رفتن به مطلب

فروش ASUS DSL-N55U N600 Wireless


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام خدمت دوستان

یک  دستگاه مودم ASUS DSL-N55U N600 Wireless آک و استفاده نشده بسیار کمیاب در بازار

با قابلیت های بی نظیر و بسیار کارآمد

فعلا آخرین غول مودم ایسوس موجود در ایران است

 

یک گذرگاه خانگی یکپارچه با پردازنده های جداگانه برای مودم و روتر

Wi-Fi دو بانده می تواند در پهنای باند موجود نرخ انتقالی تا 600Mbps داشته باشد

4 پورت Gigabit Ethernet عملکرد شبکه در حالت اتصال با سیم را بهبود می بخشند

شناسایی خودکار اتصال ADSL و راه اندازی بدون نیاز به دفترچه راهنما و CD

بهترین تجربه در ارتباط P2P با 300000 نشست داده ها به طور همزمان

به اشتراک گذاری شبکه های 4G/3G ، انواع فایل ها، چاپگر و شارژ iPad با استفاده از پورت های USB چند کاره و دوتایی

 

5fqfppkzd8uaqhyi88ei.jpg

 

مرکز سرگرمی و گذرگاه خانگی با دو پردازنده

DSL-N55U به عنوان اولین ASUS N600 با روتر ADSL و امکان ارتباط Wi-Fi دوبانده همزمان، از طراحی شیک، امکانات پیچیده و سطح بالا و راه اندازی آسان بهره می برد و در کنار این مزایا امکان شبکه سازی بیسیم یا باسیم با کیفیت ممتاز را برای خانه به ارمغان می آورد.

دو پورت USB2 به DSL-N55U امکان به اشتراک گذاری سیگنال های 3G/4G را می دهد و از سوی دیگر این امکان را فراهم می کند که عملیات اسکن کردن و پرینت گرفتن در یک شبکه به اشتراک گذاشته شوند. همچنین در صورت اتصال وسایل ذخیره ساز  خارجی به این پورت ها می توان از DSL-N55U به عنوان یک NAS (ذخیره ساز متصل به شبکه) پر سرعت استفاده کرد. این مودم روتر همچنین قادر است به عنوان یک سرور چند رسانه ای و مرکز سرگرمی های خانگی ایفای نقش کند. هر وسیله ای همچون PS3، iPhoneیا  Eee Pad می توانند از طریق DSL-N55U موسیقی و ویدیو را مستقیما و به صورت بیسیم به اشتراک بگذارد.

برای شبکه سازی باسیم چهار پورت Gigabit Ethernet ظرفیتی شگرف را فراهم می کنند. تا 300000 نشست داده های پشتیبانی شده به این معناست که ظرفیت شبکه سازی DSL-N55U در حدود بیست برابر روترهای خانگی دیگر است. حتی هنگامی که روتر تحت بار سنگینی است انتقال داده ها پر سرعت باقی می ماند و تنظیمات آسان QoS تضمین می کند دانلود فایل های حجیم اثر منفی بر روی انتقال داده های مهم همچون مکالمات VoIP و بازی های آنلاین ندارد.

دو ابزار در یک قالب: مودم ADSL و روتر Wi-Fi

DSL-N55U با آخرین فناوری های شبکه سازی طراحی شده و دارای دو پردازنده مستقل برای مودم ADSL و روتر Wi-Fi است که سبب می شوند اتصال باسیم و بی سیم این وسیله به شکلی استثنایی سریع باشد. این دستگاه با یک آنتن Wi-Fi قابل جداسازی عرضه می شود که کاربرد آن گسترش محدوده پوشش بیسیم است.

 

xg65clbxsoh95ok0h18d.jpg

 

ارتباط دو بانده برای سرگرمی بدون تاخیر

DSL-N55U با کارکرد همزمان در دو باند فرکانسی 2.4GHz و 5GHz با حداکثر سرعت ترکیبی 600Mbps ، کل پهنای باند شما را دو برابر کرده و همچنین تداخل Wi-Fi را کاهش می دهد. فرآیندهای پایه اینترنتی همانند مشاهده صفحات وب و دانلود فایل ها در باند فرکانسی 2.4GHz انجام می شود در حالی که به اشتراک گذاری همزمان محتواهای HD در باند فرکانسی فوق سریع 5GHz صورت می گیرد و از این طریق همواره سرعت بهینه تضمین شده و کارکردی روان و بدون وقفه را تجربه خواهید نمود.

 

vz2v92k82xtefso22dyl.jpg

 

پوشش بیسیم بهینه و قابل اطمینان به وسیله رادار Ai

رادار Ai ایسوس به طور هوشمند ارتباط با وسایل بیسیم را تقویت می کند. با تقویت توان بالای سیگنال ها، این دستگاه سیگنالی قوی تر را در هر جهتی که پوشش بهتری دارد فراهم کرده و از این طریق نرخ انتقال داده ها را بهبود می بخشد.

 

 

3hb3d0vt6o6oa19idkji.jpg

 

 

راه اندازی آسان در سه گام برای تبلت، تلفن هوشمند یا کامپیوتر

DSL-N55U راه اندازی آسانی دارد. به آسانی روتر را به برق وصل کرده و ارتباطات آن را برقرار کنید، سپس بر روی دستگاهی که ارتباط Wi-Fi دارد (همانند لپ تاپ و تبلت) مرورگر اینترنت را باز کنید. شما به صفحه راه اندازی برده می شوید و در آنجا از شما خواسته می شود که ID/password ی که تامین کننده اینترنت در اختیارتان گذاشته را وارد کنید و این تمام کاری است که باید انجام دهید. اکنون راه اندازی شبکه برای شما آسان تر از هر زمان دیگری است.

qlm5p2ez2oiujxo1740.jpg

 

شبکه را برای خودتان بهینه کنید

بیشتر مشغول بازی هستید یا تماشا و به اشتراک گذاری ویدیو؟ برای هر استفاده ای که مد نظرتان است DSL-N55U دارای کیفیت خدمت رسانی (QoS) است که به شما اجازه می دهد به طور مجازی میزان اولویت اختصاص پهنای باند را برای هر وظیفه ای تعیین کنید. علاوه بر این تحت نظر گیرنده ترافیک به شما اجازه می دهد میزان استفاده از اینترنت را با یک رابط کاربری واضح و گرافیکی بررسی کنید.

 

axl8jqp2l0f1q9c0arpr.jpg

 

در 30 ثانیه آنلاین شوید

این دستگاه دارای طراحی هوشمند و با قابلیت شناسایی خود کاری است که به شما امکان می دهد تکمیل راه اندازی از لحظه اولین اتصال به آن را در کمتر از 30 ثانیه به پایان برسانید! این پیشرفت ایسوس، در مقایسه با راه اندازی طولانی و سخت سایر روترها، راحتی شگرفی در استفاده به وجود آورده و بیشترین سرعت شبکه سازی را بیش از هر زمان دیگر در اختیار شما گذاشته.

 

دو منظوره: 3G/4G و WAN

انتخاب اینکه از طریق مودم یا رابط USB 3G/4G آنلاین شوید با شماست. در صورت خطا در اتصال DSL ارتباط 3G/4G به عنوان پشتیبان عمل خواهد نمود.

 

dkucne4a9m2ga9zxzc.jpg

 

عملکرد قوی، مدیریت آسان

به کمک ASUSWRT Dashboard UI ، راه اندازی، نظارت و کنترل کارکردهای مختلف شبکه در یک فضای ساده و روان قابل انجام است. رابط کاربری کاملا جدید به شما امکان می دهد که تمام پردازش ها و تنظیمات را در یک محیط گرافیکی مدیریت کنید و بروز رسانی تنها با یک کلیک امکان پذیر است.

 

t3w3jsqigrypbw2jtof.jpg

 

شبکه Wi-Fi مجزا و امن از طریق دسترسی به شبکه مهمان

ارتباط اینترنت خود را در امنیت با مهمانانتان به اشتراک بگذارید بدون آنکه نیاز داشته باشید پسورد شخصی یا منابع شبکه خود را در اختیار آن ها قرار دهید. ASUS Guest Network (شبکه مهمان ایسوس) این توانایی را داراست که تا سه شبکه مهمان مجزا را بر روی هر دو باند فرکانسی Wi-Fi پشتیبانی کند در حالی که هر کدام محدودیت کاربرد و پسورد خود را دارند. میهمانان نمی توانند به شبکه اولیه شما یا سایر دستگاه هایی که به شبکه متصل هستند دسترسی داشته باشند.

 

wh5ss3r2zxehv9evc6uf.jpg

 

پشتیبانی از سرور شبکه شخصی انتقال داده

به آسانی می توانید یک سرور شبکه شخصی انتقال داده راه اندازی کنید تا صرف نظر از اینکه در چه مکانی هستید به گشت و گذار در اینترنت پرداخته و به داده ها دسترسی داشته باشید. با برخورداری از رمزگذاری MPPE انتقال داده های شما امن و محرمانه باقی می ماند.

 

9r3cr4jntkolpn21yfos.jpg

 

دو پورت USB داخلی با چند کاربرد

DSL-N55U با داشتن قابلیت اتصال به سایر دستگاه ها، FTPs ، Samba و سرورهای UPnP AV از طریق دو پورت USB شبکه سازی و به اشتراک گذاری را آسان تر کرده است. حتی بدون استفاده از کامپیوتر این امکان وجود دارد که با اتصال دستگاه های ذخیره ساز مجهز به پورت USB به روتر، دانلود فایل های HTTP ، FTP و P2P تمام مدت ادامه داشته باشد. به علاوه این دو پورت USB امکان استفاده از پرینترهای شبکه شده و ارتباط با سرور فایل را فراهم می کنند تا بتوانید چندین کار را یکجا انجام دهید.

 

e1ybs0ml2o9rpqq1jz2.jpg

 

توانمند در انجام چندین وظیفه آنلاین: تا 300000 نشست داده ها

DSL-N55U می تواند از مسیرهای عظیم داده ها تا 300000 نشست پشتیبانی کند واین بدین معناست که این دستگاه ظرفیت شبکه سازی در حدود بیست برابر بیشتر از سایر روترها دارد که سبب می شود به طرزی استثنایی عملکردش روان باشد.

 

 

tyq3keiulzsp6fn1b9dg.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود قيمت رو پيدا نكردم عزيز


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

والا داشتم فکر میکردم چند بزارم

شما قیمت بده ببینیم با هم کنار میام یا نه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود 

دوست عزيز  چون زياد بود نخوندم .قيمت رو كجا نوشتيد!؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، sepehrariaee گفته است :

کمتر راه داشت خریدارم

سلام

اول دوست عزیز  دستگاه نو و کارنکرده هست

بعد مثلا چقدر کمتر مدنظر هست

اعلام کنید

ویرایش شده توسط majofempire
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...