رفتن به مطلب

Recommended Posts

6ya0cbd9wfrsn48x2xey.jpg

 

شرکت Phanteks که برنده جوایز بسیاری در زمینه تولید کیس ها و خنک کننده های حرارتی می باشد ، امروز از دو کیس جدید خود به نام های  Enthoo Luxe و Enthoo Pro M   که دارای شیشه حرارت دیده می باشند رونمایی کرد . اکنون و ازین به بعد کیس های شرکت Phanteks مانند کیس Enthoo Luxe از شیشه های حرارت دیده شده در پنل کناری استفاده می کنند . کیس Enthoo Luxe در دو رنگ مشکی ساتنی و خاکستری ذغالی عرضه می شود . 

 

lz6b41tdv96ex3jwni24.jpg

 

کیس Enthoo Luxe دارای پنل های آلومینیومی سند بلست ، فضای داخلی تر و تمیز و نورپردازی محیطی به همراه کنترلر LED می باشد . این کیس از چهار فن Phanteks Premium 140mm و هاب  PWM  و دو براکت SSD و محفظه های HDD قابل جدا سازی و همینطور بست های کابل ولکرو برای مدیریت کابل فضای داخلی کیس بهره می برد . 

این کیس همچنین آماده برای استفاده از سیستم های خنک کننده مایع می باشد چرا که از پایه های مخازن مورد نیاز ، نصب راحت رادیاتور و همینطور براکت پمپ سود می برد . همچنین نورپردازی RGB  این کیس جدید با رشته LEDهای RGB شرکت Phanteks و مادربوردهای RGB از قبیل ASUS Aura  و  MSI Mystic Light کاملا سازگار می باشد . طراحی خلاقانه و استایل خاص کیس Enthoo Luxe آن را تبدیل به کیسی می کند که هر PC بازی باید داشته باشد  . 

 

c5jfusz1w27kwoossok.jpg

 

و اما کیس  Enthoo Pro M  با شیشه حرارت دیده شده که نسخه پریمیوم  Enthoo Pro M می باشد که اکنون دارای یک پنل کناری از جنس شیشه حرارت دیده شده نیز می باشد . 

 

aio51yinqxj7h9kk1a.jpg

 

کیس جدید  Enthoo Pro M  دارای طراحی باز در فضای داخلی و سیستم HDD ماژولار می باشد که به شما اجازه می دهد همانگونه که می خواهید از فضای مورد نیازتان استفاده کنید . کیس Enthoo Pro M از دو فن 140 میلیمتری  Phanteks Premium ، یک براکت SSD و یک قاب درایو نوری با قابلیت جداسازی بهره می برد . این کیس نیز مانند Enthoo Luxe با داشتن براکت رادیاتور ، پایه های مخزن و اسلات های پمپ آمادگی استفاده از خنک کننده های مایع را دارد . 

 

ybs1x6hf52z654k68ogt.jpg

 

کیس  Enthoo Pro M با شیشه حرارت داده شده یک کیس جمع و جور و خوش استیل می باشد که با داشتن قابلیت های مناسب ، انتخاب هر کسی که علاقه دارد خلاقیت خود را در طراحی داخلی کیس و نمایش آن از طریق پنل تمام شیشه ای حرارت داده شده به رخ بکشد ، می باشد . 

 

bucbalmr0o6pd37dyx.jpg

 

هر دوی این کیس های ذکر شده در همین ماه یعنی اکتبر 2016 در دسترس عموم خواهند بود . قیمت تمام شده برای Enthoo Luxe با شیشه حرارت داده شده و  Enthoo Pro M با شیشه حرارت داده شده به ترتیب 169.90 یورو و 99.90 یورو می باشد . 

 

منبع : techpowerup + techpowerup

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...