رفتن به مطلب

Recommended Posts

9534_antec-ekwb cube - 1.jpg

بتازگی شرکت Antec که یکی از سازندگان پیشرو کیس و سیستمهای خنک کننده گیمینگ به شمار می رود، با همکاری EK Water Blocks کیس جدیدی را با استاندارد Mini ITX عرضه کرده است که امکان نصب خنک کننده آبی در کیسی کوچک را به بهترین شکل فراهم می کند. طراحی این کیس توسط کمپانی EK تایید شده است.

جک وو (Jack Wu) مدیر بخش اروپایی شرکت Antec عنوان می کند که "این نخستین همکاری یک شرکت لوازم جانبی رایانه با یک کمپانی کولینگ بوده و این یک کیس کوچک اما باوقار و با پیکربندی داخلی مناسب برای نصب خنک کننده آبی می باشد. استاندارد کاملا جدیدی توسط این محصول به بازار قطعات رایانه معرفی خواهد شد و ما از این همکاری با EK بسیار خوشحالیم."

9536_antec-ekwb cube - internals 2.jpg

همچنین مارک تنکو (Mark Tanko) مدیرعامل EKWB می گوید: "در این شرکت ما همیشه تلاش کرده ایم که بهترین را ارائه دهیم و با همکاری Antec تجربه جدیدی در سیستمهای خنک کننده آبی بدست آمده است."

Cube کیسی با سایز کوچک و استاندارد Mini ITX است که در ابعاد 460*250*362 (طول-عرض-ارتفاع) و طراحی منحصر به فرد ساخته شده است و درون آن فضایی به اندازه یک هارددیسک 3.5 اینچی، 2 عدد SSD در اندازه 2.5 اینچ و سه درگاه PCI با حداکثر طول کارت گرافیک 350 میلیمتر وجود دارد. 4 فن خنک کننده و یک رادیاتور 240 میلیمتری را نیز می توان در این کیس نصب کرد. امکانات این کیس به همینجا ختم نمی شود، پنل زیبا و سیستم نور پردازی 7 رنگ که از روی کیس قابل تنظیم خواهد بود و همچنین سیستم جدید کلیکی باز و بسته کردن سریع کیس از دیگر امکانات آن به شمار می رود که علاوه بر کاربری گیمینگ و خانگی برای کاربران حرفه ای نیز مناسب خواهد بود.

9535_antec-ekwb cube - internals.jpg

9537_antec-ekwb cube - rear.jpg

اطلاعات بیشتر در مورد کیس Cube را می توانید اینجا ببینید.

 

منبع : vortez

مترجم : عادل ریاحی

 

 

ویرایش شده توسط captcha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...