رفتن به مطلب

بامیلو: خوب یا بد؟ -هر کسی لایق شانس دوم نیست!-


engmrmz
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

چند روز پیش روی اپ موبایل بامیلو، یه کد تخفیف برام اومد با این مضمون که "برای سبد های بالای 100تومن که از طرق اپ موبایل ثبت بشن، 20تومن تخفیف میده."
اتفاقا چند روزی بود که میخواستم برای تولد دوستم که ماه دیگست، یه پاوربانک بخرم. با اینکه اختلاف قیمت خامش با دیجیکالا زیاد نبود، اما به خاطر اون 20تومن تخفیفه و با این تفکر که فوقش جنس فیک میفرسته و برگشت میزنم، دیشب حوالی ساعت 11 سفارش رو ثبت کردم.

2016-11-01_10-34-07.png       2016-11-01_10-36-41.png

از اونجا که بعد از حدود 11 ساعت، وضعیت سفارش تغییری نکرد و تماسی هم برای تایید سفارش گرفته نشد، خودم باهاشون تماس گرفتم (از طریق بخش تماس با ما)
متن صحبت های انجام شده:

09:47 سؤال شما: پیگیری سفارش

09:47 لطفا منتظر بمانید. به زودی به یکی از اپراتور های ما متصل خواهید شد.
09:47 شما در حال گفتگوی آنلاین با پشتیبانی مشتریان هستید
09:47 پشتیبانی مشتریان: سلام روز بخیر چطور می تونم کمکتون کنم
09:47 محمدرضا مومن زاده: سلام وقت بخیر
09:48 پشتیبانی مشتریان: وقت شما هم بخیر
09:48 پشتیبانی مشتریان: بفرمایید در خدمتتون هستم
09:48 محمدرضا مومن زاده: دیشب حوالی ساعت 11، سفارش شماره 30******2 رو ثبت کردم، اما هنوز در وضعیت ثبت شد قرار داره...
09:49 محمدرضا مومن زاده: بعد دوتا از محصولات، تحویل اکسپرسه، میخواستم ببینم امروز میاد یا خیر؟
09:49 پشتیبانی مشتریان: سفارش را آنلاین پرداخت کردید؟
09:50 محمدرضا مومن زاده: خیر، پرداخت در محل
09:52 پشتیبانی مشتریان: شماره سفارش خود را به اشتباه وارد کردید
09:52 پشتیبانی مشتریان: شماره سفارش صحیح را وارد نمایید
09:53 محمدرضا مومن زاده: سفارش

# 30******2
09:54 محمدرضا مومن زاده: از توی خود سایت کپی پیست کردم!
09:55 پشتیبانی مشتریان: شماره همراهی که خرید خود را ثبت کردید اعلام نمایید
09:56 محمدرضا مومن زاده: ***********
09:56 پشتیبانی مشتریان: لطفا چند لحظه منتظر باشید
10:00 پشتیبانی مشتریان: سفارشی جدید با این شماره ثبت نشده است
10:01 محمدرضا مومن زاده: :| :|
10:01 محمدرضا مومن زاده: امکان ارسال عکس اینجا نیست!
10:02 محمدرضا مومن زاده:

سفارش

# 30******2

31/10/16

مبلغ کل 840,000 ريال

بررسی وضعیت

جزئیات سفارش

10:02 محمدرضا مومن زاده: اینو از توی بخش سفارشاتم کپی کردم!
10:03 محمدرضا مومن زاده: اگه ثبت نشده پس این چیه؟
10:04 پشتیبانی مشتریان: این سفارش وارد سیستم نشده است
10:06 محمدرضا مومن زاده: خیلی لطف کردین...
10:06 محمدرضا مومن زاده: ممنون
10:06 پشتیبانی مشتریان: خواهش میکنم
10:06 پشتیبانی مشتریان: روز بخیر

من که بیخیال اون 20 تومن شدم و میگم حتما خیری توش بوده. اما اعتبار ناچیزی که با دوتا سفارش قبلی پیش به وجود آورده بود، از بین رفت و دیگه اگه کسی ازم سوال کنه، پیشنهاد نمیکنم از اینجا خرید کنه...
choice is yours

 

آپدیت1: (2016/11/01)

به پیشنهاد یکی از دوستان، با بخش پشتیبانی تماس گرفتم، ابتدا میگفتن که این سفارش ثبت نشده! وقتی گفتم من دارم تو پروفایلم میبینمش، گفتن پیگیری میکنن و تماس میگیرن.
بعد از حدود نیم ساعت تماس گرفتن و گفتن به خاطر اینکه پرداخت در محل بوده، توی سیستم به مشکل خورده، قرار شد شماره سفارش جدید برام ایمیل و اس ام اس بشه.
 

آپدیت2: (2016/11/02)

تا امروز ظهر ایمیل/sms نیومد، تو سایت هم خبری از شماره سفارش جدیدی که گفته بودن اعلام میکنن نبود. با پشتیبانی تماس گرفتم، عذرخواهی کرد و گفت تا شب ثبت میشه و شنبه-یک شنبه به دستم میرسه...
کماکان متظرم و یحتمل بازم پست آپدیت میشه...

آپدیت3: (2016/11/03)

دیشب هم کد سفارش جدید ثبت نشد. امروز حدود ساعت 3 تماس گرفتم، گفت تا شب ثبت میشه! کل لطفشون اینه میگن میخواین یه کد 20تومنی براتون بفرستم، دوباره سفارش بدین! طبق گفته سایت اگه سفارش اکسپرس روز بعد نرسه، یه کد 50تومنی میدن، که با بهانه های واهی مانند سبدتون شامل محصول غیر اکسپرسه! با تیپاکس براتون ارسال میشه نه با شبکه توزیع بامیلو، زیر بار اون کد هم نرفتن.

با توجه به وضعیت موجود، بنده سفارش رو کنسل شده حساب میکنم و از جای دیگه تهیه میکنم.

 

آپدیت4: (2016/11/08)

قرار بود دیگه آپدیتی برای این تاپیک ارسال نشه، اما در تاریخ 2016/11/04 ، یه کد 20تومن تحت عنوان "تخفیف عذرخواهی" ارسال کردن. من هم با این دیدگاه که "everyone deserve a second chance" یه بار دیگه سفارش رو (با این تفاوت که اینبار کل سبد از کالاهای اکسپرس بود) ثبت کردم. اما این بار هم به همون بدی سری قبل بودن. و در مقابل اعتراض من تنها میگفتن "عذر میخوایم!" اینبار هم اون کد 50 تومنی که تو سایت بود رو ندادن و گفتن سفارش شما زیر 100تومنه! (مبلغ اصلی 101تومن بود که بعد از اعمال کد تخفیف، 81تومن شد.) جوابی که بهشون دادم این بود:"خوب اگه قرار بود 100تومن به شما بدم، که از دیجیکالا میگرفتم،فرداش دم خونمون بود! کنسلش کن آقا!>:(" القصه: دیشب پیامک کد رهگیری بسته رو ارسال کردن! جالب اینه که اون سفارش اول رو هم ارسال کردن! اما من تحویل نمیگیرم.

در پایان: NOT everyone deserve a second chance
2016-11-08_07-14-35.png2016-11-08_07-15-17.png2016-11-08_07-14-57.png

ویرایش شده توسط engmrmz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پست اول با توضیحات پیگیری امروز آپدیت شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

عزیز من هم از این طرح ها و بخصوص ارسال رایگان های بالای 10 تومن زیاد استفاده کردم و شاید این 2 ماهه 5-6 باری خرید کردم.

شکر خدا همگی بدون مشکل و با همون هزینه که سایت گفته بدون هزینه ارسال برام اومده حدودا 2-3 روزه

انشالله مشکلتون حل بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیز بنده هم دو تا خرید داشتم از این سایت.پرداخت در محل هم بوده.البته هیچ زنگ و تماسی نگرفتم و اونا هم هیچی.اما هر دوبار بعد 5روز سفارش بدستم رسیده.امروزم ی پاور بانک میخوام سفارش بدم.قیمتاشم حتی بدون تخفیفش از دیجی و لیون خیلی کمتره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

6 بار خرید داشتم کاملا راضی هستم...

مثلا یک کالایی از دیجی میخواستم بگیرم 30 تومان پول پستش بود ولی بامیلو رایگان ارسال کرد+20 تومان تخفیف 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خودشون ذکر کردن بسته بعد از چند روز میرسه. کمی تاخیر داره . ولی در کل بد نیست. منم خرید زیاد داشتم از بامیلو

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من هم فراون از بامیلو چیزی خریدم.. از لیوان دمنوش گرفته تا هارد و ادکلن.. از همشونم راضیم.

پستش دیر میرسه با چاپار فرستادن اکثر مواقع. در کل راضیم ازش. حضورش در کنار ه سایتی مثل دیجی کالا لازم بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نکته ای که هست داداش یادم رفت بگم.. بنده هم در چند خرید اخیرم وقتی وضعیت رو نگا میکردم چند روز میگذشت و تغییر نمیکرد. بعد میرسید دستم کالا.

یعنی آپدیت وضعیت برا من تو چند خرید آخر اصلن خوب نبوده. منتهی یاد گرفتم بعد ثبت سفارش ریلکس بشینم و وضعیتو چک نکنم.. خودش میاد

البته شما گویا واقعا مشکل ثبت سفارش داشتید. در ضمن فک میکنم در مورد کالاهای الکترونیکی و عطر و ادکلن و غیره نباید نگران اصل و تقلبی باشید. مثل دیجی کالا میمیونه بامیلو. با خیال راحت بخرید. اینا خودشون عملن یجور واحد تامین هستن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کارشون زیاد جالب نیست اصلا.من خودم راضی نبودم

تا حالا 2 تا سفارش داشتم ازشون.هر دو هم پرداخت آنلاین و به اصطلاح تحویل اکسپرس

اولی بعد 2 روز تازه وضعیت رو زدن بررسی سفارش و بعد یک هفته رسید دستم.خیلی مسخرست واسه سفارش یه کالایی که شاید بهش احتیاج فوری داشته باشی 2 هفته الاف بشی.

دومی 2 هفته طول کشید .البته اگه تماس نمیگرفتم و جرو بحث نمیکردم باهاشون فک کنم یه 6 ماهی لفتش میدادن.زیاد گول تخفیفاتشو نخورید.جنس فیک زیاده توی وسایلشون.کافیه تاپیکای بقیه انجمنها رو بخونید دربارشون.هیچ وقت به پای دیجیکالا نمیرسه.ساعت 1 شب ثبت کن فردا صبش کالا ارسال شده.توی قطعات و وسایل کامپیوتر هم که فقط لیون کامپیوتر.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، ho3einsa گفته است :

عجب...

خدا صبرت بده

مرسی داداش... ^_^

 

در 1 ساعت قبل، mehdi.agsi گفته است :

درود

عزیز من هم از این طرح ها و بخصوص ارسال رایگان های بالای 10 تومن زیاد استفاده کردم و شاید این 2 ماهه 5-6 باری خرید کردم.

شکر خدا همگی بدون مشکل و با همون هزینه که سایت گفته بدون هزینه ارسال برام اومده حدودا 2-3 روزه

انشالله مشکلتون حل بشه

منم قبلا خرید داشتم...
این دفعه با اپ موبایلشون خریدم، به نظرم باگ اپ بوده...

 

در ۱ ساعت قبل، sajad25 گفته است :

عزیز بنده هم دو تا خرید داشتم از این سایت.پرداخت در محل هم بوده.البته هیچ زنگ و تماسی نگرفتم و اونا هم هیچی.اما هر دوبار بعد 5روز سفارش بدستم رسیده.امروزم ی پاور بانک میخوام سفارش بدم.قیمتاشم حتی بدون تخفیفش از دیجی و لیون خیلی کمتره

دفعه های قبلی سریع وضعیت خرید آپدیت میشد. سر اون 4-5 روز هم که میگفتن، میومد بسته هاش. این دفعه اینجوری شد.

 

در ۱ ساعت قبل، PCI گفته است :

6 بار خرید داشتم کاملا راضی هستم...

مثلا یک کالایی از دیجی میخواستم بگیرم 30 تومان پول پستش بود ولی بامیلو رایگان ارسال کرد+20 تومان تخفیف ?

بله از این نظر بهتر از دیجیکالاست؛ اما فاصله سفارش تا تحویلش زیاده...

 

در ۱ ساعت قبل، sisaco گفته است :

خودشون ذکر کردن بسته بعد از چند روز میرسه. کمی تاخیر داره . ولی در کل بد نیست. منم خرید زیاد داشتم از بامیلو

مشکل من اینه که انگار اصلا سفارش ندادم! میگن تو سیستم نیومده. تازه دوتاشم اکسپرس بوده مثلا!

 

در 56 دقیقه قبل، hosseinskandari گفته است :

من هم فراون از بامیلو چیزی خریدم.. از لیوان دمنوش گرفته تا هارد و ادکلن.. از همشونم راضیم.

پستش دیر میرسه با چاپار فرستادن اکثر مواقع. در کل راضیم ازش. حضورش در کنار ه سایتی مثل دیجی کالا لازم بود

اتفاقا ماه پیش یه ماگ GoT خریدم، افتضاح بود...تو بخش نظراتشم نوشتم :))
برای منو با تیپاکس فرستادن هر دفعه.

 

در 52 دقیقه قبل، hosseinskandari گفته است :

نکته ای که هست داداش یادم رفت بگم.. بنده هم در چند خرید اخیرم وقتی وضعیت رو نگا میکردم چند روز میگذشت و تغییر نمیکرد. بعد میرسید دستم کالا.

یعنی آپدیت وضعیت برا من تو چند خرید آخر اصلن خوب نبوده. منتهی یاد گرفتم بعد ثبت سفارش ریلکس بشینم و وضعیتو چک نکنم.. خودش میاد ?

البته شما گویا واقعا مشکل ثبت سفارش داشتید. در ضمن فک میکنم در مورد کالاهای الکترونیکی و عطر و ادکلن و غیره نباید نگران اصل و تقلبی باشید. مثل دیجی کالا میمیونه بامیلو. با خیال راحت بخرید. اینا خودشون عملن یجور واحد تامین هستن.

دقیقا مال منو اول میگفتن اصلا همچین شماره سفارشی توی سیستم نیست! ایشالا که اینجور باشه، پاور بانکا رو برای تولد دوستام میخواستم! تقلبی باشه، آبرو ریزیه!

در 22 دقیقه قبل، gaxter گفته است :

کارشون زیاد جالب نیست اصلا.من خودم راضی نبودم

تا حالا 2 تا سفارش داشتم ازشون.هر دو هم پرداخت آنلاین و به اصطلاح تحویل اکسپرس

اولی بعد 2 روز تازه وضعیت رو زدن بررسی سفارش و بعد یک هفته رسید دستم.خیلی مسخرست واسه سفارش یه کالایی که شاید بهش احتیاج فوری داشته باشی 2 هفته الاف بشی.

دومی 2 هفته طول کشید .البته اگه تماس نمیگرفتم و جرو بحث نمیکردم باهاشون فک کنم یه 6 ماهی لفتش میدادن.زیاد گول تخفیفاتشو نخورید.جنس فیک زیاده توی وسایلشون.کافیه تاپیکای بقیه انجمنها رو بخونید دربارشون.هیچ وقت به پای دیجیکالا نمیرسه.ساعت 1 شب ثبت کن فردا صبش کالا ارسال شده.توی قطعات و وسایل کامپیوتر هم که فقط لیون کامپیوتر.

دقیقا البته دیجیکالا هم معصوم نیست! اواخر اسفند گذشته، تحویل تهرانش 3-4 روز تاخیر داشت، وقتی هم میگفتم چرا اینقدر تاخیر داشته، میگفتن برو خدا رو شکر کن آوردم! ممنون میشم لینک بدین بهم، متاسفانه بدلیل مشغله وقت جستجو توی انجمنای فارسی رو ندارم...

در 11 دقیقه قبل، NaeemSameti گفته است :

حقیقتا تو یه کلام، بامیلو چیز زیاد جالبی نیست.

موافقم، تا وقتی  اختلاف قیمت فاحشی با دیجیکالا/لیون و بقیه سایتای معتبر نداشته باشه، سمتش نمیرم...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من از دیجی تا حالا حدود 8 میلیون

و از بامیلو بالای 15 میلیون خرید داشتم

یه نکته ای که هست که معمولا کسی خبر نداره در مورد بامیلو اینه:

اول سفارش های پرداخت اینترنتی انجام میشه ( منظورم اولویت هست ) بعد سفارش های پرداخت در محل

در مرحله بعد سفارش های با ارسال پولی ( اگه باشه ) و بعدش سفارش های ارسال رایگان

توجه کنید که هم بامیلو و هم دیجی کالا از عرضه کننده ها خرید میکنن و توی سایتشون میذارن، ( بامیلو دقیقا نام عرضه کننده رو مینویسه تا اون رو بشناسین ولی دیجی کالا متاسفانه این رو نمیزاره و این عدم صداقتش رو نشون میده )

 

دو سال پیش یه لپ تاپ لنوو از دیجی خریدم ( که ای کاش نمیخریدم ) برای مشتری

بعد از اینکه جعبه رو باز کردم، روشن میشد ولی مانیتور تصویر نمیداد، به یه تی وی و مانیتور دیگه هم وصل کردم، هم با vga و هم با hdmi که هیچ کدوم تصویر نمیداد فقط لوگوی تینک پد یه چراغ میزد و تمام!

تماس گرفتم گفتم که هنوز نصف روز از تحویل لپ تاپ نگذشته، کفتن شما نباید بازش میکردین!!!!!

حالا هم که باز شده دیگه ما نمیتونیم تحویل بگیریم! یا بفرستین گارانتی یا اینکه شماره عرضه کننده رو میدیم باهاشون تماس بگیرین و مشکلتون رو حل کنین! جالبه اینجا شد مشکلموووون!!!

گفتم پس این فلان ساعت مهلت تست چیه؟ توی کارتون که نمیتونیم تست کنیم! جوابی نداشتن.

خلاصه تماس گرفتم اون شرکت هم زیر بار نرفت و خواستم بفرستم گارانتی برای رفت و برگشتش به شهرستان بالای 60 تومن هزینه میشد، که منصرف شدم

چون لپ تاپ برچسب نداشت، خودم بازش کردم و مشکلش رو حل کردم...

و این آخرین تجربه خرید من از دیجی کالا بود.

 

از بامیلو همیشه خریدهام رو عالی انجام دادم، دقیقا مثل لیون که تاحالا بالای 10 تومن ازش خرید داشتم...

شما باید تمام جوانب رو در نظر بگیرین بعد خریدتون رو انجام بدین...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، engmrmz گفته است :
در 2 ساعت قبل، engmrmz گفته است :

مرسی داداش... ^_^

 

منم قبلا خرید داشتم...
این دفعه با اپ موبایلشون خریدم، به نظرم باگ اپ بوده...

 

دفعه های قبلی سریع وضعیت خرید آپدیت میشد. سر اون 4-5 روز هم که میگفتن، میومد بسته هاش. این دفعه اینجوری شد.

 

بله از این نظر بهتر از دیجیکالاست؛ اما فاصله سفارش تا تحویلش زیاده...

 

مشکل من اینه که انگار اصلا سفارش ندادم! میگن تو سیستم نیومده. تازه دوتاشم اکسپرس بوده مثلا!

 

اتفاقا ماه پیش یه ماگ GoT خریدم، افتضاح بود...تو بخش نظراتشم نوشتم :))
برای منو با تیپاکس فرستادن هر دفعه.

 

دقیقا مال منو اول میگفتن اصلا همچین شماره سفارشی توی سیستم نیست! ایشالا که اینجور باشه، پاور بانکا رو برای تولد دوستام میخواستم! تقلبی باشه، آبرو ریزیه! ?

دقیقا البته دیجیکالا هم معصوم نیست! اواخر اسفند گذشته، تحویل تهرانش 3-4 روز تاخیر داشت، وقتی هم میگفتم چرا اینقدر تاخیر داشته، میگفتن برو خدا رو شکر کن آوردم! ممنون میشم لینک بدین بهم، متاسفانه بدلیل مشغله وقت جستجو توی انجمنای فارسی رو ندارم... ?

موافقم، تا وقتی  اختلاف قیمت فاحشی با دیجیکالا/لیون و بقیه سایتای معتبر نداشته باشه، سمتش نمیرم...

 

http://forum.persiantools.com/threads/بامیلو-بدترین-فروشگاه-اینترنتی.692378/

http://forum.p30world.com/showthread.php?t=697877&page=3

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من فقط از دیجی خرید داشتم از لیون هم قسمت نبوده هرچی خواستم یا نبوده یا تموم شده کلا تو خرید بدشانسم(مثل الان در ب در دنبال p9 یا 5X ام نیست که نیست) خودایی من رابط کاربری بامیلو رو هر دفعه میبینم از سایتش فرار میکنم یه جوریه! واقعیتشم اینه که ب فروشگاه های جدید نمیتونم اعتماد کننم من با دیجیکالا مثلا 6یا 7 سال پیش اشنا شدم که اون موقع در ب در دنبال موس و کیبورد لاجتیک بودم با ی پد طراحی که یکی از دوستان دیجی رو مغرفی کرد که واقعا خرید عالیی بوود هنوزم دارن کار میکنن اگه همیشه تجربیاتتون رو از خرید در فروشگاه های مختلف بزارین ممنون میشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 ساعت قبل، EHSANRF گفته است :

من از دیجی تا حالا حدود 8 میلیون

و از بامیلو بالای 15 میلیون خرید داشتم

یه نکته ای که هست که معمولا کسی خبر نداره در مورد بامیلو اینه:

اول سفارش های پرداخت اینترنتی انجام میشه ( منظورم اولویت هست ) بعد سفارش های پرداخت در محل

در مرحله بعد سفارش های با ارسال پولی ( اگه باشه ) و بعدش سفارش های ارسال رایگان

توجه کنید که هم بامیلو و هم دیجی کالا از عرضه کننده ها خرید میکنن و توی سایتشون میذارن، ( بامیلو دقیقا نام عرضه کننده رو مینویسه تا اون رو بشناسین ولی دیجی کالا متاسفانه این رو نمیزاره و این عدم صداقتش رو نشون میده )

 

دو سال پیش یه لپ تاپ لنوو از دیجی خریدم ( که ای کاش نمیخریدم ) برای مشتری

بعد از اینکه جعبه رو باز کردم، روشن میشد ولی مانیتور تصویر نمیداد، به یه تی وی و مانیتور دیگه هم وصل کردم، هم با vga و هم با hdmi که هیچ کدوم تصویر نمیداد فقط لوگوی تینک پد یه چراغ میزد و تمام!

تماس گرفتم گفتم که هنوز نصف روز از تحویل لپ تاپ نگذشته، کفتن شما نباید بازش میکردین!!!!!

حالا هم که باز شده دیگه ما نمیتونیم تحویل بگیریم! یا بفرستین گارانتی یا اینکه شماره عرضه کننده رو میدیم باهاشون تماس بگیرین و مشکلتون رو حل کنین! جالبه اینجا شد مشکلموووون!!!

گفتم پس این فلان ساعت مهلت تست چیه؟ توی کارتون که نمیتونیم تست کنیم! جوابی نداشتن.

خلاصه تماس گرفتم اون شرکت هم زیر بار نرفت و خواستم بفرستم گارانتی برای رفت و برگشتش به شهرستان بالای 60 تومن هزینه میشد، که منصرف شدم

چون لپ تاپ برچسب نداشت، خودم بازش کردم و مشکلش رو حل کردم...

و این آخرین تجربه خرید من از دیجی کالا بود.

 

از بامیلو همیشه خریدهام رو عالی انجام دادم، دقیقا مثل لیون که تاحالا بالای 10 تومن ازش خرید داشتم...

شما باید تمام جوانب رو در نظر بگیرین بعد خریدتون رو انجام بدین...

ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربتون.
بنده دو سفارش قبلیم از بامیلو مشکل نداشت. از لیون هم یه خرید اینترنتی داشتم، مشکلی با فروشگاه نداشتم (هرچند پیکشون یکم بی نزاکت بود)
با دیجیکالا هم با بیش از 30 میلیون تومان خرید بنده برعکس این رو تجربه کردم. یه دستگاه درازنشست خریدم، باز کردم دیدم یه بخش پلاستیکیش تغییر رنگ (پلاستیک خاکستریش مثل حالتی که تحت فشار بوده باشه، سفید شده بود) داشت و تماس گرفتم، گفتن به حالت اولیه برگردونید، فرداش یکی رو فرستادن برد، دو روز بعد هم تماس گرفتن که پولشو براتون پس بزنیم یا تعویض کنیم که گفتم تعویض کنید، فرداش یکی دیگه فرستادن.

در 18 ساعت قبل، gaxter گفته است :

تشکر. این تاپیک هم اضافه شد بهشون... :))

در 17 ساعت قبل، Redwolf10 گفته است :

من فقط از دیجی خرید داشتم از لیون هم قسمت نبوده هرچی خواستم یا نبوده یا تموم شده کلا تو خرید بدشانسم(مثل الان در ب در دنبال p9 یا 5X ام نیست که نیست) خودایی من رابط کاربری بامیلو رو هر دفعه میبینم از سایتش فرار میکنم یه جوریه! واقعیتشم اینه که ب فروشگاه های جدید نمیتونم اعتماد کننم من با دیجیکالا مثلا 6یا 7 سال پیش اشنا شدم که اون موقع در ب در دنبال موس و کیبورد لاجتیک بودم با ی پد طراحی که یکی از دوستان دیجی رو مغرفی کرد که واقعا خرید عالیی بوود هنوزم دارن کار میکنن? اگه همیشه تجربیاتتون رو از خرید در فروشگاه های مختلف بزارین ممنون میشم

حتما..
حتی میشه یه تاپیک شبیه تاپیک زیر ایجاد کرد، همه دوستان از سفارشاتشون بسته بندیش عکس و توضیح مختصر بزارن...

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده به شخصه از بامیلو خرید نداشتم دلیلش هم تنها رابط کاربری سایتش بوده و هست

از نظرم اصلن لذت گشتن و گذار و پیدا کردن محصول رو تو وبسایتش نداره

در رابطه با دیجی کالا هم تجربه هردو مورد رو داشتم یعنی خرید کالای خوب و کالایی که باعث ضرر شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

باز هم آپدیت شد!
هرکسی لایق شانس دوم نیست!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...