رفتن به مطلب

Recommended Posts

نهایت  عملکرد و زیبایی با مادربردهای  MSI X299  
مادربرد های X299 شرکت MSI  به گونه ای طراحی شده اند که برای هر سیستم گیمینگ ای مناسب باشند. این مادربرد ها برای شخصی سازی بهتر به نورپردازی Mystic Light RGB مجهز شده اند و به شما این امکان را می‌دهند که نورپردازی  مادربرد را بین میلیون ها رنگ تغییر دهیدو  بهترین جلوه نورپردازی طبق سلیقه خودتان را انتخاب کنید. شما می‌توانید تمامی این کار ها را به سادگی با استفاده از نرم افزار Mystic Light بر روی کامپیوتر یا موبایل خود انجام دهید.



 

LR1.jpg

LR2.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

معرفی و بررسی ویدیویی مادربرد MSI X299 Gaming Carbon AC


uow1_1366.jpg

این اولین مادربرد دنیا با پوشش حرارت گیر قابل تعویض و ابزار جانبی X-Mounting برای پشتیبانی از چاپ سه بعدی و ماد کردن است. همچنین این مادربرد از نورپردازی اختصاصی قابل شخصی سازی MYSTIC LIGHT RGB LED بهره می برد که آن را به رویای ماد کنندگان مبدل می سازد.
تتنها کافی است تا قابلیت Game boost را فعال کنید و از افزایش کارایی ناشی از اورکلاکینگ خودکار، درست همانند اورکلاکینگ دستی بهره ببرید اما با این تفاوت که دیگر نگرانی نخواهید داشت. همچنین این مادربرد به دو خنک کننده M.2 Shield است و می توانید از SSDهای پرسرعت PCI-Express آن هم با نهایت کارایی استفاده کنید. این مادربرد دارای یک شکاف Turbo M.2 و درگاه Turbo U.2 با پشتیبانی از SSDهای پرسرعت مبتنی بر پروتکل NVMe است و می توانید از وسایل ذخیره سازی فوق سریع لذت ببرید.
برای مشاهده ویدیو  در کانال رسمی MSI در آپارات کلیک کنید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آموزش اسمبل سیستم قدرتمند گیمینگ اینتل با قطعات MSI

kqkl_4399.jpg
در این ویدیو آموزش اسمبل و راه اندازی یک سیستم گیمینگ با مادربرد قدرتمند MSI Z270 Gaming Pro Carbon و کارت گرافیک قدرتمند MSI GTX 1070 Gaming X 8G را مشاهده خواهید کرد . بعد از نصب و اسمبل قطعات . سیستم اورکلاک می شود و نتیجه بنچمارک ها را مشاهده خواهید کرد .
برای مشاهده ویدیو کلیک کنید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مادربرد MSI X299 Tomahawk Arctic؛ جلوه بخش سیستم‌های مُدرن
 
اگر به یک سیستم گیمینگ خاص و تماشایی فکر می کنید، مادربرد MSI X299 Tomahawk Arctic می تواند همانی باشد که شما را ب هدفتان می رساند. این مادربرد از برد PCB سفید قطبی بهره می برد و می تواند جلوه بخش سیستم گیمینگ بعدی شما باشد.
 
dch_mm1_thumb.jpg
 
برد PCB سفید این مادربرد توان خود را از یک کانکتور تغذیه 24 پینی و یک 8 پینی EPS می گیرد. مدار تغذیه این برد از 9 فاز رگولاتور ولتاژ برای پردازنده بهره می برد. این برد دارای هشت شکاف DDR4 DIMM با پشتیبانی از حداکثر 128 گیگابایت حافظه DDR4 تحت پیکربندی چهار کاناله، چهار شکاف توسعه PCI-Express 3.0 x16، دو شکاف M.2 و یک درگاه U.2 (هر دو با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه)  است.
 
0ctz_mm2_thumb.jpg
MSI در این مادربرد راهکار صوتی انحصاری Audio Boost IV را به خدمت گرفته که از پردازنده صوتی با نسبت سیگنال به نویز 120 dBA، خازن های مخصوص صدا ژاپنی و تقویت کننده OPAMP بهره می برد.این مادربرد دارای  درگاه شبکه کابلی گیگابیتی مبتنی بر کنترلر i219-V اینتل است.

7k2_mm3_thumb.jpg
 
از دیگر ویژگی های قابل توجه این مادربرد می توان پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 4266 مگاهرتز، خنک کننده M.2 SHIELD FROZR برای SSDهای نوع M.2، پشتیبانی از پیکربندی های چندگانه کارت گرافیک و فناوری بهبود دهنده صدا + NAHIMIC 2 را برشمرد.
منبع: وبسایت شهر سخت افزار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ایر کولینگ  قدرتمند  پردازنده Core Frozr XL شرکت MSI  از همه سوکت های موجود حتی سوکت 2066 و  AM4 پشتیبانی می کند . این خنک به دلیل طراحی منحصر به فرد عمکلرد فوق العاده ای دارد .

e1jo_trad.jpg
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 با موس های گیمینگ جدید ام اس آی Clutch GM70 و Clutch GM60  در گیم ها بی رقیب باشید ! 

مشخصات کلی :


- سنسور  گیمینگ PMW336
- امکان ذخیره سازی 6 پروفایل مختلف بر روی حافظه داخلی

میکروسوئیچ های مکانیکی OMRON
- کلید های اصلی با طول عمر بالای 50 میلیون کلیک 
- کلیدهای قابل برنامه ریزی 
- نور پردازی اختصاصی  MSI's RGB Mystic Light
- کابل محافظت شده با غلاف توری


oohjj.jpg


 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/04/07, 20:07:21، MSI Support گفته است :

 با موس های گیمینگ جدید ام اس آی Clutch GM70 و Clutch GM60  در گیم ها بی رقیب باشید ! 

مشخصات کلی :


- سنسور  گیمینگ PMW336
- امکان ذخیره سازی 6 پروفایل مختلف بر روی حافظه داخلی

میکروسوئیچ های مکانیکی OMRON
- کلید های اصلی با طول عمر بالای 50 میلیون کلیک 
- کلیدهای قابل برنامه ریزی 
- نور پردازی اختصاصی  MSI's RGB Mystic Light
- کابل محافظت شده با غلاف توری


oohjj.jpg


 

کمپانی تایوانی MSI، سازنده انواع سخت افزار و تجهیزات جانبی، به تازگی سری جدید ماوس های گیمینگ خود را رونمایی کرده است. تجهیزات جانبی گیمینگ، همانند دیگر سخت افزارها در لذت بردن از یک گیم پلی صاف و با کیفیت موثر هستند. این محصولات با عناوین MSI GM70 و GM60 راهی بازار خواهند شد. MSI GM70 را می توان یک ماوس Fully Customizable دانست. این محصول به سنسور اپتیکال Avago PMW3360 مجهز گشته و این محصول را می توان در وضعیت های سیمی و بدون سیم مورد استفاده قرار داد. شایان ذکر است که GM60 فاقد این ویژگی است. برادر کوچکتر نیز با استفاده از سنسور Avago PMW3330 می تواند با استفاده از سوئیچ فیزیکی یا نرم افزاری DPI حساسیت دلخواه را در اختیار گیمرها قرار دهد.
هر دو محصول به 8 کلید قابل برنامه ریزی مجهز هستند و نرم افزار اختصاصی MSI Gaming Center نیز برای این منظور در کنار آنها خواهد بود. یک چرخ اسکرول Encoder ALPS در این خانواده مورد بهره برداری قرار گرفته است که به ادعای MSI از برترین متریال ها تولید شده است. و اما میکروسوئیچ های اصلی نیز از نوع OMRON هستند که طول عمر آنها 50 میلیون کلیک عنوان شده است. MSI GM70 و GM60 در ماه جولای راهی بازار خواهند شد. هر دو ماوس به متریال های ضد عرق دست مجهز هستند که می تواند زمان انجام بازی را افزایش دهد. GM70 با دقت حداکثر 18000 DPI و زمان پاسخ به فرکانس 0.33 میلی ثانیه در حالت سیم دار و 1 میلی ثانیه در حالت بدون سیم معرفی می گردد. فناوری اختصاصی RGB Mystic Light در سری محصولات GM نیز گنجانده شده است.
ماوس زیبای GM60 نیز با زمان پاسخ به فرکانس 0.33 میلی ثانیه، می تواند حداکثر دقت 10800 DPI را برای شما فراهم سازد. حداقل رزولوشن قابل تنظیم برای این مدل نیز 1000 DPI است. و اما یکی از ویژگی های مهم در MSI GM70 و GM60 را می توان در شخصی سازی بدنه دانست. کیت همراه هر دو ماوس دارای قطعاتی از بدنه است؛ این قطعات به صورت ماژولار در اطراف نصب شده و می توان به دلخواه و با توجه به ابعاد دست، بهترین قطعات را بر روی آن تعبیه کرد. هر دو محصول دست کم از نظر ظاهری بسیار  نزدیک به یکدیگر هستند؛ تفاوت در سنسورها، میزان دقت و استفاده در حالت سیم دار و بدون سیم، تنها تفاوت های آنها است.

v4med.jpg

69ot2.jpg
لینک به دیدگاه
Share on other sites

MSI آپدیت بایوس مخصوص ماینینگ برای مادربردهای خود منتشر کرد

tumb_lg88a.jpg

 
 
یکی از مشکلاتی که ماینر‌ها با مادربردهای  مواجه هستند، عدم شناسایی همه کارت‌های گرافیک وصل شده توسط سیستم عامل است. هرچند مادربرد می‌تواند تا شش کارت را شناسایی کند، ما سیستم عامل قادر به شناسایی بیشتر از 3 یا 4 کارت نخواهد بود که همین امر باعث اختلال در کار ماینینگ می‌شود. MSI صدای ماینر‌ها را شنیده و برای تعدادی از مادربردهای این کمپانی یک آپدیت BIOS مخصوص ماینینگ منتشر کرده است.
MSI مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و برررسی‌ها را بر روی تعداد زیادی از مادربردهای انجام داده و در ‌‌نهایت مادربردهای Z170-A PRO، Z170A SLI PLUS، Z170 KRAIT GAMING، Z170A KRAIT GAMING، Z170A KRAIT GAMING 3X، Z270-A PRO، H270-A PRO را برای ماینینگ انتخاب کرده است. 

بایوس مخصوص ماینینگ که به عنوان، E7A71IMS.120 شناخته می‌شود، تشخیص کارت‌های PCIE در مادربردهای ذکر شده را بهبود می بخشد. این آپدیت گزینه «above 4G decoding» را به بایوس اضافه می‌کند که به مادربرد امکان تخصیص موثر منابع به تمامی 6 کارت گرافیک وصل شده را می‌بخشد.
tumb_pcmje.jpg
همچنین به کمک این بایوس می‌توان به طور هم زمان از پردازنده گرافیکی و کارت گرافیک مجزا استفاده کرد.
نصب این آپدیت برای مصارف غیر ماینینگ توصیه نمی شود.
منبع:شهر سخت افزار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آموزش استفاده از M.2 Shield مادربرد های MSI 

tumb_f38hg.jpg

در این ویدیو با روش نصب حافظه های M.2 و همچنین با قابلیت کلیدی MSI M.2 shield آشنا میشوید . با کمک MSI M.2 shield حرارت حافظه SSD شما کمتر خواهد بود و این باعث میشه سرعت و عملکرد حافظه شما بهتر میشود . این قابلیت در طول عمر حافظه M,2 SSD شما تاثیر مثبت دارد .این قابلیت با حافظه های جدید Intel Optane هم سازگار است .

برای مشاهده این ویدیو آموزشی در کانال آپارات MSI کلیک کنید 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کیس مودینگ اژدهای یخی( Galakrond)در مسابقات جهانی مادینگ MSI


tumb_hbhuw.jpg

این پروژه توسط PCMOD  با اسپانسری شرکت MSI و GREEN ساخته شده است .در این پروژه مودینگ  از قطعات MSI و گرین استفاده شده است .

برای مشاهده ویدیو در سایت آپارت کلیک کنید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

غوطه ور شدن در محیط بازی با هدست MSI Immerse GH70
 
oq68_5999.jpg
 
شرکت ام اس آی که به تازگی وارد حوزه تولید تجهیزات جانبی شده است، از یک هدست مخصوص بازی پرده برداری کرد. این هدست با نام MSI Immerse GH70 از دو درایور بزرگ در ابعاد 50 میلی متر بهره می برد که به استاندارد Hi-Res مجهز هستند. این محصول دارای دو پد متفاوت در بخش کاپ ها است که با استفاده از متریال های پارچه و یا چرم، به دلخواه کاربران انتخاب می شوند. همچنین بزرگی کاپ ها نیز برای قرار گیری کامل بر روی گوش و جلوگیری از شنیده شدن صدای محیط اطراف، بسیار مناسب است. MSI Immerse GH70 با رابط های USB سازگار بوده و سیم آن دارای طول 2 متر است.
این هدست دارای فناوری ایجاد چند کانال بوده و می تواند صدای 7.1 را شبیه سازی نماید. در نتیجه گیمرها به صورت 360 درجه در عمق بازی قرار خواهند گرفت. ویژگی دیگر این محصول، استفاده از دیودهای LED در قالب فناوری MSI Mystic Light RGB است که کاربران می توانند ضربان و رنگ های فراوانی را به دلخواه انتخاب نمایند. میزان حساسیت درایوها حداکثر 100 دسی بل است و امپدانس آن نیز به 32 اهم می رسد. هدست گیمینگ MSI Immerse GH70 در جولای 2017 در بازار خواهد بود.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کیس مودینگ با قطعات MSI


swld_c111.jpg

در این ویدیو پروژه کیس مودینگ با استفاده از قطعات MSI را مشاهده میکنید . تمام جزئیات کار در این ویدیو قابل مشاهده است .


برای مشاهده ویدیو در کانال رسمی MSI  کلیک کنید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، MSI Support گفته است :

کیس مودینگ با قطعات MSI


swld_c111.jpg

در این ویدیو پروژه کیس مودینگ با استفاده از قطعات MSI را مشاهده میکنید . تمام جزئیات کار در این ویدیو قابل مشاهده است .


برای مشاهده ویدیو در کانال رسمی MSI  کلیک کنید 

خیلی ویدئو ی جالبی در این زمینه بود، ممنون از ارسال تون دوست عزیز... :-)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با مادربرد MSI X399 GAMING PRO CARBON AC از تمام قدرت پردازنده های  AMD THREADRIPPER  بهره ببرید 

6sv_567_thumb.jpg

MSI X399 GAMING PRO CARBON AC به مدار تغذیه خارق العاده با 13 فاز رگولاتور ولتاژ (3+10) دیجیتال تجهیز شده و 
از سری Enthusiast GAMING برای پردازنده های AMD THREADRIPPER آشنا شوید، این مادربرد مجهز به قابلیت وایرلس، Audio Boost 4 ، سه خنک کننده M.2 Shield برای افزایش کارایی SSD ها و قابلیت نورپردازی Mystic Light RGB همچنین با قابلیت تعویض کاورها و ...عرضه می‌شود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

MSI اعلام کرده است که دو محصول را به سبد تولیدات گیمینگ خود افزوده است. این دو محصول، ماوس‌های Clutch GM60 و Clutch GM70 هستند که با تمرکز بر طراحی ارگونومیک ساخته شده‌اند.
 
این دو ماوس گیمینگ همراه با دو بست کناری و یک رویه برای بخش فوقانی ماوس عرضه می‌شوند تا گیمرها بتوانند بهترین و راحت‌ترین ساختار را برای خود برگزینند. این بست‌ها با توجه به طراحی مغناطیسی، می‌توانند به راحتی جدا و متصل شوند. وجود یک بافت خاص در دو سمت ماوس باعث می‌شود تا کنترل شما بر روی ماوس همیشه حفظ شود.

9ppd_ms10_thumb.jpg
 
ماوس‌های GM70 و GM60 هر دو مجهز به سیستم نورپردازی Mystic Light هستند که می‌توانند زیبایی سیستم شما را دوچندان کنند. با این سیستم نورپردازی شما قادر خواهید بود تا رنگ و جلوه نوری مورد علاقه خود را از طریق نرم‌افزار MSI Mystic Light انتخاب و تنظیم کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از قابلیت Mystic Light Sync رنگ‌ها و افکت‌های نورپردازی را بین قطعات و لوازم جانبی خود هماهنگ کنید تا زیبایی سیستم بیش از پیش شود.

rv22_ms11_thumb.jpg
در بین این محصولات جدید، ماوس GM60 تنها به صورت سیمی کار می‌کند اما مدل رده‌بالاتر (GM70) می‌تواند در هر دو حالت سیمی و بی‌سیم مورد استفاده قرار گیرد. کابل USB در این محصول توسط یک سوییچ در قسمت زیرین ماوس محافظت شده است تا از قطعی‌های ناخواسته جلوگیری شود. این ماوس‌ها با داشتن حسگرهای نوری رده گیمینگ Avago PMW3360 و PMW3330 دقت عملکرد بسیار بالایی را ارائه می‌دهند. تعیین مقدار DPIبرای این ماوس‌ها به راحتی از طریق کلید DPI یا نرم‌افزار مربوطه، امکان‌پذیر است.

hjk_ms12_thumb.jpg
شما با استفاده از نرم‌افزار MSI Gaming Center می‌توانید 8 کلید قابل برنامه‌ریزی این ماوس‌های سری Clutch را به دلخواه تنظیم کنید. همچنین کلید چرخان (اسکرول) این ماوس نیز از نوع ALPS Encoder است که حرکت را بسیار نرم و دقیق می‌کند، بنابراین شما می‌توانید در بازی‌های مختلف بین تجهیزات و اسلحه‌های خود، گزینه مورد نظر را به سرعت انتخاب کنید. در ساخت این محصول از مواد اولیه بسیار با کیفیتی استفاده شده است تا تجربه نوینی از گیمینگ برای شما رقم بخورد. کلیدهای اصلی این ماوس‌ها از سوییچ‌های گیمینگ OMRON بهره می‌برند که به صورت نامی، طول عمری برابر با 50 میلیون کلیک دارند که آن را برای انواع کاربردها مناسب می‌سازد.

g7fu_ms13_thumb.jpg
قابل ذکر است که ماوس‌های گیمینگ Clutch GM70 و Clutch GM60 از جولای 2017 (تیر و مرداد 96) در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

منبع: شهر سخت افزار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

همزمان با معرفی پردازنده های پرچمدار Ryzen Threadripper و کارت گرافیک های AMD Vega RX، شرکت تایوانی MSI نیز 3 مادربرد جدید را به سبد کالای خود اضافه کرد. این مادربردها با عناوین  X399 Gaming Pro Carbon, X370 Gaming M7 ACK و B350 Tomahawk Plus شناخته خواهند شد. مادربرد MSI X399 GAMING PRO CARBON AC با پشتیبانی از پردازنده های جدید ای ام دی و سوکت TR4، مدار تغذیه DrMOS با 13 فاز بهره می برد. این محصول با استفاده از فناوری X-Mounting، می تواند از قطعات چاپ 3D با هدف مودینگ مادربرد پشتیبانی نماید. همچنین در بخش دیگر نیز با استفاده از تکنولوژی MYSTIC LIGHT RGB LED نیز می توان محیط نورانی برد را به دلخواه تنظیم و مدیریت کرد. این محصول به 4 اسلات PCI-E مجهز است که از پیکربندی های 4 وجهی NVIDIA SLI technology و AMD CrossFire پشتیبانی می کند.
 
hnj8_x110_thumb.jpg
 
MSI کنترل رابط های USB 3.1 را به کنترلر ASMedia ASM3142 سپرده است که تا 50% مصرف انرژی کمتری را به همراه دارد. در بخش حافظه رم، مادربردهای جدید این شرکت به فناوری های DDR4 Boost و DDR4 Steel Armor مجهز هستند که با خارج کردن مدار چاپی از PCB، حداکثر عملکرد و ثبات را در سرعت های بالاتر حافظه تضمین می کند. مادربرد Gaming M7 ACK نیز دارای کارایی بالا و فناوری های روز برای رضایت کامل گیمرهای است. این مادربرد دارای فناوری های Audio Boost 4 Pro، KILLER DoubleShot Pro و M.2 Shield FROZR است.

i1gk_x111_thumb.jpg
 
 
برای رسیدن به حداکثر سرعت و پهنای باند در شبکه، کنترلر پیشرفته ی Killer Wireless-AC 1535 در این محصولات گنجانده است تا در یک ترکیب با فناوری ExtremeRange، پهنای باند آن به 1.867 گیگابیت در ثانیه برسد. مادربرد B350 Tomahawk که برنده جایزه ی iF DESIGN AWARD 2017 است، اینک با یک برادر پیشرفته تر در بازار حضور پیدا می کند؛ مادربرد B350 Tomahawk Plus یا نسخه پلاس این محصول مواردی از جمله MSI Mystic Light RGB LED، OC ENGINE 2، USB 3.1 Gen 2 Type – C، Turbo M.2 و Steel Armor را به مادربرد افزوده است.

3wxn_x112_thumb.jpg
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سه ماه پیش کمپانی MSI خبر از برگزاری فصل پنجم مسابقات جهانی کیس مادینگ را داد که ایران نیز در آن نماینده‌ای داشت. حال پس از اعلام نتایج، تیم ایرانی حاضر در این مسابقات توانسته است در دو رشته مختلف، مقام اول را کسب کند.
 تیم PCMod با حمایت دفتر مرکزی MSI ایران  وشرکت سیاره سبز (گرین) در هر دو بخش Case Moding و Scratch Build با دو پروژه کاملاً متفاوت در این دوره از مسابقات شرکت کرد. این تیم توانست با ارائه پروژه Galakrond در بخش  Case Moding و پروژه Raad 101 در بخش Scratch Build، در هر دو بخش برای اولین بار رتبه برتر جهانی را از آن خود کند.

mzox_bb8_thumb.jpg
 
بخش کارگاهی تیم PCMod با حمایت گرین و MSI وارد رینگ مسابقه فصل پنجم مسابقات جهانی کیس مادینگ MSI  برای رقابت با بهترین های جهان شد تا برای اولین بار پرچم ایران را به عنوان یک تیم ایرانی در یک مسابقه کیس مادینگ جهانی بالا ببرد.
 
ssg5_bb9_thumb.jpg
 
پروژه  Rad 101 بزرگترین و پیچیده ترین پروژه تیم  PCMod است که توانست در بخش Scratch Build (متشکل از صندلی ارگونومیک، میز فرماندهی گیمینگ و یک کیس فریم باز که قلب این پروژه را شامل می شود) رتبه برتر را کسب کند.
منبع:شهر سخت افزار 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
کوچک و خیره کننده؛ مادربرد MSI X299M GAMING Pro Carbon AC

94ae_pos1.jpg

 
شرکت تایوانی ام اس آی به طور رسمی مادربرد MSI X299M GAMING Pro Carbon AC را برای پردازنده های  اینتل Skylake-Xطراحی و معرفی کرد. این مادربرد در ابعاد کوچک و با فرم استاندارد Micro ATX طراحی شده است که چیپست قدرتمند X299 را با سوکت LGA2066 یدک می کشد. این محصول نیز در ادامه سری مدل های "کربن" به بازار راه پیدا می کند و رنگ آمیزی آن به همراه پوشش قرار گرفته بر روی پنل I/O، همگی یادآور این مسئله هستند. پوشش قرار گرفته بر روی پنل I/O به صورت ماژولار طراحی شده است و دارای دو عدد اسلات PCI-Express x16 به همراه پشتیبانی از قابلیت Multi GPU است. دو اسلات از اسلات های توسعه، دارای فلز کاری اضافی (STEEL ARMOR) با هدف عدم دفرمه شدن برد در هنگام استفاده از کارت گرافیک های سنگین هستند.
 
در میان اسلات ها، یک رابط M.2 تعبیه شده است که دارای هیت سینک حرارتی M.2 Shield v2 بوده و کارایی آن در گرمای بالا نیز تضمین می گردد. جالب است بدانید که بر خلاف ابعاد کوچک، این مادربرد از مدار تغذیه 10 فاز DrMOS PWM 8+1+1 برخوردار بوده و دارای قابلیت اورکلاک، به همراه امکانات سخت افزاری-نرم افزاری این بخش است. همچنین یک نمایشگر دو خطی در بالای برد به چشم می خورد. کاربران برای سفارشی سازی می توانند روی قابلیت های X-MOUNTING در این مادربرد حساب کرده و برای زیبایی بیشتر نیز فناوری Mystic Light RGB LED را در اختیار خواهید داشت. TWIN TURBO M.2 به طور مستقیم از مسیر PCI-E Gen3 x4 استفاده کرده و سرعت بالایی را ارائه می دهد. در بخش شبکه، علاوه بر ماژول WLAN/ac، دو کنترلر LAN اینتل نیز به خدمت گرفته شده است. پورت های USB 3.1 در این مادربرد به کنترلر ASMedia 3142 سپرده شده اند. مادربرد MSI X299M GAMING Pro Carbon AC همچنین دارای سیستم صوتی Audio Boost 4، تقویت کننده VR BOOST و UEFI CLICK BIOS 5 است. اگر به دنبال یک مادربرد کوچک با قابلیت های مدرن و تکامل یافته هستید، MSI X299M GAMING Pro Carbon AC انتخاب ایده آل شما خواهد بود.


 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

انویدیا (NVIDIA) همواره در حال برپایی نشست و گردهمایی های خودمانی با گیمر ها و یا کمپانی های تولید کننده سخت افزار است؛ در همین راستا و در آخرین مورد از این مراسم، NVIDIA و MSI همزمان با عرضه نسخه بتای بازی مشهور Destiny 2 برای گیمرهای PC رویدادی را با محوریت این بازی در شهر دبی امارات برگزار کردند. در ادامه شاهد گزارش و تصاویری از این مراسم خواهید بود.

برخی از مدیران غول سبز (انویدیا) ضمن اعلام رضایت از عرضه این نسخه برای گیمرهای دسکتاپ، کارت گرافیک GTX1080 Ti را به عنوان یکی از پرچمداران این شرکت، برای پردازش Destiny 2 در دقت 4K و با نرخ 60 فریم در ثانیه اعلام کردند؛ در عین حال GTX1050 به عنوان محصولی متوسط برای اجرای این بازی در تنظیمات ساده، و GTX660 نیز به عنوان حداقل کارت گرافیک برای رندر این بازی معرفی شد. این شرکت اعلام نمود که بازی مورد بحث از فناوری HDR بهره برده و انویدیا به زودی و در آخرین درایور خود، پشتیبانی مخصوص از Destiny 2 را ارائه خواهد کرد.

msinvidia01.jpg

در ادامه نوبت اژدهای تایوانی (MSI) بود تا با معرفی آخرین دستاوردهای خود در حوزه سخت افزار و لپ تاپ های مخصوص بازی، این مراسم را ادامه دهد. مسئولان MSI ضمن توضیح در زمینه کولرهای جدید کارت گرافیک های این شرکت، به مواردی همچون تکنولوژی Zero Frozr مورد استفاده کارت‌های گرافیکی سری Lightning این کمپانی اشاره کرده و اعلام کردند که وسیله آن می‌توان در دماهای پایین‌تر از شصت درجه سانتی‌گراد، یک سیستم کاملاً بی‌صدا داشت. قابلیت نورپردازی Mystic Light نیز از دیگر ویژگی‌هایی بود از سوی مدیران MSI مورد خطاب قرار گرفت؛ این فناوری با هدف افزایش زیبایی و هیجان، می تواند با دیگر قطعات مجهز به این تکنولوژی سینک گردد. پشتیبانی از بیش از 16 میلیون رنگ و همچنین رشته های 12 ولت LED RGB نیز دیگر قابلیت های این فناوری به شمار می روند.

msinvidia02.jpg

MSI یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ های مخصوص بازی است، MSI‌ نیز در این مراسم به معرفی لپ‌تاپ‌هایی پرداخت که در آن می‌توان نور هر کلید کیبورد را به صورت جداگانه تنظیم و رنگ آن را از میان حدود 16 میلیون رنگ RGB به دلخواه انتخاب کرد. همچنین PC Magazine برند MSI را در سالهای 2016 و 2017 به عنوان محبوب ترین برند نوت بوک، پس از اپل اعلام کرده است. در ادامه، این شرکت برای نمایش توانایی های محصولات خود در بازی Destiny 2، سیستم هایی از جمله لپ تاپ های GT83VR Titan SLI با دو کارت گرافیک GTX1080 در حالت SLI و چهار کامپیوتر دسکتاپ مجهز به مادربردهای سری Z270 ام‌اس‌آی و کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti را در اختیار حضار قرار داده تا از انجام این بازی در دقت 4K لذت ببرند. این سیستم ها مود شده و از سخت افزارهای گران قیمت این شرکت همچون Tomahawk، Gaming M7 و Krait بهره می بردند. با این وجود نام یک مادربرد میان رده تحت عنوان MSI Z270 SLI Plus نیز به چشم می خورد.

msinvidia03.jpg

در نهایت، بین مدعوین که شامل گیمرها، رسانه‌ها و یوتیوبرها بودند، مسابقه‌ای برپا گردید که بر اساس بیشترین امتیاز، با در نظر گرفتن کشته های بیشتر در بازی Destiny 2 بوده و به برنده نیز یک عدد کارت گرافیک GTX1080 اهدا شد.

msinvidia05.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

از مادربرد MSI Z370 KRAIT Gaming تا کارت گرافیک MSI RX Vega 64


MSI Z370 KRAIT Gaming
انتشار تصاویر مادربردهای Z370 یا همان مدل های مبتنی بر چیپست های سری 300 اینتل، منتسب به پردازنده های Coffee Lake، این روزها به امری عادی مبدل شده است که عمدتا از سوی وب سایت VC روی می دهد. در آخرین اسلاید های منتشر شده مادربرد MSI Z370 KRAIT Gaming را شاهد هستیم که عضوی از خانواده KRAIT ها است. در قسمت پشت چیپست ها دیود های LED مشاهده می گردد که احتمال پشتیبانی از Mystic Light RGB را قوی می کند. همچنین 3 اسلات توسعه PCIe x16 و سه اسلات PCIe 1x نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این مادربرد دارای 2 جایگاه SSD M.2 است.


msiz370krait.jpg


MSI RX Vega 64
و اما در اوضاع نابسمان و پر کمبود کارت گرافیک های وگا، MSI نسخه رفرنس (غیر سفارشی) از کارت گرافیک RX Vega 64 را نیز رونمایی کرده است که در تاریخ 13 سپتامبر وارد بازار می گردد. 4096 پردازنده جریانی، 8 گیگابایت حافظه HBM2، رابط حافظه 2048 بیتی، استفاده از قطعات Military Class 4، خروجی های DisplayPort1.4 و HDMI، تغذیه توسط دو رابط 8 پین و توان حرارتی نزدیک به 300 وات از جمله دیگر قابلیت های این محصول به شمار می روند. از آنجایی که به دلیل گرایش AMD به ماینرها و تولید درایور اختصاصی و همچنین کمبود موجودی وگا، وضعیت بازار با هیجان مواجه شده است، احتمالا فروش این نسخه رفرنس نیز با قیمت بیشتر اتفاق خواهد افتاد.

vega_64_iron_1024x768a1024x768.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با استفاده از صدای فراگیر مجازی 7.1  کاناله  هدست  گیمینگ  MSI Immerse GH70 شما می توانید دشمن  را قبل از دیدن شناسایی کنید . 

pesy_nmm.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
MSI دو مادربرد Z370 Gaming Pro Carbon AC و Z370 GODLIKE را برای گیمرهای حرفه‌ای معرفی کرد
 
MSI دو مادربرد مبتنی بر چیپ ست Z370 اینتل را برای پردازنده های نسل هشتمی موسوم به Coffee Lake معرفی کرد. هر دو Z370 Gaming Pro Carbon AC و Z370 GODLIKE Gaming ACK برای گیمرها طراحی شده اند.
 
product_8_20170926162935_59ca0fef3577b.j
 
Z370 Gaming Pro Carbon AC در فرم فاکتور استاندارد ATX ساخته شده و احتمالاً تمامی قابلیت های مورد نیاز سیستم های رده بالا گیمینگ را پوشش بدهد. این مادربرد توان خود را  از یک کانکتور 24 پینی ATX و یک 8 پینی EPS می گیرد. مدار تغذیه پردازنده از 10 فاز رگلاتور ولتاژ تشکیل شده که توسط دو حرارت گیر آلومینیومی بزرگ خنک نگه داشته می شوند. در سمت راست سوکت پردازنده چهار شکاف DDR4 DIMM با پشتیبانی از حداکثر 64 گیگابایت حافظه دو کانال تعبیه شده است. این مادربرد از ماژول های حافظه با فرکانس تا 4000 مگاهرتز (از طریق اورکلاکینگ) پشتیبانی می کند. شکاف های توسعه متشکل از دو PCI-Express 3.0 x16 تقویت شده توسط پوشش فلزی با پهنای گذرگاه مشترک x16  است. همچنین یک شکاف PCI-Express 3.0 x16 نیز یافت می شود که به صورت فیزیکی دارای پهنای گذرگاه x4 است و از چیپ ست اصلی منشعب می شود. بر روی برد سه شکاف x1 نیز یافت می شود.
 
برای وسایل ذخیره سازی دو شکاف M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه و شش SATA با پهنای باند 6 گیگابیت بر ثانیه در نظر گرفته شده است. یکی از شکاف های M.2 به حرارت گیر M.2 Shield برای خنک سازی SSDهای پرسرعت NVMe مجهز است.
 
product_7_20170926162934_59ca0feea6c0c.j
 
مادربرد Z370 Gaming Pro Carbon AC داری ارتباط شبکه بیسیم منطبق بر استاندارد 802.11ac دو بانده است، با این حال خبری از راهکار بیسیم آنبورد نیست و MSI یک کارت PCIe x1 در بسته بندی مادربرد گنجانده که قابلیت های یاد شده را به مادربرد می افزاید. سرعت ارتباط بیسیم به 867 مگابایت بر ثانیه می رسد. همچنین این کارت بلوتوث 4.2 نیز ارائه می کند. درگاه شبکه کابلی گیگابیتی مادربرد مبتنی بر کنترلر i219-V اینتل است.
 
راهکار صوتی آنبورد این مادربرد مبتنی بر تراشه Realtek ALC1220 با نسبت سیگنال به نویز dBAا120، خازن های مخصوص صدا ژاپنی و مدار ایزوله است. درگاه های USB متشکل از یک جفت USB 3.1  نسل دوم با پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه (یکی از آنها نوع C) و هشت USB 3.0 است.
 
انتظار می رود این مادربرد با قیمت نزدیک به 200 دلار عرضه شود.
 
product_10_20170908103952_59b202f8cdcd4.
 
Z370 GODLIKE Gaming یک مادربرد رده بالا در فرم فاکتور E-ATX است. این مادربرد از قابلیت های غنی بهره می برد و MSI با آن گیمرها و اورکلاکرها را هدف می گرد. این مادربرد دارای مدار تغذیه پرقدرت با 18 فاز رگلاتور ولتاژ برای پردازنده، چهار شکاف DDR4 DIMM تقویت شده توسط پوشش فلزی و چهار شکاف توسعه PCI-Express 3.0 x16 است که البته تنها دو تای آنها ز پردازنده منشعب می شوند.
 
product_6_20170926143059_59c9f423d6eec.j
 
از ویژگی های این مادربرد می توان پنج شکاف M.2 (سه عدد آنبورد- دو عدد از طریق کارت جانبی)، یک شکاف U.2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه، شش درگاه SATA، درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر مخصوص گیمینگ Killer E2500، ارتباط شبکه بیسیم  802.11 ac  مبتنی بر کنترلر Killer 1535، بلوتوث 4.1، دو درگاه 10 گیگابیتی USB 3.1 (یکی نوع C)، ده درگاه USB 3.0، راهکار صوتی مبتنی بر پردازنده صوتی Realtek ALC1220 با OPAMP خارجی ESS Sabre E9018 را برشمرد.
 
همچنین این مادربرد دارای نورپردازی RGB  و  کنترل ها و دکمه های مخصوص اورکلاکینگ است.
 
انتظار می رود این مادربرد 300 دلار یا بیشتر قیمت داشته باشد.
منبع :شهر سخت افزار 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 
امروز MSI اولین دسته های بازی خود را تحت سری تمام جدید Force معرفی کرد. Force GC30 و Force GC20 به عنوان اولین دسته‌های بازی MSI، توسط پلتفرم‌های مختلف چون ویندوز، اندروید و کنسول‌های بازی رایج پشتیبانی می‌شوند.
 
555.jpg
 
با هدف دست یابی به تجربه مطلوب از گیمینگ، هر دو GC30 and GC20 به یک D-pad هشت جهتِ با پوشش فلزی قابل تعویض مجهز هستند که می‌توان پوشش بالایی دکمه برای برای سبک‌های بازی مختلف چون ACT،  FPS یا RPG تعویض کرد. هر پوشش بالایی برای یک سبک بازی طراحی شده است. همچنین برای دست یابی به حس راحتی در استفاده، در کنار طراحی ارگونومیک، هر دو جایگاه دست به پوشش لاستیکی نرم مجهز هستند.
 
7878.jpg
 
هر دو GC30 و GC20 به موتور لرزش دوقلو با پشتیبانی از بازخورد حسی مجهز هستند که قادر به بازتاب دادن وقایع صحنه هستند. Force GC30 قابلیت استفاده به صورت بی سیم و سیمی را داراست اما Force GC20  تنها به صورت سیمی قابل استفاده است.
هر دو دسته معرفی شده از پلتفرم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، برای این کار کافی است تا به حالت‌های در نظر گرفته شده برای هر دستگاه سویچ کرد.
جزئیات بیشتر و قیمت این دسته‌ها اعلام نشده‌اند اما می دانیم امسال روانه بازار  خواهند شد.

منبع :شهر سخت افزار 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، MSI Support گفته است :
 
امروز MSI اولین دسته های بازی خود را تحت سری تمام جدید Force معرفی کرد. Force GC30 و Force GC20 به عنوان اولین دسته‌های بازی MSI، توسط پلتفرم‌های مختلف چون ویندوز، اندروید و کنسول‌های بازی رایج پشتیبانی می‌شوند.
 
555.jpg
 
با هدف دست یابی به تجربه مطلوب از گیمینگ، هر دو GC30 and GC20 به یک D-pad هشت جهتِ با پوشش فلزی قابل تعویض مجهز هستند که می‌توان پوشش بالایی دکمه برای برای سبک‌های بازی مختلف چون ACT،  FPS یا RPG تعویض کرد. هر پوشش بالایی برای یک سبک بازی طراحی شده است. همچنین برای دست یابی به حس راحتی در استفاده، در کنار طراحی ارگونومیک، هر دو جایگاه دست به پوشش لاستیکی نرم مجهز هستند.
 
7878.jpg
 
هر دو GC30 و GC20 به موتور لرزش دوقلو با پشتیبانی از بازخورد حسی مجهز هستند که قادر به بازتاب دادن وقایع صحنه هستند. Force GC30 قابلیت استفاده به صورت بی سیم و سیمی را داراست اما Force GC20  تنها به صورت سیمی قابل استفاده است.
هر دو دسته معرفی شده از پلتفرم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، برای این کار کافی است تا به حالت‌های در نظر گرفته شده برای هر دستگاه سویچ کرد.
جزئیات بیشتر و قیمت این دسته‌ها اعلام نشده‌اند اما می دانیم امسال روانه بازار  خواهند شد.

منبع :شهر سخت افزار 

خیلی شبیه دسته ۳۶۰ هستند... امیدوارم قیمتش مناسب باشه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

قدرتمندنمایی مادربورد MSI Z370 Gaming Plus در اورکلاکینگ حرفه ای

کمپانی MSI، پیشرو در صنعت کامپوننت های سخت افزار رایانه، چندی پیش از مادربوردهای جدید خود مبتنی بر چیپست Intel Z370 رونمایی کرد. همانطور که در خبرها خواندید، این کمپانی 9 مدل جدید از مادربوردهای خود را برای میزبانی از پردازنده های قدرتمند Coffe Lake تدارک دیده است، که همگی در رنج های قیمتی 160 تا 500 دلار، با کاربردها و امکانات متنوع برای انواع کاربری ها در نظر گرفته شده اند.
 
wt4p_m100.jpg
 
هشتیمین مادربورد این کمپانی از لحاظ قیمت و امکانات، مبتنی بر چیپست Intel Z370، با مدل دقیق MSI Z370 Gaming Plus معرفی شده است که امکانات کاربردی گیمینگ از قبیل سیستم صوتی Audio Boost، تراشه لن گیمینگ اینتل، پشتیبانی از حافظه های DDR4 تا فرکانس 4000 مگاهرتز و بیشتر،Click Bios 5، نورپردازی تک رنگ قرمز و طیف وسیعی از نرم افزارهای قدرتمند MSI را در خود جای داده است. البته این مادربورد از استاندارد Military Class 5 نیز برخوردار بوده و نوید یک مادربورد با کیفیت را به گیمرها خواهد داد.
 
829m_m101.png
 
اما MSI Z370 Gaming Plus در اقدامی عجیب توسط یکی از اورکلاکرهای حرفه ای به نام Toppc موفق به ثبت فرکانس 7001 مگاهرتز برای پردازنده i3-8350K و برای هر 4 هسته پردازشی گردید! با توجه به VRM اصلی 6 فاز این مادربورد، ثبت این رکورد فوق العاده به نظر می رسد و حاکی از رعایت مقوله کیفیت برای این مادربورد دارد. ثبت این رکورد به معنای پایداری این مادربورد در اکستریم اورکلاکینگ با استفاده از خنک کننده حرفه ای نیتروژن مایع (LN2) است. با این حساب، این مادربورد خوش قیمت می تواند یک گزینه جان سخت برای گیمرهایی که شبانه روز به انجام بازی های رایانه ای می پردازند، به شمار رود. پیش از این نیز، مادربورد MSI Z370 Godlike Gaming AC نیز توانست به فرکانس باورنکردنی 7400 مگاهرتز برای پردازنده i7-8700K برای هر 6 هشته و 12 رشته پردازشی شود.
 
abn_m102.png
 
 
منبع: سخت افزار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...