادفات و خسارت هایی که در فورمول 1 به بار آورده?بعد از گندهایی که زده بود اعتماد به نفسش نابود شد و  2-3 سال به شدت تبدیل به کبریت بی خطر شده بود اما امسال لبه ی عملکردشو یه مقدار تیزتر کرده)

تیم رنو که به همراه sauber و Manor جز آخر جدولی ها بود ظاهرا بالاخره قراره در میدفیلد قرار بگیره البته اگه راننده جوونشون هم بتونه مثل هالکنبرگ رانندگی کنه که فکر کنم این فرانسوی جوون بی عرضه تر از این حرفاست..

تیم ردبول که پاور یونیتش ساخت رنو هست هم در زمینه قابل اعتماد بودن و هم قدرت یه مقدار مشکل داشته و با توجه به قدرت امسال فراری دیگه به عنوان رقیب مستقیم مرسدس شناخته نمیشه(البته اگه همین وضعشون ادامه پیدا کنه و مشکلاتشون برطرف نشه)

فراری هم که بی آبرویی سال پیش رو سرلوحه قرار داد برای برگردوندن غرور از دست رفته که تا اینجا خیلی خوب بوده

 

________________________________

 

یه نکته جالب اینکه وقتی دور تعیین خط تموم شد و همه راننده های تاپ 10 ماشینهاشونو توی "پارک فرمه" پارک کردن و داشتن میرفتم توی پداک که وزنکشی بشن و بعدش استراحت کنن ، اول لوئیس همیلتون رفته بود بالا سر ماشین مکس ورشتپن که کسی توش نبود و داشت همه جاشو سرک میکشید خیای خنده دار بود و فقط آهنگ پت و مت کم بود و خود گزارشگره هم خندش گرفته بود...

 

مسابقه اصلی امروز ساعت 9:30 به وقت ما برگزار میشه(فکر کنم شبکه ورزش هم پخش کنه واسه اونایی که نمیتونن آنلاین ببینن)

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مسابقه هم شروع شده و شیوه تماشا کردن من اینطوریه :

screen102.thumb.jpg.a3ef61ecc2447ab34fe9a3b34958ea2e.jpg

 

سمت راست یه برنامه موبایلی رسمیه f1 هست که با ماهی 3 دلار میشه ازش استفاده کرد که در کنار لایو استریم ازش استفاده میکنم.. انیمیشن زنده هم داره برنامش و روی شبیه ساز اندروید استفادش میکنم

فکر کنم وتل اول میشه به لطف استراتژی مزخرف مرسدس..مگه اینکه معجزه بشه که وتل اول نشه تو این اوضاع چون همیلتون به هیچ عنوان با وجود زوری که داره میزنه به وتل نزدیک نمیتونه بشه و فاصله هی داره بیشتر هم میشه یعنی از 2 ثانیه اختلاف در دور 20 ام الان شده 8 ثانیه(همین الان شد 9 و نیم ثانیه ) که همیلتون عقبتره..اگه دقت کنن رایکونن هم میره رو سکو و سال 2017 فوق العاده شروع میشه واسه فراری، به جز اینکه اول میشن بلکه مرسدس هم تحقیر میشه اگه این فاصله زمانی بیشتر از این بشه

همونطوری که در پست قبل گفتم پاوریونیت ردبول اصلا قابل اعتماد نیست... دنیل ریکیاردو از مسابقه خارج شد به خاطر مشکل MGU

این رو هم به طور کلی بگم که سبقت گرفتن تقریبا" غیرممکنه شده با این ماشینهای پهن ، به علاوه، ماشینها هم چون دانفورس بالایی پیدا کردن هوای پشتشون خیلی خیلی متلاطم تره و نمیشه با سرعت کافی پشت ماشینها حرکت کرد و نزدیک شد واسه سبقت...

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Farjam گفته است :

 

هیجان داره این فصل ؟ 

ارزش نگاه کردن داره ؟ یا مثله فصل های قبل فقط 2 3 نفر جلو جابجا میشن ؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، chaning گفته است :

هیجان داره این فصل ؟ 

ارزش نگاه کردن داره ؟ یا مثله فصل های قبل فقط 2 3 نفر جلو جابجا میشن ؟ 

بعد از مسابقه دوم خیلی بهتر میتونم نظر بدم چون در حال حاضر خودم هیجان زیادی دارم به خاطر ماشین های جدید و عوض شدن جایگاه بعضی تیمها و راننده هاشون و سرعت بالا و... که ممکنه احساسی بگم که آره خیلی خوبه باید این فصل رو نگاه کرد... این مسابقه یه جورایی تست به حساب میومد نسبت به سالهای اخیر (چون امسال قوانین عوض شده و ماشین ها جدید هستن اما چهارسال قبل از امسال قوانین و طراحی یکپارچه بوده) از رتبه 13 به اونطرف همه DNF شدن که فقط 2 تاشون به خاطر تصادف بود و بقیه مشکلات موتوری و الکتریکی داشتن.. نفر دوازدم و سیزدهم که rookie بودن و اولین مسابقشون بود و داشتن گردش میکردن چون اوناهم ماشینشون مشکل داشت

با توجه به این مسابقه به نظر میاد که همون یکی دو سه نفر اول باشن(دلیلش منطقیه چون فقط این تیمها میتونن با شرایط جدید فورا" وفق پیدا کنن در حالی که تیمهایی مثل تورو روسو که موتورشون رو عوض کردن و رنو که همه چیزش رو عوض کرده در حال گذار هستن... رنو برای قهرمانی شروع کرده طی یه دوره 3-4 ساله میخوان قهرمان بشن و این فصل یه جورایی براشون آزمایشه که ایده هاشون ریالیستیکه یا نه) البته من فصل پیش هم مسابقات رو به خاطر تیم های میانه دنبال میکردم و بالایی ها رو خیلی اهمیت نمیدادم ... دنبال کننده تیمی هایی مثل مک لارن و رنو (که واقعا عصبانی بودم از گند هاشون و امسال بهشون امید دارم که در میانه باشن)و فورس ایندیا هستم 

 

اینجا رو تونستی بخون جالبه .. درباره اختلاف تیمای بالایی و وسطیه

http://www.crash.net/f1/news/243084/1/todt-sceptical-of-new-f1-says-gaps-are-too-big.html

 

یه چیزی که یادم رفت بگم اینه که سبقت به شدت کم شده(  دلیلش رو در پست قبلی فکر کنم نوشته بودم شایدم قبلیش ?) و به همین علت رتبه های پایانی راننده ها خیلی شبیه رتبه هاشون در تعیین خط بوده که انگار بدون سبقت خاصی همونطوری قطاری مسابقه شروع و تموم شده

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...