رفتن به مطلب

Recommended Posts

Untitled.thumb.jpg.1384ab9605cd697935abcbf55fcff28f.jpg

 

Cooler Master در روزهای اخیر از اضافه شدن کیس جدیدی به خانواده MasterCase خبر داد. مدل جدید کیس Pro 6 از طراحی هوشمند و ابعاد Mid-Tower نسبت به مدل قبلی یعنی Pro 5 بهره می برد و دارای سیستم ماژولار FreeForm بوده که امکان نصب و تغییرات در چند لایه داخلی و خارجی را فراهم می کند.

اما ویژگی که MasterCase Pro 6 را از مدل های قبلی متفاوت می سازد ظاهر ساده و یکپارچه آن است. پنل های سقف، جلو و عقب کیس تماما به رنگ بندی خاکستری تیره متالیک آغشته شده اند. یک LED درخشان در قسمت پایین پنل جلویی وجود دارد. حتی پنل ورودی و خروجی مادربرد نیز با یک کاور پوشانده می شود. کولرمستر این کیس را با شمایلی مناسب و دقیق برای کاربری های خانگی، گیمینگ و اداری طراحی کرده است. برای خنک سازی این کیس با توجه به اینکه در نگاه اول دریچه های زیادی برای فن ها دیده نمی شود، کولرمستر چهار دریچه در زوایای مختلف کیس تعبیه کرده است. پنل های جلو و سقف کیس بوسیله جداره های مغناطیسی دو لایه براحتی جدا خواهند شد. همچنین قابلیت نصب رادیاتور کولر 29.7 سانتیمتری وجود دارد که می توان با جابجایی محفظه هارددیسک ها رادیاتور را به پنل جلو انتقال داد.

 

1027_44.thumb.jpg.e7731a712f4a95f3ab15de2a3c67336d.jpg

 

این کیس ماژولار آزادی عمل و نصب قطعات را به خوبی در اختیار کاربر قرار می گذارد. سیستم منحصر به فرد کلیکی Clip-and Click قفسه درایوها یکی از امکانات دیگر طراحی FreeForm کولرمستر است. دو محفظه جداگانه برای SSD که امکان نصب 4 عدد دیسک جامد SSD را امکان پذیر می کند. همچنین یک لایه پنل جداکننده منبع تغذیه و کابلها از سایر قطعات وجود دارد که باعث مدیریت کابل ها و در نتیجه نظم و جریان هوای بهینه تر می شود. سیستم FreeForm این امکان را می دهد تا هر ایده چینش و نصبی که در ذهن دارید ضمن مخفی سازی کابل ها براحتی روی قطعات پیاده کنید.

 

589dc82a3f6e6_1027_36(1).thumb.jpg.867ab4c4746fb2e15824d4a7b26bb8b3.jpg

 

کیس MasterCase Pro 6 در دو مدل با فن های دارای LED قرمز یا آبی عرضه می شود که از نیمه ماه جاری میلادی با قیمت 159.99 یورو عرضه خواهد شد.

 

منبع : guru3d

مترجم : عادل ریاحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...