رفتن به مطلب

سوال شما در رابطه با عملکرد فروشگاه لیون کامپیوتر


ATER
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود

مشکل فیلترهای فروشگاه هنوز حل نشده. اولا فیلترها کم هستند، مثلا برای هاردیسک و نمایشگر به سختی می توان با فیلترهای موجود به نتیجه رسید. به علاوه درست عمل نمی کنند و گاهی پس از اعمال فیلتر صفحه باز نمی شود.

اینها را مختصر گفتم، اگر بنا شد ترتیب اثر داده شود جزییات دیگری نیز هست.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...
  • ارسال 120
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • 1 ماه بعد...
در در 1397/01/27, 15:41:57، سعید بهمنیان گفته است :

درود

مشکل فیلترهای فروشگاه هنوز حل نشده. اولا فیلترها کم هستند، مثلا برای هاردیسک و نمایشگر به سختی می توان با فیلترهای موجود به نتیجه رسید. به علاوه درست عمل نمی کنند و گاهی پس از اعمال فیلتر صفحه باز نمی شود.

اینها را مختصر گفتم، اگر بنا شد ترتیب اثر داده شود جزییات دیگری نیز هست.

بعضی وقت ها میزنی موجود ها رو نشون بده ، ولی بعضی از جنس هایی هم که موجود هستن رو نشون نمیده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/11/27, 18:19:55، Darksoul گفته است :

 

ولی انصافا خدارو خوش میاد من از اهواز برم واسه تهران و مستقیم برم لیون کامپیوتر خرید انجام بدم اونوقت حالا که برگشتم و میبینم جنسی که میخوام نبوده رو قبولش نکنن و تعویضش نکنن ؟ این واقعا انصافه ؟ حداقل جوری باشید یکی مثل من که خرید اولشو انجام داده راضی باشه

بنده هم تجربه تلخی را در اولین خرید مثل شما داشتم 

ظاهر کالا مستعمل بود و با اصلا کالا از همان اول به صورت پلمپ نبود پ

حالا نمی دونم لیون معمولا این طور هست یا شانس شگوفه من بود! چون اولین باری بود که از سایت خرید می کردم باعث بدبینی شد

ویرایش شده توسط adreno420
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، ATER گفته است :

بعضی وقت ها میزنی موجود ها رو نشون بده ، ولی بعضی از جنس هایی هم که موجود هستن رو نشون نمیده 

سال گذشته با مسؤول فروشگاه چت کردم و ازم خواستند که مشکلات را دقیق فهرست کنم و تا جای ممکن چنین کردم، ولی پیگیری نشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 ماه بعد...

درود بر شما

در روز های تعطیل مثل امروز عملیات شارژ حساب کاربری انجام میشه ؟ یا روز کاری بعدش ؟

من عجله دارم می خوام از کالا های تخفیف خورده امروز خرید کنم اما موجودی حساب کاربریم کافی نیست ؛

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/05/18, 02:27:06، سعید بهمنیان گفته است :

سال گذشته با مسؤول فروشگاه چت کردم و ازم خواستند که مشکلات را دقیق فهرست کنم و تا جای ممکن چنین کردم، ولی پیگیری نشد.

ظاهرا این نسخه هم مثه نسخه های قبلی لیون تا نسخه جدید بیاد ایراداش به قوت خودشون باقی می مونن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

درود بر همگی

حدودا از 2014 لیون رو شناختم و اون موقع چند تا کارمنداش  تو یاهو مسنجر بودن و من برای خرید وسایل ماین مثل کارت های گرافیک و... باهاشون در ارتباط بودم و خرید میزدم

راستش لیون رو دوست داشتم فکر میکردم متفاوته یعنی مشتیه یه چیز خوب یه همچین حسی 

بارها از لیون خرید داشتم"لیون  جایگاه اول خرید کامپیوتری من " ولی سری اخر به  یه مشکل خوردم  که تصمیم گرفتم برای هیمشه خرید نکنم ازش و همچنین توصیش به دور وری ها

 

تو سفارش اخرم یه کیبورد مشکل داشت و کار نمی کرد که  همون فرداش بسته رو برای دفتر مرکزی پیشتاز کردم"هفته پیش"

داخل بسته توضیحات کافی"نوشته" بود برای پیگیری یعنی اگر کسی میخواست پیگیری کنه  و بعد اون هم ایمیلی و حتی" سیستم چت لیون کاملا  نمره منفی میگیره از نظر من" پیگیری کردم و دیدم نتیجه نمیده و خبری نیست از کسی

یه بار هم زنگ زدم که گفتن زنگ میزنیم و نزدن که دیگه واقعا ناامید شدم و اعصاب خورد

الان موندم دیگه چه کنم از بچه های مدیر لیونی کسی هست  تو فروشگاه و..  مدیریت داشته باشه کمکم کنه حداقل مشکلم از طریق فروم حل بشه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Salari گفته است :

درود بر همگی

حدودا از 2014 لیون رو شناختم و اون موقع چند تا کارمنداش  تو یاهو مسنجر بودن و من برای خرید وسایل ماین مثل کارت های گرافیک و... باهاشون در ارتباط بودم و خرید میزدم

راستش لیون رو دوست داشتم فکر میکردم متفاوته یعنی مشتیه یه چیز خوب یه همچین حسی 

بارها از لیون خرید داشتم"لیون  جایگاه اول خرید کامپیوتری من " ولی سری اخر به  یه مشکل خوردم  که تصمیم گرفتم برای هیمشه خرید نکنم ازش و همچنین توصیش به دور وری ها

 

تو سفارش اخرم یه کیبورد مشکل داشت و کار نمی کرد که  همون فرداش بسته رو برای دفتر مرکزی پیشتاز کردم"هفته پیش"

داخل بسته توضیحات کافی"نوشته" بود برای پیگیری یعنی اگر کسی میخواست پیگیری کنه  و بعد اون هم ایمیلی و حتی" سیستم چت لیون کاملا  نمره منفی میگیره از نظر من" پیگیری کردم و دیدم نتیجه نمیده و خبری نیست از کسی

یه بار هم زنگ زدم که گفتن زنگ میزنیم و نزدن که دیگه واقعا ناامید شدم و اعصاب خورد

الان موندم دیگه چه کنم از بچه های مدیر لیونی کسی هست  تو فروشگاه و..  مدیریت داشته باشه کمکم کنه حداقل مشکلم از طریق فروم حل بشه

 

درود

مشکل شما به مدیریت ارجاء داده شد.

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با تشکر از اقای رضائی

ولی تا کنون هیچ خبری نشده حتی دریغ از یک ایمیل - تماس و .....

شدیدا متاسف هستم 

خیلی مواظب باشید دوستان در انتخاب فروشگاهتون 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/11/03, 18:28:39، Salari گفته است :

درود بر همگی

حدودا از 2014 لیون رو شناختم و اون موقع چند تا کارمنداش  تو یاهو مسنجر بودن و من برای خرید وسایل ماین مثل کارت های گرافیک و... باهاشون در ارتباط بودم و خرید میزدم

راستش لیون رو دوست داشتم فکر میکردم متفاوته یعنی مشتیه یه چیز خوب یه همچین حسی 

بارها از لیون خرید داشتم"لیون  جایگاه اول خرید کامپیوتری من " ولی سری اخر به  یه مشکل خوردم  که تصمیم گرفتم برای هیمشه خرید نکنم ازش و همچنین توصیش به دور وری ها

 

تو سفارش اخرم یه کیبورد مشکل داشت و کار نمی کرد که  همون فرداش بسته رو برای دفتر مرکزی پیشتاز کردم"هفته پیش"

داخل بسته توضیحات کافی"نوشته" بود برای پیگیری یعنی اگر کسی میخواست پیگیری کنه  و بعد اون هم ایمیلی و حتی" سیستم چت لیون کاملا  نمره منفی میگیره از نظر من" پیگیری کردم و دیدم نتیجه نمیده و خبری نیست از کسی

یه بار هم زنگ زدم که گفتن زنگ میزنیم و نزدن که دیگه واقعا ناامید شدم و اعصاب خورد

الان موندم دیگه چه کنم از بچه های مدیر لیونی کسی هست  تو فروشگاه و..  مدیریت داشته باشه کمکم کنه حداقل مشکلم از طریق فروم حل بشه

 

سلام دوست عزیز ، منم واسم‌ شرایط مشابهی به تازگی پیش اومد که جنسی‌ رو ارجاع کردم  و قرار شد هزینشو بزنن به کارتم. و روزی که رسید دستشون خبری نشد و من تماس گرفتم و گفتن که به قسمت حسابداری میگن که واریز کنه ، اگر چه توضیحات لازم رو نوشتم و ارسال کردم ولی بازم خبری نشد و فرداش باز تماس گرفتم و تازه از من شماره شبا و شماره کارت خواستن با این که این اطلاعات رو داده بودم بهشون باز گفتن تا ۷ شب واریز میشه و خبری نشد. تقریبا ۲-۳ روز طول کشید و بنده باید تماس مجدد میگرفتم و در اخر واریز کردن. ولی خب درست که سرشون شلوغ هست و یا فراموش میکنند ولی باید بیشتر رسیدگی‌ کنند اگه هم سرشون شلوغه از اول بگن فلان روز واریز میشه و یا فلان روز تماس بگیرید بجای این که الان واریزمیشه 

ویرایش شده توسط CRM
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از درج نظرتون بالاخره  همه اینها باید گفته بشه تا درست عبرتی بشه برای دیگران

منم متوجه شدم سرشون شلوغه و یا یک نوع بی نظمی و یا بی احترامی این وسطه هستش ولی پیگیر نشدن برای درست کردن موضوعی از سمت فروشنده به نظر من بدترین حالت ممکنه هست که سر مشتری بیادش

الان من بسته رو 26 ام  پیشتاز کردم و امروز 6 ام هست و دریغ از یک بار پیگیری

 

 

ویرایش شده توسط Salari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/01/27, 15:41:57، سعید بهمنیان گفته است :

درود

مشکل فیلترهای فروشگاه هنوز حل نشده. اولا فیلترها کم هستند، مثلا برای هاردیسک و نمایشگر به سختی می توان با فیلترهای موجود به نتیجه رسید. به علاوه درست عمل نمی کنند و گاهی پس از اعمال فیلتر صفحه باز نمی شود.

اینها را مختصر گفتم، اگر بنا شد ترتیب اثر داده شود جزییات دیگری نیز هست.

سلام

 

روز شما بخیر، به همراه جزئیاتی که فرمودید، اطلاعات رو برای من ارسال کنید

 

سپاسگزارم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Mohsen P گفته است :

سلام

 

روز شما بخیر، به همراه جزئیاتی که فرمودید، اطلاعات رو برای من ارسال کنید

 

سپاسگزارم

درود بر شما مدیریت محترم فنی سایت

با عرض پوزش باید خدمتتون عرض کنم که جناب بهمنیان این پست رو حدود 10 ماه پیش دادن که فکر کنم الان برای پیگیری یه کم دیر شده و البته مقصود بنده از این حرف اینه که لطفا بیشتر در جریان مشکلات سایت و پست هایی که دوستان در راستای اصلاح اون میدن باشید.

در در 1397/05/18, 02:27:06، سعید بهمنیان گفته است :

سال گذشته با مسؤول فروشگاه چت کردم و ازم خواستند که مشکلات را دقیق فهرست کنم و تا جای ممکن چنین کردم، ولی پیگیری نشد.

این هم پست جناب بهمنیان در حدود 6 ماه پیش هست.

در کل نظر اینه که لیون کامپیوتر مسیر خوبی رو دیگه پیش نمیره و یه جورایی لیون سابق نیست... این میتونه باعث تاسف باشه...ولی امیدواریم دوباره مثل قبل بشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، DPSYS گفته است :

درود بر شما مدیریت محترم فنی سایت

با عرض پوزش باید خدمتتون عرض کنم که جناب بهمنیان این پست رو حدود 10 ماه پیش دادن که فکر کنم الان برای پیگیری یه کم دیر شده و البته مقصود بنده از این حرف اینه که لطفا بیشتر در جریان مشکلات سایت و پست هایی که دوستان در راستای اصلاح اون میدن باشید.

این هم پست جناب بهمنیان در حدود 6 ماه پیش هست.

در کل نظر اینه که لیون کامپیوتر مسیر خوبی رو دیگه پیش نمیره و یه جورایی لیون سابق نیست... این میتونه باعث تاسف باشه...ولی امیدواریم دوباره مثل قبل بشه.

درود

سپاسگزارم از شما

 

علت اینکه من پست ایشون رو پاسخ دادم، این هست که قبلا از ایشون پیغامی با همین مضمون دریافت کرده بودیم و مشکلاتی که عنوان شده بود، بررسی و رفع شده بود

اما چون این پستشون بی پاسخ بود، مجدد پاسخ دادم که اگر مشکل دیگه‌ای در همین راستا هست، به ما اعلام کنند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/11/03, 18:28:39، Salari گفته است :

درود بر همگی

حدودا از 2014 لیون رو شناختم و اون موقع چند تا کارمنداش  تو یاهو مسنجر بودن و من برای خرید وسایل ماین مثل کارت های گرافیک و... باهاشون در ارتباط بودم و خرید میزدم

راستش لیون رو دوست داشتم فکر میکردم متفاوته یعنی مشتیه یه چیز خوب یه همچین حسی 

بارها از لیون خرید داشتم"لیون  جایگاه اول خرید کامپیوتری من " ولی سری اخر به  یه مشکل خوردم  که تصمیم گرفتم برای هیمشه خرید نکنم ازش و همچنین توصیش به دور وری ها

 

تو سفارش اخرم یه کیبورد مشکل داشت و کار نمی کرد که  همون فرداش بسته رو برای دفتر مرکزی پیشتاز کردم"هفته پیش"

داخل بسته توضیحات کافی"نوشته" بود برای پیگیری یعنی اگر کسی میخواست پیگیری کنه  و بعد اون هم ایمیلی و حتی" سیستم چت لیون کاملا  نمره منفی میگیره از نظر من" پیگیری کردم و دیدم نتیجه نمیده و خبری نیست از کسی

یه بار هم زنگ زدم که گفتن زنگ میزنیم و نزدن که دیگه واقعا ناامید شدم و اعصاب خورد

الان موندم دیگه چه کنم از بچه های مدیر لیونی کسی هست  تو فروشگاه و..  مدیریت داشته باشه کمکم کنه حداقل مشکلم از طریق فروم حل بشه

 

سلام جناب سالاری عزیز ، من محمدحسین هستم بخش ارتباط با مشتریان  
همونطور که در صحبت تلفنی که امروز داشتیم و خدمتتون عرض کردم، درخواست شما در حال پیگیری بوده و تاسفم از اینکه اطلاع رسانی به موقع به شما انجام نشده، با توجه به اینکه مشکل کالای شما در بررسی اولیه مشخص نشده کالای شما وارد روند برگشت کالا به سمت تامین کننده شده و به همین دلیل فرایند تعویض کمی طولانی شده،کالای شما دیروز از شرکت گرین به دست ما رسید و طبق درخواست شما مبلغ کالا رو به حساب کاربریتون واریز شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

چند روزی هست که سایت  برای من باز نمیشه 

برای همه به این صورت هست یا فقط برای من باز نمیشه ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 37 دقیقه قبل، ATER گفته است :

چند روزی هست که سایت  برای من باز نمیشه 

برای همه به این صورت هست یا فقط برای من باز نمیشه ؟

الان تست کردم مشکلی نداره

کش و کوکی و غیره مرورگر پاک کنید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 42 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

الان تست کردم مشکلی نداره

کش و کوکی و غیره مرورگر پاک کنید 

با مرورگر دیگه ای هم باز میکنم همینه ، با فیلت.ر شکن هم باز میکنم همینه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دوستانی که سایت فروشگاه باز نمیشه براشون این لینک رو باز کنن :

https://www.lioncomputer.com/

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

.

ویرایش شده توسط Hassan.SK
ممنون از پاسخ گویی !
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 5 ماه بعد...

سلام.

متاسفانه اولین تجربه خرید من هم از لیون بسیار بد بود. این تجربه بد به خاطر عدم شفافیت در نحوه ارسال رایگان بود.

من روز پنج شنبه سفارش یه موس راپو 107 تومنی برای یکی از آشنایان دادم. نحوه ارسال رایگان درج شده بود و گزینه  های دیگه هم بود. مبلغ ارسال فوری رو هم ۱۷ تومن زده بود. منم عجله ای نداشتم و همون گزینه رایگانو  انتخاب کردم و از اون آشنا 107 تومن گرفتم.

وقتی روز شنبه برای هماهنگی ارسال از لیون با من تماس گرفتن گفتن که هزینه ارسال به اون منطقه میشه 12 تومن. منم از اونجایی که میدونستم وقتی هزینه رو داده باشی بخوان دوباره بهت برگردونن هفت خان رستم میشه قبول کردم که با همون 12 تومن هزینه بفرستن.

نکات:

1- اگر قراره بعضی مناطق تو تهران رایگان باشه و بعضی نباشه, از لیون توقع میره که توی یه نقشه دقیقا مناطقی که ارسال رایگان داره مشخص کنه. (البته اگر واقعا چنین مناطقی وجود داشته باشه)

2- این عدم شفافیت, تمام کارکرد اون گل و کارت که روی دیگه ش با دستخط زیبا قربون صدقه ت میرن رو از بین میبره.

3- موضوعی که ذهن منو بیشتر از این چیزا به خودش درگیر کرد این بود که آیا وضع بازار انقدر خراب شده که لیون میخواد با قیمت کمتر دادن و وعده ارسال رایگان مشتری رو جذب کنه ولی موقعی که مبلغو دریافت کرد و موقع ارسال شد, حالا هزینه ارسال بگیره.

4- اون ۱۲ تومن هزینه ارسال رو دیگه روم نشد از آشنا بگیرم و مجبور شدم از جیب خودم بدم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، komeyl67 گفته است :

سلام.

متاسفانه اولین تجربه خرید من هم از لیون بسیار بد بود. این تجربه بد به خاطر عدم شفافیت در نحوه ارسال رایگان بود.

من روز پنج شنبه سفارش یه موس راپو 107 تومنی برای یکی از آشنایان دادم. نحوه ارسال رایگان درج شده بود و گزینه  های دیگه هم بود. مبلغ ارسال فوری رو هم ۱۷ تومن زده بود. منم عجله ای نداشتم و همون گزینه رایگانو  انتخاب کردم و از اون آشنا 107 تومن گرفتم.

وقتی روز شنبه برای هماهنگی ارسال از لیون با من تماس گرفتن گفتن که هزینه ارسال به اون منطقه میشه 12 تومن. منم از اونجایی که میدونستم وقتی هزینه رو داده باشی بخوان دوباره بهت برگردونن هفت خان رستم میشه قبول کردم که با همون 12 تومن هزینه بفرستن.

نکات:

1- اگر قراره بعضی مناطق تو تهران رایگان باشه و بعضی نباشه, از لیون توقع میره که توی یه نقشه دقیقا مناطقی که ارسال رایگان داره مشخص کنه. (البته اگر واقعا چنین مناطقی وجود داشته باشه)

2- این عدم شفافیت, تمام کارکرد اون گل و کارت که روی دیگه ش با دستخط زیبا قربون صدقه ت میرن رو از بین میبره.

3- موضوعی که ذهن منو بیشتر از این چیزا به خودش درگیر کرد این بود که آیا وضع بازار انقدر خراب شده که لیون میخواد با قیمت کمتر دادن و وعده ارسال رایگان مشتری رو جذب کنه ولی موقعی که مبلغو دریافت کرد و موقع ارسال شد, حالا هزینه ارسال بگیره.

4- اون ۱۲ تومن هزینه ارسال رو دیگه روم نشد از آشنا بگیرم و مجبور شدم از جیب خودم بدم.

باز خوبه پول گرفتن فرستادن من که حدود ۱ ماه معطل بودم برام محصول رو بفرستن(جالب اینکه موقع خرید زدن با پشتیبانی تماس گرفتم و قیمت و موجودی رو چک کردم و موجود بود و قیمت رو همون که توی سایت بود اعلام کردن بعدش طی ۳بار تماس در ۳ روز متفاوت پشت سر هم قول دادن که اونروز ارسال میشه ولی...............)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 24 دقیقه قبل، MojArch گفته است :

باز خوبه پول گرفتن فرستادن من که حدود ۱ ماه معطل بودم برام محصول رو بفرستن(جالب اینکه موقع خرید زدن با پشتیبانی تماس گرفتم و قیمت و موجودی رو چک کردم و موجود بود و قیمت رو همون که توی سایت بود اعلام کردن بعدش طی ۳بار تماس در ۳ روز متفاوت پشت سر هم قول دادن که اونروز ارسال میشه ولی...............)

عجیبه

چون من کل سیستم تمام طقعات داخلی،مانیتور و موس و کیبورد و مودم و هر چی بگی از لیون گرفتم چند ساله یبارم مشکل نداشتم تنها بدی بروز نبودن قیمت برخی قطعات بوده

ویرایش شده توسط Coffee Addicted
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...