رفتن به مطلب

آیا کیس مثل کیس گرین ممکنه زنگ بزنه؟؟؟؟


Recommended Posts

کلی میخوام بدونم آیا کیس و یا پیچ های کیس مثل اسپیسر زنگ میزنه>>>>؟؟؟؟اگر اب و یا  موادی مثل اب بهش بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جنس پیچ های اسپیسر از چیه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصولا" هر فلزی در تماس زیاد با رطوبت یا آب ممکنه زنگ زدگی یا حالت زنگ زدگی پیدا کنه.

اما کیس ها عموما" از آلمینیوم و از نظر زنگ زدگی رنگ خورده هستند و به این راحتی زنگ نمیزنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پیچ های اسپیسر چطور?یعنی مادربرد رو در میاری و پیچ ها رو تمیز میکنیم با پارچه خیس ممکنه زنگ بزنه???یا روی فلز های کیس چون گرد و خاک واقعا نمیرسه باید خیس باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، HoMann گفته است :

عکس های زیر رو نگاه کنید از سایت خارجی گرفتم چرا اینطور میشه?

 

12p_chokes_WM.jpg

فکر کنم به دلیل ترکیب خاصی از گوگرد که درشون هست اینطور می‌شن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود،

همونطور که دوستان هم اشاره کردند هر فلزی در تماس با رطوبت و اکسیژن ، اکسید می شه یا همون زنگ زدن خودمون. در تکمیل فرمایش عزیزان ما سه مدل جنس بدنه برای ساخت کیس داریم: SPCC، SGCC و SECC . ببینید هر فلزی زنگ می زنه ولی با سرعت خودش. هر سه مدل گفته شده زنگ می زنند و هر سه از جنس استیل هستند. یک مدل استیل دیگه داریم که نام تجاریش استنلس استیل هست و سرعت زنگ زدنش از همه استیل ها کند تر هست(استیل با روکش نیکل - کروم). تا حالا 4 مدل مطرح شده که همه جنسشون استیل هست ولی نحوه فرآوری و ساختشون متفاوت هست. در اصل روکش روی استیل هستش که جنسش رو متمایز می کنه. در بین این سه مدل SECC یا استیل الکتروگالوانیزه از دو مدل دیگه بهتر و استانداردتر هستش و به نسبت بقیه دیرتر اکسید می شه. در رتبه بعدی SGCC هستش و بعد از اون هم SPCC هستش که اصلاً استیل خام بدون روکش هست.

از لحاظ قیافه می تونی فرق این سه مدل رو تشخیص بدی، کیس های ارزون قیمت داخل بازار (معمولاً زیر 50 تومن) اگر داخلشون رو نگاه بکنی ، استیلشون نقش داره (مثل کانال کولر) این نوع SGCC هستش و می تونی باجنس بدنه کیس ارزون قیمت گرین مثل پارس مقایسه کنی که اون SECC هستش(یک روکش نقره ای بخصوص هستش، که البته رنگ نیست) . SPCC که به راحتی زنگ می زنه. SGCC و SECC ابتدا در کارخونه ورق سازی ساخته می شن و بعد به کارخونه های کیس سازی منتقل می شن. کیس ساز میاد و این ورق ها رو برش می زنه و زیر پرس می زاره. اتفاقی که می افته اینه که بعد از برش، نقاط دور ورق که برش خورده روکش SECC و SGCC رو روی خودش نداره پس اگر قرار باشه کیسی زنگ بزنه از لبه های ورقش زنگ می زنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...