رفتن به مطلب

چطوری مادربرد ایسوس و گارانتی خوبش منو به خاک سیاه نشوند


Mahyar378
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

همونطور که میدونید پردازنده 6700K بنده بدون هیچ دلیلی سوخت و از بین رفت ، دوتا واتر کولر هم که اکثرا در جریان هستید پمپ هاشون بدون دلیل سوخت (یکی گرین ، یکی دیپکول)

 

مادربرد رو بردم تست ، پردازنده i3 6100  فروشنده رو هم سوزوند

پاور رو بردم گرین تست کامل لود گرفتن نقص نداشت


پردازنده جدید رسید اما دوتا از شکاف های حافظه کار نمیکنه بردم سازگار که مثلا گارانتی رسمی ایسوسه قبول کردن مشکل داره گفتن بزار چک میکنیم حالا یا تعمیر یا تعویض

الان تعمیر کردن و مادربورد از این به بعد تعمیری محسوب میشه . نه میتونم بفروشمش به قیمت خوب نه کسی میخره . اصلا اهمیت نمیدن من چقد ضرر کردم 

و دلم نمیاد بفروشمش ، شاید شخص دیگه ای بنده خدایی  رو هم مثل بنده به خاک سیاه بشونه! 


به هیچ عنوان جرات ندارم دیگه نه از مادربرد ایسوس استفاده کنم نه گارانتی سازگار ارقام

این مادربرد هم اصلا پس نمیگیرم برا خودشون اما ایسوس منو به خاک سیاه نشود

رفتم پیش مسئول فنی سازگار به بدترین نحو ممکن باهام برخورد کردن و اصلا اجازه حرف زدن به بنده نمیدادن فقط حرفشون این بود که شما برو قطعه رو تحویل بگیر ما برات تست کنیم (پست بعدی حتما خوانده شود)! 

الان گناه من چیه نزدیک 3  میلیون تومن قطعه سوزوندم اونم به خاطر یه مادربرد معیوب؟؟ و باز هم زیر بار خرابی مادربورد نمیرن!


ایسوس با گارانتی سازگار نخرید!
گارانتی سازگار...  نه!!

تا مثل من به خیاک سیاه نشینید

 

ما رو باش مثلا به عنوان یه گارانتی به ظاهر معتبر ، دنبال مادربوردی با گارانتی سازگار بودیم!!!!!

ویرایش شده توسط ʀᴏɢ⌉ ᴍᴀʜʏᴀʀ⌋
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 83
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

داستان ما از این قرار هست :

 

اواخر سال گذشته تصمیم به خرید ASUS Maximus VIII Hero گرفتم (20 اسفند 94) . مادربورد خریداری شد. گذشت و تا تیر ماه امسال ، واترکولر بنده وسط کار سنگین پمپش سوخت و چراغ آلارم سی پی یو روشن شد . 

واترکولر به کمک لیون کامپیوتر تعویض شد و گرین تحویل گرفتم . واترکولر گرین بنده هفته اول یا دوم بود دقیق یادم نیست . پمپش سوخت! کاملا بی علت! 

سومین مشکل سوختن سی پی یو 6700K بنده کاملا بی علت

چهارمین مشکل سوختن سی پی یو مغازه دار i3 6100 کاملا بی علت و در اولین استارت.

 

خوب در تاپیک قبلی بنده متوجه جریان سوختن سی پی یو بنده بدون هیچ علتی بودید. 

سی پی یو بنده کاملا بی دلیل و زمانی که سیستم روی دانلود بود سوخت! (زیر لود سنگین نبود)

================================================================================

سی پی یو جدید رسید و سیستم روی مادربورد بنده تصویر نداد!!!!! و طی تست های مختلف از پاور ، رم ، سی پی یو ، متوجه شدیم مشکل از مادربورد هست ! دو تا از اسلات های رم بی علت سوخته و وقتی رم در آنها چه دو کاناله چه تک کاناله هیچ جوره روی اون دو اسلات تصویر نمیده و بوت نمیشه و ارور 3ّF و CC میده . 

 

مادربورد به گارانتی به ظاهر خوب سازگار ارسال شد . وضعیت گارانتی چک شد و 2 سال دیگه گارانتی قطعه بنده مونده بود . فاکتور خرید هم نشونشون دادم که هنوز 11 ماه از خرید قطعه من میگذره و داستان های سوختن رو کاملا براشون تعریف کردم . 

================================================================================

بعد از دو روز ، امروز SMS رسید که قطعتون آمادست! 

گفتم لابد تعویض شده به این زودی مشکل حل شده و نیازی به کارای دیگه نیست برای تعویض مادربورد ! 

زنگ زدم پیگیری کردم گفتن تعمیر شده!!! گفتم مشکل سوختن سی پی یو و واترکولر تعمیر شده؟ گفتن خیر! مشکل اسلات های رم فقط برطرف شده. یکم با منشی بحثم شد که گفتن خودتون تشریف بیارین با آقای ..... مسئول فنی ما حضوری صحبت کنین . 

منم با وجود این که چند تا کار خیلی مهم و اساسی داشتم همه رو ول کردم و پاشدم رفتم گارانتی سازگار سر ظهر . بعد از کلی مسیر طولانی و کلی وقت طلف کنی ، رسیدم به گارانتی . 

رفتم پیش مسئول فنی ....  

================================================================================

+ سلام . وقتتون بخیر . برای مورد Asus Maximus VIII Hero مزاحم میشم . با منشیتون حرف زدم گفتن حضوری بیاید پیش آقای ..... صحبت کنید . 

- سلام . برید رسید رو تحویل بدید مادربورد رو بگیرید براتون تست کنم جلوی خودتون که ببینید مادربوردتون سالمه تصویر میده 

+درست اما برای یه امر دیگه ای مزاحم شدم میخواستم که ...

- عرض کردم بهتون شما برین قطعه رو تحویل بگیرین من براتون تست میکنم

+ اجازه میدید یه دقیقه من صحبت کنم؟

-خب بگو 

+ ببینید بنده این مادربورد رو پارسال خریدم . نزدیک 11 ماهی میشه دارمش . توی این مدت دو تا واترکولر سوزنده پمپ هاشون رو + دو تا سی پی یو با پاور های مختلف و رم های مختلف سوزونده . من جرئت نمیکنم قطعه رو تحویل بگیرم چون میترسم باز هم سی پی یو جدید بنده رو بسوزونه.

- شما از کجا میدونی مادربورد خرابه؟ ما میگیم سالمه

+عرض کردم که ،مادربورد رو بنده بردم به یه مغازه داری برای تست ، سیستم روشن رو خاموش کرد سی پی یو و رم خودشو از روش برداشت با همون پاور ، روشن کرد و روشن نشد سیستم . وقتی سی پی یو رو برگردوند به سیستم خودش ، سیستم خودش به هیچ عنوان بوت نشد! و سی پی یو گرم نمیشد که متوجه شدیم سی پی یو سوخته . من اینجا 400 500 تومن خسارت دادم از جیب خودم سر مادربورد معیوب . مشکل اصلی من رم نبود ، مشکل اصلی من این 4 قطعه ای که سوخته روی مادربورد بنده هست!

-گفتم که از کجا معلوم مشکل مادربورد باشه . ممکنه پاور مشکل داشته باشه یا بقیه قطعات . ما میگیم مادربورد ما سالمه. همون طوری که شما میگید قطعاتم سالمه (کاملا حرف غیر منطقی)

+پاور رو بردم پیش نمایندگی اصلی گرین با دستگاه مخصوص تمام تک تک ولتاژ هاش تست شده . پاور هیچ مشکلی نداره .  تنها چیزی که ممکنه سی پی یو رو خراب کنه پاوره نه قطعات دیگه (رم و هارد و ....)

-عرض کردم خدمتتون شما برید قطعه رو تحویل بگیرید من براتون ده بارم خاموش روشنش میکنم جلو شما ببینین مشکل نداره اگر قرار به سوختن سی پی یو بود که باید سی پی یو ما هم میسوزوند

+قطعه رو من تحویل نمیگیرم . فرض کن شما من تحویل گرفتم باز هم این ماجرای سوختن پیش اومد شما مسئولیت قبول میکنین؟ خسارتم رو پرداخت میکنین؟

-نه

+ آدرس اتحادیه رو میخواستم .  کجاست؟

++ کاغذ آدرس رو رو میز گذاشت با چرک نویس .

- بنویس دیگه چرا نگاه میکنی اینم آدرس ....

================================================================================

اینم از گزیده اتفاقات و مکالمات امروز بنده و برخورد خیلی خوب و منطقی گارانتی سازگار با بنده با ظاهری کاملا طلب کارانه و مدعی. 

 

این پست و تاپیک فقط و فقط جنبه اطلاع و آگاهی مردم و تجدید نظر نسبت به خرید قطعه با گارانتی سازگار ارقام هست . 

بنده از طریق اتحادیه شکایت میکنم . به خاطر خسارت فوق سنگینی که بنده خوردم + عدم قبول مشکل در قطعه و بی مسئولیتی + رفتار تند و نپذیرفتن مشکل

 

دوستان عزیز امیدوارم دیگه گول اسم گارانتی و بزرگی شرکت رو نخورید. همون طور که من گول خوردم 

 

سازگار؟ ... به نظرم ... نه!

 

 

ویرایش شده توسط ʀᴏɢ⌉ ᴍᴀʜʏᴀʀ⌋
لینک به دیدگاه
Share on other sites

برادر  پیشنهاد میکنم به اتحادیه تشریف ببرید ، و از طریق اتحادیه موضوع را پیگیری بفرمایید

ویرایش شده توسط farhadii
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوست گرامی شما که دیدی مشکل از پاور نیست و هی دارید قطعه میسوزنید و دستتون به هیچ جا بند نیست (خوبی های گارانتی در ایران هم که دیگه همه میدونن)
باید مستقیم میرفتین اتحادیه قبل از بردن پیش گارانتی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما به مدارک و مستندات احتیاج دارید

 

توصیه میکنم  حتما مادر بردتون را از گارانتی تحویل بگیرید - تنها مدرک  شما همان مادر برد تعمیر شده هست

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز مشکل مادربرد معیوب رو سر ایسوز ننداز اون بنده خدا چ گناهی کرده !
معیوب رو همه ی برند ها دارن چه ایسوز چه MSI و چ Asrock و گیگابایت و ....
گذشته از مشکلات گارانتی های عزیز کشورمون (در صورتی ک شما خودت خارج از کشور بودی و مادربرد رو با این وضعیت میبردی نمایندگیشون جدا از تعویض و خسارت قطعات سیستمت یه پولیم اضافه میدادن بهت :D)

شما نباید وقتی دیدی وضعیت اینجوریه دوباره روش قطعات میبستی

حالا گذشته ایشالله همچین مشکلی هیچ وقت چ واسه ی شما چ واسه افراد دیگه پیش نیاد


پ.ن : کاش مشکل از پاور بودا  در اون صورت گرین کل هزینه ی سیستمو میداد

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست من.

چیش مشکل داشت؟ چیو تعمیر کردن؟ چه قطعه ای تعویض شده؟

برای فروشش یه سر بری پاساژ ایران ادم ... پیدا میشه به قیمت بخره و بشه قالب کرد فقط باید بتونی شماره هم خاست یه چیز دیگه بده فرار کن دیگه هم ایران نرو البته انسانی نیست این کار ولی کدوم یکی از بلاهایی که سر ما ایرانیا میاد نرماله؟!!!

ولی مشکلات و اتفاقات افتاده رو کامل بیان کن در جریان باشیم همه ما.

جنسای من کلا اواژنگن ولی شنیده بودم که سازگار هم از خوبای بازاره! عجیب....

یه چیزیم بگم اگر اسوز بدت اومد، من گیگا دارم و عاشق گیگام ولی گیگا نخر مشکل بایوس داره میناش یه مشکل عجیب و تو مخیم هست که ... میمونه msi که اخیرا عالی عمل کرده پیشنهادم همین برنده.

ویرایش شده توسط Ali Subi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 17 دقیقه قبل، Amiro3D گفته است :

دوست عزیز مشکل مادربرد معیوب رو سر ایسوز ننداز اون بنده خدا چ گناهی کرده !
معیوب رو همه ی برند ها دارن چه ایسوز چه MSI و چ Asrock و گیگابایت و ....
گذشته از مشکلات گارانتی های عزیز کشورمون (در صورتی ک شما خودت خارج از کشور بودی و مادربرد رو با این وضعیت میبردی نمایندگیشون جدا از تعویض و خسارت قطعات سیستمت یه پولیم اضافه میدادن بهت :D)

شما نباید وقتی دیدی وضعیت اینجوریه دوباره روش قطعات میبستی

حالا گذشته ایشالله همچین مشکلی هیچ وقت چ واسه ی شما چ واسه افراد دیگه پیش نیاد


پ.ن : کاش مشکل از پاور بودا ? در اون صورت گرین کل هزینه ی سیستمو میداد

 

 

منظورم ایسوس با گارانتی سازگار بود . اصلاح شد . من چمیدونستم فکر میکردم پمپ واترکولری که اول سوخته مشکل واترکولر بدبخت بوده . نگو دومی هم سوخت نگو سی پی یو هم دو تا سوخت وگرنه دیگه اسمبل نمیکردم روش

در 9 دقیقه قبل، Ali Subi گفته است :

سلام دوست من.

چیش مشکل داشت؟ چیو تعمیر کردن؟ چه قطعه ای تعویض شده؟

برای فروشش یه سر بری پاساژ ایران ادم شاسگول پیدا میشه به قیمت بخره و بشه قالب کرد فقط باید بتونی شماره هم خاست یه چیز دیگه بده فرار کن دیگه هم ایران نرو البته انسانی نیست این کار ولی کدوم یکی از بلاهایی که سر ما ایرانیا میاد نرماله؟!!!

ولی مشکلات و اتفاقات افتاده رو کامل بیان کن در جریان باشیم همه ما.

جنسای من کلا اواژنگن ولی شنیده بودم که سازگار هم از خوبای بازاره! عجیب....

یه چیزیم بگم اگر اسوز بدت اومد، من گیگا دارم و عاشق گیگام ولی گیگا نخر مشکل بایوس داره میناش یه مشکل عجیب و تو مخیم هست که ... میمونه msi که اخیرا عالی عمل کرده پیشنهادم همین برنده.

 

البته مطمعنا طرز فکرتون هم اشتباهه وگرنه یه مین نو گرفته بودید

هیچی نگفتن که چیو تعمیر کردن . فقط گفتن اسلات های رم هاتون درست شده . که اصلا هدف من رم نبود هدفم سوختن سی پی یو ها بودو واترکولر ها در وهله آخر رم

 

سازگار بهش اطمینان کامل داشتم . سعی میکردم هارد یا قطعات دیگه حدالامکان سازگار بگیرم . نگو که داستان از این قراره.

اتفاقا یکی از طرفدارای ایسوسم و از موس و کیبورد و مانیتور گرفته تا گرافیک و مینم ایسوس هست همش . 

ویرایش شده توسط ʀᴏɢ⌉ ᴍᴀʜʏᴀʀ⌋
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سازگار اواژنگ همشون یچیزن دلتون رو خوش نکنید
یه مدت خوب هستن و طرفدار جمع میکنند و بعد از اون هیچ فرقی با بقیه گارانتیا ندارن
باورکنید یه گارانتی ای ک تا حالا اسمشم نشنیدید خیلی بهتر از گارانتی های معروف و گرون کار میکنه

همون اواژنگ هم دوستان وقتی مراجعه کردن واسه تعویض یا ایراد الکی گرفتند یا کلا یه مدل دیگه از اون قطعه رو جایگزین تحویل دادند : | 
یکی از دوستان همین چند روز پیش رم جی اسکیل ای ک خریده بود رو واسه تعویض برد بهش یه مدل دیگه از جی اسکیل رو داده بودند
در پاسخ به اعتراض هم بهش گفته بودن یا همین رو بگیر یا کلا واست تعویض نمیکنیم :| 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به طور کلی از محصولا asus بدم میاد مخصوصا مادربورد ها و گرافیک هاش :|

ولی انصافا مانیتور هاش خوبه.

--------

شما شرایط گارانتی رو بخون ببین چیزی در مورد  این که بورد بزنه چیزی رو بسوزونه ننوشته؟

برو اتحادیه توضیح بده ببین چی میگن.

به آقای حسینی هم بگی برات پیگیری کنه خیلی خوبه که توی برنامه کامنت هم یه قسمت ازش ببینم و آبروی گارانتی بد (حالا هر شرکتی که باشه) بره.

ویرایش شده توسط ATER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 دقیقه قبل، Amiro3D گفته است :

سازگار اواژنگ همشون یچیزن دلتون رو خوش نکنید
یه مدت خوب هستن و طرفدار جمع میکنند و بعد از اون هیچ فرقی با بقیه گارانتیا ندارن
باورکنید یه گارانتی ای ک تا حالا اسمشم نشنیدید خیلی بهتر از گارانتی های معروف و گرون کار میکنه

همون اواژنگ هم دوستان وقتی مراجعه کردن واسه تعویض یا ایراد الکی گرفتند یا کلا یه مدل دیگه از اون قطعه رو جایگزین تحویل دادند : | 
یکی از دوستان همین چند روز پیش رم جی اسکیل ای ک خریده بود رو واسه تعویض برد بهش یه مدل دیگه از جی اسکیل رو داده بودند
در پاسخ به اعتراض هم بهش گفته بودن یا همین رو بگیر یا کلا واست تعویض نمیکنیم :| 

سلام خدمت همه دوستان

اولا آقا مهیار خوشحالم که مشکل CPU ـت حل شد، اما از مشکلات زنجیره ای که بعدش رخ داد واقعا ناراحت شدم . امیدوارم که تمامی مشکلات حل بشه و با پیگیری از طریق اتحادیه به نتیجه برسید.

حالا چرا من حرف این دوستمون رو نقل کردم! دقیقا الان منم توی همچین وضعیت مشابهی هستم، یه پک رم جی اسکیل تریدنت 16 گیگ از لیون خریده بودم که به دلیل تکمیل نبودن و در دسترس نبودن قطعات نتونستم تست کنم و الان بعد از گذشت مدتی مشخص شد یکی از رم ها سوخته که بردم گارانتی آواژنگ اصفهان، بعد از گذشت 1 ماه اینور و اونور هی امروز و فردا کردن و بهانه موجود نبودن قطعه تماس گرفتند که فاکتور خرید رو ارسال کنید که با توجه به هزینه یا براتون مدل مشابه تهیه کنیم یا هزینه رو برگردونیم، آخه یکی نیست بگه اون موقع که من رم رو خریدم 435 تومن الان شما این هزینه رو به من برگردونید من دیگه میتونم این رم رو بخرم با قیمت الانش که شده 700 تومن؟ در هر صورت هرطوری که حساب می کنم آخرش کسی که بازندس توی این روند مزخرف منم.

واقعا روند گارانتی توی این کشور مسخرس مثل خیلی از چیز هایی که همینطورن، نمیخوام بحث سیاسی باشه اما اگه بخوای این مملکت رو توی یه کلمه توصیف کنی، تنها واژه برعکس ـه. همه چیز اینجا وارونه ـست.

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 دقیقه قبل، ATER گفته است :

به طور کلی از محصولا asus بدم میاد مخصوصا مادربورد ها و گرافیک هاش :|

ولی انصافا مانیتور هاش خوبه.

--------

شما شرایط گارانتی رو بخون ببین چیزی در مورد  این که بورد بزنه چیزی رو بسوزونه ننوشته؟

برو اتحادیه توضیح بده ببین چی میگن.

به آقای حسینی هم بگی برات پیگیری کنه خیلی خوبه که توی برنامه کامنت هم یه قسمت ازش ببینم و آبروی گارانتی بد (حالا هر شرکتی که باشه) بره.

چیزی ننوشته روی شرایط گارانتی 

اقای حسینی هم هماهنگ کردم با ایشون . لازم باشه توی کامنت حتما موضوع بنده رو پیگیری میکنند

 

در 37 دقیقه قبل، farhadii گفته است :

شما به مدارک و مستندات احتیاج دارید

 

توصیه میکنم  حتما مادر بردتون را از گارانتی تحویل بگیرید - تنها مدرک  شما همان مادر برد تعمیر شده هست

 

 

دوست عزیز . من مادربورد رو تحویل بگیرم عملا هیچی دست سازگار ندارم و چطوری از این رفتار و کاراشون بتونم شاکی باشم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 دقیقه قبل، Ruby گفته است :

سلام خدمت همه دوستان

اولا آقا مهیار خوشحالم که مشکل CPU ـت حل شد، اما از مشکلات زنجیره ای که بعدش رخ داد واقعا ناراحت شدم ?. امیدوارم که تمامی مشکلات حل بشه و با پیگیری از طریق اتحادیه به نتیجه برسید.

حالا چرا من حرف این دوستمون رو نقل کردم! دقیقا الان منم توی همچین وضعیت مشابهی هستم، یه پک رم جی اسکیل تریدنت 16 گیگ از لیون خریده بودم که به دلیل تکمیل نبودن و در دسترس نبودن قطعات نتونستم تست کنم و الان بعد از گذشت مدتی مشخص شد یکی از رم ها سوخته که بردم گارانتی آواژنگ اصفهان، بعد از گذشت 1 ماه اینور و اونور هی امروز و فردا کردن و بهانه موجود نبودن قطعه تماس گرفتند که فاکتور خرید رو ارسال کنید که با توجه به هزینه یا براتون مدل مشابه تهیه کنیم یا هزینه رو برگردونیم، آخه یکی نیست بگه اون موقع که من رم رو خریدم 435 تومن الان شما این هزینه رو به من برگردونید من دیگه میتونم این رم رو بخرم با قیمت الانش که شده 700 تومن؟ در هر صورت هرطوری که حساب می کنم آخرش کسی که بازندس توی این روند مزخرف منم.

واقعا روند گارانتی توی این کشور مسخرس مثل خیلی از چیز هایی که همینطورن، نمیخوام بحث سیاسی باشه اما اگه بخوای این مملکت رو توی یه کلمه توصیف کنی، تنها واژه برعکس ـه. همه چیز اینجا وارونه ـست.

ممنون تشکر . مشکلات زنجیره ای که واقعا امون بنده رو هم بریده . این حل میشه یه چیز دیگه مشکل دار میشه .... باور کنین این سیستمو خودم با بدبختی جمع کردم . پول یه روز و دو روز نبوده که یهو برم همشو سیستم بخرم . 

حالا هم این وسط نزدیک 2 3 میلیون تومن خسارت مالی خوردم . از طرفی گارانتی اینطوری داره حق ما رو میخوره! هدف من از زدن تاپیک همینه که یکم دوستان آگاه تر بشن در مورد انتخاب گارانتی که به مشکل مشابه بنده نخورن! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من سره یک مادربرد چیپ ایسوس با گارانتی سازگار خیری ندیدم.خراب شد وبا (50 درصد هزینه  مادربرد آکبند)برد ضعیفتری دادن.

کلا ب فکر مشتریا نیستن. امیدوارم مشکلتون باهاشون حل بشه.

ویرایش شده توسط Ali-S021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 27 دقیقه قبل، ʀᴏɢ⌉ ᴍᴀʜʏᴀʀ⌋ گفته است :

ممنون تشکر . مشکلات زنجیره ای که واقعا امون بنده رو هم بریده . این حل میشه یه چیز دیگه مشکل دار میشه .... باور کنین این سیستمو خودم با بدبختی جمع کردم . پول یه روز و دو روز نبوده که یهو برم همشو سیستم بخرم . 

حالا هم این وسط نزدیک 2 3 میلیون تومن خسارت مالی خوردم . از طرفی گارانتی اینطوری داره حق ما رو میخوره! هدف من از زدن تاپیک همینه که یکم دوستان آگاه تر بشن در مورد انتخاب گارانتی که به مشکل مشابه بنده نخورن! 

دقیقا مشکل خیلی از ما ها همینه، با عشق و علاقه میخوایم سیستم جمع کنیم، اما با هزار بدبختی و از خیلی چیزای دیگه گذشتن. شاید باورت نشه الان نزدیک 1 ساله و خورده ای میشه که  دارم این سیستم رو جمع میکنم و هنوزم گرافیک و مانیتور نگرفتم، اسپیکر و موس و کیبورد که دیگه هیچی... واقعا درک میکنم حالتو و امیدوارم از همه این مشکلات بگذری و دوباره بتونی از روشن شدن سیستمت لذت ببری

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 26 دقیقه قبل، Ali-S021 گفته است :

من سره یک مادربرد چیپ ایسوس با گارانتی سازگار خیری ندیدم.خراب شد وبا (50 درصد هزینه  مادربرد آکبند)برد ضعیفتری دادن.

کلا ب فکر مشتریا نیستن. امیدوارم مشکلتون باهاشون حل بشه.

تازه شنیده بودم برای قطعات ا رزون قیمت اذیت نمیکنن . نمونش هارد خودم که تعویض شد به راحتی . مادربورد رو شنیدم سری H81 که ارزون قیمت و خونگی هست رو راحت عوض میکنن

 

ولی قطعات گرون هر کاری میکنن که از زیر گارانتی در برن ! جالب اینجاست موقع خرید قطعه ، هزینه گارانتی هم میگیرن . حرومشون! فقط همینو میتونم بگم! حرومشون که یه ذره به فکر مشتری نیستن . همش سود و منفعت خودشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با این وضعیت بازم از من میشنوید با گارانتی بخرید :D
چون معمولا هرچی گارانتی داره هیچیش نمیشه !
ولی خدانکنه گارانتی نداشته باشه.... xD
شانس نیست که

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز واقعا از ته دل ناراحت شدمچقد راحت در میرن از زیر بار.بخدا این پولا جواب پس دادن داره!!

آقای @ARMIN عزیز هم فکر کنم همین برد شمارو داشت و به مشکل خورده بود

امیدوارم مشکلت حل بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 32 دقیقه قبل، ʀᴏɢ⌉ ᴍᴀʜʏᴀʀ⌋ گفته است :

تازه شنیده بودم برای قطعات ا رزون قیمت اذیت نمیکنن . نمونش هارد خودم که تعویض شد به راحتی . مادربورد رو شنیدم سری H81 که ارزون قیمت و خونگی هست رو راحت عوض میکنن

 

ولی قطعات گرون هر کاری میکنن که از زیر گارانتی در برن ! جالب اینجاست موقع خرید قطعه ، هزینه گارانتی هم میگیرن . حرومشون! فقط همینو میتونم بگم! حرومشون که یه ذره به فکر مشتری نیستن . همش سود و منفعت خودشون

اتفاقا بورد چیپش یادم نیس یاh61بودیا h81

تازه یک هفته اونجا نگه داشته بودن داشتن روش کارشناسی میکردن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 26 دقیقه قبل، Amiro3D گفته است :

با این وضعیت بازم از من میشنوید با گارانتی بخرید :D
چون معمولا هرچی گارانتی داره هیچیش نمیشه !
ولی خدانکنه گارانتی نداشته باشه.... xD
شانس نیست که

اتفاقا من بدون گارانتی خرید میکنم نمونش یک بورد دارم از برند Asrockداره خیلی قشنگ کار میکنه دوسالی میشه.کلا تو کار بدون گارانتی ام چون گارانتی نفعی نداشته برام.

نفعش فقط برای شرکت گارانتی کنندس نه مصرف کننده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب حالا اون بنده خدا مدیر گارانتی گفته که با قطعات خودشون برات تست میکنن  و ده بار هم بخوای برات خاموش و روشن میکنن

اگر مشکل مین حل نشده باشه که میزنه قطعات خودشون رو هم میسوزونه

من میگم بگذار جلوی خودت با cpu خودشون برات تست کنن .. اگه نسوخت یعنی سالمه دیگه

ثانیأ الان اونها هم میتونن ادعا کنن که شما برای سوختن cpu ها و پمپ واترکولر خودت ( که میفرماییدبعلت مین بورد بوده ) مدرک و مستندات ارائه کنی

میتونن بگن که cpu شما بعلت مین بورد نبوده که سوخته !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، saeedx گفته است :

خوب حالا اون بنده خدا مدیر گارانتی گفته که با قطعات خودشون برات تست میکنن  و ده بار هم بخوای برات خاموش و روشن میکنن

اگر مشکل مین حل نشده باشه که میزنه قطعات خودشون رو هم میسوزونه

من میگم بگذار جلوی خودت با cpu خودشون برات تست کنن .. اگه نسوخت یعنی سالمه دیگه

ثانیأ الان اونها هم میتونن ادعا کنن که شما برای سوختن cpu ها و پمپ واترکولر خودت ( که میفرماییدبعلت مین بورد بوده ) مدرک و مستندات ارائه کنی

میتونن بگن که cpu شما بعلت مین بورد نبوده که سوخته !

من هم با نظر دوستمون موافقم. نسنجیده کاری نکنید. به شما هم خیلی حق میدم حتی من اگر جای شما بودم میزدم ریختشو عوض میکردم ولی ۱۰۰% آخرش پشیمون میشدم. شما منطقی عمل کنید و اجازه بدید با پردازنده خودشون سیستم رو برای مدتی راه اندازی کنن و تحت فشار قرار بدن تا ببینید چی میشه. بعدش به اتحادیه مراجعه کنید. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مسئله اینجاست که من نمیخوام تحویل بگیرم مادربورد رو . و اینا هم میگن اول شما تحویل بگیر بعدا برات تست میکنیم

 

اومدیمو تست کرد و سوخت سی پی یوش . اون وقت خسارت سی پی یو هم از من میگیرن! چرا ؟ چون که هیچ رسیدی از سازگار ندارم که این مادربورد همین چند دقیقه قبلش دست خودشون بوده و خسارت از من میگیرن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، ʀᴏɢ⌉ ᴍᴀʜʏᴀʀ⌋ گفته است :

مسئله اینجاست که من نمیخوام تحویل بگیرم مادربورد رو . و اینا هم میگن اول شما تحویل بگیر بعدا برات تست میکنیم

 

اومدیمو تست کرد و سوخت سی پی یوش . اون وقت خسارت سی پی یو هم از من میگیرن! چرا ؟ چون که هیچ رسیدی از سازگار ندارم که این مادربورد همین چند دقیقه قبلش دست خودشون بوده و خسارت از من میگیرن

 

چه خسارتی!!!خب اگه سوخت مادربردو بزن زیر بغلت بیا بیرون!!بعدش برو شکایت کن 

اما الان بخوای شکایت کنی نهایتش میگن بیا با پردازنده خودمون تست کنیم اگه سوخت براتون عوض میکنیم یعنی همین حرفی که الان بهتون میگن بنظرم قبل از شکایت شما برو از خود اتحادیه مشورت بگیر و براشون توضیح بده و بگو راهنمایی و کمکت کنن 

من هاردم سوخته .از همین تریبون هشدار میدم به اواژنگ حواستو جمع کن دارم میام ی دونه دوترا از خوشگلاش برام حاضر میکنی  یا با کاربرای لیون طرفت میکنم

ویرایش شده توسط sajad25
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنظرم بگو با 7700 برات تست کنن . اگر نسوخت دیگه خیالت راحت میشه .

دوستان یه سوالم دارم : گارانتی لایف سرویس چطوریه؟ یه مادربرد دارم که فردا میخوام بفرستم گارانتی . چطوریاس؟زود جواب میدن؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...