رفتن به مطلب

Recommended Posts

a6cwwu1s35wpn5j9gbi.jpg

 

دو محصول  GeForce GTX 1080  و  1070FTW HYBRID به طور مجدد  توسط شرکت EVGA ساخته شدند به گونه ای که آنها را تبدیل به بهترین کارتهای گرافیک دارای سیستم خنک کننده حلقه بسته NVIDIA  کرده است . این کارتها از یکی از بهترین قطعات برق رسانی ما که پیش از این جایزه هایی را نیز اخذ کرده به نام FTW استفاده می کنند و سبب بهترین و کامل ترین انتقال برق در این محصولات می شود ، از دیگر موارد استفاده شده بر روی این محصولات می توان بهBIOS دو تایی ،  نور  RGB  ، فن 10CM و بسیاری دیگر اشاره کرد . 

 

4i03e97nm7tg5jhsjptk.jpg

 

به علاوه اینکه ، سیستم HYBRID این شرکت که دست بر قضا آن هم جایزه های بسیاری را برده است را با فن محوری 10CMکه صدایی بسیار پایین ایجاد می کند و یک صفحه خنک کننده حافظه مخصوص که به طور مستقیم با بلوک خنک کننده در تماس است همراه و تقویت شده است . سیستم خنک کننده HYBRID دمای پردازنده گرافیکی شما را به طور چشمگیر و باورنکردنی پایین می آورد ، و حتی گاهی از اوقات آن را به نصف کاهش می دهد ! کارت های HYBRID شرکت EVGA نیازی به تعمیر و مراقبت و هیچ گونه زحمتی ندارند . همچنین باید عنوان کرد که این محصول از وارانتی بسیار عالی شرکت EVGA نیز بهره می برد . وقت را از دست ندهید چرا که انتخابی راحتتر از این نخواهید داشت ، محصولات HYBRID شرکت EVGA واقعا بهترین در نوع خود می باشند . 

سایر قابلیت ها :

  • ساخته شده بر پایه Pascal ، کارت های گرافیک GeForce GTX 1080/1070 HYBRID شرکت EVGA دارای پیشرفته ترین معماری و نوع ساخت پردازنده گرافیکی می باشد و به گونه ای طراحی شده است که حتی برای بازی های نسل بعد نیز مناسب باشد .
  • عملکرد راحت و بی دردسر . سیستم خنک کننده ای کامل که نیاز به هیچ چیزی ندارد و همه نیازهای خود را برطرف می کند . تنها کارت را متصل کرده و بازی کنید . 
  • ظاهری صیقل خورده و تر و تمیز . سیستم سیم کشی هوشمند ، از پخش شدن و در هم بودن سیم ها جلوگیری کرده است .
  • صفحه مسی مخصوص GPU که از طریق آن دمای GPU تا حد چشمگیری پایین می آید . 
  • رادیاتور120 میلیمتری و فن داخلی که سبب خنک نگه داشتن GPU می شوند . 

 

منبع : techpowerup

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

این سری انگار یه تکونی به خودش داده قیافش هم بهتر شده ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...