رفتن به مطلب

مشكل با کولینگ سیس ×!!!


ealireza
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

دو روز پیش به واسطه یکی از دوستان که تعریف این شرکت کذایی رو میکرد یک مین بورد P8p67 خریداری کردم

خدا شاهده مین که رسید باز بود !!!

منظور من اینه که پکیج ریتیل ایسوس نبود !

معمولا پکیج اصلی طوریه که کارتن مقوایی روی مادر بورد هست و درفترچه و سیدی زیرشه !

! منتها در پکیج ایشون زیر بود

و در هم برهم !!

و در کناره های زیف سوکت CPU به وضوع رد فن دیده میشه ..

(شک ندارم مین دست 2 بوده !!!)

دوست عزیزمون جناب مرتضوی به محض اینکه میبینه از شهرستانه این مین رو به بنده عنایت میکنن و میندازن .

2 روز بعد !! که بار اومد باهاشون تماس گرفتم منکر همه چی شده و فکر کرده با بچه طرفه

میگه من تستش کردم

شما به چه حقی تستش کردی !!!

مین بورد مشکل داره

RAM رو نمیشناسه و چراغ Mem OK روشن میشه و چشمک میزنه ......

به ایشون زنگ زدم میگم این چه داستانیه.....

گفتن گارانتی ما 24 ساعته

ربطی بهم نداره !!!

48 ساعت گذشته ...

مادربورد سوخته برای من فرستادن

حالا طلبکار ما هم شدن که ربطی نداره بفرست گارانتی !!!!!!!!

آقا من 230 پول دادم جنس نو بخرم

بفرستم گارانتی ؟!؟!؟

توی خرید

در انتخاب فروشنده و انصافش دقت کنید

بعضی دوستان مال مردم رو میخورن دزدی میکنن

جنس معیوب میندازن !!!

ولی خدایی هم هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جدا ایشون گفتند تستش کردم ؟!!

مگه ایشون نماینده ی تست سلامت بردهای ASUS در داخل ایران هستند ؟!! Oh%20Go%20On.gif

البته برای ایشون هم حق پاسخ به این موضوع رو قایل هستیم !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از تیتر تاپیکتون 2 تا منظور می شه برداشت کرد. هه هه =D>

من یه رم سوزوندم ( خودم :-S ) فرستادم تهران 4 روز بعد یک عدد آکبند با گارانتی برام فرستاد. سال 88 بود بهمن ماه ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

یه بار واسه منم این قضیه پیش اومده

یه مین ایسوس از بازار ایران خریداری کردم و بعد از تست متوجه شدم مین ایراد داره . رفتم پیش فروشنده و گفتم مین رو واسم عوض کنه . فروشنده با کمال پررویی گفت مین رو پیچ کردی باید ببری برای گارانتی . هنوز مین رو ندیده این حرف رو زد .بهش گفتم حداقل یه نگاه به مین مینداختی بعد میگفتی پیچ شده . کارمون به مشاجره کشیده شد و این فروشنده اونقدر عوضی بود که تاریخ فروش رو واسم 1 روز زودتر زده بود و من به خاطر هیجانی که واسه خرید این مین داشتم اصلا به تاریخ دقت نکردم . خلاصه اونجا تازه متوجه این قضیه شدم . و اصلا هم به چیزی شک نکردم .

مین رو بردم گارانتی و بعد از 18 روز یکی دیگه تحویلم دادن . یعنی به خاطر یه اشتباه کوچیک 18 روز اذیت شدم و نسبت به قطعه ای که خریداری کردم دل چرکین و دیگه به هیچ وجه اون قطعه به دلم ننشست

دوستان همیشه به تاریخی که قطعه خرید میکنید دقت داشته باشید که مثل من فریب فروشنده جماعت رو نخورید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

یه بار واسه منم این قضیه پیش اومده

یه مین ایسوس از بازار ایران خریداری کردم و بعد از تست متوجه شدم مین ایراد داره . رفتم پیش فروشنده و گفتم مین رو واسم عوض کنه . فروشنده با کمال پررویی گفت مین رو پیچ کردی باید ببری برای گارانتی . هنوز مین رو ندیده این حرف رو زد .بهش گفتم حداقل یه نگاه به مین مینداختی بعد میگفتی پیچ شده . کارمون به مشاجره کشیده شد و این فروشنده اونقدر عوضی بود که تاریخ فروش رو واسم 1 روز زودتر زده بود و من به خاطر هیجانی که واسه خرید این مین داشتم اصلا به تاریخ دقت نکردم . خلاصه اونجا تازه متوجه این قضیه شدم . و اصلا هم به چیزی شک نکردم .

مین رو بردم گارانتی و بعد از 18 روز یکی دیگه تحویلم دادن . یعنی به خاطر یه اشتباه کوچیک 18 روز اذیت شدم و نسبت به قطعه ای که خریداری کردم دل چرکین و دیگه به هیچ وجه اون قطعه به دلم ننشست

دوستان همیشه به تاریخی که قطعه خرید میکنید دقت داشته باشید که مثل من فریب فروشنده جماعت رو نخورید .

عجب ;) این تهران هم عجب جایی هست.

اگر اهواز بود مغازشو به آتیش می کشیدیم. :-S

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوست خوبم منو ببخشيد مجبورم شدم كه عنوان تاپيك رو تغيير بدم . چون ميدونم كه شما ناراحت شديد و اين حق مصرف كننده هستش .

بعضي از مشكلات در بازار ما و هنگام خريد پيش مياد و اين مسائل دو دسته هستن :

1 - عمدا

2 - سهوا

ولي در كل اعتقاد دارم كه با خونسردي مشكلاتتون رو حل كنيد و به فروشنده بفهمونيد مشكلتون رو و اگر حل نشد از راههاي ديگه اي وارد بشيد . و واقعا اگر ميخوايد به هدفتون برسيد با خونسردي اين راه رو پيش بگيريد .

متاسفانه يه سري قوانين مسخره اي در اين بازار وجود داره كه بعضا خود فروشنده هم دست و پاش بستست . مثلا : 24 ساعت مهلت تست - هارد مهلت تست نداره - قطعات پيچ نشه !!!! همه اينها از ديد من مسخره هستن !!!! ولي ؟؟؟؟؟؟ واقعا بعضي وقتها از دست فروشنده خارجه .

ميدونيد چرا وقتي كالايي خراب ميشه فروشندگان كامپيوتر ديگه مشتري رو تحويل نميگيرن ؟؟؟؟؟

شايد اينو باور نكنيد و فكر كنيد ميخوام دفاع كنم .. به خاطر سود بسيار كمه كالا هستش . اگر قطعات كامپيوتر به اندازه كافي سود داشت مطمئننا برخوردها به گونه ديگه اي بود . نه وارد كننده سود خوبي ميكنه ( با وجود اين همه هزينه و نه فروشنده و نه گارانتي كننده )

البته همه اينها در اينجا صدق ميكنه و هميشه حق با مشتري هستش و همه اين چيزهايي كه گفتم همش در مقابل مشتري بيهوده و پوچ هستش و فقط به ندازه يك حرفه . چون از ديد من مشتري هميشه حق داره حالا اگر من نميتونم ساپورتش كنم و يا اگر سودش كمه مشكل از منه نه از مشتري . مشكل از كار منه و شغل منه و هيچ ربطي به مشتري نداره . مشتري تنها كاري كه كرده پولي رو كه با چنگ و دندون بدست اورده ، به من داده و من يه قطعه بهش دادم . تنها گناهش همينه .

من خيلي وقته كه توي همين بازارم و هميچ وقت سياستهاي اين بازار به نفع مصرف كننده نبوده و هر روز هم بدتر شده .

خوب بگذريم دوست خوبم . مشكلت چيه ؟ حالا چه راهي سراغ داري ؟ ايا من و گروه ما ميتونيم كمكتون كنيم ؟؟ ما كاملا در خدمتيم و فقط شما راه حلي بگيد ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بخدا با کلی امید میای یه جنسی رو میخری

بعدی میبینی فروشنده جنس قلابی بهت داده واقعا میسوزی

کاشکی خوب حرف میزد !!!

صحبتی از پیچ نکرد !!

فقط متاسفم براشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بخدا با کلی امید میای یه جنسی رو میخری

بعدی میبینی فروشنده جنس قلابی بهت داده واقعا میسوزی

کاشکی خوب حرف میزد !!!

صحبتی از پیچ نکرد !!

فقط متاسفم براشون

بله واقعا این مسئله به قول معروف یکی از بدترین و ضد حال ترین تجربیاتی هست که ممکنه در کل برای یک نفر پیش باید. چه در مورد خرید کامپیوتر و چه مورد خرید جنس دیگر این نوع سوء استفاده ها از خریداران که با پول زحمت کشی میان خرید کنن واقعا ناراحت کنندست. کم هستند کسانیکه حروم وحلال حالیشون بشه . بات نگاه کردن تو صورت خریدار خیلی راحت میشه فهیمد با امید و اشتیاقی پا تو مغازه گذاشته ولی بازم............................................

ویرایش شده توسط سالار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بخدا با کلی امید میای یه جنسی رو میخری

بعدی میبینی فروشنده جنس قلابی بهت داده واقعا میسوزی

کاشکی خوب حرف میزد !!!

صحبتی از پیچ نکرد !!

فقط متاسفم براشون

پول جهنم

فشار روحی ناشی از خرید و توهین و حماقت بیشتر آدم و عذاب میده همون وحله اول که جنس آکبند رو میخری توقع داری همه چی مرتب باشه میتونم درک کنم که این دوستمون

وقتی درب جعبه مادربرد رو باز کردن چه حسی داشتند. الان هم مطمئنم که شب ها کابوس میبینند و از خرید خود احساس بسیار بدی دارند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همین چند روز پیش یک مشتری زنگ زد مرکز خدمات شرکت و به بنده گفت یک تلفن خریدم و در دفترچه تلفنش شماره ذخیره شده. خلاص ه با مشتری که صحبت کردم فهمیدم مغازه دار تلفنی رو که احتمالا مرجوع بوده آک کرده و دوباره فروخته. خلاصه با اینکه این مسایل رو باید بخش فروش پیگیری کنه شماره مغازه طرف رو گرفتم که باهاش تماس بگیرم و ببینم این چه نحو کار کردنه و اینکه چرا سر مشتری رو کلاه می گذاره و بعد برای اینکه از سر خودش باز کنه ، میگه به من ربطی نداره و برو خدمات.

خلاصه شماره و اسم مغازه رو گرفتم و دیدم اسمش آشنا میزنه. داخل سیستم پذیرش جستجو کردم و دیدم بعله طرف قبلا 2 بار دیگه از این سوتی ها داده بود.

خلاصه من هم شدید بهش گیر دادم که چه وضعیه و این جور چیزها و یک سری دعوا و مرافعه کردیم آخر سر هم گفتم که خودم به مشتری مغازه یاد دادم که چه جوری از طریق بازرگانی شکایت کنه که در آخر سر فروشنده گفت : آخه من این تلفن را به یک نفری فروختم و چون نمی دونستم چه امکاناتی داره ، یک سری چیز ها گفتم که که بعدا مشتری اومده و تلفن رو پس داده . من هم روباره آکبندش کردم و به یک نفر دیگه فروختم."

حالا در این بین خریدار اولی توانسته با پیگیری و به دلیل عدم ارائه اطلاعات دقیق ، حقش رو بگیره ولی آیا این درسته که یک نفر دیگه ضرر کنه. ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

توی خرید

در انتخاب فروشنده و انصافش دقت کنید

بعضی دوستان مال مردم رو میخورن دزدی میکنن

جنس معیوب میندازن !!!

ولی خدایی هم هست

دقیقا این اتفاق 2 ماه پیش برای من اقتاد و از یکی از اعضای همین فروم که حالا اسمش رو هم نمیبر یه مادربورد خریدم که همون روز اول مشکل داشت تازه با کلی دوز و کلک و دروغ و هرچی بود کاری کرد من قبول کردم به گارانتی بفرستم بعد از فرستادن گارانتی و معلوم شدن مشکل و .. که هنوز هم مشکل داره یارو امد گفت به من چه حالا که 2 هفته هست مین رسیده دست محلت تست 24 ساعته I%20Do%20not%20Know.gif بهش گفتم خوب من همون روز اول به شما زنگ زدم شما با کلی کل کل گفتی مادربورد گارانتی داره و ... منم کوتاه امدم فرستادم گارانتی و حالا از این کاره من به نفع خودش هم استفده کرد قبول نکر مین رو پس بگیره :-S

بنده برای اینجور افراد متاسفم =D> و خیلی زود هم شکست میخورن نمیدونن که همه چیز پول و درامد نیست و انصاف رو یادشون رفته بنده به شما توصیه میکنم :

حتما موقع خرید جنس از فروشنده های خوش انصاف و خوش اخلاق خدا ترس خرید کنید چون اینجور افراد انسانیت رو به پول نمیفروشن . نمونه ی این افراد هم توی همین فروم زیاده مثلا خود آقا سعید , آقای شعبانی اقای نصیبان و ... که باسه اسم بردن خوشبختانه زیادن =D> ;)

ویرایش شده توسط ۞ MR_MOHAMMAD ۞
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پول جهنم

فشار روحی ناشی از خرید و توهین و حماقت بیشتر آدم و عذاب میده همون وحله اول که جنس آکبند رو میخری توقع داری همه چی مرتب باشه میتونم درک کنم که این دوستمون

وقتی درب جعبه مادربرد رو باز کردن چه حسی داشتند. الان هم مطمئنم که شب ها کابوس میبینند و از خرید خود احساس بسیار بدی دارند

واقعا صحیح فرمودید

واقعا شرف مرده !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا من از همین شرکتی که باش مشکل دارید چندین جنس خریدم و بدون مشکل البته اون موقع اسم سایت پرشین فی بود و طرف من هم آقای علینژاد بود

اجناس :

اون موقع 288 تومن خریدم...................cpu i7 920

137 تومن اون موقع خریدم....................case antec 900

اون موقع 60 تومن.....................cpu cooler pccooler hp-1216x

4500 تومان....................یه فن 12 سانت شبشه ای

قطعات بالا رو حدود 1.5 ساله دارم وسالمن و راضیم .. جهت اطلاع گفتم

ایشاا... مشکلتون حل شه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مشکل سالم بودن نیست امیر جان... شما خدای نکرده یک مشکلی برای قطعاتتون پیش بیاد عمرا این جور جاها به شما خدمات درست بدهند !! انشالله هیچ وقت به مشکل نخورید ^^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مشکل سالم بودن نیست امیر جان... شما خدای نکرده یک مشکلی برای قطعاتتون پیش بیاد عمرا این جور جاها به شما خدمات درست بدهند !! انشالله هیچ وقت به مشکل نخورید ^^

دقیقا مساله همینه مهم اینه تا یک چیز خرابه یا مشکل داره فروشنده جوابگو باشه که در 99درصد مواقع متاسفانه تا فروشنده جنس را فروخت خدا را بنده نیست .خیلی مواقع هم افراد از نظر روحی مشکلاتی دارند مثلا من چند سال بود از یک سوپر وسایل مورد نیاز خانه را خرید می کردم یک بار یک جعبه شکلات خریدم تا بردم خانه بازش کردم دیدم تمام شکلاتها دفرم شده و یک چیزی مانند شیره داخل جعبه شکلات بود وقتی بردم سوپر برای یک جعبه شکلات 8000تومنی اینقدر بد رفتار کرد که من اگه جونمم از دست بدم دیگه این سوپر نمیرم .فرداش زنگ زدم شرکت سازنده بعد یک هفته اومدن درب خانه جعبه خراب را تحویل گرفتند بعدش هم به جای یک جعبه یک ست کامل از محصولاتشان را هدیه کردند (این قضیه مال اروپا نیست مال همین ایرانهShame%20On%20You.gif)به بازاریاب شرکت گفتم اگر فروشنده از من پس گرفته بود چی میشد؟گفت:هیچی روی بار بعدی یک دونه براشون رایگان می فرستادیم این نشون میده بعضی از افراد مشکل روحی دارند همش هم از خدمات و این جور چیزها نیست.اینقدر در این جامعه ما به هم بی اعتماد شدیم که ..........................@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دقیقا مساله همینه مهم اینه تا یک چیز خرابه یا مشکل داره فروشنده جوابگو باشه که در 99درصد مواقع متاسفانه تا فروشنده جنس را فروخت خدا را بنده نیست .خیلی مواقع هم افراد از نظر روحی مشکلاتی دارند مثلا من چند سال بود از یک سوپر وسایل مورد نیاز خانه را خرید می کردم یک بار یک جعبه شکلات خریدم تا بردم خانه بازش کردم دیدم تمام شکلاتها دفرم شده و یک چیزی مانند شیره داخل جعبه شکلات بود وقتی بردم سوپر برای یک جعبه شکلات 8000تومنی اینقدر بد رفتار کرد که من اگه جونمم از دست بدم دیگه این سوپر نمیرم .فرداش زنگ زدم شرکت سازنده بعد یک هفته اومدن درب خانه جعبه خراب را تحویل گرفتند بعدش هم به جای یک جعبه یک ست کامل از محصولاتشان را هدیه کردند (این قضیه مال اروپا نیست مال همین ایرانهShame%20On%20You.gif)به بازاریاب شرکت گفتم اگر فروشنده از من پس گرفته بود چی میشد؟گفت:هیچی روی بار بعدی یک دونه براشون رایگان می فرستادیم این نشون میده بعضی از افراد مشکل روحی دارند همش هم از خدمات و این جور چیزها نیست.اینقدر در این جامعه ما به هم بی اعتماد شدیم که ..........................@};-

جریانی که شما مطرح کردی با عقل من جور در نمیاد !!!

شکلات له شده ربطی به تولید کننده نداره

از عدم حمل صحیح هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!

هیچ شرکتی نه در داخل نه در خارج شکلات له شده ی شما رو تعویض نمیکنه ....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جریانی که شما مطرح کردی با عقل من جور در نمیاد !!!

شکلات له شده ربطی به تولید کننده نداره

از عدم حمل صحیح هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!

هیچ شرکتی نه در داخل نه در خارج شکلات له شده ی شما رو تعویض نمیکنه ....

برای این با عقل شما جور در نمیاد که منظور من از دفرم شدن را له شدن برداشت کردید شکلاتها فکر کنم سیستم تولیدشون مشکل پیدا کرده بود و مواد درست فرآوری نشوده بود و شکلات ها شکل جالبی نداشت .و از طرفی جعبه این شکلات فلزی بود وکاملا سالم.

در مورد له شده هم خدمتان عرض کنم که بسیاری از کارخانه ها چه درایران چه در خارج برای راضی بودن مشتری و هم به نوعی تبلیغ کالا را پس میگرند و عذرخواهی هم میکنند بگذارید دو نمونه عنوان کنم.

یکی همین پاور کامپیوتری که یک نفر از شرکت گرین خریده بود بازش کرده بود سیم های آن را بریده بود و با کمک آقای حسینی و شرکت گرین بدون دریافت وجه به جای پاور داغون شده یک پاور نو مرجوع شده بود(تاپیکش تو همین سایت هست)اینها در واقع بهترین تبلیغ برای یک شرکته از 1000تا بنر هم بهتر جواب میده .

یک مورد دیگر هم برای یکی از اقوام ما پیش آمده بود که یک کیک خریده بود و چون مغازه دار کیک را در جای گرم جلوی آفتاب پشت شیشه قرار داده بود کپک زده بود .با تماس به شرکت یک کارتن از همان کیک به وسیله نماینده همان کارخانه در اصفهان به خریدار هدیه داده بودن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

برای این با عقل شما جور در نمیاد که منظور من از دفرم شدن را له شدن برداشت کردید شکلاتها فکر کنم سیستم تولیدشون مشکل پیدا کرده بود و مواد درست فرآوری نشوده بود و شکلات ها شکل جالبی نداشت .و از طرفی جعبه این شکلات فلزی بود وکاملا سالم.

در مورد له شده هم خدمتان عرض کنم که بسیاری از کارخانه ها چه درایران چه در خارج برای راضی بودن مشتری و هم به نوعی تبلیغ کالا را پس میگرند و عذرخواهی هم میکنند بگذارید دو نمونه عنوان کنم.

یکی همین پاور کامپیوتری که یک نفر از شرکت گرین خریده بود بازش کرده بود سیم های آن را بریده بود و با کمک آقای حسینی و شرکت گرین بدون دریافت وجه به جای پاور داغون شده یک پاور نو مرجوع شده بود(تاپیکش تو همین سایت هست)اینها در واقع بهترین تبلیغ برای یک شرکته از 1000تا بنر هم بهتر جواب میده .

یک مورد دیگر هم برای یکی از اقوام ما پیش آمده بود که یک کیک خریده بود و چون مغازه دار کیک را در جای گرم جلوی آفتاب پشت شیشه قرار داده بود کپک زده بود .با تماس به شرکت یک کارتن از همان کیک به وسیله نماینده همان کارخانه در اصفهان به خریدار هدیه داده بودن

تنور داغه بذار منم بچسبونم

هفته گذشته یه بسته نودل الیت ((ماکارانی فوری محصول شرکت آماده لذیذ))رو پختم دیدم توش 2-3 تا رگه سیاه داره گفتم اه اه این دیگه چیه زنگ زدم شرکتشون که این چیه؟؟

یه پیک فرستادن اون نمونه رو فورا بردن که ببینند چیه در ازای اون هم کلی محصول از لیوان و کاسه و پودر شربت و پودر سوپ و عصاره خورشت و دسر فوری کاکائو و ............... کلی چیز دیگه برامون فرستادن

خلاصه تا شب هی میرفتیمو میومدیم به به و چه چه میزدیم و میگفتیم دمشون گرم حداقل یکی ما رو .... حساب کرد

3908798fbd8b752b8a8636b0fea5fc18.gif

جا داره همینجا از مسئولین شرکت آماده لذیذ تشکر کنم البته نه بخاطر هدیه هاشون چون با اجازه همه اونا رو خوردیم رفت ولی حمایت از مصرف کننده همیشه تو ذهن میمونه واقعا سریع و فورا اقدام کردن

ببین آخرمشکل با کولینگ سیس به کجا کشید @};- ;)

ویرایش شده توسط otello
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

تنور داغه بذار منم بچسبونم

هفته گذشته یه بسته نودل الیت ((ماکارانی فوری محصول شرکت آماده لذیذ))رو پختم دیدم توش 2-3 تا رگه سیاه داره گفتم اه اه این دیگه چیه زنگ زدم شرکتشون که این چیه؟؟

یه پیک فرستادن اون نمونه رو فورا بردن که ببینند چیه در ازای اون هم کلی محصول از لیوان و کاسه و پودر شربت و پودر سوپ و عصاره خورشت و دسر فوری کاکائو و ............... کلی چیز دیگه برامون فرستادن

خلاصه تا شب هی میرفتیمو میومدیم به به و چه چه میزدیم و میگفتیم دمشون گرم حداقل یکی ما رو .... حساب کرد

جا داره همینجا از مسئولین شرکت آماده لذیذ تشکر کنم البته نه بخاطر هدیه هاشون چون با اجازه همه اونا رو خوردیم رفت ولی حمایت از مصرف کننده همیشه تو ذهن میمونه واقعا سریع و فورا اقدام کردن

ببین آخرمشکل با کولینگ سیس به کجا کشید @};- ;)

داداش ؛ میگم بیا یه حرکت بریم !

من میگم : « نودالیت که میخری جایزه هم داره ؟ »

شما بگو : « من به خاطر کیفیتش میخرم ! »

ولی منم از سوپ آمده هاش استفاده کردم ، خیلی خوش مزه بود ؛ تبلیغ هم نباشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...