رفتن به مطلب

Farjam
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

حدود 3 ساعت دیگه مسابقه اصلی Bahrain grand prix در پیستِ سخیر استارت میخوره

نتایج Qualifying یا تعیین خطِ 10 رتبه اول به این شکل هست :

screen109.thumb.jpg.fbf3d798ef121e12da4c6c18fbaa0719.jpg

 

که باز هم شاهد عملکرد فوق العاده نیکو هالکنبرگ بودیم که در مسابقه قبلی برای اولین بار از زمان برگشتن رنو به مسابقات فورمول 1 تونسته بود جز 10 تای اول قرار بگیره که این سری هم هفتم شد و هم تیمیش هم 10 ام شد و برای اولین بار پس از سال 2006 و 2007 هست که رنو تونسته دو تا راننده توی Top10 داشته باشه(آخرین بار همون موقعی بوده که فرناندو آلونسو در تیم رنو تونسته بود 2 سال پیاپی قهرمان فرمول یک 1 بشه).. البته اختلاف زمان راننده دوم رنو که جولیون پالمر هست خیلی با نیکو زیاده و خیلی شانسی تونسته دهم بشه چون خیلی از راننده ها نتونستن درست تایم بزنن و اگه همه چیز نرمال پیش رفته بود جولیون پالمر با این تایمش در بهترین حالت 15-16 ام  میشد...

والتری بوتاس راننده جدید مرسیدس هم با اختلاف حدود 25 صدم ثانیه تونست زمان بهتری نسبت به همیلتون بزنه و پل پوزیشن رو بگیره...

_____________________________

موقعیت رو مناسب دیدم تا یک اصطلاحِ فرمول یکی رو به دوستان معرفی کنم ،

لوییز همیلتون در گرندپریکس قبلی که چین بود، موفق شد" گرند اسلم" انجام بده( که توی دوران رانندگیش بار سومش بوده) گرند اسلم یعنی اینکه در دور تعیین خط پل پوزیشن رو بزنی،مسابقه رو اول بشی و همچنین fastest lap در حین مسابقه رو هم بزنی.

_____________________________

فرناندو آلونسو هم که به شدت از شرایط تیم مک لارن و موتور هوندای ماشین هاشون ناراضی هست(هوندا هم از نظر قدرت موتور و مصرف سوخت گند زده هم موتورشون قابل اطمینان نیست و مدام مشکل پیش میاد براش) دیگه قاطی کرده و قرار نیست در گرندپریکس موناکو شرکت کنه چون قصد داره در یکی از مسابقات Indy500 شرکت کنه  ظاهرا تنها کلاس مسابقه ای هست که موتورهای هوندا توش خوبن 

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
  • ارسال 221
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

بدترین پیت استاپ های تاریخ فورمول 1?

 

 

http://www.aparat.com/v/5MH6F

 

 

 

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

بالاخره صدای یک ماشین F1 واقعی در بازی جدید F1 2017 !!

صدای زیبای فراری F2002 بالاخره در بازی های شرکت کدمستر طنین انداز شد!! صدایی به دور از سوسول بازی های هایبریدی! البته ماشین های V12 هم در این بازی جدید خواهند بود!

 

http://www.aparat.com/v/Wjq4n

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Farjam گفته است :

بالاخره صدای یک ماشین F1 واقعی در بازی جدید F1 2017 !!

صدای زیبای فراری F2002 بالاخره در بازی های شرکت کدمستر طنین انداز شد!! صدایی به دور از سوسول بازی های هایبریدی! البته ماشین های V12 هم در این بازی جدید خواهند بود!

 

http://www.aparat.com/v/Wjq4n

چه صدای دل نشینی! روحم تازه شد... : دی

البته موتور این ماشین توی ویدئو V10 هست، در بازی F1 2013 شاهد ماشین ها ی کلاسیک از سال ۱۹۹۲ با موتور V12 در نسخه الحاقی بودیم که لیسانس ش لغو شده بود و برای جبران اون شرکت کدمستر باز هم ماشین های کلاسیک رو به بازی های F1 اضافه کرده!

ویرایش شده توسط Saman Taji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در هم اکنون، Saman Taji گفته است :

چه صدای دل نشینی! روحم تازه شد... : دی

البته موتور این ماشین توی ویدئو V10 هست، در بازی F1 2013 شاهد ماشین ها ی کلاسیک از سال ۱۹۹۲ با موتور V12 در نسخه الحاقی بودیم که لیسانس ش لغو شده بود و برای جبران اون شرکت کدمستر باز هم ماشین های کلاسیک رو به بازی های F1 اضافه کرده!

سلام

ممنون از نظرتون، بله واقعا قابل مقایسه با هِس هِسِ هایبرید ها نیست 

*البته در همون لینک اپارات عبارت 10 سیلندر برای مدل F2002 ذکر شده بود :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، Farjam گفته است :

سلام

ممنون از نظرتون، بله واقعا قابل مقایسه با هِس هِسِ هایبرید ها نیست ?

*البته در همون لینک اپارات عبارت 10 سیلندر برای مدل F2002 ذکر شده بود :D

خواهش میکنم، البته موتورهیبریدی ها چندان هم بد نیستند... فقط خیلی پیچیده هستند و تکنولوژی پیشرفته تری دارند، صدای جالبی که اصلا ندارند!

همین همیلتون در زمان بندی گراند پری کانادا رکورد پیست رو شکست که سریع تر بودن ماشین رو ثابت میکنه!

 

والا این قدر حواسم به صدا بود که دقت نکردم... در مصداق پست خود شما گفتم.

ویرایش شده توسط Saman Taji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 42 دقیقه قبل، Saman Taji گفته است :

خواهش میکنم، البته موتورهیبریدی ها چندان هم بد نیستند... فقط خیلی پیچیده هستند و تکنولوژی پیشرفته تری دارند، صدای جالبی که اصلا ندارند!

همین همیلتون در زمان بندی گراند پری کانادا رکورد پیست رو شکست که سریع تر بودن ماشین رو ثابت میکنه!

 

والا این قدر حواسم به صدا بود که دقت نکردم... :دی

 

من مشکلم بیشتر با همون صدا هست :D

البته همیلتون صرفا رکورد کوالیفایینگ کانادا رو تونسته بهش دست پیدا کنه مگرنه همچنان بهترین زمان ثبت شده در کانادا در طول Race که( لپ رکوردِ اصلی شناخته میشه ، طبق قانون FIA سریعترین زمان کسب شده در طول مسابقه به عنوان Fastest Lap واقعی هست) دست روبن باریچلو همتیمی سابق مایکل شوماخر هست با زمان 1.13.622 با فراری F2004(که در واقع بر پایه مدل F2003 ای ساخته شده که خودش هم چیز جدیدی نسبت به F2002 نبوده  که توی همین ویدئو دیدیم) و سریعترین لپ همیلتون در طول مسابقه 1.14.551 بوده ، ماشین های 2017 به علت پهن بودن خودشون و همینطور پهن تر بودن لاستیکهاشون پروفایل Drag اشون خیلی بالاست به علت مقاومت بیشتری که در برابر هوا دارن برای همین صرفا در بحث داونفورس برتری دارند(و فقط به زور DRS هست که توی کوایفایینگ بهتر تایم میزنن چون درگشون رو خیلی کمتر میکنه) به قبل ، به همین دلیل امسال صرفا در ترک هایی که دانفورس توشون مهمه شاهد رکورد شکنی خواهیم بود مثل موناکو( که در طول مسابقه بهترین زمان یا همون fastest lap توسط سرجیو پرز راننده فورس ایندیا با موتور بنز به ثبت رسید حدود 14 ثانیه ، در حالی که رایکونن توی کوالیفایینگ 1.12 زده بود ) یا مسیر سوچی روسیه(که اونجا رایکونن رکورد Fastest lap رو زد) و در جاهایی مثل ژیلز ویلنِو ی کانادا یا مونزای ایتالیا قرار نیست کورد شکنی در زمینه سرعت خالص اتفاق افتاده باشه یا بیوفته... تا الان از 7 گرندپریکس انجام شده صرفا در موناکو و روسیه رکورد Fastest lap سر جاش مونده... در استرالیا سریعترین لپ امسال نسبت به رکورد ثبت شده 2 ثانیه عقبتریم در نسل حاضر ، در چین 3 ثانیه کامل عقبتر بودیم امسال ، در بحرین 1.5 ثانیه کند تر بودیم امسال ،در اسپانیا هم 2 ثانیه کندتر...

قضیه بهتر بودن در کوالیفایینگ اینه که شما ممکنه در یک پیست بدون ترافیک بتونید یک لپ خوب ثبت کنید و همینطور اینکه در تمام نقاط DRS میتونید DRS استفاده کنیددر طول دور تعیین خط در حالی که مثلا f2004 اصلا DRS نداشته که بتونه کوالیفایینگ های بهتری بزنه(با توجه به درگِ پایین اون ماشین ها اگه DRS هم داشتن دیگه هیوقت کسی نمیتونست نزدیک زمانهای کوایفایینگشون هم بشه از نسل حاضر) ... اما در عوض در میدان مسابقه سریعتره برعکس ماشین های کنونی که در طول مسابقه حتی نزدیک هم نمیتونن بشن به زمانی که در کوالیفایینگ و به کمک DRS زدن... اگه DRS رو از ماشین های نسل حاضر بگیری(و تازه kers اشون هم کار کنه روی حالت بیشترین بازدهی) به هیچ عنوان در مسیر هایی جز موناکو و روسیه و امثال اونها نمیتونن نزدیک بشن به ماشین های 2001 الی 2005

ماشین های امسال صرفا نسبت به ماشین های سری قبل سریعتر شدن ،یعنی صرفا نسبت به دوره ی 3 ساله گذشته و سه ساله ی قبلش، گرچه در پیست مونزای ایتالیا فکر کنم ماشین های سری قبل بهتر باشن همچنان چون Drag بالا بسیار مشکل ساز خواهد بود

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله، حق با شماست هنوز با رکوردهای fastest lap  مسابقه اصلی فاصله داره چون در طول مسابقه فاکتور های متعددی هم دخیل هست... من منظورم fastest lap نبود و سریع ترین زمان ثبت شده در پیست کانادا بود.

اتومبیل های ۲۰۱۷ به خاطر تغییرات عمده در آنرودینامیک و چسبندگی بیشتر تایرها با سطح پیست از سال های قبل سریع تر هستند اما باز هم طرفداران را راضی نمیکنند!

ناگفته نمونه که همیلتون با کسب پل پزیشن در گراند پری کانادا موفق به کسب نتیجه یکسان تمامی پل پزیشن ها با آیرتون سنا فقید شد و فقط تعداد کمی با قهرمان افسانه ای فرمول یک یعنی شوماخر فاصله داره!

 

آقا، صدا که اسفناکه... :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 10 ساعت قبل، Saman Taji گفته است :

بله، حق با شماست هنوز با رکوردهای fastest lap  مسابقه اصلی فاصله داره چون در طول مسابقه فاکتور های متعددی هم دخیل هست... من منظورم fastest lap نبود و سریع ترین زمان ثبت شده در پیست کانادا بود.

اتومبیل های ۲۰۱۷ به خاطر تغییرات عمده در آنرودینامیک و چسبندگی بیشتر تایرها با سطح پیست از سال های قبل سریع تر هستند اما باز هم طرفداران را راضی نمیکنند!

ناگفته نمونه که همیلتون با کسب پل پزیشن در گراند پری کانادا موفق به کسب نتیجه یکسان تمامی پل پزیشن ها با آیرتون سنا فقید شد و فقط تعداد کمی با قهرمان افسانه ای فرمول یک یعنی شوماخر فاصله داره!

 

آقا، صدا که اسفناکه... :دی

آره برابری کرد با رکورد سنا ، البته خودش هم یه جا گفته بود که من صرفا به یک عدد که سنا بهش رسیده بود برابری کردم و هیچوقت نمیتونم با خود سنا برابری کنم...(کم پیش میاد ببینی لوییس فروتنی کنه...:D. البته در مورد مرحوم سنا همیشه با فروتنی صحبت میکرده و میکنه)

 

در مورد اون قضیه رکورد های قدیمی یه مثالی هم پیدا کردم تقریبا :

 

سریعترین Lap در تاریخ فورمول1 با موتور 10سیلندر BMW !!

در سال 2004 خوان پابلو مونتویا در حین گرندپری ایتالیا به کمک ماشینWilliams FW26 خودش که با موتور 10 سیلندر و 3 لیتری BMW کار میکرد ، موفق شد سریعترین لپ تاریخ فورمول یک رو ثبت کنه (Fastest ever lap) یعنی بالاترین میانگین سرعتِ ثبت شده برای یک پیست! میانگین سرعت 262 کیلومتر بر ساعت!!! که این رکورد در هیچ پیست دیگه ای و توسط هیچ راننده دیگه ای تکرار نشده!

http://www.aparat.com/v/RaC6w

 

که دقیقا نشون میده عامل اصلی رکوردهای اون زمان صرفا قدرت خالص موتور و درگِ پایین بوده به همراه مهارت راننده که نتیجش میشه سرعت بالا و پیوسته بودن اون سرعتِ بالا  و نه فقط در جاهایی که DRS zone بوده

تحلیلش هم نسبت به ماشین های امروزی بطور خلاصه و ساده میشه اینکه ماشین های قدیمی تر مثلا  اوایل هزاره دوم ، صرفا به درگِ پایین و قدرت موتور بالا متکی بودن و مهمترین و قدرتمند ترین ویژگیشون همون بود ، حالا ماشین های جدید اون قدرت خالص رو از ماشین ها گرفتن(اصلا دلیل ضعیفتر شدن مداوم موتور ماشین های فرمول یک ، نزدیک تر کردنشون به کانفیگ های Road car ها هست تا تولید کنندگانی که در فورمول یک رقابت میکنن بتونن یه جورایی کیفیت موتورهای فورمول یکشون رو تعمیم بدن به هایپر کارها و سوپر کارهاشون و یه جورایی مارکتینگ و تبلیغات بشه براشون... ماشین های جاده ای به سمت هایبرید شدن رفتن پس اینا هم رفتن ، تعداد سیلندرها کمتر اما بهینه تر شد در ماشین های جاده ای و اینها هم همینطور... ) ،لاستیک ها و بدنه عریض تر شده تا داونفورس و چسبندگی به نهایت برسه ، اینطوری عامل موتور قدرتمند با قدرت خالص به همراه عامل درگِ پایین کنار رفته به جاش ترکشن بهتر ، خروج از پیچِ بهتر ، سرعت در عبور از برخی پیچهای خاص که صرفا ماشین ها رو در پیست های خاصی سریعتر و در پیستهای خاصی هم کند تر کرده ، بیشتر نارضایتی طرفداران فورمول یک منجمله خودِ من پایین بودن تعداد سبقت ها و کیفیتشونه(که عمده دلیلش پهن تر بودن ماشینهاست از نظر خود راننده ها که البته به جز اینکه خود به خود پهن بودن باعث سختی سبقت میشه ، پهن بودن باعث ساده تر شدن دفاع کردن هم شده که خیلیا دفاعی رانندگی میکنن چون با پهن تر بودن امکانش رو دارن)... مثلا وتل یا مکس ورشتپن و ریکیاردو  و پرز و هالکنبرگ در طول این فصل که چندین گرندپریکس انجام شده ، تازه اندازه تعداد سبقت هاشون در 2 تا گرندپریکس سال گذشته تونستن سبقت بگیرن در طول تمام گرندپریکس های برگزار شده این فصل...طبق آمار نه چندان دقیقی که به دست اومده، جا به جایی و سبقتِ واقعی(یعنی منهای اونهایی که مشکل فنی داشتن و زدن بغل و بقیه ردشون کردن) حدود 70 درصد کمتر شده، و اگر اشتباه وحشتناک استراتژی  و تصادف یا مشکل فنی در گرندپریکس های امسال به وجود نمیومد اصولا همون ترکیب دور های تعیین خط برنده مسابقه میشدن با همون ترکیبِ تقریبی... همین موناکو که قبلا هم سبقت گرفتن توش سخت بود رو مقایسه کنی ، تعداد سبقت هاش وحشتناک پایین بود... الان موضوع اینه که ماشینها به سرعت نور هم مجهز بشن اما سبقت ها مثل قبل نشه (تازه همین دوره قبل رو هم که میگیم خودش نسبت به قبل ترش بدتر بود:D) و تعدادشون پایین باشه و مسابقه اصلاحا" قطاری شکل باشه طرفدارا لذت نمیبرن:D مسئله اینه که از همین دوره قبل هم چندان لذت نمیبردن حالن فکر کن از همون دوره قبلی میزان سبقت هاشو هم بگیری :D

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بدترین پیت استاپ های تاریخ فورمول 1
 
 
http://www.aparat.com/v/5MH6F
 
 
 

یا اکثر امام زاده ها!

Sent from my D6503 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در 1396/03/25, 15:55:04، Alireza999 گفته است :


یا اکثر امام زاده ها!

Sent from my D6503 using Tapatalk
 

:D

___________________________________________________________

 

گیم پلی 7 دقیقه ای از بازی جدید و زیبای F1 2017

اگه دقت کرده باشین همه گیم پلی های منتشر شده از F1 2017 تا به الان یا از روی مانیتور با دوربین فیلم برداری شدن یا اینکه طی مراسم E3 پخش شدن و سازنده مدام داره روش صحبت میکنه و صدای موتور ماشین ها و لاستیکهاشون عملا به گوش نمیرسه.... اما این گیم پلی 7 دقیقه ای با صدای خود بازی هست بدون دخالت دَهَنِ سازنده محترم D:
 
 
بازی F1 2016 به جرات میتونم بگم بهترین Career mode در تمام بازی های racing رو داره و با فعالیت های مختلف و برنامه های تمرینی و رقابتیش واقعا این حس رو القا میکنه که یه راننده فورمول یک واقعی و عضو یک تیم واقعی هستین ، حالا در F1 2017  قسمت Career رو از اونی که بود هم فراتر بردن که برای عاشقان فورمول یک مثل بهشت می مونه گرچه که توی ایران طرفدار واقعی فورمول یک که تمام ابعاد فورمول یک رو پیگیر باشه و دلش بخواد یه جورایی برای خودش فورمول یک رو شبیه سازی کنه و جو اش رو بطور مجازی هم که شده تجربه کنه(یعنی به وسیله شبیه ساز F1 championship که در حال حاضر F1 2016 و در اینده F1 2017 هست)خیلی خیلی کم پیدا میشه نسبت به جاهای دیگه... که فکر میکنم دلیل اصلیش اینه که اینقدر مشکلات داریم در داخل ، که کسی فکر و حوصله و وقتش نمیرسه...
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ویدئو بسیار جالبی بود، چه بسی فیض بردیم!

در مورد خیلی کم بودن طرفداران فرمول یک در کشور ما باهات موافقم فرجام جان! بیشتر هم به خاطر خاص بودن این ورزش هست، مردم آشنایی ندارند یا بیشتر به فوتبال علاقه دارند، یک دلیلش هم نبودن راننده ای از کشور ما در این سطح از مسابقات هست که مردم رو جذب کنه، یا نبودن پیست فرمول یک در کشور ما، بعضی اصلا موتور اسپرت رو ورزش به حساب نمی آرن و میگن خسته کننده هست ولی واقعا هیجان انگیزتر از فرمول یک ندیدم و خیلی هم طرفدارش هستم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
در در 1395/04/14, 09:21:19، vandelin گفته است :

 

این عناوینی که گفتی اصن بدرد نمیخورن ! الان تخفیف تابستونست بیا این عنوان رو استیم بگیر، پشیمون شدی با من :D

 

----------

اینجا کسی iRacing باز نیست ؟ یا همه کنسول سیمکید بازن ؟ :D

سلام امروز داشتم همینطوری تو نت میگشتم، سرچ کردم  ....Iracing  + انجمن .... که به این تاپیک رسیدم و کامنت شما رو دیدم.

لپ کلام اینکه من و 2 نفر از دوستان دیگه تو iRacing فعالیم، البته بعد از چند سال سرو کله زدن با انجمهائی مثل RD و شبیه سازهای دیگه به این رسیدیم که به علت رنکینگ، SR و بخش مولتی بسیار قوی بریم سمت iRacing.

 

میدونم خیلی دیر کامنتت رو  دیدم، اگه هنوز تو  iRacing  مسابقه میدی ، من تو iRacing اسمم Makan Mohsenpour هست، میتونی Add کنی منو، منم با بچه ها آشنات میکنم.

خیلی حرفه ای هم نیستیم، اما پشتکار خوبی داریم، سطح پیشرفتمون حداقل بد نیست.

اما یکی از بچه ها کارش درسته، از قدیمیهای شبیه ساز هست.

خلاصه خوشحال میشیم که بتونیم باهات بیشتر آشنا بشیم و بتونیم با هم رنک و لولمون رو ببریم بالا و اصلا تیم تشکیل بدیم و...

-----

از باقی بچه ها هم کسی اگه اهل iRacing بود و یا کلا اهل شبیه ساز (ACorsa , Rfactor 2 ,Automoblilista ,R3E  و...) اونها رو هم میتونیم باهم براش وقت بزاریم.

تو RaceDepartment یا انجمنهای دیگه مسابقات رسمی هست که میتونیم با هم شرکت کنیم.

من تو bazicenter خیلی فعالم، اونجا یوزرم m.d.makan هست، یوزر استیمم هم makan_net هست، شماره تلگرامم هم MK_1986 هست.

دیگه همه جوره فکر کنم 4 میخ کردم که هرکی علاقه مند بود، بتونیم همدیگه رو پیدا کنیم

علاقه مندان به شبیه ساز تو ایران بنظرم کم نیست، بلکه بلقوه خیلیها علاقه دارن به این رشته ولی خودشون خبر ندارن، تاپیکهائی ازاین دست خیلی کمک میکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام، باعث خوشحالی هست که دوستان علاقه مند ببشتری به شبیه ساز های رانندگی رو میبینم!  گرچه من هم اینجا تا اندازه ای تازه وارد هستم اما ورود تون رو به انجمن خوش آمد میگم :-)

من مدت خیلی زیادی هست که از rFactor استفاده میکنم و در صدد ارتقا به rFactor 2 در آینده هستم چون الان سیستم فعلی ام توان اجرای این شبیه ساز رو نداره... مد های خیلی زیادی در rFactor استفاده میکنم که البته بیشتر شون فرمول وان هستند و تعدادی هم جی تی و لمان ۲۴ ساعته... iRacing واقعا حرفه ای هست و بی نظیر برای مسابقات آنلاین البته هزینه بردار هست اما خیلی خوبه که از ایران هم در این شبیه ساز شرکت میکنند، موفق باشید دوست عزیز!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 28 دقیقه قبل، Saman Taji گفته است :

سلام، باعث خوشحالی هست که دوستان علاقه مند ببشتری به شبیه ساز های رانندگی رو میبینم!  گرچه من هم اینجا تا اندازه ای تازه وارد هستم اما ورود تون رو به انجمن خوش آمد میگم :-)

من مدت خیلی زیادی هست که از rFactor استفاده میکنم و در صدد ارتقا به rFactor 2 در آینده هستم چون الان سیستم فعلی ام توان اجرای این شبیه ساز رو نداره... مد های خیلی زیادی در rFactor استفاده میکنم که البته بیشتر شون فرمول وان هستند و تعدادی هم جی تی و لمان ۲۴ ساعته... iRacing واقعا حرفه ای هست و بی نظیر برای مسابقات آنلاین البته هزینه بردار هست اما خیلی خوبه که از ایران هم در این شبیه ساز شرکت میکنند، موفق باشید دوست عزیز!

سلام منم خوشحالم بالاخره انجمنی پیدا کردم که  ریسنگ بازهای حرفه ای مثل شما داره.

Rfactor هنوز که هنوزه عالیه و پرطرفدار،  البته الان Rfactor 2 خیلی به نسبت قبل بهینه تر شده مخصوصا بعد از ورود استودیوی جدید، من خودمم سیستم خیلی قوی ندارم که RFactor 2 رو تو بهترین حالتش اجرا کنم.

حالا که شما از مدهای مختلف  نسخه اول استفاده میکنی، این مد رو هم اگه آشنائی نداری من معرفی میکنم که خیلی طرفدار داره :

HistorX Mod

تو انجمن Racedepartment  هم هفته ای چندبار مسابقه برگزار میشه، بعضی وقتها هم لایو تو یوتیوب با گزارشگر پخش میشه، غیر از Rfactor بضورت روزانه هم با شبیه سازهای دیگه مسابقات برگزار میشه.احتمالا شما با اینهائی که گفتم آشنائی داری اما خواستم برای دوستان دیگه هم کمی توضیح بدم.

در مورد iRacing هم آره من هم خودم میترسیدم که سمتش برم بخاطر هزینش، اما الان که آخرهای اکانت 6ماه ای که خریدم هست، خیلی خوب مدیریت کردم، کلا 1 دونه ماشین خریدم و 2تا ترک.

(هر ماشین 12 دلار، هر ترک 15 دلار)

اینهمه برای  ریسینگهای دیگه DLC و... گرفته بودم اما از هیچکدومشون به اندازه  این خرجی که تو iRacing کردم ازش راضی نبودم، چون واقعا تو پیشرفتم خیلی تاثیر داشت.

تا یادم نرفته مثل اینکه Mclaren 650 GT3 برای Rfactor 2 ریلیز شده، اولین DLC پولی هست که S397 برای بازی داده، تایید هم کرده که کل ماشینهای رشته GT3 قرار هست که به بازی بیان.

rF2 McLaren 650s GT3.jpg


rF2 McLaren 650s GT3 2.jpgrF2 McLaren 650s GT3 3.jpgrF2 McLaren 650s GT3 4.jpgrF2 McLaren 650s GT3 6.jpg
 

احتمالا ترکهای لایسنس شده بیشتری هم به بازی میان، چون Zandvoort هم تایید شده بود.

ایشالله از این به بعد تو این تاپیک بیشتر فعالیت میکنم، تا از اطلاعات دوستان حرفه ای هم استفاده کنم.

سپاس

 

ویرایش شده توسط makan.net
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 ساعت قبل، makan.net گفته است :

سلام امروز داشتم همینطوری تو نت میگشتم، سرچ کردم  ....Iracing  + انجمن .... که به این تاپیک رسیدم و کامنت شما رو دیدم.

لپ کلام اینکه من و 2 نفر از دوستان دیگه تو iRacing فعالیم، البته بعد از چند سال سرو کله زدن با انجمهائی مثل RD و شبیه سازهای دیگه به این رسیدیم که به علت رنکینگ، SR و بخش مولتی بسیار قوی بریم سمت iRacing.

 

میدونم خیلی دیر کامنتت رو  دیدم، اگه هنوز تو  iRacing  مسابقه میدی ، من تو iRacing اسمم Makan Mohsenpour هست، میتونی Add کنی منو، منم با بچه ها آشنات میکنم.

خیلی حرفه ای هم نیستیم، اما پشتکار خوبی داریم، سطح پیشرفتمون حداقل بد نیست.

اما یکی از بچه ها کارش درسته، از قدیمیهای شبیه ساز هست.

خلاصه خوشحال میشیم که بتونیم باهات بیشتر آشنا بشیم و بتونیم با هم رنک و لولمون رو ببریم بالا و اصلا تیم تشکیل بدیم و...

-----

از باقی بچه ها هم کسی اگه اهل iRacing بود و یا کلا اهل شبیه ساز (ACorsa , Rfactor 2 ,Automoblilista ,R3E  و...) اونها رو هم میتونیم باهم براش وقت بزاریم.

تو RaceDepartment یا انجمنهای دیگه مسابقات رسمی هست که میتونیم با هم شرکت کنیم.

من تو bazicenter خیلی فعالم، اونجا یوزرم m.d.makan هست، یوزر استیمم هم makan_net هست، شماره تلگرامم هم MK_1986 هست.

دیگه همه جوره فکر کنم 4 میخ کردم که هرکی علاقه مند بود، بتونیم همدیگه رو پیدا کنیم

علاقه مندان به شبیه ساز تو ایران بنظرم کم نیست، بلکه بلقوه خیلیها علاقه دارن به این رشته ولی خودشون خبر ندارن، تاپیکهائی ازاین دست خیلی کمک میکنه.

 

سلام ماکان جان به فروم لیون خوش اومدی

دوستی که روی حرفتون با ایشون بوده متاسفانه (برای خودش) با خوشبختانه(برای ما که از دستش راحت شدیم_الان میاد میکشه منو?) رفته خدمت و زیاد نیستش

منتها از تعریف های ایشون نهایتا" گول خوردم و یکماه پیش بود فکر کنم وارد iracing شدم(البته گول که چه عرض کنم بلکه حال هم کردم چون به ارزونترین شکل ممکن 1 سال عضویت خریدم... تنها 13 دلار برای 12 ماهه ):D  اتفاقا یکی دو بار هم شما رو دیده بودم توی iracing و در واقع از اسم کانال آپاراتتون یادم اومد که اون ماکان همین ماکانه :D اما اصولا چون زشته همینطوری هرجا ایرانی میبینم خراب شم سرش فقط دورادور دنبال میکردم نتایج شما و برخی دیگه از ایرانی ها رو (ایرانیهای خارج از کشور توی iracing بیشتر از داخلیا هستن) دنبال میکردم:D خودم رو سیم ریسر حرفه ای نمیدونم راستش و در بهترین حالت یک نوب خوش شانس هستم :D

توی این مدت یکماه با انجام time trial های زیاد ، فکر کنم 73 تا ! اول روی SR تمرکز کردم و الان لایسنس C دارم اما چون در 18 Race ای که تا به حال شرکت کردم مدام روی پنجه بودم و مراقب SR بودم irating ام خیلی پایینه... از 18 تا ریس رسمی فقط یک برد دارم و 5-6 تا تاپ 5 فینیش... در حال حاضر فکر میکنم تخصصم پیست Monza و نوربرگ -رینگ نوردکلیف هست که روی دومی و یادگیری یک هفته زمان گذاشتم... شوخی نبود 150 تا Corner داشت و مثل پیست های دیگه نبود که زود بری لپ بعدی و اشتباهاتتو اصلاح کنی و باید تا تهش میرفتی که خب چون سیستم دریافت سیفتی رتینگ رو کاملا درک کردم و طبق اون تنظیم شده بودم سیفتی رتینگم توی همون پیست و حدود 80 لپی که توش زدم بوست شد:D توی ردیت و تست های خودم متوجه شدم که به اضای هر 36 کرنری که اینسیدنت نداشته باشی 1 امتیاز سیفتی میگیری  و ربطی به تعداد لپی که میزنی نداره(البته فقط راجع به Road حرف میزنم نه Oval).. مثلا اینطوری 3 تا لپ در مونزا 36 کرنر داره و هر 3 لپ سالم بهت 1 امتیاز سیفتی میده که اصلا بهینه نیست میزانش تا با توجه به تایمی که میذاری.. پس رفتم سراغ پیست " نوربرگ رینگ نوردکلیف " که 150 تا کرنر داره و میشه 150 کرنر رو درر زیر 9 دقیقه طی کرد(با پونتیاک سولتیس)... البته باید اینو هم بگم که دست چپم یه مشکلی براش پیش اومده مدتیه که نمیتونم ازش استفاده کنم برای رانندگی... پس همه کارها با دست راستم انجام میشه حتی آپ شیفت و داون شیفت رو هم ست کردم روی سمت راستِ فرمون(یعنی در واقع با پَدِلِ آپ شیفتِ G27 عمل داون شیفت انجام میدم و برای آپشیفت هم از یکی از دکمه های روی  سمت راست فرمون استفاده میکنم که بتونم با دست راستم هم فرمون بدم هم تعویض دنده ها رو به درستی انجام بدم)

توی AC هم هستم اما AC رو بیشتر به چشم یه hot lap simulator میبینم چون نمیشه قوانین ریس های رسمی رو توش اجرا کرد ، پروجکت کارز این کارو بخوبی انجام میده اما از لحاظ فیزیک و... اصلا در حد سیمولیتر هایی مثل iracing یا rfactor و AC نیست برای همین سراغش نمیرم پروجکت کارز رو ، توی Rfactor 2 هم هستم اما ازش زده شدم از اولش... به خاطر نبود کانتنت آفیشیال که آفیشیال هاش هم یه جور مد هستن... که وحشتناک دردسر داره... بتای dx11 نصب میکنی اما نصف پیستها یا ماشین ها خودشون dx11 نیستن و.... جالبه که تا الان از هرچی پیست که وجود داره توی دنیا و من ازشون بدم میاد نسخه dx11 اشون اومده واسه rfactor 2 ... به نظرم تنها کانتنت واقعی همین مکلارنیه که دیروز اومد و پولی هم هست 

 

یوزر استیمی که توش iRacing رو دارم Xferix69 هست ، اسمم توی iracing هم

Farjam Rezaei 
هست ، البته یه farjam rezayi هم هست که مال پارسال بوده که یوزر تستی ساخته بودم با عضویتِ یکماهه، که ازش استفاده هم نکرده بودم و استیمم مشکل داشت نشد شارژش کنم واسه اینکه ازش استفاده کنم  پس با یه استیم جدید و یوزر جدید وارد شدم و الان دو هفتست قراره مدیریت iracing قبلی رو پاک کنه که هنوز نکرده

یوزر استیمی که بقیه بازیا رو دارم هم اسمش Farjam the LuckyNoob  هست :D که AC و rFactor2 و سری F1 و دیگر بازی ها رو روش دارم(علاقه اصلیم هم کلا فورمول یک هست که تا حدودی از خود تاپیک مشخصه و منتظر عنوان f1 2017 هستم که بهترین شبیه ساز فورمول یک هست از نظر من ، البته منظورم شبیه ساز دقیق فیزیک و رانندگی مثل عناوین صحبت شده در بالا نیست بلکه شبیه ساز حال و هوا و فضای فورمول یک هست، باید قبول کنیم که سیمولیتر های حال حاضر به جز iracing و rfactor روح ندارن... البته این نظر شخصیه منه)

یه کانال کوچیک آپارات هم دارم که البته بیشتر تمرکزم روی سخت افزار هست که تخصص اصلیمه :

http://www.aparat.com/farjamx

اگر هم مثل من در کنار رانندگی علاقمند به سخت افزار هم  هستی برخی اوقات نتایج تست و بررسی هام از قطعات جدید و تازه وارد به ایران (و برخی اوقات هم قبل از ورود رسمیشون به بازار ایران) رو در همین فروم میذارم مثل این مورد که به تازگی بوده :

https://goo.gl/z5RJ8K

با برنامه اتاق بازی هم

http://www.aparat.com/video/video/listuser/username/gamingroomshow/wrapper/true

همکاری دارم به عنوان کارشناس سخت افزاری و نه به عنوان یک گیمر یا سیم ریسر (البته حضورم در برنامه صرفا در 2-3 قسمت بصورت فیزیکی هست و بیشتر بحث همفکری هست در دیگر مسائل) دلیل معرفی این کانال به شما هم اینه که کانالیه که خودم از مطالبش لذت میبرم (نه به خاطر اینکه خودمم باشونم:D) و علاقمندم دیگران هم ببینن

هر سوال و ابهامی هم که در مورد سخت افزار ، توصیه و مشاوره برای خرید و و هر چیزی که در این زمینه هم خواستی  میتونی حتی همینجا هم بپرسی و جواب مناسب دریافت کنی (اگر از علم ناقص من بر بیاد) چون من سعی میکنم به همه در زمینه سخت افزار کمک اطلاعاتی و مشاوره بدم، اما حالا که علایق مشترک هم داریم که سیمریسینگ هست خیلی سفارشی تر هم خواهد بود :D

 

#بازمبلدنیستمخلاصهبنویسمخدایاتوبه:D

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 44 دقیقه قبل، Saman Taji گفته است :

سلام، باعث خوشحالی هست که دوستان علاقه مند ببشتری به شبیه ساز های رانندگی رو میبینم!  گرچه من هم اینجا تا اندازه ای تازه وارد هستم اما ورود تون رو به انجمن خوش آمد میگم :-)

من مدت خیلی زیادی هست که از rFactor استفاده میکنم و در صدد ارتقا به rFactor 2 در آینده هستم چون الان سیستم فعلی ام توان اجرای این شبیه ساز رو نداره... مد های خیلی زیادی در rFactor استفاده میکنم که البته بیشتر شون فرمول وان هستند و تعدادی هم جی تی و لمان ۲۴ ساعته... iRacing واقعا حرفه ای هست و بی نظیر برای مسابقات آنلاین البته هزینه بردار هست اما خیلی خوبه که از ایران هم در این شبیه ساز شرکت میکنند، موفق باشید دوست عزیز!

رو نمیکنی سامان جان :D این چیزا رو بگو :D

علاقه من هم فورمول یک هست بیشتر اما مسیر لمان 24 ساعته از علایقم هست... مخصوصا با َAMG Gt3 و ferrari 488 GTe (البته مدل دومی فقط توی iracing هست )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

@Farjam

خب فکرش رو نمیکردم اینقدر زود یک دوست خوب پیدا کنم، چشم حتما ادت میکنم، جالب اینه که منم کلاس C هستم، خیلی جالبه تک تک حرفهائی که در مورد اینکه متوجه شدی چطوری میشه SR فارم کرد، پیست نوردشلایف و پونتیاک و... برام آشنا بود، منم فقط تو iRacing تونستم بالاخره این پیست رو یاد بگیرم اونم با پونتیاک، چون این پیست مثل کوهی جلوم واساده بود، حین خوندن کامنتت خندم گرفته بود، چون کلا حال و روز خودم بود:3_grin:

من بدبخت 4ماه تو کلاس D مونده بودم، تا یاد گرفتم زیر و بم کار چیه، و چه کار باید بکنم.

واقعا iRacing راننده میسازه، نگاه به زمانی که کلاس روکی بودم میکنم خندم میگیره، مطمئنا این حرف رو چندماه دیگه در مورد حالا میزنم.

همین پریشب Road America گرفتیم که این هفته Advanced Mada و Skippy رو توش بزنیم.

ما کانال Discord هم داریم، اینوایتت میکنم جوین که شدی با 2تا از بچه های دیگه آشنات میکنم.

مرسی از تاپیک خیلی خوبت.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، makan.net گفته است :

@Farjam

خب فکرش رو نمیکردم اینقدر زود یک دوست خوب پیدا کنم، چشم حتما ادت میکنم، جالب اینه که منم کلاس C هستم، خیلی جالبه تک تک حرفهائی که در مورد اینکه متوجه شدی چطوری میشه SR فارم کرد، پیست نوردشلایف و پونتیاک و... برام آشنا بود، منم فقط تو iRacing تونستم بالاخره این پیست رو یاد بگیرم اونم با پونتیاک، چون این پیست مثل کوهی جلوم واساده بود، حین خوندن کامنتت خندم گرفته بود، چون کلا حال و روز خودم بود:3_grin:

من بدبخت 4ماه تو کلاس D مونده بودم، تا یاد گرفتم زیر و بم کار چیه، و چه کار باید بکنم.

واقعا iRacing راننده میسازه، نگاه به زمانی که کلاس روکی بودم میکنم خندم میگیره، مطمئنا این حرف رو چندماه دیگه در مورد حالا میزنم.

همین پریشب Road America گرفتیم که این هفته Advanced Mada و Skippy رو توش بزنیم.

ما کانال Discord هم داریم، اینوایتت میکنم جوین که شدی با 2تا از بچه های دیگه آشنات میکنم.

مرسی از تاپیک خیلی خوبت.

 

 

قربانت ماکان جان

 راستش چون همون دوستمون حسام (vandelin) مدت ها قبل از من روی iRacing تحقیق کرده بود یه سری اطلاعات از قبل داشتم و تا خود لحظه ای که اشتراکم رو خریدم داشتم در موردش تحقیق میکردم و بخش های مختلفش، مثلا sporting code این iracing رو کامل مطالعه کردم یا بخش how to و ویدئو هاش رو.. ، برای همین یه پیش زمینه اطلاعاتی ازش داشتم و فهمیدم بهترین روش برای درومدن از روکی ریس دادن با بقیه روکی ها نیست! بلکه Time trial هست ، SR ات میاد بالا و راحت پروموت میشی(فکر کنم 26 جون عضو شدم و دوم جولای توی کلاس D بودم تازه خیلی زیادم وقت نذاشته بودم)! البته رقابت در روکی یه فایده هایی هم داره مثل چگونگی مواجهه با تصادفات و جلوگیری از اونها و نیوفتادن تو دام رانندهای مشکل دار ، منتها من چون اینو تجربه نکردم مجبور شدم این رو در کلاس D یاد بگیرم ، نزدیکای پروموت شدن به کلاس C بودم اما هیچ ریس درست حسابی ای نداده بودم ، فقط دوبار اونم تستی از پیت لین شروع کردم و آخر هم شدم ، تصمیم گرفتم شروع کنم ریس بدم که هم استرس نداشته باشم توی ریس و هم اینکه wreck avoidance یاد بگیرم :D که اینسیدنت ها و دردسر ها شروع شد چون :

1. هنوز بلد نبودم مواجهه با تصادفات و مسخره بازی های دیگران یا حتی اشتباههای غیر عمدیشون رو ...

2. از نوع و لول رانندگی دیگران اطلاعی نداشتم ، وقتی فقط تایم تریال میدی همین میشه دیگه... برای همین در ریس های اول هم اسیر اینسیدنت ها میشدم و هم از فاصله لپ تایم هام با نفرات بالا و حتی نفرات وسط هم شگفت زده میشدم و نا امید

3. شیوه درست و safe سبقت و دفاعِ قانونی از پوزیشن رو زیاد تمرین نکرده بودم(خیلیا همین الان فکر میکنن بلاک کردن قانونیه در صورتی که به منظور دفاع کردن صرفا یکبار حق تغییر جهت داریم و نباید مدام راه طرف رو سد کنیم با فرمون دادن به اینطرف و اونطرف مثل NFS و Forza و GTA_این رو برای شما که میدونید نمیگما واسه دیگران که پست ها رو میخونن دارم میگم_ و در دنیای واقعی این حرکات اگر 1 بار انجام بشه مثلا در فورمول یک صرفا یک اخطار هست و بعدش به جریمه های زمانی و حتی دیسکوالیفای شدن می انجامه...)  الانم درست نمیتونم دفاع کنم برای همین سعی میکنم وقتی کسی پشتمه دفاعی کار نکنم ، بلکه کم اشتباه باشم و سریع ، اگر دیدم واقعا داره بهم میرسه بهش راه میدم چون مثلا توی نوربرگ رینگ تا کجا میتونم از پوزیشنم دفاع کنم؟ جالبه که هر بار یه راننده بدون صبر و شکیبایی پست سرم بوده و بهش راه دادم ، آخر مسابقه ازش بالاتر شدم.. چون اینقدر با عجله و بدون صبر رانندگی کردن به فنا میده حتی اگه حرفه ای باشی

4. سبک رانندگی خب واقعا فرق داره در TT و ریس که من هرچی بلد بودم صرفا از سری F1 بود و برخی لیگهایی که توشون بودم... در ریس های اول فکر کنم برای شما هم پیش اومده باشه که اصلا پاهات بلرزه و نتونی درست با پدالها کار کنی و به موقع دنده بدی در صورتی که توی TT خیلی ریلکسی و  تازه سریعتر هم داری میرونی....   صرفا با زیاد ریس دادن برات عادی بشه که تازه برام الان عادی شده...

به این دلایل  منی که نزدیک پروموت شدن به C بودم شوت شدم تا نزدیکای برگشتن به روکی که دیگه از همون 2 جوالای تا 22 جولای طول کشید که از D رو طی کنم و وارد C بشم ....

 

من در حال حاضر توی سری iracing grand touring cup MC شرکت میکنم بیشتر و بعضی وقتها هم اسکیپ باربر و شاید هم جدیدا پورشه کاپ ... چون هزینه خیلی زیادی برای اشتراک نداده بودم از همون اول چندتا ماشین خریده بودم با 2-3 تا ترک اما بدون فکر کردن خریده بودم... مثلا AMG GT3 Benz که هنوز که هنوزه توی هیچی نتونستم باش شرکت کنم مگه برسم به B و بتونم باش برم IMSA یا Blancpain sprint series .. یا فراری 488GTe که اونم همین شرایط رو داره یا زد به سرم ماشین مک لارن فرمول یک رو خریدم که تا نرسم به کلاس A قابل استفاده نیست :| ... اما خب اسکیپ باربر بهتر بود و توی چندتا رقابت هاش شرکت کردم اما چون تکنیک  رانندگیش متفاوت هست چون سینگل سیتر هست و ما هم وسطش هستیم،  وقتی بین اسکیپ و ماشین های دیگه سوییچ میکردم انگار رانندگی یادم میرفت هی :D برای همین اسکیپ رو فقط مگه اینکه پیستی که دوسش دارم باشه که باش رانندگی کنم(مثل هفته پیش که اسکیپی توی سیلوراستون بود ، تجربه زیادی هم توی سیلوراستون داشتم از گذشته با سینگل سیتر ها اما خب همشون ماشین های خیلی سریعتری بودن از اسکیپی برای همین دچار مشکل شدم و کارم به ریس نرسید... اصولا اگه بخوای توی یه پیست سرعت بالا با ماشینِ کم سرعتی  که به شدت فرمون پذیری داره و اصطلاحا" خیلی agile هست و شاسیشم به شدت happy هست رانندگی کنی دچار مشکل میشی مگه اینکه خیلی تمرین کرده باشی و حرفه ای باشی... برای همینه که با فراری خیلی ریلکس تر هستم توی یک پیست سرعت بالا نسبت به اسکیپی یا پونتیاک) . دیشب یه پورشه 911 گرفتم تا یه مقدار هم توی پورشه کاپ شرکت کنم ،  اگه میشد حداقل یه تست درایو بزنیم قبل از خرید ماشینها واقعا" عالی بود اما نمیشه :(

 

 

پ.ن

راستی توی پست قبلیم یه قسمت از نوشتم نا مفهوم بود در مورد اقا حسام یا همون Vandelin ، نمیدونم چرا یه بخشش جا افتاده بود با اینکه فکر میکنم نوشته بودمش ، خط اول پست قبلیم رو یکبار دیگه بخون

نوشته بودم :

متاسفانه (برای خودش) با خوشبختانه(برای ما که از دستش راحت شدیم_الان میاد میکشه منو

که هیچ معنی ای نمیداد! ? در صورتی که جمله ای در بعد و قبلش هم بوده که یا یادم رفته بنویسمش یا توی ارسال مشکل پیش اومده و کاملش این بوده که ویرایش کردم :

دوستی که روی حرفتون با ایشون بوده متاسفانه (برای خودش) با خوشبختانه(برای ما که از دستش راحت شدیم_الان میاد میکشه منو?) رفته خدمت و زیاد نیستش

 

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 46 دقیقه قبل، Farjam گفته است :

رو نمیکنی سامان جان :D این چیزا رو بگو :D

علاقه من هم فورمول یک هست بیشتر اما مسیر لمان 24 ساعته از علایقم هست... مخصوصا با َAMG Gt3 و ferrari 488 GTe (البته مدل دومی فقط توی iracing هست )

قربانت فرجام جان، شما اختیار داری!

شبیه ساز rFactor قدیمی هست تا حدودی هم رانندگی در اون مشکل اما هنوز هم طرفدار داره و جزو بهترین هاست اگر خوب راه ش بندازی... خود من نزدیک ۵۰ گیگ مد و تراک و پلاگین روی rFactor نصب کردم که بیشترش فرمول یک هست ازقدیمی گرفته تا جدید!

این هم چند تا شات از rFactor بنده

5981df3e1c413_download(3).thumb.jpg.aeb65e70d2bec330481b997861eda67f.jpg

download.thumb.jpg.efe5b713942dae1842143abc78fbeaa9.jpg

 CTDP 2005 Formula 1 Mod, Michael Schumacher Ferrari F2005,, CTDP Bahrain 2005 Truck

5981d9615804e_download(1).thumb.jpg.90708fa6f376612adcd96f3c8fb2e05b.jpg

F1 1991 Historic Edition, McLaren Honda Ayrton Senna, Interlagus GP Truck

5981d98c6ae10_download(2).thumb.jpg.61a0b38ea5fc4c0092d9da75ab77f269.jpg

BMW M3GTR 92 Car, Laguna Seca GP Truck

 

خوبی ش اینه که بیشتر مد ها و تراک ها برای این شبیه ساز رایگانه، همشون هم در rfactorcentral.com پیدا میشن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

@makan.net

ممنون دوست عزیز شما لطف دارید :-)

من با rFactor سالها پیش آشنا شدم، در حقیقت خیلی بهش عادت کردم و به محض خرید سیستم جدید با rFactor 2 هم کار میکنم، چون فیزیک فوق العاده عالی داره و دوربین کاکپیت هم خیلی بهتره در کل rFactor 2 واقعی تر از rFactor دیدم... البته یکی دو بار LFS هم تست کردم خیلی خوشم نیومد چون مثل rFactor غنی از افزونه های زیاد نبود!

 

حتما مد ی رو که پیشنهاد دادید امتحانش میکنم!

در انجمن RD هم بودم منتهی به طور حرفه ای در مسابقات شرکت نمی کردم ولی از سالها قبل  در یک کلاب کوچک با دوستان خوبی هستم و قبلا با هم مسابقه میدادیم... :-)

در حقیقت iRacing رو هنوز امتحان نکردم چون هزینه برقراری ش رو فعلا ندارم، از طرفی الان مدتی هست که خیلی رانندگی نمیکنم اما بعد از فراهم شدن شرایط به طور حرفه ای برمیگردم!

بله، میدونم بعد از تغییر کلی در ساختار تهیه کنندگان این شبیه ساز شاهد پیشرفت چشمگیرش هستیم و من خیلی نسبت به آینده شبیه ساز rFactor 2 امیدوار هستم!

ویرایش شده توسط Saman Taji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

@Farjam

چه جالب مسیر دیگه ای رو پیش گرفتی، من تا رسیدم به D اونم یکماه بعدش  اصلا به اهمیت TT پی نبرده بودم، اما از اول تا بخوای ریس دادم و iRating داغون کردم، مخصوصا یکی از بچه ها جزو قدیمیهاست و واقعا تکنیکهای خوبی داره، منم بدون تمرین باهاش میپردیم یکراست تو ریس، چشمت روز بد نبینه، خیلی دوران وحشتناکی بود:3_grin:

آخ آخ کلی پس هزینه کردی، من اما چون از اول میخواستم مدیریت شده هزینه کنم کلا یک تحقیق همه جانبه کردم که چجوری با خسیس بازی بتونم هم بازی کنم هم هزینه زیادی نکنم.

خدائیش Skippy خیلی خوبه، اصلا کلاس آموزشی برای ماشینهای کلاس بالاتر هست،یعنی تو این ماشین هم که هم کنترل سختی نداره و هم کمی نسبت به ماشینهای دیفالت سریعتر هست اگه بتونیم اکی بشیم خیلی از راه رو رفتیم. خیلیها تو نت هم همینو میگن.

ماشالله  سر ماشین  پس دستت پر فرجام جان، منتظری برسی لول بالاتر و بترکونی.

تو iracing  ادت کردم،به بچه هام گفتم ادت کنن، ببینیم میتونیم این هفته یک ریس بریم، تجربیات رو به اشتراک بزاریم.

خدائیش دسته جمعی خیلی حال میده، درسته ممکن همیشه با هم تو یک سرور نباشیم اما  اینطوری که از چندوچون کار هم با خبریم عالیه.

خوبه پس جمعمون داره زیاد میشه، به امید اینکه همینطوری تاپیک رو ببریم جلو، دوستان دیگه رو هم جذب کنیم.

از الان فکر کنم برا Formla 2 یا MP4-30  برنامه داریا:8_laughing:

@Saman Taji

سامان جان شما قبلا تو بازیسنتر پست نداده بودی تو تاپیک Rfactor 2 ?

از علاقت به فرمول های Rfactor و... حدس زدم.

اگه آره که اون تاپیک رو من مسئولیتش رو به عهده گرفتم، بزودی میخوام خیلی عالی پست اول رو ویرایش کنم و ببرمش جلو.

ایشالله تاپیک مشابهی اینجا هم میزنم، اصلا فکرش رو نمیکردم  تو این انجمن بتونم شماهارو پیدا کنم، خیلی جالبه.

ویرایش شده توسط makan.net
لینک به دیدگاه
Share on other sites

@makan.net

یه پیشنهاد بهت میدم... اگر تعداد علاقه مندان زیاد هست یه کلاب درست کنید و به طور مرتب مسابقه بدید خیلی عالی میشه، گروه تو استیم هم ایده خوبیه!

ویرایش شده توسط Saman Taji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، makan.net گفته است :

@Farjam

چه جالب مسیر دیگه ای رو پیش گرفتی، من تا رسیدم به D اونم یکماه بعدش  اصلا به اهمیت TT پی نبرده بودم، اما از اول تا بخوای ریس دادم و iRating داغون کردم، مخصوصا یکی از بچه ها جزو قدیمیهاست و واقعا تکنیکهای خوبی داره، منم بدون تمرین باهاش میپردیم یکراست تو ریس، چشمت روز بد نبینه، خیلی دوران وحشتناکی بود:3_grin:

آخ آخ کلی پس هزینه کردی، من اما چون از اول میخواستم مدیریت شده هزینه کنم کلا یک تحقیق همه جانبه کردم که چجوری با خسیس بازی بتونم هم بازی کنم هم هزینه زیادی نکنم.

خدائیش Skippy خیلی خوبه، اصلا کلاس آموزشی برای ماشینهای کلاس بالاتر هست،یعنی تو این ماشین هم که هم کنترل سختی نداره و هم کمی نسبت به ماشینهای دیفالت سریعتر هست اگه بتونیم اکی بشیم خیلی از راه رو رفتیم. خیلیها تو نت هم همینو میگن.

ماشالله  سر ماشین  پس دستت پر فرجام جان، منتظری برسی لول بالاتر و بترکونی.

تو iracing  ادت کردم،به بچه هام گفتم ادت کنن، ببینیم میتونیم این هفته یک ریس بریم، تجربیات رو به اشتراک بزاریم.

خدائیش دسته جمعی خیلی حال میده، درسته ممکن همیشه با هم تو یک سرور نباشیم اما  اینطوری که از چندوچون کار هم با خبریم عالیه.

خوبه پس جمعمون داره زیاد میشه، به امید اینکه همینطوری تاپیک رو ببریم جلو، دوستان دیگه رو هم جذب کنیم.

از الان فکر کنم برا Formla 2 یا MP4-30  برنامه داریا:8_laughing:

@Saman Taji

سامان جان شما با اکانت Sanomas  تو بازیسنتر پست نداده بودی تو تاپیک Rfactor 2 ?

از علاقت به فرمول های Rfactor و... حدس زدم.

اگه آره که اون تاپیک رو من مسئولیتش رو به عهده گرفتم، بزودی میخوام خیلی عالی پست اول رو ویرایش کنم و ببرمش جلو.

ایشالله تاپیک مشابهی اینجا هم میزنم، اصلا فکرش رو نمیکردم  تو این انجمن بتونم شماهارو پیدا کنم، خیلی جالبه.

 

آره بیشتر از لحاظ ماشین اوضاعم خوبه فقط :D

اسکیپی دلیل خیلی خوب بودنش اینه که با همکاری تیمِ شخص آقای اسکیپ باربر کانتنت هاشو ساختن و اگه همه ماشینهای iracing دقیقا عین نمونه های واقعیشون هستن باید بگیم که اسکیپی رو مولکول به مولکول درست کردن ...

حتما توصیه میکنم این رو :

https://www.youtube.com/watch?v=xQRmYMlmdqM

 

ببینی که مال مدرسه رانندگی آقای باربر هست که کاملا در iracing هم همین آموزش ها کاربردیه

 

این کانال ها رو هم توصیه میکنم :

https://www.youtube.com/user/TacticalCardboard/videos

 

https://www.youtube.com/channel/UCqnakdO0DZ7w3ne7-EmaW7w/videos

https://www.youtube.com/user/TheWorldofKinduci/playlists (توی ردیف اول و دوم ترک گاید های اسکیپی رو داره)

و این آقا https://www.youtube.com/user/cupkram/videos که یه جورایی اسطوره ی منه :D ویدئوی اموزشی نداره اما رانندگی و تکنیکش حرف نداره....

به همه توصیه میکنم این ویدئوش رو ببینن :

https://www.youtube.com/watch?v=Xvr9S7XiBbA

 

_________________

 

در مورد سشن و اینها هم احتمالا من بتونم ماهی 2-3 تا سشن ریس رو هاست بشم (البته ریس غیر رسمی به حساب میان ریس هایی اینطوری و باعث افزایش SR و irating نمیشن)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اون ویدئوی آموزشی باربر رو دیدم، اما خدائیش اصلا بدرد نسخه iRacing نمیخوره، بیشتر به Skippy تو Rfactor 2 میخوره.

Skipp تو اینجا خیلی آرکیدیه، راحته روندنش، تو Rfactor 2  مثل واقعیتش Lift-off oversteer داره، سر پیچ پا ورمیداری از رو گاز ماشین اسپین میشه ناجور.

ویدئوهات جالب بود خیلی، Empty box , Shaun pole رو دنبال میکردم، اما Aussie رو نه.

اون آخری 787 عالیه، نامرد من تازه میخوام Heel&Toe تمرین کنم، این آخر هفته رو میخوام کامل روش تمرکز کنم، سر Pontiac تو nords به این نتیجه رسیدم که با اون خیلی بهتر میشه تایم زد، البته از رو گفته دیگران.

چون هرچی زور میزدم تایمم زیر 8:40 نیومد، هواسم هم به Apex و ترمزگیری خیلی بود.

هنوز نمیتونم  HT کنم، قاطی میکنم پدالها رو.

 

ویرایش شده توسط makan.net
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...