رفتن به مطلب

AORUS
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

همه مطالب رو خوندم ، موضوع جالب شد

خلاصه بگم ،از نظر بنده ، درسته که تیتر آقای خبات کریمی (به عنوان یک کاربر با سابقه) یه خورده تند بود (به حق و ناحقش کاری ندارم)، ولی حرکت جناب حسینی (به عنوان یک مدیر خوب) هم جالب نبود که علنی به ایشون تذکر دادند و ایشون رو قضاوت کردند ، بهتر بود در پیام خصوصی تذکر میدادند و پست رو  ویرایش می کردند

اصلا این همه تیتر تند و تیز ، چرا باید  این یکی چالشی بشه ؟ اینو به حساب دلسوزی بذاریم یا به حساب جانبداری ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 39 دقیقه قبل، mohsen6281 گفته است :

همه مطالب رو خوندم ، موضوع جالب شد

خلاصه بگم ،از نظر بنده ، درسته که تیتر آقای خبات کریمی (به عنوان یک کاربر با سابقه) یه خورده تند بود (به حق و ناحقش کاری ندارم)، ولی حرکت جناب حسینی (به عنوان یک مدیر خوب) هم جالب نبود که علنی به ایشون تذکر دادند و ایشون رو قضاوت کردند ، بهتر بود در پیام خصوصی تذکر میدادند و پست رو  ویرایش می کردند

اصلا این همه تیتر تند و تیز ، چرا باید  این یکی چالشی بشه ؟ اینو به حساب دلسوزی بذاریم یا به حساب جانبداری ؟

 

دوست گرامی عذر میخوام اگه رک میگم ، نظر شما چه کمکی به بحث طرفین میکنه ؟!! غیر از اینه که تاپیک رو بیشتر به حاشیه میکشه ؟!

شما که داری درست یا غلط بودن حرف ها و مسائل رو از هم جدا میکنی این خودش قضاوت نابجاست

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، poorya_2 گفته است :

 

دوست گرامی عذر میخوام اگه رک میگم ، نظر شما چه کمکی به بحث طرفین میکنه ؟!! غیر از اینه که تاپیک رو بیشتر به حاشیه میکشه ؟!

شما که داری درست یا غلط بودن حرف ها و مسائل رو از هم جدا میکنی این خودش قضاوت نابجاست

عرض سلام خدمت شما

تاپیک که همون اول به حاشیه رفت ، اتفاقا چون گفتم "به نظر من" ، از قضاوت کردن پرهیز کردم و فقط نظرم رو عرض کردم و اگر شما نیک درش نظر کنی می بینی که به بحث مورد نظر هم خیلی کمک میکنه

ویرایش شده توسط mohsen6281
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام و خسته نباشید.
از روز اول این تاپیک رو پیگیری کردم ببینم به کجا میرسه و الان میبینم که به جاهای کاملا متفاوت از جایی که باید میرفت رفته!!

به هیچ وجه قضاوتی درباره کسی نکردم از روی حرفای زده شده و تصمیمات گرفته شده نتیجه گیری کردم.
اگر اینطور به نظر رسید که درباره کسی قضاوتی کردم همینجا معذرت میخام

موفق و موید باشید.
به امید موفقیت های روز افزون لیون و لیونی ها.:x:x

ویرایش شده توسط Ali Subi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 34 دقیقه قبل، Ali Subi گفته است :

با سلام و خسته نباشید.
از روز اول این تاپیک رو پیگیری کردم ببینم به کجا میرسه و الان میبینم که به جاهای کاملا متفاوت از جایی که باید میرفت رفته!!
بنده طرفدار هیچ شخصی نیستم و صرفا لیون رو به خاطر وضعیت عالی خدمات و انصافش قبول دارم.

ببینید بنده در فروم صوتی مدیر بودم و همه چی عالی بود تا اینکه فردی وارد سایت شد و بعد از چند وقت هی تاپیک انتقاد میزد و به طور عجیبی میزان بازده و کار کاربرهای سایت کم شد! تا اینکه یه روز به دلیل گزارش یکی از کاربرها من پیام های ایشون رو چک کردم و دیدم از هر 10 پیام بیش از 8 پیام ایشون مبنی بر این هست که من فلانی ام! برای خودم تو این فروم کسی هستم واین مقدار پست و لایک دارم!! اینجا دیگه به درد نمیخوره و قدیمی شده بیا به فروم من!! که بسیار فرومش الان پر رونق شده و فروم ما کلا منهدم شد!!!

بنده به هیچ وجه به هیچ وجه به هیچ وجه منظورم این نیست که اینجا کسی چنین کاری کرده.

ولی وقتی که من اکانت اصلی و دوم اون فرد رو مورد تهاجم قرار دادم تو 3  فروم به صورت همزمان!  از یک فروم اخراج شدم با اینکه اولین و معتبرترین فرد اون فروم بودم! تو فروم دیگه بسیار مورد سرزنش و ... قرار گرفتم و فروم سوم که برای دوستی اشنا بود به صورت کمتر ولی بازم سرزنش شدم. ولی همه بعد از 5 ماه فهمیدن که مدیر فروم جدید اون فردی بوده که قبلا من گفته بودم این کار رو کرده ولی دیگه فایده ای نداشت.
الان هم ببینید بازم من منظورم این نیست که کسی این وسط کار ناشایستی کرده خدای ناکرده، ولی من و شما نمیدونیم پشت پرده چه خبره در صورتی که اقای حسینی بسیار بهتر از بقیه میدونن.

از طرفی اگر ما از لیون و مجموعه لیون خوشمون میاد و طرفدارش هستیم به هر دلیلی هر تصمیمی از طرف این مجموعه گرفته میشه رو باید قبول کنیم حالا چه برسه که از طرف بالاترین مقام و رئیس این مجموعه گرفته شده باشه.

اینکه اقای حسینی وسط یه تایپک بیان به کسی بگن من وشما میدونیم چه خبره در صورتی که بقیه نمیدونن! این یعنی مطمعن باشید خبرهایی هست.

بنده به اقای حسینی ایمان دارم و میدونم کار اشتباهی نمیکنن.

در کل همیشه این رو در نظر بگیرید که مدیر یه مجموعه بسیار به ندرت پیش میاد خودش با اکانت خودش بیاد کسی رو مورد سرزنش قرار بده و شک نکنید قضیه بالاتر از اینی بوده که من و شما میبینیم.

موفق و موید باشید.
به امید موفقیت های روز افزون لیون و لیونی ها.:x:x

تصمیم بر این بود که پست قبلی آخرین پست من باشه اما با دیدن پست سراسر قضاوت شما ناچار شدم یک پست دیگه بدم

پست شما به گونه ای است که بله چیزی پشت پرده وجود داره که منم خبر دارم (و آقای حسینی هم میدونه)اما شما نمی دونید، بنده از همینجا از آقای حسینی میخوام اگر چیز واضح و مشخصی  هست همینجا بدون تعارف اعلام کنند (از جمله فرضیات مسموم شما)

اشاره آقای حسینی هم به چیزهایی که من و شما میدونیم صرفاً گمان ایشان به هدفمند بودن تاپیک با قصد تخریب هست (اشاره به دریافت پول و حمایت مالی، لابد از طرف رقبای لیون). به عبارتی دیگر "همون خودت میدونی چی میگم" رایج! این عبارت معمولاً توسط همه ما با هدف زرنگ بازی استفاده میشه.

 اگر دلیل، مدرک، شاهد و هر چیز قابل استناد دیگری برای ادعاهای مطرح شده دارید بدون تعارف رو کنید اما شما هرچقدر هم شخص موفقی باشید، هرچقدر هم کاریزمای قوی  داشته باشید، هرچقدر هم به دیگران کمک کرده باشید، هرچقدر هم محبوب باشید،  بازهم  حق ندارید بدون دلایل قطعی و اطمینان کامل، در مورد دیگران قضاوت کنید و به اونها تهمت بزنید.

اینجا یک فضای شخصیه و گفتید تمایلی ندارید بنده حضور داشته باشم که حق طبیعی خودتونه و براش احترام قائلم.
بله من گفتم PG صوریه، اما اینو طبق چیزی که طی 1 ماه  دیدم،بررسی کردم، پرسیدم گفتم، اما شما طبق چیزی که ندیدن و فقط حس می کنید گفتید با هدف تخریب از طرف رقبا است...

چیز قاطعی هست و لازمه بفرمایید، اگر نیست موفق باشید بنده هیچ عرض دیگه ای ندارم.

 

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

جناب آقای Ali Subi شما بدون اینکه دفاعیه های دوطرف را شنیده باشید دارید قضاوت می کنید.

برفرض هر دو طرف هم بیایند و دفاعیه های خود را مطرح کنند بازهم شما نمی توانند قضاوت کنید چون در ابتدا باید هر دو طرف ادله های خود را اثبات کنند.

اگر شما یک تجربه بد از یک جایی داشتید دلیل بر اتفاق افتادن این امر در زمانها و مکانهای دیگر نیست.

برای مثال اگر کسی در فروم کالایی معیوب به شما فروخت آیا دلیل بر این است که همه افراد فروشنده در فروم مشکل دارند؟

 

و این را منفک از بحث این تاپیک می کنم . اعتبار و آبرو به سختی به دست میاد ولی به راحتی بنا به حق یا ناحق از دست میره حالا یا به دست خود شخص یا به دست شخص دیگر. پس بهتر است ما جزو آن شخص دیگر نباشیم

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، ApocalypseNow گفته است :

درود

جناب آقای Ali Subi شما بدون اینکه دفاعیه های دوطرف را شنیده باشید دارید قضاوت می کنید.

برفرض هر دو طرف هم بیایند و دفاعیه های خود را مطرح کنند بازهم شما نمی توانند قضاوت کنید چون در ابتدا باید هر دو طرف ادله های خود را اثبات کنند.

اگر شما یک تجربه بد از یک جایی داشتید دلیل بر اتفاق افتادن این امر در زمانها و مکانهای دیگر نیست.

برای مثال اگر کسی در فروم کالایی معیوب به شما فروخت آیا دلیل بر این است که همه افراد فروشنده در فروم مشکل دارند؟

 

و این را منفک از بحث این تاپیک می کنم . اعتبار و آبرو به سختی به دست میاد ولی به راحتی بنا به حق یا ناحق از دست میره حالا یا به دست خود شخص یا به دست شخص دیگر. پس بهتر است ما جزو آن شخص دیگر نباشیم

 

قبلتر هم گفتم که قضاوتی نکردم. صرفا از روی حرف هایی که نوشته شده بود نتیجه گیری کردم چون شبیه این اتفاقات برای خودم افتاد.

اگر هم لازمه مدارک رو کنار هم بچینم که البته اقای خبات خودشون هم متوجه حرف من شدن و نوشتن بعضیاشو شما هم بخونید از صفحه قبل دقیقا متوجه حرف من میشید.

بنده برای همینی که شما گفتید پستم رو ویرایش کردم.

معذرت خاهی هم کردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 39 دقیقه قبل، Ali Subi گفته است :

بنده به اقای حسینی ایمان دارم و میدونم کار اشتباهی نمیکنن :x

چنین دفاعی موجه نیست. جایی که ایمان بیاد عقل و منطق تعطیل‌ه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

چنین دفاعی موجه نیست. جایی که ایمان بیاد عقل و منطق تعطیل‌ه.

هزار تا لایک

 

واقعا که شایسته عنوان استاد هستید استاد !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام بر همه ی دوستان عزیز

یه بحث از کجا به کجا رسید و واقعا نیازی نبود این مسیر خاکی و ناهموار طی بشه!

دوستان عزیز این بحث ها فقط باعث میشه اعتبار لیون که اعتبار ماست خدشه دار بشه

مدیر این مجموعه یه تصمیمی گرفتن که خوب حال به هر دلیلی که من خبر ندارم و نمیخوام درش وارد بشم

ایا از اختیارات ایشون نیست؟ 100% هست

سعید جان اگر اینجا به خانواده تشبیه شده بازهم یه فرق های داره، تو یک خانواده که باهم بزرگ شدن اختلافات هست و مدیرتش سخته چه برسه به این مجموعه عظیم با انواع فرهنگ های مختلف

پس بهتره مدیریت این موضوع رو به مدیر بسپریم چرا ؟ به دو دلیل

اول اینکه ما نمیتونیم  رای گیری بکنیم که مدیر عوض بشه یا نه ،این از اختیارات ما نیست و ممکن نیست پس یا همونطور که وقتی عضو شدیم مدیریت رو قبول کردیم الان هم باید همون کار رو بکنیم یا باید مجموعه رو ترک بکنیم(بعد این همه زحمت و اعتبار کسب کردن و پیدا کردن دوستان عاقلانه هست؟)

دوم با این حرف ها فقط جمع کردن این قضیه سخت میشه(البته نمیشه گفت سخت چون با یه ختم تاپیک قضیه تمام شده فرض میشه) ؛کسی که از خارج مجموعه این بحث ها رو میبینه چه فکری میکنه و اگر دشمن مجموعه باشه خوشحال میشه

پس بهتره یه مقدار سنجیده رفتار بشه و خواهش میکنم دیگه ادامه ندید تا مجموعه اسیب نبینه

راستی سعید اقای بهمنیان با این حرفتون ابدا موافق نیستم

"جایی که ایمان بیاد عقل و منطق تعطیل‌ه."

به نظر من ایمان از عقل و منطق سرمنشاء میگیره

یاعلی

ویرایش شده توسط Alinajafi_q
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
با تشکر از همگی
فکر کنم مشکل با ی نکته نهایی برای همه حل شد
موفق باشید

من فقط برام جالبه كه شما چرا اينقدر در پي به رسميت رسوندن يه گارانتي بي نام و نشون هستيد باعث ميشه انسان تو افكار زيادي غوطه ور بشه


Sent from my iPhone using Tapatalk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دوست عزیز خیلی کامل همه متن ها رو بخون

pg  گارانتی نیست

ی وارد کننده  است که جنس های خودش رو با برچسب مشخص میکنه و در قبالش پاسخگو هست ( که البته اگه پاسخگو باشه -- شما بدون گارانتی در نظر بگیر)

کلا ی مغازه است

ضمنا رسمیت چیه..دلت خوشه

الان اواژنگ رسمیت داره ( پست هاش رو بخون)

انفورماتیک گستر که خنده داره

کلا جنس گارانتی معنی نداره

به نظرم جنس اصلی بخر و ی نفر باشه که جواب بده کافیه .. گارانتی هم نبود نبود

pg گارانتی نیست ی چیزی مثل مغازه محمد اقا که  رو پفک مغازش برچسب m میزنه

موفق باشی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، Alinajafi_q گفته است :

سلام بر همه ی دوستان عزیز

یه بحث از کجا به کجا رسید و واقعا نیازی نبود این مسیر خاکی و ناهموار طی بشه!

دوستان عزیز این بحث ها فقط باعث میشه اعتبار لیون که اعتبار ماست خدشه دار بشه

مدیر این مجموعه یه تصمیمی گرفتن که خوب حال به هر دلیلی که من خبر ندارم و نمیخوام درش وارد بشم

ایا از اختیارات ایشون نیست؟ 100% هست

سعید جان اگر اینجا به خانواده تشبیه شده بازهم یه فرق های داره، تو یک خانواده که باهم بزرگ شدن اختلافات هست و مدیرتش سخته چه برسه به این مجموعه عظیم با انواع فرهنگ های مختلف

پس بهتره مدیریت این موضوع رو به مدیر بسپریم چرا ؟ به دو دلیل

اول اینکه ما نمیتونیم  رای گیری بکنیم که مدیر عوض بشه یا نه ،این از اختیارات ما نیست و ممکن نیست پس یا همونطور که وقتی عضو شدیم مدیریت رو قبول کردیم الان هم باید همون کار رو بکنیم یا باید مجموعه رو ترک بکنیم(بعد این همه زحمت و اعتبار کسب کردن و پیدا کردن دوستان عاقلانه هست؟)

دوم با این حرف ها فقط جمع کردن این قضیه سخت میشه(البته نمیشه گفت سخت چون با یه ختم تاپیک قضیه تمام شده فرض میشه) ؛کسی که از خارج مجموعه این بحث ها رو میبینه چه فکری میکنه و اگر دشمن مجموعه باشه خوشحال میشه

پس بهتره یه مقدار سنجیده رفتار بشه و خواهش میکنم دیگه ادامه ندید تا مجموعه اسیب نبینه

راستی سعید اقای بهمنیان با این حرفتون ابدا موافق نیستم

"جایی که ایمان بیاد عقل و منطق تعطیل‌ه."

به نظر من ایمان از عقل و منطق سرمنشاء میگیره

یاعلی

ایمان به خدا بله

اما ایمان به بنده خدا خیر !!!

 

جز معصومین ( که خود خدا پاکیشون رو ضمانت کرده ) هیچ کس از اشتباه و خطا در امان نیست .

 

اگر قرار باشه به صرف یه شناخت نسبی بشه به کسی ایمان اورد من به خبات ایمان می اوردم !!! با شناخت نسبی که از ایشون دارم میتونم بگم که آدم بسیار درست و خوبیه !!!!

100 البته با شناخت کمی که از آقای حسینی دارم همین حرف رو هم در مورد ایشون میتونم بزنم .

 

موفق باشید .

 

یا علی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان عزیز و روز پنج شنبتون پر از برکت و حال خوب باشه .  ?

قبل از اینکه توضیحات و مطلبم رو بنویسم اینو باید بگم که دیروز با تفکر کافی و کامل مطالبم رو نوشتم . یعنی منتظر شنیدن هر مطلبی بودم و هستم .

هر نظری منتقدان خودش رو داره . مثلا من وقتی مطلبی مینویسم امکان داره یکی کاملا بپذیره , یک 10 درصد بپذیره و یکی هم اصلا نپذیره . یعنی هر کسی حق انتخاب داره و هیچ مطلبی نمیتونه کاملا درست و یا غلط باشه . یعنی اگر کسی از من انتقاد کنه ( نه توهین ) و نظر منو نپذیره کاملا نظرش برام محترمه چون از دیدگاه من " هر کسی از دیدگاه خودش مسائل رو میبینه و کاملا از دیدگاه خودش حق داره "

اینو گفتم که بگم هر کسی هر طوری فکر میکنه برام محترم و ارزشمنده ? و هیچ مقاومتی در مقابل نظرات دوستان ندارم چون تفکرم اینه که من هم یک انسانم و هیچ انسانی بی اشتباه نیست

-----------------------------------------------------

خبات به عنوان یک مشتری کاملا حق داره , چون دیروز وقتی خوب پیگیری کردیم متوجه شدیم که از چند طرف بابت کالای ایشون قصور انجام شده و اگر من هم بجای ایشون بودم ناراحت میشدم  , در ادامه بابت اتفاق خوبی که دیروز افتاد توضیح میدم

------------------------------------------------

چرا دیروز مطلبم رو به صورت عمومی نوشتم :

ببینید دوستان ساده ترین راه برای مدیران یک فروم و انجمن اینه که از ابزار مدیریتی استفاده کنن و حذف کنن و ویرایش کنن و ...

خوب ما جاهایی مجبوریم چنین کاری انجام بدیم ولی همه جا چنین حقی رو نداریم و این حق رو به خودمون نمیدیم . و مطمئنم خود شما اگر چنین رفتاری رو انجام بدیم و تکرار کنیم از ما دلخور میشید که حق هم با شماست .

اگر پیغام میدادیم در این مورد امکان اینکه موارد دیگری پیش بیاد که قبلا تجربش رو متاسفانه داشتیم به ریاکاری و مخفی کاری محکوم بشیم .

پس در نتیجه تصمیم گرفتیم در این یک مورد ( و در موارد خاص دیگر ) به صورت عمومی مطلب رو عنوان کنیم

--------------------------------------------------

چرا حساسیت نشون دادیم به این تاپیک ؟ :

1 - استارتر تاپیک : خبات عزیز پسر بسیار خوبیه ولی گاها از عناوین تند و دستوری و جوگیرانه در مطالبش استفاده میکنه و باعث تشویش اذهان عمومی میشه و به دلیل پیشینه ای که در تولید محتوی داره امکان اینکه مطالب تند ایشون خواننده رو به گمراهی بکشه بسیار  زیاده

2 - عنوان تاپیک بسیار دستوری و هدایت شونده بوده

3 - مطلب قضاوت گونه ایشون که بیشتر توضیح میدم :
 

نقل قول

 

با توجه به اینکه میزان خرابی SSDهای سامسونگ و ماژول های حافظه G.SKILL بسیار پایین است، شما هم میتونید گارانتی شوید! نه به مرکز خدمات پس از فروش نیازه، نه تعمیر، نه هیچی!نداشتن کارت گارانتی و تاریخ شروع و پایان گارانتی هم خودش مهر تاییدی بر این ادعا است (پیش خودشون گفتن SSD سامسونگ و رم  جی اسکیل که خراب نمیشه)

برای من این سوال به وجود اومده که خریدار موقع خرید SSD سامسونگ با گارانتی 2 ساله PG، دقیقاً با خودش باید چه فکری بکنه؟! یعنی هدف از این 2 سال گارانتی چیه؟ کاربردش چیه؟ کارکردش چیه؟
PG گارانتی نیست بلکه یه چیز صوری و من درآوردی برای فریب خریدار و القای حس گارانتی داشتن محصول موقع خریده، حالا هر چقدر هم که اون محصول خرابی کمی داشته باشه. صوری یعنی صوری...

 

خبات جان کاملا بجای شخص دیگری فکر کرده . و یک سوال مطرح کردن و صریحا و قاطعانه پاسخ دادن . به نظر شما دوستان بجز کلمه قضاوت چه چیز دیگه ای میشه روی این مسئله اسم گذاری کرد ؟

چطور خبات عزیز از اخبار روز دنیا خبر داره ولی در مملکت خودش خبر نداره چی میگذره ؟ این واقعا برام سواله و کلی شبه ایجاد میکنه در ذهن من و دقیقا نمیتونم درک کنم و یا قضاوت دقیقی بکنم

-----------------------------------------------------------------

توضیح در مورد برندها و نوع برخورد اونها در مارکتینگ  :

1 - برخورد غیر سازنده و ناسالم : که در این روش از تخریب دیگران استفاده میشه

این توضیح ربطی به خبات عزیز نداره و فقط توضیح میدم که ذهن کاربرا بازتر بشه .  ( متاسفانه بعضا حرفهایی که میزنم تلخه و شنیدنش به کام بعضی از شرکتها و برندها و یه سری افراد شیرین نمیاد.

در تمام دنیا برای بخش مارکتینگ میان یه سری افراد و مجموعه ها رو ساپورت میکنن تا کالاهاشون رو معرفی کنن و کاملا مرسومه و بسیار کار پسندیده ایه  .

ولی در ایران به چند مورد کاملا شفاف برخوردیم و خودمون در اون جلسه ای که چنین حرفهایی زده شد حضور داشتیم و چنین رفتاری رو کاملا لمس و مشاهده کردیم ( متاسفانه از عنوان و اعلام اسم برندها معذوریم )

بعضا برندهایی رو دیدیم که برای معرفی خودشون اومدن زیر یک کالا در فروشگاه لیون ( در جاهای دیگه هم این رفتار غیر حرفه ای رو دیدیم ) مطالب تخریبی نوشتن . و یا جملات هدایت شونده

مثلا مطلبی رو یکی از اعضای این شرکتهای محترم زیر یکی از کارتهای گرافیک نوشته بود :

برند X که بسیار برند خوبیه و بسیار پرقدرته کی میرسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ o.O

یعنی این جمله داره میگه : کاربران عزیز کالای فعلی رو نخرید کالای X وقتی بیاد بهتره و من خودم منتظر اونم  .

شما دوستان باهوشتر از این حرفها هستید که بخوام بیشتر توضیح بدم .

اوایلش با چنین رفتارهایی اشنایی نداشتیم ولی در اون جلسه به قول دوستان دوزاریمون جا خورد . ;)

از اون روز به بعد تصمیم گرفتیم اجازه سوء استفاده از کامنتها داده نشه تا خدای نکرده به سایر برندها و مصرف کننده اسیبی نرسه .

مثال در این زمینه بسیار زیاده و اگر خواستید مثالهای بیشتری رو براتون میزنم

----------------------------------------------------------------------

2 - برخورد و روش سالم : که در این روش شرکتها بسیار هزینه میکنن و بودجه میگذارن و پروموشنهای مختلف و و مسابقات و ... میگذارن تا برند خودشون رو معرفی کنن و به برند دیگه ای کاری ندارن

در این روش که بیشتر رایجه و رفتار حرفه ای پشت این روش وجود داره شرکتها میان با بنر ها , مسابقات , همایشها , پروموشنها , و ... برند خودشون رو تبلیغ میکنن ولی به برندهای دیگه کاری ندارن و دست به تخریبش نمیزنن .

مثال شفاف : بنرهایی که همین الان شرکت آواژنگ و گرین در سایت لیون گذاشتن و یا چندباری که براشون مسابقه اجرا کردیم و یا تخفیفات و پروموشنهایی که این شرکتها گذاشتن و یا اخباری که از تولید محصولات جدیدشون تولید میکنن . یعنی تولید محتوی میکنن برای مصرف کننده .

------------------------------------------------------------

چرا اینها رو اعلام کردم ؟ :

این مطلب خطاب به خبات عزیز هستش :

خبات جان شما وقتی وارد بیزنسی شدید و دارید تولید محتوی میکنید و هزینه و درامدتون توسط شرکتهایی که میخوان مارکتینگ کنن تامین میشه پس هر کلمه ای که مینویسید و اعلام عمومی میکنید از اون لحظه کلمات شما یک بار و وزن داره .

اگر کلام شما فقط در مورد معرفی و تعریف یک برند و کالاست که همه این کار رو میکنن حتی خود ما , موردی توش نیست ولی وقتی توی کلامتون صحبت از تخریبه  و تهمت و هشداره اینجاست که وزن و بار غیر سازنده ای رو دارید تولید میکنید و به دوش خواننده میگذارید .

به طور مثال شرکت گرین و آواژنگ به ما پول و هزینه داده که برندش رو توی سایت قرار بدیم که محصولاتشون رو به خواننده ها معرفی کنیم . اگر ما به هر دلیلی حتی ناخواسته  کلامی رو برای تخریب برند و یا شرکتی به زبون بیاریم باید مسئولیت هر اتفاقی رو بپذیریم .

حالا پاسخ سوالی که از بنده پرسیدید :

به صراحت اعلام میکنم که به هیچ عنوان هیچ مدرکی بابت اینکه شما قصدتون از ایجاد این تاپیک تخریب سایر شرکتها بوده ندارم و اصلا به دنبالش هم نیستم . ولی اگر میخوای بدونی چرا چنین صحبتی رو اعلام کردم دلیلش اینه که حتی اگر یک درصد احتمال چنین چیزی وجود داشته باشه از همین جا جلوش رو در این سایت بگیریم . و روشمون هم شفاف و عمومی بوده .

و اینجا یک فضای عمومیه و به هیچ عنوان اینجا رو یک فضای شخصی نمیبینم چون شما با هر عنوانی که بود حرفتون رو زدید و دوستانی هم از بنده بابت مطالبم انتقاد کردن . اگر یک فضای شخصی بود پستها پاک میشد و تاپیک زیر دلیلیه که نشون میده انتقاد سازنده و به جا پاسخ منطقی هم دریافت میکنه و نحوه پاسخگویی ما رو هم میتونید بهش توجه کنید :

-----------------------------------------------------

در آخر از تمام دوستان عزیزم تشکر میکنم که همیشه با تمام و کمیها و کاستیها در کنار ما هستن و با شجاعت حرفهاشون رو میزنن و ما هم بابت تمامیه کمیها و کاستیها عذر خواهی میکنیم و در ادامه به پستهای دوستان پاسخ میدم ?

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
سلام
دوست عزیز خیلی کامل همه متن ها رو بخون
pg  گارانتی نیست
ی وارد کننده  است که جنس های خودش رو با برچسب مشخص میکنه و در قبالش پاسخگو هست ( که البته اگه پاسخگو باشه -- شما بدون گارانتی در نظر بگیر)
کلا ی مغازه است
ضمنا رسمیت چیه..دلت خوشه
الان اواژنگ رسمیت داره ( پست هاش رو بخون)
انفورماتیک گستر که خنده داره
کلا جنس گارانتی معنی نداره
به نظرم جنس اصلی بخر و ی نفر باشه که جواب بده کافیه .. گارانتی هم نبود نبود
pg گارانتی نیست ی چیزی مثل مغازه محمد اقا که  رو پفک مغازش برچسب m میزنه
موفق باشی

من شخصا تابحال تو اين ١٨ سال فقط دو بار به مشكل خوردم يكي گارانتي الماس كه گذاشت در رفت و سام سرويس كه به راحتي تمام هاردهاشو از گارانتي خارج كرد
بحث اينه كه گارانتي رو كه كسي نميشناسه بهتر هستش كه نه فروشنده اي اونو بفروشه و نه مشتري با خريدش موافقت كنه اينجوري هيچ وقت مشكلي ايجاد نميشه حالا خود اقاي حسيني پيگيري ميكنن و كار بچه ها رو راه ميندازن دستشون درد نكنه ولي در شهرستانها مطمينم كه ٤ نفر هم اين گارانتي رو نه ميشناسن نه اطلاعي ازش! دارن عزيز مثل خود من اين گارانتي نه سايت داره نه هيچي شانس اورديم اقاي حسيني شمارشو اينجا گذاشت دو نفر ديگه هم خبر ار شدن


Sent from my iPhone using Tapatalk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درضمن وقتي مشتريها زياد بشن اون سه درصد عدم رضايت مشتري هم تعدادش زياد ميشه پس اگر شركتهاي بزرگي مثل گرين يا اواژنگ مشتري ناراضي داشته باشن امري طبيعيه ولي يه شركت گارانتي محدود و مطمينا با فروش و خدمات بسيار كمتر از شركتهاي مذكور اين مساله براش يه نا اميدي و قصور در خدمات محسوب ميشه


Sent from my iPhone using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اتفاق خوبی که دیروز بابت این تاپیک افتاد چی بوده ؟ :

دیروز بعد بررسی مسئله خبات جان که اعلام کردن اینجا جلسه ای گذاشتیم مبنی بر اینکه راه حلی پیدا کنیم تا  چنین اتفاقاتی دیگه پیش نیاد و یا اگر پیش اومد سریعا حل بشه .

نتیجه جلسه این شد که یه سری از کالاهایی که مطمئنیم توسط شرکتها برامون تعویض میشن و یک عدد آکبند به ما میدن رو نهایتا بعد از یک هفته چه شرکت گارانتی بهمون داد چه نداد از انبار لیون تحویل مشتری بدیم و کار مشتری رو بیشتر از یک هفته زمین نگذاریم .

اتفاق خوب دیگه اینکه دیروز سه مشتری دیگه که کالاهاشون برای گارانتی اینجا مونده بود و ما منتظر پاسخگویی شرکت گارانتی کننده بودیم مستقیما از انبار لیون خارج کردیم و برای این سه عزیز ارسال کردیم .

اینجاست که شنیدن انتقاد باعث رشد و حل مسائل و گرفتن باگها میشه .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود بر دوستان

در بحثهایی که پیش آمد چند نکته ذهنم رو مشغول کرده که دو تا رو مختصر می گم. 

دو مضمون که آقا سعید طرح کرد به نظرم ارزش تامل داره:

یک: تاکید بر این که بهتر بود مساله عمومی نمی شد.

دو. گلایه از این که عواطف(قلب) معترض با مرجع نیست.

با پوزش بسیار این دو ویژگی که من  پستو مداری و چشمداشت وفاداری نامشروط می نامم شان بخشی از علل تباهی جامعه ی ما هستند و جا داره همه ی ما از خود بپرسیم آیا اخلاقی است که انتظار داشته باشیم:

1.کاستی ها عمومی نشوند و دل ببندیم به روابط غیرشفاف و ریش سفید بازی.

2. هر کسی به هر دلیل در جمع یا مجموعه ای آغازید، پسندیده باشد تا پایان با آن جمع بماند.

سعید جان چند بار لیون را به خانواده تشبیه کرده بود، آیا حتی اگر چنین استعاره ای را درست و پسندیده بدانیم، کودک تا ابد باید برده ی والد بماند؟ بگذریم ازاخلاقی بودن یا نبودن انتظار شباهت هر جمع با خانواده و ابهامهای مفهوم خانواده.

درود سعید جان

در مورد مطلب چرا عمومی شد در پستهای قبلی توضیح دادم و رجوع کنید بهش

در مورد اعلام نشدن کاستیها آیا ما چنین چیزی در فروم گفتیم و اعلام کردیم و عمل کردیم ؟

آیا اعلام دوستان نسبت به کاستیهای ما در تاپیک انتقادات تند و تیز و عدم حذف اونها و پاسخگویی ما دلیل کافی برای اثبات این مسئله نیست ؟

بنده همیشه با شفاف سازی موافق بودم و هستم و هیچ وقت از نظرم بر نمیگردم چون باعث رشد و ارتباطی سالم بین افراد یک جامعه خواهد شد .

ولی در مورد مطلبی که فرمودید در مورد اینکه لیون رو به خانواده تشبیه کردم کاملا روی حرفم هستم و به هیچ عنوان بجز این فکر نمیکنم .

در خانواده اختلاف نظر وجود داره ولی قرار نیست والد و کودک هر کاری دلشون خواست انجام بدن دوست من . و ما هم به خودمون اجازه نمیدیم هر کاری دلمون خواست اینجا انجام بدیم . تا وقتیکه قوانینی که گذاشته شده رعایت بشه .

شما انسان با تجربه ای هستید سعید جان پس به خوبی متوجه شفاف سازیهای گاه و بیگاه بنده هستید   . و این همون دلیلیه برای مسئولانه برخورد کردن و شفافیت در روابط و اجتماع ایجاد کردن .

و این یعنی درک اعضای خانواده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تایپیک خیلی خوبی بود .

 با اینکه اکثر اوقات دلم با مصرف کننده ها هستش ولی اینجا به لیون حق می دم بخواد از منافعش دفاع کنه . کسی دوست نداره صرفا بر اساس سوتفاهمی که پیش اومده به کسب و کارش صدمه ای بخوره . این یه مورد طبیعی هست که کسی به خواد از مارکتینگ خودش محافظت کنه .

اما نکاتی بود که به نظرم باید بهش توجه بشه . اینکه فردی یه کالایی بخره و یک ماه علاف این باشه که گارانتی در مورد کالاش تصمیم بگیره که عوض کنه یا نه و پیگیرهاش جواب نده و علل خصوص بی تکلیفی آدم رو کلافه می کنه و این مورد کاملا قابل درک هستش که کسی عصبانی باشه و به قول مدیر لیون کامپیوتر حرفاش جوگیرانه باشه . مطمئنا کسی که عصبانی باشه قرار نیست صد در صد توقع صحبتای کاملا دور از احساسات ازش داشته باشیم . کمااینکه از اول که تایپیک رو دنبال می کردم صحبتا از روی عصبانیت بود اما زیاده روی توش ندیدم و به نظرم در این اتفاق تقصیر اصلی بر گردن لیون کامپیوتر و شرکت گارانتی کننده هستش و حقیقتا یک ماه علافی و بی تکلیفی چیز کمی نیست و شاید هر کدوم از ماها بودیم صحبتای تندتری به خاطر علافی پیش اومده می زدیم . یادم میاد سر   ارسال خریدی که از دیجیکالا داشتم یه تاخیر دو روزه پیش اومد و راستش با اپراتور خیلی تند صحبت کردم سر این مشکل اما واقعا خیلی خوب برخورد کرد و کاملا حق رو به من داد که عصبانی باشم و قول داد سریعا مشکل رو برطرف کنه . ینی متوجه بودن که مشتری حق داره عصبانی باشه به خاطر مشکلی که پیش اومده نه اینکه من رو توبیخ کنه که چرا حرفایی که میزنی جوگیرانه و از روی عصبانیته . می دونست که دلیل عصبانیت پیش اومده  اونا هستن و سعی داشتن  اون مشکل رو برطرف کنن . البته منظورم این نیست موقع عصبانیت هر کاری توجیه میشه اما حدی از عصبانیت قابل درکه و به نظرم در این تایپیک صحبت خارج از عرفی زده نشد و اگه هم کلماتی به قولی جوگیرانه بود به نظرم تحت شرایط پیش اومده قابل درک بود .

همچنین مشاهده کردم  وقتی مدیر مجموعه لیون متوجه مشکل پیش اومده شد که  یه ماه حل نشده بود . اون مشکل رو ظرف چند ساعت حل شد . چندتا دلیل داره یک اینکه چون مسئله عمومی شده بود پس فشار افکار عمومی باعث شد که مشکل سریعتر حل بشه و این مورد طبیعی هست و قابل انکار هم نیست و دلیل دیگه اش اینه که مدیریت مجموعه وقتی در جریان مشکل قرار گرفت به خاطر تجربه و دانش چند سالش خیلی سریعتر به راه حلی رسید و تونست مشکل رو حل کنه . به نظرم بهتر هستش قبل از زدن تایپیک عمومی که احتمال داره سوتفاهمایی رو پیش بیاره شخصا مشکلتون رو با مدیریت لیون مطرح کنید و در صورت برطرف نشدن و تعلل در کار می تونید این مشکل رو عمومی کنید تا متوجه اشتباهشون بشن و پاسخ گو باشن . مطمئنا مکانیزم پاسخ گویی در مجموعه ای تعریف نشه اون مجموعه متوجه مشکلاتش نمیشه و کم کم پس رفت می کنه و عقب میوفته پس حتما باید افراد حق داشته باشن هر وقت که نیاز دیدن مشکلشون رو با حفظ احترام ، عمومی کنن . این ابزار قدرتی هست در دست مصرف کننده ها و همیشه باید وجود داشته باشه و نباید در پی این باشیم که بخوایم این مکانیزم رو کم اثرش کنیم.

امیدوارم افراد با حوصله تر  و مهربان تر با مسائل پیش اومده برخورد کنن چرا که بعضی وقتا خودمون با کارهامون باعث پیچیده تر و بغرنج تر شدن مسائل می شیم.

ویرایش شده توسط saeed110
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی بحث های جالبی بود
گارانتی که کلا تو ایران اصلا معنی نداره
وقتی یک شرکت نماینده شرکت دیگه میشه نباید هیچ کم و کاستی بزاره
هر خدماتی که سایر نمایندها تو سایر مراکز کشورهای دیگه میدن باید بده
تو ایران کلا زمین تا آسمون فرق داره
فقط یک شرکت دیدم که خیلی خوب پشتیبانی میکرد
گارانتی فایو

برچسب یه کفش دوزدک داشت
یادش بخیر

یه مین البترون داشتم چندین بار خراب شد نمیدونم مشکل نوسان برق داشت چی بود تا گارانتی میدادم یا تعویض میکردن یا تا زمان رسیدن قطعه یه قطعه مشابه میدادن تا رسید دوباره عوض کنند


Sent from my GT-I8262 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

درسته مطلب قدیمیه ولی اگر فروشگاهی با شرکت های گارانتی کننده معتبر کار کنه  قطعا چنین مشکلاتی پیش نمیاد. نه تایپیک زده میشه نه قضاوت صورت میگیره نه کسی جوگیر خوانده میشه! ونه ..........

من خبات رو ندیدم حتی تا حالا که بگید دفاع میکنم ازش.فقط هم زبان من هست...

به شخصه در مورد فروش اینترنتی نظرم این هست که لیون کنار محصول گارانتی رو ذکر کنه. نوشتن دارای گارانتی کافی نیست ! قبلا اینطوری بود الان نمیدونم. خرید نکردم.

ضمنا خدمات لیون همیشه خوب بوده و جای نگرانی نداره هیچوقت.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 سال بعد...
  • کاربر ویژه

با سلام

کسی  از دوستان احیانا 

 اخیرا  به این  گارانتی   مراجعه داشته  امسال؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

من سه ماه پيش رم DDR3 واسه گارانتي واسشون فرستادم گفتن نداريم و تا الان هيچ خبري ازشون نشده و هر وقت زنگ ميزنم جواب سربالا ميدن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...