رفتن به مطلب

Recommended Posts

1f9699c801a1.thumb.jpg.cc911de73315b2b7cf64a9c6095de22b.jpg

 

شرکت MSI مادربرد حرفه ای گیمینگ MSI Z270 GAMING M6 AC را برای پشتیبانی از پردازنده های حرفه ای اینتل سوکت 1151 روانه بازار می کند. این مادربرد دارای طراحی بی نقص برگرفته از سفینه جنگی-فضایی در قسمت هیت سینک ها و با بکارگیری ترکیب رنگ های تیره و خنثی با خطوط سفید در بدنه چندلایه خود، استایلی پسامدرن ارائه می دهد. تمامی مادربرد و هیت سینک های آن دارای نما و حس ظاهری سنگین و قطعات و اجزای قدرتمند می باشد و با ارائه عملکردی پایدار و پتانسیل بالای اورکلاکینگ می تواند جزء اصلی هر سیستم گیمینگ را تشکیل دهد.

مدار حافظه DDR4 کاملا از سایر اجزا ایزوله بوده تا از حداکثر عملکرد و پایداری اطمینان حاصل شود. افزایش قدرت اختصاصی DDR4 Boost به کاربر اجازه می دهد تا در فرکانس های بالاتر به پایداری بیشتری نسبت به سایر برندها دست یابد.

با مادربرد جدید MSI می توانید از سریعترین زمان بوت سیستم خود و سرعت خیره کننده اجرای عملیات لذت ببرید. دو درگاه حافظه M.2 Turbo سرعتی بالغ بر 64 گیگابیت بر ثانیه را برای جدیدترین SSD ها امکان پذیر می کنند. همچنین قابلیت پشتیبانی از حافظه های جدید Optane اینتل با حفاظ خنک کننده اختصاصی برای پیشگیری از آسیب و اضافه حرارت لحاظ شده است. با استفاده از فناوری M.2 GENIE ذخیره سازی اطلاعات با ترکیب RAID به سادگی و در مراحل کمتری امکان پذیر می شود. به علاوه مادربرد Z270 GAMING M6 AC از آخرین رابط حافظه U.2 نیز پشتیبانی خواهد داشت.

 

00531b324386.thumb.jpg.e781c19a88799b3bace16fe720b5a453.jpg

 

سیستم صوتی  Audio Boost طراحی شده توسط Nahimic بهترین عملکرد صوتی را با بکارگیری قطعات برتر در زمینه صدا فراهم می آورد. این قطعات از سایر اجزای PCB به منظور عدم تداخل مغناطیسی عایق سازی شده اند. برای رسیدن به سیگنال خروجی با کیفیت و خالص یک لایه حفاظتی و یک لایه آغشته به طلا در قسمت کانکتورهای صوتی اضافه شده است.

شرکت MSI با استفاده از تجهیزات حرفه ای شبکه و LAN بهترین تجربه ممکن در بازی های آنلاین را برای گیمرها فراهم می کند. در همین حال شبکه Wi-Fi می تواند سایر برنامه ها را پوشش دهد تا از تداخل احتمالی در برنامه ها و بازیها جلوگیری شود. فناوری نسل جدید اینتل در قسمت Wi-Fi / Bluetooth از ابزار هوشمند MU-MIMO بهره می برد که با سرعت 867 مگابیت بر ثانیه برای استریم همزمان با بازی ایده آل می باشد.

نوارهای LED RGB موجود در این مادربرد را می توان با استفاده از سیستم نورپردازی Mystic و اتصال از طریق کانکتور آنبرد بصورت plug & play بدون نیاز به برق اضافه به طیف وسیعی از رنگهای دلخواه درآورد. کافیست کاربر با استفاده از نرم افزار نورپردازی MSI رنگ های مورد نظر را انتخاب کرده و نوار LED را در زمان دلخواه درون یا خارج از کیس قرار دهد.

 

725e5a7fa409.jpg.22c2e705b35de6325c777fa469c80320.jpg

 

 

منبع : TechPowerUp

مترجم : عادل ریاحی

ویرایش شده توسط captcha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عجب طراحی خفنی زده.

با اینکه تازه سیستم جمع کردم ولی آدم رو به افسوس میندازه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...