رفتن به مطلب

Recommended Posts

Mass Effect Andromeda Day One Patch Might Arrive Ahead Of Launch

Mass_Effect_Andromeda_Image3-e1488294460296.jpg.ca1087022821eaf97e5c20ddc408ff07.jpg

 

منبع :

http://segmentnext.com/2017/02/28/mass-effect-andromeda-day-one-patch/

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز کمپانی مایکروسافت از سرویس جدیدی به نام Xbox Game : Unlimited Access
 رونمایی کرد. این سرویس بدین گونه میباشد که با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه 10 دلار به بیش از 100 بازی کنسول Xbox One و Xbox 360 دسترسی خواهید داشت و میتوانید انها را به صورت کامل تجربه نمایید. همچنین برای محتویات دانلودی بازیها، اعضای این سرویس تخفیفات ویژه ای دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت همچنین ذکر کرد هر ماه به این سرویس بازیهای بیشتری اضافه خواهد شد. و بعضی از بازیهای از این سرویس خارج خواهند شد. این سرویس در بهار 2017 شروع بکار خواهد کرد.

لازم به ذکر است این سرویس به صورت استریم اینرنتی نخواهد بود و شما با دانلود کامل بازی، ان را به صورت مستقیم از خوده کنسول Xbox One اجرا مینمایید. همانند بازیهای دیجیتالی که تهیه میکنید. 

لیست کمپانی هایی که از این طرح پشتیبانی میکنند : 

2K, 
505 Games, 
BANDAI NAMCO Entertainment, 
Capcom, 
Codemasters, 
Deep Silver, 
Focus Home Interactive, 
SEGA, 
SNK CORPORATION, 
THQ Nordic GmbH, 
Warner Bros

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز کمپانی مایکروسافت از سرویس جدیدی به نام Xbox Game : Unlimited Access
 رونمایی کرد. این سرویس بدین گونه میباشد که با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه 10 دلار به بیش از 100 بازی کنسول Xbox One و Xbox 360 دسترسی خواهید داشت و میتوانید انها را به صورت کامل تجربه نمایید. همچنین برای محتویات دانلودی بازیها، اعضای این سرویس تخفیفات ویژه ای دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت همچنین ذکر کرد هر ماه به این سرویس بازیهای بیشتری اضافه خواهد شد. و بعضی از بازیهای از این سرویس خارج خواهند شد. این سرویس در بهار 2017 شروع بکار خواهد کرد.

لازم به ذکر است این سرویس به صورت استریم اینرنتی نخواهد بود و شما با دانلود کامل بازی، ان را به صورت مستقیم از خوده کنسول Xbox One اجرا مینمایید. همانند بازیهای دیجیتالی که تهیه میکنید. 

لیست کمپانی هایی که از این طرح پشتیبانی میکنند : 

2K, 
505 Games, 
BANDAI NAMCO Entertainment, 
Capcom, 
Codemasters, 
Deep Silver, 
Focus Home Interactive, 
SEGA, 
SNK CORPORATION, 
THQ Nordic GmbH, 
Warner Bros

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز کمپانی مایکروسافت از سرویس جدیدی به نام Xbox Game : Unlimited Access
 رونمایی کرد. این سرویس بدین گونه میباشد که با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه 10 دلار به بیش از 100 بازی کنسول Xbox One و Xbox 360 دسترسی خواهید داشت و میتوانید انها را به صورت کامل تجربه نمایید. همچنین برای محتویات دانلودی بازیها، اعضای این سرویس تخفیفات ویژه ای دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت همچنین ذکر کرد هر ماه به این سرویس بازیهای بیشتری اضافه خواهد شد. و بعضی از بازیهای از این سرویس خارج خواهند شد. این سرویس در بهار 2017 شروع بکار خواهد کرد.

لازم به ذکر است این سرویس به صورت استریم اینرنتی نخواهد بود و شما با دانلود کامل بازی، ان را به صورت مستقیم از خوده کنسول Xbox One اجرا مینمایید. همانند بازیهای دیجیتالی که تهیه میکنید. 

لیست کمپانی هایی که از این طرح پشتیبانی میکنند : 

2K, 
505 Games, 
BANDAI NAMCO Entertainment, 
Capcom, 
Codemasters, 
Deep Silver, 
Focus Home Interactive, 
SEGA, 
SNK CORPORATION, 
THQ Nordic GmbH, 
Warner Bros

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با اولین نمرات و نقدهای NIER: AUTOMATA همراه باشید 
 

http://up.vbiran.ir/uploads/9632148830096327815_9500.jpg

حدودا 6 روز دیگر شاهد عرضه‌ی عنوان Action-RPG استودیو پلاتینیوم‌گیمز یعنی Nier: Automata در غرب خواهیم بود. در طی این مدت انتظار می‌رود نقدها و نمرات بازی از مراجع مختلف به مرور منتشر شود. در کنار نمره‌ی 39/40 مجله فامیتسو، تا به الان 4 نقد دیگر از مراجع مختلف منتشر شده که در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از نقد آن‌ها را بخوانید:

 

RPG Fan : 93
NieR: Automata دقیقا همان چیزی است که من انتظار داشتم دنباله‌ی Nier باشد. همانند نسخه‌ی قبل با داستانی عجیب و شخصیت‌هایی که عالی پرداخته شده‌اند طرف هستیم اما NieR: Automata سیستم مبارزات و حرکات مضخرف نسخه‌ی قبلی را دور می‌اندازد و سیستم جدیدی مشابه با بقیه‌ی عناوین درخشان پلاتینیوم‌گیمز ارائه می‌دهد. اگر از روز اول طرفدار Nier بوده‌اید ولی از عملکرد بد آن آزرده‌خاطر شده‌اید، نگران نباشید چون NieR: Automata یک درمان شگفت‌انگیز است. اگر هنوز با عناوین دیوانه‌وار "یوکو تارو" (کارگردان بازی) آشنایی ندارید، الان بهترین زمان هست که وارد شوید.
Nier Automata یک بازی اکشن باشکوه، عنوانی جهان‌باز و قدرتمند همراه با روایتی شگفت‌انگیز است. جذاب، سراسر شگفتی، منحصربفرد، عمیق و قدرت‌مند. این بازی که ورودی عالی داشته، می‌تواند هواداران و تازه‌وارد‌های به این سری را ارضا کند.
Sirus Gaming : 90
 بازی نیازمند بهبودهایی در حرکت کردن و پریدن شخصیت اصلی دارد ولی با اینحال Nier Automata یک موفقیت بزرگ است. از ابتدا تا انتهای بازی توجه و دقت زیادی به بازی می‌کردم و هرچقدر بیشتر می‌گذشت بیشتر مشتاق انجام این بازی می‌شدم.
پس از گذراندن حدود 20 ساعت از زمان خود در دنیای آخرالزمانی و سایبری Nier Automata، هنوز نمی‌توانم دست از این بازی بکشم. در حالی که نسخه‌ی اول بازی (Nier) یک شکست بود، Nier: Automata همان نسخه‌ی اول را جذاب‌تر می‌کند و تعداد بسیار بیشتری از بازیکنان را مخاطب خود قرار می‌دهد. به لطف پلاتینیوم‌گیمز این یکی از بهترین عناوین اسکوئرانیکس است که سیستم مبارزاتی شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. داستان جالب است، موسیقی دلرباست و دنیای بازی هم جذابیت خاص خود را دارد. این بازی دلیلی ست برای خرید یک PS4 یا PS4 Protime.pngنوشته شده در:پردیس گیم
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، evga ftw گفته است :

 3 بازی کرک شد توسط cpy

MadMax

Sherlock Holmes

Just Cause3

 

 

?

ty

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مصاحبه IGN با ادبون در مورد اینجاستیس 2

 

http://forum.mkcenter.ir/showthread.php?t=7884&p=103742#post103742

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

? سومین نقد از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد و هر چهار منتقد مجله ژاپنی فامیتسو امتیاز 10 را به بازی اعطا کردند. در این نسل تنها Metal Gear Solid V: The Phantom Pain از مجله فامیتسو امتیاز کامل دریافت کرده بود.

? @PardisGameClub

اینم نقشه بازی

image.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Ghost Recon: Wildlands Beta Players Set New Record In The History of Ubisoft

 

یه رکورد جدید برای یوبی سافت .

تعداد پلیر های نسخه بتا بازی Ghost Recon: Wildlands از مرز 6.83 میلیون نفر گذشت .

 

منبع :

http://segmentnext.com/2017/03/02/ghost-recon-wildlands-beta/

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

New GTA 5 Online Update Adds New Stunt Races, Offers Double Money, XP

 

GTA-Online-Cunning-Stunts-5-620x349.jpg.ac7c18a02c6857bf611c4ebdf0b6a6ef.jpg

 

منبع :

http://segmentnext.com/2017/03/02/new-gta-5-online-update/

.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

? دیدگاه برخی از سایت‌های مشهور در مورد The Legend of Zelda: Breath of the Wild:

? وبسایت: Metro GameCentral: این بازی نه تنها بهترین نسخه تاریخ این مجموعه، بلکه احتمالا بهترین بازی خلق شده تا به امروز است ...

? وبسایت Attack of the Fanboy: عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است.

? سایت GamingTrend: با اطمینان می‌توانم بگویم که The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین بازی تاریخ است.

? سایت Game Informer: عنوان Breath of the Wild نشان دهنده آغاز یک مسیر جدید و عمیق در فرانچایز بزرگ زلدا و یک نقطه عطف در بازی‌های جهان‌باز تعاملی است.

? وبسایت Nintendo Life: بازی Breath of the Wild بهترین نسخه در تاریخ زلدا و احتمالا پیشرو‌ترین بازی جهان‌باز صنعت گیم است. نینتندو شجاعانه یکی از بزرگ‌ترین IP‌های خود را به سمت و سویی جدید برده و پیروزمندانه از این امتحان بزرگ خارج شده است.

? وبسایت 3DJuegos: نینتندو با Breath of the Wild فصلی جدید را در صنعت بازی کلید زده است. این بازی یک افسانه بزرگ است.

? وبسایت GameSpot: عنوانBreath of the Wild یک لحظه تعیین‌کننده در سری بازی زلدا است و شاهد بهترین بازی ساخته شده بدست نینتندو هستیم.

? وبسایت IGN: عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک کلاس درس برای نحوه‌ی طراحی جهانی باز و یک بازیزیبا برای بازطراحی یک فرنچایز قدیمی و 30 ساله است. 

? وبسایت WCCFtech: با شکستن تمامی مرزها و پایه‌های این سری و حتی مرزهای صنعت‌گیم، Breath of the Wild شایسته احترامی ویژه است.

? سایت Giant Bomb: حس شگفت‌انگیز بودن، چیزی‌است که من از 7 سالگی، هنگامی که A Link to the Past رو بازی کردم، دیگر به آن شدت حسش نکردم. Ocarina of Time توانست کمی از آن حس جادویی را در دوران نوجوانی‌آم برایم ایجاد کند. حال من در دوران بلوغ خود به سر می‌برم، 30 ساله شده‌ام! فکرنمی‌کنم که امکان ایجاد آن حس جادویی توسط یک بازی باری دیگر، از انتظاراتم بوده باشد اما این بازی موفق به چنین کاری شده است.

منبع :پردیس گیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دی ال سی a criminal past برای گیم DEUS EX منتشر شده و کرک شد.

لینک دانلود :

http://igg-games.com/deus-ex-mankind-divided-dlc-a-criminal-past-free-download.html#5

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اطلاعاتی از بسته های الحاقی نسخه Season Pass بازی Battlefield 1 منتشر شد

Battlefield-1-8.jpg

شاید از قیمت 50 دلاری نسخه Season Pass بازی Battlefield 1 تعجب کرده باشید و بپرسید چرا اینقدر گران؟ شرکت EA در این مورد توضیحاتی می دهد، این نسخه شامل 6 نقشه جدید، 20 اسلحه جدید و یک کلاس ویژه جدید به همراه 44 بسته الحاقی بازی می باشد.

اولین بسته الحاقی They Shall Not Pass نام دارد که تا کنون نیز اطلاعات زیادی از آن منتشر شده است و ارتش فرانسه را در بازی معرفی می کند. بسته دیگر In the Name of the Tsar نام دارد که به معرفی سربازان ارتش روسیه در بازی می پردازد. بسته الحاقی سوم Turning Tides نام دارد که نبرد های زمینی، هوایی و دریایی را در بر می گیرد. نبرد با کشتی، یورش در سواحل در روز های ابتدایی حمله گالیپولی از موارد موجود در این بسته الحاقی می باشد.

در آخر، بسته Apocalypse که بدنام ترین نبرد های جنگ جهانی اول را به تصویر می کشد، بنظر می رسد EA و Dice محتوای اصلی را برای آخر کار نگه داشته اند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عنوان Torment: Tides of Numenera منتشر شد + لانچ تریلر بازی

Torment-Tides-of-Numenera.jpg

استودیو inXile سازنده عنوان نقش آفرینی Torment: Tides of Numenera و ناشر آن شرکت Techland این عنوان را برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه کرده و برای جشن  گرفتن این رویداد تریلر لانچ زیبای این عنوان را منتشر کردند.

تریلر لانچ بازی : http://www.aparat.com/v/6nBFt

این ویدیو، بخش های از تئوری اصلی بازی و همچنین لذت سوالات فلسفی و عمیق بازی که بر مبنای سیستم انتخاب و پذیرفتن عواقب آن، در مسائلی چون مرگ و زندگی بنا شده را به نمایش می گذارد. عنوان زیبای Torment: Tides of Numenera هم اکنون به قیمت 45 دلار برای رایانه های شخصی و 50 دلار برای کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در دسترس می باشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عنوان جدید Star Wars شرکت EA دنیای جنگ های ستاره ای را به خوبی به نمایش می گذارد

2000px-Star_Wars_Logo.svg_.png

امروز طی نشست خبری در مراسم Technology, Media & Telecom مدیر بخش مالی شرکت EA آقای بلیک یورگنسن در مورد عناوین در دست ساخت این شرکت صحبت هایی کردند.

ایشان ابتدا به دنباله بازی مورد انتظار Star Wars Battlefront اشاراتی داشتند که به گفته ایشان، دنیای به مراتب بزرگتر و شخصیت های جدید زیادی را در نسخه دوم این بازی شاهد خواهیم بود. در ادامه صحبت هایی در مورد بازی معرفی نشده شرکت BioWare شد که ایشان این بازی را بیشتر مربوط به ژانر Sci-fi توصیف کردند، در حالی که عنوان مورد انتظار دیگر Star Wars را با جمله ای چون "عالی برای کاوش در دنیایی  جنگ های ستاره ای" توصیف کردند.

اما ایشان مشخص نکردند که در مورد نسخه بازی Star Wars که توسط استودیو Visceral Games و به هدایت نویسنده سابق Uncharted خانم ایمی هنیگ در دست ساخت است، اشاره می کنند یا نسخه ای که توسط استودیو Respawn و کارگردان قبلی God of War 3 آقای استیگ آسموسن در حال ساخت می باشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Titanfall 2 و Firewatch در لیست این هفته تخفیف های اکس باکس

titanfall-2.jpg

شروع سال 2017 تا به اینجای کار با بازی های بزرگی که عرضه شدند، شامل تخفیف های خوبی برای بازیبازان نشد، اما سرویس Deals With Gold همچنان در حال ارائه تخفیفاتی برای بازی های تازه عرضه شده می باشد، تا لذت دو چندانی برای بازیبازان به ارمغان بیاورد.

آخرین عناوینی که در شامل تخفیف برای دارندگان اکس باکس وان و اکس باکس 360 می شود، عناوینی چون Titanfall 2، Firewatch و همچنین سایر بازی های شرکت EA مثل Battlefield 1، Dragon Age: Inquisition و همچنین FIFA 17 می باشد.

در این لیست بازی های دیگر این شرکت مثل Star Wars: Battlefront و Mirror's Edge Catalyst نیز به چشم می خورند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Ubisoft با اهدای جوایز رایگان درون بازی مشکلات سرور های For Honor را جبران می کند

forhonor_warlord_screen02_1481679396.jpg

عنوان مورد انتظار و هیجان انگیز For Honor چند هفته ایست که عرضه شده و سیستم مبارزات نابی را به نمایش گذاشته، اما از مشکلاتی در بخش سرور های بازی رنج می برد که شرکت یوبیسافت قول جبران این  مشکلات را با اعطای جوایز رایگان درون بازی، به بازیبازان داده است.

در همین راستا مدیر بخش انجمن های گفتگوی این شرکت اعلام کرد که بازیکنان می توانند به مدت 3 روز از قابلیت Chmpion Status در ازای مشکلات سراسری که هفته گذشته در سرور های بازی رخ داد و باعث شد تعداد بیشماری از بازیکنان از وارد شدن به بازی عاجز بمانند، بصورت مجانی استفاده کنند.

قابلیت Champion Status بصورت موقت به شما مقدار زیادی آیتم جایزه و بوست شدن دریاقت XP و تروفی های بازی را ارائه می کند. عنوان For Honor هم اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس می باشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عنوان NieR: Automata در صدر جدول بازی های پر فروش ژاپن قرار دارد

NierAutomata.jpg

روز گذشته Media Create لیست هفتگی پر فروش ترین بازی های کشور ژاپن را منتشر نمود. این لیست از تاریخ 20 فوریه شروع و 26 فوریه به پایان رسید، از بالا تا پایین لیست نام پلی استیشن 4 به چشم می خورد. اما نکته جالب اینجاست که عنوان اکشن و نقش آفرینی جدید Platinum Games و Square Enix در صدر جدول قرار دارد.

در این لیست عنوان مورد انتظار NieR: Automata در صدر جدول و Super Robot Wars V در رتبه دوم و سوم با عرضه دو نسخه قرار دارد. در ادامه عنوان تحسین برانگیز NiOh در رتبه چهارم و بازی ژاپنی Harukanaru Toki no Naka de 3 Ultimatee در رتبه پنجم قرار دارند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

NieR: Automata در تریلر 27 دقیقه ای گیم پلی بازی بر روی پلی استیشن 4 می درخشد

FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-2016-12-2

امروز شرکت Square Enix تریلر جدید از عنوان نقش آفرینی و اکشن مورد انتظارش NieR: Automata منتشر نمود. این ویدیو بیشتر بر روی نمایش المان های سبک نقش آفرینی ژاپنی یا JRPG تمرکز دارد، اما از طرف  دیگر ویژگی های جدید و متفاوتی نسبت به چیزی که در نشست های خبری شاهد آن بودیم را به نمایش می گذارد.

تریلر 27 دقیقه گیم پلی بازی : http://www.aparat.com/v/IYnRX

علاوه بر این، بنظر می رسد بازی در هفته اول عرضه خود در کشور ژاپن موفق به فروش 200،000 نسخه ای شده در حالی که فعلا فقط برای پلی استیشن 4 منتشر شده است. این در حالیست که این بازی در آمریکا در تاریخ 7 مارچ و 10 مارچ در اروپا عرضه خواهد شد. همچنین نسخه رایانه های شخصی این بازی نیز وجود خواهد داشت اما تاریخ مشخصی برای عرضه دریافت نکرده است

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پیش نمایشی بر GHOST RECON: WILDLANDS

434591488409841150_3.jpg

پیش نمایشی بر Ghost Recon: Wildlands

"به قلم حسین رضایی و سینا ربیعی"

این همه عشق بی‌اندازه یوبی‌سافت به بازی‌های چند نفره، مجنون را پیش لیلی روسیاه کرده! گرچه این پول دوست محبوب ما گاهاً کم‌مرامی‌هایی به خرج داده و این موهبت الهی را از عناوینی نظیر اساسین کرید دریغ نموده اما با این حال از دید کلی، عشقش رو دست امثال اشخاصی مثل فرهاد کوه‌کن هم زده‌است! ماحصل می‌شود، The Division، For Honor، Steep و البته عنوانی که اکنون و پس از مدت‌ها، می‌خواهم دربرابرش قلم نمایی کنم، چیزی به اسم Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands! عنوانی که حقیقتاً راهش از عناوین نامبرده جداست و در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چرا GRW حاصل تمام تجربیات یوبی‌سافت در خلق بازی‌های جهان‌باز و آنلاین است.

بیائید همین ابتدای مقاله حساب GRW را از هم کیشانش جدا کنیم. ما با عنوانی روبرو هستیم که بی‌ادعا قرار است مدعی‌ترین عنوان چندنفره-تعاملی (Co-op) باشد که توسط این شرکت خلق شده؛ معجونی خوش‌ساخت از تمام رویاهایی که از یک بازی آنلاین داشته‌ایم. شاید بپرسید این بازی چه چیزی دارد که این‌قدر از خلاقیت و توانایی‌اش سخن رانده می‌شود؟ برای جواب، پای مانیتورهای‌تان بنشینید و چشم فرا دهید!

5342148840982724381_4.jpg 

داستان تولید

نسخه پیشین بازی یعنی Future Soldier حاصل همکاری یوبی‌سافت پاریس و استودیو Red Storm بود اما این نسخه به شکل کامل توسط شعبه پاریس ساخته می‌شود. توسعه بازی دقیقا بعد از انتشار Future Soldier در سال 2012 آغاز شد و بخش بزرگی از توسعه بازی درگیر تحقیقات در مورد شناسایی اقلیم مناسبی برای در آوردن ایده‌ها گذشت. سازندگان نهایتا بولیوی را بهترین مکان برای ساخت بازی دانستند و با اعزام تیم‌های چند نفره به این کشور کوهستانی، به طور دقیق اقلیم و شرایط جغرافیایی و فرهنگی آنرا ثبت کردند. بازی نهایتا پس از رسیدن به درجه مناسبی از ساخت در E3 2015 توسط یوبی‌سافت معرفی شد. این شرکت اعلام کرد بواسطه استفاده از نسخه ارتقا یافته موتورگرافیکی AnvilNext، این بازی یک جهان‌باز واقعی با تنوعی غیرقابل باور از اقلیم‌ و گونه‌های فرهنگی است.

23257148840983921482_grw17-homepage-beco 

باید منتظر چه بود؟

در روزگاری که AC استراحت یک ساله می‌کند، مطمئناً این مُهم که سری "گوست ریکون" تغییر بزرگی را به خود بیند، امری دور از انتظار نبود. این‌بار یوبی‌سافت می‌خواهد طعم یک اکشن ناب را با مخلوطی از همکاری‌‌های تیمی به خورد ما بدهد. گرچه نمی‌توان انکار کرد که فروش خوب "دیویژن"، شتاب‌دهنده ساخت این عنوان بوده‌ است، اما در نظر داشته باشید که طبق نمایش‌های بازی و تجربه ما از بتا، محدوده این تاثیرات چیزی بیشتر از یک شتاب‌دهنده نیست. راستش را بخواهید، نمایش اولیه GRW خیلی بیشتر از آن نمایش فوق‌العاده ( و تا حدی کذایی) دیویژن به من چسبید. بار دیگر نمایش را بنگرید، طراحان هدشات‌های مداوم نمی‌خواهند، بزن و بکش خفن نمی‌خواهند، آن‌ها فقط می‌خواهند که شما تیم باشید. دقیقاً همینجاست که ارزش‌های بازی محسوس می‌شود. جایی که تقسیم وظایف و هماهنگی حرف اول را می‌زند.

GRW برای قراردادن شما در چارچوبی بزرگ و وسیع، یک داستان جالب را نیز برگزیده است. پس‌زمینه داستانی بازی بر پایه نابودی یک کارتل بزرگ مواد مخدر به نام "سانتا بلانکا" قرار دارد. این گروه خطرناک، در پی تهدیدات دولت و نمایش قدرت خود، به سفارت آمریکا در بولیوی حمله می‌کند و این سرآغاز ماموریت‌های ما به عنوان گروهی چهار نفره متشکل از حرفه‌ای‌ترین نیروهای امنیتی امریکا است. این گروه در قالب عملیاتی وسیع به نام KingSlayer از طرف ارتش امریکا اعزام می‌شوند تا به طور کامل کارتل بزرگ مواد مخدر را نابود کرده و سردسته آن‌ها "ال‌سوئنو" را به هلاکت رسانند.

یوبی‌سافت در GRW تلاش کرده برای گیم‌پلی و داستان بازی سیستمی درختی را طراحی کند، به شکلی که شما در آغاز باید در طبقات پایینی و وسیع‌تر، باید افراد زیردست و گروهک‌های کوچک سانتا بلانکا را از بین ببرید و در ادامه هر چقدر که بازی را پیش ببرید، به هدف نهایی نزدیک‌تر می‌شوید. 

21109148840984229762_grw17-homepage-cart

اگر از داستان فاصله بگیریم، در مورد گیم‌پلی GRW می‌توان گفت که تک تک ارکان این بازی برای ارائه یک تجربه کواپ‌محور طراحی شده‌اند. شما در تمامی مراحل بازی سه نفر را همراه خود دارید، آگر به شکل آفلاین بازی کنید این سه نفر هوش مصنوعی هستند اما تنها با فشردن یک دکمه می‌توانید به سرورهای بازی متصل شوید تا سه بازیکن واقعی به جهان شما ملحق شوند.

تجربه نسخه بتا بازی نیز ایده کلی همکاری‌ها را به واقع خوب نشان داد، یعنی شاید بتوان به گان‌پلی بازی، هندلینگ ماشین‌ها و نوع طراحی مراحل خرده گرفت اما قالب کلی همکاری‌ها بسیار دقیق و جالب چیده شده است. هر چند با تجربه نسخه بتا شاهد یک خطر نیز بودیم و آن هم غافل شدن از جذاب بودن بازی در حالت آفلاین است، به طوری که به شکل آفلاین بازی کشش، جذابیت و عمق کمتری در قیاس با حالت آنلاین دارد.

در کنار طراحی Co-op‌محور، دیگر کلید واژه‌ای که یوبی‌سافت بسیار روی آن مانور داد، جهان وسیع بازی بود. شاید شاه‌بیت سروده‌های بازی، همین قابلیت "جهان‌باز" بودن آن است. برخلاف عده‌ای، شخصاً عقیده دارم یوبی‌سافت در خلق یک دنیای جهان‌باز، توانایی‌های قابل توجهی دارد. یک نگاه به فارکرای 3 بندازید؟ تصور آن دنیای بکر و آزاد، مو را به تن آدم سیخ می‌کند! حالا فرض کنید این مهم با همکاری و هماهنگی‌ها مخلوط شود، نتیجه می‌شود یک معجونی فوق‌العاده! این‌که با همراهان‌تان در دنیای بازی بچرخید، کمپ دشمن را نابود کنید و در نهایت به طور کامل کارتل "سانتا بلانکا" را از صحنه روزگار محو کنید.

24552148840982716750_1%20-%20Co%20(2).jp 

انتظارات ما 

مورد اول طراحی مراحل فرعی است. مراحلی که این توانایی را داشته ‌باشند که حتی مراحل اصلی را کنار بزند و خود تبدیل به یک جریان در بازی شوند. این یکی از مهم‌ترین اصول در خلق یک بازی جهان‌باز عمیق با ارزش تکرار بالا است. در گام بعدی، وسعت و جزئیات محیط باید در سطح بالایی قرار داشته باشد. این که یک مشت کمپ بی‌خاصیت با خاصیت‌های جغرافیایی و انسانی مشابه را شاهد باشیم، اصلاً هنر نیست. این تنوع است که انگیزه را می‌سازد!

بازی به صورتی است که می‌توانید تک نفره و یا به صورت کوآپ، داستان بدون ادعایش را به سرانجام برسانید. چیزی که این‌جا خودنمایی می‌کند تاکید زیاد سازندگان بر روی محوریت کوآپ در گیم‌پلی بازی است. آن‌ها عقیده دارند که می‌شود با همکاری در این بخش به یک فرمول جدید از این سری دست پیدا کرد. همه‌ی این‌ها درست، اما بنا به شروطی؛ اولاً که سازندگان بتوانند همین پنجره جدید، را خوش رنگ و لعاب بسازند. یعنی ما با یک همکاری ساده که فقط به چند تاکتیک خلاصه شود، روبرو نباشیم. ثانیاً، دشمن ما در این عنوان هوش مصنوعی است، حالا اگر همین افراد چلمن از آب در بیایند دیگر همکاری را می‌خواهیم چکار؟ باید چالش‌های خاصی در بازی تعبیه بشوند که گیمر واقعاً نیاز به همراه را در خود حس کند و بداند که تنهایی به کاهدان می‌زند؛ و مورد سوم این است که سازندگان از بازی بصورت آفلاین غافل نشوند و تجربه لذت‌بخش بازی صرفا وابسته به آنلاین بودن نباشد.

16073148840982720038_2.jpg 

سازندگان چه می‌گویند

آقای "بنوا مارتینز" (Benoit Martinez) طراح تکنیکی بازی در مورد علت انتخاب کشور بولیوی برای بازی گفته است:

"در مورد منطقه بازی، ما نهایتا تصمیم گرفتیم بولیوی را انتخاب کنیم زیرا از دید ما این سرزمین چشم‌اندازهای بسیار خوبی را برای اکتشاف و ماجراجویی دارد و بازیکنان می‌توانند با تجربه بازی کاملا این با چشم‌اندازها و فرهنگ منحصربفرد بولیوی آشنا شوند. بزرگترین چالش برای ما نحوه ارائه جهان بازی بود. ما برای رسیدن به ارائه و تعریفی درست از این کشور به بولیوی سفر کردیم و تیم ما هر یک به بخشی از این کشور رفتند و در این سفر ما تقریبا همه چیز مشاهده کردیم. برای ما بسیار مهم بود که در مورد این کشور اطلاعات کافی داشته باشیم و بیش از 10 هزار عکس و 10 ساعت ویدیو ضبط شده از این سفر برداشت کردیم. هدف ما برای این بازی تنها ساخت یک بازی بر مبنا عناصر همیشگی یک "گوست ریکون" نظیر نفوذ به اردوگاه دشمنان و کشتن آدم‌ بدها نبود، هدف ما این بود که بتوانیم یک جهانی را خلق کنیم که متناسب با فرهنگ آن مراحل، ماموریت‌ها و داستان شکل گرفته است"

یکی از مهم‌ترین وعده‌های سازندگان بازی، داشتن NPC‌های باهوش و طبیعی است، چیزی که بیشتر در عناوین RPG شاهد آن هستیم. کارگردان بازی در این رابطه گفته است:

"آن‌ها در هنگام شب به تخت‌خواب خود می‌روند. بیدار می‌شوند، سرکار می‌روند، چه با آن‌ها تعامل برقرار کنید یا نه، آن‌ها زندگی خود را می‌کنند و این جهان بازی را پویا و زنده کرده است"

"دامنیک باتلر" (Dominic Butler) از طراحان بازی نیزمی گوید که GRW بزرگ‌ترین بازی اکشن-ماجراجویی و جهان‌بازی است که تا به حال بدست یوبی‌سافت ساخته شده است:

مسئله مهم‌تر از سایز نقشه بازی، فرصت‌هایی است که این وسعت به ما برای خلق ایده‌ها می‌دهد. این بازی در کشور بولیوی جریان دارد. منطقه ای زیبا، به شدت غنی و محیط هایی متنوع در دنیای واقعی. بدلیل انتخاب چنین اقلیمی ما شاهد 11 نوع اکوسیستم در GRW خواهیم بود. یعنی می توانید وارد جنگل، حیات وحش، دره ها و ... شوید و اینکه بتوانید از این مناطق عبور کنید شما را به چالش خواهد کشانید. برای عبور از بعضی مناطق نیز بهتر است که از پشتیبانی هوایی استفاده کنید. اینکه یک وسیله ی نقلیه ی سنگین را با خود به این ور و آن ور ببرید و همزمان هم با دشمنان بجنگید قطعا چالش بزرگی ست؛ اما چالش دیگر خود محیط است. GRW وسیع‌ترین بازی است که تا به حال بدست ما ساخته شده است"

23724148841004019508_6.jpg

دیگران چه می‌گویند

به شکل کلی تا بدین لحظه بازخوردهای بازی مثبت بوده است. اکثریت تجربه‌کنندگان بازی اعتقاد دارند که GRW یک جهان بسیار وسیع را با همان فرمول کلاسیک بازی‌های یوبی‌سافت ارائه می‌دهد. در E3 2015 که بازی معرفی شد، این بازی در بین یکی از 5 نمایش برتر نمایشگاه قرار گرفت. همچنین دو وبسایت IGN و Gamespot نیز GRW را در بین پنج بازی برتر نمایشگاه E3 و 5 بازی برتر شوتر قرار دادند. در همین نمایشگاه وبسایت Game Informer نیز این بازی را به عنوان بهترین بازی شوتر و بهترین بازی آنلاین تعاملی برگزید. 

سخن آخر

GRW یکی از پرادعاترین بازی‌های امسال در زمینه عناصر آنلاین است، با تجربه نسخه بتا بازی نیز این موضوع را کاملا درک کردیم. با این وجود هر چقدر که وسعت محیط‌ها بالا رفته و عناصر آنلاین هم کشش بیشتری پیدا کرده است، بازی از آن قالب منسجم و منظم نسخه‌های پیشین که گان‌پلی قوی و سیستم تیراندازی شبیه‌سازگونه‌ای را ارائه می‌داد دور شده است و از سوی دیگر همچنان این سوال برای ما مطرح است که آیا واقعا نیاز بود که محیط‌های بازی در این حد وسیع باشد؟ آیا در قالب این جهان بسیار وسیع، مراحل جانبی و اصلی تنوع لازم را دارند؟ نسخه بتا مناطق محدودی از بازی را در اختیار ما گذاشت و برای پاسخ دادن به این سوالات باید تا عرضه نسخه نهایی بازی یعنی تاریخ 17 اسفند‌ماه صبر کنیم و توصیه می‌کنیم پس از خرید بازی دو سه نفر از دوستانتان را نیز را خود راهی بولیوی کنید تا از لذت تجربه کوآپ بازی بی‌نصیب نمانید!

3636148841044823233_5.jpg

منبع :پردیس گیم
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سرویس جدید اکس باکس با عنوان Game Pass معرفی شد

Xbox-Game-Pass.jpg

شرکت مایکروسافت از سرویس جدید کنسول اکس باکس وان با عنوان Xbox Game Pass رونمایی کرد، که تاریخ نامشخصی در فصل بهار عرضه می شود. این سرویس در ازای هزینه 10 دلار در ماه دسترسی نامحدودی به بیش از 100 عنوان اکس باکس وان و اکس باکس 360 را به شما خواهد داد.

هر ماه بازی های جدیدی به این سرویس اضافه خواهند شد، در حالی که از طرف دیگر بعضی بازی ها نیز از این سرویس خارج خواهند شد. این بدین معناست که شما کتابخانه ای از عناوینی که مداوم بروز می شوند در دسترس خواهید داشت.

در ادامه این سرویس دارای نسخه آلفا خواهد بود که برای انجام آزمایش در اختیار بخشی از اعضای سیستم Xbox Insider قرار خواهد گرفت. علاوه بر این اعضای Xbox Live Gold نیز دسترسی اختصاصی زودرسی نسبت به سایرین قبل از عرضه این سرویس خواهند داشت.

جزئیات جدیدی از نحوه اشتراک گذاری بازی ها در سرویس Xbox Game Pass منتشر شد

روز گذشته، مایکروسافت از سرویس جدید اشتراک گذاری بازی هایش با عنوان Xbox Game Pass رونمایی کرد، که اجازه دست رسی نامحدود به بیش از 100 عنوان از بازی های اکس باکس وان و اکس باکس 360 را در ازای اشتراک 100 دلار در ماه، به شما خواهد داد. این سرویس در تاریخ نامشخصی در بهار سال جاری منتشر خواهد شد که جزیئات دیگری نیز در اخبار قبلی از آن منتشر شد.

هم اکنون، جزئیات جدیدی از مدت زمان اشتراک این سرویس، سیستم Home-Sharing و ارتباط نداشتن این سرویس به Games with Gold منتشر شده است. در همین راستا آقای آرون گرینبرگ مسئول بخش بازاریابی اکس باکس در مورد مدت زمان این اشتراک اعلام کردند که این سرویس فقط دارای اشتراک ماهیانه می باشد و شامل اشتراک سالانه نمی شود. همچنین این سیستم جزئی از سیاست Xbox One Home-Sharing می باشد.

در آخر، این سرویس هیچ ارتباطی با سرویس Games with Gold نخواهد داشت، که البته جای تعجی ندارد. این سرویس برای پلفترم های اکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نسخه آزمایشی بخش چند نفره Mass Effect Andromeda کنسل شد

Mass-Effect-Andromeda-3-1.jpg

نسخه آزمایشی بخش چند نفره بازی Mass Effect Andromeda که در ماه نوامبر توسط استودیو BioWare معرفی شد را به یاد دارید؟ خب، باید بگیم که این نسخه کنسل شد.

طبق خبری که در وبسایت بازی منتشر شده گفته شده که این عنوان در مراسم Pax East شامل گیم پلی بخش چند نفره بازی خواهد بود، اما بخش تست فنی که بازیباز اجازه می داد در خانه این نسخه را آزمایش کند کنسل شده و از تمامی کسانی که برای این آزمایش ثبت نام کرده بودند تشکر شد. هرچند که، گفته شد این عنوان در نمایشگاه Pax East از تاریخ 10 تا 12 مارچ نمایشی از بخش چند نفره خواهد داشت. این عنوان در تاریخ 21 مارچ برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر می شود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تریلر جدیدی از نسخه باز سازی شده System Shock منتشر شد

System-Shock-3.jpg

امروز استودیو Nightdive اعلام کرد که موتور گرافیکی نسخه بازسازی شده بازی System Shock را از موتور Unity به Unreal Engine 4 تغییر داده اند، برای کسانی که نمی دانند این بازی اولین نسخه از سری System Shockk می باشد و علاوه بر این استودیو سازنده در راستای تغییر موتور گرافیکی تریلری جدید از این بازی منتشر کرده که محیط بازی را در موتور جدید به نمایش می گذارد.

تریلر بازی : http://www.aparat.com/v/jrQH0

این عنوان در تاریخ نامشخصی در سه ماهه دوم سال 2018 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در بالا نیز می توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده  فرمایید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...